پذیرش دکتری بدون آزمون باشگاه پژوهشگران جوان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان  دانشگاه آزاد اسلامی با پذیرش دکتری بدون آزمون 5 نفر از اعضای باشگاه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شصت و یکمین جلسه شورای هدایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به منظور تعیین نخبگانی که بدون آزمون به مقاطع دکتری و ارشد راه پیدا می‌کنند، تشکیل و در این جلسه با پذیرش 16 نفر از چهره‌های استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای بدون آزمون موافقت شد.

در این جلسه کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و دبیر شورای هدایت، بلندی معاون آموزشی، افشار معاون پژوهشی، اقبالی رئیس مرکز آزمون،‌ عباس طائب قائم مقام اجرائی وزیر علوم، محمود ملاباشی معاون دانشجویی وزارت علوم، نایینی نماینده وزارت علوم و حسین حاتمی معاون پذیرش و استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان حضور داشتند.

در این جلسه، 22 پرونده عضو استعدادهای درخشان مورد بررسی اعضا قرار گرفت و در انتها با ادامه تحصیل 5 عضو باشگاه در مقطع دکتری و 11 عضو باشگاه در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون موافقت به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، مواردی همچون تعداد مقالات ISI، علمی پژوهشی و معدل آخرین مدرک تحصیلی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در راهیابی آنان به مقطع بالاتر تحصیلی بدون گذراندن آزمون تأثیرگذار است.

علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از جزییات امر با روابط عمومی باشگاه تماس حاصل فرمایند.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها