موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

زمان اعلام نتایج بورس دکتری خارج از کشور 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به گفته معاون بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم، نتایج نهایی پذیرفته شدگان در بورس تخصصی دکتری به منظور اعزام به خارج، اوایل تیرماه اعلام خواهد شد و رشته های مهندسی، کشاورزی، علوم پایه، هنر و علوم انسانی بیشترین تعداد را در بورس دکتری تخصصی دارند.

حسن مسلمی نائینی در گفتگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد که تاکنون با یک هزار و 300 داوطلب اعزام به خارج از کشور  به منظور دریافت بورس تخصصی دکتری مصاحبه شده است.

 

 

 

وی با بیان اینکه هم اکنون مصاحبه ها نیز در حال انجام است، تاکید کرد که برخی داوطلبان هم در تاریخ اعلام شده به علت شرکت در برخی از کنکورهای برگزار شده، غیبت داشتند که به تقاضای آنان برای در نظر گرفتن زمان مصاحبه رسیدگی شد و این دسته از داوطلبان هم اکنون در مرحله مصاحبه قرار دارند.

به گفته معاون بورس وزارت علوم، در حال حاضر نتایج مصاحبه ها در درست بررسی است و این نتایج اواخر خردادماه یا حداکثر تا اوایل تیرماه اعلام خواهد شد.

مسلمی افزود: رشته های فنی مهندسی، کشاورزی، علوم پایه، هنر و علوم انسانی بیشترین تعداد داوطلبان را در بورس دکتری تخصصی به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: همچنین ظرفیت پذیرش برای اعزام حدود 300 نفر اعلام شده و پذیرفته شدگان نهایی تا اسفندماه سال 92 فرصت اعزام دارند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها