موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

رییس دانشگاه صنعتی شریف: وزارت علوم فضایی منصفانه در مصاحبه‌های دکتری ایجاد کند

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رییس دانشگاه شریف که در مصاحبه قبلی خود از تغییر نمرات مصاحبه در جهت افزایش وزن این بخش از آزمون صحبت کرده بود خواستار فضایی منصفانه در مصاحبه های دکتری شد.

رییس دانشگاه صنعتی شریف درباره اعمال سلیقه برخی دانشگاه‌ها در مصاحبه آزمون دکتری، گفت: وزارت علوم می‌تواند با ایجاد تعامل با روسا و معاونان آموزشی دانشگاه‌ها فضایی منصفانه را در مصاحبه‌های دکتری ایجاد کند.

رضا روستا آزاد در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان اینکه این کار احتیاج به زمان دارد، اظهار کرد: در دانشگاه شریف هیچ گاه سلیقه‌ای رفتار نشده است و حتی گاها پذیرش از دانشجویان دانشگاه‌های دیگر بیشتر بوده است.

وی افزود: ممکن است برخی دانشگاه‌ها چنین تعصباتی را به صورت ناخودآگاه با ناخود‌آگاه داشته باشند که این موضوع قابل اصلاح است.

روستا آزاد ضمن حمایت از برگزاری آزمون نیمه متمرکز دکتری، گفت: ما نیز مانند دانشگاه‌های دیگر از این آزمون با هنجار منطقی حمایت می‌کنیم؛ همانطور که دو سال است این آزمون برگزار می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها