تمدید زمان ارسال مدارک پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه هنر اصفهان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه هنر اصفهان در نظر دارد از میان متقاضیان واجد شرایط در رشته های پژوهش هنر، مرمت، معماری اسلامی و شهرسازی اسلامی اقدام به پذیرش دانشجو دکتری بدون شرکت در آزمون نماید.

به گزارش پی اچ دی تست، زمان ارسال مدارک برای پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری دانشگاه هنر اصفهان تا تاریخ 28/5/91 تمدید شد. لازم به ذکر است در نیمه اول شهریورماه سال 91 اسامی واجدین شرایط جهت مصاحبه در سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

مطابق بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص پذیرش بدون آزمون دانشجویان مقطع دکتری، دانشگاه هنر اصفهان در نظر دارد از میان متقاضیان واجد شرایط در رشته های پژوهش هنر، مرمت، معماری اسلامی و شهرسازی اسلامی اقدام به پذیرش دانشجو دکتری بدون شرکت در آزمون نماید.

شرایط لازم :

معدل بالای 17      بدون پایان نامه

چاپ دو مقاله علمی – پژوهشی در مجلات معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

 فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد تمام دانشگاه های  معتبر می توانند در صورت داشتن شرایط اعلام شده مدارک خود را ارسال و در مصاحبه دکتری شرکت نمایند. لازم به ذکر است مجلات مورد تایید باید در لیست نشریات علمی دارای اعتبار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درج شده باشد.

مدارک لازم جهت ارسال به  دانشگاه:

 1-     ریز نمرات مقطع کارشناسی ارشد به همراه تصویر مدرک مورد نظر

2-      اصل دو مقاله چاپ شده در مجلات علمی – پژوهشی و یا اصل گواهی پذیرش مقاله در این مجلات

دانشجویان و فارغ التحصیلانی که در مقطع کارشناسی ارشد بعنوان دانشجوی نمونه کشوری معرفی شده نیز مشمول این آیین نامه بوده و می توانند تا تاریخ مقرر گواهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را ارسال نمایند.

یادآور می گردد مطابق مصوبه تاریخ 2/6/90 دانشگاه هنر اصفهان واجدین شرایط از میان فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی پذیرفته خواهند شد. ولازم الذکر است مدارک ناقص مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و دانشگاه هیچگونه مسوولیتی در قبال مدارک ارسال شده ای که  هر یک از دو مورد اشاره شده در این اطلاعیه را ندارند را نخواهد داشت.

مهلت ارسال مدارک تا 28 مرداد ماه و به آدرس اصفهان- خیابان حکیم نظامی – چهارراه خاقانی- معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و به صورت پیشتاز می باشد.

تلفن6269970- 0311

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

11 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اتحادی نیا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

سلام
اتحادی نیا هستم ، کارشناس ارشد صنایع دستی . معدل ۱۷/۲۴ چند مقاله برای چاپ ارائه دادم .ضمن تأیید علمی برای چاپ ، متأسفانه برای چاپ هرکدام از آنها در نشریات علمی مورد تأیید وزارت علوم مبلغی بالای پنج میلیون تومان از من درخواست کردند ، ….به گونه ای که برای ادامه تحصیل بی انگیزه شده ام .

مهتاب
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۱:۳۹ ب٫ظ

سلام ببخشید میخواستم بدونم ک اگه شرایط لازم را داشته باشیم و بتونیم شرکت کنیم فرقی نمیکنه ک از دانشگاه ازاد فارغ التحصیل شدیم یا سراسری؟
سوال دوم اینکه ایا برای دانشگاه سراسری هم میشه شرکت کرد بدون دکترا؟هیچ هزینه ای هم باید پرداخت شود یا نه ؟

نسرین
آبان ۲۲, ۱۳۹۱ ۱:۱۴ ب٫ظ

سلام بنده دانشجوی کارشناس ارشد طراحی شهری دانشگاه نر اصفهان بوده ام و معدلم ۱۸/۳۰ می باشد و دو تا مقاله علمی پژوهشی دارم و یکسال سابقه تدریس در اندشگا ها بنظرتان بدون آزمون پذیرش می شوم؟

سلام
شرایط تان برای پذیرش بدون آزمون مناسب نیست. مگر اینکه رقیب خاصی نداشته باشید.

نسرین
آبان ۲۳, ۱۳۹۱ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  نسرین

ببخشید می شه بگین چرا مناسب نیست شرایطم، معدل بالای ۱۷ (۱۸.۳۰) که هستم. دو تا هم علمی پِوهشی دارم.سابقه تدریسم دارم. دانشجوی همونجا هم هستم. دو تا مقاله علمی پریالوهشی در حال تهیه هم دارم. میشه بیشتر توضیح بدین واسم ؟ ممنونم

—-

داشتن دو مقاله علمی پژوهشی شرط لازم برای ورود به این عرصه است و این به معنای این است که هیچ رقیبی از خودتان ضعیف تر ندارید! سابقه تدریس هم زیاد مهم نیست. مگر اینکه دانشجوی دانشگاه بودن بتواند به شما کمک کند.

نسرین
آبان ۲۳, ۱۳۹۱ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  نسرین

عذر می خوام منظورتان این است که باید رزومه ام را قوی تر کنم و مقالات علمی پژوهشی بیشتری بنیوسم؟

——-

بله البته. تلاش کنید که این دو مقاله دیگرتان هم به مرحله پذیرش برسد.

الهام
مهر ۳۰, ۱۳۹۱ ۸:۳۲ ب٫ظ

با عرض سلام
من کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری علوم تحقیقات هستم . با معدل ۱۸.۰۸ و ۹ مقاله علمی پژوهشی و
پایان نامه مرتبط با شهرسازی اسلامی احتمال پذیرش بدون کنکور برای من هست؟؟

سلام
شرایط خوبی دارید ولی زمان ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه به پایان رسیده است. برای اطلاع از آخرین اخبار در خبرنامه سایت عضو شوید و برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه پذیرش بدون آزمون در منوی مطالب برگزیده سمت راست سایت مراجعه نمایید.

الهام
آبان ۶, ۱۳۹۱ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

با تشکر از سرعت بالای پاسخگویی شما، در صورت امکان یک سوال دیگر هم پاسخگو باشید :
شهریه دوره روزانه دکتری بدون آزمون این رشته چقدر هست؟
(ضمنا گویا مشکلی در سیستم عضویت خبرنامه هست لطفا پیگیری فرمایید)

—–

دکتری بدون آزمون استعداد درخشان به صورت روزانه و بدون شهریه است. اگر منظورتان دکتری پولی بدون آزمون است به صفحه دکتری پولی در منوی بالای سایت مراجعه فرمایید.

نسرین
آذر ۲۸, ۱۳۹۱ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

ولی تو سایت زده که فقط از میان دانشجویان دانشگاه دولتی بدون کنکور قبول می کنند .داشنگاه غیر دولتی نه…

مریم
مرداد ۱, ۱۳۹۱ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

با سلام. من فارغ التحصیل رشته معماری (رتبه ۱ از ۸۸ تا تاریخ ۴/۹۱زمان فراغت از تحصیل) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز هستم. راهنمایی کنید چطور می تونم از دکتری بدون ازمون استفاده کنم؟

فرزانه
تیر ۱۹, ۱۳۹۱ ۶:۳۱ ب٫ظ

با عرض سلام بنده فارغ التحصیل ارشد معماری ام با معدل ۱۷/۳۳ و پایان نامه ام با درجه عالی و ۲ تا مقاله علمی اما از دانشگاه آزاد هستم جقدر شانس قبولی دارد؟

پگاه دالوند
تیر ۱۱, ۱۳۹۱ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

با سلام
من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد معماری هستم
آیا در صورت نداشتن شرط معدل و با وجود سابقه آموزشی، قادر به شرکت در مصاحبه دکتری بدون آزمون هستم؟

——

سلام
خیر نمی توانید.