امکان تغییر کد رشته امتحانی برای داوطلبان کنکور دکتری وجود ندارد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امکان تغییر کد رشته امتحانی و شهر محل برگزاری آزمون برای داوطلب کنکور دکتری وجود ندارد و داوطلبان بر اساس مندرجات کارت آزمون خود می توانند در حوزه امتحانی حاضر شوند.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون نیمه متمرکز دکتری (Ph.D) سال 90 برای اولین بار در روز 25 فروردین ماه 90 در 32 شهر و 61 حوزه امتحانی برگزار می شود.

وی افزود: کارت آزمون از روز 21 فروردین بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان با ارائه شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره شناسنامه می توانند کارت خود را مشاهده کرده و از آن پرینت تهیه کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: تا ظهر روز سه شنبه 23 فروردین ماه جاری 110 هزار نفر کارت آزمون خود را دریافت کرده اند.

توکلی تاکید کرد: با وجود امکان دریافت کارت ورود به جلسه تا روز چهارشنبه، توصیه می شود داوطلبان تا پایان سه شنبه 23 فروردین کارت خود را دریافت کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها