موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تاریخ اعلام نتایج کنکور دکتری سراسری 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج کنکور دکتری تخصصی نیمه متمرکز سراسری سوم خرداد ماه 91 اعلام خواهد شد.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرگزاری مهر گفت: نتایج اولیه کنکور دکتری تخصصی سال 91 در 3 خرداد 91 به صورت کارنامه به اطلاع داوطلبان می رسد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور دکتری بر اساس برنامه زمانی از 3 خرداد تا 7 خرداد می توانند پس از دریافت دفترچه انتخاب رشته، نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده و کد رشته های انتخابی را در فرم وارد کنند.

 

 

 

وی افزود: معرفی اولیه داوطلبان به صورت سه برابر و 80 درصد نمره آزمون کتبی و 20 معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد (معدل های تراز می شوند) و سهمیه داوطلبان صورت می گیرد و فهرست اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول کنکور دکتری 91 به منظور شرکت در مصاحبه و دیگر مراحل گزینش با توجه به معرفی حداکثر در سه کد رشته محل در پایان خردادماه 91 از سوی سازمان سنجش منتشر می شود و معرفی شدگان باید بر اساس برنامه اعلامی از سوی دانشگاهها در مصاحبه شرکت کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: نتایج فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی کنکور دکتری 20 شهریور 91 منتشر می شود و کارنامه نهایی نیز در اواخر شهریور ماه 91 از طریق سازمان سنجش منتشر می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها