موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

ادامه ثبت‌نام بورس دکتری تخصصی 91 تا سه‌شنبه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدیر کل امور بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان بورسیه خارج از کشور سال 91 را روز سه‌شنبه 15 آذرماه عنوان کرد و گفت: تاکنون بالغ بر 4 هزار و 800 دانشجو در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

دکتر حسن مسلمی نائینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه دستورالعمل بورسیه سال 91 بر سایت اداره کل بورس وزارت علوم قرار دارد، تصریح کرد: متقاضیان بورس باید تا 31 شهریور ماه سال 91 فارغ‌التحصیل شوند و در صورتی که پذیرفته‌شدگان نتوانند تا تاریخ ذکر شده فارغ‌التحصیل شوند، سال آینده نمی‌توانند برای بورس ثبت‌نام کنند و از بورس سال 92 محروم می‌شوند.

وی با اعلام اینکه سال آینده حدود 300 نفر با استفاده از بورس به خارج از کشور اعزام می‌شوند، گفت: محدودیتی برای اعزام دانشجو به هیچ کشوری وجود ندارد تنها در کشور انگلیس به دلیل اتفاقات اخیر دانشجو اعزام نمی‌شود.

مسلمی خاطرنشان کرد: افراد برای ثبت نام می‌توانند پس از مطالعه دستورالعمل با مراجعه به سایت وزارت علوم به نشانی www.msrt.ir  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها