برگزاری آزمون زبان انگلیسی دانشگاه تهران در بهمن ماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

آزمون زبان عمومی زمستان 91 دانشگاه تهران روز پنج شنبه 5 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

نثبت‌نام آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران تا چهارشنبه 20 دی ماه از طریق سامانه ثبت نام آزمون به نشانی http://ltc.ut.ac.ir  ادامه دارد.

این آزمون به منظور ارزیابی توان داوطلب در زمینه تسلط به دستور زبان، واژگان، خواندن و درک مطلب 5 بهمن ماه به صورت چهار­گزینه‌ای برگزار می‌شود.

گفتنی است، قبولی داوطلبانی که حداقل 60 درصد امتیاز را کسب کنند تا دو سال برای شرکت در آزمون‌های دکتری تخصصی این دانشگاه معتبر خواهد بود اما شرکت در این آزمون الزامی نمی باشد.

همچنین، کسب حداقل 50 درصد امتیاز برای داوطلبان شرکت در آزمون دوره دکتری تخصصی رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عرب، فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث، مدرسی معارف اسلامی و فقه شافعی کافی است.

بر اساس این گزارش، در این آزمون هم امکان پرداخت اینترنتی، و هم امکان ارسال هزینه توسط فیش وجود دارد. برای پرداخت به کمک فیش، لازم است مبلغ 50 هزار تومان به حساب شماره 18711869 بانک تجارت، شعبه اردیبهشت به نام دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران واریز و از طریق سامانه در بازه زمانی ثبت‌نام اقدام به ثبت‌نام کنند.

کارت ورود به جلسه از 30 دی تا 4 بهمن از طریق سایت دانشگاه توزیع می‌شود.

نتایج آزمون زبان عمومی نیز 18 بهمن ماه از طریق سامانه ثبت نام آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران به نشانی http://ltc.ut.ac.ir اعلام می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها