موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاونت‌آموزشی وتحصیلات‌تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب، هفتم تا دوازدهم شهریور ماه 91 را به عنوان زمان مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری اختصاصی طلاب سال 91 این دانشگاه اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی تست ، نظر به مشخص شدن اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری اختصاصی طلاب سال 91 این دانشگاه درشش ‌رشته: مذاهب ‌کلامی، شیعه ‌شناسی، دین ‌پژوهی، تصوف ‌و ‌عرفان ‌اسلامی‌،  مطالعات‌ تطبیقی‌ مذاهب ‌‌اسلامی ‌و مطالعات تطبیقی ‌ادیان ‌گرایش‌ الاهیات ‌مسیحی، به ‌اطلاع‌ داوطلبانی که توانسته‌اند حدنصاب لازم را برای قبولی درمرحله اول آزمون دکتری یعنی آزمون کتبی کسب کنند می‌رساند، با توجه به برنامه ریزی دانشکده ها برای انجام مصاحبه علمی، روز و ساعت دقیق درنظر گرفته شده برای هر داوطلب برای انجام مصاحبه از طریق تماس تلفنی به ایشان اطلاع رسانی خواهد شد. لذا به پذیرفته شدگان توصیه می‌گردد درصورت عدم اطلاع از برنامه مصاحبه خود تا قبل از تاریخ مقرر به دلایل مختلف(تغییر شماره تلفن، عدم دسترسی و …) بادانشکده‌های مربوط تماس گرفته و مطلع شوند. توصیه اکید می‌گردد که حتما در ساعت و روز مقرر برای مصاحبه حاضر شوند چرا که عدم حضور آنان به منزله انصراف تلقی خواهد شد و به هیچ‌وجه وقت مصاحبه تمدید نخواهد شد.

لازم به ذکر است 50 درصد امتیاز هر داوطلب را نمره کسب شده وی در آزمون کتبی و 50 درصد باقیمانده را نمره مصاحبه تشکیل می دهد و در نهایت حائزین بالاترین امتیازها در مجموع بدون توجه به معیارهایی نظیر جنسیت و غیره و تنها بر اساس شایستگی های اخلاقی، علمی و سوابق پژوهشی و تدریسی پذیرفته خواهندشد. توصیه می‌گرددبرای مصاحبه تمامی مستندات مبنی بر فعالیت های علمی و پژوهشی شامل تالیفات و مقالات و رتبه های علمی خود را به همراه توصیه نامه دو تن از اساتید مطرح مبنی بر تایید صلاحیت اخلاقی و علمی خود همراه داشته باشند.

داوطلبان می بایست هنگام مصاحبه اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی و دو قطعه عکس جدید را به همراه اصل و کپی‌ مدرک ‌کارشناسی (یاسطح‌دوحوزه) و کارشناسی ‌ارشد (یا سطح‌ سه ‌حوزه) همراه داشته‌ باشند، در غیر این‌ صورت باید مدرکی دال بر فارغ التحصیل شدن خود تا تاریخ 31/06/91 را ارائه کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احسان
شهریور ۵, ۱۳۹۱ ۱:۰۷ ق٫ظ

نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت هم اعلام شد. http://www.iust.ac.ir/find.php?item=52.9973.25287.fa

—-

با تشکر از شما.