پذیرش دکتری بدون آزمون سال تحصیلی 93-92 دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بر اساس آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر از بین داوطلبان ممتاز واجد شرایط دانشجو میپذیرد.

به گزارش پی اچ دی تست،دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از بین داوطلبان ممتاز واجد شرایط در رشته های شیمی،فیزیک،ریاضی کاربردی،ریاضی محض،برق،ادبیات فارسی،الهیات و معارف اسلامی دانشجو میپذیرد.

از جمله شرایط ذکر شده،دارا بودن معدل حداقل 17 و حداقل دو مقاله در مجلات ISI  و ISC یا علمی-پژوهشی مورد تایید وزارت علوم میباشد.

لازم به ذکر است این دانشگاه اعلام نموده است که دانشجویان یا فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و غیرانتفاعی شامل این آیین نامه نمیباشند.

داوطلبان باید مدارک مورد نیاز را با پست سفارشی،حداکثر تا تاریخ 91/11/20 ارسال نمایند.اسامی افراد واجد شرایط برای دعوت به مصاحبه در تاریخ 91/11/25 از طریق وبسایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر فایل زیر را دانلود نمایید.

 

پذیرش دکتری بدون آزمون سال 92 دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

64 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sama
بهمن ۱۷, ۱۳۹۱ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

با سلام.
با دانشگاه شهید مدنی تماس گرفتم و گفتند از این به بعد خود سازمان سنجش اعلام میکنه که بدون آزمون دانشجو دکتری بگیره.آیااطلاعاتی از اینکه سازمان سنجش چه شکلی میخواد به طور سراسری دانشجو بدون آزمون بگیره دارید؟آیا شبیه به شرکت در دوره دکتری تخصصی بدون آزمون دانشگاه آزاد هست که زمان ثبت نامش هم زمان با شرکت در دوره دکتری تخصصی آزاد با آزمون اعلام میشود؟این جوری که یک سال را از دست میدهیم و کسایی هم که دو سال از فارغ التحصیلیشون گذشته باشه دیگه نمیتونند شرکت کنند؟؟نحوه پذیرش چگونه میشه؟ لطفا اگر در این زمینه اطلاعاتی دارید راهنمایی بفرمایید.

سلام
هنوز اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است.

سارا
بهمن ۶, ۱۳۹۱ ۸:۰۸ ب٫ظ

با سلام
یعنی دانشگاه شهید مدنی برای مصاحبه دعوت نخواهد کرد؟
امیدوار نباشم؟

عاطفه
بهمن ۵, ۱۳۹۱ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

سلام_در مورد این آیین نامه جدیداستعدادهای درخشان که گفته دومقاله مستخرج از پایان نامه باشه چطوریه من یه مقالم از پایان نامم هست و دیگری نه _ باقی شرایط همه را دارم _ آیا واقعا دیگه من هیچ وقت نمیتونم با این شرایطم ازسهمیه استعدادهای درخشان بر اساس ایین نامه جدید استفاده کنم؟؟

سلام
معمولا مشکلی در این زمینه وجود ندارد. به هر حال مربوط بودن یا نبودن یک مقاله به پایان نامه به راحتی قابل تشخصیص نیست.

ربابه
بهمن ۴, ۱۳۹۱ ۲:۱۲ ب٫ظ

سلام من هم مدارکمو ارسال کردم ولی امروز از طریق این سایت فهمیدم که اطلاعیه برداشته شده پس حالا تکلیف ما چی میشه؟اگر هم قانون عوض شده دانشگاه شهید مدنی باید تو سایتش اطلاعیه ای مبنی بر عدم پذیرش میداد یعنی چی این کارا؟یعنی دیگه هیچ کس رو برا مصاحبه دعوت نمی کنن؟

عاطفه
بهمن ۵, ۱۳۹۱ ۸:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  ربابه

سلام
نه دیگه تماس گرفتم گفتم پس مدارکم را بررسی نمیکنن گفتن نه دیگه شاید مدارک و پول واریزی را بهمون برگردونن. شماهم شنبه باهاشون تماس بگیرید بگید اینا رو برگردونن واستون

ربابه
بهمن ۵, ۱۳۹۱ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

سلام ممنونم. اخه مشکل اینجاست که وقتی تماس میگیرم اداره استعدادهای درخشان جواب نمیده شما پرسیدین که مدارک و پول واریزی را برمیگردونن یا نه؟من دوباره شنبه تماس میگیرم انشاالله که جواب بدن

یونس
بهمن ۲, ۱۳۹۱ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

سلام کی آگهی رو برداشتن؟ یعنی من مدارکمو پست نکنم؟

عاطفه
بهمن ۵, ۱۳۹۱ ۸:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  یونس

سلام، گفتن خیلی وقته برداشتن اگهی را!!نه دیگه فایده ای نداره بازم میخواین باهمان شماره ای که تو اطلاعیه شون داده بودن باهاشون تماس بگیرید بپرسیداصلا قصد دارن واسه این ترم با ایین نامه جدید دانشجو بگیرن یا نه؟

یونس
بهمن ۱۰, ۱۳۹۱ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

مرسی که اطلاع دادین.

عاطفه
بهمن ۱, ۱۳۹۱ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

سلام
من مدارکمو واسه شهید مدنی اذربایجان ارسال کردم زنگ زدم ببینم رسیده میگن ما که اگهی رو از روی سایت برداشتیم نمیگیریم دیگه میخواد از طرف سازمان سنجش به طور سراسری گرفته بشه بدون ازمون هم
لطفا دقت کنید لطفا شما هم اگر یک اگهی حذف میشه به مادانشجویان اطلاع بدید تا هزینه و وقتمونو نذاریم من برطبق فقط اخبار این سایت اقدام میکنم دیدم همه شرایطشو دارم مدارکمو ارسال کردم و خیلی هم امید داشتم به اونجا………
از زحمات شما سپاسگزارم

سلام
هدف اصلی ما این است که کسی فرصت را از دست ندهد. خود داوطلبان می بایست جزییات را با دانشگاه هماهنگ کنند. البته اگر اطلاع رسانی در زمینه عدم جذب هم صورت بگیرد سعی می کنیم دوستان را مطلع نماییم.

سمیر
دی ۱۴, ۱۳۹۱ ۰:۲۱ ق٫ظ

با سلام
من تمام شرایط رو دارم اما با نفر سوم هم ورودیام فقط ۰۹.فاصله دارم. نمیشه اقدام کنم؟ میشه لطفا بگین کدوم دانشگاها از این بند رتبه اول تا سومی تبغیت نمیکنن؟
مرسی

سلام
متأسفانه فعلا هیچ چیز مشخص نیست.

باران بهاری
دی ۳, ۱۳۹۱ ۷:۵۷ ب٫ظ

با سلام
اینجا گفته معدل حد اقل هفده ولی نگفته با پایان نامه یا بدون پایان نامه؟

باران بهاری
دی ۳, ۱۳۹۱ ۷:۵۵ ب٫ظ

خیلی خوبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
ولی میشه بگین چند سالتونه؟
آخه داوریا که بعضیش به یک سال هم میرسه!!!!!!!۱

زهرا
آذر ۲۷, ۱۳۹۱ ۱۰:۳۳ ب٫ظ

با سلام

من همه شرایط رو داشتم فقط مهر ۸۹ فارغ التحصیل شدم میخواستم بدونم چند ماه بیشتر از ۲ سال گذشته میتونم در پذیرش بدون آزمون دکترا شرکت کنم؟

سلام
این اطلاعیه مربوط به سال گذشته است و شرایط برای امسال تغییر خواهد کرد.

مهدی
آذر ۷, ۱۳۹۱ ۳:۳۷ ب٫ظ

با سلام
الحق که سیستم پاسخگویی مطلوبی دارید
به شما تبریک می گویم
با تشکر

با سلام و سپاس

مهدی
آذر ۶, ۱۳۹۱ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

با سلام
احتراما آیا در دانشگاه شهید مدنی برای دکتری بدون آزمون شرط دارا بودن رتبه اول تا سوم ارشد الزامی است؟ چگونه است که در برخی دانشگاه ها این شرط وجود ندارد؟ مگه همه بر طبق یک ابلاغیه عمل نمی کنند؟ لطفا من رو راهنمایی کنید.

سلام
خیر . برخی دانشگاه ها هنوز بر اساس آیین نامه قدیم عمل می کنند. در واقع این ضعف آیین نامه جدید را نشان می دهد که شرایط آن معقول و منطقی نیست و محدودیت های دست و پا گیر برای دانشگاه ها ایجاد نموده است.

حمید
آبان ۲۳, ۱۳۹۱ ۶:۰۲ ب٫ظ

با سلام
بنده نفر اول ورودی خودم هستم و با نمره ۱۸پایان نامه دفاع کردم و دو مقاله هم دارم آیا شامل استعداد درخشان می شوم؟
و دیگر اینکه برای چند دانشگاه می شود اقدام کرد؟آیا محدودیت دارد؟
با تشکر

—–

سلام
برخی دانشگاه ها محدودیتی برای نمره پایان نامه بالای ۱۹ قائل می شوند ولی بسیاری چنین نیستند.
محدودیتی در تعداد دانشگاه وجود ندارد.

کیوان
آبان ۱۷, ۱۳۹۱ ۱:۲۳ ب٫ظ

سلام.
به نظر من این بزرگترین بی احترامی به جامعه ی علمی کشور است که خود دانشگاهها ، بین دانش آموختگان دانشگاه سراسری و آزاد این فرقها را می گذارند.
اتفاقا هم اساتید دانشگاه آزاد و هم دانش آموختگان آن از بهترین رتبه های علمی برخوردارند.همه جای دنیا رتبه بندی دانشگاهها وجود دارد ولی برای این رتبه بندی ملاکهای علمی را در نظر می گیرند. خیلی ساده است. می توان یک روز به دانشگاه تهران سر زد و دانشجویان محترم را مورد آزمایش قرار داد. آنگاه می توان گفت که بسیاری از دانشجویان دانشگاههای آزاد از بسیاری از آن دانشجویان بسیار بهتراند. حالا اگر یک نفر در دانشگاه دولتی قبول نشده الزاما به خاطر درجه علمی پایینتر نیست خیلی مسائل دیگر نیز در این باره موثر هستند.
برای همه دانشجویان این سرزمین آرزوی موفقیت دارم.

حقوقدان
آبان ۸, ۱۳۹۱ ۸:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
در مورد تفاوت های دانشگاه آزاد و سراسری چند نکته رو فراموش نکنید:
۱ اون کسی که آزمون سراسری و آزاد شرکت می کنه کلی مطالعه کرده چه کارشناسی چه ارشد چه دکتری … حالا بعضی ها به قول شما یا سواد کافی نداشتن یا کم کار کردن یا …
ولی خیلی ها شرایط خاص خودشون رو دارن یقین داشته باشید اگه شرایطشون مناسلب بود چه بسا رتبه های تک رقمی سراسری را داشتند
یکی در نزدیکی محل زندگیش اصلاً دانشگاه سراسری که رشته اش را داشته باشد وجود ندارد
یکی شرایط خانوادگیش اجازه نمی دهد که به شهرستان برود یکی بیماری خاصی دارد که سر آزمو مانع عملکرد صحیحش می شود و…
۲ اگر دانشگاه آزاد اعتبار ندارد مقصر دانشجو نیست بلکه مقصر اساتید آن هستند که نه آنقدر بار علمی دارند که آموزش دهند و نه آنقدر شهامت دارند که به خاطر پاسخ صحیح دانشجو موضع خود را تغییر دهند و…
۳ اگر خیلی ها هم در دانشگاه آزاد مفت نمره گرفتند دانشگاه سراسری با این دکتری پولی روی دانشگاه آزاد رو هم سفید کرده
مشکل دانشگاه آزاد و سراسری نیست
مشکل پول و پارتی است
مشکل از این فرهنگ لعنتی ماست

دانشجو
آبان ۶, ۱۳۹۱ ۳:۱۲ ب٫ظ

گور بابای دانشگاه آزاد که به دردی نمی خوره چند بار ممتاز کشوری بشی همیشه نفر اول رشته خودت تو دانشگاه باشی مقاله بدی و ………. ولی به دردی نمی خوره .پس لطف کنین جمعش کنین که بی خود خرج اضافی رو دستمون نذارین.

مهدی
آبان ۷, ۱۳۹۱ ۸:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو

دوست عزیز نفرت تا این حد !

آدم علمی به نظرمون باید مودب باشه.
خوندن در دانشگاه ملی و آزاد اگر به ارتقاء شخصیت ما کمک نکنه همون بهتر اینه که تحصیل نکنیم.
دیدگاه شما کاملا غیر علمی است.

به امید موفقیت شما دوست عزیز
مهدی

محمد
آبان ۷, ۱۳۹۱ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

مهدی حان خوبه این خودش یه دانشجو هستش با دانشجو ها کَل کَل داره (لبخند) داداش اینا هم این ورن تویه دانشگاه آزاد هم اوون وَر تویه وزارت علوم . گفتم تابخندی سخت نگیر دانشجوی عزیز .مساله اصلی اینه که درس بخونی تا هر جا که میتونی هر کی میتونه میری سراسری هر کی نه میره آزاد یا پیام نور چه اشکالی داره ۱۸۰۰۰۰ نفر داوطلب داریم ۱۱۰۰۰ نفر میتونن جذب شن تویه سراسری همین قدر هم تویه آزاد خب ۱۶۰۰۰۰ نفر دیگه که متقاضی اند چه کنن عزیز دل برادر؟؟؟؟؟؟حالا تو هی فحش بده شاید کار دُرُست شِه

مهدی-پ
آبان ۷, ۱۳۹۱ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

من با دانشگاه مشکلی نداشتم و صحبت آزاد و دولتی نبود خواستم این دید رو بگم که هدف باید درس خوندن باشه حالا هر دانشگاهی باشه مهم نیست..
منم دانشگاه دولتی قبول شدم اما بخاطر بیماری پدرم دانشگاه آزاد شهرمون خوندم چون نمی تونستم پدرم رو تنها بگذارم اصلا هدف از درس خوندن جدای از جنبه مادی رسیدن به معرفت توام با ایمان هست و نهایتش شادی که ایجاد میشه و باید بگیم که علم شکاف بین بنده و خدا رو کم میکنه ..ای معاشران گره از زلف یار باز کنید..باید با درس خوندن یه گره و مشکل از کار این این دنیا باز کنیم چرا که عالم گیسوی خداست…؛ لازم به ذکره که حقیردر سال ۹۰ قضاوت قبول شدم و تو دوره کار آموزی هستم و هم هیئت علمی دانشگاه پذیرفته شده واینکه مسلط به زبان انگلیسی هستم خدا رو شکر میکنم گرچه با هزاران بدبختی درس خوندم.. قصد جسارت نبود ..
در پایان برای همه دوستای خوب و جوونای عزیز این مرز و بوم آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

سارا
آبان ۱۱, ۱۳۹۱ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

والا الان که اوضاع آزادیا از دولتیا بهتره استادای دودره می رن با پول استاد ،مقاله و … می خرن دکتر میشن
ما که خیری از دولتی ندیدیم

احساس
آبان ۵, ۱۳۹۱ ۷:۱۲ ب٫ظ

باسلام

آقا محمد و خانم سارا شما چه رشته ای هستید؟

من با پایان نامه ای که برای اولین بار در ایران انجام شد و مقالاتی که از استخراج شد تونستم پذیرش بگیرم. کاری بود که همه از انجامش ناامید بودند و می گفتند نشدنی هست. الان اساتید دانشگاه سراسری همکار من هستند. ولی متاسفانه برای مدرک ایران خوبه ولی برای پیشرفت تئوری هستند نه عملی…

اگر کمکی از من برمی یاد در خدمتم

محمد
آبان ۶, ۱۳۹۱ ۸:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  احساس

بله خیلی از حُسن نظرتون متشکرم .من روانشناس بالینی ام و پایان نامه ام هم در این رشته برای اوّلین بار بود که در ایران انجام می شد یک کار مداخله ایی . اگر موافق باشی از مدیر محترم سایت خواهش کنم ایمیل ما رو محبت کنه و در اختیار دیگری قرار بده شاید از حوصله بقیه دوستان خارج باشه موضوعات ریز و تخصصی . باز هم از تون متشکرم ان شالله بقیه مطالب رو از طریق ایمیل پیگیری کنیم .

محمد
آبان ۸, ۱۳۹۱ ۴:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  احساس

احساس جان امیدوارم برای تو مشکلی پیش نیومده باشه چون ۳ روزه پیام میدم جواب نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احساس
آبان ۸, ۱۳۹۱ ۱۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

باسلام

عذرخواهی می کنم. این مدت از نظر کاری مشغله ام خیلی بود. رشته من روانشناسی نیست و توی این حوزه اطلاعات خوبی ندارم. ولی اگر مایل باشید می تونید ایمیل من رو برای مکاتبات بیشتر از مدیر سایت بگیرید

حمیدرضا
آبان ۵, ۱۳۹۱ ۴:۱۰ ب٫ظ

مدیریت محترم سایت خواهشمندم نجات دهید، آیا واقعا همچین مسئله ای صحت دارد؟؟؟؟
فارغ التحصیلان دکتری دانشگاه مالک اشتر ممنوع الخروج می شوند؟؟؟

—–

سلام
از این موضوع اطلاع خاصی نداریم.

مهدی
آبان ۴, ۱۳۹۱ ۹:۴۵ ب٫ظ

خدمت دوستان عزیز عرض کنم از دو سال پیش
۱- بنده فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران هستم

۲- بنده حقیر سه پیش در کنکور ارشد سراسری رتبه خیلی خوبی آوردم (رتبه ۱۸۷) و حتی سراسری قبول شدم بدلیل مشکلات خانوادگی مجبور شدم در دانشگاه آزاد بخونم

۳- در چهار ترم فارغ التحصیل شدم

۴- الان ۲۲ مقالهISI در بهترین مجلات دنیا به چاپ رسونده ام چند مقاله کنفرانس هم دارم

۵-تازه ۱۰ مقاله دیگر نیز در دست داوری در بهترین مجلات معتبر خارجی دارم

۶- داور بین المللی چندین مجله معتبر خارجی هستم

۷- اگر کسی خواست میتواند در SCOPUS وضعیت علمی بنده حقیر را ملاحظه فرماید

۸- الان طبق آیین نامه استعداد درخشان وزارت علوم شرایط را دارم ولی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد هستم

۹-قابل توجه کسانی که به اعتبار دانشگاه خودشون زندگی میکنند

۹- دوستان عزیز خدا ارحم الراحمین است

این هم قسمت بنده حقیر

مهدی

محمد
آبان ۴, ۱۳۹۱ ۱۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

مهدی جان دست مریزاد ولی رشته ات رو نگفتی ضمنا بدون مشخصاتت ما چی رو سرچ کنیم عزیزم

مهدی
آبان ۵, ۱۳۹۱ ۶:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

محمد جون از تذکرتون ممنونم

رشته ام فیزیک است

جهت آشنایی بیشتر میتوانید با ایمیل دوم بنده حقیر مکاتبه بفرمایید البته هر کسی از دوستان سئوالی در زمینه پژوهش داشت می تواند سئوالش رو برام ایمیل بزند و سعی میکنم پاسخش رو در اسرع وقت بدم
mseyedeh@yahoo.com
یا حق

محمد
آبان ۵, ۱۳۹۱ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

مهدی جان سلام ، آقا ایمیل اّولت مال از ما بهترونه(لبخند). من با ایمیل اّولم به ایمیل دّومت ایمیل میدم(لبخند)

m-m
آبان ۵, ۱۳۹۱ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

فیزیک و۲۲ مقاله؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خواهش می کنم از ایران بروید بدون شوخی چون شما نخبه هستید.
استادید مطرح فیزیک ایران هم چنین کار پژوهشی نمی توانند بکنند. تا اونجایی که من اطلاع دارم هم بیشتر دانشمندان فیزیک هم ۲۲ مقاله isiنمی توانند در این مدت بدهند
می تونم گرایشتونو بپرسم؟
کار گروهی کردید یا کار تک نفره؟
استادتون از کدوم دانشگاه بوده؟

مهدی
آبان ۵, ۱۳۹۱ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  m-m

دوست عزیز

۱- بله فیزیک و این همه کار پژوهشی

۲- رفتن از ایران افتخار نیست بلکه افتخار اینه که ثابت کنی تو ایران عزیز کار زیادی میشه کرد که به ذهن کسی خطور نکنه فقط کافیه که استاد و دانشجو بخواد.

۳- هم کار گروهی کرده ام و هم تک نفره

مهدی

m-m
آبان ۶, ۱۳۹۱ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

بله ان شالله که بیشتر از این ها موفق باشید. ولی من چون رشته خودم فیزیک هست تا اونجایی که اطلاع دارم می دونم که چاپ مقاله توی زورنال های خوب و معتبر کم کم به سه ماه و یا حتی بیشتر زمان نیاز دارد. با یک حساب سر انگشتی که شما راه حل مسئله هاتونو می دونید و نیاز به کار محاسبه و برنامه نویسی و ازمایشگاه هم نداشته باشید و از همون روز اول فوق لیسانس شروع به نوشتن مقاله کرده باشید و فرستاده باشید باز هم این زمان برای ۲۲ تا مقاله کم میادمگر اینکه خیلیاش کار گروهی بوده باشه و رد و بدل اسم در نهایت.

ولی بازهم ارزوی موفقیت دارم برای شما.من فکر می کنم چون شما به کار خودتون ایمان دارید و ایران هم خیلی خیلی دوست دارید بالاخره حتما یه جایی تو ایران پیدا میشه که برای ادامه تحصیل شمارو قبول کنه با توجه به رزومه بالایی که دارید حالا به فرض ۱۰ تا استاد دانشگاه های خوب شما رو قبول نکنه نفر ۱۱ که شما رو قبول می کنه پس غصه و اعتراضی برای شما نمی مونه.

موفق موفق باشید دوست عزیز

مهدی
آبان ۷, ۱۳۹۱ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  m-m

دوست عزیز
خیلی خوشحالم که کامنت گذاشتی

دقیقا همون طوری که فرمودید برای پذیرش تا چاپش مقاله از ۲ تا ۳ ماه وقت لازم است.

خدمت دوست عزیز عرض کنم بفرض مثال اگر کسی قابلیت داشته باشد در هر هفته یک مقاله آماده کند در طول سال میشود ۴۸ مقاله از این ۴۸ مقاله طبیعتا ۱۰ تا ریجکت بشه میمونه ۳۸ تا و ۱۰ تا هم داورها اصلاحییه ازش بخواد قطعا کار زمان بری هست میمونه ۲۸ تا . بفرض مثال ۸ تا اکسپت باشه ولی مجله چاپ مقاله رو دیرتر انجام بده که بسیاری از مجلات در این نوع هم هست داریم میشه حساب سرانگشتی که شما فرمودید.

البته دوست عزیز اگر در کار تبحر داشته باشید این کار امکان پذیر است و حتی بیشتر از این تعداد.

خدمت دوست عزیز عرض کنم مقالات گروهی بنده بیشتر در قالب کنفرانسهای داخلی است و در شمارش تعداد مقالات نیاوردم.
مقالات بین المللی بنده حقیر تک نفره یا دونفره که مسئول نویسنده هم بنده هستم

یک چیز دیگه اینکه دوست عزیز اگر میخواستم از این نوع کاسبی کنم و اسم همدیگر رو با دوستان بزنیم حتما چهاربرابر این تعداد مقاله چاپ میکردم

اولا این کار شدیدا غیر اخلاقیست
ثانیا عمری که خدا بهمون داده معلوم نیست کی تموم میشه جوان و پیر نمی شناسه باید در قیامت به کاری که کردیم پاسخ بدیم.

بنده سعی میکنم هم با شما از طریق رقابت کنم و هم از طریق بدون آزمون، تا وجدانم راحت باشه

با آرزوی موفقیت شما دوستان
مهدی

m-m
آبان ۷, ۱۳۹۱ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اقای مهدی محترم باز هم می گم موفق باشید.چه کنم که به ماها این چیزهارو یاد نمی دن.وفقط می گن که باید برای مقاله مطالعه کرد و فکر و فکر وفکر و همین ها هم زمان لازم داره. به هر حال به قول شما ما تبحر نداریم. ولی من مطمئنم که اگر تبحر شما واقعی باشد ،حتما حتما حتما یکی وحداقل یکی از اساتید بزرگ این مملکت شما رو به قول معروف رو هوا میزنه.خیالتون راحت.من تضمین میدم.من جای شما بودم انقدر اعتماد به نفس داشتم که اصلا نیام به این سایت سر بزنم و حرفا و اعتراضای بقیه افراد و گوش کنم. خودم با اقتدار جلو می رفتم وبا همون اقتدارم نشون می دادم که خیلی در مورد ایران درست نمی گن و هیچ کاری نشدنی نیست و به جای سر زدن به این سایت یک مقاله دیگه می نوشتم!

من فقط می خوام گرایش شمارو بدونم تئوری کار می کنید یا تجربی یا محاسباتی؟واینکه در کدوم دانشگاه ازاد درس خوندید؟ همین ودیگر هیچ سوالی ندارم

بیش از پیش موفق باشید

مهدی
آبان ۷, ۱۳۹۱ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  m-m

دوست عزیز

گوش کردن دردل دوستان جزو وظایف ماست با مردم بودن خوب است بهتر انسان صدای دوستانی چون شما را بشنود نه اینکه در گوشه عزلت نشیند.
مقاله نوشتن و کار علمی کردن یک بخش از زندگی ما رو تشکیل میده.
خدا بخشنده و مهربان است لطفا ایمیل بزنید تا بیشتر آشنا بشیم mseyedeh@yahoo.com

تئوری و محاسباتی شبیه سازی کار میکنم

تهران مرکزی خوندم

موفق و موید باشید
مهدی

احساس
آبان ۷, ۱۳۹۱ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

احسنت………تهران مرکزی توی پژوهش اول شده
خوشحالم شما هم اونجا درس خوندید

حسن
بهمن ۱۱, ۱۳۹۱ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام
بابا ما هم کار مقاله می کنیم، مقاله هم داریم، چه ISI، چه کنفرانسی،
ولی یه جای کار نمی خونه؟آخه هفتگی هم مگه میشه مقاله داد؟با این اوصاف، باید به رشتتون شک کرد.
بدون پیش داوری، اگر یک دانشجوی کاردانی این رو بخونه، نمی گه این مقاله چیه که هفتگی یکی می دن؟
در ضمن، فقط مجلات پولی هستن که ۲،۳ ماه پذیرش میدن،گرنه مقالات معتبر، سر ۴-۵ ماه فقط revised می زنن تازه اگه reject نکنن.
بماند بحث ایده، زمان شبیه سازی، برنامه نویسی، اثبات فرمول و … که خودش نیاز به مدت ها زمان برای تفکر داره.
خواهشاً یک جوری صحبت کنیم که منطقی باشه.
با سپاس

احساس
آبان ۴, ۱۳۹۱ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

باسلام

این ماجرا دقیقا با کمی حاشیه های دیگه شامل من هم شد. ولی علم مختص انسان های خاص نیست.

کسی هم نمی تونه راه علم کسب کردن رو جلوی بنده ای بگیره. این ما انسان ها هستیم که از روی حسادت یا توقعات بی جا مانع علم اموزی بنده های دیگه خدا می شیم. ولی شما ناراحت نشو قسمتت ان شاالله بهتر از این موقعیت ها خواهد بود. توکل کن به خدا و التماس به این بنده هایی که ذره ای علم اموختند و ادعای کاذب دارند نکن

موفق و سربلند باشید

محمد
آبان ۵, ۱۳۹۱ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  احساس

آفرینLIKE

حسن
آبان ۵, ۱۳۹۱ ۶:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

باسلام
من مدتی در آذربایجان بودم تعجب کردم که چه اطلاعیه ای داد ه اند اصلا جای مناسبی علی الخصوص برای بانوان نیست

ن
آبان ۷, ۱۳۹۱ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

ماشااله ۲۲ مقاله!!!!!!!!!!!!ما دو ساله تو یکیش موندیم

دکتری آینده
دی ۲۰, ۱۳۹۱ ۲:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام آقا مهدی میشه در زمینه مقاله نوشتن راهنماییم کنید به قول دوستان ما یکی دوساله تو یه دونه مقاله هم موندیم.

s
آبان ۴, ۱۳۹۱ ۳:۳۹ ب٫ظ

یه مطلب دیگه هم مونده که بهتره بگم البته حالت کلی در مورد پذیرش بدون ازمون داره و تقریبادر همه دانشگاه های ما صدق میکنه اینه که پذیرش بدون ازمون یعنی پذیرش افراد خاصی که قبلا تایید شدن و همه این مراحل ظاهرا انجام میشن و تازه کلی هم وقت وهزینه صرف میشه بدون اینکه نتیجه ای در پی داشته باشه.توی بعضی از دانشگاهها حتی به خودشون زحمت نمیدن که مدارک افراد رو بررسی کنن و هیج ارزشی به این افراد قائل نمیشن. میگم چرا این کارو میکنن همون از اول اتخاب کن و خیال خودشون و بقیه رو هم راحت کنن. مگه دانشجویان چه گناهی کردن که باید اینگون با اونها رفتار بشه ایا گناهشون فقط علاقه به تحصیل و پیشرفت نیست ؟؟؟؟؟؟؟///
پس نتیجه ای که میگیریم اینه که کلا بدون ازمون رو بی خیال شین و خودتونو ناراحت این جور مسائل نکنین چون سلامت و جوونی ارزش بالاتری دارن
انشالله همه افرادی که واقعا زحمت کشیدن به اهدافشون برسن که درس فقط یکی از اوناست و زندگی ارزش بیشتری داره و هدف زندگی والاتره.و من به این اعتقاد دارم که اگر خدای متعال برای بنده اش چیزی را بخواهد حتما اجابت میشود پس از خدا یاری بجوئید که بسی مهربان است و صلاح بنده اش را می خواهد حتی اگر برای بنده اش نا خوشایند باشدواز خدا برای همگی شما ارزوی موفقیت دارم

s
آبان ۴, ۱۳۹۱ ۳:۱۳ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید

براساس کدام آیین نامه و کدام قانون دانشجویان آزاد و غیر انتفاعی نمیتونن شرکت کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در ایین نامه استعداد های درخشان به این مورد اشااره ای نشده، مگر اینکه اینا از خودشون گفته باشند
ولی در کل برای این گونه افراد به ذهن بسته و افکار محدودشون متاسفم همین افراد هستن که سطح علمی رو پایین میارن و متاسفم به به خاطر دانشجویان و غیره این دانشگاه
دانشگاه هارواد و اکسفورد و هیچ یک از دانشگاههای تراز اول دنیا چنین شرطی رو نمیذارن اونا ففقط به کیفیت اهمیت میدن نه به کمیت و این دلیل پیشرفت اوناست.
من کسانی رو از دانشگاههای دولتی مثلا درجه ۱ میشناسم که ادعاشون گوش عالمو کر میکنه ولی حتی توی این دو سال که ازمون دکترا برگزار شده واسه انخاب رشته هم مجاز نشدن، تازه مجازشده هاشون توی دانشگاههای بالایی پذیرش نشدن
به نظرم سنگین تر اینه که ادم این جور جاها اصلا قدم نذاره،چه برسه به اینکه بخواد درسم بخونه و ایندشو خراب کنه .
از کوزه همان برون تراود که در اوست
فکر میکنم همین قدر بسه

حمیدرضا
آبان ۴, ۱۳۹۱ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

آیا کسی می داند که فارغ التحصیلان دکتری دانشگاه مالک اشتر ممنوع الخروج می شوند؟؟؟

حمید
آبان ۳, ۱۳۹۱ ۶:۰۸ ب٫ظ

چرا فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی شامل این اطلاعیه نمی شوند؟ فکر می کنند هاروارده

الهه
آبان ۴, ۱۳۹۱ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

بالاخره یک فرقی باید بین کسانی که دانشگاه دولتی و آزاد درس خوندن باشه دیگه!!!

s
آبان ۴, ۱۳۹۱ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

فرقشو دیییییییییدیییییییییییم .

