پذیرش دکتری بدون آزمون نیمسال دوم 93-92 دانشگاه کاشان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه کاشان براساس آئین نامه «ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های بالاتر» مصوب 5/2/1390 شورای هدایت استعدادهای درخشان (ابلاغیه شماره 22354/و مورخ 2/3/91) از بین دانش­آموختگان دوره کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 93-92 در رشته­ مهندسی کامپیوتر- هوش مصنوعی یک نفر دانشجوی دکتری می پذیرد.

شرایط عمومی داوطلبان:

1- پایبندی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

2- دارا بودن صلاحیت عمومی به تشخیص هیأت مرکزی گزینش دانشجو

3- نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از لحاظ خدمت وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد

شرایط اختصاصی داوطلبان:

دانش­آموختگان دوره­های روزانه و شبانه کارشناسی ارشد که به لحاظ میانگین کل )با احتساب نمره پایان نامه(  جزء رتبه­های اول تا سوم دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود  بوده و دارای حداقل یک مقاله مستخرج از پایان نامه، پذیرفته شده یا چاپ شده در مجلات علمی- پژوهشی با نمایه معتبر ملی یا بین­المللی یا طرح های پژوهشی (انجام شده توسط دانشجو) در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد باشند. در مورد دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد آموزش محور ارائه مقاله مستخرج از پایان نامه موضوعیت نداشته و به این لحاظ ارائه مقاله علمی پژوهشی مرتبط با رشته تحصیلی کفایت دارد.

تبصره 1- استفاده از این تسهیلات منوط به دفاع از پایان نامه با درجه عالی می باشد.

تبصره 2- در صورتی که تعداد هر ورودی در هر کد رشته- محل در دوره کارشناسی ارشد تا 5 نفر باشد، صرفاً رتبه اول، چنانچه ظرفیت پذیرش بین 6 تا 10 نفر باشد، رتبه های اول و دوم و برای 11 نفر و بالاتر، رتبه های اول تا سوم می­توانند متقاضی پذیرش بدون آزمون در دوره دکتری باشند.

تبصره 3- طرح ملی، اثر بدیع یا تالیف و طرح پژوهشی تقاضا محور (براساس نیاز یک دستگاه) با تایید معاونت پژوهشی و
فناوری وزارت، می تواند جایگزین مقاله شود.

توضیحات مهم:

1- براساس آئین نامه، مدارک متقاضیانی که تاریخ فراغت از تحصیل ایشان  قبل از 1/7/1389 باشد قابل بررسی نخواهد بود.

2- پذیرش بدون آزمون دانش آموختگان ممتاز دوره کارشناسی ارشد در مقطع دکتری، مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه پس از ارزیابی و امتیازدهی به فعالیتها و سوابق داوطلبین و انجام مصاحبه صورت می پذیرد. بدیهی است ارسال مدارک، هیچ گونه حقی برای دواطلب ایجاد نخواهد کرد.

3- اسامی و مشخصات پذیرفته­شدگان برای تطبیق شرایط و اعلام پذیرفته شدگان نهایی به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

4- دانشجویانی که از طریق این تسهیلات در این دانشگاه پذیرفته شوند درصورتیکه پس از ثبت نام از تحصیل منصرف شوند ملزم به پرداخت هزینه آموزش رایگان خواهند بود.

متقاضیان می­بایست کلیه مدارک موردنیاز به شرح زیر را حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج­شنبه مورخ 16/8/1392 با پست پیشتاز به نشانی کاشان، بلوار قطب راوندی، دانشگاه کاشان، مدیریت تحصیلات تکمیلی و استعدادهای درخشان-              کد پستی 51167-87317 ارسال و رسید پستی را نزد خود نگاه دارند. درج عبارت «مربوط به پذیرش بدون آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر- هوش مصنوعی» بر روی پاکت پستی الزامی است.

مدارک مورد نیاز:

1- فرم تکمیل شده درخواست پذیرش بدون آزمون دکتری

2- گواهی رتبه آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد

3- یک نسخه از کلیه فعالیتهای پژوهشی شامل مقاله، کتاب و …

4- ریزنمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد (آن دسته از متقاضیانی که دانش آموخته دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند باید ریزنمرات مقطع کاردانی را نیز ارسال نمایند).

5- تصویر گواهی فراغت از تحصیل مقاطع دانشگاهی

6- تصویر صفحه اول پایان نامه کارشناسی ارشد (صفحه صورتجلسه)

7- تصویر مدرک زبان (در صورت وجود) که در آن نمره اخذ شده مشخص باشد.

8- یک نسخه از مدارک مربوط به افتخارات و جوایز علمی (در صورت وجود)

9- یک نسخه کپی از کلیه صفحات شناسنامه

10- تصویر کارت ملی(پشت و رو)

11- تصویر مدرک وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)

توضیح: داوطلبان دعوت شده جهت مصاحبه می­بایست اصل مدارک مربوط به موارد 5 تا 11 را در روز مصاحبه همراه خود داشته باشند.

12- اصل فیش بانکی به مبلغ 000/500 ریال (معادل پنجاه هزار تومان) بابت ثبت نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه کاشان به حساب جاری شماره 1609065725 به نام درآمدهای اختصاصی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه کاشان قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت ایران

مدارک ارسالی و وجه واریزی به هیج وجه مسترد نمی گردد. داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانند در وقت اداری با دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه کاشان (شماره تلفن 03615912287) تماس حاصل فرمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها