دانشگاه ها باید تا اول مرداد نتایج مصاحبه دکتری را اعلام نمایند

مشاور عالی سازمان سنجش در خصوص تکلیف دانشگاهها در روزهای نزدیک به انتخابات به منظور برگزاری فرایند مصاحبه از داوطلبان دکتری، گفت: سازمان سنجش از دانشگاهها خواسته که نتایج مصاحبه را اول مردادماه اعلام کنند، بنابراین دانشگاهها در این زمینه می توانند طبق برنامه ریزی خودشان اقدام کنند.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تعداد داوطلبانی که در فرایند انتخاب رشته دکتری 92 شرکت کرده بودند، گفت: نزدیک به 82 درصد داوطلبان یعنی 36 هزار و 950 داوطلب در فرایند انتخاب رشته دکتری شرکت کردند و نتایج پذیرفته شدگان علمی برای شرکت در فرایند مصاحبه 15 اردیبهشت ماه اعلام می شود.

وی درباره نحوه پذیرش در فرایند انتخاب رشته، خاطرنشان کرد: فهرست اسامی قبولی ها در 5 کد رشته محل به دانشگاهها برای مصاحبه اعلام خواهد شد.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، طبق دستورالعمل ابلاغیه از سوی وزارت علوم، با توجه به سهمیه ثبت نامی و نمره اولیه آزمون ( 80 درصد نمره کل آزمون و 20 درصد معدل تراز شده مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد) به میزان 50 درصد و نمره مصاحبه اعلام شده به میزان 50 درصد در پذیرش داوطلبان اعمال می شود.

توکلی درباره زمان اعلام مصاحبه از سوی دانشگاهها، اظهار داشت: فرایند مصاحبه از دهه سوم اردیبهشت ماه آغاز می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

893 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۲۲ ب٫ظ

دوستان عزیز:

اگر سوالی دارید در لینک:

پذیرش بیش از ۲۰ هزار نفر برای مصاحبه دکتری

وارد شوید

عرفان 92 به آقا پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

سلام

امروز یه مصاحبه از دکتر توکلی خوندم که حدود ۲۱ هزار نفر از انتخاب رشته کنندگان به مصاحبه دعوت شدند.
تحلیلتون چیه؟ چون این عدد حدود ۵۰۰۰ نفر (۲۵%) بیش از عدد پارسال هست اگه اشتباه نکنم. این یعنی ضریب دعوت افزایش پیدا کرده؟

عرفان 92 به آقا پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

البته یه نکته دیگه هم اینکه پارسال به سه کد رشته معرفی می شدند و امسال به ۵ کد رشته-محل. قاعدتا اگه مثل پارسال می خواستن معرفی کنن باید از تعداد پارسال حدود ۲۰ – ۳۰ درصد هم کم می شد؟!

امیر
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۴۶ ق٫ظ

سلام به همگی و یه خسته نباشد ویژه به آقا پیام
آقا من رشته مکانیکم گرایش تبدیل انرژی
رتبم شده ۲۹۰ و ظرفیت روزانه ۱۳۰ نفره و مجازین روزانه تا ۳۲۲ هست و مجازین شبانه هم تا ۵۶۰ می باشد
انتخابام:
۱-شاهرود ( ۴ نفر)
۲- کاشان ( ۵ نفر)
۳-یزد ( ۴ نفر)
۴- بیرجند ( ۶ نفر)
۵- شبانه شاهرود ( ۱ نفر)
۶- زاهدان (۴ نفر)
۷- سبزوار (۲ نفر)
۸- بندرعباس ( ۳ نفر)
۹- اهواز ( ۵ نفر)
۱۰- ارومیه ( ۴ نفر)
به نظرتون به مصاحبه دعوت میشم؟
ممنون میشم از لطف و توجه شما

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

مورد ۵

به اقا پیام و مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۲:۱۲ ق٫ظ

من رتبه ام ۳۰ شده .مجاز روزانه ۳۲۰,شبانه هم تا ۵۴۰.ظرفیت روزانه ۱۲۰ تاست.من اینارو به ترتیب زدم تو کدوم شانس قبولیم بالای ۹۰ درصد هست
دانشگاه تهران روزانه ۴ نفر
شریف روزانه ۶
علم وصنعت روزانه ۶
مدرس روزانه۴
امیر کبیر روزانه ۳
رجایی تهران روزانه۴
خواجه نصیر روزانه ۲
صنعتی اصفهان ۴
اصفهان ۱
شیراز ۴

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۲۰ ب٫ظ

انتخابت خوبه ۴-۵ جا دعوتی حتما و رجایی ۹۰% و خواجه ۷۰% شهرستان ها هم ۶۰-۷۰%

ارمغان
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

با سلام. سوال در مورد توصیه نامه داشتم. اولا اینکه آیا توصیه نامه هر دانشگاه فرم مخصوص به خود را دارد و باید منتظر شیم تا فرمش رو روی سایت بذارن؟؟اگه نه چطوریه دقیقا؟؟
دوم اینکه اگه مثلا به ۵ تا دانشگاه دعوت برای مصاحبه بشیم و از اونجایی که باید هر توصیه نامه در پاکت به شکل محرمانه باشه یعنی باید از هر استاد بخواهیم ۵ تا توصیه نامه بنویسه؟؟؟!!!

سلام
بهتر است منتظر اعلام مدارک دانشگاه ها باشید.
سال گذشته برخی دانشگاه ها توصیه نامه خاصی داشتند.

NN
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

با سلام
اگه کسی در مقطع کارشناسی جز ده درصد برتر کلاس باشه دانشجوی ممتاز محسوب میشه؟ دانشگاه کارشناسی گواهی اینکه جز ده درصد بوده باشی رو میده؟
آقا پیام و هر کسی که اطلاع داره خواش میکنم جواب بدید.

پیام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  NN

نه…رتبه اول

فرانک به پیام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۹:۴۳ ب٫ظ

سلم من ارشد رتبه کنکورم۱۲ بود سنجش اسمم رو به عنوان استعداد درخشان به دانشگاه فرستاده بود حالا می خوام بدونم این مدرک استعداد درخشانی رو باید از سنجش بگیرم و آیا غیرحضوری میشه یا باید از دانشگاه ارشدم بگیرم؟

پیام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

استعداد درخشان از دانشگاه و دفتر استعداد…

مریم
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۹:۲۳ ب٫ظ

سلام
فرم صلاحیت عمومی کی باید پر کنیم؟
لطفا اطلاعاتی در این مورد بدین.

روژینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۸:۳۰ ب٫ظ

با سلام آقا پیام،
رشته برنامه ریزی آموزشی ظرفیت روزانه:۴ نفرو پیام نور تهران:۵ نفر
رتبه من :۱۴
آخرین رتبه مجاز روزانه و پیام نور ۵۵ نفر
انتخاب رشته:
۱- روزانه سمنان
۲-پیام نور تهران
لطفا بهم بگید تو کدوم یکی قبولمدر ضمن رزومه عالی دارم

پیام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  روژینا

پیام نور شاید قبول بشی

مینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۳:۴۳ ب٫ظ

بقیه ظرفیت ها هم: تهران ومدرس جمعا۹نفرروزانه-مشهد-اصفهان-تهران-تبریز هرکدام یک شبانه و کرمان پردیس ۵ نفر

مینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۳:۳۸ ب٫ظ

سلام
من رتبم ۴۴ شده رشته کشاورزی ۳۴ تا روزانه میخواد ۱۰ شبانه و پردیس-جمعا ۴۴ نفر.آخرین مجاز روزانه ۷۷- انتنخابام:
گرگان ۲نفر-مشهد۴-اصفهان۲-کردستان۴-رفسنجان۱-رشت۲-تبریز۱-زابل۵-خرم آباد۲-رفسنجان۱(گرایشش با قبلی فرق داره)-کرمان۱-گرگان شبانه۱
به نظرتون روزانه دعوت میشم؟ گرگان روزانه یا شبانه چی؟

مهرشاد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

حتما” روزانه دعوت می شوید البته اگه دانشگاههای شهرستان رو بزنید

پیام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

روزانه شانست کمه…گرگان روزانه۵۰% و شبانه ۱۰۰%

فریناز
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۲:۵۴ ب٫ظ

رتبه ۱۰۰ شیمی معدنی هستم کل ظرفیت روزانه۹۷ نفر می باشد همدان ۴ نفر اراک۳ نفر و لرستان ۷ نفر انتخاب های روزانه من می باشد ایا دعوت می شوم

یه بدشانس
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  فریناز

بلی

مهرشاد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  یه بدشانس

سلام خوش شانس
قبلا” هم پرسیدم اگه میشه پاسخ بده
ظرفیت روزانه و شبانه و پردیس:۱۶۲ نفر
آخرین رتبه مجاز روزانه: ۳۱۵ آخرین رتبه مجاز شبانه: ۵۶۷ رتبه خودم: ۳۳۸
چند درصد احتمال داره به مصاحبه دعوت شوم؟ به نظرتون تا چه رتبه ای به مصاحبه دعوت میشه؟ مردیم از استرس
رشته های زیر رو زدم:
۱-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه تهران|نوبت دوم|نیمه متمرکز |
۲-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه صنعتی اصفهان|نوبت دوم
۳-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه اصفهان|نوبت دوم
۴-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه تبریز|نوبت دوم
۵-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه فردوسی مشهد
۶-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه ارومیه|پردیس
۷-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه سمنان|پردیس
۸-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه صنعتی بابل
۹-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه شاهرود|نوبت دوم
۱۰-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه علم وفرهنگ -تهران /غیرانتفاعی /|غیر انتفاعی
۱۱-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه صنعتی شریف|پردیس

عارف
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهرشاد

دعوت به مصاحبه نمیشی

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهرشاد

۶-۷-۹ شاید

قبول نشده در سال 91
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۱:۵۲ ب٫ظ

لطفا اگه کسی میدونه جواب بده.آیا در مصاحبه حدنصاب نمره وجود داره؟میگن سازمان سنجش سال ۹۱ کسانی که نمره مصاحبه شون رو دانشگاهها صفر رد کردن اجازه نداده و نمره شونو خود سازمان سنجش افزایش داده.ولی چه فایده من پارسال در تکمیل ظرفیت حدنصاب نمره مصاحبه رو نیاوردم(از نمره صفر بدتر) یعنی هنوز دست دانشگاهها در رد کردن دانشجوهایی که نمیخوان بازه و سازمان سنجش کاری نمیتونه بکنه!؟

به مشاور دکتری و پیام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

سلام.خسته نباشید
هنوز معلوم نشده که بالاخره چند برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت می شوند؟

Ahah
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۰۸ ق٫ظ

دوست من اینها از کجا بدانند؟ مگر در سازمان سنجش هستند؟ زیاد خودتان را به حرفهای اینها خوش نکنید. فرمول را تنها سازمان سنجش میداند و بس. تازه هر رشته با رشته دیگر خیلی فرق میکند. درست نیست که من بگم ۲.۵ برابر ظرفیت بوده و غیره. فقط منتظر فردا باش

مهرشاد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

سلام
دوستان اگه کسی اطلاع داره میشه به این سوال جواب بده: ظرفیت روزانه و شبانه و پردیس:۱۶۲ نفر
آخرین رتبه مجاز روزانه: ۳۱۵ آخرین رتبه مجاز شبانه: ۵۶۷ رتبه خودم: ۳۳۸
چند درصد احتمال داره به مصاحبه دعوت شوم؟ به نظرتون تا چه رتبه ای به مصاحبه دعوت میشه؟ مردیم از استرس
رشته های زیر رو زدم:
۱-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه تهران|نوبت دوم|نیمه متمرکز |
۲-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه صنعتی اصفهان|نوبت دوم
۳-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه اصفهان|نوبت دوم
۴-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه تبریز|نوبت دوم
۵-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه فردوسی مشهد
۶-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه ارومیه|پردیس
۷-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه سمنان|پردیس
۸-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه صنعتی بابل
۹-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه شاهرود|نوبت دوم
۱۰-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه علم وفرهنگ -تهران /غیرانتفاعی /|غیر انتفاعی
۱۱-مجموعه مهندسی عمران|سازه|دانشگاه صنعتی شریف|پردیس

فیزیک
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

امتحان زبان دانشگاه تهران رو دادیم. تا چند سال اعتبار داره؟ و اگه ۶۰ به بالا بشیم ، به ما مدرک زبان میدن؟

باید بالا ۶۰ شویود و معمولا تا دو سال اعتبار دارد.

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیک

این مدرک اعتبارش فقط در دانشگاه تهران است…ومدرک زبان عمومی محسوب نمیشود ودر چارتر مدارک زبان نیست چون ازمون بخش listening رو ندارد…ولی بطور مشروط شاید قبولش کنند..

فیزیک
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

می شه ی رتبه خوب فیزیک که زیر ۱۰۰ هستش درصداشو بگه

معترض
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیک

من درصفحه مربوط به سوالات فیزیک دیدم
تخصصی ۲۴
زبان۵۸
استعداد۲۵
رتبه ۱۰
دانشجوی شریف بودن

مینا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۲ ۰:۰۱ ق٫ظ

سلام پیام جان
توصیه نامه باید حاوی چه متنی باشه؟ممنون میشم جواب بدی

پیام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

استاد مربوطه خودش میداند

علیرضابه پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

باسلام رشته ادبیات فارسی
رتبه ۲۶
ظرفیت روزانه ۲۳۱
انتخاب هاشیراز-تهران-شهدبهشتی -علامه-اهواز
آیابدون مقاله مصاحبه موفق می شوم؟
ممنون

ادبیات به علیرضا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۹:۵۱ ب٫ظ

شیراز که ظرفیتش کمه البته صددر صد برای مصاحبه قبولید اما از اطلاعاتی که من به دست آوردم۳/۴ نفر رتبه بهتر از شماست از بچه های خودشون هستن که همه شیراز رو زدن عرفانی دوست دارید؟لیسانس و ارشد کجا بودید؟

پیام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۹:۵۳ ب٫ظ

قبولی بدون مقاله…شیراز و علامه

ندا
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

به پیام خواهش میکنم جواب دهید

مجازین روزانه ۸۰/ظرفیت روزانه ۲۰ نفر/ ۸ نفر دانشگاه تهران /و ۶ نفر دانشگاه تربیت مدرس /۳نفر گیلان /۳ نفر مشهد /آیا رتبه ۲۶ و ۲۲ برای مصاحبه روزانه دانشگاه گیلان دعوت میشوند
شما گفتید تا ۳۲-۲۴-۲۴-۲۴ آخه چطور ممکنه گیلان ۸ برابر ظرفیت بخواد وقتی ۳ نفر میخواد

پیام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

به تناسب تهران تا این رتبه دعوت میشه…دقت کنید

عسل
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

سلام آقا پیام
از اینکه جواب بچه ها رو می دید و راهنمایی می کنید ممنون
من هم یک سوال دارم
رتبه ۲۱۶ شیمی معدنی دارم
حدود ۹۷ نفر روزانه و ۳۲ نفر شبانه و پردیس می گیرن
آخرین رتبه روزانه حدود ۲۴۵ و آخرین رتبه کل حدود ۵۶۹ می باشد.
از شبانه شروع به انتخاب رشته کردم و تمام شبانه ها حتی دانشگاههای دور را هم زدم
بعد آن پردیس ها و پیام نور را انتخاب کردم
آیا احتمال دعوت به مصاحبه را در دانشگاههای شبانه دارم؟
در پردیس و پیام نور چطور؟
ممنون از وقتی که برای پاسخ می گذارید.

پیام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

بله شبانه شهرستان و پردیس تهران و پ ن

مهرشاد
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

با سلام
ببخشید آقا پیام خیلی پیچیده پاسخ دادید اصلا متوجه نشدم. اگر فرض کنیم در یک رشته, دانشگاه ها ظرفیت هایی را اعلام کرده اند که بعضی دانشگاه ها ۱ نفر ظرفیت دارند, بعضی ۲ نفر تا بعضی ۸ نفر. اگه میشه ضریب دعوت هر کدام را از ۱ تا ۸ بنویسید.
ضریب دعوت ۱ نفر ظرفیت؟
ضریب دعوت ۲ نفر ظرفیت؟
.
.
.
ظریب دعوت ۸ نفر؟

شاهپور
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۲۱ ب٫ظ

سلام آقا پیام من تو رشته تاریخ ایران اسلامی رتبم ۵۰ شده ظرفیت پذیرش روزانه ۷۷ نفره من اولویت هام رو به ترتیب۱
۱-شیراز
۲-بوشهر
۳-اصفهان
۴- اصفهان.تاریخ محلی
۵- شهید بهشتی
انتخاب کردم.دوتامقاله علمی-پژوهشی پذیرفته شده دارم ولی چاپ نشده و یه مقاله همایش دارم. در ضمن دورهای کارشناسی و ارشد جفتش رتبه اول و معدل الف شدم می خواستم ازتون بپرسم امکان داره کجاها به مصاحبه دعوت بشم و همچنین امکان قبولیم چقدره. منتظر جوابتون هستم با تشکر

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  شاهپور

مورد ۲ و ۴

آیسان
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۱۵ ب٫ظ

سلام دوستان
من یه سوال داشتم اگه کسی اطلاعی در این مورد داره خواهش میکنم جواب بده.
من رتبه خوبی آوردم رشتم شیمی تجزیه هست برام استاد خیلی مهمه حتی در موتردی مهمتر از دانشگاه.میخواستم ببینم تو مصاحبه میتونم صراحتاً بگم با استاد خاصی میخوام کار کنم و اگه ایشون منو نخواست نمره کمتر برام رد کنن تا به الویتهای بعدی که استادش برام مطلوبتر از بقیه استادای الویت اولم هست،برم؟
ممنون

phd
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۸:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

بله البته و کار خوبی می کنید.
به نظر من قبل از مصاحبه با اساتید مورد نظرت صحبت کن و یا رزومه ات را برای آنها ایمیل کن و نظرشان را بپرس.البته به زمینه تحقیقاتی آنها توجه کن.

Hosseini Largani (رتبه ی 33 - روان شناسی)
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

دوستم اصلاً اینکارو نکن

بهتر اینه که قبل از مصاحبه بری و با اون استاد مورد نظرت صحبت کنی و اگر شخصاً قبول کرد در مصاحبه حاضر بشی و در غیر اینصورت، اونجا رو برای مصاحبه نری!

در هر دانشگاهی، بین اساتید رقابت و خصومت پنهانی وجود داره، اگر این رو عنوان کنی
اوناییکه در گروه حضور دارند و با این استاد مورد نظر شما قلباً، خشنود نیستند
حتماً در مصاحبه ردتون می کنند، حتی اگر اون استاد روز مصاحبه از شما استقبال کنه

باید طوری جلوه بدی که همه ی اونا به یک اندازه در نظر تو، معتبر و عالمند !!!

یک دوست
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

سلام
بستگی داره که کدوم دانشگاه و با کدوم گروه صحبت کنی
مثلا در دانشگاه صنعتی اصفهان بخوای تو گروه بگی که میخوای با فلانی کار کنی شانس زیادی نخواهی داشت.
ولی بطور کل اصلا بهت توصیه نمی کنم این کار را انجام بدی.
فقط یک راهنمایی می کنم. اگر استاد خیلی برات مهمه قبل از مصاحبه برو باهاش خصوصی صحبت کن.
در ضمن اگر گرایش کاریتو (الکترو، کروماتو و …) خودت رو می گفتی می تونستم بیشتر کمک بکنم.

به هرکی که میدونه
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۱۴ ب٫ظ

اقا پیام یا سایر بچه ها
وقتی میریم مصاحبه کسی از استادای اونجا میدونه که اون دانشگاه انتخاب چندوممون بوده؟
مثلا اگه بپرسن بگیم انتخاب اولمون بوده
وقتی براشون مهمه ما هم مجبوریم راستش رو نگیم

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۸:۵۳ ب٫ظ

نه

مهرشاد
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۰۷ ب٫ظ

آقا مردیم به خدا معلوم نیست تا چند برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت می شوند؟ اگه مثلا ظرفیت یه گرایش کلا” ۱۰۰ نفر باشه و ظریب دعوت ۲ باشه آیا ۲۰۰ نفر دعوت می شوند یا نه یه جور دیگه هست؟ مثلا” در رشته هایی که ۱ نفر ظرفیت داره با ضریب ۲ نمیشه که ۲ نفر به مصاحبه دعوت شوند حداقل ۵ نفر دعوت میشوند.

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهرشاد

ضریب دعوت در ظرفیت هر رشته محل ضرب میشه و نه در ظرفیت کل…برای ظرفیت کل باید نصف ضریب دعوت را لحاظ کنید…ضریب دعوت از ۲.۲ تا ۵ می باشد…در رشته های تک ظرفیت-محلی تا ۲ برابر ضریب دعوت محاسبه می شود و همینطور تا ۲-۳ ظرفیته هایی که هر ۲-۳ محل ظرفیت مشابه دارند…

مهرشاد
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

با سلام
آقا پیام خیلی پیچیده پاسخ دادید اصلا متوجه نشدم. اگر فرض کنیم در یک رشته, دانشگاه ها ظرفیت هایی را اعلام کرده اند که بعضی دانشگاه ها ۱ نفر ظرفیت دارند, بعضی ۲ نفر تا بعضی ۸ نفر. اگه میشه ضریب دعوت هر کدام را از ۱ تا ۸ بنویسید.
ضریب دعوت ۱ نفر ظرفیت؟
ضریب دعوت ۲ نفر ظرفیت؟
.
.
.
ظریب دعوت ۸ نفر؟

مریم
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۶:۳۳ ب٫ظ

به آقا پیام
می خواستم بدونم کسی که رتبه خیلی خوب آورده و یک مقاله علمی پژوهشی و چند تا همایش داره آیا حتما قبوله یا احتمال اینکه قبول نشه وجود داره؟ واین درسته که واسه مصاحبه ۲ تا توصیه نامه از اساتید ارشد قبول می کنن یعنی اگه بیشتر تهیه کنیم به درد نمی خوره؟

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

قبوله…هرچه پر بارتر برید بهتر است ولی ۲ توصیه نامه کافیه

مهدی
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۶:۳۲ ب٫ظ

آقا پیام از حوصله ای که برای چواب دادن به سوالات اختصاص می دهید تشکر می کنم به نظر شما رتبه اول کارشناسی ارشد چقدر در پذیرش مصاحبه نقش دارد با توجه به اینکه رتبه اینجانب در محدوده آخرین ظرفیت دوره روزانه قرار دارد

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

باید تاییدیه سنجش رو در رتبه اولی داشته باشید …بیشتر برای جذب استعداد درخشان مهمه ولی تاثیر داره..

به پیام عزیز
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۵:۵۲ ب٫ظ

سلام پیام جان من رتبه ۸ دامپزشکی هستم.ظرفیت روزانه:
تهران ۳ شیراز ۴ اهواز ۶ ارومیه ۲ شهرکرد ۲
آخرین نفر مجاز به روزانه ۵۱ و آخرین نفر مجاز به شبانه ۱۰۸
و ظرفیت شبانه:
تهران ۲ شهرکرد ۱ شیراز پردیس ۲
حال نحوه انتخاب رشته من:
۱- تهران شبانه
۲- شهرکرد روزانه
۳- اهواز روزانه
۴- شیراز روزانه
۵- ارومیه روزانه
۶- تهران روزانه
ضمنا مقاله هم ندارم معدل موثر هم ۱۵/۷۸
می خواستم ببینم به چند جا دعوت میشم و اینکه شانسم برای شبانه تهران که انتخاب اولم هست – بنا به دلایلی جهت حضور در تهران- چقدر هست؟با سپاس دوست عزیز.

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  به پیام عزیز

شبانه تهران ۱۰۰% قبولی…

به پیام عزیز
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۵:۴۳ ب٫ظ

سلام آقا پیام.آیا الویت انتخاب رشته برای افراد دعوت شده برای مصاحبه به یک دانشگاه مشابه مزیتی برای کسی که مثلا انتخاب اولش دانشگاه مورد نظر بوده با کسی که انتخاب دوم یا سومش این دانشگاه بوده،داره؟ متشکر میشم اگه جواب بدید.

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  به پیام عزیز

تا حدی

ابراهیم
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۵:۳۶ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت اقا پیام
من با رتبه ۲۵ در یکی از رشته های کشاورزی
که شیراز ۲
تیریز ۳
گرگان ۲
همدان ۲
زنجان ۱
خرم اباد ۵
رفسنجان ۲
جمعاَ ۱۹ نفر روزانه
با توجه به این که دانشگاه لیسانسمم رفسنجان بوده روزانه دعوت میشم
رزمه ی بدی ندارم ۳ تا مقاله اکسپت شده دارم.

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ابراهیم

بلهتو ۵ تای اخر دعوت میشی…شایدم قبول در رفسنجان ۶۰%

ندا
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۴:۳۸ ب٫ظ

به پیام

مجازین روزانه ۸۰/ظرفیت روزانه ۲۰ نفر/ ۸ نفر دانشگاه تهران /و ۶ نفر دانشگاه تربیت مدرس /۳نفر گیلان /۳ نفر مشهد /آیا رتبه ۲۶ و ۲۲ برای مصاحبه روزانه دانشگاه گیلان دعوت میشوند

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

بله ۳۲-۲۴-۲۴-۲۴ دعوت میشن

ندا
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

میشه بگید بر چه اساسی یعنی دانشگاه گیلان ۸ برابر ظرفیت خود به مصاحبه دعوت میکنه ۲۴ نفر؟؟؟؟؟

نگین فخار
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۴:۰۸ ب٫ظ

با عرض سلام و خسته نباشید
رتبه من ۲۶ شده، مجازین روزانه ۷۰ نفر است و پذیرش روزانه ۳۰ نفر است. با توجه به اینکه این از این ۳۰ نفر ۹ نفر پذیرش در دانشگاه زابل و سیستان و بلوچستانه، با وجود اینکه من تو انتخاب ها اینجا ها رو نزدم، دعوت میشم؟؟
یعنی می خوام بدونم ممکنه کسی قبل از من با رتبه بهتر این دو دانشگاه را با گرایش های مختلف بزنه؟؟؟ و اصلا با این شرایط احتمال دعوت شدن من چقدر است؟؟؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

مشاور دکتری...
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  نگین فخار

بدون ذکر طرفیت و نام دانشگاهها پیش بینی درستی نمیشه

نگین فخار
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۸:۰۴ ب٫ظ

طرفیت ها به صورت زیر است:
تهران۳
تربیت مدرس۳
مشهد۶
تبریز۴
ساری ۳
شیراز۳
کرمان۲
سیستان و بلوچستان۱
زابل۵
که لازم به ذکر است این مجموع طرفیتهای هر دانشگاه در کلیه گرایشهاست که من می تونم بزنم. مثلا مشهد سه گرایش داره که در هر کدام ۲ نفر میگیره، مجموعا شده ۶نفر.
اما انتخاب های من به صورت زیر بوده:
تهران
تربیت مدرس
مشهد( گرایش اول۲نفر)
تبریز(گرایش اول۲ نفر)
ساری( که گرایش نداشته۳ نفر)
مشهد(گرایش دوم۲نفر)
مشهد(گرایش سوم۲نفر)
تبریز(گرایش دوم یک نفر)
تبریز(گرایش سوم یک نفر)
شیراز( بدون گرایش ۳نفر)
کرمان(گرایش اول یک نفر)
کرمان(گرایش دوم نفر)
نمیدونم توضیحاتم کافی یانه ولی واقعا ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.باز هم ازتون ممنونم.

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  نگین فخار

ساری-کرمان

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  نگین فخار

کمه شانست…شاید دعوت بشی

ژنتیک مولکولی
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۳:۴۳ ب٫ظ

با سلام و سپاس از مشاور محترم
در رشته ژنتیک مولکولی ۳۱ نفر ظرفیت روزانه و ۸ نفر شبانه وجود دارد.رتبه بنده ۳۵ شده و انتخاب رشته من بدین شرح است
پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک تهران- نوبت دوم

پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک تهران- نوبت اول
مالک اشتر-نوبت اول
اصفهان-نوبت اول
تبریز-نوبت اول
تبریز-نوبت دوم
اهواز-نوبت اول
اصفهان-نوبت دوم
۲پوستر داخلی و خارجی از پایان نامه دارم.۲مقاله علمی ترویجی و ISI هم در دست داوریست
امکان قبولی من در تهران چقدر است.امکان قبولی دارم بطور کلی یا نه؟
با سپاس از راهنمایی شما

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۳:۵۳ ب٫ظ

انتخاب ۱-۶-۷-۸ شانستون برای قبولیه

مشاور دکتری...
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۵:۴۳ ب٫ظ

دوست عزیز چونکه ظرفیت هارو نزدی نمی توان پیش بینی کرد ولی به طور کلی همون انتخابهای ۱و ۶و ۷و ۸ امکان معرفی به مصاحبه خواهید داشت.

baran
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۲:۵۲ ب٫ظ

پیام عزیز سلام و خسته نباشید.
رشته شیمی آلی هستم.تا ۴۴۵ به روزانه مجاز و تا ۸۰۶ به شبانه مجاز شدند.به نظر شما رتبه ۵۰۰ دعوت به مصاحبه می شود؟

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  baran

شانست کمه

آیسان
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  baran

با عرض پوزش برای رک جواب دادن
به نظرم اصلا دعوت نمیشی

baran
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

یعنی حتی به پردیس هم دعوت نمیشم؟

مهدیه- حقوق جزا و جرم شناشی
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۲:۰۹ ب٫ظ

سلام به آقا پیام و دوستان
رتبه من ۱۳ شده و آخرین رتبه مجاز روزانه ۱۰۰ هست و کلا ۴۰ نفر روزانه میگیرن.
در زمان انتخاب رشته ۵۰ صدم معدل ارشدم رو که کم زده بودم اصلاح کردم. ممکنه رتبم عوض شه؟
به نظر شما با توجه به اینکه هنوز دفاع نکردم و فقط یک مقاله علمی-پژوهشی دارم احتمال دعوت به مصاحبه ام چقدره؟ رشته ام حقوقه و دانشگاه ارشدم آزاد بوده با رتبه ۲ و معدل ۱۷/۵۲ وکارشناسیم دانشگاه خوارزمی بوده با معدل ۱۵/۲۰
ممنون میشم اگه لطف بفرمائید جواب بدین.
بازم تشکر و با آرزوی بهترینها

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۲:۲۴ ب٫ظ

نه…زیاد…علامه ۱۰۰% قبولی

amin
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

سلام دوستان
به نظر میاد نه شیوه ی بدون آزمون کاملا درسته و نه ازمونشون..
شما نظرتون چیه؟
پل ارتباطی نیست؟:(

reza
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

سلام بر دوستان
من با سازمان تماس گرفتم و تاریخ اعلام مصاحبه رو پرسیدم..
نکته جالب این بود که گفتند دعوت شدگان به مصاحبه در تاریخ ۲۵ اردیبهشت معرفی می شن.
و تاریخ مصاحبه معلوم نیست.
بچه ها بنظر شما شروع مصاحبه ها کی هستش؟؟

سحر
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  reza

چرا مگه نگفتن ١۵ بازهم امید واهی پیدا کردم واسه اینکه سنجش نتایج جدید رو بعد بررسی بخواد اعلام کنه
ای خدا مردم از استرس

Hosseini Largani (رتبه ی 33 - روان شناسی)
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  reza

چه خبر خوبی :-)

سلام اقا پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

اقا پیام
سلام به نظرتون من در رشته ریاضی کاربردی با رتبه ۳۰۰ که رتبه اخرین فرد مجاز روزانه ۳۸۰ ورتبه اخرین در شبانه و … ۷۵۰ هست به جایی دعوت(روزانه – شبانه و…) به مصاحبه میشم؟

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۲ ب٫ظ

شانستون در غیر روزانه شهرستان است

ali
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

آقا پیام عزیز
اگر رشته من ۵۵ تاروزانه بخواد و من ۵۵ امی باشم که احتمال داره ۳ جای آخرو دعوت به مصاحبه بشوم سه جای آخر روزانه رو؟
بعد جاهایی که دعوت می شیم رقابت با رتبه های نزدیک درسته؟
ممنون سلامت باشی همیشه

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ali

شاید…

ali
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

یعنی ممکن روزانه دعوت نشوم با اینکه ظرفیت ۵۵ تاست؟

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

نه ۱-۲ جا دعوت میشی

به مسئولین سنچش و وزارت علوم
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۴:۴۶ ق٫ظ

کاشکی مسئولین سنجش و وزارت علوم این لینکو و کامنتهای بچه ها رو میدیدن تا ببینن دانشجوها چی میکشن…

شادی
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱:۴۱ ق٫ظ

به سحر جان و آقا پیام خواهش میکنم جواب بدید
با سلام
ااگه در دوره لیسانس معدل خیلی پایین در حد ۱۳۰۵ باشد اما در دانشگاه معتبر. ودر دوره فوق در دانشگاه دیگر رفتم و معدل بالا ۱۷.۸۰ و شاگرد اول ورودی فوف بودم واساتید از من رازی هستند و فقط همان دانشگاه فوق را زدم آیا معدل دوره لیسانس میتواند برایم مشکل ایجاد کند خیلی خیلی خیلی نگرانم تا حدی که اعتماد به نفس خود را از دست داده وآمادگی برای مصاحبه ندارم آیا توصیه نامه لیسانس میتواند پوشش دهد واینکه اگر ریز نمرات خود را نبرم بد میشود چون با بردن ریز نمرات لیسانس اعتماد به نفس خود را از دست میدهم کمک کنید به راهنمایی شماها واقعا نیاز دارم مثل یک خواهر .افسرده شدم ای کاش لیسانس درس میخوندم

بنی
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  شادی

سلام
من باشم کسی که راضی رو رازی بنویسه میفرستمش دبستان دوباره املا بده :دی
ولی معدل خوب فقط یه امتیازه که شما ندارینش، الان که معدل ۱۳ه خودشون میدونن درسا همش ۱۲-۱۶ نمراتتون، ولی چون یه سری درسای خاص رو میخوان که بدونن نمره اشو باید ببرین حتما، اگه هم بد باشه نمره اش فقط میپرسن چرا کم شده شما هم جواب میدین که اونموقع به خاطر مشکلات خوب درس نخوندین
مشکلی ایجاد نخواهد شد اگه صادق باشین

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  شادی

نه مهم نیست

سارا
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

شادی خانم نگران نباش.معدل لیسانس فقط و فقط بخش کوچکی از مصاحبه هست.مخصوصا اگر مقاله داشته باشی.

آقا پیام جواب بدید ممنون میشم!
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۰:۳۸ ق٫ظ

ظرفیت روزانه رشته ۱۴
(تربیت مدرس ۴، تهران ۳، اصفهان ۳، بابل ۴)

رتبه من ۶ ، دانشجوی هیچ کدون نبودم، بدون داشتن مقاله :-(

به نظرتون احتمال قبولی کدوم دانشگاه بیشتره؟

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

بابل-اصفهان و مدرس اگه اول زده باشی اونو

آقا پیام جواب بدید ممنون میشم!
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

مرسی از این همه حوصله که به سوالای ما جواب میدید.
یعنی هر کدوم از این سه تارو اول زده باشم شانس قبولیم بیشتره؟؟؟

یه سوال دیگه، قبول شدنم حتمی هست؟ حالا هر کدوم از اینا که باشه!

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۸:۴۹ ب٫ظ

نه… مدرس

آقا پیام جواب بدید ممنون میشم!
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

من واقعا متوجه جوابتون نشدم ولی بازم تشکر میکنم.
مرسی ایام به کام

آقایان سنجش و وزارت علوم
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

کسی که یه دانشگاهی دعوت میشه و نمیره مصاحبه باید محروم شه همین جا نه زمان اعلام نهایی…چرا ظرفیت شبانه باید انقد مسخره توسط رتبه های خوب پر شه؟ که بگن میزنیم فعلا بعدش نمیریم مصاحبه..؟

سارا
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

نگرانی نداره.چون دانشگاه ها از پول نمیگذرن.تو تکمیل ظرفیت باز اعلامش میکنن.

آقایان سنجش و وزارت علوم
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

مگه وقت علف خرسه که یک سال معطل تکمیل ظرفیت باشم؟؟؟؟

به دانشجوی معترض
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۳:۰۷ ب٫ظ

شما وضعت خوبه ماشااله نگران نباش تو تکمیل ظرفیت میری!!!!

محمد
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۱ ب٫ظ

سلام، من رتبه ۴ و شرایط ظرفیت دانشگاه های روزانه
تهران۳
مازندارن ۲
مشهد۳
من کجا شانس دارم ؟

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

همش ولی مازندران ۱۰۰%

یه الکترونیکی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

سلام
وقتتون به خیر
از رتبه های برتر الکترونیک کسی اینجا هست؟ میشه لطف کنه درصداشو بذاره؟

حکمت
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

آقا پیام
با سلام
من رتبه ۴۶
آخرین رتبه مجاز روزانه ۱۲۵ و شبانه ۱۶۶
تهران روزانه ۵
تربیت مدرس روزرانه ۱۰
اصفهان روزانه ۴
کرمانشاه روزانه ۲
تهران شبانه ۳
اصفهان شبانه ۱
جامع امام حسین ۵ پژوهش محور
انتخابهای من:
تربیت مدرس،اصفهان روز،کرمانشاه روز،اصفهان شب،تهران شب
امام حسین نزدم واسه ….
فکر میکنید شانسی دارم؟رزومه دو طرح یکی ستاد سلولهای بنیادی و یکی دانشگاه توصیه نامه از یکی از اساتید دانشگاههای آمریکا و کنفرانس..
ممنون
ممنون

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  حکمت

کرمانشاه روز،اصفهان شب

آقا پیام لطفا جواب بدهید
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

رشته من مهندسی شیلات -بوم شناسی هستش فقط گرگان ۲ نفر روزانه بر میداره و ۱ نفر شبانه؟ آخرین رتبه مجاز روزانه ۱۰ و آخرین رتبه مجاز شبانه ۲۶ است برای مصاحبه تا چه رتبه ای دعوت میشند؟ توروخدا بگید تا چه رتبه ای؟من قصم می خورم کلید ها اشتباه بوده تو در س تخصصی

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

۸ تا ۱۰ نفر…شبانه هم تا ۱۵

نازی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۵۷ ب٫ظ

عذر می خوام آقا پیام گفته بودید امکان اینکه دو تا سه نفر یه رتبه بیارن ممکنه، یعنی نمرات کل اونا با هم برابر هستش درسته؟

یه سوال برام پیش اومد موقع تعیین شهر، اولویت انتخاب به چه صورت هست برای اون سه نفر؟! مخصوصا اگه دانشگاهی یه ظرفیت خالی داشته باشه و هر سه نفر داوطلبش باشند!

ممنون

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

هر ۳ در انتخاب مشابه میرن و ۱ یا ۲ رتبه بعدی حذف میشه…ولی در نهایت نمره مصاحبه شون یکی نیس

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۴۶ ب٫ظ

دوستان عزیز توجه نمایید: چون شیوه دعوت به مصاحبه برای بعضی دوستان این شائبه رو ایجاد کرده که خدای نکرده اینجانب و بعضی دوستان مشاوره در این سایت بعضی مطالب رو از خودمان در آوردیم من دوباره توضیحی در این مورد می دهم: آزمون دکترا در ۲ سال اخیر در ۳ دوره ۱۳۹۰ ،۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ برگزار شده است: ۱- در ازمون دکترای سال ۱۳۹۱ سازمان سنجش برای اولین بار رتبه هر فرد را در رشته مربوطه اش اعلام کرد و تعدادی را مجاز به انتخاب رشته معرفی و هر نفر به ۳ جا برای مصاحبه در دوره روزانه دعوت کرد. در نتیجه بین ۱ تا ۱.۵ برابر ظرفیت روزانه هر رشته باتوجه به ترافیک هر رشته به مصاحبه دعوت شدند که ادعای دوستان دعوت شده در سال ۱۳۹۱ از دعوت برابر ظرفیت در بعضی رشته ها تا حداکثر ۱.۵ برابر ظرفیت روزانه در رشته های پر ترافیک با تعدد انتخاب دیده شد. در کنکور اخیر هم ازهمین شیوه سازمان سود برده ولی چون ۵ مکان را برای هر فرد در نظر گرفته بین ۱ تا ۱.۲ برابر ظرفیت هر رشته اینبار به مصاحبه دعوت می شوند که بر اوردهای آماری اینو نشان میده. ۲- در کنکور ۱۳۹۰ که رتبه ای اعلام نشده بود و هر فرد ۵ انتخاب رشته از همون اول داشت برابر تعداد مجازین روزانه معادل سال ۱۳۹۱ به مصاحبه دعوت شدند که به علت شلوغی و ترافیک مصاحبه شوندگان با اعتراض دانشگاه ها مواجه بودیم. ۳- در سال ۱۳۹۲ همه امید داشتند که به شیوه سال… ادامه نظر»

محسن
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  پیام

دوست گرامی، پیام جان در مورد شماره یک و افزایش تعداد جای دعوت به مصاحبه از ۳ جا به ۵ جا، خیلی واضح است که وقتی یک شخص در سال گذشته به ۳ جا برای مصاحبه می رفت و امسال دو شانس بیشتر دارد یعنی به ۵ جا جهت مصاحبه می‌رود، طبیعتا باید با افراد بیشتری در مصاحبه یک کدرشته رقابت کند، بنابراین تعداد افرادی که برای یک کد رشته به مصاحبه دعوت می‌شوند، بیشتر است……….

afrooz
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

آقا محسن کلی اثر مثبت داشت حرفت.امیدوارم همه مجازین روزانه دعوت بشن تا شانس ۵۰% رو بتونن امتحان کنن….

ندا
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  afrooz

منم با نظر محسن موافقم با توجه به اعتراضات پارسال و افزایش تعداد جاهای دعوت، قطعا امسال تعداد بیشتری به مصاحبه دعوت میشوند و این حالت بینابین پارسال و سال ۹۰ هست.

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

نه حرف شما درست نیست .میتونی یک رشته کم ترافیک رو خودت آنالیز کنی و برای همه رتبه=ظرفیت ها انتخاب کنی تا ۵ جا میبینی زیر ظرفیت پر میشه…البته ۲۰% سهمیه دیگر هم داریم

سحر
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

آقا پیام رشته ما کم ترافیکه پارسال برا ۴تاروزانه( یکیش پژوهش محوربود) که کلا٣کدمحل بود١٢نفر مجاز ب انتخاب رشته شدن امسال برا ۴روزانه و١شبانه(کلا٢محل) تا٢٠ مجاز شدند واسه روزانه فکر کنم امسال خواستن تعداد بیشتری برن مصاحبه
استدلالم درسته؟

Hosseini Largani (رتبه ی 33 - روان شناسی)
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

پیام جان این خانوم سحر با من تشابه اسمی دارند
با من اشتباه نگیریدشون
من روان شناسم
ایشون احتمالاً تخصص دیگه ای دارند

محمد
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

خب اگه زیر ظرفیت پر بشه که اعتراضات خیلی گسترده میشه. حتما سنجش یه کاری میکنه که وضعیت از پارسال بهتر بشه.

سارا
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

نه دیگه اگر اینجوری باشه میشه مثل پارسال که رقبا فقط تعیین محل میشدند.بعبارتی با تعداد افراد کمتر ظرفیت های بیشتری اشغال می شود.

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

نه پارسال ۳۰% رد شدند ولی امسال همه رتبه های تا حد ظرفیت روزانه قبولند یا ۹۰% قبولند

جعفری
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۴۱ ب٫ظ

به بیام من ۴۵۹ مدیریت ظرفیت روزانه ۲۳۳
مجازین ۶۲۲ و ظرفیت کل ۴۱۵ و مجازین ۱۷۶۲
انتخابام
شبانه دانشکاه تهران-قم
بردیس بهشتی
بردیس علامه
غیر انتفاعی
بیام نور تهران
بردیس خوارزمی
کفتین اولی رو شانس دارم بقیه جی؟

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  جعفری

نمیدونم یا کمه احتمالش شاید غیر انتفاعی و پیام نور…مدیریت رشته پر ترافیکیه و سخته دربارش گفتن

پویا
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۱۳ ب٫ظ

سلام- رتبه من۲۶، مجازین روزانه۷۰ نفر و پذیرش روزانه ۲۴ نفر است. به نظر شما دعوت میشم؟؟؟

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  پویا

شانستون برای روزانه کمه…ولی امیدوار باشید

به پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۰۵ ب٫ظ

سلام تاییده از استاد ارشد میخوان یا هم ارشد و هم کارشناسی؟
اگر دانشگاهی ۶ نفر ظرفیت داشته باشه معلومه چند نفر معرفی میشن یا همه چی در هاله ای از ابهامه؟
میدمنید دانشگاه شیراز مصاحبه اش حدودا در چه تاریخی هست؟ یا دانشگاه های دیگر؟

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  به پیام

فرقی ندارد استاد ارشد بهتره

حمید
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۵۰ ب٫ظ

اولی که دفترچه انتخاب رشته اومد دوستان همه به پردیس و شبانه معترض بودن اما حالا می بینیم که همگی انتخابهای اخرشون شبانه و پردیسه.. بهتر نیست موقع عصبانیت از اظهار نظر بیجا و عجولانه بپرهیزیم و کم کاری خودمون رو به پای زمین و زمان و ظرفیت و … نزاریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با تشکر

مونا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

ظاهرا خیلی ها انتخاب اول شبانه رو زدن این طوری که توی سایت خودشون گفتن!!

رضا(مشاور گرامی)
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۴۶ ب٫ظ

من با رتبه ۱۰۲ و رزومه عالی کجا قبولم در رشته روانشناسی
؟

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۵۰ ب٫ظ

رده ۲ روزانه شهرستان شانس دعوت دارید وغیر روزانه

رضا(مشاور گرامی)
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

احتمال قبول شدنم هست با این رتبه در روزانه؟
رزومم خوبه سابقه تدرسیس و کلی مقاله

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۲۲ ب٫ظ

بله…

آقا پیام چرا جواب سول منو هرگز نمی دهی؟
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۴۱ ب٫ظ

فرض کنیم ظرفیت ها به این صورت است
امیر کبیر۵ تا
تهران ۵ تا
شریف ۵ تا
مدرس ۵ تا
تبریز ۵ تا
و کل ظرفیت پذیرش همین ۲۵ نفره و ۵۰ نفر مجاز!
حالا ۵ نفر اول به همه جا معرفی می شن و بقیه یعنی کشک؟!

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۱۸ ب٫ظ

ضریب دعوت این رشته حتما ۵ میشه و از رتبه ۱ تا ۲۵ به این ۵ جا دعوت و جایابی میشن…بقیه هم یعنی کشک که شما گفتی ولی این فرضیه شماست و چنین رشته ای نداریم تازه ۵ نفر هم سهمیه ایثارگران در این رشته است…

اشکان
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

خوب این یعنی ۲۵ نفر اول ۱۰۰ در ۱۰۰ قبولن فقط دانشگاهاشون متفاوته

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  اشکان

بله ولی این رشته رو شما درست کردید و چنین رشته ای نداریم.اگه باشه هم اینطوری میشه

حسام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

سلام پیام،
ممنون از وقتی که اینجا می ذاری، ببین فکر می کنی این تاریخ تطبیقی هنر از دانشگاه هنر چقدر شانسم باشه بیارم(رتبه ۲۸)،
بعد اینکه تفاوتش رو از نظر کاری با پژوهش هنر چقدر ارزیابی میکنی؟
البته به قول خودت این هنر هم ستمه واقعا:)
۱۸۰۰ نفر برای ۳۴ تا جا که سرجمع ۷ تاش به دردبخوره و بقیه یا مندرآوردیه یا مورد داره:)

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسام

حسام شانست پارسال بیشتر بود فکر کنم تا ۳۱ برداشتن… امسال شاید تا همین حدودا نمیشه گفت…تفاوت در ارائه پایان نامه است شما که پژوهشی بودی فرقی نداره..من پارسال نرفتم بهمین دلیل مصاحبه. امسال هم شبانه زدم…راستش با این وضعی که پیش اومده برای ۵ انتخاب فکر کنم شبانه هم اسمم درنیاد!

حسام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

پیام برات آرزوی موفقیت دارم.

ممنون از شما
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۳۱ ب٫ظ

سحر جان دوباره سلام
می خواستم اگه براتون امکان داره بهم بگید شما از چه طریقی کنکور دادید، از سهمیه مربی استفاده کردید، یا آزاد؟ خیلی برام فکر شده که چه باید بکنم…

کیانوش
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۱۸ ب٫ظ

من رتبم در رشته مواد و متالورژی ۱۳ شده
روزانه مجاز ۳۱۲ نفر و نوبت دوم و پردیس ۵۳۶ نفر

ظرفیت دانشگاههای تهران به ترتیب پر شدن البته به طور نسبی

شریف ۵ نفر
تهران ۶ نفر
تربیت مدرس ۹ نفر
علم و صنعت ۴ نفر
امیرکبیر ۱۲ نفر
خواجه نصیر ۳ نفر
پژوهشگاه کرج ۱۲ نفر

شریف و تهران را نزده ام چون می گن از بچه های خودش می گیره.
خودم مدرک کارشناسی را در قزوین با معدل ۱۳/۸۸ و کارشناسی ارشد در دانشگاه امیرکبیر با معدل ۱۵.۵۳ گرفته ام.

ترتیب انتخاب رشته من

امیرکبیر
علم و صنعت
تربیت مدرس
پژوهشگاه کرج
بین المللی قزوین

آیا احتمال قبولی بنده در دانشگاه امیرکبیر هست با توجه به اینکه ISI و مدرک زبان ندارم و معدل کمی دارم.

ولی

مقاله علمی پژوهشی فارسی ۲ تا
مقاله علمی پژوهشی اینگلیسی ۱
کنفرانس بین المللی داخلی(اینگلیسی) ۳ تا
کنفرانس داخلی (فارسی) ۴ تا
سابقه تدریس هم دارم.
isi هم سابمیت می کنم تا مصاحبه.

احتمال قبولی ام در دانشگاه امیرکبیر یا علم و صنعت چقدره؟

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  کیانوش

۱۰۰% امیر کبیر…تبریک میگم

علیرضا
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  کیانوش

آقا پیام پرا میگی ۱۰۰%؟ امیرکبیر خیلی متعصبه. مقاله isi اکسپت شده باید داشته باشه…دانشگاه های تهران مقاله داخلی و کنفرانس خارجی رو اصلا ملاک در نظر نمی گیرن. خصوصا که معدلشونم پایینه و مدرک زبان ندارن..

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

نه ارشد اونجا خونده بدون دیدن بهش ۸۰ میدن…میدونید که این امتیازات درصد قبولی ارشد=دکترا در رنکینگ دانشگاه ها موفره..وحتی رتبه اول ها که اولین انتخابشون کجا باشه

نازی
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

چه اطلاعات خوبی دارید شما ممنون!

گلبرگ
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۱۱ ب٫ظ

سلام آقا پیام خسته نباشید. رشته من روانشناسیه و رتبه ام ۲۶ و آخرین رتبه مجاز روزانه ۱۹۰ . انتخابهام به ترتیب
۱-سلامت تهران ۳ نفر
۲-بالینی شهید بهشتی ۳ نفر
۳-عمومی شهید بهشتی ۳ نفر
۴-تربیت مدرس ۳ نفر
۵-الزهرا ۴ نفر
۶-علامه ۵ نفر
۷-شاهد ۳ نفر
۸-خوارزمی ۳ نفر
۹-اصفهان ۱۲ نفر
به نظرتون به کدوم دانشگاهها دعوت میشم؟

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

از ۵ تا ۹

هستی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۰۸ ب٫ظ

دوستان من یک پیشنهاد دارم
به زودی دولت عوض میشه و به تبع آن وزیر علوم هم تغییر خواهد کرد. بیایید از وزیر علوم جدید بخواهیم که روند دعوت به مصاحبه را بهتر کند و این بیعدالتی را از بین ببرد

جعفری
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۰۴ ب٫ظ

به بیام من ۴۵۹ مدیریت ظرفیت روزانه ۲۳۳
مجازین ۶۲۲ و ظرفیت کل ۴۱۵ و مجازین ۱۷۶۲
انتخابام
شبانه دانشکاه تهران-قم
بردیس بهشتی
بردیس علامه
غیر انتفاعی
بیام نور تهران
بردیس خوارزمی
لطفا بکین کجا دعوت میشم

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  جعفری

اولین انتخابتون شانس خوبی برای دعوت دارید…

جعفری
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

کفتین اولی رو شانس دارم بقیه جی؟

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  جعفری

کم…

به بیام و مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۶:۰۷ ب٫ظ

ایا رتبه ۱۳۰ به شبانه تبریز دعوت میشه ؟ظرفیت روزانه ۸۳ و شبانه ۱۵ رشته برق

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۱۱ ب٫ظ

بله…شبانه شهرستان ها و رده ۲ تهران

مشاور دکتری...
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۵:۴۶ ب٫ظ

بله احتمالش خیلی زیاد خواهد بود

احسان
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۵:۰۴ ب٫ظ

سلام
من رتبم ۲ شده در سازه هیدرولیکی
می خواستم بدونم با توجه به اینکه ترم آخرم و هنوز دفاع نکردم برای مصاحبه شانسی دارم(۱ مقاله کنفرانسی دارم) یا باید منتظر تکمیل ظرفیت باشم و بیام دانشگاه خودم

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

بله و قبولید…در مصاحبه هم از تز ارشدتون بحث کنید و پیش تز دکتراتون را هم ارائه نمایید…۱۰۰% ok

m.gh
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

سلام آقا حسان
تبریک میگم بهتون
ایشالا موفق باشد
ممکنه درصداتون ، نمره کلتون و معدل موثرتونو بذارید اینجا؟
کدوم دانشگاه می خونید؟

احسان
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  m.gh

من دانشگاه بابل میخونم معدل موثرم ۱۷.۳۲
زبان ۵۳
استعداد ۲۵
تخصصی ۳۱
الان معدل ارشدم ۱۷.۷۵

احسان
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

راستی من احتمال داره مصاحبه نرم چون امکان داره از یه جا بورس خوب بگیرم و از ایران برم

m.gh
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

پس شاگرد دکتر رحمانی هستی

علی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

وقتی نمیری مصاحبه الکی ظرفیت پر نکن

سمانه به پیام و مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۱۷ ب٫ظ

وا.آقای پیام خان.
جواب کاملتون همینه؟ بله فقط. لطفا بیشتر توضیح بدید

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۴۵ ب٫ظ

پارسال یک عده رو صفر دادن ولی سنجش نمره اونهارو به ۴۰ تا ۵۰ عوض کرد امسال دانشگاه ها حق ندارند به افراد صفر بدهند بین ۴۰ تا ۸۰ معموله…تک وتوک ۱۰۰ داده اند…

نمره کل = نمره مصاحبه ۵۰%+ نمره آزمون ۵۰%(۸۰ ازمون تستی+۲۰% معدل)

بقیه شو خیلی تکرار کردم

قبول نشده در سال 91
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  پیام

آقا پیام من پارسال تکمیل ظرفیت فاقد حدنصاب نمره مصاحبه شدم یعنی از صفر بدتر یعنی نمیرفتم سنگینتر بودم.به نظر شمااز نظر سنجش این کار مشکل داره؟؟؟میتونستم اعتراض کنم؟؟

تینا
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۰۵ ب٫ظ

با سلام. من از بعضی شنیدم که توی مصاحبه ریز نمرات لیسانس و ارشد رو میخوان, و بعضی میگن که اینطور نیست. اگر در مورد دانشگاه تهران کسی اطلاع داره ممنون میشم به ما هم بگه.

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  تینا

کارنامه غیر رسمی رو تهران و بسیاری از دانشگاه ها میدن

محسن
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

آقا پیام اگه واقعا ریز نمرات نیازه از همین الان برم دنبالش!!!
به دوستان و آشنایان هم میدن یا خودم باید برم بگیرم؟ باید رسمی باشه یعنی مهرو امضا دانشگاه پاش باشه یا فقط پرینتشم کافیه؟

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

نمیدونم شاید بعضی دانشگاه ها از کسی که ارشدش در دانشگاه های ردیف پایینتر است بخوان

ساسان
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

سلام
بله بعضی دانشگاه ها حتما میخوان
پارسال بنده رفتم تهران و ساری که ازم اینا رو خواستن

گلبرگ
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام بعضی دانشگاهها میخوان من از آموزش دانشگاهمون پرسیدم گفتن کارنامه غیررسمی که مهر و امضا نداره ولی توسط آموزش دانشگاهمون صادر میشه هم برای مصاحبه کفایت میکنه

پویا
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  تینا

بله عزیزم من که دانشگاه تهران هستمبرای مصاحبه به نمرات دروس تخصصی و گرایشی که در ارشد بودید و نمرات اون گرایش توجه می کنند. هرچند این مسئله در دانشکدههای مختلف تهران متفاوته

حمیدرضا
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۰۳ ب٫ظ

باسلام خسته نباشید خدمت گردانندگان سایت وزین PHDTESTخواهشمندم اگه ممکنه یک لینک برای تبادل اطلاعات در خصوص منابع مورد مطالعه دوستان رتبه مطلوب برای رشته های مختلف قرار دهید.
وای کار را بارشته روان شناسی تربیتی شروع کنید.
اگه کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم کمک کنه. با تشکر.

سلام
به زودی این کار را انجام خواهیم داد.

pasha
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۲:۲۴ ب٫ظ

من رتبه ۱۶۰ شیمی آلی
۱۷۸ یا روزانه میخوان .پیام جان فک میکنی کجا دعوت شم و کجا احتمال قبولیم هست/؟
اهواز
اراک
شاهرود
لرستان
یاسوج
گیلان
زنجان
ارومیه
سمنان

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  pasha

۳ جا دعوت میشین ازینایی که انتخاب کردی

مهدی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۲:۱۲ ب٫ظ

سلام به همه دوستان ، یه چند مدت هست دارم میام این سایت میبینم واقعا استرس تو وجود دوستان موج میزنه. اینهمه نگرانی واسه چیه ؟ اونچیزی که قراره اتفاق بیوفته اتفاق میوفته. به آقا پیام و مشاور دکتری هم باید بگم دوستان عزیز به جایی اینکه یکی یکی میایید جواب میدید و یه جورایی تو بعضی ها استرس بیشتر میشه و بعضی ها هم امید تو وجودشون زنده میشه بیایید روش محاسبه که تا حالا صد بار هم گفته شده رو یه بار بزارید . جامع توضیح بدید فکر کنم حضرات دوستان که قراره دکترای خودشون رو بگیرن از پس تحلیل محاسبه دعوت به مصاحبشون بر بیان و اینهمه استرس نگیرن و منطقی تر برخورد کنند با مساله.
سپاس و با آرزوی توفیقاات الهی واسه همه عزیزان

n
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

like

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

دوست عزیز:

ما خودمون میدونیم و ۱۰ ها بار اینکاروکردیم تا استرس دوستان کم شود…ولی خوب بازهم اینکارومی کنیم

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

در ضمن این سایت مثله یک شبکه رادیویی هرکسی خوشش نیاد بهش گوش نمیده…

Ahah
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

به نظر من شما خودتان هم نحوه دعوت به محاسبه را نمیدانید و تنها سخنانتان روی محور پارسال و ظرفیتها میچرخد. در صورتیکه هر سال با سال بعد فرق دارد و تنها سنجش خودش میداند چکار کند.

Mahsa
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  Ahah

دقیقا همین طوره. من این فرمول رو به استادام امروز گفتم و اونا گفتن که الان مثلا تو رشته ما ۳ ساله که ظرفیتا تقریبا ثابته و فقط هر دانشگاه ۱ تا ۲ نفر با پارسالش فرق داره اما سنجش هر سال تعداد متفاوتی رو نسبت به سال قبل معرفی می کنه و فرمول مشخصی نداره.

محسن
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام به همه دستان
کاش همه کسانی که برای روزانه مجاز شدند به مصاحبه دعوت می شدند چون خیلی ها با وجود شایستگی به علت اینکه زبان و استعداد را خوب نزدند و یا اینکه در تست زدن ضعیف هستند با وجود سابقه علمی خوبشان رتبه های خیلی خوب نیاوردند . کاش می شد همه مجازین روزان به مصاحبه دعوت می شدند که عدالت رعایت می شد چرا که آزمون فقط نیمی از نمره نهایی است و ممکنه خیلی ها فرصت بدست اوردن نمره بهتر مصاحبه را از دست دادند . انتخاب ۵ محل برای مصاحبه فقط کسانی که رتبه خوب آوردند را در معرض قبولی قرار می ده . ان شا اله سازمان سنجش تعداد خیلی زیادی را به مصاحبه دعوت نماید .

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

من هم با شما موافقم…البته اگر برابر مجازین روزانه به مصاحبه دعوت شوند خطری که وجود دارد این است که دانشگا ها با افزایش مدعوین چون شانس دعوت بچه های ارشدشون در مصاحبه دانشگاهشون زیاد تر میشه با دادن نمره کامل به آن ها در مصاحبه عملا به ضایع کردن نمره آزمون می پردازند…از نظر من حتی میتونه مصاحبه در کل حذف شود و رزومه افراد به عنوان ۳۰% نمره کل آزمون با ۵۰% آزمون کتبی و ۲۰% معدل موثر جمع شود….البته این روش قطعا با استقبال داوطلبان و عدم استقبال اساتید دانشگاه ها مواجه می شود.

ف
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام
منم با شما کاملا موافقم. من به خاطر ۱۰ درصد استعداد کلی عقب افتادم در حالیکه بچه‌ها با درصد اختصاصی من و زبان واستعداد بالا رتبه خوب آوردن.

حسین
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

منم داشتم به همین فکر می کردم اقا مهدی

اشکان
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

آقا پیام فرمول شما ۱۰۰% در مورد رشته های با ظرفیت کم مثلا ۱۰ نفر جواب نمیده
بنده چند بار دیگر به شما گفتم، چرا رشته محیط زیست و جنگل پارسال رو بررسی نمی فرمایید بدونید اشتباهه یا درسته؟

پیام
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  اشکان

توی تک ظرفیت ها خدمتون قبلا عرض کردم ۲ برابر ضریب دعوت میاد حتی توی ۲ یا ۳ ظرفیت های مشابه ضریب دعوت از ۵ تا ۸ میشه

مونا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۲ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

دقیقا! تعجب می کنم از بعضی از این افراد که چمد سال دیگه میخوان دکترا بگیرن. از نظر من رفتارشون مثل افرادی است که دیپلم گرفتن و کنکور کارشناسی شرکت کردن.

علیرضا
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱:۵۷ ب٫ظ

با عرض سلام
رتبه ۷
پذیرش: تهران روزانه ۳نفر
تهران شبانه ۱نفر
پلی تکنیک ۳نفر
علم و صنعت ۲ نفر
سمنان ۲ نفر
بابل ۱نفر
بابل بورسیه بنیاد ۱نفر
آخرین مجاز روزانه:۴۸
آخرین مجاز شبانه:
…………
انتخاب:
تهران روزانه
علم و صنعت(دانشگاه ارشد)
بابل(شهر خودم و دانشگاه لیسانس)
سمنان
پلی تکنیک
بابل بنیاد
شبانه تهران
………….
معدل لیسانس:۱۴
معدل ارشد ۱۶.۳۰
۱ مقاله علمی پژوهشی
۱علمی ترویجی
۳کنفرانس داخلی
و کلی مقاله که دارم روش کار می کنم.
آیا قبول میشم؟ کجا؟

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

اولی ۳۰%-دومی ۲۰% چون ممکنه معرفی نشی…سومی ۶۰%-چهارمی ۶۰%-آخری ۵۰%

سمانه به پیام و مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱:۴۱ ب٫ظ

یه سوال؟
آیا به نظرتون امسال هم سازمان سنجش طبق روال پارسال نمره تراز شده رو با نمره خام مصاحبه جمع میکنه؟
آیا این نمره کل درج شده تو کارنامه، همون نمره تراز شده آزمون کتبیه؟
میشه کلا در باره گزینش نهایی توضیحات کاملی بدید، مثلا کسی تو مصاحبه صفر بشه ترازش چند میشه؟
ممنون از توجهتون

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۲:۴۰ ب٫ظ

بله

مهشید
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

پیام جان میشه بهم بگی بارتبه ۴۸وظرفیت روزانه۹۷ ومجازروزانه۲۴۲به چندجادعوت میشم؟استرس دارم

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

چه رشته ای کجا زدی اطلاعات که دادی کمه…ولی اگر انتخاب درستی کرده باشی به ۵ محل دعوت میشی

نازی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

شما مطمئنید؟!!!!
با این اعداد و ارقامی که گفتید یعنی شیمی معدنی!!! که دوست من که خودم کارنامشو دیدم رتبش ۴۸ شده!!!!!

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

امکان اینکه ۲ تا ۳ نفر یک رتبه بشن وجود دارد

مجید
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

با سلام خدمت آقای پیام و دکتر مشاور عزیز:
من ۱۰۰ مخابرات سیستم آوردم
ظرفیت دفترچه ۱۱۳
آخرین مجاز روزانه ۲۲۷
مجاز شبانه ۳۴۸
انتخابام:
مالک اشتر (پژوهش محور روزانه)۱۰
بابل روزانه ۳
صنعتی شیراز ۹
یزد ۱۳
بیرجند۵
زاهدان ۴
با توجه به اینکه تا تاریخ مصاحبه فقط یک مقاله (ژورنال (IF(0.7 دارم و دانشجوی ترم ۴ ارشد علوم تحقیقات تهران هستم و کارشناسیمم آزاد بیرجند (۱۷.۱۴) بودم به نظرتون چقدر شانس قبولی دارم ؟

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

۳ انتخاب آخر …بیرجند دربیایی قبولی با توجه به سابقه

به مشاور دکتری و پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

شما که نمیتونی دفاع کنی تا شهریور
مگه مرخصی میدن دانشگاهها؟

مجید
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱:۴۸ ق٫ظ

چرا تا شهریور نمیتونم دفاع کنم؟ من پروپوزالمو بهمن تصویب کردم.

سوال دکتری
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

به آقا پیام
من رتبه ام ۴۵ شد مجاز شبانه ۱۵۸ واسه دانشکاه تهران دعوت میشم? دانشگاه تهران ۱ ظرفیت داره واسه شبانه

سوال دکتری
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

به آقا پیام
من رتبه ام ۴۵ شد مجاز شبانه ۱۵۸ واسه دانشکاه تهران دعوت میشم، دانشگاه تهران ۱ ظرفیت داره واسه شبانه

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سوال دکتری

اطلاعاتی که از رشته ات دادی کمه ولی ۲۰% شانس دعوت داری

سوال دکتری
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

مهندسی کشاورزی تا ۷۷ مجاز روزانه هم هست

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سوال دکتری

شانستون کمه…ولی امیدوار باشید

بزرگترین مشکل کنکور فعلی دکتری
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

کنکور کارشناسی ارشد با تمام وسعتش به اندازه دکترا مورد اعتراض واقع نشده. به نظر من اصلی ترین مشکل کنکور دکتری در مقایسه با ارشد اینه که تعداد منابع تخصصی و همچنین تعداد سوالات تخصصی دکترا خیلی کمه. این باعث میشه اولا به دلیل منابع کم لزومی به اشراف علمی جامع برای کسب رتبه بهتر نباشه ثانیا به دلیل سوالات کم یک خطای کوچک موجب تغییر زیاد و البته غیرمنطقی رتبه بشه. در نتیجه این دو عامل، دانشجوها به خوبی از یکدیگر تمیز داده نشوند. به اصطلاح میگن آزمون روایی مناسبی ندارد.

کنکور دکتری
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۲:۴۵ ب٫ظ

یه مشکل اساسی دیگه کنکور دکتری فعلی اینه که کیفیت سوالای تخصصیش پایینه. یه آزمون استاندارد آزمونیه که هم سوال سخت هم متوسط و هم راحت داشته باشه. تا داوطلبا خوب ازهم تمیز داده شن.

یه بدشانس
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

۵ روز دیگه نتایج میاد
انتخاب رشته هم کردید
دعوت شدن ها هم به بقیه مربوطه هم به چند برابر دعوت کردن!!!!!
هی رتبه نکین بعد بگین کجا دعوت میشیم…
نسبیه!!!!!
فقط برای رتبه خیلی خوب میشه گفت
۵ روز صبر کنید میفهمید

botany
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

با سلام به پیام عزیز
رتبه۱۲
ظرفیت پذیرش روزانه ۲۳ که تا ۶۹ مجاز اعلام شده
ظرفیت پذیرش شبانه ۴ که تا ۱۱۳ مجاز اعلام شده
تهران ۳و تربیت مدرس ۷و شهید بهشتی ۲و خوارزمی ۲و شبانه تهران ۱و اصفهان ۲و مشهد ۲
احتمال معرفی برای مصاحبه روزانه تهران رو دارم؟ اگر نه کدوم دانشگاه احتمال معرفی دارم.
با تشکر فراوان از شما دوست عزیز

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  botany

مدرس-خوارزمی-شبانه تهران-اصفهان و مشهد…مدرس ۵۰% و شبانه تهران ۱۰۰% قبولی

به پیام، لطفا جواب بدید
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

با سلام.من رتبه ۳۵ رشته ام رو آوردم. ۲۷ تا روزانه می گیرن و تا ۳۸ تا شبانه و پردیس. تو انتخاب رشته ام از روزانه شهرستان ها تا شبانه رو زدم. به نظر شما کجا احتمال داره به مصاحبه دعوت بشم؟
اگه جواب بدید ممنون می شم.

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

روزانه شانست کمه برای رده ۲ شهرستان…شبانه و پردیس قبولید…

شادی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱:۳۲ ب٫ظ

سلام اقا پیام. من رتبم ۵۵شده وفقط مجاز به شبانه هستم. اخرین مجاز روزانه۴۹وسبانه۹۵ شبانه وپردیس ۶ نفر می گیرن
تهران۱
مشهد۱
پردیس شیراز۴
ایا من شانسی دارن؟کلرشته هم روزانه وشبانه۲۰نفر می گیرن

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

پردیس شیراز … ۴۰%

ریاضی کاربردی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۴۶ ق٫ظ

سلام رده ۲ شهرستان یعنی کجاها؟
به غیر مشهد اصفهان و شیراز بقیه همه رده ۲ هستند؟

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

بله ولی خوب رده ۲ هام ۱۲۳ دارند

به ریاضی کاربردی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

غیر از اصفهان و مشهد و شیراز و تبریز بقیه همه رده ۲ هستند.

به پیام عزیز
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۴۶ ق٫ظ

با سلام
رتبه ام ۵۸ شده. روزانه مجاز ۶۹ نفر و پردیس۱۳۹نفر.ظرفیت ۲۳ نفر روزانه و ۱۰ نفر پردیس

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  به پیام عزیز

شانستون کمه…شاید پردیس شهرستان

reza
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۳۷ ق٫ظ

نیاز به راهنمایی دارم
با توجه به اینکه خبری از زمان دقیق مصاحبه نشد؟؟؟!!!!
بچه ها رتبه من ۴۰ هستش و ظرفیت پذیرش رشتمون ۸۰ نفره. یعنی انشا.. حتما به مصاحبه دعوت میشم
قصد دارم در آزمون زبان mche که در تاریخ ۱۰ خرداد برگزار و نتایجش در تاریخ ۱۶ خرداد مشخص میشه شرکت کنم.
به نظر شما وقتم رو بذارم واسه مصاحبه بهتره یا آزمون زبان؟؟؟

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  reza

نه نمیرسه ولی ازمون رو شرکت کنید..وقت برای مصاحبه رو متوجه نشدم یعنی بخونی…لازم نیست سعی کنید حول و حوش پایان نامه تون مانور کنید این مهمه

علی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  reza

سوال خوبی پرسیدین آقای دکتر اگر شما جواب سوال رو میدونین ممنون میشم بفرمایید

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ببینید هرکی جلسه رو مدیریت کنه برنده است در مصاحبه…

۱- ادعا نکنید.
۲- حول محور پایان نامه تون مانور کنید.
۳- به اساتید احترام بگذارید نه چاپلوسی.
۴- اعتماد به نفس داشته باشید.
۵- از کاربرد زیاده از حد انگلیسی بجز در ترم ها بپرهیزید.
۶- اگر زبانتان خوب هست پاسخ حداقل یک سوال عمومی درباره خودتان را به انگلیسی بیان کنید.
و…. که بازهم در اینباره صحبت می کنیم.

الف.م
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  reza

اول مصاحبه… دعوت به مصاحبه از ۲۰ اردیبهشت شروع می شه و تا هفته اول خرداد بیشتر نیست

اعتراض به کلید سوالات
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۲۰ ق٫ظ

قابل توجه کسایی که به نتایجشون معترضن و درخواست تجدید دادن من از یکی از مسئولای سنجش پرسیدم گفت اعتراض از طریق سایت فرمالیته است و بررسی نمیشه
و اگر کسی واقعا اعتراض داره باید از طرق درخواست کتبی به این صندوق پستی اعتراض بده

جهت درخواست بررسی مجدد در این خصوص با سازمان سنجش اموزش کشور مکاتبه فرمایید.نشانی تهران صندوق پستی ۱۳۶۵-۱۵۸۷۵

فرهاد
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۱۰ ق٫ظ

به پیام
رتبه ۲۴
ظرفیت روزانه ۴۳
انتخابام
کرمان ۲ (شهر خودم)
شیراز ۵ (شهر ارشدم)
صنعتی اصفهان ۳
ابوریحان تهران ۳
فردوسی مشهد ۳
به نظر شما چند جا دعوت میشم ؟ چند درصد احتمال قبولی نهایی است؟

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  فرهاد

آقا فرهاد قبولی کرمان…شیراز ۵۰%

رتبه 1
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۰۱ ق٫ظ

دوستان عزیز من در رشته خودم رتبه ۱ شدم. نمی‌دونم چرا بیشتر شما فکر می‌کنیدرتبه‌های تک رقمی یک مشت بی‌سواد هستند که چهار تا تست از شما بیشتر زدند و شما قربانی تصحیح غلط شدید و از این حرفها. خود من هم به درصدای استعداد تحصیلی اعتراض دارم. من تخصصی و زبانم رو بالای ۷۰ زدم و در شرایطی که مطمئنم استعداد تحصیلی حداقل بالای ۵۰ زدم ولی برام ۴۰ اومده. اما یک مطلب دیگه. من اکثر تستهای زبانی رو که شانسی زده بودم (با توجه به این درصدی که دارم) اشتباه از آب دراومده. من سالها زبان خوندم و مترجم چندین رمان زبان انگلیسی هستم. از طرفی دانشگاه محل تحصیلم شریف بوده. نویسنده برتر پانزدهمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی هستم و با استادهای مختلف در پروژه‌های بزرگ همکاری کردم. هدفم از این حرفها این بود که خیلی هم فکر نکنید که رتبه‌های تک رقمی لزوما فقط چهار تا تست از شما بیشتر زدند. البته من کاملا قبول دارم که رتبه خوب در کنکور به هیچ وجه نشان دهنده سواد بیشتر یک آدم نیست. مثل کنکور کارشناسی یا ارشد. ولی خوب این تنها معیاری هست که می‌شه تعداد حاضرین در مصاحبه هر دانشگاه رو باهاش کم کرد. گرچه بهتره که آزمون در شرایط بهتری برگزار شه (درسهای تخصصی تر و وجود ضریب منفی و رفع امکان شانسی زدن تستها و …). شاید اصلا ایده‌آل این باشه که هیچ آزمونی برگزار نشه و همه بتونند برند مصاحبه ولی قبول کنید امکان‌پذیر نیست. برای همه تون آرزوی موفقیت می‌کنم و باز… ادامه نظر»

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  رتبه 1

کسی چنین فکری ندارد حداقل در مورد رتبه های ممتاز…شاید بعضی دوستان از شیوه دعوت به مصاحبه مجازین روزانه گله دارند ولی ادعاهای دوستانی که رتبه های خوبی ندارند و نمره خودشان را با رتبه های تک رقمی مقایسه می کنند هم نادرست است وهم شاید ناراحتی شان زیاده و اینو به صورتی بیان می کنند…

سحر
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  رتبه 1

آفرین هم بخاطر رتبه ی یکی که آوردی هم بخاطر موفقیّت ها و فعّالیّت های دوران تحصیلت و هم بخاطر این نکاتی که در کمال احترام مطرح کری دوست عزیز من هم در مورد زبان انگلیسی با شما موافقم در حالیکه ، مدتی خارج از ایران بودم و نمره ی آیلتس هم دارم فقط تونستم به بخش readings و vocab با اطمینان و درست پاسخ بدم و درصد متوسطی رو کسب کردم ( امتحان دشوار بود ) و امّا یک نکته در مورد استعداد تحصیلی: من روانشناس بالینی هستم و میتونم بگم که طراحی این دست سئوالات و اجرای اونها، از تخصّص های رشته ی روانشناسیِ ( مبحث هوش و استعداد ) و مطمئنم دوستان با اغراق درصدهای خودشون رو محاسبه کردند اصلاً اینکه کسی بتونه بخش استعداد رو بالاتر از ۵٠ بزنه ( در شرایط امتحان و با اون خستگی و استرس ) بعیده و در اینصورت قطعاً هوشبهری درحدود ١٣٠ داره و بالای ٧٠ هم که قطعاً ” نابغه ” به حساب میاد در مورد این دست آزمون ها باید بگم که این سئوالات ترکیبی از سرعت، دقت، و قدرت رو می سنجند و درجه ی دشواری اونها ، مرحله به مرحله دشوار میشه و اگر کسی بتونه به هر ۴٠ سئوال آزمون پاسخ بده شک نداشته باشه که تعداد زیادی رو نادرست پاسخ داده چون در حالت عادی در یک نقطه ای از سئوالات، فرد به احساس ناتوانی در پاسخگویی باید برسه از هم مهمتر اینکه: بر خلاف تستهای مربوط به دروس آزمون تست های دشوارِ مبحث… ادامه نظر»

رتبه 1
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

خیلی ممنون سحر خانم
نظرات شما در مورد استعداد تحصیلی کاملا صحیحه. خستگی ناشی از دروس تخصصی و زمان کم به احتمال زیاد در تستهای استعداد تحصیلی باعث استباهات سهوی بسیار زیادی می‌شه که عملا به دست آوردن درصدهای بالا رو در هر دو قسمت تخصصی و استعداد بعید و دور از دسترس می‌کنه.

سحر
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  رتبه 1

با اینکه برای رتبه ی ١ خونده بودم
ولی رتبه ام ٣٣ شد!

دلم میخواد از مسئولین سنجش تشکّر کنم
و بهشون خسته نباشید بگم

خوشحالم
که فرد لایقُ مثبت اندیشی، چون شما
رتبه ی (١) رو کسب کرده

شادمان باشید
جامعه به شما افتخا خواهد کرد
:-)

a
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

آقایون و خانوما بهتره به جای خودتون حرف بزنین و کاری به بچه های دیگه و قضاوتی در مورد اونها نداشته باشین

علی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۵۱ ق٫ظ

آقا پیام با این توجه به اینکه من فقط یک شبانه اونم دانشگاه تهران رو زدم و ۱ نفر میخواد آیا احتمال داره دعوت شم؟
رتبم ۹۹، اخرین مجاز روزانه ۱۳۵، آخرین مجاز شبانه۲۰۹، ظرفیت روزانه ۵۷ و ظرفیت شبانه کلا ۳ نفر.

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دوست عزیز شانست خیلی کمه… ۵ نفر دعوت میشن حالا خودت در نظر بگیر دانشگاه تهرانه وایا قبل از شما ۴ نفر پیدا نمیشه که اونو بزنه…

علی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۳۷ ق٫ظ

سلام اگه کسی معدلش کم باشه و بخاد امتحان دکتری بده به نظرتون چیکار کنه؟ میشه جبرانش کرد مثلا با کارهای پژوهشی
مرسی

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

مهم نیست چقدر کمه ۱۳ باشی ۱۳۰۰ از ۲۰۰۰ میگیری

فراز
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

البته با توجه به اینکه معدل رو هم تراز می کنند و کمترین معدلی که می تونه توی آزمون دکتری شرکت کنه حدود ۱۲ هست فکر نمی کنم معدل ۱۳ تراز ۱۳۰۰ رو بگیره. مثلا اگر فرض کنیم نمره ۱۰۰۰ به معدل متوسط تعلق می گیره این معدل باید در حدود ۱۵ باشه و معدل های کمتر از ۱۵ احتمالا نمره ای کمتر از ۱۰۰۰ می آورند. با این حال معدل تنها ۲۰ درصد نمره آزمون و فرصت جبران در ۸۰ درصد دیگر باقی است.

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  فراز

نه دوست عزیز:

رتبه اول معدل موثر مثلا ۱۹.۳۲ شده را ۲۰ می کنند و اعشار رو بر میدارند میشه ۲۰۰۰ بقیه هم بهمین ترتیب تراز میشه

علی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

ممنون از اینکه جواب دادین
من معدلم ۱۵ سر مصاحبه چی؟

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

مهم نیست..

نادربه پیام و مشاور عزیز
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۲:۲۷ ق٫ظ

کل ظرفیت روزانه مکانیک-طراحی کاربردی ۱۲۴ نفر است.

نادربه پیام و مشاور عزیز
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۲:۱۰ ق٫ظ

رتبه ۴۴ مکانیک
آخرین مجاز مکانیک روزانه ۲۸۰
معدل موثر ۱۵.۶

انتخابام:
زنجان
رجایی
تبریز
سهند
گیلان
۱. آیا این دانشگاه ها برای مصاحبه دعوت میشم؟
۲. مقاله چاپ شده ندارم(۳تا سابمیت ISI)،و یک کتاب در حال تالیف. زمستون فارغ التحصیل شدم. لیسانس آزادوارشد دولتی اصفهان. به نظرتون شانس قبولی نهاییم با این رزومه ضعیف هست؟ میشه بگید نمره مصاحبه و کتبی با چه فرمولی مصاحبه میشه؟ یعنی رتبه مهمه یا نمره کل ؟ مثلا کسی با رتبه ۵۰ با یکی دیگه با رتبه ۱۰۰ چه تفاوتی دارن ؟ آیا امتیاز رتبه ۱۰۰ نصفه رتبه ۵۰ هست؟
پیام و یا مشاور عزیز، ممنون میشم ج بدید

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۳۴ ق٫ظ

بله شما این ۵ جا دعوت میشین…امتیاز علمی رتبه ۱۰۰ هم ۲ برابر ۵۰ نیست حداکثر ۱۰% تفاوت دارند

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  پیام

منظورم رتبه ۵۰ بود که ۲ برابر ۱۰۰ نیست

فرگل
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۰:۴۳ ق٫ظ

سلام
ظرفیت روزانه:تهران ۳ نفر و شیراز ۳ نفر و اهواز ۶ نفر و پژوهش محور ۳ نفر”(۱ نفر بوشهر، ۱ نفر ساری، ۱ نفر بندر انزلی)
ظرفیت شبانه:۲ نفر تهران و ۳ نفر پردیس شیراز
اخرین رتبه مجاز روزانه:۴۵
اخرین رتبه مجاز شبانه:۹۰
رتبه ام:۳۰، آیا شانس دعوت به مصاحبه اهواز را دارم؟آیارشته من هم جز ان دسته رشته ها است که چون ظرفیت کمی دارد بیشتر از ضریب دعوت (۳ بابر) حداقل برای اهواز دعوت به مصاحبه بشوند؟

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  فرگل

نه روزانه شانسی ندارید یا حداقله…شبانه تهران ۵۰% و شیراز ۱۰۰% دعوت میشین

فرگل
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۰:۳۹ ق٫ظ

چرا نظرات من نمیاد؟

رز
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

به آقا پیام یا مشاور دکتری
عذرخواهی می کنم فراموش کردم در پیام قبلی بگم در گرایش فیزیولوژی ورزشی آخرین رتبه مجاز روزانه ۲۱۲ و آخرین رتبه مجاز شبانه ۳۸۴، رتبه بنده ۹۴ و ظرفیت روزانه ۸۸ و شبانه ۸ نفر اعلام شده، احتمال دعوت به روزانه وجود داره؟ کجا احتمال داره؟شبانه چطور؟(رزومه متوسط)

پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  رز

روزانه به رده ۲ شهرستان ۲ جایی دعوت میشین و شبانه هم در رده ۱ شاید ۱ ۲ جا…

رز
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

آقا پیام ممنون از پاسخ شما
ترازم هم ۷۰۸۲بود،با توجه به اولویت ها و رتبه وظرفیت روزانه احتمال دعوت به کجا؟و با یک رزومه متوسط وسابقه تدریس بالا احتمال قبولی در اولویتی وجود داره؟ممنون که پاسخ میدید.راستش انگیزه برای آمادگی مصاحبه با این رتبه ندارم. شاید اگر پاسخ شما رو ببینم دیدگاهم عوض بشه.بازهم ممنون
انتخاب هایی که داشتم به ترتیب اولویت :
۱-اهواز۵نفر
۲-لرستان۳نفر
۳-شهرکرد۲نفر
۴-کرمانشاه۲نفر
۵-اصفهان۳نفر
.
.
.
۹-اصفهان شبانه۱نفر
اصفهان شبانه۱نفر
مشهدشبانه۲نفر
تبریز شبانه۳نفر
۱۳-پردیس ها…

پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  رز

شبانه ها احتمال قبولیتان بیشتره…زیاد از مصاحبه نترسید.حول پایان نامه ارشد وادامه اش تز دکتری احتمالیتون مانور کنید تا اگر سوال کردند هول نشوید…البته این روزانه هارو که زدین ۲ جایی دعوت میشین…پردیس شانس قبولیتان بیشتره

رز
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

ممنون
آخه این دانشگاه هایی که زدم پایین ترین جاهایی بود که توی دفترچه انتخاب رشته وجود داشت.اگر مصاحبه خوب باشه احتمال قبولی در دوره روزانه هست یا چون ترازم پایینه باز هم با نمره خوب مصاحبه هم رقابت با رتبه هایی که این شهرها رو تراز میارن امکان پذیر نیست؟ درضمن با شبانه موافقم ولی پردیس نه.

رز
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

ممنون
آخه این دانشگاه هایی که زدم پایین ترین جاهایی بود که توی دفترچه انتخاب رشته وجود داشت.اگر مصاحبه خوب باشه احتمال قبولی در دوره روزانه هست یا چون ترازم پایینه باز هم با نمره خوب مصاحبه هم رقابت با رتبه هایی که این شهرها رو تراز میارن امکان پذیر نیست؟ درضمن با شبانه موافقم ولی پردیس نه.

از شایان به آقا پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رز

سلام هم رشته ای احتمالا اهواز یا جاهای دور روزانه دعوت بشی

رز
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۶:۰۵ ب٫ظ

سلام آقا شایان
اینکه فرمودید به اهواز یا یه جای دور دعوت می شید با کدامیک از دوستانی بود که در این سایت پیام گذاشتن؟رشته شما چی هست.ممنون

از شایان
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  رز

سلام من فیزیولوژی ورزشی هستم پارسال ۶۰ شدم اسال ۱۰

رز
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  از شایان

تبریک می گم به شما به خاطر تلاشتون
چرا پارسال قبول نشدید؟ من رتبم ۹۴ شده علی رغم تلاشی که کردم نتیجه به خاطر جواب دادن به سوالات زیادی از سنجش که اطمینان نداشتم از دست رفت.با این حال می خوام که اهواز که لیسانس هم آنجا بودم قبول شم.نمیدونم برای قبولی جایی که دعوت میشیم چقدر به مصاحبه میشه امیدوار بود ؛یا اینکه بای این تو ذهنت باشه که رتبت خوب نیست و اولویت با بقیه ای هست که رتبشون از من بهتره و به آنجا دعوت شدن.
ممنون از همفکریتون.من واقعا استفاده می کنم
خوشحال می شم نظرتون رو بدونم

رز
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  از شایان

من پاسخی از شما نداشتم
بعد هم تبریک می گم به شما به خاطر تلاشتون
چرا پارسال قبول نشدید؟ من رتبم ۹۴ شده علی رغم تلاشی که کردم نتیجه به خاطر جواب دادن به سوالات زیادی از سنجش که اطمینان نداشتم از دست رفت.با این حال می خوام که اهواز که لیسانس هم آنجا بودم قبول شم.نمیدونم برای قبولی جایی که دعوت میشیم چقدر به مصاحبه میشه امیدوار بود ؛یا اینکه بای این تو ذهنت باشه که رتبت خوب نیست و اولویت با بقیه ای هست که رتبشون از من بهتره و به آنجا دعوت شدن.
ممنون از همفکریتون.من واقعا استفاده می کنم
خوشحال می شم نظرتون رو بدونم

مریم فیزیولوژی ورزشی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  رز

سلام من هم رشتم فیزیولوژی ورزشی هست رتبم ۱۳۳ شد به نظر شما پردیس و شبانه ارزش داره ؟شما میرید ؟

فیزیولوژی ورزشی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۰۴ ق٫ظ

سلام اگر وضعیت مالی مناسبی دارید. چرا نه!
من فقط شبانه رو زدم.

تربیت بدنی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۱۶ ق٫ظ

سلام. من دانشجوی اهواز بودم. اگه وضعیت مالیت خوبه برو شبانه و اهواز نرو. استادای گروه فیزیولوژیش واقعا ضعیفن ضعیف.بسیار ضعیفتر از اون چیزی که فکرشو بکنی. اگه خودت قوی نباشی چیزی بهت اضاف نخواهد شد. ولی اگه میخوای فقط دکتری بگیری که خوبه اگه بری

علیرضا.متابولیسم ورزشی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

سلام وقت بخیر
اگر رتبه شمابین ۸۵ تا ۱۰۵ میبود احتمال خییلی زیاد شبانه یا پردیس قبول می شدید اما با ۱۳۳ خیلی بعید میدونم
چون ظرفیت دانشگاهها واسه فیزولوژی ۱۰۵ نفر هست و فقط همین ۱۰۵ تا میرن واسه مصاحبه
پارسال ۵۵ تا میخواست کلا ، ۱۱۳ شدم ولی برای مصاحبه دعوت نشدم

موفق باشید

از شایان
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۳۶ ب٫ظ

من پارسال ۶۰ شدم مصاحبه دعوت نشدم

مریم فیزیولوژی ورزشی
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  از شایان

فیزیولوژی ورزش و انسان چه کتاب هایی رو خوندید؟

فیزیولوژی ورزشی به پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۱ ب٫ظ

من رتبه ام ۹۰ شده
آخرین رتبه مجاز روزانه ۲۱۲
آخرین رتبه مجاز شبانه و پردیس ۳۸۴
ظرفیت روزانه ۸۷
ظرفیت شبانه ۸
پردیس ۲۲
انتخاب هام به شرح زیر است.
۱ کرمانشاه۲ نفر
۲لرستان۳
۳اردبیل ۳
۴- بابلسر ۱۳
۵- ارومیه ۶

.
۱۱- شبانه تهران۱

به نظرتون روزانه دعوت میشم. و با رزومه زیر شانس قبولی دارم.
۱- یک مقاله علمی پژوهشی
۲- یک مقاله علمی ترویجی
۳- یک مقاله انگلیسی با ایندکس ISC
۴- یک طرح تحقیقاتی پذیرفته شده.
۵- ۸ کنغرانس بین المللی داخل کشور
۶- ۴ همایش داخلی
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
با سپاس فراوان.

پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

شانستون کمه ولی در انتخابها تا ۲ مورد دعوت میشین…

رز
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

به آقا پیام یا و مشاور دکتری
با سلام
با رتبه ۹۴ فیزیولوژی ورزشی و ظرفیت پذیرش روزانه ۸۸ و شبانه ۸ نفر احتمال دعوت به روزانه وجود داره؟
ا-چمران
۲-لرستان
۳-شهرکرد
۴-کرمانشاه
۵-اصفهان
۶-…
۹-شبانه اصفهان
۱۰-شبانه اصفهان
۱۱-شبانه مشهد
۱۲- شبانه تبریز
۱۳- پردیس ها…

پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  رز

شانس روزانه ات کمه…تو ۳ تای اول ۲ جا شاید ولی پردیس ها شانست بهتره و شبانه هم کم

فیزیک فیزیک فیزیک(آقا پیام ممنون میشم اگه جواب بدید)
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

سلام مجدد خدمت شما آقا پیام
من جز اون مجازی های رتبه بالام که فکر نکنم واسه مصاحبه دعوت شم. اما ی سوال تو ذهنمه. ببینید مگه نمی گن که ۵۰-۵۰ هست؟خب اگه این طوری باشه نفر آخر مجاز شده ی روزانه هم باید واسه مصاحبه دعوت بشه دیگه! منتها فرقش با نفر اول اینه که نفر اول که ۱ شده فعلاً ۵۰ درصد راه رو طی کرده و اونی که رتبش آخر هنوز ۰ درصد راه رو طی کرده. حالا این دو نفر میرن مصاحبه. شاید نفر اول خراب کنه مصاحبه رو و اون نفر آخر مصاحبشو خوب انجام بده. بد میگم؟؟؟ حالا سنجش تصمیم میگیره که کدام یک از این دو نفر قبولند .

پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

ببینید دوست عزیز ملاک رتبه و نمره علمی آزمونه و افرادی که به یک محل دعوت میشن از نظر نمره آزمون شبیه به هم هستن حالا کسی که رزومه بهتری دارد و در مصاحبه بهتر باشد یا پارتی داشته باشد یا ارشدشو اونجا خونده باشد موفق تر است…والسلام

شیمی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۹:۳۵ ب٫ظ

سلام.من رتبه تک رقمی ازمون دکتری شیمی تجزیه هستم.۲ مقاله ای اس ای دارم. یک کنفرانس بین المللی و یک کنفرانس داخلی و یک ثبت اختراع .معدل ارشدم ۱۸٫۸۰ و کارشناسی ۱۴٫۳۰ بوده انتخابهامم ۵ دانشگاه برتر تهرانه. به نطرتون چند درصد ممکنه تو ئانشگاه تهران یا تربیت مدرس قبول م؟

پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی

شما در یکی از ۵ انتخابتون قبولید…حالا دانشگاه تهران و مدرس نمیدونم…اطلاعاتت واضح نیست.رتبه ات و…ولی ۵۰% ۲ تای اول

مهتا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی

سلام منم رشته ام تجزیه است ولی رتبه متوسطی آوردم میشه لطفا درصداتون رو بگین واین که از چه منابعی استفاده کردین.
ممنونم

تربیت بدنی( آسیب)
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۹:۱۸ ب٫ظ

سلام رتبه من ۹ آخرین رتبه ۵۹
انتخابهای من
تهران۳
تهران۳
خوارزمی۳
گیلان۳
اصفهان۴
بنظرتون کجا دعوت میشم و کجا قبول میشم (رزومه متوسط)

پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

۳ تای اول بویژه خوارزمی

تربیت بدنی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

سلام هم رشته ای. تبریک. همشونو دعوتید و حتما یکیش قبولید دکتررررر

تربیت بدنی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

میتونید بگید رزومتون چطوره؟ میخوام مقایسه کنم با خودم. من مدیریتم. بیست و پنج شدم.

علی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۵ ب٫ظ

سلام من آسیب هستم و رتبم نزدیک به شماست میشه درصدات را بگید ممنون میشم

فیزیکی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۹:۰۴ ب٫ظ

آقا پیام یا مشاور دکتری

۸۵۰ تا مجاز
۳۴۰ پزیرش

۴۰۰ دعوت مازندران (۲۵ تا میگیره) میاره ؟

مرسی

پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیکی

نه زیاد…کمه شانست

فیزیکی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

مرسی.

شبانه دانشگاه تهران چطور ؟ تا ۱۲۰۰ مجاز شدن

پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیکی

نه..زود پر میشه

فریبرز
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۸:۱۵ ب٫ظ

من تعجب می کنم از کسانی که میگن نمی دونستن درس زبان نمره منفی نداره. عزیزان، این مطلب زمانی که منتشر شد مثل بمب صدا کرد. از چندین جا اعلام شد. روی دفترچه سؤال هم که نوشته بودن. داوطلبان دکتری عزیز، آزمون دکتری که فقط کتاب خوندن نیست. یه داوطلب دکتری باید آخرین اخبار مربوط به دکتری رو هر روز دنبال کنه. دیگه تو عصر ارتباطات توی هر روستای دورافتاده ای هم اطلاعات به راحتی قابل دریافته. واقعا نمی دونم دیگه چی باید بگم؟!

معترض اول
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  فریبرز

بر فرض حرف شما درست. اگه قرار بر نمره منفی هست برای تمام دروس بذارن. اگه نیست همه را بردارن. اگه ملاک تخصص هست پس زبان تخصصی کو؟ طرف هیچی زبان حالیش نیست دفتر چه بسته شانسی زده شده ۳۰ یا ۴۰ با تخصصی ۱۰ الی ۲۰ رتبش بشه ۵۰ نفر اختلاف با ما. آخه این قراره دو روز دیگه بشه مثلا استاد. یا یه جایی خدمت کنه. وقتی در زمینه رشته اش تخصص نداشته باشه چی میشه. چیزی که این روزا زیاد با این افراد برخورد میکنیم.

فریبرز
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  معترض اول

دوست عزیزم، در درستی فرمایشات شما شکی نیست. اگر عرض بنده را درست مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که در مورد اطلاع یا عدم اطلاع از نمره منفی زبانه نه مطالبی که شما می فرمایید. با احترام.

نفیسه
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  فریبرز

موافقم باشما

برنامه درسی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  فریبرز

درود بر هم رشته ای خوبم وبامید موفقیت شما فریبرز محمدی فارسانی عزیز وتبریک بخاطر رتبه خوبتان امیدوارم که باهم دریک دانشگاه پذیرفته شویم وبا تالیف وترجمه و مقالات علمی همانند پیشکسوتان گرانقدر این رشته به توسعه آن در کشور عزیزمان ایران کمک کنیم زادگاه من چند کیلومتری بیشتر با پسوند فامیلی شما بیشتر فاصله ندارد واولویت اولم را دانشگاه اصفهان زده ام. بامید موفقیت همه ی دوستان پرتلاش

فریبرز
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  برنامه درسی

سلام دوست عزیز، خیلی خوشحال شدم که کامت شما رو دیدم. یقیناً تمامی تلاش ما در این جهت خواهد بود. رتبه تون چند شده؟ آیا به تهران نمی خورد؟ چون من هر ۵ اولویت اول رو تهران زدم. به هر صورت خیلی خوشحالم که فرد دیگه ای از استان محروم ما رتبه ی خوب آورده. امیدوارم هر دانشگاهی که دوست دارید پذیرفته بشید. با سپاس.

مینا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۸:۱۳ ب٫ظ

سلام
واقعا خسته نباشید
رتبه ام دو شده.مدرس ۱۰ نفر و تهران ۵ نفر روزانه میگیرن.اول مدرس رو زدم.متاسفانه مقاله ندارم.اما سه مدرک کارگاه دارم.میتونید راهنماییم کنید شانس مدرس چقدره؟خیلی نگران مصاحبه هستم.ممنون

پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

قبولی…

صادق
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۸:۰۹ ب٫ظ

سلام . آقا پیام یا مشاور عزیز جواب بدهید .دوستان عزیز جواب بدهید . منتظرم
رتبه ام ۲۲
آخرین رتبه روزانه ۵۲
آخرین رتبه شبانه۸۵
نمره کل ۶۲۲۲
ظرفیت روزانه ۲۱
۱- چند درصد امکان دعوت به روزانه دارم ؟
۲- چند درصد امکان دعوت به شبانه دارم ؟
دارای سابقه تدریس در علمی کاربردی و پیام نور و دارای سابقه ۶.۵ سال در رشته مورد نظر
مقالات فرستادم ولی جوابی نیامده است
۳- در انتخابهایم پژوهش محور رو زدم آیا احتمال قبولی در این گروه بیشتر است یا متقاضی زیاد است ؟

پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

۵۰% روزانه و ۱۰۰% شبانه

مخابرات
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۷:۵۷ ب٫ظ

سلام به دوستان زحمت کش. با رتبه ۲۷۹ مخابرات سیستم، احتمال دعوت به شبانه ها چطوری است؟
آخرین رتبه مجاز روزانه ۲۲۷
آخرین رتبه مجاز شبانه ۳۴۸
ظرفلت روزانه ۱۰۶ نفر با پژوهش محور

پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مخابرات

کم…

به مشاور دکتری و پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مخابرات

میشه گفت احتمال شما صفر است
چون بنده با ۱۹۲ که روزانه هم مجاز شدم احتمال دادند که فقط به پردیس بابل دعوت میشم

پیام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

باریکلا… البته من گفتم پردیس بابل حتما… خودت چی فکر میکنی؟ با این وضعی که همه رتبه ای خوب و میانه روزانه زدن شبانه…

به مشاور دکتری و پیام
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  پیام

منم مثل شما فکر مکنیم آقا پیام
واقعا رزومه خیلی ها ضعیفه. فقط دل به رتبه بستن.ولی از شما چه پنهان که سر جلسه چه تقلبهایی که نمیشد؟
خیلیا سه نفری نوشتند بخدا
خب واضحه اونا مارو میذارن عقب
در ضمن همه از سال یهد ترس و هراس دارن باز شیوه دکتری عوض بشه
ش