موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

خدایی: نتایج اولیه تکمیل ظرفیت دکتری نیمه دوم آبان اعلام می‌شود

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

در حالی که کمتر از شش ماه دیگر به برگزاری آزمون دکتری 92 باقی مانده است رییس سازمان سنجش از اعلام اسامی معرفی شدگان آزمون دکتری برای مصاحبه به دانشگاه‌ها در نیمه دوم آبان ماه خبر داد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این خبر گفت:‌ پس از انجام مراحل مصاحبه اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری اعلام خواهد شد.

وی افزود: آغاز به تحصیل اغلب پذیرفته‌شدگان در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری خواهد بود.

به گزارش پی اچ دی تست اعلام نتایج اولیه در نیمه دوم  آبان ماه به معنای درگیری معرفی شدگان به مصاحبه تا زمان آزمون بعدی خواهد بود. این در حالی است که اعلام نتایج اولیه تنها یک کار نرم افزاری است که در ظرف چند روز نیز قابل انجام خواهد بود و اعلام سریع نتایج اولیه سال گذشته گواهی بر این امر است وا اعلام دیرهنگام این نتایج از سوی سازمان سنجش جای سوال فراوانی دارد. البته نیمه پر لیوان هم برای کسانی است که نیاز به فرصت بیشتری برای دفاع از پایان نامه و فراغت از تحصیل داشتند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها