اصلاحیه آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر

ثبت‌نام
باخبرم کن!

137 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرداد
تیر ۱۷, ۱۳۹۳ ۹:۱۲ ب٫ظ

با این چه وضعشه چرا معدل لیسانس رو حداقل ١۶ گفتن
به خدا بی انصافیه من شاگرد اول کلاس بور تو دانشگاه مشهد معدل شده ١۵ نیم اخه استاداش نمره بالا نمیدادن
حقم ضایع شد همیشه همین بوده همیشه ایین نامه رو براساس فامیل ها خودشون مینویسن

پریناز
مهر ۲۲, ۱۳۹۲ ۱:۱۰ ق٫ظ

من ارشدم تو رو خدا یکی بگه چی کارکنم تا بتونم یه مقاله isi بنویسم.به قول بچه ها که گفتن اصلا نوشتن مقاله رو در دانشگاهها آموزش نمی دن!!!

لیلا
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۳ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  پریناز

مگه شما تو کدوم دانشگاه درس خوندی که درس روش تحقیق نگذروندی؟؟؟؟؟؟

عمران
خرداد ۱۸, ۱۳۹۲ ۶:۰۳ ق٫ظ

من شش ترمه ارشد و تموم کردم آیا از نظر سازمان سنجش مشکلی در پذیرش بدون آزمون وجود دارد؟(در صورت داشتن کلیه شرایط)

امید
خرداد ۱۶, ۱۳۹۲ ۷:۳۷ ب٫ظ

سلام تمام شرایط برای شرکت در دکتری بدون کنکور دارم ورودی ۸۸ اتمام تحصیل آذر ۹۰
تکلیف چیست خسته شدیم از بس قانون عوض میشه یعنی چون ۵ ترمه هستم نمیتونم؟

جواب
خرداد ۲۱, ۱۳۹۲ ۸:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  امید

سلام خیلی از دانشگاه ها ۵ ترمه قبول میکنن
در اصلاحیه و قانون قبلی در مرد تعداد ترم چیزی ننوشته

نم نم
خرداد ۱۵, ۱۳۹۲ ۹:۴۹ ب٫ظ

دوستان من الان ترم چها پژوهش میخونم و رتبه اول هستم نمیدونم این شرط اتمام ۴ ترمه که گذاشتن چیه یعنی من اگه ترم ۵ دفاع کنم دیگه نمیتونم از سهمیه استعداد درخشان استفاده کنم؟ از دانشکده پرسیدم گفت ترم ۵ هم ما سنوات نمیخوریم حالا نمیدونم تو استرس دفاع پایان نامم چون واقعا فکر میکردم قراره آذر دفاع کنم و با این شرایط باید شهریور دفاع کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهتاب
خرداد ۱۲, ۱۳۹۲ ۷:۲۸ ق٫ظ

باسلام، بی انصافیه اینه که برای بچه های دانشگاه آزاد هیچ جایی روی این کره خاکی وجود نداره.من خودم رتبه اول کارشناسی و کارشناسی ارشدم و مقاله علمی پژوهشی هم دارم.موضوع پایان نامه من اولین بار بود که در کشور انجام می شدو … ولی توی هر فراخانی می زنن دانشگاه های دولتی!!!!!!!!!!

ن
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

شرط رتبه بی انصافیه من سه تا isi دارم بقیه شرایطم دارم ولی شرط رتبه را ندارم بخدا عادلانه نیست.

samira
خرداد ۴, ۱۳۹۲ ۳:۰۱ ب٫ظ

سلام
من ۱ سوال داشتم. الان تعداد مقالات شده یکی؟؟؟

و ۱ سوال دیگه اینکه میشه به جای اون مقاله طرح پژوهشی ارائه داد؟
من شاگرد اول هستم و ۱ ساله فارغ التحصیل شدم. متاسفانه جواب مقالاتم هنوز نیومده اما یک طرح پژوهشی دارم.
لطفا اگه میشه سریع جواب بدیییییییییید

سوال
خرداد ۴, ۱۳۹۲ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  samira

بعضی دانشگاه ها طرح رو به جای یک مقاله پذیرش می کنند

اما به نظرم شما مدارک بفرست

پاسخ به شهاب
خرداد ۴, ۱۳۹۲ ۷:۲۰ ق٫ظ

سلام اقای شهاب
اگه دقت کنید به تاریخها اصلاحیه مربوط به ۲۲ اردیبهشت ۹۲ هست اما تاریخ خود آیین نامه ۲ خرداد ۹۱

Naghmeh
خرداد ۱, ۱۳۹۲ ۴:۴۲ ب٫ظ

بچه ها کسی میدونه وقتی میگن بین رتبه ۱ تا ۳ از نظر رتبه باشن منظور بین رشته است یا بین گرایش؟!!
ممنون میشم یکی جوابم رو بده

نسما
خرداد ۲, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  Naghmeh

سلام
منظورش از رتبه،رتبه بین گرایش و ورودیه
شما چک کن ببین در رشته و یا گرایشی ک قبول شدی آیا جزو رتبع عای اولی یا نه؟
البته همه این سوالات رو استعدادهای درخشان دانشگاتون هم جواب میدن

سوال
خرداد ۲, ۱۳۹۲ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Naghmeh

منظور رتبه بین گرایش است

اعتراض بی فایده
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۷:۳۲ ب٫ظ

بچه ها که این میخونید بدونید
با این شرایط هر دانشگاه دانشجو خودش میگیره حتی اگه یک مقاله هم نداشته باشه
مگه میشه دانشجو ترم چهارم بدون مقاله استعداددرخشان باشه که الان شده اونم سه نفر

مگه میشه یک پایان نامه یک مقاله نداشته باشه
مگه میشه بعد سه سال دانشجو یک مقاله ننویسه
پس

هر کس مصاحبه میره میبینه حداقل ۳۰ نفر مصاحبه میاد حالا هر رشته ای
بعد دیگه کجاس بررسی دقیق که کدام دانشجو قویتره
همه میشه الکی
این حرف مسئولین بود که میگفتن یک دانشجو نمیتونه ۱۲۰ هزار نفر کنار بزنه و بره دکترا
بابا به خدا فکر کنم دکترا هم مدرکش بدرد نخوره بشه تا ما بگیریم

بهار
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

دوستان باور کنید این شرط رتبه بی انصافیه محضه، بابا جان آدم دردشو به کی یگه، معدل ۱۸ به بالا همراه با مقاله ی آی اس آی، به خاطر ۱۰ نفره بودن کلاس،……! ای خدا…………..

sama
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

سلام.اگر از طریق استعداد درخشان در دانشگاهی قبول بشیم و نریم ثبت نام کنیم آیا برای سال بعد از آزمون دکتری محروم میشیم؟

یگانه
خرداد ۱, ۱۳۹۲ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  sama

بله، در متن آیین نامه اشاره شده

sama
خرداد ۲, ۱۳۹۲ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  sama

سلام.ببخشید دقیقا در کدوم قسمت متن آیین نامه این را نوشته؟

حسن
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

به نظر من مقطع ارشد جای تحقیق و پژوهش است نه جای نمره گرفتن. مثلا دانشجو می شناسم که یک ذره بلد نیست مقاله بنویسه اما صبح تا شب درس می خونه یا استادها بهش نمره میدن و آخرش میشه نفر اول کلاس. واز طرفی دانشجو هست که دنبال پژوهش و تحقیق است و نفر اول کلاس نیست.
حالا خدا وکیلی حق کدومه بره دکترا بخونه؟
چرا وزارت ۳ نفر اول مد نظرش است. چرا نمیگه نفرات با معدل بالای ۱۷؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این طور شده که سطح دانشگاهها پایین اومده. بخدا بی انصافیه
من که خودم نفر دوم کلاسم واز طرفی به اندازه کافی مقاله دارم.
ولی این اصولش نیست

لیلی
خرداد ۲, ۱۳۹۲ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

آقا حسن
شما جامعه شناسی هستید؟
همونطور که قبلا منو راهنمایی کردید
مقاله های بنیامین و بارت رو از کجا میشه پیدا کرد؟

یلدا
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۴:۵۳ ب٫ظ

سلام بچه ها لطفا کمک کنید فقط دانشگاه دولتی ها باید شرکت کنند؟

بهار
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۳:۰۸ ب٫ظ

به خدا شرط رتبه بی انصافیه

behzad
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

بهار جان شرط معدل هم بی انصافی هست.

بهار
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۲:۵۴ ب٫ظ

منم موافقم.با معدل۱۸.۳۰ به خاطر ۸ صدم نفر سوم از ۱۰ نفر هستم اما ۴ تا مقاله ی ISI دارم به همراه ۳ طرح پژوهشی و تعداد زیادی کنفرانس داخلی و خارجی. آیا این انصافه؟!!!
تورو خدا همگی نسبت به این شرط اعتراض کنیدو شرط رتبه رو بردارن و شرط معدل بذارن.

یک سئوال
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

من ترم ۶ هستم (به دلیل کارهای آزمایش زیاد و شرایط نامناسب آب و هوایی برای شروع تز. چون رشتم یه جوریه که با طبیعت سروکار داره) و دانشجوی رتبه یک کارشنای و کارشناسی ارشد؛ مقاله هم دارم دو تا علمی پژوهشی و یک سمینار. پارسال در بهترین دانشگاه های تهران برای رشتم دعوت به مصاحبه شدم (از طریق آزمون) ولی چون چهار ترمه تموم نمی کردم نرفتم. امسال هم دعوت به مصاحبه شدم ولی چون توی شهر خودم نبودند مصاحبه نرفتم با اینکه امسال هم رتبم خوب بود. به نظر شما می توانم ازطریق استعداد درخشان اقدام نمایم و یا چون ترم شش هستم نمی توانم؟

نیلوفر
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۹:۴۴ ب٫ظ

دوستانی که به شرط رتبه اعتراض دارن، لطفا از طریق سایت وزارت علوم قسمت ارتباط با مسئولین اعتراض کنن…

فیزیک
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

علمی پژوهشی نمایه دار همون ای اس ایه؟

شهاب
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۸:۱۱ ب٫ظ

بالاخره چی شد؟ ۲۲ اردیبهشت اعلام میکننه ماده ۸ بند الف یک مقاله بعد دوباره ۲ خرداد همون آئین نامه قبلی رو میذارند
ماده ۸ بند الف توی آئین نامه ۲ خرداد همون دو مقاله است

شرط رتبه
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۵:۴۸ ب٫ظ

سلام. من هم با دوستان موافقم. شرط رتبه واقعا بی انصافیه! دانشگاه ها که واسه پذیرش بدون کنکور هزینه می گیرن، چی می شه همون شرط معدل ۱۷ و دفاع با درجه عالی باقی میموند تا ما هم شانسمون رو امتحان کنیم. من به خاطر ۲ صدم نفر چهارم شدم. رزومه ام هم عالیه. انصاف نیست به خاطر ۲صدم… اگه شما هم شرایطتون اینجوریه اعتراض کنید شاید تغییرش دادن…

تو رو خدا یکی جواب بده
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  شرط رتبه

منم شرایطم مثل شماست رزومه قوی دارم ولی با اختلاف چند صدم چهارمم…
رتبه بندی نباید شرط اصلی باشه بنظر منم بهتره به رتبه های برتر امتیاز بدن نه اینکه شرط لازم باشه مثل همون کاری که دانشگاه شریف کرده

behzad
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  شرط رتبه

درود بر دوست عزیز
ما که تو دانشگاه تبریز معدل بالای ۱۷ نداشتیم، واسه ماکه رتبه ها رو گذاشتن بهتر شد. بعضی دانشگاه ها معدل دانشجوهاشون همواره بالایه ۱۷ هست. اینم بی انصافی هست عزیز.
بنظرم باید هم آزمون و هم چنین بساطی جمع بشه و هر کی هر رشته دوست داره بره بشرطی که رزومه خوبی داشته باشه.

خسته
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  behzad

موافقم

مهتاب
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  behzad

من با بهزاد جان موافقم. قبلا میگفتن بالا ۱۷ بی انشافی بود چون یک رشته یا گرایشی اکثریت بالا ۱۷ میشدن. ولی گرایش من اصلا بالا ۱۷ نداشتیم . این شیوه درستی نبود. چون شما باید از بین بچه های هم گرایش خودت با همون درسا برتر باشی. اگر ۱۰ تا بالا هفده باشن از یک رشته مثلا ۱۵ نفری چه ارزشی داره.

جوابیه
خرداد ۹, ۱۳۹۲ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  شرط رتبه

به نظر منم خیلی شرط رتبه بی انصافیه.رنبه اول و دوم ما حتی یه مقاله هم ندارن اون وقت من با یه ثبت اختراع و ۲ مقاله ای اس ای باید بشم سوم از ۸ تا.در حالیکه رتبه ۱و۲ معدلشون با من کمتر از ۰.۱ اختلاف دارن.این خیلی بی انصافیه.

امیر حسین
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۳:۴۰ ب٫ظ

لطفا همه دوستانی که شرایطی مثل من دارند اطلاع رسانی کنید به هر نحوری که فکرمیکنید حتی نوشتن پیام و گذاشتن کامنت ،وزیر محترم علوم لطفاً شرط رتبه را حذف نماییدو به جای آن شرط معدل بگذارید خیلی کار سختی نیست.

معترض به وزارت علوم
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیر حسین

منم موافقم. یا باید درصدی باشه یا شرط معدل. رتبه ۱ تا ۳ با توجه به تعداد متفاوت ارشد دانشگاه ها بی معنی و نا عدالتیه…

پیشنهاد
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۲:۰۶ ب٫ظ

دوستان عزیز
درصدی بودن رتبه ها هم عدالت ایجاد نمی کند. شاید یک دانشگاه که فقط ۶ دانشجو در یک رشته دارد هر ۶ نفر بسیار عالی و برتر از ۳ نفر اول در دانشگاه دیگر که مثلاً ۳۰ نفر دانشجو هم دارد باشند.(به خصوص با توجه به این که بعضی از دانشگاه های برتر عموماٌ ظرفیت های کمتری دارند). شرط معدل مثلاً معدل بالای ۱۷ شاید عادلانه تر باشد. هرچند معدل ها هم در دانشگاه های مختلف کاملاً متفاوتند و قابل قیاس نیستند.
در این صورت پذیرش بدون آزمون از طریق استعداد درخشان نمی تواند در مقایسه با آزمون عادلانه باشد.
عادلانه ترین کار این است که همه دانشجویان از طریق آزمون گرفته شوند و در شرایط یکسان مقایسه شوند. کارهای پژوهشی، معدل بالاورتبه ی معدل در مصاحبه تأثیر خود را خواهد داشت. و یا اینکه داوطلبان استعداد درخشان با شرایط ساده تر بتوانند حدنصاب لازم را در آزمون که شرایط یکسانی برای همه دارد کسب کنند.رتبه اول یک دانشگاه اگر نتواند در کنکور حتی مجاز شود چه استعداد درخشانی است!!!

behzad
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  پیشنهاد

دوست عزیز آزمون که ملاک نیست. کدوم آزمون درست و حسابی هست؟
باور کن آزمون کاملا بی انصافی هست.
هم معدل و هم آزمون و هم رتبه اولی عادلانه نیست.
تازه یکی ۶ تا مقاله داره یکی ۱ اما همون یکی خیلی باارزشتر از اون ۶ تا هست.
پس بهتره هم دانشگاه و هم معدل کل و هم اعتبار مجله هایی که مقاله توش چاپ میشه رو بررسی کنن نه فقط شرط معدل.
بعضی از دانشگاه ها بیشتر دانشجوهایش معدلشون همواره بالایه ۱۷ هست اون وقت بعضی هاشون اصلا دانشجویی که معدل بالایه ۱۷ باشه نداره.

مینا
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر حسین

منم صد در صد موافقم. اگه دوستان تهرانی به نمایندگی از همه بچه های با شرایط مشابه بتونند به وزارت برن و حرف همه ما رو به گوش مسوولین برسونند لطف بزرگی کردن.
با تشکر

behzad
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر حسین

امیر حسین عزیز لطفا متن بالای نوشته شده توسط خودمو بخون.

آزاده
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

این اصلاحیه یعنی دیگه رتبه اول بودن تو دوره کارشناسی اهمیتی نداره دیگه؟!قبلا اونایی که رتبه اول کارشناسی و هم کارشناسی ارشد بودن یه مقاله میخاستن …اما حالا رتبه اول بودن فقط تو ارشد با یه مقاله حله دیگه…!!!پس دیگه کارشناسی مهم نیست ؟!

eng2013
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

درود بر دوستان
به جز شهید بهشتی دانشگاه های دیگه هم اطلاعیشون اصلاح کردند؟

مارینا
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

سلام کسی میدونه اینکه بسیجی فعال باشن امتیازش الان محاسبه شده یا اینکه آخر کار با مصاحبه حساب میشه؟؟؟؟؟؟

معترض به وزارت علوم
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۸:۵۹ ق٫ظ

این شرط که مقاله الزاما مستخرج از پایان نامه ارشد باشه، شرط بیخودیه. خب دانشجوی ارشد تا بخواد تزو تموم کنه و اکسپت مقاله ISI بگیره طول میکشه. اگه کسی از تز لیسانسش مقاله ISI داشته باشه چه اشکالی داره. اتفاقا نشون میده دانشجوی خیلی خوبی بوده… یکی به وزارت علوم اینو برسونه

behzad
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۸:۲۱ ب٫ظ

منم باهاتون موافقم

maryam
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۹:۰۲ ب٫ظ

خیلی بد چرا وسط موقع دادن اطلاعیه های استعداد درخشان مگه نمی توانستن از قبل تصمیم به این مهمی مخصوصا شرط تعداد مقاله ها که چندین سال دو تا بوده بگیرن.

الناز
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۶:۳۵ ب٫ظ

هر چقدر هم تنها هستی ….
لباس خوب بپوش !
برای خودت غذای خوب بپز !

خودت را به صرف قهوه ای در یک خلوت دنج میهمان کن !
… برای خودت گاهی هدیه ای بخر !.
.
وقتی به روح احترام می گذاری …احساس سربلندی می کند …

آنوقت دیگر از تنهایی به دیگران پناه نمی برد …
و اگر قرار است انتخاب کند …کمتر به اشتباه اعتماد می کند ….

یادت باشد ….

عزت نفس غوغا می کند …..!

معترض به وزارت علوم
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۵:۴۳ ب٫ظ

یعنی چی دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال چهارم. یعنی دانشجوی نیمسال پنجم یا ششم که به خاطر کار آزمایشگاهی یا انجام کار قویتر یا داشتم پیشنیاز تزش طول کشیده اما تا مهر تموم میشه نمیتونه درخواست بده!!!!!

مشکل آیین نامه دکترا
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۶:۱۵ ب٫ظ

راست میگه. باید مثل دکترای با کنکور شرطش تموم کردن ارشد تا شروع سال تحصیلی یعنی مهر باشه.

ماهور
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۶:۳۷ ب٫ظ

من این استنباط رو نکردم. انگار جمله “و دانشجویان نیمسال چهارم” به این دلیل اضافه شده که حتماً لزومی نداره فارغ التحصیل شده باشید و دانشجویان نیمسال چهارم هم میتونند تقاضا بدهند. اگه نظر دوستان غیر از اینه راهنماییم کنید لطفاً.

مشکل آیین نامه دکترا
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ماهور

به این دلیل اضافه شده باشه خوبه ولی درست باید قید شه…

ویدا
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۷:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  ماهور

نظر منم همینه.من خودم ترم ۴ هستم
همین برداشت رو کردم.شاید اگه تا مهرم کارش تموم بشه فک کنم با این حرفشون قبولش کنن

خطاب به وزیر علوم
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۵:۳۶ ب٫ظ

من گفتم شرط رتبه رو اصلاح کردن!!! انصاف نیست رتبه ۴ دانشگاهی که ۲۰ تا ارشد داشته نتونه برا دکترا درخواست بده ولی رتبه ۳ دانشگاهی با ۵ ورودی ارشد که احتمالا دانشگاه ضعیفتری هم هست بتونه!!!!! ای خدا دردمونو به کی بگیم…

انتقاد به آیین نامه دکترا بدون کنکور
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۵:۴۵ ب٫ظ

موافقم. باید درصدی باشه. مثلا بگن ۲۰ درصد اول هر رشته میتونن درخواست بدن. یکی این حرف منطقی رو به وزارت علوم برسونه…

بهار
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۲:۵۹ ب٫ظ

موافقم

ناهید
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۳:۰۶ ب٫ظ

من دقیق متوجه نشدم. یعنی منی که در آزمون سراسری شرکت کردم و دعوت به مصاحبه هم شدم، با توجه به اینکه هم در کارشناسی و هم در ارشد نفر دوم ورودیهای خودم بودم، آیا این یه امتیاز موثر محسوب میشه؟ در کل این آیین نامه چه چیز جدیدی نسبت به قوانین قبلی داره؟ من که هر چی نگاه کردم همون چیزای قبلی بود.

لیلا
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ناهید

سلام
مطمئن هستید که هم در کارشناسی و هم در ارشد شما رتبه برتر بودید؟؟؟!
آئین نامه که واضح است چی میخواد بگه.

alireza
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

نفر دوم بودن کارشناسی امتیاز نداره، اول بودنش چرا، امتیازه… ارشد هم نفر دوم بودن صرفاً اجازه ی دادن درخواست رو بهتون می ده، به شرط داشتن مقاله.
تفاوت این آیین نامه در کاهش تعداد مقالات از ۲ تا به یکیه و امکان دانشجوی ترم آخر.

ناهید
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

:)

پیمان
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۲:۵۳ ب٫ظ

سلام.خوب شد که. دوستان توجه کنن که هدف ازین قانون هم علمی هست هم پژوهشی.

علی
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

سلام
کسی میدونه چطوری باید طرح پژوهشی تقاضامحور رو که میتونه جایگزین مقاله باشه به تاییید معاونت پژوهشی و فن آوری وزارت علوم رسوند؟سایت وزارت علوم هم سر زدم ولی چیزی دست گیرم نشد!!

شیوا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

طرح تقاضا محور باید یک ادراره یا سازمان به دانشگاه تقاضابده و بنویسه همه هزینه هاشو میده و خیلی سخته

شیوا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اگه شرط معدل بزاره و رتبه رو برداره
من یک دانشگاه سخت دربین ۱۵ نفر دوم شدم معدل ۱۷ اما دوستم دانشگاه دیگه بین ۷ نفر ۷ شده معدل ۱۹/۷۷
یعنی اون بهتره

شماره حساب
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

دوستان کسی شماره حساب دانشگاه خوارزمی رو می دونه؟ توو سایت زده اعلام میشه ولی هنوز نشده

گلبرگ
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  شماره حساب

خوارزمی برای پردیس توی سایتش آگهی زده و دو شماره حساب اعلام کرده

ناهید
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  شماره حساب

بله. فایلی که توش زده مدارک مورد نیاز رو دانلود کن. اگه کردی باز هم دانلود کن. قبلا توش نزده بود اما الان زده. دو تا شماره یکی ملی و یکی تجارت داره.

شماره حساب
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ناهید

ممنونم دوستان.. موفق باشید

لب مرز
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۸:۳۵ ق٫ظ

سلام بچه ها میخواستم بدونم مقاله باید حتما از پایان نامه باشه؟ مثلا من شاگرد اول دوره خوردمون تو دانشگاه علامه هستم ولی چون آموزش محور بودم از پایان نامه مقاله ندارم ولی دو تا مقاله علمی پژوهشی جدا از پایان نامه دارم یعنی این طرح شامل من نمیشه؟

علی
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  لب مرز

سلام
بعضی از دانشگاه ها اعلام کردند که برای دانشجویان آموزش محور این شرط وجود نداره پس می تونید شزکت کنید موفق باشید

Arash
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  لب مرز

نه نمی شه. صریحا اعلام کرده از پایان نامه. اصلا یکی از دلایلی که شرط دو مقاله اصلاح شد اینه که تو خیلی رشته ها مثل صنایع و ریاضی پذیرش دو تا مقاله از یه موضوع خیلی کار غیر دشواریه.

نازی
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Arash

غیر دشوار؟؟؟

sima
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

سلام
اینکه قانون جدید استعداد درخشان واقعا بی عدالتیه
آخه تعداد مقاله که بار پژوهشی دانشجو رو می سنجه کم کردن،که چی؟؟؟ آخه تو رتبه دهم یه دانشگاه خوب ممکنه از نظر علمی از رتبه اول یه دانشگاه دیگه خیلی بهتر باشه.
ای کاش شرط رتبه برداشته میشد.

معترض به وزارت علوم- معترض به آیین نامه استعداد درخشان
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  sima

باید شرط رتبه رو بردارن. باید برش دارن- همون آیین نامه قبلی بهتر بود ک میگفت معدل بالای ۱۷ و مقاله- آخه دردمون رو به کی بگیم؟
کی میتونه بفهمه؟

شیوا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  sima

دانشجوی خوب کسیه که هم رتبه داشته باشه هم مقاله

eng2013
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

درود بر دوستان
درسته که دوستان میگن متقاضی بیشتر میشه ولی یکسری ها هستند یک مقاله پذیرش یا چاپ شده دارند ولی چند مقاله دیگه هم دارند که در دست داوری هست و بی انصافیه که برای مصاحبه دعوا نشوند.

لیلی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  eng2013

آره موافقم باهاتeng 2013

هاتف
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۹:۵۳ ب٫ظ

دوستان، تفاوتی در پذیرش نداره. فقط به دلیل ضعیفتر شدن شرط مقاله، متقاضیهای بیشتری درخواست میدند. همه ما می دونیم که اگه قرار باشه از خارج دانشگاه میزبان دانشجو بگیرن اولویت با کسایی که رزومه علمی بیشتری دارند. شرط مقاله واسه این اصلاح شد که در برخی از رشته ها داشتن یک مقاله خیلی سخته (مثل ریاضی محض).

ناهید
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  هاتف

بله موافقم

ناهید
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  هاتف

البته این رو هم اضافه کنم که دست دانشگاها برای برداشتن کسانی که تا حالا شرایطش رو نداشتن باز میشه!

شیوا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  هاتف

بیشتر دانشگاه ها از دانشجوهای خودشون میگیرن این قانون جدید فقط راه برای پارتی بازی باز میکنه
که دانشجوی مثل من که از پایان نامه دو مقاله پذیرش دارم
نمیگیرن و دانشجوی خودشون که یک مقاله داره رو میگیرن
برای مقاله دوم خیلی سختی کشیدم اما حالا بدرد نمیخوره چون دوستام قبلا مصاحبه استعداد رفتن گفتن که فقط دانشجوی خودشون میگیرن

هادی
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۹:۳۳ ب٫ظ

سلام دوستان
این شرط ۱ مقاله به مصلحت دانشگاه هاست تا بودجه کمتری صرف بشه برای هر دانشجو
با ۱ مقاله مشکل حل میشه
اما دوستان اشتباه نکنید ظرفیت پذیرش دانشگاه ها نغییر نمیکنه

amir
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۹:۰۳ ب٫ظ

سلام نفر اول دانشگاه آزاد هستم با دو مقاله چاپ شده با معدل ۴۳/۱۹ من باید چکار کنم

شیوا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  amir

باید بری دکترا هم آزاد بگیری

لیلی
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۷:۱۳ ب٫ظ

بچه ها یه سوال:
الان میتونیم با دانشگاه هایی دیگه که به خاطر داشتن دو مقاله به مصاحبه دعوت نشدیم تماس بگیریم و ازشون بخوایم که با اصلاحیه جدید ما رو دعوت کنن؟
مثل دانشگاه اصفهان

نرگس
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۸:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  لیلی

مگه اصفهان نتایج استعداد درخشانش رو اعلام کرد؟

لیلی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

آره به من زنگ زد گفتن چون مقاله هات سابمیت نمیتونیم دعوتت کنیم

سد ممد
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

دقیقا
منم به خاطر تناقض در آیین نامه گفتن سال بعد درخواستد بده

سد ممد
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

شما رشتتون چی بوده؟
اگه زنگ زدین به منم اطلاع بدید

سامان
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۵:۴۵ ب٫ظ

لطفاً یکی جواب منو بده.
دانشجویان نیمسال چهارم تا چه تاریخی میتونن از پایان نامه شون دفاع کنند؟

ahmad
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۵:۱۵ ب٫ظ

سلام
اگه ترم ۵ فارغ التحصیل بشی نمیتونی از این گزینه استفاده کنی؟؟؟

مریم
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۵:۰۱ ب٫ظ

با سلام
با این اصلاحیه می شه برای دانشگاههایی که قبلاً فراخان داده اند و زمانش هنوز تموم نشده منظورم دانشجویان نیمسال چهارمه اقدام کرد من فقط چون مشاور و داورم حاضر نیستند بخاطر تنها یه نفر از یه شهر دیگه بیان دفاعم عقب افتاده تا سه نفر دیگه هم کارشون آماده بشه

yac
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۳:۱۹ ب٫ظ

سلام
این اصلاحات از کی قابل اجراست؟ یعنی شامل فراخوان های امسال دانشگاه ها هم میشه یا امسال دانشگاه ها طبق شرایطی که خودشون گفتن دانشجو میگیرن؟

محمد
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۲:۴۷ ب٫ظ

با سلام.دوستان این گواهی تائیدیه مبنی بر اعتبار علمی پژوهشی مجله مربوطه و تصویر جلد مجله مربوطه رو باید از کجا گیر بیاریم؟

زهرا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۲:۰۷ ب٫ظ

ببینید دوستان درسته که یکم شرایط راحت تر شده، مثلا ۲مقاله شده ۱مقاله وتعداد بیشتری میتونن شرکت کنن، اما یکم تامل کنید ببینید چرا؟؟؟
ما که کلی دانشجو داری بیش از ۴ مقاله دارن شرایط دیگه رو هم دارن!!!
مثلا من رتبه اول با ۶ مقاله ISI ، رتبه دوممون با ۴ مقاله ISI و…
خیلی های دیگه رو هم میشناسم که هنوز رزومه های بهتری دارن…
پس اگه قرار بر رقابت باشه باز هم همون رزومه های خوب باید قبول یشن درسته؟!…

لیلا
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۸:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
ببخشید میشه بفرمائید رشته جنابعالی چیه؟
کی اکسپت ۶ تا مقاله رو با این پروسه طولانی داوری دریافت نمودید؟چند سالی فکر کنم باید از فارغ التحصیلی شما گذشته باشه! وگرنه ۶ تا آی اس آی!!!!

ناهید
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

شایدم کار ایشون آزمایشگاهی بوده. کارهای آزمایشگاهی احتمال مقاله زیاد دادن رو دارن.

زهرا
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

من ورودی ارشد مهر ۸۸ و فارغ التحصیل شهریور ۹۰ هستم و الان ترم ۲ دکتری میخونم (بدون آزمون)

s
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

کسی که ورودی مهر ۸۸ و فارغ التحصیل خرداد ۹۰ است، میتونه اکنون از بدون آزمون شرکت کنه؟

زهرا
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  s

فکر میکنم بتونه

saeed
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

حتما به رشته بستگی داره. مثلا بچه های ریاضی که پایان نامه هاشون ریاضی داره با بچه هایی که بهینه سازی کار می کنن گاهی ژورنالها تا دو سال هم طول می دن تا پذیرش بدن. توی این رشته ها فارغ التحصیلای دکتر هم ۶ تا مقاله ندارن.!!!!!!!!!

شیوا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

زهرا خانوم این قانون دانشگاه تهران عوض کرده تا دانشجوهای خودشون بگیرن
رزومه مهم نیست تا حالا مصاحبه استعداد درخشان نرفتی من پارسال هم رفتم
با مدرک زبان و ۸ مقاله ۵ ISI و ۳ علمی پژوهشی ISC بهترین مصاحبه اما دانشجوی خودشون گرفتن که خیلی هم نه بلکه کلا ضعیف بود
قبل مصاحبه باهاش حرف زدم گیج میزد
اما با کمال تعجب اون قبول شد دانشگاه مربوطه رفتم اعتراض کردم گفتن حالا این قبول شده برو اعتراض کن
رفتم پیش مدیر گروه دیدم پسره کنار دکتر نشسته استاد راهنمای ارشدش هم بود

s
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۱:۳۹ ب٫ظ

تا چند سال بعد از فارغ التحصیلی می توان از این تسهیلات استفاده کرد؟ اگر مثلا دو سال و دو هفته از فارغ التحصیلی گذشته باشد آیا میتوان شرکت کرد؟

ناهید
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

من دقیق متوجه نشدم. یعنی منی که در آزمون سراسری شرکت کردم و دعوت به مصاحبه هم شدم، با توجه به اینکه هم در کارشناسی و هم در ارشد نفر دوم ورودیهای خودم بودم، آیا این یه امتیاز موثر محسوب میشه؟ در کل این آیین نامه چه چیز جدیدی نسبت به قوانین قبلی داره؟ من که هر چی نگاه کردم همون چیزای قبلی بود.

فرناز
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

مرسییییییییییی
دانشجوهای نیمسال چهارم گناه داشتن واقعا
مرسییییییییی

مینا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

کاش یه تسهیلاتی برای نفر چهارم هم قائل میشدن. چون کسیکه با چند صدم اختلاف نفر چهارم شده ولی از لحاظ تعداد مقاله و نمره پایان نامه از سه نفر اول بالاتره واقعا ظلمه که نتونه از سهمیه استعداد درخشان استفاده کنه. قبول دارین ؟

alireza
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

اینجوری باید یه تسهیلاتی هم برای نفر پنجم قائل می شدن …. و بعد ششم و الی آخر….
قبول داری؟

مینا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  alireza

اقای علیرضا با عرض معذرت ولی قبول ندارم. به نظر بنده میتونستن اینجور که شرایطو برای سه نفر اول (از نظر معدل) با داشتن یه مقاله راحتتر کنن میتونستن برای نفر چهارم هم یه تسهیلاتی قرار بدن. چرا شرایطو برای سه نفر اول راحتتر کردن و داشتن دو مقاله رو تبدیل به یه مقاله کردن ولی نفر چهارمی که چند تا مقاله داره فقط به خاطر چند صدم اختلاف با نفر سوم نباید شرکت کنه. این چه جور ممتاز بودنه که یه نفر به صرف داشتن یه مقاله و بودن نفر اول تا سوم ممتازه ولی یه نفر با داشتن چند تا مقاله و نمره پایان نامه بیست و معدل ۱۷ به بالا فقط به صرف یه سکو پایینتر ممتاز نیست .

saeed
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

موضوع اینجا است که شما دارین همه دانشگاه های ایرانو یکی در نظر می گیرید. مثلا تو دانشگاه شریف ۱۵ نفر اولشون هر جای دیگه می رفتن بی شک شاگرد اول می شدن. من خودم دیدم که شاگرد اول تهران که ارشد اومد شریف نفر ۸ ام با نهمه. اونوقت شاگر اول تا سوم یه موسسه غیر انتفاعی که فقط ۹ تا ظرفیت داره ۳ نفر این شرایطو دارن. اینو راحت از انتخاب دانشگاه ها قبل از این مصوبه می تونید ببینید که چقد خود دانشگاه ها برای دانشگاه های خوب تهران اهمیت قائلن تو مصاحبشون.

قابل توجه وزارت علوم
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

بهترین و عادلانه ترین تصمیم اینه که درصدی باشه. مثلا بگن ۲۰ درصد اول هر رشته به اضافه شرط مقاله میتونن درخواست بدن. مسخره است رتبه اول تا سوم. رتبه چهارم دانشگاهی که ۳۰ تا ارشد داره نمیتونه درخواست بده ولی رتبه ۳ دانشگاهی که ۵ تا ورودی ارشد داره میتونه!!!

شیوا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۳:۴۹ ب٫ظ

اون رشته که ۳۰ تا ارشد میگره حتما ۲۰ تا دکتر میگیره بدرد نمیخوره خودت معطل نکن
چند سال بعد که مدرک گرفتی و فراخوان جذب دادن و رفتی ۹۰ نفر اومده بود میفهمی

شیوا
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۰:۵۶ ق٫ظ

اگه بگن ۲۰ درصد اول

از ۵ تا ۹ نفر یک نفر
از ۱۰ تا ۱۵ نفر ۲ نفر
از ۱۶ تا ۲۰ نفر ۳ نفر
از ۲۱ تا ۲۵ ۴ نفر

حالا به نظر شما درصد بین تلیف چی میشه بعد اونی که ۹ نفره چرا ۲ نفر نگیره اون دانشگاهی که ۱۰ نفره چرا ۲ نفر بگیره
خلاصه این بگیر بگیرش از قبلی بدتره و همه اعتراض دارند

معترض به وزارت علوم- معترض به آیین نامه استعداد درخشان
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

مینا خانم من فکر میکنم ک کلا باید شرط رتبه رو بردارن- بابا آخه نامردیه تو بعضی دانشگاها و بعضی رشته ها پذیرش دوره ارشد فقط ۴-۵ نفر بوده-ولی بعضی دانشگاها و رشته ها تا ۳۰ نفر هم پذیرش داشتن- مثلا خود من دانشگاه تهران خوندم یه رشته فنی مهندسی، تعداد ورودی های ارشد ما ۳۰ نفر بوده! خب مسلمه کسب رتبه برتر بین ۳۰ نفر دانشجوی زرنگ دانشگاه تهران خیلی سخت تر از کسب رتبه برتر بین ۴ نفر دانشجوی ضعیف یه دانشگاه ضعیفه!! آخه ما باید دردمون رو به کی بگیم؟؟
من ۴ تا ISI دارم. به خدا داره ظلم میشه درحقم. نمیدونم چکار باید بکنم. به کی باید بگیم آخه؟

از سایت پی اچ دی تست تقاضا داریم که نظرات ما را منعکس کنن به بالا. به وزارت علوم. به اونایی ک این آیین نامه رو تدوین میکنن….

با تشکر

لبخند بزن همیشه
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

سلام دوستان
جریان این اطلاعیه چیه؟ باید کجا ثبتنام کرد؟لطفا راهنمایی کنید

هادی
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

سلام
اینجا هر کسی داره به نفع خودش حرف میزنه.! یعنی اگر هر شرطی میگذاشتند باز هم عده ای بودند که اعتراض میکردن، به هر حال یک سری فیلتر باید وجود داشته باشه دیگه.! به نظر من که بد نشد.!
امیدوارم فقط حق به حق دار برسد همین.!

کتایون
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

سلام خدمت مشاور دکتری پیام جان یه سوال داشتم اگربه مصاحبه یه دانشگاه مثلاپیام نور بری وقبول نشی بعد آن دانشگاه تکمیل ظرفیت اعلام کنه میشه دوباره بری برا مصاحبه اگه رتبه ات بخوره؟مرسی

ناهید
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  کتایون

ّبله چرا که نه

اذر
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۹:۵۶ ق٫ظ

با سلام . من رتبه ی یک دانشگاه آزاد قم در بین ورودیهای خودم هستم .سه تا مقاله دوتا طرح پزوهشی و دوتا کتاب دارم سال ۸۹ فارغ التحصیل شدم خواهش میکنم جواب بدین من میتونم از این طرح استفاده کنم ؟ باید چکارکنم کجا مراجعه کنم ؟

امیرحسین
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  اذر

تا جاییکه من می دونم دانشگاه های سراسری، از فارغ التحصیلای ازاد بدون کنکور نمی گیرن. تازه با کنکورم سر مصاحبه کلی تحقیر ازت می پرسن آزاد بودی؟؟بیچاره بچه های آزاد…

mina
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۹:۲۵ ق٫ظ

سلام
خواهش می کنم سوال منو جواب بدید
با این اصلاحیه میشه برای دانشگاه هایی که قبلا فراخوان دادند اما هنوز مهلت ثبت نام دارند اقدام کرد؟

mina
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۹:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  mina

منظورم شرط داشتن فقط یک مقاله هست

علی- عمران
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  mina

سلام!
به نظرم اگر مدارکتونو بفرستید چیز زیادی رو از دست نمیدید (البته برای بعضی دانشگاه ها مقداری هزینه باید پرداخت کنید). بنده هم وضعیتم احتمالاً مشابه شماست و فردا برای تهیه مدارک موردنیاز عازم شهر محل تحصیلم هستم تا در این چند روز باقیمانده مدارک رو ارسال کنم.

فاطیما
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی- عمران

منم مث شمام. مشکلم لین بود که دو مقاله می خواستن…….فردا میرم دانشگامون واسه بقیه مدارک!

امیر
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۸:۵۴ ق٫ظ

بعضی دانشگاه ها به بچه هایی که ترم ۶ دفاع کردند باوجود شاگرد اول شدن گواهی رتبه نمیده. چکار کنیم ما از دست این جاها باکی مشورت کنیم؟

دانیال
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۹:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

این دقیقا سوال من هم هست… ؟؟؟ چه کنیم ؟؟ تکلیفمون چیه ؟؟

هما
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۸:۵۰ ق٫ظ

کاش این ماده ۸ بند الف رو پارسال اصلاح میکردن تا من به خاطر یه مقاله یکسال نمونم. چی بگم. خدایا مصلحتتو شکر.

امیرحسین
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۸:۴۷ ق٫ظ

واقعا این شرط رتبه خیلی بی انصافیه. برای مثال تو دانشگاه شریف آنچنان رقابت شدیدی وجود داره که بعضی وقتا با ثبت ۱ نمره رتبه ۴،۵ نفر که رنکشون زیر ۱۰ هست تغییر می کنه. واقعا شاید بین نفر اول تا دهم تفاوت چندانی نباشه (درحد دو دهم)
واقعا بی انصافیه اونوقت یه کد رشته که ۵ تا ظرفیت داره ۳ نفرشون حائز شرایط می شن!!!
چرا کسی حرف دل ما رو به گوش این مسئولین نمی رسونه

قابل توجه وزارت علوم
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۲ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیرحسین

موافقم ….

شیوا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیرحسین

آقای دانشگاه شریف به نظرت ما مقاله کار نکردیم پایان نامه نداشتیم من به قول شما داخل یک دانشگاه ضعیف بودم
اماسخت ترین پایان نامه داشتم تا جمش کردم و چنان داده داشت که فورا دو مقاله ISI فرستادم و خودم فرستادم و پذیرش گرفتم چون کار عالی بود تکراری نبود مقاله ها هم یک زره کپی برداری نبود زحمت بود
حالا به نظر شما باید چون بین نفر اول تا ۱۰ که نمره زیاد فرق نمیکنه و چون دانشگاه بالا بودن همه ده نفر دعوت به مصاحبه بشن
بعد یه چیز بدون اگه دانشجو خودشان باشی این شرایط هم نداشته باشی تورو میگیرن

مینا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۸:۱۷ ق٫ظ

من که نفهمیدم چی شد میشه بیشتر توضیح بدید؟یعنی اگر رتبه اول باشیم یک مقاله کفایت می کنه؟

زضا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۶:۱۷ ق٫ظ

یعنی یم مقاله کفایت میکند؟

گندم
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۲:۱۸ ق٫ظ

من یه مقاله بیشتر نداشتم حالا که اصلاحیه خورده تکلیف اون دانشگاهایی که فرم نفرستادمو مهلتش تموم شده چی میشه؟؟؟؟؟

raof
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

باید تعداد مقاله رو ببرن بالا

هاتف
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

به نظرم شرط کم کردن مقاله بی ثمره، موردی که باید تصحیح میشد رتبه دانش آموختگیه.

نیلوفر
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

بازهم شامل حال من نمیشه
به خاطر یک صدم اختلاف معدل…
کاش شرط رتبه تصحیح میشد.

سعید
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۲ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

کااااش!!!!!!!!!!!!! ولی اینا که نمی فهمند هی میان تعداد مقالاتو کم می کنن…