نحوه دریافت و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 92

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فرایند دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال 92 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از فردا آغاز می شود.

به گزارش پی اچ دی تست، کارتهای شرکت در آزمون دکتری 92 از فردا دوشنبه 14 اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.snajesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان در صورت وجود نقص احتمالی باید از ساعت 8 الی 12 و 14 الی 17 روزهای 16 و 17 اسفندماه به حوزه های‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. فرایند برگزاری کنکور دکتری بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون دکتری (Ph.D ) سال 1392 در دو نوبت صبح و بعد ازظهر روز جمعه 18 اسفندماه راس ساعت 8 صبح در 37 شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد و برگزاری این آزمون در نوبت عصر از ساعت 14:30 آغاز می شود.

لزوم دریافت دو کارت ورود به جلسه با توجه به برگزاری آزمون دکتری (Ph.D) سال 1392 در دو نوبت صبح و عصر، برای داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون مذکور دو کارت شرکت در آزمون در نظر گرفته شده که داوطلبان لازم است نسبت به پرینت هر دو کارت (نوبت صبح و نوبت عصر) اقدام و برای شرکت در آزمون هر نوبت از کارت مربوط به همان نوبت استفاده کنند. داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون ، اصل کارت ملی ویا شناسنامه عکسدار نیز  به همراه داشته باشند. از ورود داوطلبانی که کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه عکسدار) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شامل نام خانوادگی و نام ، سال تولد، شماره شناسنامه ،کدملی ،معدل مقطع کارشناسی ، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد ، موسسه فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد ، هیات علمی (مربی آموزشی رسمی) مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با ورود به قسمت پرینت کارت شرکت در آزمون دکتری(Ph.D ) و ورود به لینک ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و داوطلبان در صورتیکه نسبت به اطلاعات شامل جنس و معلولیت مندرج در کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است در روزهای چهارشنبه مورخ 12/16/ 1391 و پنجشنبه مورخ 17/12/91 از ساعت 8 الی12 و 14 الی17 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط  مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. ضمنا در خصوص تغییر کد رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون هیچگونه تقاضایی پذیرفته نخواهد شد .

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها