اعلام شرایط پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرایط ثبت‌نام بدون آزمون دکتری تخصصی این دانشگاه را تشریح کرد. 

عبدالله سجادی در گفتگو با ایسنا گفت  دارا بودن حداقل میانگین نمرات 18 در دوره کارشناسی ارشد برای رشته‌های علوم انسانی به جز رشته‌های حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و حداقل میانگین 17 جهت سایر رشته‌ها از جمله رشته‌های حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی را از جمله شرایط ثبت‌نام در این دوره عنوان کرد.

وی با اشاره به دارا بودن حداقل میانگین 17 جهت فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه‌ای، گفت: متقاضیان دوره بدون آزمون باید فاقد دروس معادل سازی شده باشند.

وی با بیان اینکه متقاضیان این دوره باید بر اساس مقررات آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر در شش نیمسال فارغ التحصیل شده باشند، اظهار کرد: دارا بودن حداقل نمره پایان نامه 50/18 در کلیه رشته‌ها الزامیست.

سجادی با اشاره به حداکثر 35 سال سن برای مربیان رسمی شاغل در دانشگاه آزاد تا پایان 31 شهریور ماه 1391، گفت: متجانس و همنام بودن رشته فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد با رشته انتخابی در مقطع دکتری تخصصی از دیگر شرایط ثبت‌نام در دوره بدون آزمون است.

وی افزود: داوطلبان دوره بدون آزمون باید نسخه‌ای از مقالات و تولیدات علمی چاپ شده در مجلات ISI یا مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC خود را با درج شماره پرونده حداکثر تا پایان دی ماه از طریق پست سفارشی به مرکز آزمون دانشگاه ارسال کنند.

رییس مرکز آزمون با تاکید بر اینکه برای پذیرش در دوره بدون آزمون برای مربیان رسمی شاغل در دانشگاه آزاد، سهمیه جداگانه‌ای وجود ندارد و کلیه داوطلبان در پذیرش از شرایط یکسان برخوردارند، تصریح کرد: صرف دارا بودن شرایط ثبت‌نام در دوره بدون آزمون به منزله قبولی نیست.

سجادی با بیان اینکه پذیرش در این دوره بر اساس ظرفیت موجود و اولویت افراد است، اظهار کرد: بنابراین به منظور استفاده از امکان قبولی در آزمون دکتری تخصصی در صورت عدم پذیرش از طریق بدون آزمون به داوطلبان توصیه می‌شود که در دوره دکتری تخصصی با آزمون نیز شرکت کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohsen
خرداد ۴, ۱۳۹۱ ۷:۰۶ ب٫ظ

sabtenamesh chetori ?sorry pazireshe bedoone azmoon vase sale 91

mohsen
خرداد ۴, ۱۳۹۱ ۷:۰۱ ب٫ظ

salam moadele 17 ba payan name ? ya bedoone payan name

رقیه محتشم
فروردین ۲۳, ۱۳۹۱ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

e