جزئیات شرکت در مصاحبه تخصصی پردیس البرز

معاون آموزشی دانشگاه تهران از اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه تهران 2 ( پردیس البرز ) دانشگاه تهران خبر داد و به جزئیات شرکت در مصاحبه تخصصی اشاره کرد.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سید مهدی قمصری در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره اظهار داشت: پذیرفته شدگان که اسامی آنان در سایت دانشگاه تهران اعلام شده باید طی روزهای 14 تا 16 اسفندماه و طبق جدول زمانبندی به پردیسهای کیش، البرز ( دانشگاه تهران 2 ) و دانشکده محیط زیست برای شرکت در فرایند مصاحبه تخصصی شرکت کنند.

وی درباره ظرفیت پذیرش و میزان شهریه، گفت: مجوز اولیه برای هر رشته، پذیرش 5 نفر اعلام شده و میزان شهریه طبق تصویب هیئت امنای دانشگاه تهران و پردیس البرز همچنین تایید وزارت علوم بین 45 تا 55 میلیون تومان برای دوره های دکتری دانشگاه تهران 2 اعلام شده است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران خطاب به متقاضیان تاکید کرد: داوطلبانی که برای مصاحبه دعوت شده اند، هر مدرکی را که فکر می کنند در امتیاز بندی مصاحبه‌شان می تواند تاثیر گذار باشد حتماً با خود به همراه داشته باشند.

به گفته قمصری وزن آزمون کتبی 50 درصد است، پس از برگزاری زمان مصاحبه، نمرات مصاحبه و آزمون با یکدیگر جمع می شوند و سقف امتیاز کلی برای داوطلبان هر گروه متفاوت است، اما داوطبان برای پذیرش باید نصف کل نمرات آزمون و مصاحبه را کسب کنند.

به گزارش مهر، چنانچه پذیرفته شدگان اعتراضی نسبت به نتایج آزمون پردیس البرز دانشگاه دارند می توانند حداکثر تا دوشنبه 14 اسفندماه، اعتراض‌شان را به اداره کل خدمات آموزش ارسال کنند.

همچنین افرادی که از طریق سازمان سنجش معرفی شده اند لازم است برای شرکت در مصاحبه تخصصی مبلغ 70 هزار تومان به حساب پردیس البرز دانشگاه تهران واریز کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید
اسفند ۱۶, ۱۳۹۱ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

با سلام
من هم تلفنی به مصاحبه دانشگاه تهران پردیس قم دعوت شدم. آیا شما اطلاع دارین که این اسامی از طریق سازمان سنجش اعلام شدند و یا اینکه از طریق دیگه ای مارو برای مصاحبه دعوت کردند؟ یعنی اگه قبول بشم و نرم برای آزمون سال دیگه مشکلی دارم؟

ممنون

سلام
به نظر نمی رسد چنین مشکلی ایجاد شود. می توانید از خود پردیس سوال نمایید.

ایرانی
اسفند ۱۶, ۱۳۹۱ ۷:۲۸ ب٫ظ

اینجانب در اردیبهست ماه سالجاری پیگیر نحوه پذیرش شدم.حتی با دانشکده مربوطه ارتباط گرفتم و اعلام کردند که بعلت نبوده متقاضی ؛ کل پذیرش لغو شده است . ولی با کمال تعجب الان زمان مصاحبه را می بینم ، اگر این داشگاه می خواهد نور چشمی هاو خودی ها را وارد کند ، این اطلاعیه جزیی را نیز اعلام نمی کرد .

l
اسفند ۱۲, ۱۳۹۱ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

با سلام
در سایت دانشگاه تهران تاریخ مصاحبه برای رشته های شیمی کاربردی و نانوشیمی پنج شنبه ۱۶ اسفند اعلام شده در حالیکه پنج شنبه ۱۷ اسفند است نه ۱۶، در همین خبر هم تاریخ های مصاحبه را۱۴ تا ۱۶ اسفند اعلام کرده و این در حالیست که در سایت پردیس البرز تاریخ مصاحبه برای رشته شیمی، پنج شنبه۱۷ اسفند اعلام شده ،من که کاملا گیج شدم.مدیر محترم سایت اگر امکان دارد شما رسیدگی کنید که بالاخره مصاحبه چهارشنبه است یا پنج شنبه.
با سپاس

ویدا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۱ ۸:۰۵ ب٫ظ

سلام، اداره کل خدمات آموزش کجاست و به چه شکل باید اعتراض را به آنجا ارسال کنیم؟