پذیرش دکتری استعداد درخشان در دانشگاه شریف

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه صنعتی شریف در جهت حمایت از استعدادهای درخشان و در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میان دانش‌آموختگان ممتاز دوره کارشناسی ارشد دانشگاه‌های کشور در مقطع دکتری بدون ‌آزمون دانشجو می‌پذیرد.

شرایط عمومی برای پذیرش درخواست:

1)داشتن مدرک کارشناسی پیوسته در رشته مرتبط، با معدل حداقل 17

2)داشتن مدرک کارشناسی ارشد در رشته مرتبط یا گواهی فراغت از تحصیل تا 31/ 6/ 93 برای دانشجویان شاغل به تحصیل کارشناسی ارشد با معدل حداقل 17 (بدون احتساب نمره پایان نامه)

تبصره- مدارک دوره‌های مجازی، نیمه حضوری یا غیرحضوری برای ورودی بدون آزمون مورد پذیرش نخواهد بود. همچنین صرفا در مورد داوطلبان رشته‌های شیمی، علوم کامپیوتر و مهندسی مواد، پرونده داوطلبانی که معدل کارشناسی بالای 16.5 داشته و جزء 10 درصد نخست دوره کارشناسی رشته خود باشند، قابل بررسی است.

3)فقط پرونده فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد دو سال اخیر قابل بررسی است.

4)داوطلبان فقط می‌توانند در یک رشته درخواست بدهند.

ب- مدارک لازم جهت تشکیل پرونده:

1-کپی کارنامه کارشناسی

2-کپی کارنامه کارشناسی ارشد

3-یک نسخه از مقالات چاپ، یا پذیرفته شده د رمجلات همراه با نامه پذیرش (حداکثر سه عنوان مقاله مجله قابل محاسبه است.)

4-یک نسخه از مقالات ارائه شده در کنفرانس‌های معتبر همراه با نامه ارائه (حداکثر دو عنوان مقاله کنفرانس قابل محاسبه است.)

5-کپی گواهی‌های افتخارات علمی و سوابق پژوهشی معتبر.

6-کپی مدرک زبان (به پذیرفته‌شدگان فرصت داده می‌شود ظرف مدت یک نیمسال مدرک زبان مورد قبول دانشگاه را به اداره پذیرش ارائه دهند)

7-ارسال اصل و کپی فیش واریزی مبلغ 800.000 هزار ریال به شماره حساب 1626360586 بانک ملت- مدیریت جمعداری آموزش‌های آزاد.

 

تذکر: در صورت واریز هزینه بررسی مدارک بدون توجه به شرایط اعلام شده مبلغ پرداختی عودت داده نخواهد شد.

داشتن موارد زیر در پذیرش دانشجویان امتیاز محسوب می‌گردد:

1-گواهی رتبه کنکور آزمون سراسری کارشناسی (زیر 100)

2-گواهی رتبه کنکور ‌آزمون سراسری کارشناسی ارشد (اول تا سوم در رشته)

3-گواهی رتبه‌های تحصیلی اول، دوم یا سوم (دوره کارشناسی در رشته مربوطه)

4-گواهی رتبه‌های تحصیلی اول، دوم یا سوم (دوره کارشناسی ارشد در رشته مربوطه)

5-گواهی مدال‌های اخذ شده در المپیادهای دانشجویی (اول تا سوم)

6-گواهی مدال‌های اخذ شده در المپیادهای دانش‌آموزی (اول تا سوم)

7-داشتن گواهی مقام اول جشنواره خوارزمی جوان

8-داشتن گواهی رتبه اول تا سوم جشنواره بین‌المللی خوارزمی

9-داشتن گواهی مدال یا رتبه در مسابقات علمی بین‌الملل معتبر (مورد تایید وزارت علوم)

10-برگزیدگان مسابقات معتبر علمی بین‌المللی تیمی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

11-سایر دستاوردهای علمی- پژوهشی به تشخیص کمیته تخصصی مربوطه در دانشگاه.

گفتنی است، پذیرش نهایی دانش‌آموختگان منوط به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (سازمان سنجش آموزش کشور) خواهد بود.

دانلود متن کامل اطلاعیه و آگاهی از رشته های مورد پذیرش

ثبت‌نام
باخبرم کن!

53 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هاجر
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۶:۰۲ ب٫ظ

سلام
معدل کارشناسیم ۱۸ بوده و شاگرد اول بودم، معدل ارشدم ۱۷،اما چه رشته هایی میگیره؟؟؟؟

yan
فروردین ۱۰, ۱۳۹۳ ۸:۴۱ ب٫ظ

سلام
ما که دیدیم تو رشته ی فیزیک و برق از دانشگاه سراسری تهران تو سال خودمون به زور واسه ارشد دانشجو گرفتن با ۱۰۰۰ تا منت و اینا(تازه اونم شاگرد اول ورودی رو با معدل ۱۸ و ۱۹)!!!
دوست خودم با کنکور ارشد رفت شریف،تو آزمون دکترای پارسال رتبه اش شد ۱۴ شریف تو مصاحبه ریجکتش کرد!(گرچه که بچه ی باسوادیه و تو همون شریف TA چند تا درسه).
استادای اون جا متاسفانه براساس اینکه هرکس کارشناسی شریف نبوده(حتا اگه ارشدم بوده باشه) ملاک هاشون از دانشگاه MITهم بعضن فراتر میره.همین رفتارها باعث میشه وقتی دانشجوی شریف اومد یه دانشگاه سراسری دیگه فکر کنه خیلی بارشه!

eliad
فروردین ۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

اصلا نگران نباشید.
کلا بچه های غیر شریفیفکر شریف و از سرشون بیرون کنن. واسه دکتری چه با کنکور چه بی کنکور شریف فقط بچه های خودشو بر میداره.

من واسه ارشد بدون کنکور رزومهمو فرستادم.
معدل تقریبا ۱۹ از یکی از دانشگاهای روزانه ی تهران.
تو کارشناسی یه isi و ۵ تا علمی پژوهشی داشتم باکلی کنفرانس. اولین چیزی که بهم گفتن ” شریفی نیستی؟ ” رزومه مو دادن بهم. حتی نگاه نکردن .
دل خوشی داریدا.:D

ali
اسفند ۲۷, ۱۳۹۲ ۸:۳۹ ب٫ظ

سلام خسته نباشید. ی سوال داشتم. توی نظرات بچه ها گفتن که مدرک لیسانس باید دولتی باشه . بنده لیسانس آزاد و ارشد علم و صنعت روزانه خوندم . میشه مدارکو فرستاد ؟؟

علی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۴:۴۷ ب٫ظ

سلام امیدوارم شرط معدل کارشناسی را دانشکاههای دیگه نداشته باشن من معدل کارشناسی ام در یک دانشگاه درجه ۲ ۱۶.۵ بود و ارشدم در صنعتی اصفهان ۱۸.۵ این در حالی هست که من برای معدل ۱۶.۵ خیلی بیشتر زحمت کشیدم ای کاش حذف بشه

ادیب
فروردین ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

نگران نباش علی جان آیین نامه اصلی وزارت علوم برای کارشناسی بالای ۱۴ را اعلام کرده است اما شریف تافته جدا بافته است.

فائزه
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۸:۴۴ ق٫ظ

سلام
میشه لطف کنید بگید که از کجا باید رشته های مورد نیاز رو دید ؟ ممنون

آمنه
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۳:۲۹ ب٫ظ

سلام. من هرچی گشتم متوجه نشدم که در چه رشته هایی پذیرش دارند ، تو سایت خود دانشگاه شریف هم چیزی نزده. لطفا راهنمایی ام کنید. من رشته اقتصاد هستم. با تشکر

دانشجوی معترض
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

معدل لیسانس بالای ۱۷. یکی نیست بگه منی که در دانشگاه دولتی شهرستان صرفا به خاطر بد نمره بودن استادها علی رغم اینکه رتبه چهارم بودم معدلم ۱۵ و نیم بود و در ورودی ما معدل بالای ۱۷ نبود!!! اگرچه در ارشد در یکی اط دانشگاه علم و صنعت معدلم شده ۱۸.۵ و مقاله آی اس آی هم دارم نمیتونم درخواست بدم!!!! واقعا جالبه آیین نامه ها

فرحناز معمار
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۲:۳۸ ب٫ظ

سلام دوستان من همه شرایطو دارم اما در دانشگاه ازاد درس خوندم ایا میتونم مدارکمو بفرستم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید

رفیع
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

نه متاسفانه

مهسا
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

عزیزم؟؟ شما هنوز نمیدونی شریف معماری نداره و بهشتی و تهران بهترین دانشکده های معماری رو دارن؟؟

به زانا
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۲ ب٫ظ

زانا جان شما با کجا تماس گرفتی؟از فرد معتبری پرسیدی؟

مارال
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

تو دانشگاه ما یکی از دوستام از طرف دانشگاه شریف و بدون کنکور قبول شد
نمیدونم مقاله داشت یا نه
اما معدل بالا بود و استادش از اساتید سرشناس بود

لیلا
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

سلام
میشه بگید از کدوم دانشگاه بودن و برای چه رشته ای پذیرش شدن؟

مهدی MBA
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

بچه های سایت
یه همتی کنیم شرط معدل لیسانس رو بردارن

لیلا
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی MBA

خدا خیرتون بده اگه اینکار رو بتونیم انجام بدیم خیلی عالیه، من کاملاً موافقم و همکاری صددرصدم رو اعلام میکنم.

کنکور
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۹:۵۰ ق٫ظ

دانشگاه صنعتی شریف در جهت حمایت از استعدادهای درخشان و در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میان دانش‌آموختگان ممتاز دوره کارشناسی ارشد دانشگاه‌های کشور در مقطع دکتری بدون ‌آزمون دانشجو می‌پذیرد.
تبصره- مدارک دوره‌های مجازی، نیمه حضوری یا غیرحضوری برای ورودی بدون آزمون مورد پذیرش نخواهد بود.

واقعاً جالبه. از یک طرف می گویند دانشگاه های کشور و از طرفی می گویند به غیر از مجازی و ….
یعنی اینها جزء دانشگاه ها و دانشجویان کشور نیستند. خوب اگر نیستند پس چرا پذیرششون می کنید و زمان و عمرشون رو هدر می دید؟! به یک باره بگویید که از دانشجویان خودمان پذیرش می کنیم.

امیدوار
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  کنکور

کاملا موافقم من رشتم شیمی هست کارشناسی رو پیام نور قبول شدم از ترم ۳ به عنوان کار دانشجویی وارد آزمایشگاه شدم با انواع دستگاه ها از جمله GC و HPLC کار کردم بعضی از کلاسای آزمایشگاه رو هم خودم اداره میکردم و به بچه ها درس میدادم به محض اینکه درسم تموم شد امتحان ارشد دادم و تهران روزانه یه دانشگاه خوب قبول شدم تو این دو سال با کمک استادم و تلاش خودم تونستم ۴ تا مقاله بنویسم دو تا هم امروز فردا پذیرشش میاد تا بعد از عید هم میخوایم ۲ تا بفرستیم معدلم هم فقط چند صدم میخواد تا ۱۸ بشه. رشتم رو واقعا دوست دارم و سعی کردم تو ان ۶ سال کاملا مفهومی یادش بگیرم حالا دانشگاه شریف تبصره زده باید کارشناسیتون هم دولتی باشه وگرنه نمیشه آخه یکی نیست به آقایان بگه که شما کجا بودید که ما پیام نور امتحان میدادیم ولی هر امتحانش یه کنکور بود امتحانامون نمره منفی داشت!!!!!! تستی تشریحی بود. آخه یکی نیست به اینا بگه ۱۶ پیام نور معادل ۱۷-۱۸ دولتیه.

دوست
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

ببین عزیزم شما کارشناسی پیام نور بودی و برای دانشگاه شریف و اکثر دانشگاه ها دوره کارشناسی خیلی مهم هست. تمام تلاشهای شما قابل تقدیره ولی نمیشه در شریف رو باز کرد که همه بیان، خودتم میدونی من چی میگم. شما حتما قوی نبودی که نتونستی کارشناسی در یک دانشگاه دولتی خوب قبول شی. سخت نگیر. امیدوارم موفق باشی

لیلا به دوست و iman
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  دوست

سلام من فک نکنم اونقدرها هم که شما میگید کسی که کارشناسی رو نتونسته بره دانشگاه خوب لیاقت شریف رو نداشته باشه، من یکی رو میشناسم کاردانی برق رو تو یکی از دانشگاههای شهرستان اونم درجه سه یا چهار خونده، شاگرد اول شد لیسانس رفت دانشگاه شیراز بعد شاگرد اول شد ارشد رفت علم و صنعت الانم هم دکتری داره میخونه نه شریف بلکه تو یکی از بهترین دانشگاههای امریکا باز هم اونجا تا حالا شاگرد اوله، برادر دوستم هستن، پس چون اولش رفته کاردانی استعداد نداشت؟؟ میخواین میتونم آدرس دانشگاهشو براتون ایمیل کنم برید خودتون ببینید اونجا به عنوان مدرس هم هستند، با عالیترین نمره آیلتس و تافل و جی آر ای و بهترین مقالات آی اس آی تونستن پذیرش بگیرن، استثنا نبود بلکه یکی بود مثل خودمون، اون دانشگاه توی امریکا اومد بهش بگه تو اولش کاردانی بودی پس لیاقت نداری؟این حرف شما زیاد سنجیده نیست بنظرم کسانی که دوره ارشد تونستن خوش بدرخشن کار علمی و تحقیقاتی خوبی انجام بدن باید به مصاحبه بهترین دانشگاهها راه پیدا کنن دیگه اساتید دانشگاهی که اینقد قبولش دارین روز مصاحبه خودشون متوجه میشن چه کسی برای ادامه تحصیل توی شریف مناسبتره. کارشناسی یکی هست با هزارتا کلاس خصوصی و توجه کامل خانواده شریف رو قبول میشه اما خیلی ها هم هستن یا امکانات تهران رو نداشتن یا بالاخره مشکلات توی خانواده بوده نتونستن از انواع کلاسها استفاده کنن و … نرفتن یه دانشگاه برتر اما بنظرم تو دوره ارشد امکانات کمتر دخیل میشه و کسی که استعداد و پشتکار داره… ادامه نظر»

مخابرات سیستم
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۶ ب٫ظ

کاملا موافقم
حال دانشجوها مهم است نه گذشته آنها

سمانه
فروردین ۲, ۱۳۹۳ ۲:۰۹ ب٫ظ

آفرین لیلا جان من کاملا موافقم

ادیب
فروردین ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

با سلام و درود به لیلا
حرفهات عین واقعیت لیلا خانم

شهاب به امیدوار
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

سلام دوست عزیز، کجای اطلاعیه بالا زده باید کارشناسی هم تو دانشگاه دولتی بوده باشه؟؟؟؟

iman
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  کنکور

خودت میگه دانشگاه شریف هرکسی که نباید بیاد اینجا.

ریاضی کاربردی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۸:۳۹ ق٫ظ

بنظر من باید بدن به استاد خودش هرکسی رو دوست داشت بگیره

سلام
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۸:۰۵ ق٫ظ

این دانشگاه در چه رشته های پذیرش بدون کنکور داره؟

!!
اسفند ۲۰, ۱۳۹۲ ۲:۴۱ ب٫ظ

این معیار وملاک هم برای سنجش دانشجویان استعداد درخشان استاندارد نیست.بعضی دانشگاهها اساتید سختگیری دارند ونمرات پایینی میگیرند در حالیکه از نظررعلمی خیلی باسواد هستند.این ظلم در حق انان است.دانشجویی در دانشگاهی مثل دانشگاه تهران درس می خواند ومعدلش مثلا۱۶ وشاگرد اول دوره است وفردی که در یکی از دانشگاههای دیگر یا شهرستان ومعدل بالای ۱۸.نمی توان فقط با عدد معدل سواد ایندو را سنجید.
اصل پذیرش استعداددرخشان اشتباه وظلم در حق بقیه است.بهتراست ظرفیت آنرا به ظرفیت کنکور اضافه کنند.
اگر آن دانشجواستعداددرخشان است باید بتواند مثل بقیه سوال وتست حل کندووقت او رنگینتر از بقیه نیست!

مهدی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۶:۳۴ ب٫ظ

معدل کارشناسی دیگه چیه؟؟ بابا اینقد رو اعصاب راه نرید این همه شرط و شروط ممهتر هست گیر دادید به چیزی که خیلیا اون موقع اصلاً تو فکرش نبودن. خداکنه این مورد توی ایین نامه جدید لحاظ نشده باشه والا بیچاره میشیم

الکترونیک
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

موافقم باهاتون … به نظر من شرط معدل گذاشتن مزخرفه …دکترا پژوهشی هستش نه نمره گرفتن

نظر
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  الکترونیک

دکتری پژوهشی هست ولی لیسانس نه، فوق لیسانس هم تا حدودی! پس باید به یه روشی بتونن استعداد درخشان رو مشخص کنن

زانا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۲ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

من امروز زنگ زدم نگران نباش قوانین خود دانشگاس به دانشگاههای دیگه این بند را ندارند

مهدی
اسفند ۲۰, ۱۳۹۲ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  زانا

خدا خیرت بده

رفیع
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  زانا

شما از کی پرسیدی؟مطمین بود؟

سمانه
فروردین ۲, ۱۳۹۳ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  زانا

زانا جان
از کجا معلوم که دانشگاه های دیگه این بندو اضافه نکنن. ظاهرا که یه چار چوب کلی سنجش تعیین میکنه بقیش دست خود دانشگاهاس. همه شرایط محیاس واسه اینکه فقط و فقط دانشجوی خودشونو بگیرن واقعا این دیگه چه مسخره بازیه اخه

سماا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۶:۳۰ ب٫ظ

خوبه والا امسال طرح پول گرفتن از داوطلب های بیچاره برای اکثر دانشگاه ها مد شده. بعدش هم میان بررسی می کنن حتماااااااااااااا. بابا ما که امتحان دادیم و رتبه ۲ شدیم دانشگاه مورد نظر قبول نشدیم. بعدشم که سر کلاس رفتیم هم کلاسی با رتیه ۱۴ و بدون مقاله اومده بود که کلا ما رو بی انگیزه کرد.

شیمی معدنی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۶:۱۲ ب٫ظ

بنظرم این شرایط خیلی خوبه من که معدلام و رزومه ام با این شرایط سازگاره منکه رفتم شرکت کنم

phdmech93
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی معدنی

یعنی شما فکر میکنید جز دانشجوی خودشون دانشجوی دیگه ای رو هم میگیرین؟کسی رو میشناسین که اینجوری قبول شده باشه؟؟

جواد
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۲:۳۶ ب٫ظ

به نظر من بدون آزمون فقط مال دانشجوهای مستعد و زحمت کشه.
باید راه برای اونا باز باشه نه اینکه در گیر کنکور و تست و … باشن.
فقط استاد هست که میتونه تشخیص بده ابن دانشجو بدرد میخوره یا نه هیچ آیین نامه ای نمیتونه این رو تعیین کنه.
البته شاید بعضی اساتید از دید شخصی دانشجو انتخاب کنند ولی در هر حال این استاد هست که باید ۴ سال با دانشجو ارتباط داشته باشه.
امیدوارم که اساتید گرامی مسایل شخصی و سلیقه ای رو کنار بزارن و دانشجوهایی که واقعا مستعد هستند رو بدون آزمون انتخاب کنند.

ارین
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۲:۱۱ ب٫ظ

خوب از همان اول بگید پذیرش نداریم دیگه !!!

آرمیتا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

معدل کارشناسی که قبلا ۱۶ به یالا بود، چرا کردن ۱۷ به بالا !!!!
اینجوری به نظر میاد هدفشون صرفا پول گرفتنه.

علی-آب
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  آرمیتا

اون قدری که من یادمه اصلاً معدل کارشناسی تو شرایط نبود. معدل کارشناسی ۱۶ و معدل ارشد ۱۷ مربوط به عضویت در بنیاد ملی نخبگان بود.

لیلا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی-آب

من هر موقع که شریف داره اعلام پذیرش میکنه میبینم که معدل بالای ۱۷ کارشناسی رو ملاک قرار داده، من رزومه ارشدم واقعا کامله اما بخاطر معدل کارشناسی نمیتونم مدارکم رو ارسال کنم، پارسال ارسال کردم دیدم پروندم رو به گروه نفرستادن پیگیری کردم گفتن شما شرط معدل کارشناسی رو نداشتید، واقعا نامردی هست الان یعنی معدل کارشناسی اینقدر مهمه؟ طبق کدوم آیین نامه؟ خودشون که میگن طبق ضوابط وزارت علوم پذیرش میکنن، خوب وزارت علوم هم در آیین نامه پذیرش استعداد درخشان معدل کارشناسی رو ذکر نکرده!
بچه ها بنظرتون میشه اعتراض کرد که شرط معدل کارشناسی رو بردارن؟

علی-آب
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

اعتراض که می‌شه کرد، ولی این که تأثیری داشته باشه یا نه معلوم نیست. اگر واقعاً این شرط براشون مهم باشه، حتی اگر تو شرایط اولیه هم ذکر نکنن، بعداً ممکنه این رو در نظر بگیرن و اونایی که این شط رو ندارن دعوت نکنن یا دعوت کنن ولی مصاحبه‌شون چندان جدی نباشه. اونم مصاحبه‌ی استعداد درخشان که بیش از مصاحبه‌ی پذیرفته شدگان آزمون در اختیار دانشگاه‌هاست. یعنی اگر خودشون قانع نشن، احتمالاً نمی‌شه مجبورشون کرد.
موفق باشید!

لیلا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی-آب

نمیدونم والا، بنظرم اگه اعتراض کنیم و حداقل مدارک به گروه مربوطه بره، شاید روز مصاحبه خدا خواستو بتونیم نظر اساتید برای پذیرش جلب کنیم، من دیدم کسانی رو که دوره کارشناسی مشروط بودن از هم دوره ای های خودم بودن ولی با کنکور پیش رفتن الانم دانشجوی دکتری شریف هستن، پس دلیل نمیشه که معدل کارشناسی اینقد مهم باشه.

مهدی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

اعتراض چرا؟
من موندم دانشجویان اینجا به همه چیر اعتراض دارند. یه سری میان می گن رتبه بندی نامردی، یه سری مثل شما میگن معدل نامردی (البته بعضا ها هم هر دو رو میگن نامردیه)!!!
لطفا دقت کنید دانشجوی استعداد درخشان باید هم معدل کارشناسی خوبی داشته باشه هم معدل ارشد خوب و هم مقاله.
این همه اعتراض کردید آخر رسیدید به اینجا که شرط مقاله را هم برداشتند
الان دانشگاه شریف راحت دانشجوی خودش رو بر می داره!!!!!!

لیلا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

من خودم فارغ التحصیل سال ۸۴ هستم اون موقع مثل الان معدل خوب کسب کردن به این راحتی ها نبود یعنی من فک نکنم شاگرداولمون معدلش ۱۶ شده باشه، ولی در دوره ارشد با اینکه چندین سال بین کارشناسی و کارشناسی ارشد فاصله افتاده بود به راحتی شاگرد اول شدم اونم با معدل بالای ۱۸.۵ ، که اون موقع ها اگه کسی معدلش ۱۸.۵ میشد اونو فک کنم ام آی تی میفرستادند، الان هم کنکورش راحت شده هم بدون کنکورش، یه نکته ای رو هم بگم که اون موقع من اصلا رشتمو دوست نداشتم که باعث شد معدلم کم بشه و مثل الان نبود به راحتی تغییر رشته و تغییر دانشگاه بدید یعنی اصلا امکانش صفر بود. بعدها علاقه ایجاد شد که دیگه برای جبران نمره درسها دیر شده بود. الان واقعا رزومه خوبی دارم دیگه دلیل نمیشه بخاطر معدل کارشناسی چندین سال پیش، نتونم شرکت کنم.

الکترونیک
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

اول برید با استادی ک می خواهید باهاش کار کنید حرف بزنید بببینید بر می دارند یا نه .بعدش پیگیر معدل باشید چون معمولا هر استادی دانشجوی خودشو بر می داره

یه برقی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

آخرشم که خوب پول ها رو جمع کردن، کسی غیر از اونهایی که از قبل مد نظربودن قبول نمی شن

تجربه من میگه حیف ۸۰ تومن پول. همون کنکور بدی به قول دوستمون بهتره.

رضا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  یه برقی

من هم موافقم از بین دانشجویان شریف انتخاب می شن و فراخوان عمومی خیلی معنی نداره و ثبت نام برای غیر از دانشجویان شریف پول هدر دادنه.

رضا - مهندسی شیمی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

دروغه و کلاهبرداریه اصلا ثبت نام نکنید!!!

فکر کنم کنکور بدیم سنگین تریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

چقدر کار دانشجویان استعداد درخشان رو تسهیل کردند
همون کنکور بهترین راه حله
وقتی هر روز یک ایین نامه میاد ادم نمی دونه با کدومش خودش رو تطبیق بده