سارا
آبان ۵, ۱۳۹۱ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  s

الان که نمیشه قضاوت کرد چون هرکروم توی دانشگاه جداگانه ای درس خوندیم و نمیشه رزومه و نمرات و معدل ها رو مقایسه کرد
فقط میشه گذشته رو مرور کرد و کارنامه های آزمون هایی رو که همه شرکت کردیم رو مقایسه کنیم
که همون طور که وجدان همه شاهد هست بچه های دولتی درصرهای ۷۰-۶۰ داشتد و آزاد….
قضاوت با خودتون…
توروخدا هرچقدر تو بازار کار سد راه ما شدین و با مدارک دانشگاه آزاد که از لحاظ تعداد ۱۰۰برابر مدارک ماست تمام زحمات ۱۶تا۱۸ سال ما نادیده گرفته شد، لااقل تو زمینه درسی بذارین هرکی به حقش برسه…

امید
آذر ۹, ۱۳۹۱ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سارا خانم یکسری از حرفاتون را قبول دارم یکسری را هم خیر، اگر بازار کار را می فرمائید اگر رزومه خوبی داشته باشید قطعا نیازی به نگرانی افزایش مدرک دانشگاه آزاد نیستید و با قبولی در ازمون ورودی میتونید وارد بازار کار بشید پس شما به حقتون می رسید من خودم دانشگاه ازاد نجف اباد اصفهان خوندم خودم و اکثر همکلاسیام نسبت به دانشگاه دولتی چیزی کم ندارن و واقعا بچه های فعالی بودن همه چیز بستگی به خود ادم داره
موفق باشید

حسن
بهمن ۱۱, ۱۳۹۱ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

موافقم،مرسی

alireza
آبان ۴, ۱۳۹۱ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

خدا وکیلی خیلی رو میخواد مدرک آزاد و غیر انتفاعی رو با دولتی مقایسه کردن. کسی که آزاد و غیر انتفاعی درس خونده یادش باشه دو سه سال قبل نتونست دولتی قبول بشه

محمد
آبان ۴, ۱۳۹۱ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  alireza

از یادآوریتون سپاسگذاریم علیرضا جان برو رزومه مهدی رو چند کامنت بالاتر بخون ! مهم نیست کجا خوندی مهم اینه که چکار کردی

سارا
آبان ۵, ۱۳۹۱ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

البته واقعا همیشه استثناها وجود دارن اما بقیه نباید خودشون رو با این چند دونه استثنا توجیه کنن…

احساس
آبان ۴, ۱۳۹۱ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  alireza

باسلام

نمی شه یک طرفه قضاوت کنید. خود من ارشد سراسری قبول شدم شهرستان! و به خاطر شرایط خانوادگی دانشگاه ازاد تهران باید می خوندم. ولی رزومه من از دوستان سراسری ام خیلی قویتر است.
علم کسی رو با عملش بسنجین نه با مدرک کدوم دانشگاه

من الان از امریکا پذیرش گرفتم. دانشگاه ازاد خوندنم رو هم نکته منفی مثل این دانشگاه های سراسری ایران نگرفتن!!!

محمد
آبان ۵, ۱۳۹۱ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  احساس

احساس جان واقعا دمت گرم و خیلی هم بهت تبریک میگم واقعا ما باید بهت هدیه بدیم بخاطر تلاش و همّتت. آفرین

محمد
آبان ۵, ۱۳۹۱ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  احساس

مدیر عزیز سایت که خیلی دوست دارم .میتونم ایمیل احساس رو داشته باشم

اگر خودشان بخواهند.

s
آبان ۵, ۱۳۹۱ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  احساس

سلام، چه طوری؟ میشه راهنمایی کنید

سارا
بهمن ۱۷, ۱۳۹۱ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  alireza

مهم نیست تو بهترین جایگاه باشی مهم اینه که تو جایگاهی که هستی بهترین باشی

سارا
آبان ۳, ۱۳۹۱ ۳:۴۲ ب٫ظ

از حالا شروع کردن؟؟؟؟!!!!!