تغییر عناوین تاثیری در مواد امتحانی دکتری 93 ندارد

رئیس سازمان سنجش بیان کرد تغییر عناوین تاثیری در مواد امتحانی دکتری 93 ندارد .

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییر عناوین کنکور دکتری 93، گفت: پیش از این اعلام شده بود در صورت اعمال تغییرات در آزمونهای سازمان سنجش، این تغییرات از یکسال قبل باید اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال، در یک رشته تربیت بدنی 6 گرایش وجود داشت در حالیکه تربیت بدنی هم اکنون 6 رشته امتحانی شده ولی تغییری در مواد امتحانی ایجاد نشده است.

رئیس سازمان سنجش با تاکید بر اینکه دانشجویان نگران مواد امتحانی نباشند، ادامه داد: عنوان بر اساس عناوین رشته های مصوب شده در شورای عالی برنامه ریزی آموزشی است تا عناوین به روز شود.

به گفته خدایی، تغییر عناوین تاثیری در کنکور و مواد امتحانی ندارد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

44 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد جواب دهیدددددددددددددددددددددددد؟؟؟
آبان ۲۹, ۱۳۹۲ ۱:۱۶ ب٫ظ

برای شیمی تجزیه تخصصی ۱۰ درصد و استعداد ۱۰ درصد زبان ۳۰ درصد چه رتبه ای میشه آورد؟؟؟

و
آبان ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

اگر انصراف بدهید تا همیشه یک نمره منفی در رزومه تان ثبت خواهد شد وهیچ استاد راهنمایی هم پذیرش مجددا شما را قبول نخواهد کرد.پس هرگز این کار را نکنید.گاهی باید دقت کرد ودرست انتخاب کرد.و وقتی انتخاب کردید اگراشتباه همباشد سعی کنید درستش کنید.

یک شیمیدان آلی
آبان ۲۶, ۱۳۹۲ ۶:۲۷ ب٫ظ

سلام به دوستای خوبم همه نظراتتون رو خوندم راستش خیلی تو فکر مقایسه پزشکی و دکترا تخصصی مانباشید ..اره اونا حجم درساشون خیلی زیاده اما باورکنید به سختی رشته های تخصصی ما و فیزیک و اینا نیست امایه راهیه که مشخصه و تااخر می رن نمی گم سختی نداره ها اما درساشون وحشتناک نیست…

حامدی کنکوری لطفا جواب دهید
آبان ۲۶, ۱۳۹۲ ۱:۵۱ ب٫ظ

برای شیمی تجزیه تخصصی ۱۰ درصد و استعداد ۱۰ درصد زبان ۳۰ درصد چه رتبه ای میشه آورد؟؟؟

از رویا.د. به دانشجوی انصرافی
آبان ۲۵, ۱۳۹۲ ۷:۴۹ ب٫ظ

دوست عزیز در شرایط موجود هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.گنجشگی نقد به از طاووسی نسیه.اصلا چنین اشتباهی نکنید.

مریم
آبان ۲۵, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

با سلامبه شمادوستان عزیز
می خواستم بگم خیلی به رتبه خوب نمیشه اطمینان کرد،تو رشته ما که ۱۰ نفر روزانه می خواست من که ۷ بودم قبول نشدم رتبه یک هم با نمره کمی که دانشگاه بهش داد قبول نشد،بیشترین تاثیر رو در نتایج فقط نمره های دانشگاهها دارند،نمره علمی که از سنجش میاد از ۱۰۰۰۰به پایین هست ونمره دانشگاهها هم هرچی بدهند از ۱۰۰۰۰هست،مثلا اگه به یکی ۷۸دادند یعنی ۷۸۰۰که با نمره کارنامه جمع میشه و تقسیم بر دو میشه این در حالی که نمره علمی کارنامه اولیه اکثرا بچه ها ۱۰۰ تا ۱۰۰ با هم فرق میکنه ولی با یک اختلاف نمره۱۰ که دانشگاه به دانشجویی بده اختلافشون ۱۰۰۰میشه این در حالیکه تو کارنامه ممکنه اختلافشون همش ۲۰۰ تا باشه،پس نمره دانشگاه حرف اول و آخر رو تو نتیجه نهایی میزنه ورتبه خوب داشتن تاثیر خیلی خیلی کمی داره

دانشجوی دکتری انصرافی
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۷:۵۵ ب٫ظ

سلام بچه ها به من کمک کنین من قصد انصراف از دکتری دارم دانشجو سال دوم هستم رشته فیزیک ذرات بنیادی دانشگاه فردوسی.
میخوام بدونم میتونم یه رشته دیگه شرکت کنم و دانشگاه متفاوت از دانشگاه ارشدم؟ یا بخاطر مدرک ارشدم و اینکه ارشد دانشگاه دیگه ای بودم تو مصاحبه رد میشم؟ حتی اگه رتبه بیارم هم بخاطر مدرک ارشدم و دانشگاه ارشدم رد میشم؟ من توانایی این رو دارم که یک رتبه عالی کسب کنم چون خیلی براش خوندم و مدرک زبان و مقاله ISI با IP: 6 دارم و میک مقاله داخلی هم دارم لطفا کمکم کنید رشته ای که میخوام بخونم فقط تربیت مدرس و شریف و امیر کبیر و صنعتی اصفهان و دانشگاه تهران دارن اگه شانس ندارم برا قبولی کلا بیخیال دکترا بشم و همون ارشد بمونم. پلیییز یکی راهنمایی کنه.

آرمین
آبان ۲۵, ۱۳۹۲ ۹:۱۳ ق٫ظ

انصراف از مقطع دکتری اشتباه بزرگی است دوست عزیز،چون علی رغم آمادگی شماهیچ تضمینی وجود نداره که امسال افراد آماده تر وجود نداشته باشن،و یا اینکه حتی شما موفق بشین رتبه خوبی کسب کنین و نتیجه گذشته خودتونو تکرار کنید،از طرفی واقعیتی که وجود داره و به درستی اشاره کردین اینه که در هر دانشگاهی دانشجویان همون دانشگاه در جلسه مصاحبه اولویت دارند و این شانس شما را خیلی کم می کنه،از من می شنوین قدر همین دانشگاه و رشته ای که دارین درس می خونینو بدونین چون خواسته بسیاری از افراده که به جای شما باشند.

دکتر
آبان ۲۵, ۱۳۹۲ ۹:۳۱ ق٫ظ

من هم با آرمین موافقم…
نقد ول نمیکنن نسیه را بچسبن
که خدایی ناکرده ضرر می کنید و پیشیمون میشید.

ح
آبان ۲۵, ۱۳۹۲ ۲:۴۸ ب٫ظ

انصراف بدید آزمون امسال نمی توانید و سال بعد میتوانید که الان صحبت است ۹۴ کلاً آزمون در حد غربال گری میشود من جای شما باشم این اشتباه رو نمیکنم!غیر اینکه توانایی این داشته باشید از کشور بروید و یک دانشگاه خارجی خوب تحصیل کنید این به شرطی که مطمئن باشید خارج از کشور اوکی شود در غیر اینصورت اشتباه است انصراف!

فیزیکی
آبان ۲۶, ۱۳۹۲ ۲:۰۳ ب٫ظ

منظورت از یه رشته دیگه چیه؟مثلا فیزیک اتمی یا مثلا ادبیات؟تا جایی که من می دونم رشته ارشد و دکترات باید یکی باشه و ربطی به دانشگاهت نداره که کجا بوده.یعنی اگر ارشد فیزیک بودی دکتراتم باید فیزیک باشه.راستی شغلت چیه؟حتما شاغلی که می خوای دکتراتو ول کنی

دکتر 92
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۴:۳۶ ب٫ظ

سلام به دوستان و کنکوری های عزیز.
من به لطف خدا امسال دکتری دوره روزانه قبول شدم. من از اول دی پارسال شروع به خوندن کرده بودم. فقط میخواستم بگم برای قبولی تو دکتری کار خودتونو بکنید و به کسی کاری نداشته باشید که فلان دوستم از من بیشتر خونده و فلان و بهمان.
اگه پایه علمیتون تو دوره کارشناسی و ارشد قوی بوده باشه، من بهتون قول میدم با کمی تلاش به هدفتون میرسید.
موفق باشید.

m.c
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر 92

حرف خیلی قشنگی بود. شما هم موفق باشید.

سالار دکتری
آبان ۲۵, ۱۳۹۲ ۹:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر 92

سلام جالبه استفاده کردیم

سلام به ح
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

من نمی دونم شما ازپزشکی چی می دونید ولی من حدود ۵تا پزشک ومتخصصی توخانواده خودم واقواممون داریم اصلا این حرفها نیست پزشکی سخته چون اصطلاحات سختی داره من خودم فیزیک می خونم لیسانس فیزیک صد مرتبه سخت تر از دروس یک پزشک عمومیه
من احتمال میدم شما رشته انسانی میخونید به همین خاطر پزشکی براتون سخته من اگه پزشکی بودم یه سر تا فوق تخصصش هم می رفتم یه امتحان تستی واسه دوره تخصص که همش حفظیه اون بردی هم که شما می گید برای تدریس دردانشگاه هست یه چیزی تو مایه امتحان جامع ماست.
ضمنا عموم کلا کمی بی سواد تشریف دارند شما اگه ازهرکسی بپرسی مدرک یک دکتر(پزشک) چیه سریع جواب می دهد خب مشخصه دکتره درصورت که مدرک یک پزشک ارشده نه دکتری به خاطر تشابه اسم doctor با مدرک دکتری رشته های دیگه همه فکر میکنند اونا مدرک دکترا دارند درصورتی که ارشدند نه دکتر

مریم
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سلام به ح

در تایید سخن دوستمون “سلام به ح” میخوام به “ح” بگم شما خیلی این مورد رو اشتباه می کنید. خواهر من رشته پرستاری خونده و سالها در کنار پزشکا و هم خوابگاهی اونا بوده و ایام امتحانات اونا رو شاهد بوده، همیشه حرفی که میزنه اینه که درسای پرستاری به مراتب سختتر از پزشکی است و میگه شبای امتحان درسای اونا حتی برای ما هم خیلی ساده بود میگفت ما خیلی می خوندیم ولی اونا واقعا اونقدر که ما می خوندیم تلاش نمی کردن ما درساشونو می دیدیم در تعجب بودیم که درساشون سخت نیست. بارها بعد از گذشت جند سال میگه که درساشون در حد اسمشون اصلا سخت نیست. دوست خوبم”ح” من قبول دارم باید درساشون به مراتب خیل خیلی خیلی سخت تر از ما باشه(خود من دانشجوی دکترای فیزیکم) اما متاسفانه با وحود اینکه جون ادما دستشونه با وجود اینکه باید توی کارشون مسلط باشن اما اینگونه نیست اونا یه سری درس و علمی که از قبل تجربه شده و نوآوری توی درسا و کتاباشون نیست رو میگذرونن و هیچوقت به اندازه ما سختی نمی کشن فقط توی شیفتا و … اذیت می شن و الا بخاطر درسا نیست من با بعضیها که توی دوره تخصص بودن آشنایی دارم از شیفت شب و شیفتای زیادی که باید توی بیمارستان بمونن و… می نالن نه از سختی درس. اونا اصلا به اندازه لقبی که براشون می ذارن سختی نمی کشن. من یه شهر خیلی خیلی کوچک رو سراغ دارم که ۹۰ درصد پزشکاش بدون زحمت زیاد و خیلی خیلی… ادامه نظر»

به مریم و دوست قبلی
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۶:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام اول اینکه مدرک دکتری ما( Doctor of Philosophy ولی اونا Doctor of Medicine MD) اصلاً مقایسه جایز نیست و به علت با اهمیت بودن و حرفشون دکتری حرفه ای محسوب میشوند در دوره دکتری شما از لیسانس تا دکتری نهایت ۲۰۰ واحد میگذرونند ولی فقط دوره عمومی نزدیک ۲۸۰ تا ۲۹۰ واحد میگذرونند قبل از تخصص امتحان بورد تخصصی جهت هیات علمی شدنشون امتیاز دارد خدا گواه جو اونا واقعاً متفاوت با وزارت علومیها حداقل من تجربه کردم و محتاج حقوق هیات علمی دانشگاه نیستند و وقتی مواد آزمایشگاهی از جیبشون بی منت میدهند ساپورت مالی میکنند پژوهشها رو، من اینا رو از نزدیک لمس کردم ولی استادای علوم اگر یک ماه حقوقشون ندادند اوج بد بختیشون بخدا دیدم اینو که میگم.اینکه اشاره میکنید بیسواد واقعاً بی انصافی من زمینه کاریم اول بگم که سلولهای بنیادی و انسانی نیستم! دوم اینکه حداقل شما بروید بقالی در خونتون بگید من دکتری فلان رشته دارم !بعد یک پزشکم بیاد بگه من پزشکم!اون موقع جایگاهها رو میفهید!دکتری ما فقط دانشگاهی ها میشناسند! ضمناً اینکه کشورهای دیگه قبول ندارند تو رو خدا دیگه نگید این حرف رو و اکثر کشورها ادامه تحصیل پزشکهای ایرانی رو تو کشورشون قبول دارند!میتوانید سرچ کنید دانشگاه جان هاپکینز آمریکایکی از تاپ ترین دانشگاه پزشکی جهان چند تاشون هستند!اونجا تحصیل میکنند یا میتوانید دانشجو های دکتر حسین استکی در شهید بهشتی که در نیچر مقاله دادند!!! پزشکی ایران بودند هنوزم دارند که الان در MIT و هاروارد در حال تحصیلند نگید این حرف رو من قبول ندارم حداقل… ادامه نظر»

مریم
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۷:۱۵ ب٫ظ

دقیقا مشکل ما هم همینه که شما میگید. اونا اعتبارشون توی جامعه بیشتره پول بیشتری به واسطه رشتشون به جیب می زنن ما کلی بیکار داریمو… اینا کاملا درسته. فکر نکنم کسی با این قسمت از حرفهای شما مشکلی داشته باشه.حرف ما چیز دیگه ایه.

شادی شادی!
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سلام به ح

u’r right….. totally

شادی شادی!
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  شادی شادی!

منظورم “سلام ب ح” هس ک میگم درست میگن بنظرم کاملا.. من یکی با حرفای “ب مریم و دوست قبلی” مشکل دارم از لحاظ سوادو زحمتو ازین دست چیزا…. برداشت اشتباه نشه چون درست زیر صحبت ایشون آورده شده …

سلام به ح
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  شادی شادی!

ممنون شادی جان
دادم آگهی رو بردارند

شادی شادی!
آبان ۲۵, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سلام به ح

خاهش داش مجید..حرفت حقه خب! حرف دل جماعتی ست… آفرین ک آگهی رو ور داشتی.. بابا الان همه فمینیست شدن پسر خوب!

ندا
آبان ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۱۰ ب٫ظ

کسی میتونه منابع دکتری مهندسی محیط زیست -آلودگی خوا رو برام ایمیل کنه؟

bita
آبان ۲۳, ۱۳۹۲ ۵:۱۱ ب٫ظ

salam natayeje takmil zarfiat kei miad? ma vase esfand bekhoonim ya montazere natayeje takmil zarfiat shim? kasi midoone?
mamnoon

حمیده- شیمی معدنی
آبان ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  bita

دوست خوبم ریسکش زیاده اگه بخوای منتظر بمونی!سعی کن تکمیل ظرفیتو نادیده بگیری و واسه اسفند آماده بشی.گیریم قبولم بشی چیزی رو از دست ندادی !!!

bita
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۲:۳۳ ب٫ظ

mamnoon

ح
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  bita

سلام
اگر رتبتون حدود ۱۰ نفر بالای ظرفیت اصلی بوده و الان در تکمیل ظرفیت ، ظرفیت اعلام شده در حد ۲ تا ۳ نفر و رتبه اعلام شده در تکمیل هم نفرات آخرید به نظرم شانستون واسه تکمیل کم!بر اساس تجربه گفتم شاید اینطور نباشد!
نتایج هم زمانی میاد که شانس امسال رو کاملاً از دست میدهید چون دی ماه اواسطش نتایج تکمیل میاد
موفق باشید

bita
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ح

mamnoon

reza
آبان ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

بچه ها کسی میدونه نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دکتری ۹۲ کی منتشر می شه؟

ح
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  reza

سلام
اواسط دی ماه!

روانشناس
آبان ۲۳, ۱۳۹۲ ۹:۰۷ ق٫ظ

سلام
من تازه فارغ التحصیل شدم معدلمم بد نیست، چون رشته ام رو حیلی دوست دارم تصمیم داشتم برادکترا شرکت کنم یه سری بسته آموزشیم تهیه کردم الان که این کامنت ها رو خوندم مردد شدم
آخه من پیام نور درس خوندم حتما حتی اگه نمره خوبیم بگیرم چون سلیقه ای نمره میدن حتما تو مصاحبه رد میشم

ح
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  روانشناس

نگران این نباشید اگر توانایی این رو دارید یک رتبه عالی کسب کنید جای نگرانی نیست اما در شرایط برابر و رتبه نسبتاً خوب یه خورده این تنگ نظری لحاظ میشه ولی اگر رتبه خیلی خوب بدست بیارید نمیتوانندکاری کنند حتی اگر نمره کم دهند با رتبه خوب جبران میشود!این که گفتم واسه خیلیها پیش آمده!در سالهای قبل!
!پس الکی به کامنتهای این چنینی اهمیت نده و تلاش کنید
آرزوی موفقیت

گیتی
آبان ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۴۷ ب٫ظ

با سلام و التماس دعا
من برای مصاحبه دکتری امام صادق دعوت شدم و برای تکمیل فرم صلاحیت هر چه تلاش میکنم بی فایده کل اطلاعات را با دقت پر میکنم وقتیکه تائید را میزنم پیام خطا میده و اعلام میکنه مجدد شروع کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چکار کنم فرم را از جایی که روی کارنامه است پر کنم یا فرم را پر کنم با پست بفرستم.

حمیده- شیمی معدنی
آبان ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  گیتی

سلام دوست خوبم.
من معمولا وقتی با اینترنت اکسپلورر کار میکنم اینجور موارد واسم پیش میاد.با یک مرورگر دیگه مثل موزیلا (فایرفاکس)امتحان کن شاید مشکلت حل بشه.
شایدم مشکل از سایت باشه!

ابولفضل
آبان ۲۲, ۱۳۹۲ ۷:۵۵ ب٫ظ

سلام
میگم ما چه تفاوتی با بچه های پزشکی داریم؟ جز اینکه کار اونا خیلی مهمتر و در ارتباط با جان انسان هاست! تو امتحان تخصص همه منابع مشخص، امتحان مشخص و هر کسی واقعا درس بخونه تو امتحان قبول میشه و معرفی میشه به دانشگاه و میره سراغ تحصیلاتش! بدون بدبختی مصاحبه و سلیقه اساتید (!!) محترم! اما ما باید انواع و اقسام درس های بی ربط رو با حدس منابع امتحان بدیم، قبول بشیم و بعد برای چندمین بار به دلایلی که اکثر دوستان میدونن رد بشیم تو مصاحبه! آیا واقعا این روش درسته؟!

حمیده- شیمی معدنی
آبان ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ابولفضل

ما که خیلی وقته داریم میگیم نه درست نیست!اما کو گوش شنوا …

ح
آبان ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  ابولفضل

دوست عزیز با پزشکیها واقعاً مقایسه اشتباه اونا همینکه تونستند تو کنکور ابتدایی رتبه خوب کسب کنند کار بزرگی و این تفاوت مهم ما با اونهاست و ثانیاً درسهای امتحانی اونها واقعاً سخت و پر مطلب و حجیم و سنگین است تازه اونها هم در حین تحصیل آزمون دارن دست کمی از ما ندارد و دوره تخصص هم آزمون بورد دارن که اونم سخت واقعاً اونها متفاوت هستند اصلاً نبایست مقایسه کنید جایگاههای این دو کاملاً متفاوت درسهای دوره تخصص واقعاً وحشتناک اصلاً دروس دکتری به پای دروس دوره تخصص نمیرسه و دکتری ما خیلی دروس تکراریست!
واقعاً پزشکها حقشون دیسپلینشون با ما متفاوت باشد خدای نکرده ما کم نیستیم ولی مقایسه نکنید
پزشکها در بین خاص و عام یک نگاه بهشون است ولی دوره دکتری ما بین عموم کمتر مورد توجه است و جولان ما بیشتر دانشگاه است!اینا همه تفاوت است
نه پزشکی خوندم نه خانوادم پزشکند فقط ارتباط نزدیک دارم با این قشر در دانشگاه
موفق باشید

فیزیکی
آبان ۲۶, ۱۳۹۲ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ح

دوست عزیز “ح” شما تو چه رشته ای درس خوندی که پزشکی برات رشته سختیه؟من تو فک و فامیل و دوست و آشناهامون کلی پزشک میشناسم و می دونم درساشون در چه حدیه.حداقل می دونم با رشته ما -فیزیک-قابل قیاس نیست و از نظر سختی انگشتد کوچیکه فیزیک نمیشه.تازه من کل دوره پزشکیو با لیسانس فیزیک می گم.شما اگر درسای دوره ارشد فیزیک رو ببینید که دیگه نمی دونید باید از چپ به راست بخونید یا راست به چپ یا بالا به پایین یه بر عکس.

حسین
آبان ۲۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

با این سیستم اموزشی بعیده از سال ۹۴ هم این طرح اجرایی شود

افتضاحه
آبان ۲۱, ۱۳۹۲ ۵:۵۱ ب٫ظ

آخه تو رشته ای مثل فیزیک که گرایشها اورلپ دارند ومشترکند ودانشجو می تونه بعد آزمون کتبی جدا تصمیم بگیره کدوم گرایش رو برای مقطع دکترا انتخاب کنه این کار غیرمنطقی هست.امیدوارم این کار عملی نشه.

برق قدرت
آبان ۲۱, ۱۳۹۲ ۵:۱۷ ب٫ظ

دوست عزیز اعتراض بی فایده است
بنده هم یکی از دانشگاههای الف دعوت به مصاحبه شدم و چون دیدن مقالات و کتاب زیادی دارم و نمی تونستن گیرم بندازن. دست گذاشتن رو سوالات درسی. و میگفتن باید سوالات درسی رو بتونید کامل جواب بدید. من همون سوالات رو از دانشجویان دیگه ای که برای مصاحبه اومده بودن و بعدا قبول شدن پرسیدم و اونها هم بلد نبودن ولی دانشجو خودشوووووووون بودن.من حاضرم از همون اساتید یعنی از تک تکشون سوالاتی بپرسم که جیک نزنن و بلد نباشن. آخه قرار نیست کسی همه چیز رو بلد باشه
به خدا توکل کنید.

ali
آبان ۲۱, ۱۳۹۲ ۱:۳۴ ب٫ظ

قابل توجه مسئولان سازمان سنجش:
تفاوت نمره مصاحبه دکترا را( برگرفته از یک وبلاگ ) ملاحظه بفرمایید, ۴۰ یک جا و ۹۰ یک جا!!!! چرا این همه تفاوت نمره ؟؟؟ جز سلیقه اساتید:

“البته من هم از اساتید خوب و مهربان و بااخلاق شما گلایه دارم
مصاحبه شون با من ۱ دقیقه بیشتر نبود، هیچ پرسش تخصصی‏ هم از من نپرسیدند فقط موضوع رساله رو از من پرسیدند و نتیجۀ این مصاحبه با این همه مقاله و ترجمۀ کتاب شده ۴۰.۵۰!!!!!!!!!!

واقعا به جز سلیقۀ شخصی اساتید چه معیار دیگه ای می تونه برای این نمرۀ دور از ذهن وجود داشته باشه؟؟؟
و من به این نتیجه رسیدم که باز هم گلی به گوشۀ جمال اساتید اصفهان که برای مصاحبۀ هر دانشجو حدود ۱ ساعت زمان صرف کردند.
البته اگرچه ناراحت شدم اما مهم نیست چون موفق شدم از اساتید فهیم دانشگاهی که قبول شدم نمرۀ ۹۰ رو بگیرم”

حال اگر تمام نمره به دست اساتید بیفتد چه خواهد شد؟؟؟!!!!!!!!!!!
خدا رحم کند.

پویا
آبان ۲۱, ۱۳۹۲ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ali

با سلام

شما الان کجا قبول شدید؟
با تشکر