توزیع کارت کنکور دکتری 1390 آغاز شد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

توزیع کارت‌ شرکت در اولین آزمون نیمه متمرکز دکتری (Ph.D) سال 90 از امروز 21 فروردین آغاز شد و داوطلبان این آزمون می توانند تا چهارشنبه 24 فروردین از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام کنند.کارت آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.snajesh.org قرار ‌گرفته است و داوطلبان در صورت وجود نقص احتمالی باید از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 روز سه شنبه 23 تا چهارشنبه 24فروردین به حوزه های‌ رفع نقص کارت مندرج که از سوی سازمان سنجش اعلام شده، مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر داوطلبان می توانند در روزهای اعلام شده با ورود به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات شخصی (شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا نام و نام خانوادگی و کد رهگیری یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه کنند برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در صورتی که داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت آزمون خود مشاهده کردند لازم است برای اصلاح آن از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ 24 فروردین ماه منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

داوطلبان در صورتی که نسبت به بندهای 3 مربوط به جنسیت و 7 مربوط به معلولیت در کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند باید از روز سه شنبه 23 فروردین تا یک روز قبل از برگزاری آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود.

محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال 1390 دانشگاه های دولتی مراکز استانها است و در خصوص بندهای مربوط به کد و نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون هیچگونه تقاضایی پذیرفته نمی شود و مغایرت در اطلاعات سهمیه ثبت نامی باید از ارگان مربوطه تصحیح شود.

در صورتی که کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس بوده و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و … است داوطلب باید در روزهای اعلام شده به باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه کند.

اولین آزمون نیمه متمرکز دکتری (Ph.D) سال 90 راس ساعت 8 صبح و آزمون بعدازظهر راس ساعت 15روز پنجشنبه 25 فروردین در 32 شهر کشور با رقابت 130 هزار و 900 نفر برگزار می شود. نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها