موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری 92

توزیع کارنامه دکتری در دهه دوم فروردین

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشاور سازمان سنجش دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به سایر مراحل آزمون دکتری اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون، تصحیح اوراق و محاسبه نمرات خام، تراز شده و کل داوطلبان آغاز شده و نتایج آزمون کلیه شرکت کنندگان به صورت کارنامه تنظیم و بر اساس برنامه زمانی در دهه دوم فروردین ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

آغاز انتخاب رشته از 20 فروردین/امکان انتخاب 50 کد رشته

 

توکلی با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته حداکثر تا 19 فروردین بر روی سایت منتشر می‌شود گفت: مجازین به انتخاب رشته علاوه بر مشاهده کارنامه باید ضمن مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته حداکثر 50 کد رشته محل را از بین کد رشته‌های مجاز شده انتخاب و از روز سه شنبه 20 فروردین تا شنبه 24 فروردین با مراجعه به سایت و در محل تعیین شده درج کنند.

 

نحوه گزینش علمی داوطلبان/ اعلام نتایج نهایی دکتری تا نیمه دوم شهریور

 

وی افزود: پس از انتخاب رشته مجازین گزینش علمی داوطلبان با توجه به ظرفیت در هر یک از کد رشته‌های تحصیلی و موسسات پذیرنده بر اساس نمره کل حاصل از 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد داوطلب انجام شده و فهرست اسامی داوطلبان تا چند برابر ظرفیت برای انجام مصاحبه تا نیمه دوم اردیبهشت ماه به دانشگاه‌ها ارسال می‌شود.

توکلی با اشاره به نحوه پذیرش نهایی داوطلبان اظهار کرد: پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه و بر اساس نمره کل حاصل از نتیجه آزمون کتبی و نتیجه نمره مصاحبه و به میزان هر یک 50 درصد و همچنین با توجه به اولویت کد رشته‌های انتخابی، ظرفیت و سهمیه داوطلب انجام شده و نتایج نهایی تا نیمه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها