موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

نحوه محاسبه معدل در آزمون دکتری 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تأثیر معدل داوطلبان به صورت تراز شده و بر اساس معدل ذکر شده توسط خود داوطلب بوده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تاثیر معدل تراز شده دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، گفت: معدل‌های درج شده در کارنامه، بر اساس معدل‌های اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه اینترنتی است، بنابراین داوطلبان باید در صورت معرفی اصل مدرکی را که نشانگر این معدل باشد، به همراه سایر مدارک به محل معرفی خود ارائه کنند، در غیر اینصورت موسسه محل معرفی از مصاحبه و ادامه روند پذیرش داوطلب دارای مغایرت معدل خودداری می‌کند.

 

 

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه حداقل نمره معدل بر اساس دوره کارشناسی 10و کارشناسی ارشد 14 در نظر گرفته شده است، اظهارکرد: برای دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی ارشد که حداکثر تا 31 شهریور ماه سال جاری فارغ‌التحصیل می‌شوند، میانگین واحدهای گذرانده شده اعلامی آنان تا 31 شهریور ماه 90 درج شده است.

وی در خصوص نحوه محاسبه نتایج اولیه داوطلبان، گفت: نمره کل داوطلب بر اساس 80 درصد نمره علمی تراز شده حاصل از آزمون و 20 درصد معدل موثر مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد محاسبه شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها