شرایط شرکت در مصاحبه دانشگاه تهران برای پذیرفته شدگان کنکور دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه تهران شرایط شرکت در مصاحبه این دانشگاه برای داوطلبان کنکور دکتری بعد از معرفی چند برابر ظرفیت پذیرش از سوی سازمان سنجش را اعلام کرد.براساس مصوبات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران، بعد از معرفی چند برابر ظرفیت متقاضیان دکتری تخصصی از سوی سازمان سنجش، این دانشگاه نسبت به ارزیابی تخصصی و عمومی، همچنین ارزیابی سوابق و مدارک داوطلبان اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بنابراین در این مرحله داوطلبان می بایست سوابق و مدارک علمى، آموزشى و پژوهشى خود را به صورت CD (لوح فشرده) تهیه و به همراه اصل آنها همراه داشته باشند.

مدارک مربوط به پرداخت هزینه ارزیابى تخصصى و عمومى ( مبلغ و چگونگى پرداخت اعلام خواهد شد)، ریز نمرات و مدل کتبى مقاطع کارشناسى و کارشناسى ارشد، سوابق و نمره کسب شده مربوط به زبان عمومى، مقالات علمى پژوهشى، کتاب، مقالات شرکت در همایش، اکتشاف، اختراع، آثار هنرى، تشویق نامه و سایر موارد را داوطلب باید به همراه داشته باشد.

پس از سپرى شدن مرحله ارزیابى تخصصى وعمومى به هیچ عنوان به مدارک و سوابق ارائه شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبحان صفوی
آذر ۲۶, ۱۳۹۴ ۷:۳۰ ب٫ظ

با سلام.دانشگاه کارشناسی و معدل کارشناسی من چنگی به دل نمیزند به نظرتون اگر دانشگاه ارشد و معدل ارشد من خیلی خوب باشدو ۵مقاله داخلی ذاشته باشم شانس پذیرش در دانشگاه تهران برای دکترا را دارم؟اخه شنیدم فقط دانشجویان خودشون رو می پذیرن