پذیرش 6 هزار دانشجوی دکتری در علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

خبرگزاری مهر به نقل از خسرو دانشجو از پذیرش 6 هزار دانشجوی دکتری در علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش پی اچ دی تست ظرفیت کل پذیرش دانشجو در دوره دکتری سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی سه هزار نفر اعلام شده بود.

در خبر خبرگزاری مهر  آمده است :

صبح امروز اول مهرماه 91 با حضور دانشجویان جدیدالورود واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی زنگ آغاز سال تحصیلی 92-91 در این دانشگاه به صدا درآمد.

خسرو دانشجو – رئیس واحد علوم و تحقیقات صبح امروز با حضور در میان دانشجویان جدید الورود با بیان اینکه دانشجو روح دانشگاه است، گفت: چهره عبوس بنده را نبینید چرا که سعی می‌کنم خوش اخلاق باشم و از شما می‌خواهم آستانه صبرتان را بالا ببرید و به ما در ارتقای دانشگاه کمک کنید.

وی همچنین اظهار داشت: به این دلیل که هدف دانشگاه آزاد پرورش دانشجویان تحصیلات تکمیلی در علوم و تحقیقات است امسال پذیرش دانشجوی دکتری در این واحد به 6 هزار نفر می رسد.

 

این در حالی است که خبرگزاری ایسنا با بیان دقیق صحبت های خسرو دانشجو آورده است :

دانشجو با اشاره به افزایش متقاضیان ورود به دوره تحصیلات تکمیلی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تربیت دانشجویان در دوران تحصیلات تکمیلی را به واحدهای علوم تحقیقات سپرده است که امید است هر ساله بر حسب درخواستی که وجود دارد بتوانیم ظرفیت پذیرش را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود پنج هزار و 100 دانشجو در دوره دکتری واحد علوم و تحقیقات مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: امیدواریم تعداد دانشجویان دکتری امسال به حدود شش هزار نفر برسد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نرگس
مرداد ۲۱, ۱۳۹۲ ۲:۰۹ ب٫ظ

سلامشرایط و زمان ثبتنام دانشگاه پولی رو میخواسم.ممنون