فرصت اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان معترض به نتایج کارنامه اولیه کنکور دکتری تخصصی سراسری می توانند تا 30 خرداد نسبت به نتایج و درصد های خود اعتراض نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام نتایج اولیه دومین دوره آزمون نیمه متمرکز دکتری، از مهلت ارسال سوالات و اعتراضات داوطلبان به نتایج اولیه تا 30 خرداد ماه خبر داد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام نتایج اولیه دومین دوره آزمون نیمه متمرکز دکتری، از مهلت ارسال سوالات و اعتراضات داوطلبان به نتایج اولیه تا 30 خرداد ماه خبر داد.

 

روش و نحوه اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری : در سمت چپ بالای سایت سنجش، سیستم پاسخگویی، ثبت نام کنید و بعد در لیست درخواستها ازمون دکتری ۱۳۹۱ انتخاب کنید و سپس سایر مراحل را ادامه دهید.

 

 

 

 

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون دکتری صبح امروز منتشر شد، بیان کرد: داوطلبان آزمون دکتری در صورت هر گونه سوال به کارنامه باید سوالات خود را حداکثر تا 30 خرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، ارسال کنند و به درخواستهایی که پس از مهلت تعیین شده و یا روش‌های دیگر ارسال شود هیچگونه پاسخی داده نمی‌شود.

وی افزود: هر زمان مشخص شود که داوطلب در اعلام هر یک از مواردی چون سهمیه، معدل، نام موسسه فارغ التحصیلی، رشته تحصیلی غیره … حقایقی را عمدا یا سهوا کتمان کرده است، در هر مرحله ثبت‌نام، پذیرفته شدن، حین تحصیل و غیره که باشد از این آزمون و آزمون سال بعد محروم می‌شود و حق هر گونه اعتراضی از وی سلب می‌شود.

توکلی با تاکید بر اینکه کارنامه داوطلبان مربوط به مرحله اول مجاز به انتخاب رشته است، خاطرنشان کرد: رتبه اعلام شده ملاک نهایی پذیرش نیست، چراکه پذیرش نهایی پس از ارسال نمرات مصاحبه انجام می‌شود و داشتن رتبه کمتر دلیل پذیرش نهایی نیست، بنابراین داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در انتخاب رشته دقت کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها