موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع بدقولی های سازمان سنجش در آزمون دکتری 92

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

در حالی که آخرین روزهای شهریور ماه در حال سپری شدن است خبری از وعده های وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آزمون دکتری 92 نیست.

به گزارش پی اچ دی تست ، با اینکه کمتر از 6 ماه به آزمون دکتری 92 باقی مانده است هنوز هیچ خبری از تغییر یا عدم تغییر نحوه برگزاری و مواد امتحانی این آزمون منتشر نشده است. این در حالی است که در ماههای گذشته اظهار نظرهای مختلفی از سوی مسئولین وزارت علوم و سازمان سنجش در این خصوص شنیده شده است.

اولین اظهار نظر که مربوط به رییس سابق سازمان سنجش آموزش کشور بود مربوط به برگزاری آزمون ملی زبان در شهریور ماه و جایگزینی آن با نمره زبان جلسه آزمون دکتری بود که با جابجایی رییس مرکز آزمون خبرهای آن نیز جابجا شد.

رییس بعدی سازمان سنجش  از ثبت نام ازمون  ملی زبان در شهریورماه و برگزاری آن در اواخر آبان یا اوایل آذر خبر داد که باز هم محقق نشد.

اگر از آزمون ملی زبان هم بگذریم یکی از اخبار مهم ازمون دکتری 92 این بود که تغییر یا عدم تغییر نحوه برگزاری آزمون تا آخر شهریورماه مشخص خواهد شد. این در حالی است که بسیاری از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سراسری سال 92 چشم انتظار اخبار موثق هستند تا مطالعات خود را برای این آزمون آغاز نمایند، ولی سکوت رسانه ای مسئولین کار را برای آنها دشوار نموده است. امیدواریم در چند روز آینده خبرهای موثق و معتبر در این زمینه منتشر شود تا کار برای آماده شدن داوطلبان تسهیل گردد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها