شیوه نامه اجرایی” آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی “

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

پس از اصلاح مواد 4 و 8 آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی کشور مصوب مورخ 25/2/90 شورای هدایت استعدادهای درخشان با هدف ایجاد هماهنگی و وحدت رویه، که خبر آن را چند روز پیش منتشر کردیم (اصلاحیه آیین نامه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر)

وزارت علوم شیوه نامه اجرایی مربوط به” آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر”مصوب مورخ 2/3/91 شماره 22354/و ​ را نیزابلاغ نموده است.

در این آیین نامه،رتبه بندی در دوره کارشناسی ارشد با رعایت موارد زیر انجام می شود:

–  پس از گذشتن 4 نیمسال تحصیلی از هر ورودی در هر کد رشته محل و با احتساب مجموعه ظرفیت های دوره روزانه و شبانه رتبه بندی انجام می شود در خصوص رشته هایی که طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی در دوره کارشناسی ارشد برای 5 نیمسال تدوین و تصویب شده است رتبه بندی پس از گذشتن 5 نیمسال تحصیلی از هر ورودی در هر کدرشته محل انجام خواهد شد.

–  در صورتی که تعداد هر ورودی در هر کد رشته محل در دوره کارشناسی ارشد تا 5 نفر باشد صرفا رتبه اول ، چنانچه ظرفیت پذیرش 6 تا 10 نفر باشد رتبه اول و دوم و برای تعداد 11 نفر و بالاتر رتبه های اول تا سوم معرفی خواهد شد.

 نکات مربوط به دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد:

  1. دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد حائز شرایط  ماده  8 حداکثر تا سه سال پس از دانش آموختگی می تواند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری بهره مند شوند.
  2. مقاله علمی و پژوهشی دانش آموختگان  دوره کارشناسی ارشد باید مستخرج از پایان نامه و همراه یکی از اعضاء هیات علمی دانشگاه محل تحصیل باشد.

نکات مربوط به دانشجویان دوره کارشناسی ارشد

  1. به منظور تسهیل در رتبه بندی دانشجویان  (نیمسال چهارم ) دوره کارشناسی ارشد رتبه بندی بدون احتساب نمره پایان نامه انجام می شود. بدیهی است متقاضیان باید تا پایان شهریور ماه همان سال تحصیلی و قبل از شروع دوره دکتری از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد خود به درجه عالی دفاع کرده باشند.
  2. برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد (نیم سال چهارم ) که پس از پایان همان نیمسال دانش آموخته می شوند ارائه مقاله الزامی نمی باشد.

تبصره: چنانچه متقاضی در دوره دکتری پذیرفته شود موظف است تا پایان سال اول دوره دکتری خود مجوز پذیرش یا چاپ یک مقاله علمی- پژوهشی مستخرج از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد را ارائه کند.

شیوه نامه اجرایی مربوط به آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر

 

 

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

169 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
شهریور ۴, ۱۳۹۲ ۱:۳۱ ق٫ظ

اگه کسی حرفی برای گفتن داره و واقعا استعدادش خوبه بیاد از طریق کنکور امتهان بده لطفا این استعداد درخشانو بردارید

آتنا
مهر ۱۷, ۱۳۹۲ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرزاد

اگه کسی حرفی برای گفتن داره تو چند سال رقابت با همکلاسیهاش نشون میده نه چند ماه برای کنکور خوندن آقا فرزاد!!!!

آندیا
تیر ۹, ۱۳۹۲ ۱:۲۳ ب٫ظ

سلام من یک سوالی داشتم از مدیر محترم سایت و هر کسی که در این باره اطلاعی داره لطفا منو راهنمایی کنه؟
من آزمون دکتری شرکت کردم و به مصاحبه هم رفتم و همزمان از طریق استعداد درخشان بدون آزمون هم برای مصاحبه رفتم حالا من شهریور که نتایج میاد اگه از هر دوشون قبول بشم می تونم مال استعداد درخشانو ثبت نام کنم یا باید تو اونی که از طریق آزمون قبول شدم ثبت نام کنم؟
خواهش می کنم راهنماییم کنید من میخام تو اونی که از طریق بدون آزمون قبول شدم ثبت نام کنم آیا باید از این یکی یعنی با آزمون انصراف بدم تا قبل اعلام نتایج؟

شرایط
خرداد ۲۱, ۱۳۹۲ ۸:۲۰ ق٫ظ

بچه ها ۵ و ۶ ترمه بودن برای دانش آموختگان و ۵ و ۶ ترمه بودن برای دانشجویان مهم نیست اصل داشتن رتبه و مقاله است

هر کس ۵ و ۶ ترمه دفاع کرده باشه میتونه استعداد درخشان شرکت کنه در صورت داشتن بقیه شرایط
در قانون قبل و اصلاحیه در این موارد شرایط نداره
چند دانشگاه هم در شرایطشون ۵ و یا ۶ ترمه قبول میکنن
حواستون باشه بعضی از نظر ها احتمالا با نیت حذف شما از رقابت گذاشته شده

آمترین
خرداد ۲۸, ۱۳۹۲ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  شرایط

به خدا باور کن چند روزه دارم می دوم دنبالش بوعلی میگه باید ۴ ترمه باشی پولم ریختم مدارکم فرستادم میگه شنبه تصویب کردیم می دونیم از دانشگاه خودمون(بوعلی) هیچکس واجد شرایط نیست … متاسفانه توی آخرین اصلاحیه وزارت تبصره محاسبه معدل بعد از۴ ترم کار رو خراب کرده

آسیه به امترین
خرداد ۲۹, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  آمترین

نگران نباش من کاملا پیگیرم گفتن چون اعتراض زیاده درست میشه

Phy
مرداد ۷, ۱۳۹۲ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  شرایط

خوب سوال اینه که رتبه رو کی حساب میکنن؟ با پایان نامه یا بی پایان نامه؟
طبق آیین نامه و اصلاحیه اش یا طبق شیوه نامه؟

مریم
خرداد ۱۶, ۱۳۹۲ ۶:۵۱ ق٫ظ

سلام
ایا دانشگاهها می تونند بدون اتکا به این ایین نامه دانشجو پذیرش کنند چون این آیین نامه طوریه که فقط به درد دانشجوهای ترم چهار دانشگاههای پذیرش کننده دکتری بدون آزمون می خوره. آخه این چه طور عدالتیه که هیچ فرقی بین کسی که با تمام توانش تلاش می کنه و اون کسی که راحت بالا می یاد نیست خودمون رو کشتیم به شرایط ایده آل برسیم حالا ایده آل بودن شرایطش فرق کرده

الناز
خرداد ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

سلام
بچه ها تورو خدا اعتراض کنید به وزارت علوم!!!شرط رتبه یک تا سه رو گذاشتند که ایراد داشت.کسی اعتراض نکردحالا تواصلاحی هزدندکه این رتبه هابالای۱۱ نفر باشه میتونه درخواست بده؟!!!!!!!!!اصلاً تو دانشگاه های سراسری مگه یه گرایش بیشتر از ۷یا ۸نفر میگرفت که اینا اینطوری اطلاعیه زدند.الان اونایی کهرتبه سه ازبین ۸نفر بودنددرخواست دادند چی میشه؟

مریم
خرداد ۱۳, ۱۳۹۲ ۵:۰۵ ق٫ظ

سلام
اگر ممکنه من را راهنمایی کنید در شیوه نامه اجرایی ماده ۲ یک جدول داره که جایابی دانشجویانه من به مشهد و کرمان که زنگ زدم گفتند به اسناد اون جدول چون من پیام نوریم نمی تونم برای دوره دکتری دانشگاه روزانه درخواست بدم اما استنباط من از ماده ۲ اینه که مربوط به دانشجویان دوره های کاردانی و کارشناسی می شه و فقط ماده ۸ در رابطه با درخواست برای دوره دکتری است اگر اطلاعی در این زمینه دارید ممنون می شم من را در جریان بگذارید

5 ترمه
خرداد ۱۱, ۱۳۹۲ ۳:۰۲ ب٫ظ

سلام.متاسفانه من به تحصیلات تکمیلی دانشگاه گرگان مراجعه کردم و آنها گفتند شما که ۵ ترمه دفاع کردید نمیتوانید شرکت کنید. واقعا برای این آیین نامه های جدید و مبهم که با سرنوشت دانشجویان بازی می کند متاسفم.

لیلی به مهشید
خرداد ۹, ۱۳۹۲ ۴:۴۶ ب٫ظ

مهشید جان
کجا رفتی دوست عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به غیر از منابعی رو که به صورت مختصر فرمودید
خواهش می کنم منو راهنمایی کنید که دقیقا برای هر درس نظریه ، روش(کمی و کیفی) و حوزها چه کتابایی رو مطالعه کردید؟
با زهم جسارت منو ببخشید
بسیار ممنونم

مریم. آ
خرداد ۹, ۱۳۹۲ ۰:۲۱ ق٫ظ

خانوم لیلی
من هم برای استعداد درخشان به چند دانشگاه درخواست دادم…اتفاقا جامعه شناسی هم می خونم!!!
۶ ترمه هم دفاع کردم
و هیچ مشکلی هم برای شرکت در پذیرش بدون آزمون نداشتم
لطفا تشویش اذهان عمومی نکنید!
کجای آیین نامه نوشته فقط ۴ ترمه ها می تونن شرکت کنند؟؟

لیلی
خرداد ۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  مریم. آ

“تشویش اذعان عمومی”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه گیری دادین به من
عجبا؟
خوبه من هر کامنتی که میذارم
میگم که خودتون مراجعه کنید و بخونید اطلاعیه رو……….
از شما بعیده خانم

لیلی
خرداد ۹, ۱۳۹۲ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

ضمنا تو دانشگاه ما
کسی که دفاع از پایان نامه اش بیشتر از ۴ ترم
طول بکشه استعداد درخشان محسوب نمیشه
دانشگاه با دانشگاه هم ممکنه تفاوت داشته باشه….

مینا
خرداد ۷, ۱۳۹۲ ۷:۱۷ ب٫ظ

سلام بچه ها من یه سوال دارم خواهش میکنم که اگه میتونید منو راهنمایی کنید. من پارسال شهریور ماه در چهار ترم فارغ التحصیل شدم و طبق ایین نامه جدید نفر سوم هستم ولی یکی از بچه هامون که در پنج ترم یعنی بعد از من دفاع کرد معدلش از من بالاتره و طبق ایین نامه قبل نفر سومه و من چهارمم. با توجه به اینکه جمعیت کلاسمون ۱۰ نفره و طبق ایین نامه جدید فقط نفر اول و دوم میتونن از سهمیه استعداد استفاده کنن و من نمیتونم چون نفر سومم سوالم اینه که دانشگاههایی که طبق ایین نامه قبلی هنوز عمل میکنن و سه نفر اول میتونه از سهمیه استفاده کنن من میتونم گواهی نفر سومو را بگیرم؟

نازی-م
خرداد ۷, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

بهتره از استعداد درخشان دانشگاه خودتون بپرسید
متاسفانه کاملاً سلیقه ای شده
برای اطمینان از وزارت علوم هم بپرسید

مینا
خرداد ۸, ۱۳۹۲ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  نازی-م

مرسی نازی-م عزیز از راهنماییتون.
کسی شماره تلفنی از قسمت استعداد درخشان وزارت علوم نداره؟

نازی
خرداد ۸, ۱۳۹۲ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

خواهش میکنم

نه ندارم اما در سایت وزارت علوم قسمت استعداد درخشان باید باشه
موفق باشید

رویا
خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۸:۲۲ ب٫ظ

بچه های عزیز من در فراخوان شهید بهشتی خوندم متقاضی حداکثر طی ۵ نیمسال تحصیلی باید تموم بشه. ماده ۲ بند ب. خب الان من نفهمیدم جی به جی شد. با وزارت صحبت کردم گفتند شما درخواستتو بده بدون استعداد درخشان. ریز نمراتتو ببر. شما فهمیدین؟

نازی
خرداد ۷, ۱۳۹۲ ۲:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

بله متاسفانه جوری آیین نامه دادند که هر دانشگاهی سلیقه ای عمل میکند
وزارت گفت دانشگاهتون اشتباه برداشت کرده و این شرط شامل حال فارغ التحصیلان نمی شود؟

رویا
خرداد ۷, ۱۳۹۲ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  نازی

وزارت گفت دانشگاه گواهیتونو بده شما از طریق دو تا مقاله اقدام کنید. اخرش نفهمیدم به خدا

نازی-م
خرداد ۷, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

از چه مسئولی پرسیدید؟
بهتره زنگ بزنید قسمت استعداد درخشان دقیقا مشکل رو تشریح کنید و جواب قطعی بگیرید

رویا
خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۲:۱۲ ب٫ظ

من هم از نازی جان و هم از لیلی جان کمال تشگر و قدردانی رو دارم. ایشالا روزی بشه که شماها رو در سمت وزارت علوم ببینم. اکه روحیه دادنای شما نبود بنده داغون میشدم. برام دعا کنید مشکلم حل بشه.

نازی
خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

رویا جان خواهش میکنم
کاری نکردم
یادت باشه حق گرفتنیه:)
با توکل و اعتماد به خدا نهایت تلاشتو بکن
کسیکه تا اینجا کمکت کرده از این به بعد هم کمکت میکنه
فقط کافیه بهش اعتماد کنی و نهایت تلاشتو به خرج بدی
بعد از اون هرچی شد مصلحت خودشه
حتما دعات میکنم شما هم منو دعا کن دوست عزیز
موفق باشی

رویا
خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

قربونت بشم نازی جان حتما بهترینها رو برات از خدا میطلبم

نازی
خرداد ۷, ۱۳۹۲ ۲:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

ممنون منم برای شما همین آرزو رو دارم :)

لیلی
خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

خواهش می کنم دوست عزیز
رویا جان
تو صفحه”اصلاحیه دانشگاه تربیت مدرس”
دوستی به نام امیرمحمد تماس گرفتند با دانشگاه تربیت مدرس اونا گفتند اگه کسی فارغ التحصیل باشه و ۵ ترمه درشو تمام کرده باشه میتونه درخواست بده و اشکالی نداره
خودتون هم به کامنت ایشون و خود دانشگاه مراجعه کنید
موفقیت شما دوست عزیز را در تمام مراحل زندگی از خداوند منان خواهانم

رویا
خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

لیلی جان خوش خبر باشی الهی. پس دانشگاه خودمو چطور قانع کنم گواهی شاگرد اولیم رو بده؟

لیلی
خرداد ۷, ۱۳۹۲ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

عجیبه که دانشگاه شما قانع نمیشه
رویای عزیز
این اصلاحیه به روسای تمام دانشگاه ها ابلاغ شده
شما تمام تلاشتو بکن;هر چه در توان داری
باقی رو بسپار به خدا
ایشالا هر چی خیر همون بشه
شادو سربلند باشید

رویا
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۸:۳۶ ب٫ظ

فرزاد جان منم مشکل شما رو دارم. اطلاع رسانی کنید

رویا
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

نازی جان نمیده میخوام برم دانشگاه دیگه میگند گواهیت کو من دردمو به کی بگم دارم دیونه میشم.

نازی
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

کاش گواهی رتبتون رو قبل از اومدن اصلاحیه میگرفتید
چون دانشگاهتون شما رو داشجو حساب میکنه که اون بند شامل حالش میشه
اما اگه تهران هستید بهتره برید وزارت علوم و دقیق بپرسید
من در مورد فارغ التحصیلان میدونم این شرط ۵ ترمه بودن شامل حالشون نمیشه اما اینکه کسانی که قبل از اومدن اصلاحیه ۵ ترمه فارغ التحصیل شده بودن و بعد از اومدن این اصلاحیه برای گرفتن گواهی رتبه مراجعه کردن وضع کمی پیچیدست
پیچیده از اون جهت که فهموندن این مسئله که این آیین نامه عطف بما سبق نمیشه به کارمندان دانشگاه کار سختیه!!
چون دانش حقوقی ندارند و تنها تفسیر شخصی خودشونو ملاک قرار میدن
وزارت علوم وظیفه داشت آیین نامه به این مهمی رو با دقت بیشتر و حداقل ابهام تهیه میکرد…

رویا
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۰:۱۶ ق٫ظ

لیلی جان اخه بعضی از دانشکا ه ها کفتند متقاضی میتونه حداکثر در ۵ نیمسال تموم کنه؟ یعنی من هیج جا نمیتونم درخواست بدم؟ اینو زودتر میکفتند دیگه

لیلی
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

دوست عزیز
من چنین چیزی تو اطلاعیه های دانشگاه هایی
که برای رشته خودم بوده ندیدم
ولی ممکنه باشه ومن دقت نکردم
موفق باشید

رویا
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

لیلی جان میشه بکی رشته ات جیه؟

لیلی
خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

رویای عزیز
من جامعه شناسی خوندم

رویا
خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  لیلی

دانشگاه شهید بهشتی و کردستان و سمنان

رویا
خرداد ۴, ۱۳۹۲ ۳:۱۷ ب٫ظ

بجه ها سلام تو رو خدا یکی منو راهنمایی کنه من ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه هستم رفتم گواهی شاگرد اولی رو بگیرم ندادند میگند جون ترم ۵ دفاع کردی مشمول استعداد درخشان نمیشی در صورتی که با احتساب پایان نامه و بدون احتساب شاگرد اول هستم. من جیکار کنم تو رو خدا بگید حقم ناحق میشه.

لیلی
خرداد ۴, ۱۳۹۲ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

درسته دوست عزیز
متاسفانه یکی از شرایط استفاده از تسهیلات استعداد درخشان
دفاع از پایان نامه در ۴ ترم تحصیلی
موفق باشید

نازی
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

نه دوست عزیز دانشگاهتون اشتباه برداشت کرده
بگید به وزارت علوم زنگ بزنن بپرسن

لیلی
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  نازی

با سلام به
شما دوست عزیز
خانم نازی
دانشگاه محل تحصیل کارشناسی ارشد من
وقتی اطلاعیه شرایط استعداد درخشان برای مقاطع کارشناسی ارشد به دکتری رو
به من نشون داد یکی از بندهای این شروط این بود که دانشجو بایستی در ۴ ترم تحصیلی از پایان نامه با نمره عالی ۱۹ به بالا دفاع کند
البته نظر شماهم محترمه
موفق باشید

نازی
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

دانشجو بله!یعنی این شرط رو گذاشتن که اگر دانشجویی تونست توی ۴ترم دفاع کنه به عنوان امتیاز، بدون مقاله استعداد درخشان به حساب بیاد و برای دانشجویانه و این معنی رو نمیده که اگر کسی که فارغ التحصیل شده و گواهی رتبش رو قبل اومدن این قانون گرفته استعداد درخشان محسوب نمیشه.
شما الان مشمول اون بند میشید که گفته باید ۴ ترمه باشید(چون دانشجویید نه فارغ التحصیل).
اما اگه قبل این آیین نامه گواهی رتبه رو گرفته بودید شامل حالتون نمیشد چون این شرایط برای فارغ التحصیلان نیست و از نظر حقوقی قابل اثباته دوست عزیز.
امیدوارم متوجه توضیحاتم شده باشید.

رویا
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

نازی جان من دانشجو نیستم فارغ التحصیلم دانشکاه هم کواهی شاکرد اولیم رو نمیده جون من ترم ۵ دفاع کردم. جیکار کنم؟

لیلی
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

کاملا واضح
من فارغ التحصیلم
و تو اردیبهشت ماه
هم گواهی رتبم رو از دفتر استعداد درخشان گرفتم
همکلاسی من که ترم ۵ دفاع کرده
بهش گواهی رتبه رو ندادن
به خاطر اینکه ۴ ترمه دفاع نکرده بود
اصلا استعداد درخشان محسوب نمیشد
نیازی هم به “اثبات حقوقی” نیست
در هر حال
موفق باشید

نازی
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

دوست عزیز لیلی!
از کامنتهاتون تو این سایت متوجه شدم در صدد حذف رقبای استعداد درخشانتون هستید!
متاسفانه وزارت علوم با یه بند از آیین نامش یک سری رو که واقعا استعداد محسوب نمیشن به عنوان استعداد معرفی کرده!
و درصدی از اون آدما میان و چون از خالی بودن رزومشون ترس دارن با حرفاشون روحیه کسایی که ۵ ترمه بودند و صد البته رزومه خیلی بهتری از اونا دارن خراب میکنند.
با این کارا به هیچ جایی نمیرسید
در نهایت هم من و شما تصمیم گیرنده نیستیم بنابراین اینقد به خودتون فشار نیارید و روحیه دوستان رو خراب نکنید. این وقت رو بذارید یه مقاله بنویسید که در مقام مقایسه از دور حذف نشید!
دوست عزیز رویا بهتره به وزارت علوم مراجعه کنید شرایط شما کمی خاص هست(همونطور که در کامنتتون توضیح دادم).

رویا
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

قربونت نازی جان از روحیه دادنت. هر خبری شد اطلاع بده

نازی
خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  نازی

چشم دوست عزیز حتما پیگیر هستم
یادت باشه اگه خداوند چیزی رو برای آدم بخواد کل دنیا هم بگن نمیشه، در نهایت میشه (و همینطور عکسش..)
بنابراین حتما نهایت تلاشتو بکن و به هر جا میتونی سر بزن ودرنهایت نتیجه رو به خداوند واگذار کن
موفق باشی

لیلی
خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

بسیار ممنونم از حسن نظر شما دوست عزیز من نه رقیبامو میشناسم و نه درصدد “حذف” و یا” تضعیف روحیه” دوستان هستم همه دوستان بزرگوارانه و صادقانه از سال پیش تا به حال بنده رو راهنمایی کردند و الان بنده آنچه را که از اصلاحیه برداشت کردم به دوستان ارائه می دهم ولی در نهایت از بچه هامیخوام که برای دقت بیشتر و جلوگیری از کم کاری و خدایی ناکرده برداشت اشتباه به دفتر استعداددرخشان دانشگاه مراجعه کنند. ای کاش شما دوست عزیز به بنده می گفتید که در کدامیک از کامنت ها همچین غرضی داشته و دارم…. وزارت علوم هر بار یه سری از بندهای شرایط بچه های استعداد درخشان رو تغییر می ده و بندی رو تصحیح اضافه یا کم می کنه پس ربطی بنده و شما نداره که تععین کنیم کی استعداد رخشان هست و چه کسی این تعریف نمیشه براش به کار برد بنده نه به”خودم فشار ” میارم و “نه ترسی از رقیبان” دارم از اینکه شما نگران خالی بودن رزومه بنده هستید از شما بسیار سپاسگذارم ولی بهتره نگران نباشید خداروشکر مقاله کم ندارم با این مقاله ها و گرفتن مدرک دکتری قرار نیست “به جای خاصی برسیم” اگر طی سالهای تحصیل اندکی بر انسانیت و تقوی افزوده شود بنده را کافیست از شما دوست عزیز خانم ” رویا” خواهشمندم که در اولین فرصت با مدیر یا معاون امور آموزشی دانشگاه صحبت کنید انشاءالله که بتوانید ایشان را قانع کرده و گواهی رتبه را دریافت کنید با آرزوی وفیق برای همه دوستان با احترام… ادامه نظر»

نازی
خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

انشا.. همانگونه که فرمودید باشد!
موفق باشید

ن
خرداد ۴, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

واقعا رتبه های اول تا سوم عادلانه نیست. باید از چه طریقی اعتراض کنیم تا مثل قبل شرط معدل که الف باشه اعمال بشه

علی
خرداد ۲, ۱۳۹۲ ۹:۳۰ ب٫ظ

چرا یکی اعتراض نمیکنه؟
به خدا قسم این ظلمه.
من بین ۹ نفر سوم شدم. ۴ تاISI دارم. زنگیمو گذاشتم پای این مقاله ها حالا نمی تونم پذیرش بگیرم. دارم سکته می کنم. چرا یکی نیست به داد ما برسه.

سوال
خرداد ۱, ۱۳۹۲ ۹:۲۲ ب٫ظ

مسئول محترم سایت
دانشگاه محقق اردبیلی هنوز اعلامیه پذیرش نزده و من بعلت بعضی شرایط و محل سکونت فقط اینجا میتونم بخونم
به نظر شما آیا الزاما بایستی پذیرش دکترا بدون آزمون اعلام کنه یا میتونه نگیره
بچه ها اگه کسی میتونه راهنمایی کنه
من باید چه کار کنم چون اینجا کار میکنم

لیلی
خرداد ۲, ۱۳۹۲ ۷:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سوال

دوست عزیز
اگه سالهای پیش اعلام کرده پذیرش بدون آزمون خوب الانم اعلام می کنه هنوز دیر نشده
برای اطمینان بهتره با دفتر هدایت استعداد درخشان دانشگاه تماس بگیر

سد ممد
خرداد ۲, ۱۳۹۲ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  سوال

هیچ گونه الزامی وجود نداره

ترم چهارم
خرداد ۱, ۱۳۹۲ ۹:۰۸ ب٫ظ

خیلی عالی شد من فقط درس خوندم استادم گفت حتما تو رو میگیرییم
بعد هم مقاله از پایان نامه داخل مجله پذیرش میگیریم

رویا
خرداد ۷, ۱۳۹۲ ۸:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  ترم چهارم

نه دوست من بدون مقاله فرمالیته هست. فقط دلخوش کنیه. تو فرایند مصاحبه هر مقاله ای امتیاز داره و کسی که مقالش بیشتر از شما باشه قبوله. بنده اینو از تحصیلات تکمیلی اکثر دانشگاه ها پیگیر شدم

سمیه
خرداد ۱, ۱۳۹۲ ۲:۰۶ ق٫ظ

من ترم آخرم نفردوم ورودی خودم می تونم دکتری بدون آزمون شرکت کنم ولی مقاله ندارم طبیعی هم هست مقاله به این زودی اکسپت نمی شه این شرط هم که گداشتن فقط میخوان پول بگیرن بیخودی پشت ترم آخریا حرف نزنین یکی دیگه قانون میزاره به ماچه ؟؟من مطمئنم همش سرکاریه …..حالا فقط واسه ما یه تجربه مصاحبه میشه همین انشا..هرکی لیاقت داره موفق بشه

رها
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۸:۵۴ ب٫ظ

سلام دوستان
این ایین نامه داره قید میکنه که فقط تا ۵ نیمساله ها می تونند اقدام کنند یا ۶ نیمسال ها هم میتونند؟

لیلی
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۶:۱۹ ب٫ظ

بچه ها
کسی هس که همه شرایط این اصلاحیه رو داشته باشه؟

maryam
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

فکر نمی کنم خیلی زیاد باشند.

مت
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۳:۳۷ ب٫ظ

به نظرم آیین نامه مشخص کرده که دانشجویان ترم آخر چه ۴ ترمه چه بیشتر ،بی مقاله هم میتونند درخواست بدهند چون هنوز فرآیند مقاله نویسی را یا شروع نکرده اند یا اکسپت نگرفته اند که طبیعی هم هست ، اما اگر پذیرش دکتری را بگیرنذ متعهد هستند حتما اون مقاله را تا پایان سال اول ارائه کننذ. یعنی اگر ارائه نکنند دچار مشکل خواهند شد.
دوستان فارغ التحصیل چه ۴ ترمه چه بیشتر با توجه به اینکه مقاله آماده شده دارند و به طور کلی رزومه کاملتری ارائه می کنند ، می توانند با خیال راحت درخواست بدهند. ضمن اینکه هم شانس بالاتری دارند وهم دوره دکتری را بدون استرس مقاله از پایان نامه شروع میکنند.
در هیچ کجا صحبتی از محدودیت برای ۵ترمه و…. نشده که اینقدر نگرانتان کرده!

مینا
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۴:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مت

در ماده هشت مورد ۵-۱ این موضوع را مطرح کرده و به نظر من محدودیت پنج ترمه وجود داره مگر اینکه دانشجویان طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی در بعضی رشته ها در پنج ترم اجازه دفاع داشته باشند و بقیه دانشجوهای رشته های دیگر رتبه بندی انها بعد از دفاع در ترم چهار صورت می گیرد. حالا سوال اینجاست که دانشجوهای کدوم رشته ها بعد از دفاع در ترم پنج رتبه بندی می شوند؟

لیلی
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۱:۰۶ ب٫ظ

بچه ها کسی هس
جامعه شناسی باشه؟

مهشید
خرداد ۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

سلام لیلی خانم من جامعه شناسی از دانشگاه تهران با رتبه کل۴۰ در آزمون دکتری هستم
در خدمتم

لیلی
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهشید

خداروشکر مهشید جان
که اومدی
مرسی
من شرایط استعداد درخشان رو دارم ولی میخوام اگه امسال پذیرفته نشدم
دوباره بشینم بخونم
میخواستم بپرسم شما برا درس جامعه شناسی ادبیات چی خوندی؟

مهشید
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

عزیزم من برای حوزه ها هیچ کتابی نخوندم فقط از کتابفروشی سر دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران یک کتاب خلاصه حوزه ها رو گرفتم خوندم. خلاصه ادبیات هم که جزوه کلاسی دکتر اباذری و جوادی یگانه هست داخل اونه
سوالای ادبیات و نظریه خیلی از کتاب نظریه فرهنگی فیلیپ اسمیت میاد خیلی کتاب مهمیه بخوون
نظریه جامعه شناسی استیون سیدمن رو هم بخوون و همچنین فصول آخر ریتزر و روش کیفی بلیکی به روش های کمی هم تسلط داشته باش
در ضمن من با یکی از دوستام با هم میخووندیم همین کتابارو ایشون ۶ماه و من۲ ماه خوندم
دوستم رتبه یک و من ۴۰ شدم
موفق باشی

لیلی
خرداد ۵, ۱۳۹۲ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

مرسی مهشید عزیز
ای کاش اسم کتاب خلاصه رو میگفتی
نوشته کی؟
مال کدوم انتشارات؟
کاش میشد ایمیلت رو داشته باشم
متاسفانه اینجا اجازه نمیدن ایمیل بزاریم
همیشه همینجا کامنت میذاری؟
اگه بازم سوال داشتم بیام اینجا؟

مهشید
خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

والا یه کپی بود از روی اون کتاب حوزه ها که من بخش هایی رو که لازم داشتم کپی کردم واسه همین جلدشو ندارم که اطلاعات کتابو بگم ولی هفته بعد واسه مصاحبه علامه که رفتم میپرسم برات
من در خدمتم عزیزم
هینجا میام سر میزنم
راستی شما ارشد کجا خوندین؟

لیلی
خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

بسیار ممنونم
دوست عزیز
زحمت می کشی شما
من دانشگاه یزد
بودم

لیلی
خرداد ۷, ۱۳۹۲ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

دوست عزیز
مهشید جان
جسارتا میخواستم اگه ممکنه لطف کنید
به غیر از منابعی رو که به صورت مختصر فرمودید
منو راهنمایی کنید که دقیقا برای هر درس نظریه ، روش(کمی و کیفی) و حوزها چه کتابایی رو مطالعه کردید؟
با زهم جسارت منو ببخشید
بسیار ممنونم

سارا
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

دوستان طبق اصلاحیه آیین نامه تاسفانه نیمسال چهارمی های رتبه های اول
تا سوم حتی بدون اکسپت مقاله هم میتونن شرکت کنند که قبل از این
نمی تونستن. ربطی به ۵ ترمه ها نداره که. فارغ التحصیل ۵ ترم با
یک مقاله و رتبه ۱ تا ۳ هم میتونه شرکت کنه. غیر از اینه؟؟؟؟
آخه تو دیدگاهها می بینم دوستان ۵ ترمه طوری صحبت می کنند
انگار که نمیتونن شرکت کنن!!!

saeid
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

خیلی شبه ناک ایین نامه نوشته شده
هر جوری میشه تفسیرش کرد

سحر
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  saeid

موافقم. دقیق نوشته نشده.

نازی-دوستانِ 5 ترمه توجه کنند!!!
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

منم اول فکر میکردم ۵ ترمه بودن اشکال داره
اما رفتم آیین نامه رو چند بار بررسی کردم و دیدم ربطی به دانش آموختگان ۵ ترمه نداره و فقط داره به دانشجویان نیمسال آخر کارشناسی ارشد کمک میکنه.
چون این شرط رو دقیقا جدا کرده و گذاشته تو قسمت” نکات مربوط به دانشجویان کارشناسی ارشد” و شرط مربوط به دانش آموختگان رو هم جدا کرده و قبلش گفته.
اگر میخواست بگه دانش آموختگان باید ۴ ترمه باشند این شرط رو فقط برای “دانشجویان” نمیگذاشت.

سحر
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۳:۲۷ ب٫ظ

نازی جون حالا که گفتی، دقیقتر آئین نامه رو خوندم فکر می کنم همین طور باشه که می گی، احتمالاً می خوان به نفع رتبه اول هائی که هنوز فارغ التحصیل نشدن هم عمل کنن. امیدوارم همین طور باشه و به ما که فارغ التحصیل شدیم، کاری نداشته باشن.

گلبرگ
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

بچه ها نگران نباشید منظور از چهارترمه برای بچه هایی است که هنوز دفاع نکردن و ربطی به ما فارغ التحصیلان که پنج ترمه هستیم ندارد

نازی
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

بله دوستان من آیین نامه رو ب ی وکیل نشون دادم حرف بنده رو تایید کرد
این شرط ربطی ب فارغ التحصیلان نداره خداروشکر
بله

سارا
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۱:۰۶ ق٫ظ

آقا سعید
منم ۵ ترمه دفاع کردم فقط واسه مقاله. خبری شد به منم بگید.

سمیرا
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۱:۰۴ ق٫ظ

سلام
من رشتم کشاورزیه کارامون طوریه که ۴ ترمه تموم نمیشه اگرم بتونیم مقاله نداریم بعد ۴ ترم . بخاطر همین و طبق آیین نامه قبلی پیش رفتم و دفاع نکردم و شدم ۵ ترمه. بیخودی فقط بخاطر داشتن مقاله و شرکت در استعداد درخشان. چرا حق ما رو ضایع میکنن.
مگه ۴ ترمه ها بدون داشتن مقاله استعداد درخشان میشن. یعنی حالا اونا از ماها برتر شدن.
خیلی بی انصافیه.
به کی بگم بچه های رشته کشاورزی ۴ ترمه نمیتونن تموم کنن.
مدیر سایت عزیز پیگیری کنید

آتنا
مهر ۱۷, ۱۳۹۲ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

سلام
به سرپرست وزارت علوم ایمیل بزنید و توضیح بدهید
انشائ ا… اصلاح میشود

samira
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۰:۵۸ ق٫ظ

سلام
من بخاطر گرفتن پذیرش مقالم دفاع نکردم و ۵ ترمه شدم این چه قانونیه و خدایا به کی بگم کاش ۴ ترمه دفاع میکردم.
مدیر سایت محترم لطف کنید پیگیری رو انجام بدین آخه ما چه گناهی کردیم که نوبت به ما میرسه اینجوری شد. من اگه میدونست زودتر دفاع میکردم چرا زودتر نگفتن.
من اصلا ازشون نمیگذرم اگه این قانون رو بر ندارن.
یکی به دادم برسه.مدیر سایت محترم به گوش مسیولین برسونید تو رو خدا

samira
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۰:۵۰ ق٫ظ

سلام لیلی جون
دانشگاه اصفهان یا صنعتی اصفهان کدوم رو میگی عزیزم؟

لیلی
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  samira

دوست عزیز من با دانشگاه اصفهان تماس گرفتم

معترض به وزارت علوم
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

اصلاحیه آیین نامه این موقع سال واسه این بوده که بدون فیلتر مقاله اون دانشجوهایی که میخوان بگیرن…. خیلی بی انصافیه… من از حقم نمیگذرم

امیر
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۹:۲۹ ب٫ظ

مگه چند تا رشته ارشدشون بالای ۱۰ نفر میگیره؟!! والا وزارت علوم خودشم نمیدونه داره چیکار میکنه!!! چند وقت پیش نامه زدن به دانشگاهها که تعداد دانشجوهای ارشد بعضی از رشته ها رو کم کنید (تا ۴۰ درصد)بعد بخشنامه میدن هر رشته ای که ارشدش زیر ۱۰ نفره فقط شاگرد اول و دومش میتونه شرکت کنه!!! حالا اومدیم یه بنده خدایی معدلش بالای ۱۸ باشه ۲ تا هم مقاله داشته باشه و شاگرد سوم باشه چون کلاسشون مثلا ۷ نفر بودن این آقا هم یه دانشجوی معمولی محسوب میشه؟!!

عباس
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۷:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

من دقیقا وضعم همینه!!!!تا دیروز گفته بودند ۱ تا ۳!!مدارکم رو هم ارسال کردم حالا خوابیدند بلند شدند خوابه جدید دیدند!بابا مردم برنامه های کشورشون ۲۰ سالست و بدون تغییر باجدیت پیگیری میشه ماله ما فقط ورود به دانشگاهامون هر سال با یک ایین نامه جدیده!!رتبه های ۱۰ و ۱۱ تو دانشگاه های ما با یک فاند خوب میرن آمریکا و کانادا درس می خونن و نتیجه این همه سال تلاششونو یک کشور دیگه استفاده میکنه وما اینجا سر یکی دو صدم و یک مقاله بالا و پایین مردم رو گذشتیم سر کار!!واقعا تعریف استعداد درخشان بودن اینه که این اقایون میگن؟ یکم پیشه خودشون بشینن فکر کنن ببینن چیکار دارند میکنن

رازی
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام امیر جان، من همچین شرایطی دار. ۴ مقاله، معدل ۱۸.۵، نفر سوم کلاس ۱۰ نفره هستم. با احتساب اینها نمیتونم شرکت کنم….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فرناز
خرداد ۲, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

منم دقیقا همین شرایط رو دارم…دانشجوی سال آخر و با ۲ مقاله چاپ شده آی اس آی و ۲ مقاله کنفرانسی ….شاگرد اول و دوممون مقاله ندارن و من سومم اما اینجوری نمیتونم شرکت کنم!!!!

ماهور
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۷:۱۱ ب٫ظ

درود. جناب مدیر محترم سایت و دوستان ممنون میشم راهنماییم بفرمایید.
سوال اول:
اگر در دکتری بدون آزمون و از طریق استعداد درخشان برای چند دانشگاه مختلف، دعوت به مصاحبه بشیم و در نهایت در همه جا قبول بشیم چه اتفاقی میفته؟
سوال دوم: اگر برای مصاحبه استعداد درخشان دعوت بشیم ولی در مصاحبه حاضر نشیم چطور؟
سپاس

مریم
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ماهور

اونجایی که دوست داری رو ثبت نام میکنی و بقیه رو انصراف میدی، در این صورت نفرات بعدی جایگزین شما میشن

zohreh
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ماهور

سلام این سوال من هم هست میشه جواب بدین

حسین
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۵:۵۹ ب٫ظ

من ورودی ۸۹ بودم. سنوات مجاز واسه ورودی ما ۵ ترم بود. و ترم ۵ دفاع کردم. از سال بعد شد ۴ ترم. در پایان ترم ۴ و ۵ شاگرد اول بودم. چون همه ورودیمون ۵ ترمه دفاع کردن. الان ای آیین نامه شامل منم می شه یا حتما باید ۴ ترمه دفاع کرده باشم؟

saeid
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

منم مثل خودتم
اگه چیزی فهمیدی به منم بگو
مرسی

رویا
خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

شرایط منم مثل توست. خبری شد بهم بگو

saeid
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۴:۳۸ ب٫ظ

من که ۵ ترمه تموم کردم نمیتونم درخواست بدم؟

نمیدونم
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۲:۲۴ ب٫ظ

اونایی که کنکور دولتی دادید یه نگاه به نمره کلتون بندازید به من بگید اگه در صد زبانتون رو تقسیم بر ۲ بکنید در صد استعداد رو تقسیم بر ۴ بگنید وبا خود در صد تخصصیتون جمع بزنید.
جوابش در دو عدد سمت چپ عینا نمره کلتون می شه یا نه؟

فرناز
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  نمیدونم

نه مال من که اینطوری نیست!!

نمیدونم...........................................................
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

مثلا استعداد۳۲درصده تقسیم بر ۴=۸
زبان ۳۰تقسیم بر۲=۱۵
۱۵+۸=۲۳
۲۳+درصد تخصصی مثلا(۵۰)=۷۳
ونمره کل شما باشه۷۳۵۶

raz
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۷:۴۹ ب٫ظ

من استعداد نزدیک ۱۱ و زبان ۳۰ تخصصی نزدیک ۵۱ نمره کل:۸۳۰۴

نمیدونم...........................................................
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  raz

ممنون
پس این جوری که من فکر می کردم نیست

نمیدونم...........................................................
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

چرا من درصدهای خودمو حساب میکنم اینجوری می شه در صدها ونمره کل یکی دیگه رو هم که دارم حساب می کنم جور در می آد پس؟؟؟؟
یعنی رقم صدگان وهزارگان نمره کل در می یاد؟؟؟؟؟؟؟
برام مسئله شده این نمره کل…..

مهشید
خرداد ۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  نمیدونم

ما منم اینطور نشد

نازی
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۲:۲۱ ب٫ظ

خیلی جالبه نوشتن آیین نامه جهت “تسهیل” روند جذب استعداد اونوقت اومدن شرط ۴ ترمه بودن رو عنوان کردن که ۵ ترمه ها برن کنار
بگید تسهیل ورود کسانی که مد نظرتونه!!
آخه چقدر ظلم میکنید؟؟!!

چرا باید دانشجوی ۴ ترمه بی مقاله استعداد درخشان باشه؟؟؟؟

نازی
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱:۴۲ ب٫ظ

ما که متوجه نشدیم چه رشته هایی مجاز به ۵ ترمه شدن هستن…
اما اگه رشتمون اجازه نداشت ۵ ترمه بشه پس ججوری دانشگاهمون که معتبرم هست(خواجه نصیر) اجازه داده ۵ ترمه شیم؟
اگر این شرط برای استعداد درخشان شدن امتیاز باشه هم از نظر قانونی الان که تموم شده نمیتونن بگن و باید شرط ۴ ترم رو قبلش اعلام میکردن نه وقتی گذشته و این شرط عطف بماسبق نمیشه!

لیلی
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱:۲۷ ب٫ظ

من با استعداد درخشان اصفهان تماس گرفتم
گفتن ما اصلاحیه نمیزنیم
ایشالا برا سال دیگه…..

سد ممد
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

ممنون

لیلی به آقای سد ممد
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سد ممد

خواهش میکنم
دوست عزیز

ماهور
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

میشه یکی لطف کنه بگه آخه چه جوری حساب کردن که یه فارغ التحصیل ۴ ترمه بدون هیچگونه رزومه علمی استعداد درخشانه؟؟؟!!!! خب این رو سالهای گذشته می گفتید بیخودی عمرمونو تلف نمی کردیم یک سال.

معترض به وزارت علوم
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

اصلاح کنید آیین نامتونو
حداقل این شرط تعداد ورودی به رتبه رو
که کسایی که تا حالا امید داشتن و پول هم واریز کردن این همه ضرر نکنن
خدااااااااااااااااااااااااااااا

نیلوفر
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

دوستان ممکنه توضیح بدین که رتبه رو چه طور حساب میکنن؟
آیا تقاوتی بین کسانی که ترم چهار دفاع کردن و اونایی که ترم پنج دفاع کردن وجود داره؟

داوطلب
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

ما دستمون هیچ جا نمیرسه
خواهش میکنم صدای مارو به گوش مسئولین برسونید
آخه من که دانشجوی سال آخرم ولی دوتا مقاله دارم…حالا شاگرد سوم شدم یعنی با کسی که شاگرد اوله اما مقاله نداره فرقی ندارم؟!!
اون استعداد درخشانه و باید دکتری بخونه اما من نه؟!!
مگه دکتری به معنی پژوهش نیست؟!!
یعنی اون بدون مقاله بره و من نه؟!!
آخه این انصافه؟!!
حداقل یه تبصره ای میزاشتن که اگه دانشجوی سال آخر مقاله داشت اول تا سوم باشه اشکال نداره!!
آخه ما چه گناهی کردیم که تا حالا اینقدر امیدوارمون کردن و دوییدیم دنبال مدارک و واسه چند تا دانشگاه پول هم واریز کردیم اما حالا میگن نمیشه!!!
تورو خدا بگید اینا که این همه اصلاحیه میزنن این موردم اصلاح کنن

مدیر سایت خواهشا صدامونو برسونید یا شماره بدید خودمون بگیم

afsoon
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

ما که نمی تونیم کاری بکنیم، تورو خدا هرکس ببا دانشگاه خودش تماس بگیره از مسئولش بخواد که اعتراض ما رو به ورزارت علوم بزسونند،عجله کنید بچه ها

داوطلب
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  afsoon

فردا صبح همه بریم دانشگاههامون و اعتراض کنیم تا ایشالله به گوششون برسه و اصلاحش کنن
من که میرم
تو رو خدا متحد باشیم

عباسی
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

موافقم
مدیریت سایت کمکون کنید
ب خدا این انصاف نیست

شیوا
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

کسایی که گفتن دانشجوی ترم چهارم بدون داشتن حتی یک مقاله بیاد مصاحبه
به نظر من اصلا لیسانس هم ندارن مگه میشه یک نفر بدون داشتن حتی یک مقاله استعداد درخشان باشه

شیوا
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

واقعا به نظر من به شما خیلی ظلم شده چون پذیرش یک مقاله توسط دانشجو خیلی سخته

بدبخت بیچاره
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

واقعا مسخرستتتتتتتتتت
متاسفم واسشون ….
اصلا واسه دانشجو هیچ ارزشی قائل نیستن
کاش حداقل انتخاب رشته میکردم و به امبد یه دانشگاه بهتر از طریق استعداد درخشان نمیشستم
یک سال عمرم تلف شد
مجاز بودم اما دانشگاههای سطح پایین قبول میشدم!!
گفتم ۲تا مقاله آی اس آی دارم و رتبه سومم یه جای بهتر از طریق استعداد درخشان میرم
حالا بدون مقاله ها از من شانس بیشتری دارن چون ورودی ما ۶ نفره و فقط شاگرد اولا میتونن!!!
خدایااااااااااااااااااااااااااااااا

لیلی
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱:۱۶ ب٫ظ

خدا خیرت بده
آخه چرا انتخاب نکردی
بابا به خدا استاد یکی از دانشگاه های تهران گفته بود که چون تو دوره دکتری بیشتر کار با دانشجو هستش و استاد فقط یه راهنمایی کوچولو می کنه و بیشتر نقش ناظرداره خیلی سخت نگیرید
نه اینکه همه دانشگاه ها مثل هم باشن ها ولی خوب بیشتر کار و پژوهش با خود دانشجو
حالا حتما خیری بوده
شما غصه نخور
اسم خودتو هم نزار “بدبخت بیچاره”
موفق باشی

بدبخت بیچاره
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

مرسی از دلداریت دوست خوبم
کاش یه تجدید نظری تو آیین نامشون کنن
بیخود عمرمو تلف کردم!!

شما هم موفق باشی

لیلی
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۸:۱۰ ب٫ظ

خواهش می کنم
شاد باشید

هادی
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

سلام
یک سوال، اگر تعداد دانشجویان یک رشته ۹ نفر باشند و یکی نفر سوم باشد و نفر اول آنها در کلاس، سال قبل در دانشگاه پذیرفته شده باشد، آیا نفر سوم میتواند درخواست بدهد؟! ممنون میشوم که پاسخ دهید.!
با تشکر

saeid
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۸:۵۸ ق٫ظ

من که ۵ ترمه تموم کردم نمیتونم درخواست بدم؟

انصاف
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۷:۵۳ ق٫ظ

دانشگاه ما تو محاسبه رتبه ارشد یه هر میزان که از شهریور نیمسال جهارم دیرتر دفاع کرده باشی به ازای هر ماه یک دهم از معدلت کم میکنه!!!! خیلی مسخرست نه؟ یعنی فقط براشون مهمه زود دفاع کنی اصلا کیفیت تزت و سختیش مهم نیست؟؟؟ الانم میگن نیمسال چهارم اصلا مقاله نمیخواد…

مظلوم
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۷:۳۷ ق٫ظ

“برای تعداد ۱۱ نفر و بالاتر رتبه های اول تا سوم معرفی خواهد شد”. یعنی اصلا مهم نیست ۱۰ تا ورودی باشه یا ۳۰ تا؟ آیا عادلانه است رتبه ۳ دانشگاهی با ۱۰ ورودی ارشد بتونه درخواست بده ولی رتبه ۴ دانشگاهی با ۳۰ ورودی ارشد که شاید معدلش یالاتر هم باشه نتونه؟؟؟ منطقی و درستش اینه که درصدی باشه. مثلا بگن ۲۰ درصد اول هر رشته با شرط معدل بالای… میتونن اقدام کنن.

سکوت
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۷:۳۲ ق٫ظ

با این طرح نیمسال چهارم و حذف شرط مقاله رسما میخوان اونایی رو که میخوان بگیرن. اصلا هم مهم نیست چقدر کار پژوهشی خوب کرده باشی؟؟؟

sara.sanayeiiee
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سکوت

آخه این چه حرفیه می زنید. یکم فکر کنید. فرض کنید واسه۱دانشگاهی ۴ نفر درخواست دادن۱نفر ترم آخر بدون مقاله۱نفر درسش تمام شده و ۱مقاله دارد ۱نفر ۲سال درسش تمام شده و ۳مقاله داره و ۱نفر ترم آخر و ۱مقاله.
خوب معلوم دانشگاه اون کسی رو قبول می کنه که تعداد مقالش بیشتره حالا می خواد ترم چهار باشه یا درسش تمام شده باشه. چرا انقد حرص بیخود می خورید. این آئین نامه فقط الاف بازی هستش. من دانشگاه خودم می گرفت منم رتبه۳سهتم و۴تا مقاله کنفرانسی ترم ۴ جالب این که حتی۱نفر هم از دانشکده خود ما واسه مصاحبه دعوت نکرده. حتی به آئین نامه های خودشون هم عمل نمی کنند۱۰% باید از دانشگاه خود و ۱۰% از دانشگاه های دیگه دعوت کنند.

مریم
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۷:۲۲ ق٫ظ

من که تا شهریور ۶ ترم میشم و رتبه دو بین نه نفر هستم دوتا مقاله هم دارم که هنوز پذیرش نشده که انشاله تا چند ماه دیگه پذیرش میشه نمیتونم شرکت کنم؟آخه رشته من چهار ترمه تموم نمیشه.تو رو خدا یکی جواب بده

ناراحت
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۴:۴۲ ق٫ظ

شرط مقاله الزاما مستخرج از ارشد چه صیغه ایه؟ دانشجویی که از تز لیسانسش مقاله داده ولی به خاطر زمان نوشتن و اکسپت مقاله فعلا پذیرش مقاله ارشد نگرفته نباید بتونه درخواست بده!!!

نازی
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۴:۳۹ ق٫ظ

یعنی چی ترم ۴ باشه،بی مقاله میشه؟؟؟؟؟؟!!!
چه رشته هایی میتونن ۵ ترمه بخونن؟!
این چه وضعیه هر روز یه تصمیم میگیرن!!
یکدفعه اسم کسانی که مدنظرتونه بدید همه رو راحت کنید دیگه!!

معترض
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۴:۳۹ ق٫ظ

بابا خیلی مسخرست بالای ده نفر ورودی فرقی نداره چندتا ارشد باشه. رتبه ۴ دانشگاهی با ۳۰ ارشد نمیتونه درخواست بده ولی رتبه ۳ دانشگاهی با ۱۰ ظرفیت میتونه!!!!!! باید درصدی باشه.

بنده خدا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

نازی خانم مشکل من هم همینه دیکه پارسال همین شرایط رو داشتم و نتونستم از سهمیه استعداد استفاده کنم الان تو یه دانشگاهی دانشجوی دکتری شدم که اصلا ازش راضی نیستم تواین یک سال پذیرش دو تا مقاله هم گرفتم رتبه اول با معدل ۱۹ هم هستم اما می گن چون دانشجوی روزانه ای نمی تونی امسال انصراف بدی و دوباره اقدام کنی.
بخدا من نمیگزرم اگه پارسال این قانون رو میذاشتن من الان وضعم این نبو
اخه ادم دردش رو به کی بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بنده خدا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

چرا باید هر روز ایین نامه تا این حد تغییر کنه.
خودش هم تو روزای آخر؟
یه بار دیگه به همه بگید بیاین دکتری دیکه. واقعا که…

شیوا
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  بنده خدا

با سلام
در خصوص اصلاحیه آیین نامه دکترا بدون آزمون
به نظر شما که اصلاحیه زدین حالا بین من که شاگرد اول هستم و دو مقاله از پایان نامه دارم و برای مقاله دوم خیلی سختی کشیدم چون موضوع پایان نامه سخت برداشتم تا این شرایط استعداد درخشان شاملم بشه
حالا چه فرقی با اون کسی که یک مقاله از پایان نامه داره هست من چه امتیازی نسبت به اون دارم چون هر پایان نامه الکی باشه یک مقاله داره پایان نامه باید سنگین باشه تا بتونی چند مقاله در بیاری

saeid
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

بابا اینا دیگه کی هستند؟!!!
خوب اون موقع که ما درس میخونیدیم گفتند ۵ ترمه هم تموم کنی اول حساب میشی ماهم ۵ ترمه تموم کردیم اونم واسه خدمت سربازی!!!
حالا هیچی به هیچی!!!
خدایا ما رو نجات بده

saeid
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

در خصوص رشته هایی که طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی در دوره کارشناسی ارشد برای ۵ نیمسال تدوین و تصویب شده است رتبه بندی پس از گذشتن ۵ نیمسال تحصیلی از هر ورودی در هر کدرشته محل انجام خواهد شد.

کسی میدونه اون رشته ها چی هستند؟

سید مجید مدنی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۹:۴۹ ب٫ظ

هر دم از این باغ بری می رسد!!!!!!!!!!

eng2013
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

باغ!!!!!!!

نیلوفر
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۹:۴۸ ب٫ظ

اگه کسی ترم چهار دفاع کرده و معدل پایین تری داره رتبه بهتری خواهد داشت از کسی که ترم پنج دفاع کرده و معدل بالاتری داره؟؟؟؟؟؟

شاگرد اول
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۹:۴۵ ب٫ظ

واقعا انشا الله خداوند خیر دنیا و آخرت رو به شما بده به خاطر اطلاع رسانی لحظه به لحظه تان .
چقد من از اصلاحیه آئین نامه خوشحال شدم .

سینا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۹:۳۳ ب٫ظ

sسلام ببخشید این که در قسمت ۲-۵- اومده بر اساس طرفیت ورودی مثلا ۵ نفر میشه اینکه فقط نفر اولو میگیرن برای دکترا بدون ازمون در اینجا این طرفیت ۵ نفر روزانه و شبانه روی هم منطور است یا اینکه فقط روزانه؟

لیلی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۹:۱۶ ب٫ظ

آره به قرآن
یعنی نمیتونستن زودتر بگن

raof
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۹:۱۳ ب٫ظ

تورو خدا این چه مسخره بازی که در اوردین بگین میخاین دانشجوای خودمونو برداریم یه روز یه مقالش میمکنین یه رزوز اونم برمیدارین

شیوا
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  raof

اینها فردا مینویسند هر دانشجوی میخواد بیاد اسم بنویسه بعد ما خودمون دعوت میکنیم (دانشجو خودمون)

علی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۹:۰۶ ب٫ظ

آخه کسی نیست بهشون بگه اطلاعیه به این مهمی رو الان باید بدید؟ الان که همه دانشگاه ها اطلاعیه ثبت نام رو دادند؟
خوب معلومه امسال هیچ دانشگاهی زیر بار این ابلاغیه نمی ره.

سحر
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

علی آقا متاسفانه همچین فرقیم نداره کی بزنن. هر دانشگاهی واسه خودش هر قانونی دلش بخواد می گذاره اصلاً کاری به آئین نامه ندارن

afsoon
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

علی جون کاش اونجوری باشه، منطقی نیسف الان اعلام کردن.

eng2013
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

درود
بهتر دوستان هر کدوم پیگیر این موضوع حداقل توی دانشگاه خودشون باشند که انشا… همه به حقشون برسند.

Davtalabe 92
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

Vaghan

هادی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۸:۲۱ ب٫ظ

سلام
یک سوال، اگر تعداد دانشجویان یک رشته ۹ نفر باشند و یکی نفر سوم باشد و نفر اول آنها در کلاس، سال قبل در دانشگاه پذیرفته شده باشد، آیا نفر سوم میتواند درخواست بدهد؟! ممنون میشوم که پاسخ دهید.!
با تشکر

سد ممد
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

خیر
ربطی نداره!

کریم
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۷:۵۴ ب٫ظ

دست گلتان درد نکنه برای اطلاع رسانیتان.
با این اصلاحات بنابراین دانشگاه ها باید اطلاعیه های خودشونو اصلاح کنند. و مدت زیادتری را برای شرکت افراد در نطر بگیرند.

سد ممد
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۷:۴۵ ب٫ظ

من دانشجوی نیمسال اخر هستم
و دو مقاله از پایان نامم استخراج کردم
دانشگاه اصفهان درخواست دادم
بهم زنگ زدند که باید مقالاتت پذیرش گرفته باشه گفتم آخه پذیرش یه سال وقت میخاد و مقاله هامو تازه استخراج کردم چه جوری پذیرش بیارم!
بخاطر همین موضوع اسممو از لیست خارج کردند
بنظرتون زنگ بزنم پیگیری کنم؟ یا نه؟
لطفا مدیر سایت و داوطلبین راهنماییم کنند :(

لیلی به آقای سد ممد
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  سد ممد

منم دقیقا مشکل شما رو دارم با منم تماس گرفتن و به خاطر این موضوع رد کردن منو
سه روزه از صبح ساعت۷:۳۰ تا ساعت ۳ بعد از ظهر دارم زنگ میزنم دانشگاه اصفهان همش اشغال
نمیدونم آخه با کی صحبت می کنن

سد ممد
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۴:۲۰ ب٫ظ

لطفا اگه خبری شد به همین جا به من اطلاع بدهید
ممنون از شما

amir
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۷:۱۳ ب٫ظ

سلام این شیوه نامه شامل دانشگاه ازاد هم میشه لطفا راهنماییم کنید

فرزاد
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۶:۵۵ ب٫ظ

آیا این به این معنی است که دانشجوی ورودی مهر ۸۹ که در نیمسال چهارم در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود (بدون احتساب نمره پایان نامه) رتبه اول بوده و تا پایان نیمسال چهارم دارای یک مقاله چاپ شده و یک مقاله پذیرفته شده نیز بوده ولی بدلیل عدم اجازه استاد راهنما برای دفاع تا پایان نیمسال چهارم(شهریور ۹۱)، دفاع از پایان نامه را در آبان ۹۱ (نیمه اول نیمسال پنجم) انجام داده و در عوض در هنگام دفاع دارای ۳ مقاله ISI بوده و با درجه عالی نیز دفاع کرده است، نمی تواند از تسهیلات فوق بهره مند شود؟ از مدیریت محترم سایت و یا عزیزانی که مطلع هستند خواهش می کنم توضیح دهند.

معترض به وزارت علوم
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۴:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  فرزاد

فرزاد جان. رتبه بندی شما با احتساب پایان نامه انجام میگیرد و اگر رتبه یک تا سه باشید میتوانید درخواست دهید

نیلوفر
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرزاد

این سوال من هم هست…
اگر دوستان اطلاع دارن لطفا توضیح بدن.

دنیز
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۶:۳۴ ب٫ظ

سلام
براساس آئین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد مصوب شورای عالی برنامه ریزی، طول دوره کارشناسی ارشد رشته ی تحصیلی من بطور متوسط دو سال و حداکثر ۳ سال می باشد، و من در نیمسال ۵ دفاع کرده ام، به نظر شما می تونم در صورت دارا بودن بقیه ی شرایط، از این آیین نامه برای ورود به دوره ی دکتری استفاده کنم؟

نازی
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۴:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  دنیز

میشه بفرمایید از کجا میتونیم این آیین نامه رو ببینیم؟
ممنون

شرط رتبه
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۶:۱۹ ب٫ظ

یعنی چی؟ من ۴ ترمه دفاع کردم. آخرین روزی که میشد با ۴ ترم دفاع کرد. اون موقع نفر دوم بودم. ولی دو نفر ترم ۵ و ۶ دفاع کردن و معدلشون از من بیشتر شد. من شدم نفر چهارم. حالا یعنی میتونم شرکت کنم؟ فردا آخرین فرصت امیرکبیره. من گواهی رتبه ندارم. خواهش میکنم جواب بدین

afsoon
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۵:۵۴ ب٫ظ

ای خدا هر روز یه آیین نامه، حالا تکلیف ما که شرایطمون با این آیین نامه جور نیست (بین ۶ نفر ۳ هستم)و به حساب دانشگاه ها پول واریز کزدین چیه؟؟؟؟؟؟؟

بهار
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۵:۵۲ ب٫ظ

سلام
یعنی دانش آموختگاه دانشگاه آزاد دیگه نمی تونند شرکت کنند؟؟
لطفا” جواب بدین

سد ممد
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

چرا می تونن همه دانشگاها گفته بعدش چند نقطه گذاشته منظورش آزاده

نازی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۵:۴۶ ب٫ظ

نوبرشه والا:
برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد (نیم سال چهارم ) که پس از پایان همان نیمسال دانش آموخته می شوند ارائه مقاله الزامی نمی باشد.

چرا حالا این شرایطو گذاشتن؟ چرا پارسال نگفتن؟

eng2013
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  نازی

منم پارسال که دانشجوی بودم یک مقاله داشتم ولی به خاطر اینکه ۲ تا مقاله می خواست نتونستم بدون آزمون شرکت کنم.
حالا که اصلا شرط مقاله سال آخری را هم برداشتند!!!!! خدا شانس بده

ماهور
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  eng2013

منم همینطور، پارسال ۱ مقاله داشتم و بدون آزمون درخواست ندادم. آخه یکی بگه کجای اون کسی که ۴ ترمه دفاع میکنه و حتی یه مقاله هم نداره استعداد درخشانه؟؟؟؟!!!!!!

اصغر
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۲ ۵:۲۹ ب٫ظ

دانشگاه آزاد چی پس؟ داخل اون جدول اسم آزاد اصلا نیست؟
این همه مدارکی که ارسال کردیم چی میشه؟