معرفی سه برابر داوطلبان به مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اعلام نتایج اولیه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری، گفت: حدود 5 هزار و 24 نفر برای انجام مصاحبه به دانشگاه‌ها معرفی شده‌اند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، اظهارکرد: در مرحله تکمیل ظرفیت در نهایت یک هزار و 633 داوطلب پذیرفته می‌شوند.

وی ادامه داد: معرفی شدگان برای مصاحبه باید از 20 آبان به دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه معرفی شدگان مرحله مصاحبه حداکثر در 4 کد رشته محل برای انجام مصاحبه معرفی می‌شوند، تصریح کرد: عدم مراجعه برای شرکت در مراحل مصاحبه، به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کد رشته ‌محل یا کد رشته ‌محل‌های انتخابی مربوط تلقی می‌شود.

وی افزود: داوطلبانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش به عنوان معرفی شده یک و یا چند کد رشته محل از رشته امتحانی مربوط درج شده، باید قبل از مراجعه به محل مصاحبه برای هریک از موسسات مبلغ 25 هزار تومان پرداخت و اصل فیش واریز شده را به همراه مدارک مورد نیاز به همراه داشته باشند و آن را هنگام شرکت در مصاحبه به مسوول ذیربط تحویل دهند.

توکلی با اشاره به زمان گزینش نهایی در هر کد رشته محل اعلام شده برای داوطلبان، تصریح کرد: داوطلبانی در این مرحله شرکت داده خواهند شد که نمره مصاحبه آنان توسط موسسه ذیربط به سازمان اعلام شود و داوطلبانی که نمره‌ای برای مصاحبه آنان اعلام نشود از پذیرش در کد رشته آن موسسه حذف می‌شوند.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که در مصاحبه مرحله تکمیل ظرفیت شرکت و پس از گزینش نهایی در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره دکتری سال 91 اعم از دوره‌های روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و یا بین‌الملل قرار گیرند، مجاز به شرکت در آزمون دکتری سال 1392 نخواهند بود.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به پرداخت 17 هزار تومان برای بررسی صلاحیت‌های عمومی، گفت: کلیه داوطلبانی که اسامی آنها در ردیف معرفی‌شدگان برای انجام مصاحبه در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی قرار گرفته باید به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینک مربوط که در ذیل کارنامه داوطلبان در سایت سازمان قرار دارد از امروز تا 22 آبان ماه فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام نکنند از گزینش نهایی حذف خواهند شد، تصریح کرد: داوطلبانی که اسامی آنان در مرحله اولیه (در خرداد ماه 91 ) در ردیف معرفی‌شدگان برای مصاحبه قرار داشته، و فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی را تکمیل و آن را از طریق سایت به سازمان ارسال کرده‌اند، نیازی به تکمیل فرم مجدد و پرداخت هزینه ندارند./

مشاور عالی سازمان سنجش در خاتمه اظهار کرد:‌نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 91 هفته دوم دی ماه اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها