پذیرش بیش از 20 هزار نفر برای مصاحبه دکتری

مشاور عالی سازمان سنجش از پذیرش بیش از 20 هزار نفر در فرایند انتخاب رشته دکتری سال 92 خبر داد و گفت: از این تعداد برای مصاحبه دعوت به عمل می آید.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 92 از ساعت 20 فردا یکشنبه 15 اردیبهشت ماه روی سامانه سازمان سنجش منتشر می شود.

وی گفت: تعداد 20 هزار و 479 نفر در این مرحله پذیرفته شدند که از این تعداد 7 هزار و 562 نفر زن و 12 هزار و 917 نفر مرد هستند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، پذیرفته شدگان در 5 کد رشته محل و به صورت چند برابر ظرفیت همچنین بر اساس اولویت کد رشته محلهای انتخابی و نمرات علمی آزمون و با در نظر گرفتن سایر ضوابط به عنوان معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه به دانشگاهها معرفی می شوند.

وی ادامه داد: فهرست قبول شدگان نهایی در فرایند مصاحبه، نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

315 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۳:۴۱ ب٫ظ

پارسال رتبه های ۵۰۰ و ۶۲۰ در رشته فیزیک به مصاحبه دعوت شدن و روزانه هم قبول شدن
بستگی به انتخابها داره
فیزیک امیدوار باش

پیام
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۳:۰۷ ب٫ظ

دوستان عزیز:

لطفا به آیتم:

نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۲ اعلام شد…

بیایید…

ریاضی کاربردی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۲:۰۳ ب٫ظ

سلام بچه ها، خانوم ها و آقایووون دکتر من سال اولمه شرکت کردم از مشاورین و بچه هایی که تجربه دارن لطف کنن راهنماییم کنن
این هزینه صلاحیت های عمومی باید کی پرداخت بشه؟ یا باید پرداخت میشده من پرداخت نکردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۲ ۲:۰۰ ق٫ظ

یه هفته بعد اعلام نتایج یعنی ۲۲ اردیبهشت وقت داره نگران نباش

فرزین
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱:۵۹ ب٫ظ

سلام اقا پیام رتبه من ۱۱ شده
دو شهر رشته ما رو میگیره،یکی دو نفر روزانه و یک نفر شبانه، یکی هم سه نفر روزانه .
به نظرتون جایی دعوت میشم؟
مرسی

پیام
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرزین

اگر تعداد مجازین روزانه بالای ۲۲ باشه بله…شبانه هم تا حدی شانس داری ولی کمه

ریاضی محض
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱:۴۹ ب٫ظ

سلام
من که ۴۳۰ شدم از ۳۳۰ نفر ضرفیت روزانه و ۷۰۰ مجاز انتخاب رشته روزانه، آیا برای روزانه ها رتبه مرزی محسوب میشم

پیام
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

بله…

ابراهیم
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱:۴۳ ب٫ظ

با سلام
امروز بلأخره روز موعودِ و همه ی کسانی که زحمت کشیدند نتیجه زحمتشونو می بینند.
اُمیدوارم که امشب همگی خوشحال شید. از آقا پیام و همه ی دوستانی که در این سایت یار و همراه داوطلب های عزیز بودن تشکر می کنم و بهشون خسته نباشید میگم.

تا چند دقیه دیگه وارد بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) میشم واسه همتون دعا میکنم.
اُمیدوارم همه تون موفق بشید….

یه بدشانس
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۹:۱۵ ق٫ظ

بابا ناسلامتی قراره دکتر شین
یعنی چی رتبم اینه کجا دعوت میشم؟؟؟؟؟؟
۱ روز صبر کنین نتیجه میاد!!!!!
دوستان که سنجش نیستن هی میخواین نظر بدن
به بقیه مربوطه کجاهارو زدن

امید
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  یه بدشانس

این نکته را قبول دارم، دقیقاهمین طوره بستگی داره که رتبه های پایین تر از ما چه جاهایی را انتخاب کردند. البته دوستان هم وقتی به سوالات ما لطف میکنند جواب میدن هم صد در صد نمیگن همین میشه فقط یک پیش بینی هست
انشاا… هرچی خیره همان پیش بیاد و بهترین ها در انتظار ما باشه.

یه بدشانس
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  امید

دوستان لطف دارن
ولی چند ساعتم صبر کنین نتیجه میاد دقیقا میفهمین
من تهران قبولم ولی نزدم خوب هرکی عقیده شخصی داره نمیشه قضاوت کرد

فیزیک.به اقا پیام
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  یه بدشانس

رتبه ۵۰۰واخرین رتبه مجاز روزانه ۸۴۰وشبانه ۱۴۰۰وظرفیت روزانه ۳۴۵.امیدی به روزانه هست؟شهرستان رده ۲و۳؟

پیام
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱:۲۶ ب٫ظ

شانستون خیلی کمه…ولی شاید

پیام
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۹:۰۷ ق٫ظ

دوستان عزیز:

نتایج مدعوین تا ساعات دیگر میاد و از ۳۶۵۰۰ نفر انتخاب رشته کننده ۲۱۰۰۰ نفر دعوت شده اند.یعنی حدود ۵۸% که در نهایت ۳۳% قبول خواهند شد یعنی بیش از ۱۱۵۰۰ نفر. امیدوارم دوستانی که رتبه های مرزی دارند حداقل به یک جا دعوت شوند.

امید
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۹:۰۲ ق٫ظ

باسلام
دوستان به نظر شما با رتبه ۱۲ و آخرین رتبه مجاز در روزانه ۷۸ و ظرفیت پذیرش روزانه ۲۹ نفر می تونم به دانشگاه تهران که دو کد رشته ۳ تایی اعلام کرده یعنی ۶ تا دعوت شوم چون ارشدم دانشگاه تهران بودم بقیه هم مدرس ۳ تاروزانه و بهشتی ۳ تا خوارزمی ۵ تا مشهد ۳ تااصفهان ۶ ؟ اگرچه امشب مشخص میشه اما میخوام بدونم اگر دانشگاه تهران را نمیارم بیخود امید نداشته باشم و از همین الان خودم را قانع کنم. از نظرات شما متشکرم

پیام
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  امید

ضریب دعوت رشته شما ۳ است قاعدتا تا رتبه ۹ به تهران دعوت میشن ولی تا ۱۲ هم ۳۰% امکان داره چون به علت کم بودن انتخاب محل ضریب دعوت ۴ بشه و تا ۱۲ برن تهران

امید
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  پیام

از پاسخگویی شما متشکرم. انشاا… که رتبه های پایین تر از من چند تایی دانشگاه تهران را انتخاب نکرده باشند.

آرش
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۸:۵۴ ق٫ظ

با سلام
دوستان گرامی امیدوارم تا چند ساعت دیگه همگی خبرای خوب بشنوید.رشته من ریاضی کاربردیه رتبم ۱۶ شده به نظرتون امیدی هست برای مصاحبه شریف یا تربیت مدرس دعوت بشم؟

پیام
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  آرش

بله..مدرس ۱۰۰%

مایا به پیام ومشاور دکتری
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۸:۱۱ ق٫ظ

سلام. امتحان جبرانی دکتری برای داوطلبین جامانده بخاطر برف شدید قراره ۲۷ اردیبهشت برگزار بشه مثلا سبزواریها و… این بی عدالتی محضه. ما که مسافت ۳ ساعته رو ۱۸ ساعت با گریه و زاری تو برف طی کردیم. حالا اونا تو شرایط ایده آل بیان امتحان بدن؟ تازه جوابهاشون رو با ما مقایسه میکنند؟ این چه انصافیه. …

محمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

جدی می گین؟ این خبرو از کی شنیدین؟

مایا به پیام ومشاور دکتری
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

به تمام جامانده ها از طرف سازمان سنجش زنگزدند روز توزیع کارت و محل آزمون رو مشخص کردند. بنرهاش رو هم بزرگ تو سطح شهر زدند

ندا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

عزیزم خودتو جای اونا بذار ببین این مدت چقدر بهشون سخت گذشته چقدر استرس دارن، شما درست میگین که نباید با ما و شرایط ما مقایسه بشن ولی تکلیفشون چی بشه؟ اونا هم مثل ما تلاش کردن و زحمت کشیدن و حقشون هست که به هدفشون برسن، این افکار رو از ذهنت پاک کن و اونا رو با خودت مقایسه نکن.
انشالله موفق باشی.

مایا به پیام ومشاور دکتری
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

نه ببین ندا خانم. ما هم شرایط برابر با اونا داشتیم ولی چون خونده بودیم و شرایط جوی رو دیده بودیم زودتر راه افتادیم. ما با کلی استرس سر امتحان نشستیم. به خدا من سر زبان اصلا نفهمیدم.با اینکه زبانم عالی بود ولی خراب کردم. تازه اینا نتایجشون با ما هم مقایسه میشه. این ااراد ۷۰ روز بیشتر از ما وقت مطالعه دارند

الهه
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

متاسفانه منم این مطلب رو شنیدم…
من قبل از اینکه نتایج بیاد شنیدم که دوباره قراره امتحان بدن ولی دیدم خبری نیست گفتم حتما کنسل شده ولی انگار نه…

akram
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۶:۳۷ ق٫ظ

مدیریت محترم سایت

می خواستم تشکر کنم از سایت خوبتون و

از آقا پیام عزیز و صبور
امیدوارم قبول بشید
ممنون از پاسخ های منطقی و مودبانتون

محمد مهدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۰:۱۴ ق٫ظ

سلام پیام جان
با این تعدادی که برای مصاحبه اعلام کردند من با رتبه ۵۵ و تعداد روزانه ۳۷ و آخرین رتبه مجاز روزانه ۹۲ دعوت به مصاحبه روزانه می شوم؟؟؟

پیام
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۸:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

دوست عزیز:

شانستون کمه…تا ۴۵-۴۶ دعوت میشن حداکثر

nahid
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

پیام جان با در نظر گرفتن اینکه در رشته ما ظرفیت روزانه ۱۸۵ نفر و شبانه وپردیس ها هم ۵۵ نفر هست باز هم شانس من کمه؟

Inorganic
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  nahid

reshtat chiye?che ghadr khoobe zarfiatatoon!!!

Inorganic
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

سلام آقای پیام
من رشته ام شیمی معدنیه
رتبم شده ۳۶۲ فقط شبانه و پردیس و غیر انتفاعی مجاز شدم..آخرین رتبه مجاز شبانه هم ۵۹۸ هست.توی رشته های انتخابی عیر انتفاعی وجود نداشت و فقط شبانه و پردیس بود و به دونه پیام نور…من همه رو زدم و کلا هم ظرفیت هایی که شمردم تو این جاها ۳۲ نفر بود..
احتمالش هست جایی معرفی شم یا کاملا محاله؟؟؟

آریوبرزن
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۷:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  Inorganic

غیرممکنه

Inorganic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  آریوبرزن

:-(

پیام
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۸:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  Inorganic

شانستون کمه

سعید
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

رتبم ۱۶ شده، آخرین رتبه مجازی ۵۲ هست تعداد پذیرش ۱۳نفر ۵امیرکبیر ۶پژوهشگاه
دعوت میشم؟؟؟ خاهش میکنم!! استرس گرفتم

نازی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

دعوت می شید!

سعید
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

!!!

آریوبرزن
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۷:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

آره سعید جان.با این رتبت دیگه استرست واسه چیه؟ قبول میشی انشالله

پیام
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۸:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

بله

ریاضی کاربردی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

بچه ها من خوابم نمیاد :(

nahid
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

سلام پیام جان رتبه ۴۹۱ از ۸۰۶ نفر مجاز و ۴۴۵ مجاز روزانه هستم.آیا به پردیس شهید بهشتی یا تبریز دعوت میشوم؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  nahid

شانست کمه…پردیس شهرستان شاید

سعید
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۵۴ ب٫ظ

با سلام
سال قبل کلا ۱۰۵۰۰ نفر ظرفیت کل بود و ۱۵۰۰۰ نقر به مصاحبه دعوت شدند و امسال حدود ۱۲۰۰۰ (بد ترین حالت گفته شده )ظرفیت داریم که ۲۱۰۰۰ نفر به مصاحبه دعوت شدن یعنی سال قبل ۱.۵ برابر و امسال تقریبا دو برابر. پس حتما شرایط بهتر از سال قبل است. اگر عدد۲ را در ۱.۲ ضرب و بر ۱.۵ تقسیم کنیم (نسبت روزانه به نسبت کل پارسال ) در ان صورت ظرفیت ۱.۶ برابر برای روزانه بدست می آید

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

این نسبت برای روزانه در مقابل شبانه و غیره کم خواهد بود دلیلشم برمیگرده به انتخابهای شبانه و غیره به صورت صوری از طرف خیلی از داوطلبان که در واقع شانس معرفی شدن برای سایر داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بیشتر شود…..

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

البته شما از نظر اماری درست میگین..ولی چیزی که به ان توجه نکردید افزایش پذیرش غیر روزانه است که بنظر میاد اکثر مدعوین را تا چند برابر(حداقل ۵ تا ۱۰ برابر) به غیر روزانه دعوت کرده اند. ولی من هم دوست دارم تا ۱.۵ برابر به روزانه دعوت شده باشند

پوران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۴۸ ب٫ظ

سلام و درود
من یک مقاله ISI دارم که تو Black List هستش
فبلا که من سابمیت کردم تو لیست سیاه نبود جدیداً اینطوری شده
به نظرتون تو مصاحبه نشون بدم یا نه؟

ممنون از همگی

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  پوران

نه…

chemist
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۷:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  پیام

منظور از black list چیه؟

پوران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۹:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  chemist

یعنی نشریات بین المللی بی اعتبار.

امیر
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۹:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  chemist

ینی وزارت علم قبول نداره اسمتو به انگلیسی نوشتی شیمیست اما بلک لیست نمیدونی چیه آی خدا منو بکش

chemist
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

برادر عزیز من این قضیه رو تا حالا نشنیده بودم!از شما بعنوان یه شرکت کننده آزمون دکتری بعیده که کسی رو مسخره کنید! چقدر خوبه قبل از اینکه دکتر بشیم یه بازبینی تو رفتارمون داشته باشیم.

s
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  پوران

پوران جان راستش من اطلاعی ندارم.فقط خواستم بدونم این لیست رو کجا(یا کدوم سایت ) تهیه کردی؟
ممنون عزیزم

پوران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  s

سلام
از سایت وزارت علوم

s
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۶:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  پوران

ممنونم. انشاءا… موفق باشید.

وحید مغانی(آبخیزدار)
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  پوران

ببری بهتره

رها _ عربی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

جناب مفانی نظراتت خیلی عجیبه ! مقاله ای که تو بلک لیسته چه فایده ای داره؟ شما مطمئنی با ازمون دکترا و روند پذیرش اشنایی؟؟؟؟

Babak
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۳:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  رها _ عربی

آقا ببر نترس اینا که مصاحبه می کنن معمولا سر در نمیارن

وحید مغانی(آبخیزدار)
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رها _ عربی

شما اگه بدونی سر جلسه چه ها که نمیبرن و به چه ها که امتیاز نمیدن!!!!!!!!!
شاخ درمیاری.!!!!!!!!
بعدشم فرض کنیم در عین آگاهی شما به بلک لیست مقاله فرستادی جرم که نکردی فوقش امتیاز نمیدن بعدشم شما فعالیت علمیتون رو که انجام دادین میخاین قایم بکنین؟؟!!! عجبا!!

sara
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  پوران

دانشگاه های خوب به مقالات غیر معتبر نمره منفی داده بودن.از تربیت مدرس و صنعتی اصفهان که مطمئنم.

نرگس به آقا پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۴۰ ب٫ظ

من کلاس حل تمرین داشتم این به عنوان رزومه قابل ارائه هست؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۵۱ ب٫ظ

بله باید گواهی از اموزش برای تدریس مربوطه بگیرید

sky
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

سلام
ببخشید مدارک زبان از موسسه های آموزش زبان واسه مصاحبه به درد میخوره؟

وحید مغانی(آبخیزدار)
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  sky

قطعا ببرید

Babak
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۳:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  sky

خیر، البته هر دانشگاه ضوابط خودش رو داره

ریاضی کاربردی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۳۳ ب٫ظ

مهارت های خاصمون از جمله برنامه نویسی MATLABو آشنایی با الگوریتم های ریاضی و مدرک کامپیوتر ICDL و LATEX به نظرتون پوئن مثبت برای مصاحبه محسوب میشه دوستان و مشورین عزیز؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۵۳ ب٫ظ

ok

امیر
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

۱۰۰%

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

صد در صد اهمیت داره و امتیازشم محسوب میشه

Babak
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۳:۲۸ ق٫ظ

اگه certificate اتمام ئوره ئاشته باشی شاید منظور نظر باشه، البته من ندیدم که امتیازی تو لیست ها داشته باشه ولی شاید تو دید اساتید جلب توجه کنه

احمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۳۰ ب٫ظ

خدایا مارا به مرحله مصاحبه برسان بقیه رو هم خودت کریمی، ببینم چه میکنی خداجان، اگه مارو ایندفه از پل رد کنی قول میدم آدم بشم درس بخونم درس حسابی ….
با آرزوی موفقیت برای همه

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

الهی آمین..

afrooz
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

الهی به امید تو ولطف همیشگیت.باز هم کمکمون کن…

Babak
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۳:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

البته همچین اش دهن سوزی هم نیست ولی به هر حال خدا همه کس رو به مصلحت خودش در جای مناسبش قرار می ده
ان شا اله که شما هم دعوت میشی هم قبول

ریاضی کاربردی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۲۸ ب٫ظ

سلام به آقا پیام مشاور عزیز و دوستان عزیز یکی جواب منو بده
کارگاهها و همایش های علمی که شرکت کردیم و گواهی گرفتیم آیا رزومه محسوب میشه؟ خوب فقط شرکت کننده باشیم و مقاله نداشته باشیم یعنی ارزش داره توو مصاحبه ببریم؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۴۷ ب٫ظ

نه زیاد ولی ببر

امین
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۵۸ ب٫ظ

هرچی داری ببر…بذار توو رزوومه….امتیازم نداشته باشه..حداقل ممکنه اثر مثبت بذاره روو اساتید…پس ببر عزیز ببر…

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

بله برای برخی از دانشگاهها رزومه محسوب میشه
هر گواهی که به رشته تحصیلیتون مربوط میشه ارائه دهید

حسین
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۱۹ ب٫ظ

سلام
می خواستم بدونم با شرایط زیر برای مصاحبه شبانه دعوت می شم:
مکانیک تبدیل
رتبه:۳۰۳
آخرین رتبه مجاز روزانه:۳۲۲
آخرین رتبه مجاز:۵۶۵
طرفیت روزانه ۱۳۰
طرفیت شبانه :۱۲
پردیس:۲۰

با تشکر

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

شاید پردیس۳۰%

ریاضی کاربردی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۱۴ ب٫ظ

به هستی نا امید از همه چی
ناشکری نکن عزیزم همین که سرکار میری خدارو شکر کن !!!
خیلی از ماها هم دانشگاههای بزرگ و روزانه با معدل های بالا درس خوندیم از جمله خودم ولی بیکاریم قدر این نعمت رو بدون و خدارو شکر کن

سازه های آبی 2
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۰۹ ب٫ظ

سلام دوستان
یه سوال
من آزمون ام سی اچ ای نمره اوردم
مدرکشو باید از کجا بگیرم؟

فریبرز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۱۸ ب٫ظ

سلام عزیز، تو همون سایتی که ثبت نام کردی صفحه ی اولش شهرها و آدرس ها رو نوشته.

نوشین
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۲۰ ب٫ظ

سلام
از دانشگاهی که توش آزمون رو دادی

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۲۱ ب٫ظ

تهران- میدان فردوسی– خیابان شهید موسوی (فرصت قدیم)– نبش بن بست سهیل – سازمان امور دانشجویان – طبقه چهارم – اتاق ۴۳۵

سازه های آبی 2
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

مرسی آقا پیام
مطمئنید دیگه؟
برم یعنی فردا؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۴۸ ب٫ظ

۱۰ روز بعد از اعلام نتایج

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

ببخشید ۳ روز بعد از اعلام نتیجه

سازه های آبی 2
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

مرسی آقا پیام
مرسی از همه دوستان

sky
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

تهران- میدان فردسی-خیابان شهید موسوی(فرصت قدیم)-نبش بن بست سهیل-طبقه چهارم-اتاق ۴۳۵
کارت ملی هم همراه داشته باشین.

control
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۰۸ ب٫ظ

بابا ول کنید مثله بچه ها هر کی رتبه میزاره کجا قبول میشم فردا معلوم میشه دیکه مثلا سنی ازتون گذشته ۱۸ ساله نیستین که

امیر
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  control

موافق

Babak
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۳:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  control

بچه ها استرس دارن خوب، به هر حال بالا هم گفتم فقط ۴ ۵ سال کار بی مواجب

حقوق جزاعلوم تحقیقات
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۰۶ ب٫ظ

سلام آقای پیام-ظرفیت روزانه ۴۰ شبانه ۱۰ نفر-کل مجازین ۱۴۸ رتبه ۱۴۲-بنظرشما امیدی هست؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۲۲ ب٫ظ

کم

رها _ عربی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۰۶ ب٫ظ

به عبد

مهم نیست که آخرین نفر معرفی شده باشم یا اولی چون رزومه ام خوبه و اونجا دانشگاه ارشدم هست . امیدوارم دعوت بشم چون دانشگاههای دیگه هم بچه های خودشون رو میگیرن و امید چندانی به بقیه انتخاب هام ندارم…

ریاضی کاربردی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۰۵ ب٫ظ

سلام به آقا پیام مشاور عزیز و دوستان عزیز یکی جواب منو بده
کارگاهها و همایش های علمی که شرکت کردیم و گواهی گرفتیم آیا رزومه محسوب میشه؟ خوب فقط شرکت کننده باشیم و مقاله نداشته باشیم یعنی ارزش داره توو مصاحبه ببریم؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۲۳ ب٫ظ

نه..ولی ارائه کنید

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

بله برای برخی از دانشگاهها رزومه محسوب میشه
هر گواهی که به رشته تحصیلیتون مربوط میشه ارائه دهید

خطاب به اقا پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۰۱ ب٫ظ

سلام اقا پیام
اگر شخصی در نتیجه نهایی در یک دانشگاه در دوره روزانه پذیرفته شد و در دانشگاه دیگری از طریق بدون ازمون استعداد درخشان پذیرفته شد در انتخاب دانشگاه ،الویت با کدام دانشگاه است ؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۲۳ ب٫ظ

خودش باید تصمیم بگیرد

ابراهیم
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۵۲ ب٫ظ

به نظر شما بنده با رتبه ۱۹۱ دعوت به مصاحبه روزانه می شم. آخرین رتبه مجاز ۳۱۵ و ظرفیت روزانه ۱۲۸ است.

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ابراهیم

شانست کمه

شاهین
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۵۰ ب٫ظ

به گفته وی فردا فهرست اسامی ۲۱ هزار و ۸۸ نفر که برای مصاحبه پذیرفته شده‌اند برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود، این آمار قبلا ۲۰ هزار و ۴۷۹ نفر اعلام شده بود.

هستی نا امید از همه چیز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان
تا کمتر از یک روز دیگه نتایج مصاحبه اعلام میشه و یک سری از ماها از گردونه استرس و رقابت خارج میشیم. من به عنوان کسیکه چهار سال واقعا تلاش کردم ولی هنوز نتیجه نگرفتم دیگه نا امید شدم. ۳۲ سال سن دارم و عاشق درس خوندن هر بار امیدوارتر از قبل دوباره تلاش کردم دوره لیسانس و فوقم رو یکی از بهترین دانشگاهها خوندم و …. ولی …. دوتا از همکارهام دانشجوی دکترا هستند مدیرانمون فقط به اون دوتا بها میدن و ارزش قایل میشن… این رفتارها خیلی آزارم میده این تبعیضها… از درون دارم خرد میشم ایکاش آزار سرکارم نبود ایکاش اینقدر مدرک گرا نبود همه چیز.مجاز شدم ولی خیلی نا امیدم توان دوباره دارم یا نه خدا میدونه… ولی یک چیز رو یاد گرفتم هر چیز هستید و در هر کجا هستید هیچ وقت کسی رو به خاطر مدرکش تحقیر نکنید اگه ایشالا دکتر شدید به فکر آینده کشورمون باشید بدونید که خیلیها هم دوست دارن دکتر بشن ولی به هر دلیلی نتونستن یا نشده…
دست بقیه رو هم بگیرید و به هم کمک کنید در علمتون سخاوت داشته باشید.
دوستان برام دعا کنید دعا کنید که بتونم به تبعیضهای سرکارم غلبه کنم. دعا کنید بیشتر از این خرد نشم. دعا کنید راهم رو درست برم خیلی به دعای شما عزیزان نیاز دارم….
ایشالا همتون به آرزوهاتون برسید
ایشالا همتون یک روز دکتر بشید و نتیجه زحمتتاتون رو ببینید

فریبرز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۴۲ ب٫ظ

خب من فکر میکنم مشکل از درون شماست که این حرفای محل کار خودتونو انقدر جدی می گیرید و تحقیر حسابشون می کنید. حدس من اینه که اگه شما کمی از زمانی رو که صرف مطالعه واسه دکتری کردید، صرف کار بر روی افکار و احساساتتون می کردید، اصلا دیگه نیازی به دکتری احساس نمی کردید. دوست عزیز، زمانی که یک شیوه ی زندگی به شما جواب نمیده، باید از شیوه های دیگه استفاده کنید تا نتیجه ی دلخواه خودتون رو بگیرید. زندگی پر از راه های هیجان انگیزه که توی هر کدوم قدم بگذارید با یه عالمه راه قشنگ دیگه روبرو میشید. اگه شما واقعا عاشق علم هستید اونو به خاطر خودتون یاد بگیرید نه به خاطر مدرک و محل کار. اگه فقط واسه محل کار میخواید پس دیگه نمی تونید ادعا کنید که عاشق درس خوندن هستید. تکلیفتون رو با خودتون مشخص کنید و از همین الان راه دیگه ای رو برای رسیدن به هدفتون انتخاب کنید.ببخشید که اینهمه نوشتم. دوست دارم به زندگی عادی و زیباتون برگردید.
با احترام

هستی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  فریبرز

فریبرز عزیز ممنونم از لطفت و جواب متین و خوبی که دادی.تا حدی درست گفتی شاید دغدغه های فکری هم دارن من رو آزار میدن. من یکی دو ساله به این محل کارم رفتم و سالها قبل از دیدن اون برخوردها عزم دکترا خوندن کرده بودم . ولی باید با خودم کنار بیام دیگه. یکی در درونم میگه دست از تلاش برندارم برای بار چندم تلاش کنم.راست میگی زندگی جنبه های دیگری هم داره… بازهم ممنونم از جواب خوبت

فریبرز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  هستی

آرامش قلبی رو با هیچ چیز دیگه ای عوض نکنید. شما حق دارید از زندگی لذت ببرید…
خدا گر ز حکمت ببندد دری
ز رحمت گشاید در دیگری

سوده
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۴۵ ب٫ظ

عزیزم خیلی متاسف شدم که همچین اتفاقی برات افتاده ولی خدا رو شکر کن که سرکار میری من تا حالا به هرکی در مورد کار گفتم مسخرم کرده گفته دخترو چه به سرکار امیدوارم موفق بشی در هر حالی که هستی
یه چیز دیگه چرا برای بدون آزمون دانشگاهها تلاش نمیکنی؟؟؟؟
سعی کن رزومه تو قوی کنی و راحت بری مصاحبه بدون آزمون

هستی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سوده

سوده عزیز ممنونم از راهنماییت
شرط معدل داره که من معدلم معمولی به سمت خوبه. شاگرد اول نبودم. به نظرت شرایطش رو دارم؟

سوده
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۷:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  هستی

تو دانشگاهها و شرایطشون یه سرچ کن اگه شد هم با استعدادهای درخانشون تماس بگسر ببین چطوری میشه به نظرم اگه یه جا هم شرکت کنی که شرایط رو نداشته باشه با اینکه احتمالش کمه اما من اگه بودم امتحانش میکردم
امیدوارم هر چی که خیرت درش هست برات اتفاق بیافته عزیزم چه قبول شدن باشه و چه قبول نشدن

Babak
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۳:۳۹ ق٫ظ

استاد عزیز اون آدم هایی که با مدرک به اشخاص بها می دن یا ندید پدیدن یا فک میکنن اونی که دکترا داره رستم رو له کرده
از اون همکارات بپرس ببین چند تا مقاله تونستن Publish کنن اصصصصصن استرس مقاله تو وجود این دانشجو دکترا ها خیلی باحاله
u بهتره برا اینکه این حسست تصحیح بشه یه خورده اعتماد به نفستو ببر بالا و یه چند تا ISI بنویس به کوری چشم دکتراهای در حسرت مقاله

هدفم توهین نیست هاااااااااااا یه موقع بد فک کنین ولی دانشجوی دکترایی که حد اقل ۴ ۵ تا ISI خوب نداره دیپلم هم نداره

chemist
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۳۷ ب٫ظ

سلام. رتبه من ۱۳۲ و آخرین رتبه روزانه مجاز ۲۴۲ و ظرفیت روزانه ۹۷ نفر است بجز تهران همه روزانه ها (اصفهان شیراز مشهد تبریز همدان مازندران گیلان زنجان اراک کاشان سمنان دامغان سبزوار شاهرود کرمانشاه ایلام کردستان لرستان یاسوج اهواز زاهدان) و شبانه الزهرا را انتخاب کردم به کجا دعوت میشوم؟ آقا پیام و مشاور دکتری و بقیه دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید؟ متشکرم

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  chemist

شانست تو روزانه کمه…

chemist
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

میشه بیشتر توضیح بدید؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  chemist

روزانه شهرستان رده ۲ و شبانه الزهرا شاید

هرکی میتونه جواب بده خصوصا آقا پیام و مشاوردکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۱۰ ب٫ظ

سلام.رتبه من ۸۴ وآخرین مجاز روزانه ۱۲۰ و مجموعا ۶۹ نفر تو روزانه میخاند.به نظر شما شانسی برا دعوت به مصاحبه روزانه خواهم داشت؟؟؟ممنون از کمکتون

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۳۱ ب٫ظ

بله…ولی شانستون کمه

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

بله شانس دارید

اشکان
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  مشاور دکتری

بله ۱۰۰ در ۱۰۰
مطمین باشید نصف بیشتر بچه ها به ۵ جای اول معرفی میشن اونوقت مابقیش می مونه واسه رتبه های پایین تر

sss
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۵۷ ب٫ظ

سلام آقاپیام
من ۶۳۸ ریاضی اممجاز روزانه ۷۲۲
شبانه ۱۲۹۶ بود
شبانه تبریز- روزانه بناب اردبیل بیرجند
پیام نور تهران
به نظرتون کجا قبول میشم؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  sss

شانست کمه…شاید غیر روزانه

میترا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۵۱ ب٫ظ

یک مقاله isi در ٢٠١٣چاپ شده دارم یک مقاله داخلی معدل ارشد١٧.٧۵ به نظر شما مصاحبه هم میتونم موفق باشم

مریم
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۳۵ ب٫ظ

سلام
من رتبم ۲۴۹ ریاضی کاربردی، ظرفیت ۱۶۰،آخرین رتبه روزانه ۳۸۰،جایی دعوت میشم؟

یه بدشانس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

جاهای متوسط هم دعوت نمیشی
روزانه
شبانه شانس داری

p
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۳۴ ب٫ظ

سلام
خسته نباشید
به نظرتون رتبه ۱۱۰ برای رشته ای که ۷۰ نفر (۵۸ نفر روزانه و ۱۲ نفر برای شبانه ظرفیت داره و آخرین رتبه مجاز روزانه ۱۳۷ و آخرین مجاز شبانه ۲۱۹) ظرفیت داره
برای مصاحبه دعوت میشه یا نه؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  p

شانست کمه

p
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

ممنون پیام عزیز
اگه شانس داشتم درصد تخصصی ۶۹،
۳۹ نمیشد

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  p

قاعدتا تا ۱۴۰ دعوت به غیر روزانه و تا ۹۰ به روزانه

p
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

خیلی ممنون که با حوصله جواب همه رو میدین
واقعا خسته نباشید
همیشه موفق باشید

وحید مغانی(آبخیزدار)
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  p

فقط شبانه

داوطلب
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۳۲ ب٫ظ

با سلام
لطفا جاب بدهید.
با این آماری که آقای توکلی برای دعوت شدگان به مصاحبه دکترا اعلام کردند آیا رشته ما که ۱۰ نفر پذیرش فقط روزانه (۵ نفر تهران و ۵ نفر شهرستان)داشته و ۴۰ نفر مجاز شدند و رتبه ام ۱۷ بوده آیا به مصاحبه دعوت می شوم؟ ممنون می شوم اگه جواب بدهید.

یه بدشانس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

جزو اخرین نفرات دعوت میشی
حداکثر تا ۲۰ میشن

Ahah
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  یه بدشانس

بیشتر از ۲۰ هم دعوت میشوند. حالا فردا ببینید.

علی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

فکر کنم دعوت میشید چون ضریب دعوت رشته شما ۴ است.

علی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

البته نظر آقای دکتر( پیام) رو هم بدونیم خوبه چون منم شرایط مشابه شما رو دارم

Ahah
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

صحیح است.

جواد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

دفعه ی قبل هم بهت گفتم تا ۱۲ دعوت میشن.

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

حداکثر تا ۲ برابر ظرفیت دعوت میشن…۵۰ ۵۰ هستی شما…

nargess
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۲۰ ب٫ظ

سلام و خسته نباشید خدمت مدیر سایت شما میدونید امسال چندبرابر ظرفیت دعوت به مصاحبه میشن برای روزانه؟

سلام
با این اعداد احتمالا سه برابر هر کد رشته .

لطفا جواب بدین
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۱۰ ب٫ظ

رتبه ۲۱ ، ظرفیت رشته برای روزانه ۲۴ نفر . تهران ۴ قم ۴ امام صادق ۵ بهشتی ۵ علامه ۵ آقا پیام به نضر شما کجا برای مصاحبه دعوت می شم. با تشکر

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۲۷ ب٫ظ

دانشگاه امام صادق…قم

afrooz به آقا پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۰۹ ب٫ظ

سلام
پاینده باشی
برای رشته من که ۱۴ نفر ظرفیت داره که فقط روزانه هست وشبانه نداریم با ضریب دعوت ۵ بنظرت تا چه رتبه ای دعوت میشن؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۲۸ ب٫ظ

۳۵…

مینا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۵۸ ب٫ظ

سلام اقا پیام
من توانایی بدنی ام برای ماندن پشت کنکور کم شده به نظر شما پول شبانه شهرستان را بدم امسال برم بهتره یا یکسال به خودم فشار بیارم به خاطر اعتبار مدرک روزانه؟

Ahah
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

صلاح مملکت خویش را خسروان دانند. ولی من هیچگاه علم را برای مدرکش نخواستم. البته تعریف از خود نباشد؛ به نظر شما هم احترام قائلم.

مینا به ahah
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ahah

من علم رو برای مدرک نمیخونم برای همین هم هست که توانایی بدنی ام کم شده من از دوره ی لیسانس دانشگاههای سطح پایین قبول شدم(بر خلاف اینکه شاگرد زرنگ بودم)دیدم اگه بخوام مدرک بگیرم اما یه پژوهشگر بی کفایت باشم خیلی بده و آخرت جواب خدا رو چی بدم در قبال این همه لطف و مهربونی که تو درسهام بهم میکنه تصمیم گرفتم تلاشم رو بالا ببرم انقدر که وقتی در ارشد بهترین اساتید کشور استادم شدند همش با من مبارزه علمی میکردن در اثر این تلاشها و و قت نکردن برای ورزش قسمتی از بدنم اسیب دید ولی تا پای جانم برای خدمت به جامعه و رضای خدا جلو میرم و هدفم از درس فقط خدمته
اما فشار اطرافیان من رو تهدید میکنه که برام مدرک مهم باشه ولی باز ته دلم برای مدرک درس نمیخونم -کوچک همه مردم ایران-دانش آموز فیزیک هسته ای

وحید مغانی(آبخیزدار)
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

اگه مشکل مالی نداری یعنی ۶۰تا۸۰ میلیون براتون پولی نیست و میتونین در طول ۷تا۱۰ ترم تهیه کنین الآن برین بهتره!! چون هرسال منابع جدید میاد رقبا بیشتر میشه و غیره.

عبد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۳۸ ب٫ظ

به وحید مغانی (آبخیزدار)
شما رشتتون آبخیزداری هست؟ من هم آبخیزداری هستم. میشه بگین رتبتون چند شده و ارشدتون کجا بودید؟

وحید مغانی(آبخیزدار)
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  عبد

بله آبخیزدار هستم رتبه ۲۸ کنکورم. دانشگاه محقق اردبیلی.

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

زندگی انسان اعتبارش از هر مدرکی بالاتره..سواد یک scholar به نوع مدرک مکان مدرک و ازین قبیل بستگی ندارد اگر توانایی مالی دارید بله ولی بازهم تصمیم خودتونه…

احمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۵۳ ب٫ظ

سلام مدیر محترم سایت
خواهش میکنم جواب بدید
مدرک دکترای شبانه شهرستان برای هیئت علمی شدن اعتبارش کمه؟

سلام
به هر حال از روزانه تهران ، شبانه تهران و روزانه شهرستان پایین تر است اما مشکل خاصی نیست!

میترا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۴۸ ب٫ظ

اصفهان -کاشان-اراک-یزدیاسوج-لرستان-اهواز-زاهدان روزانه انتخاب کردم کدوم دعوت میشم با٨٧ رتبه. ظرفیت شیمی فیزیک روزانه ۹۵ اخرین رتبه روزانه ٢٣۵

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

یاسوج.زاهدان

وحید مغانی(آبخیزدار)
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

به جز اصفهان به ۵تا از این اولویت ها قطعا دعوت میشی

عطا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۴۵ ب٫ظ

من رتبم تو تبدیل انرژی- مکانیک ۱۹ شده که ظرفیت دانشگته خودمون (شریف) ۹ نفر اعلام شده. احتمال قبولی به نظرتون چقدره؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  عطا

۵۰%

وحید مغانی(آبخیزدار)
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  عطا

اگه رزومتون خوب باشه یعنی امتیازاتون برابری کنه با حداقل سه تا علمی پژوهشی+ده تا همایشی+ تالیف یه کتاب، و سر جلسه مصاحبه خوب عمل کنی قطعا قبولی

عطا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

سال پیش ظرفیت ۱۱ نفر بود، تا ۶۰ نفر به فیلتر دعوت شدند و ۲۳ نفر موند. من فقط میخوام انشا… دعوت بشم. بقیش حل شده است.

میترا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۴۰ ب٫ظ

سلام من رتبه ام ٨٧ رشته شیمی فیزیک ظرفیت پذیرش روزانه۹۵اخرین رتبه در سهمیه ٢٣۵ اقا پیام من دعوت به مصاحبه میشم

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

بله

کوروش
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۳۴ ب٫ظ

سلام بچه ها
من خیلی خوندم ول رتبم در روانشناسی تربیتی خوب نشد!!!!
۹۷ آخرین رتبه مجازیمونه و۴۵ تا رورانه و شبانه داریم و من ۶۷ شدم
بنظرتون برا جایی دعوت میشم؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  کوروش

شبانه شاید

وحید مغانی(آبخیزدار)
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

فقط شبانه

لیلا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  کوروش

من سال پیش رتبه ام ۵۴ شد (روانشناسی تربیتی) دعوت به مصاحبه نشدم. فقط روزانه ها رو زده بودم.

به پیام عزیز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۳۲ ب٫ظ

ظرفلت روزانه رشته ما ۶۲۲ و شبانه و پردیس تا ۱۷۶۲………تا چه رتبه ای برای پردیس امکان دعوت به مصاحبه هست؟ مجموعه مدیریت

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  به پیام عزیز

مدیریت رشته پر ترافیکیه زیاد چیزی نمیشه گفت شاید تا ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ حتا دعوت بشوند…تا ۲ برابر ظرفیت کل حتما دعوت میشن

به پیام عزیز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

مرسی پیام جان این روزها خیلی صادقانه به همه کمک کردی رتبه من ۱۱۰۵ با رزومه عالی با سرم به دست سر جلسه ازمون رفتم امیدی هست؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  به پیام عزیز

شانستون زیاد نیست ولی خدارا چی دیدی..

Amin
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۲۳ ب٫ظ

واقعا سازمان سنجش نمیدونه چکار میکنه؟
خیلیا نمیخوان برن مصاحبه، فقط جا اشغال کردن
آخه چرا؟
چه وضعیه
به همین راحتی ظرفیتهارو میگیرن

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Amin

شما درست میگی این به نفع کسانی میشه که رتبه شون از شما بهتره ولی باانتخاب افراد همترازشون در نمره که به مصاحبه نمیرن شانس اونهارو زیاد میکنه وشانسو ازکسانی که رتبه کمتری دارن ولی میتونن توی بسته مصاحبه باشند میگیره…

رها- عربی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۲۳ ب٫ظ

من خیلی نگرانم به نظرتون با رتبه ۲۲ برای دانشگاه تهران که ۸ نفر ظرفیت روزانه داره دعوت میشم؟
بقیه انتخاب هامو مطمئنم دعوت میشم ولی دانشگاه تهران از همه برام مهمتره چون دانشگاه ارشدم بوده ، رزومه ام خوبه

رها- عربی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  رها- عربی

آقا پیام نظر شما چیه ، من واقعا ناامیدم
:(

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رها- عربی

شاید…باید صبر کنی ۲۴ ساعت مانده

وحید مغانی(آبخیزدار)
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  رها- عربی

با سلام متاسفانه احتمالش نزدیک صفر هست. حدودا تا رتیه ۱۵ رشتتون دعوت به مصاحبه میشن

رها- عربی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۲۶ ب٫ظ

آقای مغانی شما از کجا اینقدر مطمئنی؟؟؟ پارسال در همین کدرشته و با همین ظرفیت تا رتبه ۳۵ دعوت به مصاحبه شدن

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  رها- عربی

نظر من هم ۲۴ است اگر ضریب دعوت ۲.۵ باشه تا ۲۰ و اگر ۴ باشه تا ۳۲

عبد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  رها- عربی

به رها-عربی

شما احتمال ۹۰ درصد، آخرین نفری هستید که به مصاحبه تهران دعوت میشوید

نرگس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۱۹ ب٫ظ

من درست متوجه شدم؟

دوبرابر ظرفیت یعنی مثلاً علامه که توی رشته ما ۵ نفر می خواد از ۱۰ نفر مصاحبه می کنه؟

اگر اشتباه می کنم لطفاً تصحیح کنید

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

نه ۲ برابر ظرفیت کل با ضریب دعوت رشته شما که ۴-۳ است و تا ۱۵-۲۰ دعوت میشن فرق داره

پویا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۱۰ ب٫ظ

با سلام خدمت مدیر محترم سایت
با تشکر از شما
با اطلاعاتی که داده ده است یعنی ۲۰ هزار نفر برای مصاحبه
بنظر شما امسال چند برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت می شوند؟
یک ونیم برابر و یا ۳ برابر؟

سلام
یک و نیم برابر ظرفیت کل
سه برابر هر کد رشته.

مدیریت 82
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۵۹ ب٫ظ

سلام دوستان کسی میتونه راجع به اختلاف بین ISIایندکس و ISI توضیح بده؟ ممنون میشم

علی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت 82

isi ایندکس یعنی فقط لیست شده و اینمکت فکتور نداره و اعتبار کمتری داره

ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

آیا مقاله ای که ای اس ای ایندکس شده می تونه تو مصاحبه مفید باشه؟ ممنون

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ali

بله

ali
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۶:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  پیام

مرسی پیام بی نهایت عزیز

مهرناز به مشاور یا پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۵۶ ب٫ظ

سلام وقت بخیر؛
۱-مصاحبه دانشگاه تهران و هرکدوم از پردیس هاش به طور مجزا برگزار می شه؟ منظورم از لحاظ مکانیه. یعنی اگر به پردیس کیش دعوت بشم باید برم کیش برای مصاحبه؟
۲- بعد از مصاحبه،آیا ممکنه که توی دو تا دانشگاه پذیرفته بشیم؟
۳- هر دانشگاه برای پذیرش نهایی نمره مصاحبه ای که خودش اخذ کرده رو ملاک قرار میده یا نمره ی کل محاسبه می شه؟ و ملاک سازمان سنجش برای اعلام نتایج نهایی چیه؟
ممنون که پاسخ می دین…:)

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۱۶ ب٫ظ

۱- بله …بله
۲- بله…ولی براساس اولویت یک اسم اعلام میشه
۳- نمره مصاحبه هر دانشگاه+نمره آزمون= نمره کل هر انتخاب محل…ملاک سنجش اولویت انتخاب شماست و اوردن نمره کل

مهرناز به مشاور یا پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

متشکرم:)

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۵۹ ب٫ظ

۱- بله
۲- بله ولی اولویت اول پذیرفته نهایی هستی
۳- ملاک سازمان سنجش: نمره مصاحبه (۵۰ درصد)+ نمره آزمون کتبی (۵۰ درصد)

مهدی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۳۵ ب٫ظ

آقا پیام سلام و خسته نباشیدبا توجه به اینکه سازمان سنجش کشور رتبه در سیمیه آزاد را در کارنامه درج کرده است و رتبه کل درج نشده است از چه طریق میتوان رتبه کل را مشخص کرد تا تعداد سایر سهمیه ها معلوم شود با تشکر

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

نمیشه…

امیر
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۲۴ ب٫ظ

سلام به همگی و یه خسته نباشد ویژه به آقا پیام
آقا من رشته مکانیکم گرایش تبدیل انرژی
رتبم شده ۲۹۰ و ظرفیت روزانه ۱۳۰ نفره و مجازین روزانه تا ۳۲۲ هست و مجازین شبانه هم تا ۵۶۰ می باشد
انتخابام:
۱-شاهرود ( ۴ نفر)
۲- کاشان ( ۵ نفر)
۳-یزد ( ۴ نفر)
۴- بیرجند ( ۶ نفر)
۵- شبانه شاهرود ( ۱ نفر)
۶- زاهدان (۴ نفر)
۷- سبزوار (۲ نفر)
۸- بندرعباس ( ۳ نفر)
۹- اهواز ( ۵ نفر)
۱۰- ارومیه ( ۴ نفر)
به نظرتون به مصاحبه دعوت میشم؟
ممنون میشم از لطف و توجه شما

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

بنظرمن شاهرود شبانه..بقیه انتخابها شانستون خیلی کمه

سامان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

سلام. شبانه شاهرود رو حتما میاری.

به آقا پیام و مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۱۳ ب٫ظ

رتبه من دقیقا ۱.۲ برابر ظرفیت روزانه هست. آیا به مصاحبه دعوت میشم یا اینکه ممکنه فقط به تعداد ظرفیت، به مصاحبه دعوت بشوند؟ لطفا جواب بدید

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۲۳ ب٫ظ

شانس داری..امیدوارباشید تا فردا شب

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۵۶ ب٫ظ

بله احتمالش زیاده

لیلی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۱۱ ب٫ظ

لطفا اگه کسی اطلاع داره پارسال چه دانشگاه هایی برای دکتری بدون آزمون (استعداد درخشان) در رشته جامعه شناسی پذیرش کردند در اختیار من هم بذاره( به جز اصفهان، تبریز یاسوج، شهید بهشتی)
ممنونم از لطفتون

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

از توی دفترچه هر دانشگاهی که دکترای جامعه شناسی میگیره موظفه ۲۰% ظرفیت روزانه اش رو به این استعداد ها اختصاص بده مازاد

حسن به لیلی خانم.
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

پارسال دانشگاه شیراز هم پذیرش می کرد.

vida
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۰۱ ب٫ظ

سلام بچه ها
یکی هست بهم بگه!!!
من رتبم ۲۱۵ شده تو رشته مکانیک.مجاز روزانه ۳۷۰ بوده و ۱۴۰ نفر در کل کشور روزانه خواسته شده
من دعوت میشم؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  vida

شانستون در روزانه خیلی کمه…

سوسن
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  vida

با فرمول من تا ۲۲۲ شانس خواهند داشت!

سروش
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۵۷ ب٫ظ

سلام
یه سوال؟!
من کد رشته ۲۱۴۲ هستم که با رتبه ۲۵ مجاز به انتخاب رشته شدم و آخرین رتبه مجاز ۸۰ بود اما توی کد رشته ما فقط دو جا هست.
۱. دانشگاه تهران ۱ نفر
۲. دانشگاه ادیان و مذاهب (غیر انتفاعی) ۵ نفر
به نظرتون احتمال دعوت برای مصاحبه و احتمال قبولی من چقدره؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سروش

برای غیر انتفاعی دعوت میشین..شانستون ۵۰%

مهرشاد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۵۵ ب٫ظ

سلام دوستان دارم از استرس میمیرم
رتبه ۳۳۸
ظرفیت روزانه و شبانه ۱۶۲ آخرین رتبه مجاز ۵۶۷
به مصاحبه دعوت میشم؟ تورو خدا یکی جواب بده

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهرشاد

شانستون خیلی کمه چون رتبه شما بالای ۲ برابر ظرفیتیست که امروز اعلام کردند …

feri
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهرشاد

na davat nemishi, parsal ba 300 to saze hich ja davat nashode

Ahah
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  feri

آیه یاس نخوانید. پارسال با امثال فرق دارد

Ahah
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهرشاد

به شبانه دعوت میشوید

mahsa
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهرشاد

shabaneh ehtemalesh hast vali kame.

سوسن
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهرشاد

تا ۳۴۰ شانس خواهند داشت.

عرفان 92 به آقا پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۲۴ ب٫ظ

حالا با این اوصاف به نظر شما رابطه ضریب دعوت (مجازین بر ظرفیت) مشابه پارساله؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۵۰ ب٫ظ

این در واقع همینه که ازتوی رابطه مجازین به ظرفیت در اومده…در کل امیدوارم حداقل ۱.۵ برابر ظرفیت به روزانه دعوت شوند ولی احتمالش کمه و حول ۱.۲ برابر میچرخه…در کل بنظر میرسه تعدادزیادی را به غیر روزانه دعوت کردند بیشتر تا به روزانه…

Ahah
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

جناب پیام خوب این بنده خداها را سرکار گذاشتی! دوست من ضریب دعوت رشته ها از هم متفاوت است. رشته ای که ۱۱ نفر ظرفیت روزانه دارد با رشته ای که ۱۴۰ نفر ظرفیت روزانه، ضریب دعوت متفاوتی را خواهند داشت.

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Ahah

ازینکه به من ایراد میگیرید ازتون تشکر میکنم. البته ادبیات شما کمی پرخاشگرانه است.یکی دو جای دیگه هم کامنتتونو رویت کردم. در کل مرسی

فریبرز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Ahah

عزیز، لطفا توهین نفرمایید. شما داوطلب دکتری هستید. نمی دونم چه مدته از سایت بازدید می کنید. ولی آقا پیام تجربه ی زیادی در این امر داره و تا حالا هر چی هم گفته درست در اومده. حالا اگر فرض کنیم که ایشون اشتباه هم بگن این طور حرف زدن شما صحیح نیست. با عرض معذرت.

نرگس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۱۸ ب٫ظ

سلام

از دوستان خواهش می کنم اگر کسی جواب سوال من رو می دونه بگه

اگر کسی در انتخاب اولیه شهری را برای مصاحبه انتخاب کنه اما به دلیلی به مصاحبه اون دانشگاه نرود، امتیازی را از دست می دهد؟

ممنون از همه دوستان و مدیر محترم

مهدی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

خیر از دست نمیدید

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

نه…

شیمیست
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۱۶ ب٫ظ

سلام مشاوره جان

بیخشید با رتبه ۱۲۶ از ظرفیت روزانه ۱۷۶

به نظرتون کجا پذیرفته نهایی می شم.
اهواز(۵ نفر)
لرستان(۸ نفر)
ایلام(۶ نفر)
یاسوج(۶ نفر)
اراک(۲ نفر)

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  شیمیست

همه این ها رو دعوت میشید

شیمیست
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

منظور پذیریش نهایی بود.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

روزمه ام: ۲ مقاله علمی پژوهشی خارجی

۴ سابقه تدریس در دانشگاه و مدارس

شاگرد ممتاز دانشگاه آزاد در دوره لیسانس و فوق.

یعنی با احتمال چند درصد پذیرفته نهایی بشم.
کدام شهر؟؟؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  شیمیست

یکیشو قبولید..بقیش با خودته با حداقل رزومه و مصاحبه متوسط ایلام در میایی

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  شیمیست

انتخابهای ۲تا ۵
و انتخاب دومت به احتمال قوی قبول نهایی هستین

حسام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۰۲ ب٫ظ

سلام،
عصر به خیر پیام،
با این تعداد که اعلام شد:
پیشبینیت برای ضریب دعوت روزانه ی هنر چیه؟…
اون تعداد به الزهرا اضافه شد تاثیری تو افزایش کل دعوت واسه پسرا هم داره؟…
پژوهش محور روزانه هم جزء ظرفیت روزانه واسه برآورد ضریب دعوت هست؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسام

پژوهش محور باید پول داشته باشید دوستانی که نمیدونن و این را انتخاب میکنن ممکنه پشیمان شوند…شما احتمال دعوت به شاهد تطبیقی و اصفهان را دارید بقیه اش را نمیدونم…الزهرا فقط برای دختران اهمیت دارد ودر پسرا تاثیری ندارد

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

البته به پژوهشی شاهد هم امکان دعوت دارید

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

در ضمن رتبه ۸ هم انتخاب رشته نکرده…این به نفع شماست

حسام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

مرسی پیام،
بهترینها…..

مهندسی شیمی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۴۷ ب٫ظ

با سلام خدمت مدیر
۱ سوال داشتم
با رتبه ۱۹۲ مهندسی شیمی که ۱۵۲ روزانه بیشتر نمیگیره
احتمال قبولی روزانه دارم؟

سوده
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۲ ۷:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

اینطوری که من شنیدم پارسال تا ۲۱۰ هم قبول شده بستگی به انتخاباتون داره و رزومه

علی از کردستان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۴۱ ب٫ظ

سلام پیام جان، ریاضی ۲۹۰ روزانه تا رتبه چند دعوت میشن؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۰۳ ب٫ظ

اگر رتبه شما کمتر از ظرفیت روزانه تا ۱.۲ برابر ظرفیت روزانه باشه دعوت میشین

م
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

سلام آقا پیام
برای رشته ریاضی پارسال ۳۵۰ تا ظرفیت روزانه بود که تا رتبه ۵۰۰ حتی یه کم بیشر هم روزانه قبول شدن و با رتبه ۶۲۰ هم پردیس قبول شدن. امسال ظرفیت روزانه ۲۹۰ هست پیش بینی شما برای دعوت به مصاحبه دوره روزانه تا چه رتبه‌ای است؟ ممنون میشم اگه جواب بدین.

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  م

رشته ریاضی پر ترافیکه ودر محاسبات اماری زیاد جواب نمیده ولی امسال هم تا ۴۰۰ شانس دعوت دارد

معترض
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۲۰ ب٫ظ

سنجش فقط دنبال هرچه زودتر جمع کردن نتایج دکتراست. بابا یه کم به فکر دانشجوهای معترضی باشید که اعتقاد دارن نتیجه اولیه شون مشکل داشته , البته تعدادشونم کم نیست. زحمت یک سال دانشجوها رو هدر ندید والله حق الناسه.. تا کی در حال پیگیری میخواد باشه!!!!!!

حسن، جامعه شناسی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  معترض

اره شما درست میفرمایید بنده که مثل روز روشن هست دفترجه a-b-c-d برای من اشتباه زدند و در حالی که ۴۰ درصد من در تخصصی محرز هست تبدیل به منفی شده اون هم منفی که هیچ منطقی نداره با هیچ محسابه ایی جور در نمیاد.

سوسن
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۱۴ ب٫ظ

اگه در نظر بگیریم که همه افراد رتبه های بهتر از ما انتخاب رشته کرده باشند و همه جا رو هم زده باشند میشه با یک نسبت ساده حساب کرد فردا جزو قبولی ها هستیم یا خیر. ساده است. کافیه ۲۱ را ضربدر آخرین رتبه مجاز شده رشته خود کنید و حاصل را بر ۳۵ تقسیم کنید. عددی که به دست بیاد حدود رتبه های دعوت شده فردا را نشون میده. ظرفیت ها رو هم طی اعلام اول خود به خود این معادله در نظر می گیره. مثلا اگه کسیکه رشته اش آخرین نفر مجاز شده ۴۰۰ میشه با این فرمول یعنی
۲۱*۴۰۰ / ۳۵ که جوابش میشه ۲۴۰. پس تا رتبه ۲۴۰ امیدوار باشند. درست میگم؟ دوستان نظر بدهند.

مهدی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سوسن

این فرمولت تقریبا میشه همون ۱.۵ برابر ضرفیت برای روزانه

به سازمان سنجش و وزارت علوم مهم
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۱۱ ب٫ظ

نتایج داره میاد. پس کی بنائه جواب اعتراضابه نتیجه اولیه رو بدید؟ یه کنکور برگزار کردید پر ایراد. از کم پایین بودن تعداد و کیفیت منابع و سوالات تخصصی گرفته تا مشکل دار بودن کلید استفاده شده برای تصحیح. مثل اینکه اصلا ضایع شدن حق آدما برا شما مهم نیست…نه؟

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۰۸ ب٫ظ

دوستان عزیز توجه نمایید:

همانطوریکه اینجانب پیشبینی نمودم کمتر از دو برابر ظرفیت روزانه و غیر روزانه به مرحله مصاحبه رسیده اند و با توجه به ظرفیت ۱۱۵۰۰ نفری دکترا حدود ۱.۸ برابر ظرفیت کل دعوت به مصاحبه شده اند که سهم دوره روزانه کمتر از ۱.۲ برابر ظرفیت می باشد…بقیه هم ۴ برابر به مصاحبه دعوت شده اند ولی بازهم باید منتظر ماند…

امیدوارم تعداد مدعوین روزنه بیشتر شده باشد.در کل ۲ حالت امکان دارد:

۱- چون ۹۰۰۰ نفر پذیرش روزانه داریم و ۲۵۰۰ غیر روزانه فکر میکنم ۱۰۸۰۰ نفر به روزانه یعنی ۱.۲*۹۰۰۰= ۱۰۸۰۰ و حدود ۴*۲۵۰۰= ۱۰۰۰۰ نفر به غیر روزانه دعوت شده باشند که جمعا حدود ۲۰۸۰۰ نفر میشه.

۲-اگر ۱.۵ برابر به روزانه دعوت بشن ۹۰۰۰*۱.۵=۱۳۵۰۰ نفر به روزانه و ۳برابر به شبانه حدود ۷۵۰۰= ۲۵۰۰*۳ نفر در مجموع ۷۵۰۰+۱۳۵۰۰= ۲۱۰۰۰ نفر تعداد مدعوین میشه.

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

دوستان عزیز به این اعداد توجه نمایید:

تعداد مجازین روزانه ۲۲۵۰۰ نفر

تعداد دعوت شدگان به مصاحبه ۲۱۰۰۰ نفر

ظرفیت کل ۱۱۵۰۰ نفر

ظرفیت خالص سهمیه آزاد حدود ۱۰۰۰۰ نفر

این عددها نشون میده به شیوه پارسال حتی وضعیت نامناسبتر است و تعداد کمی از مجازین غیر روزانه دعوت به مصاحبه می شوند.یعنی ظرفیت روزانه عمدتا توسط رتبه های حول و حوش ظرفیت اشغال میشه و حتی شبانه دانشگاه های معتبر در همین رنج روزانه پر میشه و مجازین روزانه که رتبه شان بالای ظرفیت است به تعداد کمی به مصاحبه روزانه دعوت شده اند و بیشترشان تنها شانس دعوت به دوره های غیر روزانه شهرستان ها و پیام نور و پردیس هارادارند.

پویا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

سلام درسته آقا پیام من هم به همین نتایج رسیدم
عملا گزینه مجازین شبانه بی معنا است و آن هم با مجازین روزانه پر می شود
تقریبا مثل پارسال است و ۱.۸ دعوت به مصاحبه می شوند

سوسن
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

آقا پیام محاسبه من در بالا برای قبولی تقریبی هر نفر با شرایطی که همه افراد قبل از ما انتخاب رشته کرده باشند صحیح است؟ می تونیم اون نسبت رو بگیریم؟ مرسی لطفا جواب بدین.

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سوسن

بله نسبت ۳/۵ کل همان ۱.۲ ظرفیت است یا به قول شما ۲۱/۳۵

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

البته من امیدوارم حالت شماره ۲ یعنی ۱.۵ برابر ظرفیت روزانه اعمال شده باشد

sara
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

سلام
این توکلی گفته تعداد ۲۰ هزار و ۴۷۹ نفر در این مرحله پذیرفته شدند.پس احتمالا وضع خیلی خرابه.میشه همون ۲/۱ برابر.

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

البته این اعداد ۹۰۰۰ نفرروزانه و ۲۵۰۰ نفر غیر روزانه را بعضی از دوستان شمرده اند و نقل قول یکی از مسئولان هم بوده ولی شاید این اعداد ۱۰۰۰۰ و ۱۵۰۰ باشه..یکی باید حوصله کنه واین هارا بشمارد..

فریبرز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

سلام، ممنون آقا پیام. تا حالا همه ی پیش بینی های شما درست بوده.

مهرزاد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

سلام
پیام جان یه سوال داشتم در گرایشی که من امتحان دادم ۲۱ نفر روزانه های تهرانه ۲۴ نفر روزانه شهرستان ها رتبه ی من ۱۸ هستش می تونم تو دانشگاه های تهران دربیام
انتخاب ها هم به این صورته
۱-تهران ۶ نفر
۲-علم و صنعت ۵ نفر
۳مدرس ۴ نفر
۴-اصفهان ۵ نفر
۵-فردوسی ۸ نفر

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهرزاد

علم وصنعت شاید ۵۰%..اصفهان و فردوسی حتما

golbahar
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

ممکن نیست روزانه از ۱.۵ بیشتر باشه و غیر روزانه از ۳ بربر کمتر؟؟؟؟؟؟؟

نرگس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۵۸ ب٫ظ

سلام دوستان عزیر

یه سوال داشتم

من رتبه خوب شده و احتمالاً اولین یا دومین انتخابم به یاری خدا قبول می شم. اما توی انتخاب رشته شهرهای جنوب رو هم برای مصاحبه انتخاب کردم که احتمالاً برای مصاحبه دعوت می­شم. به خاطر مسافت طولانی تمایلی به رفتن به مصاحبه این دانشگاهها ندارم. اگر مصاحبه این دوتا شهر رو نرم اتفاقی می افته؟ یعنی نمره ای از من کم می شه؟ یا امتیاز خاصی رو از دست می دم؟

ممنون

سارا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

na

Ahah
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

ای کاش شما جایی را که نمیخواستی بری را نمیزدی تا حق دیگران نره

دوست شما
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

میخاستم ببینم مسافت بعد اینکه شما انتخاب رشته کردید طولانی شد یا از همون اول طولانی بود؟!

بابک
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۳۷ ب٫ظ

با سلام خدمت آقا پیام
ظرفیت روزانه رشته من ۱۰ نفر است ۳ نفر تهران ۴ نفر مشهد ۳ نفر اردبیل و من هم فقط همینها را انتخاب کردم
با رتبه ۲۳ و ظرفیت کل ۱۰ و تعداد مجازین روزانه ۴۰. با توجه به فرموده های شما ضریب دعوت رشته من ۴ میباشد. اما شما در پاسخ به سوالات برخی افراد فرموده بودید در دانشگاههایی که۱و۲ و یا ۳ نفر بر میدارند ۲ برابر ضریب دعوت به مصاحبه دعوت میشوند با این حساب من با رتبه (۲۳) به مصاحبه دعوت میشوم؟
با تشکر

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  بابک

برای اردبیل شانس خواهید داشت.

به مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مشاور دکتری

حرف شما اصلا جور در نمیاد!! یک با رمیگید به اندازه تعداد بچه ها جاگیری می شوند! یک بار دیگر می گید رتبه ۲۳ واسه اردبیل دعوت می شود!!

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۵۲ ب٫ظ

شما دقیقا منظور منو متوجه نشدین
عرض کردم رتبه های برتر نه رتبه های معادل با کل ظرفیت
۸۰ تا ۹۰ درصد از رتبه هایی که رقمشون از ظرفیت موجود کمتر بوده، در دانشگاههای معرفی شده جابجا می شوند و مابقی در حالت رقابتی با سایر رتبه های ضعیف تر خواهند بود…. شما این شانسو دارید که در این طیف قرار بگیرین.

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مشاور دکتری

شانستون کمه…امیدوار باشید

شاهین
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  بابک

شما فقط درصورتی دعوت به مصاحبه می شوید که حداقل ۵ نفر قبل رتبه شما انتخاب رشته نکرده باشند و به ازای هر نفر ۵ نفر به مصاحبه دعوت شوند مثلا در خوشبینانه ترین حالت ۴ نفر برای مشهد که می خواد اگر ۵ برابر دعوت شوند تا رتبه ۲۰ مصاحبه می شوند

فیزیک
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۲۳ ب٫ظ

آقا پیام می شه راجع به این مطلب نظر بدید؟ آیا حق با شما بود و امثالم مثل پارساله؟

به مشاور دکترا و پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیک

بذار آقا پیام بیان بعد…عجله نکن فیزیک خانوم

فیزیک
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۲۰ ب٫ظ

این که ۲۰ هزار تا میگیرن خوبه یا بده؟ به نفع یا به ضرر رتبه های بالاست؟ ایا حق با عمو پیام بود؟آیا پذیرش همون ۱.۲ برابره؟

حکمت
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۱۵ ب٫ظ

با احتساب سهمیه ها و پذیزش ۱۳۰۰۰ نفری نهایی دقیقاً عین پارسال ۱.۵ برابر ظرفیت کل
۱۶۰۰۰ نفر از ۳۶ هزار نفر که انتخاب رشته کردند به مصاحبه دعوت نشدند!!!یعنی تو کل رشته ها فقط ۷۰۰۰ نفر در نهایت پذیرش نمیشوند بعد از مصاحبه!!

فضا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۱۳ ب٫ظ

۳۶ هزار نفر انتخاب رشته کردند ۲۰ هزار نفر دعوت به مصاحبه شدند. نسبت بگیریم ی حدودی دستمون میاد. البته سهمیه ها هم مهمه که جزء این ۲۰ هزارتا حساب شدن یا نه!

سارا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  فضا

آره اونا هم جزئ همین ۲۰ هزار تا هستن

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۱۱ ب٫ظ

سلام
با احتساب اینکه از ۴۵ هزار نفر مجازین، ۸هزار نفر انتخاب رشته نکردند (که ۹۰ درصد آن شامل رتبه های نزدیک با آخرند) می توان گفت؛ ۱۸ هزار نفر مجاز شده که تعیین رشته کرده اند به مصاحبه دعوت نخواهند شد. و این شبیه روال پارسال با افزایش تعداد ناچیزی معرفی شده می باشد.

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مشاور دکتری

با سلام
به نظر بنده با تعداد معرفی شدگانی که سازمان سنجش اعلام کرده و همچنین نسبت ۴۰ تا ۴۵ درصد معرفی شدگان از مجازین اولیه و با احتساب افزایش ظرفیت موجود در کد رشته های شبانه و پردیس، وضعیت نسب به پارسال وخیم تر می باشد. چونکه بیشتر ضریب دعوت شدگان به کد رشته ها شامل حال غیر روزانه ها خواهد بود لذا بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد رتبه های برتر موجود در ظرفیت روزانه ها صرفا در کدرشته های دعوت شده به مصاحبه جابجا خواهند شد. یعنی در این حالت صرف یک سوال اشتباه یا درست در آزمون کتبی بسیار بسیار تعیین کننده خواهد بود. به عبارت دیگر اگر داوطلبی (با رتبه حساس و لب مرزی) در آزمون دکتری -با فرض اینکه فردا هیج جا به مصاحبه دعوت نمی شود- اگر یه سوال اشتباه رو درست جواب میداد ۳تا۵ جا واسه مصاحبه معرفی میشد.
به طور کلی رتبه داوطلب در قبولی نهایی روزانه ها بسیار تاثیر گذار بوده و ۵۰ درصد تاثیر مصاحبه در نمره علمی داوطلب نیز صرفا جابجایی دانشگاهها را به دنبال دارد (برای ۹۰ درصد از رتبه های برتر).

سارا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مشاور دکتری

ممنون کاملا خوب توضیح دادین.حالا در نظر بگیرین زبان که نمره منفی نداشت چه کرده.

سپنتا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
مشاور عزیز با توجه به اینکه سهمیه ها هم جزئ همین تعداد دعوت شده ها هستن.با این حساب بنظرتون چی میشه؟همون ۲/۱ برابر دعوت شدن؟

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

این ظریب قبلا هم گفتم که متغیره
میتونه تو برخی کدرشته ها تا ۳برابر باشه
به طور میانگین ۱/۵ برابره

sara
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مشاور دکتری

نقش زبان شانسی را بگین که الان چه ها میکنه!!!

Amin
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  sara

نقشو ایفا کرده…اونایی که ضعیف بودن حداقل ۲۵% زدن…این یعنی آزمون به اصطلاح استاندارد سنجش
متاسفم

mhmd
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مشاور دکتری

این دقیقا اتفاقی بود که پارسال برا من افتاد با رتبه ۱۶ و پذیرش ۱۴ نفر روزانه به هیچ کد رشته روزانه دعوت نشدم و فقط رتبه های ۱ تا ۱۴ در دانشگاه های مختلف دعوت شده جایگزین شدند

مهرزاد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مشاور دکتری

سلام
ببخشید می شه بگید رتبه ی برتر به چه مجموعه ای می گن یعنی مثلا ده درصد ظرفیت پذیرش. در گرایشی که من امتحان دادم ۲۱ نفر روزانه های تهرانه ۲۴ نفر روزانه شهرستان ها رتبه ی من ۱۸ هستش تو این مجموعه ی شما قرار می گیرم
انتخاب ها هم به این صورته
۱-تهران ۶ نفر
۲-علم و صنعت ۵ نفر
۳مدرس ۴ نفر
۴-اصفهان ۵ نفر
۵-فردوسی ۸ نفر

پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهرزاد

بله

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهرزاد

بله قرار میگیرید
در کل منظورم ۸۰ تا ۹۰ درصد از رتبه هایی هستش که رقمشون کمتر از ظرفیت موجود روزانه هاست.

محمد به مدیر محترم سایت
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

با عرض سلام و خسته نباشید ،من سوالی در مورد مصاحبه داشتم، اینکه در مصاحبه هر مصاحبه کننده امتیازی میده و در نهایت این امتیازات جمع میشه و نفرات مقایسه میشن یا اینکه یک استاد فقط اونجا باید یکیو انتخاب کنه و حاضر باشه استاد راهنمای اون فرد باشه.ممنون از لطفتون

بهار
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۰۳ ب٫ظ

اساتید هر رشته قبل از مصاحبه جلسه می گیرند و درسایی رو که می خوان بپرسن بین خودشون تقیم می کنند و هر درس امتیاز جداگانه ای داره که فقط همون استاد مربوطه نمرش رو میده بهد نمره های رو که از هر استاد گرفتی باهم جمع می کنمالبته این قط در مورد ۶۰امتیاز مصاحبه هست۴۰امتیاز باقی مونده بر اساس معدل سابقه تدریس مقاله و… داده می شه که اون هم بر اساس آیین نامه است و هر دانشگاه اندکی بت دانشگاه دیگه فرق داره مثلا یه دانشگاه ممکنه مقاله پژوهشی رو ۴ و یکی دیگه ۳حساب کنه ولی فرق زیادی ندارن

مانی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

با سلام. آیا با رتبه ۵۹ در رشته ای که ۹۳ نفر ظرفیت روزانه داره و با رزومه ضعیف شانس قبولی تو شهرستانها رو دارم؟

مشاور دکتری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

بله البته که شانس دارین
در واقع با این تعداد قبولشذگان در معرفی به مصاحبه رتبه های برتر در دانشگاههای روزانه جابجا می شوند….. با این روند حتی اگه رزومه هم نداشته باشید با این رتبه تقریبا قبولیتون تو یکی از شهرستانها قطعی خواهد بود….. البته بازم به نحوه تعیین رشته تا حدودی بستگی داره.

امیر
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

اره

مسعود
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

من مدیریت هستم. ۶۶۲ نفر روزانه مجاز شدن و ۱۷۶۲ نفر هم شبانه پردیس و پیام نور….. رتبه من ۱۱۰۵ احتمال داره برای پردیس دعوت بشم؟

بستگی به میزان استقبال دیگر داوطلبان از دوره های پولی دارد. به هر حال طبق این خبر ۵۰ درصد اول مجازین هر رشته شانس دعوت به مصاحبه خوبی دارند.

م
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

سلام خدمت مشاور محترم
۵۰ درصد مجازین روزانه یا مجازین غیر روزانه شانس دعوت به مصاحبه را دارن؟

سلام
برای کسانی که تنها روزانه انتخاب کرده اند مورد اول تان
برای کسانی که همه را انتخاب کرده اند مورد دوم تان.

حامد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

سلام.چطور میشه اعتراض کرد از طریق سایت سنجش؟ لینکش کجاست؟ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام
وارد سیستم پاسخگویی سازمان سنجش شوید.

abbas2929
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

فکر کنم ۱.۲ برابر برای رشته های روزانه و ۱۵ برابر برای دوره های پولی دعوت به مصاحبه بشن

آریوبرزن
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

مدیر محترم سایت سلام.من رتبم ۵۱ شده . جمعا ۴۰ نفر پذیرش دارن. بنظرتون به مصاحبه دعوت میشم؟ ممنونم

سلام
به احتمال زیاد.

به مشاور دکترا و پیام
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

میشه نظرتون رو بدونیم آقا پیام؟

آزیتا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

از مدیر سایت یا آقا پیام درخواست دارم اعلام کنند با این وضعیت چند برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت شده اند؟
آیا نسبت به پارسال بهتر شده است یا بدتر؟

بسیار بسیار ممنون

مهرزاد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  آزیتا

سلام پارسال هم ۲۰ هزار تا دعوت به مصاحبه شدن اما چیزی که باعث اعتراض شد این بود که همه فکر می کردن سهمیه ای ها جز ۲۰ هزار تا نیستن
اگه دفترچه رو بخونین ۳۰ درصد سهمیه برای مربیان و رزمندگان هست پس از این ۲۰ هزار نفر ۶ هزار نفر سهمیه ای دعوت شدن می شه همون ۱۴ هزار تای پارسال

سارا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

بنظرم حرف آقا پیام درست بود.سهمیه هارو از این ۲۰ هزار تا کم کنیم میشه شبیه پارسال تازه اگر بدتر نشه.

آقایان سنجش و وزارت علوم
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

پیام که هنوز حرفی نزده!

سارا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

ای بابا این بنده خدا از روز اول داشت همینو پیش بینی میکرد.نظراتشون را در مطالب انتخاب رشته بخونید.

p
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

سلام
خسته نباشید
پس با این حساب به نظرتون رتبه ۱۱۰ برای رشته ای که ۷۰ نفر (۵۸ نفر روزانه و ۱۲ نفر برای شبانه) ظرفیت داره
برای مصاحبه دعوت میشه یا نه؟

آقایان سنجش و وزارت علوم
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  p

با این حساب تا ۱۴۰ باید دعوت شین :)

محمودی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  p

دوست گرامی، بستگی به تعداد انتخاب رشته کنندگان و نوع انتخاب رشته اونا داره

دوست شما
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

تحلیل مدیر محترم سایت از این اعداد و ارقام چی هست؟ اگه ممکنه لطفا یه قیاسی با وضعیت پارسال بفرمایید

شرایط تقریبا مشابه سال گذشته است.

پریا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

سلام به مدیریت سایت
آیا با داشتن فقط یک مقاله همایشی میشه تو مصاحبه قبول شد؟؟؟رتبه دوم در کارشناسی و رتبه اول در ارشد.ممنون اگر جواب بدین.

سلام
بله البته. برای قبولی داشتن مقاله الزامی نیست.

ریاضی کاربردی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

سلام به نظرتون من با رتبه ۱۵۱ و ظرفیت کل روزانه ۱۵۲ مجازین روزانه ۳۸۰ به مصاحبه دعوت میشم؟ فقط روزانه زدم کل ایران سهمیه آزاد :(

صنایع غذایی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

به هر دانشگاه چند برابر ظرفیتش معرفی میشن؟۵/۱ برابر؟

raz
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

آقا پیام بحث کارشناسیتون در باره این تعداد مصاحبه شونده چیه؟

مثل شما...
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

سلام
امسال اونجوری که سازمان سنجش گفته، ۱۳۰۰۰ نفر پذیرش دارند که با این حساب ۲۰۰۰۰ نفر میشه ۱/۵ برابر ظرفیت! همون آش و همون کاسۀ پارسال. ما که با این حساب اوتیم. مدیر محترم سایت آیا رتبه ۶۵ برای رشته‌ای که ۳۰ نفر روزانه ظرفیت داره اصلاً امیدی به مصاحبه باید داشته باشه؟

سلام
اگر فقط روزانه زده باشید احتمال کمی دارد.

محمودی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مثل شما...

دوست گرامی، بستگی به تعداد انتخاب رشته کنندگان و نوع انتخاب رشته اونا داره

حسین
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

دوستان؛ اگه خبری از اعتراضات دارید، لطفاً بگید، ثواب داره…

سارا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

هنوز که جواب اعتراض ما رو هم ندادن

سارا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

بنظرم اینم در نظر بگیرید که امسال ۱۱۰۰۰ نفر ظرفیت دارن.