منابع آزمون دکتری 92 دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

با وجود تستی شدن آزمون دکتری 92  دانشگاه آزاد اسلامی ، منابع و طراحان سوال این آزمون تغییری نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، پیگیری از مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی حاکی از آن است که علیرغم تستی شدن سوالات،  تغییری در منابع آزمون به وجود نیامده و مسئولان این مرکز به داوطلبانی که دغدغه عدم دسترسی به منابع آزمون دکتری دارند توصیه می کنند همان منابع پیشین معرفی شده در دفترچه راهنما را مطالعه کنند و با استفاده از جستجوهای اینترنتی، می توان منابع رشته های مورد نظر را یافت.

از سوی دیگر، بهترین مرجع در خصوص دریافت اطلاعات درباره منابع آزمون دکتری، مدیران گروهها و واحدها مرجعی که مجوز برگزاری رشته های دکتری را دریافت کرده اند، معرفی شده اند.

همچنین بهره گیری از استادان شاخص رشته های دکتری دانشگاه آزاد از دیگر توصیه های مرکز آزمون به داوطلبان دکتری 92 دانشگاه آزاد برای دسترسی آسان به منابع این کنکور اعلام شده است.

در خصوص زبان هم مسئولان مرکز آزمون تاکید کردند که در کنکور تستی دکتری، سطح زبان تخصصی مد نظر است و به این دلیل، کتاب مشخصی را نمی توان به عنوان منبع معرفی کرد، پس لازم است داوطلبان سطح علمی زبان خود را در رشته مورد نظر افزایش دهند.

همچنین توصیه شده که داوطلبان مقالات علمی مرتبط را که در ISI چاپ شده و با رشته مورد نظرشان همخوانی دارد، مطالعه کنند.

از سوی دیگر  فرهنگهای تخصصی زبان در رشته های دکتری می تواند به داوطلبان کمک کند تا در پاسخ دهی به سوالات زبان آزمون دکتری موفق تر باشند.

مرکز آزمون تاکید کرد که طراحان کنکور دکتری تغییر نکرده اند و تنها تفاوت در طراحی سوالات به صورت تستی است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها