دلیل عدم ثبت نام قبول شدگان دکتری در دانشگاه باقرالعلوم

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم با اشاره به علت عدم پذیرش پذیرفته شدگان دکتری در رشته فرهنگ و ارتباطات، تاکید کرد که این دانشجویان به علت غیرحوزوی بودن پذیرش نمی شوند. آموزشی و فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم با اشاره به علت عدم پذیرش پذیرفته شدگان دکتری در رشته فرهنگ و ارتباطات، تاکید کرد که این دانشجویان به علت غیرحوزوی بودن پذیرش نمی شوند.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مشکل پیش آمده برای برخی دانشجویان دکتری که در رشته فرهنگ و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم پذیرفته شده اما دانشگاه از ثبت نام این دانشجویان ممانعت به عمل آورده است، اظهار داشت: در دفترچه راهنمای انتخاب رشته داوطلبان کنکور دکتری سال 91 اعلام شده تنها افرادی در این دانشگاه پذیرش می شوند که دارای قبولی پایه 10 از حوزه علمیه قم هستند و این بدین معناست که غیرحوزویها پذیرش نمی شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه وزارت علوم علیرغم اینکه ما برای رشته فرهنگ و ارتباطات اعلام کردیم هیچ گونه پذیرش غیرحوزوی نداریم و حتی یک نفر هم به جز طلاب پذیرش نمی شوند، برای این رشته بین 5 تا 6 دانشجو معرفی کرد و ما را در مقابل عمل انجام شده قرار داد زیرا نمی توانیم خلاف مصوبات هیأت امنای دانشگاه باقرالعلوم عمل کنیم.

معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم در ادامه به نامه ای اشاره کرد که در تاریخ 21 مردادماه به معاون آزمونهای سازمان سنجش در خصوص عدم پذیرش این دسته از دانشجویان در رشته مذکور ارسال شده است و در این باره گفت: سازمان سنجش علیرغم تمام درخواستها و مکاتبات قبلی دانشگاه، دانشجویان را معرفی کرد اما هیچ کاری برای این دسته از دانشجویان نمی توان انجام داد.

موسوی گفت: هم اکنون در حال رایزنی با شورای تحصیلات تکمیلی هستیم تا در صورت جلب موافقت هیأت امنای دانشگاه، این دسته از دانشجویان را با اینکه طلبه نیستند به صورت بورس پذیرش کنیم.

در همین رابطه حسین نادری منش – معاون آموزشی وزارت علوم به خبرنگار مهر گفت: دو طرف یعنی سازمان سنجش و دانشگاه باقرالعلوم باید این مورد را برای پذیرش دانشجویان و اتفاقی که در این زمینه رخ داده بررسی کنند.

به گزارش مهر، پس از اعلام نتایج دکتری سال 91 برخی از قبول شدگان، در رشته فرهنگ و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم ثبت نام نشدند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها