موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام دکتری 92 مشخص نیست

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

علی رغم گذشت شش روز از زمان اعلام شده برای انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری هنوز هم تاریخ انتشار دفترچه ثبت نام قطعی نیست.

خبرگزاری مهر در این باره به نقل از مشاوره سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد : ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های دکتری نیمه متمرکز سال 92 برای پذیرش دانشجو در 9 گروه آموزشی از روز سه شنبه 7 آذرماه از طریق شبکه اینترنت آغاز می شود و در روز یکشنبه 12 آذرماه پایان می پذیرد.

به گفته توکلی پذیرش دانشجو در هریک از رشته های امتحانی گروه آموزشی علوم پزشکی منحصراً برای دانشگاه تربیت مدرس صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام از داوطلبان در روز دوشنبه 6 آذرماه در نشریه پیک منتشر و همزمان روی سایت سازمان قرار داده می شود، ادامه داد: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون برابر برنامه زمانی پیش بینی شده قبل از ثبت نام روی سایت سازمان قرار داده می شود و هر داوطلب ضرورت دارد در زمان مشخص شده بر اساس دستورالعمل درج شده در اطلاعیه ثبت نام پس از پرداخت مبلغ 31 هزار و 500 تومان به عنوان وجه ثبت نام از طریق شبکه اینترنت سازمان سنجش یا روشهایی که در اطلاعیه اعلام شده همچنین دریافت دفترچه راهنمای شرکت در آزمون برابر ضوابط اعلام شده در اطلاعیه و دفترچه راهنما اول نسبت به تکمیل فرم پیش نویس تقاضانامه اقدام و بعد از اطمینان از صحت اطلاعات تکمیل شده در مهلت مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات مذکور در فرم الکترونیکی تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها