موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش محور در دانشگاه تربیت مدرس(ویژه شاغلین سازمان فناوری اطلاعات ایران)

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه تربیت مدرس برای دوره دکتری تخصصی مهندسی صنایع به شیوه پژوهش محور برای نیمسال دوم تحصیلی 92-91 دانشجو می‏پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه تربیت مدرس از میان دانش‏ آموختگان واجد شرایط دانشگاه‏‌های معتبر، برای دوره دکتری تخصصی مهندسی صنایع به شیوه پژوهش محور برای نیمسال دوم تحصیلی 92-91 دانشجو می‏پذیرد.

پذیرفته‏ شدگان با رعایت ضوابط مربوط، مدارک رسمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در رشته مربوطه اخذ می کنند و علاوه بر آن می‏توانند با رعایت ضوابط مربوطه مدرک صلاحیت مدرسی را نیز در پایان دوره دریافت کنند.
پذیرش دانشجو در این دوره از طریق آزمون اختصاصی و یا مصاحبه علمی و بر اساس مقررات و آیین‏نامه توسط دانشگاه و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشورصورت می گیرد.
داوطلبان باید اطلاعات و مدارک لازم مربوط به سوابق علمی خود را در زمان “ثبت نام الکترونیکی در آزمون” ارائه کنند تا دانشگاه در اختصاص امتیازات مصاحبه و در صورت لزوم تعیین راه یافتگان به مصاحبه، ملاک عمل قرار دهد.
هزینه دوره آموزشی پژوهشی و انجام پروژه های پذیرفته شده از محل اعتبار قرارداد پژوهشی منعقده بین دانشگاه تربیت مدرس و سازمان فناوری اطلاعات ایران تامین خواهد شد.
داوطلبان پذیرش برای دوره دکتری تخصصی مهندسی صنایع به شیوه پژوهش محور  برای نیمسال دوم تحصیلی 92-91 ‏ حداکثر یک هفته از تاریخ 5 بهمن ماه 1391 مهلت دارند با ورود به سایت ثبت نام به آدرس  ttp://golestan.modares.ac.ir  برای ثبت نام اقدام کنند.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها