موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

ثبت نام دوره دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام دوره دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه مورخ 09/10/1391 تمدید شد.

 به گزارش پی اچ دی تست: داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام در این دوره نشده اند، می توانند تا ساعت 24:00 روز شنبه مورخ 09/10/1391 با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اعلام کرد: آزمون امسال برای اولین بار بصورت تستی برگزار می شود که لازم است داوطلبان خود را برای این نوع از آزمون آماده کنند، ضمن اینکه هر فرد می تواند براساس علاقه و اولویت 5 واحد دانشگاهی را انتخاب و در سایت ثبت کند.  روابط عمومی در ادامه این اطلاعیه تأکید کرد: با توجه به اینکه این آخرین فرصت برای ثبت نام دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری می باشد، از داوطلبان خواست تا نسبت به ثبت نام خود هرچه سریعتر اقدام کنند تا در روزهای پایانی دچار استرس یا کمی وقت نشوند. روابط عمومی در پایان اشاره کرد: اگر هر داوطلبی در هر زمینه با سؤال یا مسأله ای مواجه شد، می تواند با ارسال ایمیل به آدرس   porsesh@azmoon.net و یا مراجعه به سایتwww.azmoon.org و ثبت سوال خود، از نظر کارشناسان مرکز آزمون بهره مند شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها