موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مجاز شدن 34 هزار نفر برای انتخاب رشته آزمون دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

حدود 34 هزار نفر برای انتخاب رشته آزمون دکتری سراسری سال 91 مجاز به انتخاب رشته گردیده اند.مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 91 امروز منتشر شد و داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش کارنامه خود را مشاهده کنند.

 

 

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نتایج اولیه آزمون از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شده است و 34 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

به گزارش پی اچ دی تست با اینکه چیزی به انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری نمانده است هنوز میزان پذیرش قطعی دوره دکتری 91 اعلام نشده است. میزان پذیرش در سال 91 حدود 10 هزار نفر اعلام شده است ولی در مورد نحوه این پذیرش و اینکه تمام این پذیرش در ترم اول خواهد بود یا خیر خبری منتشر نشده است. ضمن اینکه میزان دوره های پذیرش محور نیز به طور دقیق اعلام نشده است.

به هر حال باید در این زمینه منتظر خبرهای بعدی بود اما نکته حائز اهمیت این است که در صورتی که میزان پذیرش واقعا و دقیقا ده هزار نفر بوده باشد تعداد مجازین تقریبا با تعداد معرفی شدگان به مصاحبه برابر است و این نکته جالبی در آزمون دکتری سال 91 است. این در حالی است که در زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سال 90 که تنها 2500 نفر پذیرش داشت و داوطلبان برای انتخاب رشته می بایست مبلغی به حساب سازمان سنجش آموزش کشور واریز می کردند تمام داوطلبان مجاز به انتخاب رشته گردیدند!

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها