موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش قطعی 1354 داوطلب در تکمیل ظرفیت دکتری 91

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اعلام نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال 91 از ساعت 20 امشب، گفت: حدود 1354 داوطلب در این مرحله پذیرفته شده‌اند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه لیست اسامی 1354 پذیرفته‌شده نهایی آزمون دکتری ساعت 20 امشب منتشر می‌شود، اظهارکرد: داوطلبان باید برای مشاهده نتایج خود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان در فهرست پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت اعلام شده است، باید با توجه به اطلاعیه مربوطه، ضمن مراجعه به وب سایت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط و مطابق برنامه زمانی مشخص شده مربوط به هر کد رشته محل بر اساس جداول مندرج در سایت اطلاع رسانی موسسه ذیربط، با در دست داشتن مدارک اعلام شده برای ثبت‌نام به نشانی مشخص شده در مراجعه کنند.

توکلی ادامه داد: همچنین در صورتی که دانشگاهی زمانبندی خاصی برای انجام ثبت‌نام ندارد، ثبت‌نام آنها طی روزهای 14 و 15 بهمن ماه انجام می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه در این مرحله 20 هزار و 795 داوطلب فرم انتخاب رشته را تکمیل کرده بودند، گفت:‌بر این اساس فهرست5024 داوطلب برای انجام مصاحبه به دانشگاه‌ها بر حسب مورد در یک کد رشته محل و حداکثر در چهار کد رشته محل معرفی شدند که اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی امشب اعلام می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها