پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه زنجان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه زنجان برای ترم اول سال تحصیلی 91 – 92 دانشجوی دوره دکتری (Ph.D) بدون آزمون با شرایط اختصاصی پذیرش می‌کند.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از زنجان، دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه زنجان اعلام کرده است در نیمسال اول 92-91 دانشجوی دوره دکتری (Ph.D) بدون آزمون ورودی با شرایط اختصاصی در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

 دارا بودن حداقل معدل 17 در دوره کارشناسی ارشد، داشتن حداقل دو مقاله در مجلات علمی- پژوهشی نمایه شده معتبر ملی و بین المللی و دانشجویان نمونه کشوری در دوره کارشناسی ارشد از جمله شرایط اختصاصی پذیرش دانشجوی دکتری (Ph.D) بدون آزمون در دانشگاه زنجان است.

از دیگر شرایط اختصاصی داوطلبان این است که بیش از دو سال از تاریخ فارغ التحصیلی داوطلب نگذشته باشد و طول مدت تحصیل نیز بیشتر از 5 نیمسال نباشد.

پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در رشته فیزیک شامل گرایش ماده چگال و نانوفیزیک، نجوم و اختر فیزیک و اپتیک و اتمی مولکولی، رشته علوم دامی شامل گرایش تغذیه دام، رشته گیاهپزشکی گرایش بیماری شناسی گیاهی، رشته مهندسی برق گرایش الکترونیک و قدرت و رشته مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی انجام می‌شود.

متقاضیان می‌توانند تا 10 شهریورماه سال جاری مدارک خود را به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه زنجان ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت این دانشگاه (www.znu.ac.ir) مراجعه کنند.

تلفن دفتر استعداد های درخشان دانشگاه زنجان :  02415152533

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها