اعلام جزئیات پذیرش دکتری پژوهش محور در دانشگاه آزاد

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد از زمان آغاز پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش محور در این دانشگاه خبر داد.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ابراهیم واشقانی فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصمیمات دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجوی پژوهش محور، اظهار داشت: آیین نامه دکتری پژوهش محور در حال تدوین است و به زودی ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجوی پژوهش محور از تکمیل ظرفیت دکتری 92 دانشگاه آزاد آغاز می شود، اضافه کرد: داوطلبان شرکت کننده در دوره بدون آزمون و با آزمون از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری می توانند در این دوره شرکت کنند.

به گفته معاون پژوهشی دانشگاه آزاد، شهریه دانشجویان پژوهش محور بر اساس شهریه پردیسهای دانشگاههای دولتی محاسبه می شود و دانشگاه آزاد نمی تواند بیش از حد مجاز و قانون شهریه ای دریافت کند.

واشقانی فراهانی در این باره، خاطرنشان کرد: قرار نیست دقیقاً طبق شهریه های پردیسهای دانشگاههای دولتی شهریه ای دریافت شود بلکه میزان شهریه در دانشگاههای دارای پردیس از جمله تهران، تربیت مدرس، صنعتی شریف متناسب با رشته و هزینه های آن دوره، مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه سقف شهریه پژوهش محور دانشگاه آزاد را وزارت علوم تعیین نمی کند، تاکید کرد که این میزان شهریه که هنوز تصویب نشده از سقف شهریه پردیسهای دانشگاههای دولتی بیشتر نمی شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

348 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرامرزی
خرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۷:۵۸ ب٫ظ

سلام لطفا اطلاعات پژوهش مجور رو برام رفرستید

برزگر
بهمن ۸, ۱۳۹۳ ۹:۰۳ ب٫ظ

این همه سئوال خواهشمندم از مسئولین محترم دانشگاه نسبت به این سئوالات پاسخ باشند

راهنما
مهر ۲۳, ۱۳۹۳ ۳:۳۲ ب٫ظ

دوستان باید برای ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
http://78.109.199.247/Home/327604241/Loader

فاطمه
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۳:۱۷ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید
بنده در مورد دکتری پژوهش محور سوال دارم خواهشمندم راهنمای بفرمایید مراحل ثبت نام چگونه می باشد کدوم دانشگاه ها پذیرش دارند؟ من مقاله چند مورد هم دارم و اسم اساتید معتبر رو مقالاتم می باشد. چگونه باید در این زمینه اقدام به ثبت نام کنم. رشته ام مدیریت و برنامه ریز ی جغرافیا می باشد. منتظر جوابتان هستم. با تشکر از مدیریت سایت.

محراب
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۰۵ ب٫ظ

سلام بچه ها کسی از جذب دانشجوی پژوهش محور خبری نداره ظاهرا میگن که کم لم یکن شده

مهرشاد
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

سلام.واقعا درسته شرایطش چطوریه

مهتاب
فروردین ۲۵, ۱۳۹۳ ۹:۵۰ ق٫ظ

با سلام خدمت همه دوستان ، بچه ها این اخباری که در مورد لغو دکترای پژوهش محور اومده صحت داره یعنی این خبر مخصوص بدون ازمون هاست و با ازمون ها میتونن شرکت کنن، کسی میدونه،لطفه هرکسی چیزی میدونه اطلاع رسانی کنه، با تشکر

حسین
فروردین ۲۵, ۱۳۹۳ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد در گفتگو با «نسیم»: آیین‌نامه پذیرش دانشجوی دکترای پژوهش‌محور در دانشگاه آزاد، نهایی شده و این آیین‌نامه تا نیمه اردیبهشت ماه به واحدهای دانشگاه ابلاغ می‌شود/ نظرات کارشناسی اعضای هیأت علمی و ریاست دانشگاه، در آیین‌نامه اعمال شده است
چکیدهتاریخ : ۱۳۹۳/۱/۲۴ – ساعت : ۲ : ۱۱ – گروه : اجتماعی – حوزه : آموزش عالی و فناوری –
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد در گفتگو با «نسیم»: آیین‌نامه پذیرش دانشجوی دکترای پژوهش‌محور در دانشگاه آزاد، نهایی شده و این آیین‌نامه تا نیمه اردیبهشت ماه به واحدهای دانشگاه ابلاغ می‌شود/ نظرات کارشناسی اعضای هیأت علمی و ریاست دانشگاه، در آیین‌نامه اعمال شده است

ابراهیم واشقانی فراهانی با بیان اینکه در دوره‌های دکترای پژوهش‌محور تحقیقات و پروژه های دانشجویان در خدمت صنعت و نیازهای جامعه خواهد بود، افزود: برای پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش‌محور، اساتید باید پروژه‌های برون‌دانشگاهی را تعریف کنند و دانشجویان بر اساس این پروژه‌ها، فعالیت علمی و پژوهشی خود را انجام دهند.

مهتاب
فروردین ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

یعنی از تکمیل ظرفیت ٩٢ پذیرش می کنند؟

ایران
فروردین ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

با درود
خواهشی از مدیریت سایت دارم
لطفا بحث دکتری پزوهش محور را برای ما پیگیری کنند
چون احساس میکنم که این سایت وزنه ی کلامی و یا عامیانه آن به حرف آوردن مسئولین دانشگاه آزاد در بدست اوردن جواب کامل را داشته باشد
من این خواهش رو از مدیریت محترم این سایت دارم
چون ما نمیخوایم بریم خارج از ایران و ارز کشورمان را در حلق یک کشور دیگر یریزیم بلکه میخواهیم در کشور خودمان و سری افراشته درس بخوانیم
سپاسگزارم

help me!
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۳:۲۷ ب٫ظ

سلام مدیریت محترم. امیدوارم سال خوبی داشته باشین. یه سوال، چجوری برای دکتری پژوهش محور میشه ثبت نام کرد؟ لینکش چیه؟

با تشکر

تکمیل
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۰ ب٫ظ

با سلام و عرض تبریک سال نو از مسولین محترم مرکز آزمون تقاضا داریم در صورت صحت و سقم بودن تکمیل ظرفیت پزوهش محور صراحتا اعلام نمایند.

حسین
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  تکمیل

۲۲۵۴۱۸۰۸- ۲۲۵۵۸۶۷۶
باسلام شماه های تماس

Iman
فروردین ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

بچه ها یک ماه دیگه نتایج ٩٣ اعلام میشه ،، پس فکر نکنم پژوهش محور برای امسال باشه ):

دکتری پژوهش محور
فروردین ۱۶, ۱۳۹۳ ۷:۵۹ ق٫ظ

با سلام و تبریک به تمامی دوستان .
کسی خبری از پژوهش حور نداره

mary
فروردین ۱۱, ۱۳۹۳ ۹:۱۶ ب٫ظ

سلام سال نو مبارک. امیدوارم امسال سال موفقیت همگی شما باشه.

شهرسازی
فروردین ۱۰, ۱۳۹۳ ۳:۲۴ ب٫ظ

سلام
خبر جدیدی کسی نمیدونه؟

محمد
فروردین ۱۱, ۱۳۹۳ ۷:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  شهرسازی

سلام سال نو مبارک هنوز خبری نشده،دوستانی که در مرکز آزمون آشنا دارند کمک کنند

مهتاب
فروردین ۱۱, ۱۳۹۳ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  شهرسازی

نه هنوز خبربی نیست امیدوارم هفته آینده به امید خدا خبرای خوبی بیاد و همه ما رو شاد کنه،آمین.

منتظر
اسفند ۲۹, ۱۳۹۲ ۱:۰۳ ب٫ظ

خدایا؛پنجره ای برای تماشاوحنجره ای برای صدازدن ندارم،امیدم به توست،پس بی آنکه نامم رابپرسی ودفترهای دیروزم راورق بزنی،رحمتت رادر روزهای پایانی سال برهمه منتظران جاری کن….پیشاپیش عیدمبارک

سعادت
اسفند ۲۹, ۱۳۹۲ ۷:۰۸ ق٫ظ

سال نو را پیشایش به همه دوستان همراه و دست اندرکاران این سایت تبریک می گم امیدوارم در سال جدید همه دوستان منتظر دلشان با خبرای خوش شاد بشه و دست اندرکاران این سایت هم سلامت و موفق باشن

عیدتون مبارک

شمیم
اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

پیشاپیش سال جدید رو به مسئولان محترم سایت و بازدید کنندگان این صفحه تبریک میگم امیدوارم در سال جدید شادی همنشین دائمی دلها و لحظه هاتون باشه و به آرزوهای بزرگتون برسید

———–
سلام
سال نو شما هم مبارک
با آرزوی موفقیت برای شما

پویا
اسفند ۲۷, ۱۳۹۲ ۳:۰۶ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید/آیا پذیرش داوطلبان دکتری پژوهش محور از شرکت کنندگان آزمون سال ۹۲ می باشد؟با تشکر
پیام روابط عمومی : ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خیر برای سال ۹۲ نبوده است در موعد مقرر چنانچه تصویب شود برای ازمون ۹۳ اعلام میشود.

سعادت
اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ ۸:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  پویا

خلاصه اینکه جواب درستی از دانشگاه آزاد نگرفتیم به هر ایمیلی یه جواب متفاوت میدن به نظرتون کدوم درسته ؟

دکتری پژوهش محور به دکتری سحر
اسفند ۲۷, ۱۳۹۲ ۷:۵۲ ق٫ظ

سلام دوستان
۱۸ سال درسها تئوری خواندیم و به هیچ جا نرسیدیم به نظر من دکتری پژوهش محور تحول بزرگی را در کشور ایجاد میکند به جای اینکه وقت خود را سر کلاسها بگذرانیم آن هم با آن کیفیت به کار پژوهشی میپردازیم یقینا نتایج آن بهتر است آیا به نظر شما ۱۸ سال تئوری درس خواندن کافی نیست آیا یک دانشجوی دکتری اگر نیاز به مطلب تئوریک هم داشته باشد نمیتواند مطالب خود را بدست آورد یا حتما باید سر کلاس برودحداقل دکتری پژوهش محور این است که میفهمی در طی ۴ سال میخواهش چیکار کنی نه اینکه مثل آموزش محور دنبال موضوعات پراکنده بروی یا کپی برداری برای فقط ثبت مقاله در پژوهش محور به دنبال تولید علم هستی نه تولید مدرک ، دکتری پژوهش محور را بر اساس پروژه اش میشناسند نه مدرکش

شمیم
اسفند ۲۷, ۱۳۹۲ ۸:۳۰ ق٫ظ

خیلی خوب گفتی کاملا درسته

مهتاب
اسفند ۲۷, ۱۳۹۲ ۹:۳۷ ق٫ظ

واقعا درست میگی ، موافقم

Iman
اسفند ۲۷, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

من پایان نامه رو با ٢ تومان نوشتم ، اگه انشااله دکتری قبول بشم همون بنده خدا گفته با ۴تومان برات رساله مینویسم ،،

دانشجو دکتری
اسفند ۲۷, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

صحیح ، پس اگر بهتر است بقیه رو هم تغییر بدهند چرا یک عده وقتشون رو با بقول شما سر کلاس رفتن و تئوری درس خواندن بگذرونند، بعدش فقط یک سال و نیم روی پروژه کار کنند؟

دانشجو دکتری_سحر
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۷:۰۷ ب٫ظ

یک انتقاد:
اخه یعنی چی دکترای پزوهش محور, چرا یک عدع باید سه ترم سر کلاس برند درگیر امتحان دادن و مقالات سنگین باشند , بعد تازه یک ترم ازمون جامع بدند , کل دروس ارشد و لیسانس و دکترا رو بخونند وازمون شفاهی و کتبی بدند, تازه نمره زبان هم قبل ازمون جامع بلید ارایه بشه , بعد یک عده راحت بیایند و پایان نامشون رو شروع کنند؟؟؟ فکر نمیکنید باید یک تفاوتی در نوع مدرکشون باشه؟؟؟؟

سعادت
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۷:۴۶ ب٫ظ

دوست عزیز به نظر شما جای انتقاد شما در اینجاست و درضمن به شما پیشنهاد می کنم حتما آیین نامه دکترای پژوهش محور را مطالعه کنید بعد نظر دهید

دانشجو دکتری_سحر
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعادت

نظر دادن اینجا ازاد است.

شهرسازی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۸:۱۴ ب٫ظ

خانم محترم اینا مثل شما رفتن سر جلسه مصاحبه ولی از شانس بدمون نمره مصاحبه رو اقایون کم دادن والا کمتر از شما علم ندارن.

دانشجو دکتری_سحر
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  شهرسازی

منظور بنده در ارتباط با نوع تحصیل دو گروه است.

رضا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۶:۵۳ ب٫ظ

پذیرش دکترای پژوهش محور از بین ثبت نام کنندگان تکمیل ظرفیت ۹۲ است؟

پیام روابط عمومی : ۱۳۹۲/۱۲/۲۶

درخصوص پژوهش محور سال اینده اطلاع رسانی میکنیم .
این پیام یعنی اینکه برای همین ترم هست و اطلاع رسانی میشه …چون قبلا مرکز ازمون میگفت پرونده دکتری ۹۲ بسته شده
دوستان لطفا پیگیر باشیم و به ریس دانشگاه ایمیل بزنیم قطعا ترتیب اثر داره……..

سعادت
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

دوست عزیز منظور سال جدید ترم جدید یعنی مهر است یا فروردین است ؟

سعادت
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۶:۵۲ ب٫ظ

دوستان من به دانشگاه آزاد ایمیل زدم امروز جواب داد:
با سلام
آیا پذیرش دکترای پژوهش محور از بین ثبت نام کنندگان تکمیل ظرفیت ۹۲ است. لطفا بفرمایید پذیرش صورت میگیره؟ اآیا برای ترم بهمن هست؟ ما باید منتظر اعلام باشیم یا نه؟
پاسخ مرکز آزمون :
با سلام داوطلب گرامی دکترا پژوهش محور برای سال اینده خواهد بود که جزییات ان در موعد مقرر اطلاع رسانی میشود.
۹۲/۱۲/۲۶

محمد
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۷:۴۶ ب٫ظ

امروز با یکی از مسولین بخش اموزش یکی از دانشگاههای مطرح آزاد صحبت می کردم ،می گفت از ما درخواست اعلام تعداد پذیرش در بخش پزوهش محور شده و ما ده نفر رو درخواست دادیم بصورت کتبی و اما نکته مهمی که تو صحبت هاش بود اینه که می گفت برای مهر ماه شاید بگیرند .اما یک سوال پیش میاد که چطور برای مهر از الان مکاتبات تعداد پذیرش رو درخواست کردند ؟یکم جای تامل داره اما بازهم میگم که باید پیگیری کرد تا نتیجه مثبت یا منفی اعلام بشه و خیال همه راحت.

ارین
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

یکم مجهول تر صحبت میکردی دادش !!! (( امروز با یکی از مسولین بخش اموزش یکی از دانشگاههای مطرح آزاد صحبت می کردم ))

پاشا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۸:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

از ظواهر امر معلومه که فقط اینجوری به خودمون دلخوشی میدیم که “نه!!! حتما بالاخره یه خبری میشه!!!”

شمیم
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۱:۳۸ ب٫ظ

سلام دوستان من به روابط عمومی مرکز آزمون پیام دادم:
سؤال من درباره پذیرش دکترای پژوهش محور از بین ثبت نام کنندگان تکمیل ظرفیت ۹۲ است. لطفا بفرمایید پذیرش صورت میگیره؟ اگر بله برای ترم بهمن هست؟ ما باید منتظر اعلام باشیم یا نه؟
پیام روابط عمومی : ۱۳۹۲/۱۲/۲۵

دراین خصوص اطلاع رسانی میکنیم /پیگیر اخبار همین سایت باشید

شمیم
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

از این جواب این طور بر میاد که هنوز میشه امیدوار بود شما چی فکر میکنید؟

Iman
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

به قول ندا : چرا که نه!

مثل شما
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

من هم پیام مشابه شما دادم و همین جواب را دریافت کردم

تکمیل
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱:۵۰ ب٫ظ

با سلام کسی خبر جدیدی از تکمیل داره

p.h.d
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  تکمیل

باسلام دوستان امروز دوباره من تماس گرفتم درمورد پذیرش پرسیدمگفتن که پذیرش برااین ترم هستش وبزودی اتفاق میفته بعد پرسیدم تافروردین یااردیبهشت عملی میشه جواب دادن زودتر ازاین حرفهاست ودرموردرشته ها گفتن اکثر رشته ها هستن.دوستان پیگیر باشن باتشکر

محمد
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  p.h.d

سلام با چه قسمتی تماس می گیرید که این اطلاعات رو میگن .خداکنه مشکل همگی ما حل بشه به حق پنج تن آل عبا.

شمیم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  p.h.d

شما با چه شماره ای تماس گرفتید؟

شهرسازی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  p.h.d

با سلام
میشه اون شماره ای که تماس میگیرین رو اعلام کنین.خیلی با اطمینان حرف میزنین.ممنون

Iman
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

اقا رضا،، ایمیل زدم و حسابی …. کردم، شاید که فایده داشته باشه

رضا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

لطفا همه دوستان همکاری کنند تا قبل از سال جدید از بلا تکلیفی رها بشیم
ادرس ایمیل رو نوشتم
همه دوستان لطفا ایمیل بزنیم و از دوستان دیگه هم بخوایین این کار رو انجام بدن
قطعا ترتیب اثر داره

محمد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۶:۵۱ ب٫ظ

ایمیل زدم و کلی تمنا که پذیرش از این ترم باشه

رضا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱:۵۹ ب٫ظ

ارتباط مستقیم با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از طریق ایمیل mirzadeh@iau.ac.ir میسر شده است.

این ایمیل هر روز حداقل ۶بار مشاهده و مطالب آن پیگیری و نتیجه به ارسال‌کننده اعلام می‌شود. لطفاً از ارسال ایمیل به سایر نشانی‌ها خودداری فرمایید.

دفتر پیگیری‌های ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی
http://www.iau.ac.ir/
این ادرس سایت سازمان مرکزی دانشگاه ازاد که ایمیل و توضیحات رو درج کردند

رضا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

بچه ها ما که درخواست استخدام یا گرفتن وام رو نداریم که بگن بودجه نداریم یا مجوز استخدام نیست …چند نفر علاقه مند به ادامه تحصیل در مقطع دکتری هستیم که مصاحبه دادیم و در تکمیل ظرفیت هم ثبت نام کردیم دانشگاه ازاد هم که ظرفیت جذب دکتری پژوهش محور رو داره
پس باید پیگیر باشیم از همین ترم دانشجو بگیرن چون معلوم نیست ترم بعد همین رتبه رو داشته باشیم……. اشااله به نتیجه میرسیم حداقل اش این هست که تکلیفمون مشخص میشه

سعادت
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

دوست عزیزم به کدوم نشانی ایمیل بزنیم لطفا اعلام کن

رضا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

مطمن باشین با ایمیل زدن و پیگیری از طریق ریس دانشگاه حتما باعث تسریع و تعیین تکلیف میشه
من توی سازمان دولتی هستم بارها این مورد رو تجربه کردم وقتی در مورد یک موضوع خاص ایمیل هایی زیادی به دست ریس سازمان میرسه دستور پیگیری میده …چند موردش به خودم ارجاع شده برای پیگیری …..
پس لطفا همه دوستان بیاییم با هم به ریس دانشگاه ایمیل بزنیم و از معاونت پژوهشی پیگیر باشیم اشااله تا قبل سال یه جواب مشخص میگیریم
مرکز ازمون میتونه از بین همین تکمیل ظرفیت ها یی که قبول نشدن اعلام کنه برای ثبت به دانشگاه مراجعه کنن
ما که هم مصاحبه دادیم و با اختلاف چند رتبه پذیرش نشدیم
تعدادمون هم خیلی زیاد نیست

ایران
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۰:۴۵ ق٫ظ

دوستان گرامی
ما باید خودمان پیگیر شویم و فشار بیاوریم
و گرنه اوضاع همینطور میماند
من هر روز ایمیل میزنم و تماس میگیرم و پیگیر میشوم
ولی یک دست صدا ندارد
دوستان بزرگوارم
خواهشا بیاییم و بخواهیم تا قبل از نوروز تکلیف ما رو روشن کنند
صد البته که دانشجو بگیرن
سپاس

محمد
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۷:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  ایران

سلام من هم موافقم و حتما زنگ و ایمیل می زنم .دوستان به پیش ……

مهران
اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

دوست عزیز پیگیر چی بشی ، مگه به پیگیر شدنه؟ من و شما و ده نفر دیگم ایمیل بزنن ، آخه چه تاثیری ممکنه داشته باشه؟ آخه کی میشینه ایمیل من و بخونه ، بعد بده دکتر میرزاده اونم لابد ترتیب اثر میده !! ثانیا کدوم ارگانی حاضره نصف شهریه کارمندشو بده که بره بشینه دکتری بخونه ، مگر کارمند وزرات نفتی یا موسسه پژوهشی آدم باشه ، اونم با پارتی

رضا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۶:۰۴ ب٫ظ

با نظر ایران کاملا موافقم
بهترین راه این هست به دکتر میرزاده همه ایمیل بزنیم و بخواییم که از این ترم دانشجو بگیره و تکلیف رو مشخص کنه
منم ایمیل زدم خواهشا بقیه دوستان هم همراهی کنن لاقل صدتا ایمیل براش فرستاده بشه قطعا ترتیب اثر داره و جواب نهایی رو اطلاع رسانی میکنن قیل از عید
که این تعطیلات حداقل بدونیم تکلیف چی هست و چکاره ایم

p.h.d
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

باسلام من امروز بامعاونت بزوهشی تماس گرفتم گفتن که برا دکتری بزوهش محور دانشجو می گیریم .درخصوص تاخیر اعلام نتاج برسیدم گفتند که قرارنیست کلاس برگزار بشه فقط کار بزوهشی انجام میدین گفتند ازطریق رسانه بیگیر باشید

p.h.d
اسفند ۲۰, ۱۳۹۲ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

باسلام امروز دوباره بامعاونت بزوهشی تماس گرفتم کفتن ایین نامه تدوینش تمام شده فقط مانده بگذاریم سایت تامکز ازمون کارش راانجام بده

مهتاب
اسفند ۲۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  p.h.d

واقعا،خداکند حداقل قبل لز عید اعلام شود،بچه ها بیایید همه با هم تماس بگیریم و ایمیل بزنیم شاید زودتر اعلام شد

ایران
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۱:۲۳ ب٫ظ

من برای اقای میرزاده ایمیل فرستادم و ازشون خواهش کردم زودتر رسیدگی کنند
دوستان عزیز
شما هم ایمیل بفرستید و تماس بگیرید تا زودتر به نتیجه برسیم

رضا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۲:۱۴ ق٫ظ

کدوم موسسه و نهاد دولتی و خصوصی حاضر هست ۵۰ درصد هزینه های دکتری پژوهش محور رو تقبل کنه ؟
همه سازمان ها و نهاد ها به اندازه کافی دکتر و پژوهشگر دارن تازه اگه هم نداشته باشن خوب از بین فارغ تحصیل ها جذب میکنن ….یا اینکه پژوهشگر جذب میکنن برای کار تحقیقاتی اشون …..چه دلیلی داره که بخوان هزینه چهارساله یه دانشجو رو بدن ؟؟؟؟؟این موسسات برای نخبگان و مخترعین برتر هم تره خورد نمیکنن !!!! این همه کار تحقیقاتی اصلا کجاست ؟نیاز کدوم سازمان هست؟؟؟تازه اگه هم باشه به همون مسولین و وابسته های خود اون نهاد میدن نه به دانشجو های دانشگاه ازاد ……بعدم اینکه توی بیشتر رشته هاجای کار تحقیقاتی نیست مثلا رشته های علوم انسانی …..

مهتاب
اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ ۷:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

موافقم

Iman
اسفند ۱۸, ۱۳۹۲ ۴:۱۸ ب٫ظ

تا حالا ٣ تا مصاحبه إز مسولان دانشگاه منتشر شده که هر ٣ گفتن از امسال دانشجو میگیرن ،، این مسیله ربطی به واحد پژوهشی نداره باید از مرکز ازمون پیگیری کرد!

پویا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۲ ۲:۵۷ ب٫ظ

آیا پرونده پژوهش محور برای تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی ۹۲بسته شده است؟
پیام روابط عمومی: ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
دکترا پژوهش محور برای سال ۹۲ نبوده است ، برای سال آینده می باشد که در موعد مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

p.h.d
اسفند ۱۸, ۱۳۹۲ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  پویا

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجوی پژوهش محور از تکمیل ظرفیت دکتری ۹۲ دانشگاه آزاد آغاز می شود، اضافه کرد: داوطلبان شرکت کننده در دوره بدون آزمون و با آزمون از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری می توانند در این دوره شرکت کنند.اینا جملات واضحی هستند ونیاز به توضیح ندارن مرکزازمون فقط دردقیقه های نود درجریان کار قرار میگیره اونم انتشار اسامیست.بعدش هم امروز تماس گرفتم گفتن فعلادستورالعملش صادرنشده ولی بزودی انجام میشه.بعدازروشن شدن دستورالعمل درعرض یک اسامی رامنتشر میکنن.سابقه نداشته دانشگاه ازاد کسی رامصاحبه دعوت کنه بعد رد بشهاوناازاول خودشون پزوهش محور راپیش بینی کرده بودن به همین دلیل هم اسامی بیشتری اعلام کردن

شمیم
اسفند ۱۸, ۱۳۹۲ ۱:۲۷ ب٫ظ

بچه ها قضیه طوری نیست که ما تو سایتها خوندیم من زنگ زدم و پرسیدم هنوز هیچ دستور العملی صادر نشده اگر هم بشه بصورت آزاد برای عموم متقاضیان هست سد کنکور از جلوی داوطلبان پژوهش محور برداشته میشه به این صورت که ابتدا باید مراکز و موسساتی اعلام آمادگی کنند و ۵۰ درصد ازهزینه تحصیل دانشجو رو به عهده بگیرند و ۵۰ درصد بقیه هم به عهده دانشجو باشه بعد از مشخص شدن موسسات، ادارات و شرکتها مصاحبه بعمل میاد همه رشته ها هم پذیرش دارند این پاسخی بود که دفتر مدیریت پژوهشی به من دادند همگی موفق باشید دیگه ذهنتون رو درگیر این مسئله نکنید به کارهای عقب افتادتون برسید راههای پذیرش داره راحت میشه و جای نگرانی نیست

p.h.d
اسفند ۱۸, ۱۳۹۲ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

بس ریس مرکز ازمون و معاون بزوهشی چی حرفهای اینارو به حساب چی بگذاریم اینا مسولین امر هستند صدرصد اینا بیشتر در جریان هستند تااون شخصی که به شما اطلاعات داغده است.

p.h.d
اسفند ۱۸, ۱۳۹۲ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

بس ریس مرکز ازمون و معاون بزوهشی چی حرفهای اینارو به حساب چی بگذاریم اینا مسولین امر هستند صدرصد اینا بیشتر در جریان هستند تااون شخصی که به شما اطلاعات داده است.

hossein
اسفند ۲۰, ۱۳۹۲ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  p.h.d

باسلام من امروز از روابط عمومی مرکز آزمون پرسیدم گفتند دکتری پژوهش محور برای سال آینده می باشد.نه بهمن ماه ۹۲،متاسقانه تکلیف برای خودشاه هم روشن نیست.

مهتاب
اسفند ۱۸, ۱۳۹۲ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

واقعا اگه این جوری که شما میگید باشه پس صحبت رییس دانشگاه و معاونشان زیر سوال می رود،

شمیم
اسفند ۱۸, ۱۳۹۲ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

منم امیدوارم صحبت رئیس دانشگاه و معاون پژوهشی درست باشه شما هم تماس بگیرید شاید جواب دیگه ای بشنوید

سعادت
اسفند ۱۷, ۱۳۹۲ ۷:۵۷ ب٫ظ

دوستان خبری جدید از دکترای پژوهش محور نیست ؟

دکتری پژوهش محور
اسفند ۱۷, ۱۳۹۲ ۲:۰۱ ب٫ظ

کتر حمید میرزاده تصویب افزایش ۱۵ درصدی شهریه دانشگاه آزاد اعلام کرد.

این هم خبر خوش برای منتظران دکتری…..

پرواز تا اصفهان
اسفند ۱۷, ۱۳۹۲ ۱:۵۸ ب٫ظ

پیش بینی نشان میدد که ۵ سال آینده که تپش فوق لیسانس خوابید تقریبا ۸۰ درصد واحد ها زیان ده میشوند بهتون قول میدهم که چند سال آینده التماس کنند که بیاد دکتری بگیرید آخه دکتری دیگه ارزش نداره

ایمان
اسفند ۱۷, ۱۳۹۲ ۱:۲۹ ب٫ظ

خسته شدم دیگه ,اگه هیچی نمی گفتن بهتر بود ، الکی امیدوار شدیم !!! همه باید یک جوری برن رو اعصاب !!

دکتری بی ارزش
اسفند ۱۷, ۱۳۹۲ ۱:۱۷ ب٫ظ

با سلام خدمت تمام دوستان
با مرکز آزمون تماس گرفتم گفتند که دکتری پژوهش محور از سال آینده شروع میشه و از بین کسانی که در دکتری ۹۳ شرکت کرده اند . کلا بحث دکتری ۹۲ به اتمام رسیده است. بیخود امیدوار نباشید

متعالی
اسفند ۱۷, ۱۳۹۲ ۲:۱۴ ب٫ظ

دوست عزیز چرا بدون اطلاع خبر ناامید کننده اعلام میکنی!

متعالی
اسفند ۱۷, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد احتمال ایجاد دوره‌های دکتری پژوهش‌ محور در دانشگاه آزاد اسلامی از ترم جاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از احتمال ایجاد دوره‌های دکتری پژوهش‌ محور در دانشگاه آزاد اسلامی از ترم جاری تحصیلی خبر داد. به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» ‌خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حمید میرزاده در حاشیه بازدید از آزمون دکتری تخصصی سال ۹۳ دانشگاه آزاد با بیان اینکه کل پذیرش دانشجویان دکتری در دانشگاه‌های آزاد و دولتی در هر سال کمتر از ۱۷ هزار نفر است، گفت: این در حالیست که بیش از ۳۳۰ هزار نفر متقاضی شرکت در دکتری تخصصی داریم. وی افزود: از این تعداد ۱۷ هزار نفر حدود ۵۰۰۰ نفر ظرفیت دانشگاه آزاد و ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت دانشگاه‌های دولتی است. بنابراین حدود پنج تا شش درصد متقاضیان کل کشور برای دوره دکتری در این آزمون‌ها پذیرش می‌شوند. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این نقطه ضعف بزرگی است که باید راهکار آن را پیدا کنیم، اظهار کرد: دانشگاه آزاد برای ایجاد ظرفیت بیشتر و کاهش خروج دانشجویان که تبعات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خواهد داشت، برنامه‌ریزی‌هایی را کرده است که بر همین اساس در آینده بسیار نزدیک آیین‌نامه پذیرش دکتری پژوهش محور را در دانشگاه آزاد اعلام می‌کنیم. میرزاده خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد که از همین ترم بهمن واحدهایی که مجوز پذیرش دانشجوی دکتری داشته باشند، بتوانند دکتری پژوهش محور بگیرند. بنابراین هر دانشجویی که بتواند ۵۰ درصد هزینه دکتری تخصصی خود را از طریق صنعت فراهم کند، باقی مانده آن را خود دانشگاه… ادامه نظر»

متعالی
اسفند ۱۷, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  متعالی

مصاحبه در روز ۱۷اسفند ۱۳۹۲ انجام شده است

شمیم
اسفند ۱۷, ۱۳۹۲ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  متعالی

این خبر مربوط به ۲۵ بهمنه بیشتر دقت کن

مهتاب
اسفند ۱۷, ۱۳۹۲ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  متعالی

یعنی خبر مربوط به امروز،این جور که گفتند همه دانشگاه ها پذیرش ندارند

از شیرین به مهدی فنی
اسفند ۱۶, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۴ ب٫ظ

با سلام .اقا مهدی شما که از همه چی باخبرید تو رو خدا بگید این تکمیل ظرفیت کی اعلام میشه اصلا رشته روانشناسی تربیتی هم هست یا نه .

امیر شهرساز ی
اسفند ۱۶, ۱۳۹۲ ۷:۰۸ ب٫ظ

از کجا میدونین آقا شهاب
منبع موثقتون چی یه؟

شهاب
اسفند ۱۶, ۱۳۹۲ ۶:۵۸ ب٫ظ

سلام بچه ها خبر ۲۰
اینکه ظرفیت پژوهش محور در تکمیل ظرفیت افرایش بافت
علت تأخیر در اعلام اسامی هم برطرف شد و به گزارش منبع
بسیار موثق در هفته پیشه رو اسامی اعلام خواهد
شد اما نه برای تمامی رشته ها بلکه رشته های محدود
و با شهریه سنگین

هدی
اسفند ۱۶, ۱۳۹۲ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهاب

از خبر خوبتنون ممنون آقا شهاب .کاش میدونستیم کدوم رشته ها هست؟ و اینکه شهریه سنگین چقدره ؟

مهتاب
اسفند ۱۶, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهاب

سلام اقا شهاب این خبر موثق ؟از کجا اطلاع پیدا کردین؟در ضمن رشته ها همان رشته هایی که واسه تکمیل ظرفیت گرفتن هست؟

هدی
اسفند ۱۶, ۱۳۹۲ ۳:۰۵ ب٫ظ

سلام دوستان آزمون سراسری هم برگزار شد
کسی از این ظرفیت تکمیل پژوهش محور خبری داره ؟

Iman
اسفند ۱۶, ۱۳۹۲ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  هدی

نه خبری نیست ،، چی کار کنیم ):؟؟!!

مهتاب
اسفند ۱۶, ۱۳۹۲ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  هدی

بچه ها اگه خبری باشه باید این هفته بشه چون هفته دیگه که ٢۴شنبه و دیگه آخر ماهه و بعد هم سال جدید ، به هر حال هرچی بخواد بشه باید این هفته بشه

پرواز تا اصفهان به مهدی فنی
اسفند ۱۶, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

آقای مهدی پس خبری نشد از این دکتری پژوهش محور؟
شما که میگفتید قراربوده اعلام کنند .پس چی شد

پرواز تا اصفهان
اسفند ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

در چند روز گذشته چند بار ایمیل زدم مرکز آزمون اصلند جواب ندادند فکر کنم خودشان هم نمیدانند چیکار کنند فکر کنم دیگه برای امسال نشه

امیر
اسفند ۱۵, ۱۳۹۲ ۷:۰۳ ب٫ظ

سلام
چرا همه یهو ساکت شدن؟خبری نشد از این تکمیل ظرفیت؟

مهتاب
اسفند ۱۵, ۱۳۹۲ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

فکر کنم بچه ها همه ناامید شدن که نمیان و خبری ازشون نیست

ماریا
اسفند ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

شایدم فعلا در فکر کنکور سراسری جمعه هستن عزیزم
همگی شاد و موفق باشید

mary
اسفند ۱۷, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

سلام هنوز خبری نیست؟؟؟؟

متعالی
اسفند ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

دوستان ،همراهان،کجایید ،ناامید نباشید،خدا بزرگه و باید تلاش کرد.دارم از مسولین مربوطه پیگیری می کنم شما هم اگه به نتیجه رسیدید اعلام کنید.اعلام حضور به دوستان روحیه میده فقط نظاره گر نباشید.

Iman
اسفند ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  متعالی

بابا روحیهههههه !!

مهتاب
اسفند ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  متعالی

چشم ممنون از تلاشتون،خبری شد به ما هم بگید

هدی
اسفند ۱۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  متعالی

سلام به متعالی گرامی ممنون از حرفای امیدوارکننده تون . دوستان من هم موافق هستم به خدا امید داشته باشیم و تلاش کنیم دوستان اگر در مرکز آزمون دوستانی دارند لطف کنند پیگیر باشن از طریق تلفن و ایمیل به مرکز آزمون که دائم جواب های نا امید کننده میشنویم !!!

نازنین - مهندسی معدن
اسفند ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۱۳ ق٫ظ

سلام دوستان
من امسال دکتری مهندسی معدن علوم و تحقیقات شرکت کردم و از بین ۷۵ تست تخصص ۲۵ عدد صحیح بدون غلط زدم و از بین ۵۰ تا عمومی ۷ عدد صحیح بدون غلط زدم ، امیدی میتونم داشته باشم واسه قبولی ؟

حسین
اسفند ۱۴, ۱۳۹۲ ۱:۰۴ ق٫ظ

سلام
آیا میدانید در هر رشته حدوداً چند نفر می گیرند؟

خبر جدید شهریه دکتری سال 93 ، 15 درصد افزایش پیدا کرد
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۳ ب٫ظ

دکتر حمید میرزاده تصویب افزایش ۱۵ درصدی شهریه دانشگاه آزاد اعلام کرد.

این هم خبر خوش برای منتظران دکتری…..

امیدوار
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۶:۴۷ ب٫ظ

سلام به تمام دوستان منتظر تکمیل ظرفیت پژوهش محور شما مطمئن باشید تکمیل ظرفیت بزودی در چند روز آینده از طرف مسوولین محترم دانشگاه آزاد در سایت اطلاع رسانی خواهد شد . امیدوارم همه دوستان منتظران دکترا موفق باشند .

شمیم
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

فقط حدس میزنید و امیدوار هستید یا از منبع موثقی خبر گرفته اید؟

مهتاب
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۸:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

ممنونم امیدوار جان انشالله همین طور شود و به زودی اعلام شود چون واقعا انتظار کشیدن سخت است آن هم ماهها،در حالی که کاملا ناامید شده بودیم صحبت از پژوهش محور به میان آممد امیدوارن فقط زود اعلام شود

مهدی جامعه
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

امیدوار جان خبر تان از دانشگاه گرفته اید یا نظر شخصیتان می باشد لطف کنید اگر خبرتان از منبع معتبر می باشد آن را اعلام کنید با تشکر

دکتری بی ارزش
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۱:۵۵ ب٫ظ

عزیزان نگزان نباشید قول میدهم دو سال آینده هرکس که بخواهد در هر رشته ا ی میتواند دکتری بگیرد یه فکری به حال اشتغال کنید .

برگزاری دوره‌های دکترای پژوهش‌محور دانشگاه آزاد از بهمن
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از برگزاری دوره‌های دکترای پژوهش‌محور در این دانشگاه از بهمن‌ماه خبر داد.

فرناز
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

سلام
خانم لطیفی امروز صبح به من گفتند این خبر مال قبل بوده وچون هنوز دستورالعملش نیامده احتمال اینکه از ترم دیگه پذیرش باشه هست

ایمان
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

این خبر مال دو روز پیشه iqqqqq

جواب فرناز
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

سلام فرناز خانم
===============
نمیدونید پذیریش آنه به چه صورتی هستش؟
آیا تمام رشته ها هستش؟ یعنی از اسفند ۹۲ شروع میشه؟

فرناز
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  جواب فرناز

سلام
خانم لطیفی گفتند همه رشته ها ولی پذیرش شاید از ترم آینده این حرفی بود که صبح گفتند

جواب فرناز
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

منظورتون از ترم آینده کی هستش؟
آیا همه میتونن یا فقط مصاحبه دعوت شدگان هستش؟

ایمان
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۹:۳۲ ق٫ظ

ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: بر اساس دستور میرزاده رئیس دانشگاه آزاد دوره‌های دکترای پژوهش محور برای نخستین بار در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: آئین‌نامه دکترای پژوهش‌محور مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها این دوره‌ها قرار است از ترم جدید در دانشگاه آزاد دایر شود.

منبع خبر : فارس

فرناز
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۸:۴۵ ق٫ظ

سلام
مرکز آزمون گفتند بیخودی شایعه درست کردند اگرهم بخواهد اجرا بشه که بعیده برای سال آینده وامسال اصلا همچین چیزی عملی نیست گفتند خانم ترم تمام شد به نظر شما قابل اجراست واین فقط وفقط یک شایعه است

ایمان
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۵:۵۸ ب٫ظ

اینطور که بوش می آد دانشگاه ازاد دوباره تکلیفش با خودش روشن نیست !! این بنده خدا که من باهاش صحبت کردم میگفت معلوم نیست که از تکمیل ظرفیت بگیریم یا نه !!! خوب اخه ادم حسابی اگه از تکمیل ظرفیت نگیری می خوای از کره ماه دانشجو بگیری ؟!!! یک سری که مرحله اول قبول شدند و یک سری هم تکمیل ظرفیت .. یک سری هم که اصلا مصاحبه شرکت نکردند و نمره مصاحبه ندارن ،، فقط ماندیم ما مردود شدگان تکمیل ظرفیت !!

شمیم
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

مسئولان دانشگاه آزاد ازاظهارات همدیگه خبر ندارند به من گفته شد پذیرش از تکمیل ظرفیت شایعه بوده و تصمیم گیرندگان اصلی دکتری پژوهش محور ازاین خبر بی اطلاعند وقتی توضیح دادم نقل قول از آقای واشقانی در سایت های مختلف منتشر شده تعجب کردند معلوم نیست کی درست میگه کی غلط!!

از دوست به دوستان گرامی
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۵:۲۵ ب٫ظ

با سلام
من در مصاحبه پذیرفته نشدم و در تکمیل ظرفیت هم به دلیل نبود ظرفیت در شهر محل سکونتم، ثبت نام نکردم. انشاءالله مرکز محترم آزمون در تکمیل ظرفیت پژوهش محور، فرصتی مجدد فراهم کند. انشاءالله همه موفق باشند

مهدی جامعه
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۴:۳۱ ب٫ظ

با سلام خدمت کلیه دوستان موفق شدم با امر پژوهشی تماس گرفتم اعلام کردند که در تمامی رشته ها پذیرش دارند واحتمال قریب به یقین اواخر اسفند ماه یا اویل فروردین ماه ۹۳ انجام خواهد شد شماره تماس شماره ای که شمیم خانم اعلام کرده بود ۰۲۱۲۲۵۴۴۶۱۴داخلی ۱

مهتاب
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی جامعه

چقدر دیرانجام می شود ولی خوب است که همه رشته هاست ، ممنونم از خبرگذاریتون

حسین
اسفند ۱۳, ۱۳۹۲ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی جامعه

سلام
ممنون از اطلاع رسانی
موفق باشی

mary
اسفند ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی جامعه

ممنون

بابایی
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۲:۵۷ ب٫ظ

بچه ها من تماس گرفتم پاسخ دادند وگفتند که امروز فردا فقط آیین نامه روی سایت قرار میگیره و افزودند اگه خبری از زمان پذیرش
میخواهید باید از مرکز آزمون خبر بگیر ید

مهتاب
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  بابایی

شما با چه شماره ای تماس گرفتید تا ما هم پیگیری کنیم و تماس بگیریم

شمیم
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

با این شماره تماس بگیرید و با خانم لطیفی صحبت کنید ۲۲۵۴۴۶۱۴ داخلی ۴۵۷ داخلی ۱

مهتاب
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

ممنونم عزیزم

مهدی جامعه
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۴:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

با سلام خدمت شمیم خانم احتراما در خصوص رشته های مورد پذیرش نیز سوال فرمدیده یا خیر بنده که هرچه با شماره اعلامی تماس میگیریم کسی جواب گو نیست در صورتی که موفق شدید اطلاع رسانی کنید با تشکر

شمیم
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۲:۵۱ ب٫ظ

امروز من از طریق سیستم پرسش و پاسخ چند سؤال پرسیدم مختصر جواب دادند: “درباره دکتری پژوهش محور اطلاع رسانی میشود” ظاهراًهنوز خبری نیست

مهرداد
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۲:۳۳ ب٫ظ

پذیرش از میان با آزمون ها و بدون آزمون هایی است که به مصاحبه دعوت شده اند و در جلسه مصاحبه حضور داشته اند

شمیم
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

من الان با رئیس امور پژوهشی صحبت کردم به گفته ایشان شرایط پذیرش در دست بررسیست و هنوز مشخص نیست که چه کسانی و چه رشته هایی پذیرش میشوند در جواب این سوال که آیا از بین باقی مانده تکمیل ظرفیتهاست گفتند باز هم مشخص نیست دکتری پژوهش محور شرایط خاصی داره و واجدین میتونن پیگیری کنند اگه تا دوساعت دیگه بتونم با خانم لطیفی صحبت کنم اطلاعات بیشتری بدست میاد انگار هیچ خبری تا الان موثق نبوده و ما باز هم بیخود منتظریم

امید
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۱:۵۷ ب٫ظ

کسی توانست اطلاعی در مورد پذیرش دکتری پزوهش محور بدست آورد؟اصلا خبری هست یا اینکه بازهم دانشگاه آزاد و مسئولین آن…….

ایمان
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  امید

داداش نشستی تا بچه ها اطلاعات بدست اورند !!!!! خودت هم یک پیگیری کنی بد نیستا !!!

دکتر پس از این
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۱:۴۵ ب٫ظ

دوستان این رو دیدید؟

خبرگزاری آنا: رییس دانشگاه آزاد اسلامی از چند نرخی شدن شهریه این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگراری آنا، حمید میرزاده در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: موضوع چند نرخی شدن شهریه ها در دستور کار هیات امنای مرکزی و هیات های امنای استانی قرار دارد .در این طرح برای اولین بار پیش بینی شده که شهریه رشته محل ها در استانهای مختلف، متفاوت باشد، به عنوان مثال شهریه رشته مهندسی کامپیوتر در تهران با شهریه این رشته در بوشهر تفاوت داشته باشد.

وی تصریح کرد: البته سرجمع مقدار وصول شهریه همان قدری خواهد بود که در هیات امنای مرکزی تصویب می شود، به عبارت دیگر جمع میانگین این اعداد باید همان عددی شود که در هیات امنای مرکزی به تصویب می رسد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی درباره مزیت این طرح اظهار کرد: این طرح دست هیات های امنای استانی را باز می گذارد تا بر اساس میزان تقاضایی که در استانها و در رشته محل ها وجود دارد و میزان سقفی که به آنها ابلاغ شده است، شهریه را تعیین کنند.

دکتر میرزاده با بیان اینکه چند نرخی شدن شهریه ها از مهرماه ۹۳ اجرا می شود، ادامه داد: این طرح سبب می شود قیمت برخی از رشته ها محل هانسبت به سال گذشته کاهش و یا افزایش پیداکند.

دکتر پس از این
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۱:۴۷ ب٫ظ

یعنی شهرهای بزرگ احتمالا شهریه بالاتری میگیرن.

ماریا
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۶:۱۹ ب٫ظ

باز خدا روشکر از حالا اجرا نمیشه و به ما نمیرسه.
ولی کاش اینطور نبود.
آخه هرکس تهران باشه که دلیل بر پولدار بودنش نیست که.

mary
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

سلام
کسی میدونه چه زمانی ثبت نام میکنن؟

مهتاب
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  mary

نه هیچ اطلاعاتی در دست نیست حتی مرکز ازمون هم در این مورد چیزی نگفته

مهتاب
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  mary

بچه ها به نظرتون رشته های علوم پایه هم توی تکمیل ظرفیت هستند

دکتر پس از این
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

بنظرم بیشتر علوم پایه در پژوهش محور باشن بخاطر ماهیت پژوهشیشون

mary
اسفند ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهتاب

مرسی. اگه اطلاعاتی بدست اوردید خبر بدید. بازم ممنون

متعالی
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  mary

|دوستان موافقید که موضوع رو از طریق معاون پزوهشی دانشگه پیگیری کنیم چون خبر از سوی ایشان اعلام شده است .اگه کسی شماره یا ادرسی داره که میتونیم با این بخش تماس بگیریم .اعلام کنه .دوستان تهرانی لطفا!

دکتر پس از این
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  متعالی

حوزه معاونت پژوهشی

معاونت پژوهشی

۲۲۵۴۱۸۰۸- ۲۲۵۵۸۶۷۶

دکتر پس از این
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۱:۵۴ ب٫ظ

خبرگزاری آنا: دفتر پیگیری‌های ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، ایمیلی را جهت ارتباط با دکتر میرزاده اعلام کرده است.

vارتباط مستقیم با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از طریق ایمیل mirzadeh@iau.ac.ir میسر شده است.

این ایمیل هر روز حداقل ۶بار مشاهده و مطالب آن پیگیری و نتیجه به ارسال‌کننده اعلام می‌شود. لطفاً از ارسال ایمیل به سایر نشانی‌ها خودداری فرمایید.

دفتر پیگیری‌های ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر پس از این
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  متعالی

امور پژوهشی

۲۲۵۴۴۶۱۴- ۲۲۵۸۲۸۱۷

مسئول دفتر

۴۵۷

رئیس اداره فرصتهای مطالعاتی

۴۵۸

mahtab
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

سلام همین الان جواب پیام مرکز ازمون رو خوندم که پرسیده بودم مردودین در دکترا ۹۲ می تونن شرکت کنند در پژوهش محور جواب دادن خیر فقط کسانی که دعوت به مصاحبه شدن

مهتاب
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  mahtab

کاش حداقل زود اعلام میکردن

آرش
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۴:۱۹ ب٫ظ

با سلام خدمت همه دوستان
به نظر من دیگاه برخی دوستان نسبت به پژوهش محور درست نیست و دیگران را هم منحرف می کند.
دوستان خود اساتید هم می دونن که دکتری پژوهش محور سرتر از دکتری آموزشی پژووهشی هست چون در واقع دکتری یعنی پژوهش .همانطور که قریب به اتفاق کشورهای اروپایی به این موضوع رسیده اند ، اما در ایران نسبت به پژوهش محور دید منفی وجوددارد و هنوز فکر می کنند دانشجوی دکتری باید مثل یک دانشجوی کارشناسی سرکلاس نشسته و واحد پاس کند. تفاوت اصلی دکتری آموزش پژوهشی با پژوهش محور فقط در تعداد واحد های تئوری است که آموزشی پژوهشی حدود ده دوازده واحد بیشتر کلاس دارند و در عوض تعداد واحد تزشون ده واحد کمتر از پژوهش محوره که اینم به نظر بنده از مزایای پژوهش محور است. البته مزیت دیگرش طول دوره پژوهش محور یکسال کمتر از آموزشی پژوهشی است . از لحاظ هیئت علمی شدن هم هیچ مشکلی نیست همانطور که خیلیا از مالزی و ترکیه و کشورهای اطراف دکتری پژوهش محور گرفتن و الان هیئت علمی هستنخود وزارت علومم اینو تایید می کنه . خلاصه به اذعان اساتید پژوهش محور یه سر و گردن بالاتر از
اموزشی پژوهشی هست . این مطلبو چند سال دیگه خودتون می بینید که چطور دکتری پژوهش محور جاشو تو ایران باز می کنه .

دکتر پس از این
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۸:۳۶ ق٫ظ

دوستان خیلی از رشته ها و دانشگاهها در تکمیل ظرفیت نبودن.
حالا اینجا سوال پیش میاد که
اگر دیگه ثبت نام و فراخوان وجود نداشته باشه یعنی همون دانشگاههایی که تو تکمیل ظرفیت درخواست داده بودن فقط دانشجو میگیرن؟و همون رشته های اندک؟

اگر اینطوری باشه من فکر کنم هر رشته /محل دو یا سه نفر رو برای پژوهش محور پذیرش کنه.نظر شما چیه؟
امیدوارم دوباره فراخوان بزنه برای همه رشته/محلها

امید به مهدی فنی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۸:۰۹ ق٫ظ

سلام آقا مهدی.آیا شما اطلاعی از تعداد پذیرش و احتمالا زمان پذیرش دارید؟آیا همه رشته ها هستند؟اگر اطلاعی دارید یا بدست آوردید مارا هم مطلع بفرمایید.ممنون از اینکه در حد امکان اطلاع رسانی می کنید.

سام
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۱:۴۷ ق٫ظ

سام به رضا
رضا جان خصیصه ذاتی پژوهش محور عدم نیاز به تقسیم زمان تحصیلی به صورت سنتی می باشد فلذا من فکر میکنم اگر پروسه پذیرش تا اردیبهشت هم طول بکشد مشکلی پیش نخواهد آمد.بنابر این استباط من اینست که از کسانی که مصاحبه هم ندادند پذیرش خواهد شد.

مهرداد
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۰:۱۹ ق٫ظ

دوستان، این لینک، مربوط به نامه ای است که وزیر وقت علوم در سال ۹۱ خطاب به روسای دانشگاهها گفته است که اعتبار هر دو شیوه آموزشی و پژوهش محور یکسان است:

http://www.bpshakhespajouh.ac.ir/Upload/taeeddoktora.pdf

دکتر پس از این
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

ممنون آقای دکتر مهرداد
از الان دیگه من به همتون میگم دکتر

mary
اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

سلام شما اطلاع دارید چه زمانی و چه طوری پذیرش دارن؟ و آیا از بدون آزمون های ۹۲ که مصاحبه رفتن دانشجو میگیرن؟ ممنون

دکتر پس از این به هدی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۰:۱۰ ق٫ظ

هدی جان شما که تو دانشگاه هستید میشه پرس و جو کنید آیا پژوهش محور میتونه هیات علمی بشه یا خیر؟
دوستم میخواد شرکت کنه رشته مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی .ولی خیلی براش مهمه که حتما هیات علمی بشه.البته میتونه پروژه از سازمان هم بگیره.شاغل هست ولی خیلی دوست داره حتما تدریس کنه.میشه یک پرس و جویی کنی بما هم اطلاع بدی عزیز؟
خیلی ممنونم .

مهرداد
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۰:۳۴ ق٫ظ

دوست عزیز البته که میتواند تدریس کند.
بنده از یک عضو هیئت علمی پژوهشکده که اساتیدم است سوال کردم. ایشان گفت ممنوعیتی به لحاظ قانونی وجود ندارد.
استنباط اینجانب هم این است که بر روی کاغذ ممنوعیتی نیست، اما در عمل چه شود کسی نمیداند. چون تا کنون سابقه ای از پژوهش محور در دانشگاه آزاد نبوده است

هدی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۹:۲۴ ق٫ظ

سلام می پرسم و خبرتون میکنم ؟

راهنما
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۰ ق٫ظ

سلام
در دولت قبل قانونی در دست اقدام بود که طبق آن فارغ التحصیلان دکتری پژوهش محور حق عضویت در هیئت علمی و تدریس را نداشتند. این خبر سال گذشته چند بار از شبکه خبر هم اعلام شد. اما اینکه تصویب شد یا خیر را مطلع نیستم.

هدی به دکتر پس از این
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۶:۴۱ ب٫ظ

سلام دوست من . میگن هیئت علمی شدن پژوهش محور منع قانونی نداره

دکتر پس از این
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

مرسی عزیزم لطف کردی

رضا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

دوستان مطمن باشین پذیرش فقط و فقط از بین کسانی هست که دعوت به مصاحبه شدن حالا چه با آزمون ها و چه بدون ازمون هایی که مصاحبه دادن…….
چون اصلا الان امکان نداره و وقتش نیست که فراخون بدن یه عده ثبت نام کنن و بعد رشته به رشته دعوت به مصاحبه بشن و چند وقت مصاحبه طول میکشه و بعد جمع بندی مصاحبه ها و …….پس برای این ترم فرصتش نیست و اینکه گفتن بدون ازمون ها هم میتونن شرکت کنن بخاطر این هست که اونها مصاحبه دادن و توی بعضی رشته ها که تعداد متقاضی های تکمیل ظرفیت کم هست با بدون ازمون جبران میشه
وگرنه امکان نداره بدون مصاحبه بتونن کسی رو پذیرش کنن……

دکتر پس از این
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

آقا رضا با مدرک پژوعش محور میشه تدریس کرد ویا هیات علمی شد؟

phd
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

بنده درسال۹۱ جغرافیا برنامه ریزی شهری با رتبه ۸۵کنکور دولتی مرکز سوانح وبحرانهای طبیعیی مصاحبه پژوهش محور سه برابرظرفیت اعلام قبول نشدم همان سال دانشگاه پردیس حصارک دانشگاه تهران کسی که رتبه۹۰۰بود قبول شد پزوهش محور برای کسانی که شاغل هستند خوب است ذر غیر اینصورت حق تدریس وهیت علمی شدن را ندارد پژوهش در ایران بصورت زیربنایی وجود ندارد وهیچ نهاد وموسسه ای هزینه برای افراد واقعا مستعد نمی کندواگر هم هزینه نماید برای مدیران ارشد وسپس کارمندان خاص همان اداره انجام می دهد افرادداوطلب شما باید یک موسسه ویا نهاد برای پذیرش شما بعنوان پژوهشگر بپذیرد و افراد غیر شاغل زیاد دلخوش نباشند شما چه چیزی را باید برای چه نهادی که بعنوان یک کار ارزشی تاییدشده نه ازطرف استاد بلکه سازمان خاص می خواهید تحقیق کنید کار تحقیق قرض گرفتن مطالب از رساله های دیگران نیست باید حتما کاربردی باشدومورد تایید موسسه مربوطه که افراد خاص با۵۰درصد هزینه سازمان مربوطه پزرش می شوند یعنی شما فرصت داده می شود بعدازقبولی یک سازمانی را معرفی نمایید تا به تحقیق شما نیازمند باشد

هدی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  phd

ممنون اطلاعات کاملی بود متشکرم

دکتر پس از این به پیشگام
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

دوستان پژوهش محور نمیتونه هیات علمی بشه؟در یکی از کامنتها دیدم .لطفا کسانی که اطلاع دارن بگن.در ضمن تمام دوره های دکتری خارج از کشور پژوهش محوره و بیشتر اساتید ما از خارج از کشور مدرک دارن و تونستن هیات علمی بشن.
لطفا بما هم اطلاع بدید.ممنون

_______________________

به پیشگام

دوست عزیز که میگی پژوهش محور برای صنعت هست.شما پروژه رو فقط تو صنعت میبینید؟یعنی تمام رشته ها پژوهش نمیکنند و فقط رشته های فنی پژوهش دارند؟
معنی کلمه پژوهش یعنی تحقیق در صنعت؟
آیا اجتماع انسانی نیاز به پژوهش نداره؟

به قول یکی از اساتیدمون اگر انسان روان سالمی نداشته باشه مثلا مضطرب باشه یا افسرده باشه میتونه تو صنعت پژوهش کنه؟

آیا یک مدیر پر استرس مدیر خوبی میتونه باشه؟

باید بهتون بگم که بله در رشته های علوم انسانی و روانشناسی پژوهش انجام میشه.در زمینه آموزش پژوهش های زیادی انجام میشه.
شما تا آموزشهای اولیه رونبینید نمیتونید به دکتری برسید
اول باید الفبا رو یاد بگیرید . و این آموزش در حوزه علوم انسانی و تربیتی هست.
علوم انسانی علوم زیر بنایی و پایه ای هستند
لطفا دیدتون رو عوض کنید مخصوصا در مورد رشته روانشناسی .

هدی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

خانم دکتر عزیز متاسفانه عده ای از دوستان خیلی خودمحورانه فکر میکنند دنیا رو فقط از دید خودشون می بینن و به بقیه میگن بی منطق و به بقیه با دیدی تحقییر آمیز میگن ( با معلومات کم میخواین دکتر بشین )
من به این دوست عزیز میگم بهتر هست راجع به حرفی که میزنید بیشتر فکر کنید شما فکر کردید کسانی که در این قسمت پیام میذارن آدمای بی تجربه ای هستند خیر اینطورنیست همه با تجربه ان و کار پژهشی انجام دادن میدونن پژوهش محور یعنی چی و به خاطر علاقه شون هست که دکتری شرکت می کنند در ضمن ما چون منتظر هستیم حرف میزنیم سوال میکنیم اطلاعات میدیم و بالعکس تا این انتظار برامون سخت نباشه

مهرداد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

دوست عزیز درست میفرمایید. اما در ایران همه چیز برعکس است. اگر به علوم انسانی بها داده میشد. اگر به علوم اجتماعی و رفتاری اهمیت داده میشد، الان وضع ما این نبود

مهرداد
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۰:۰۱ ق٫ظ

تا آنجایی که من بیاد دارم، میگفتند رتبه یک کنکور= برق شریف. این بسیار ارزش مند بود. حتی اگر شخص رتبه یک انسانی را می آورد میرفت حقوق میخواند.
متاسفانه هیچ توجهی به مقوله علوم اجتماعی و رفتاری که بسیار حائز اهمیت است، هیچگاه نشد و نمیشود

شمیم
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

در رشته جامعه شناسی ما همیشه وامدار غرب بوده ایم تا بحال یک ایرانی تئوری ساز نداشته ایم همه ی تجزیه و تحلیلهای ما بر اساس تئوریهای غیر بومیست در حالیکه اندیشمندان غربی بر اساس شرایط کشور و محیط زندگی خودشون فکر کرده اند و ما به ناچار پایه های فکری اونها رو ملاک قرار داده ایم ما به شدت به پژوهش محوری دانشگاهها نیازمندیم بخصوص در رشته های انسانی

مهرداد
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  شمیم

متاسفانه همینطوره

سام
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۴۲ ب٫ظ

به نظر من درصد خیلی پایینی از کسانی که به مصاحبه دعوت نشدن تا حالا موندن و هنوزجزو قبولیها نیستند یا به عبارت دیگه درصد بالا یی از دعوت شدگان به مصاحبه پذیرش شدند و با توجه به نحوه پذیرش در پژوهش محور تصور من اینه که از کسایی که مصاحبه هم ندادند پذیر ش کنند.

خط مشی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سام

فکر نکنم اینطور باشه. مثلاً تو رشته ما ۱۷ نفر مصاحبه دادن که با تکمیل ظرفیت ۸ نفرکلاً گرفتن. اگه اینطور باشه که الان باید یه سری دیگه رو دعوت کنن مصاحبه، بدون مصاحبه که نمی تونن پذیرش بگیرن.

مدیریت گرایش خط مشی گذاری
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۷:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  خط مشی

سلام حالتون خوبه؟ من امسال خط مشی گذاری شیراز امتحان دادم لطفا بهم بگین میانگین پارسال درسهاتونو چند زدین؟ امسال امتحان چطور بود؟

شهرسازی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۰۳ ب٫ظ

در ضمن آخرین رتبه شهرسازی که در تکمیل ظرفیت بهمن قبول شده چنده؟توی کارنامه من فقط رتبه خودمو زده آخرین فرد رو نزده

شهرسازی علوم تحقیقات
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  شهرسازی

رتبه ش هشت بود برای قزوین البته این رتبه با اون رتبه اولیه فرق داره ازبین اونهاست که در تکمیل ظرفیت ثبت نام کردن

ali
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۴۲ ب٫ظ

چگونگی پذیرش دکترای پژوهش محور تا قبل از پایان سال ابلاغ خواهد شد وبرای آندسته از داوطلبانی است که به مصاحبه دعوت شده اند.در مورد تعداد رشته ها هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست ام احتمالا شامل اکثر رشته ها مخصوصارشته های فنی است.وتحت عنوان تکمیل ظرفیت دکترای ۹۲ پذیرش میشود

شهرسازی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۶:۵۹ ب٫ظ

با سلام
آیا پژوهش محور ها می تونن هیئت علمی بشن یا نه؟

شمیم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهرسازی

به نقل از استادم پژوهش محور نمیتونه تدریس کنه

سام
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۲:۳۶ ب٫ظ

به یک مطلب دیگه باید توجه داشت و اون اینکه در دولت گذشته بخاطرهمسو نبودن وزارت علوم با دانشگاه آزاد تعداد پذیرش در دکتری خیلی پایین بود ولی در زمان حال و برای سالهای بعد قطعا به صورتی خواهد بود که خیلی راحت هر کسی علاقه داشته باشه بتونه قبول بشه

سام
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۲:۳۰ ب٫ظ

سلام دوستان,من فکر میکنم دعوت به مصاحبه ملاک نباشه ومجددا از بین کلیه داوطلبین شرکت کننده در کنکور ۹۲پذیرش کنند.

به همه دوستان.
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱:۲۵ ب٫ظ

سلام.دوستان میشه بگید پژ وهش محور بهتره یا آ موزش محور؟ شهریه شون چه فرقی با هم داره؟

مهرداد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱:۳۵ ب٫ظ

فرقی ندارد. به نظر میرسد برای هیئت علمی شدن، شیوه آموزشی مناسب تر باشد. شهریه پژوهش محور به لحاظ ماهیت دروس آن که پژوهشی است، از آموزشی بیشتر است

دکتر پس از این
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱:۱۲ ب٫ظ

دوستان کسایی که بهتون میگن دکتری بده و پشیمون میشید و این حرفا
به حرفشون گوش ندید چون من با اینکه بخاطر هیجان زیاد قبل از نتایج الان کامل شارژم تموم شده و خسته هستم از نظر روحی ولی ته دلم خوشحالم و ی امید و یک راحتی در وجود خودم میبینم.
کلا احساس میکنم به اخر خط انتظار رسیدم و دارم محصولم رو درو میکنم.
خیلی آرامش دارم و این آرامش رو با هیچ چیز عوض نمیکنم.با اینکه روحم خسته است ولی واقعا آرومم.
دوستان تمام تلاشتون رو بکنید و اصلا به اینکه حالا فردا چی میشه و کار گیرمون نمیاد و این حرفا فکر نکنید.فعلا باید این پله رو بالا برید پله بعدی کار هست.انشالله همه چیز درست میشه.کار پیدا میکنیم.ولی هدفومن که دکتری بود خیلی با ارزشه و وقتی بهش برسید انگار به قله رسیدید حالا وقت لذت بردنه.
اصلا دلسرد نشین .توکلتون به خدا باشه.
فقط اینو بدونید دکتری سختی داره.ولی خیلی خوب و لذت بخشه همتون بیاییید

برای همه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همتون تو پژوهش محور قبول بشید .آمین :)

هدی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۰۸ ب٫ظ

چه خوب شما یه نفر از دکتری خوب میگید اینطوری انرژی میگیریم از اینکه هستی خوشحالم دکتر

رضا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱:۰۸ ب٫ظ

این پذیرش واقعا حق کسانی هست که در تکمیل ظرفیت قبول نشدن و کاملا غیر منطقی هست که وقتی یکبار برای تکمیل ظرفیت ثبت نام کردیم و هزینه دادیم دوباره بخوان فراخوان بدن …..و نباید کسایی که قبول شدن یا ثبت نام نکردن بتونن شرکت کنن …….چون این افراد یه صندلی اشغال کردن و حالا باز شرکت کنن جای کسی دیگه رو میگیرن .چون ظرفیت که نامحدود نیست …..همچنین به ضرر دانشگاه هست که افراد قبول شده رو بگیره چون از دانشجو هاش کم میشه….من خودم با اختلاف یک نفر در تکمیل ظرفیت مردود شدم حالا اگه قبلی ها باز بخوان شرکتت کنن که همون اش و همون کاسه هست…..
لطفا دوستان بخاطر خودمون هم که شده این موضوع رو به مرکز ازمون تذکر بدیم
تشکر از هدی صفا مهتاب مهدی امید ماریا و بقیه دوستان که پیگیر هستن و…..

مهدی فنی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

با سلام به همه دوستان
گرچه از بعضی دوستان سطحی نگر دلخورم ولی بخاطر دوستانی همچون ماریا و ….سر زدم
اگه سابقه پیامای منو بخونید گفتم که قرار بود اسامی افراد قبول شده تکمیل ظرفیت را همراه مابقی قبول نشده ها که پژوهش محور میشن رو اعلام کنن ولی به دلیل آماده نبودن دستورالعمل اجرایی دوره پژوهش محور به تعویق افتاده ولی آخرین خبر اینه افراد دعوت شده به مصاحبه که در تکمیل ظرفیت قبول نشدن به عنوان قبول شده های پژوهش محور معرفی گردند
با آرزوی قبولی همه دوستان

ایرا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی فنی

سلام اقا مهدی فنی مرسی از حسن نیتتون و مهربونیتون یه سوال ایا برای تمامی رشته ها اعلام میشه یا اینکه تعدادی خاص رشته بازم مرسی

گلاره
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی فنی

سلام دوست عزیز ممنون از اطلاع رسونیتون
پس تکلیف بچه های که رشتشون تکمیل ظرفیت نداشت چی میشه ؟و یا اینکه تکمیل ظرفیت بهمن رو ثبت نام نکردن؟

شمیم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی فنی

یعنی همه رو میگیرن؟ من که هشتمین نفرم شانس قبولی دارم؟ لطفا جواب بدید

متعالی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی فنی

خبر کاملا منطقی بود .مهدی جان بازم اگه تونستی خبر دقیق تر بدست بیاری مارو بی خبر نزار .خدا خبرت بده

هدی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی فنی

سلام ممنون آقا مهدی خبر خوبی بود میشه لطفا مطلع بشید آیا همه رشته ها هست؟ روانشناسی عمومی هم پژوهش محور هست ؟ ممنون سپاسگزارم

پیشگام
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  هدی

آخه روانشناسی عمومی چه ربطی به صنعت داره؟ بابا خدا وکیلی یکم منطقی باشین…جدا با این معلومات کم شماها می خواین دکتر شین؟ ماهیت پژوهش محور اینه که شما یه پروژه از صنعت بیارید. اینجور که معلومه همتون دندون تیز کردین واسه پژوهش محور انگار همتون ارتباطات قوی با حوزه های صنعتی دارین که حاضرند خرج شهریه شما را بدن به دانشگاه آزاد!!!!!

هدی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  پیشگام

سلام پیشگام عزیز ما سال گذشته تو رشته روانشناسی دانشجوی پژوهش محور داشتیم البته تو دانشگاه سراسری ( دانشگاه اصفهان) و حتی خیلی از طرح های پژوهشی هم انجام میدیدم که بسیار کاربردی هستند شما اطلاعاتتون راجع به روانشناسی خیلی محدود هست خود من پژوهشگر دانشگاه علوم پژشکی هستم و در حیطه علوم رفتاری کار میکنم
همه چیز که نباید به صنعت مربوط باشه شما فقط صنعت رو جزء پژوهش میبیند اگر اینطور باشه شما دید بسیارمحدودی دارید هر رشته ای جایگاه و ارزش خودش رو داره لطفا به رشته تحصیلی دیگران توهین نکنید و این سایت برای تحقیر و توهین نیست برای تبادل نظره ؟ من این سوال رو پرسیدم چون مطمئن بودم سال گذشته دانشگاههای دیگه تو رشته من پژوهش محور گرفتن
در ضمن معلومات من که یک پژوهشگر دانشگاه هستم کمه یا شما که راجع به رشته ما تقریبا هیچی نمیدونید
و نکته آخر اینکه من شخصا هیچ مشکلی با دانشگاه آزاد و اون هم پژوهش محور ندارم چون شاغلم و خداروشکر درآمد بالایی دارم و صرفا به خاطر علاقه شدیدی که به تحصیل دارم دکتری شرکت کردم

پیشگام
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  هدی

هدی عزیز تر از جان
خواهر محترم هم به رشته روانشناسی احاطه دارم و هم مفهوم پژوهش رو خوب می فهمم… پس دو نکته خیلی مهمه:
جدا توی ایران سازمان دولتی یا حتی خصوصی پیدا می شه که رغبت داشته باشه نزدیک به ۵۰ میلیون برای دانشگاه آزاد هزینه کنه؟
این اتفاق به صورت نادر خواهد افتاد: پس میمونه راه دوم که توی ایران رایج است:
شما یک سازمان پیدا می کنید، اون سازمان شما رو معرفی می کنه، سپس چک و سفته به اندازه وجه شهریه آزاد از شما می گیره، هر ماه هم قسط شهریه رو باید به حساب سازمان وارد کنید، بعد هیچ تعدی هم در قبال استخدام شما نخواهد داشت، نکته مهم اینکه: عضو هیات علمی هم نمی تونید بشید.look forward to hearing from you

هدی به پیشگام
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  پیشگام

من هم راجع به این موضوع تحقیق کردم و برای همین اقدام کردم اول اینکه بله تو رشته ما سازمانهایی هست که دانشجوی پژوهش محور را حمایت مالی کند و این احتمال رو هم بدید که بعضی ها شاغلن و نیازی به هیئت علمی شدن ندارن و یا اینکه تو سازمان خودشون میتونن هیئت علمی بشن من هم یک پژوهشگرم و هم فرهنگی و این احتمال هست که در دانشگاه فرهنگیان هیئت علمی بشم برای بعضی از علوم انسانی ها این شرایط فراهم هست (با توجه به اینکه هنوز خبر موثقی نداریم مبنی بر اینکه پژوهش محور ها نمی تونن هیئت علمی بشن ) من تحقیق کردم جاهایی بودن قبلا تو رشته من پژوهش محور رو ساپورت کردن
اگه قرار کسی کار پژوهشی انجام بده این نکته رو هم در نظر داره که اگه هم هیئت علمی نشد می تونه با قرار دادهایی که با سازمانها داره طرح های پژوهشی برداره و درآمد داشته باشه من کسانی رو میشناسم قرار دادهای پژوهش داشتن و درآمدش خوب بود
میشه همه جوره امیدوار بود حتی اگه هیئت علمی نباشه
پیشگام گرامی شاید حرف شما منطقی باشه ولی بهتر تو کلمات و جملات قشنگی گفته بشه تا به دل و ذهن دیگران بشینه تو شرایط انتظار و اشتیاق دیگران یکدفعه ای برخورد نکن دلنشین نیست دیگران احساس خوبی نخواند داشت به خصوص اینکه رشته تحصیلی هر کسی ممکن شغل و هویت اون شخص باشه

مهتاب
اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  پیشگام

پیشگام جان من حاضرم این پول از جون و دل از جیبم بدم ولی درسم بخونم و مدرک دکترامو بگیرم چون واقعا به درس علاقه دارم ، مطمینن بقیه دوستان هم نظر منو دارن ،

امید
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

سیستم پرسش و پاسخ
سلام.خسته نباشید.۱-آیا قراراست دانشگاه آزاد در سال ۹۲ پذیرش دانشجوی پژوهش محور داشته باشد؟ ۲-آیا از کسانی که در تکمیل ظرفیت بهمن قبول نشده اند هم ثبت نام بعمل می آید؟۳-این پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش محور در امسال ۹۲ انجام می شود یا سال آینده۹۳ و اینکه پإیرفته شدگان از چه زمانی میتوانند تحصیل را آغاز کنند؟ ممنون میشم پاسخ دهید.
پیام روابط عمومی : ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

با سلام . ۱-در مورد پژوهش محور اطلاع رسانی خواهیم کرد … ۲-خیر ….۳- در حال حاضر مشخص نمی باشد . /
منتظران عزیز به نظر شما دوستان پرسش و پاسخ جواب سوال ۲ را درست دادن یا نه؟لطفا جواب بدید تا من هم روشن شوم.

متعالی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  امید

هنوز شرایط پذیرش بصورت دقیق اعلام نشده ،بنده خدا در روابط عمومی خبر دقیق نداره ،خیلی جای نگرانی نیست .باید منتظر اطلاع رسانی دقیق دراین زمینه بود

دکتر پس از این
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  امید

من فکر میکنم دیگه ثبت نام نمیکنند خودشون از مردودین تکمیل ظرفیت اعلام میکنند.
منظورم اینه که فراخوان نمیزنن دیگه
البته این فکر منه شاید درست نباشه
بنظرم اگر زنگ بزنی بهتر راهنماییتون میکنن.منم برای دوستم منتظر این پذیرش هستم انشالله همتون قبول بشید دوست منم قبول بشه

دکتر پس از این
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

اگر دقت کنید در همین متن جواب سوالاتتون رو میگیرید

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجوی پژوهش محور از تکمیل ظرفیت دکتری ۹۲ دانشگاه آزاد آغاز می شود، اضافه کرد: داوطلبان شرکت کننده در دوره بدون آزمون و با آزمون از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری می توانند در این دوره شرکت کنند.

مهتاب
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

اره فکر کنم فراخوان نزنن و خودشون نتیجه رو اعلام میکنن این جوری منطقی تره

گلاره
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

نه دوست من منطقی نیست
چون تکمیل ظرفیت بهمن فقط دوستانی که آزمون داده بودن و دعوت به مصاحبه شده بودن می تونستن شرکت کنن؛پس دوستانی که بدون آزمون شرکت کردن ودعوت به مصاحبه شدن چی میشن؟

متعالی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  امید

هنوز شرایط پذیرش بصورت دقیق اعلام نشده ،بنده خدا در روابط عمومی خبر دقیق نداره ،خیلی جای نگرانی نیست .باید منتظر اطلاع رسانی دقیق دراین زمینه بود. (درانتظار تایید)

مهرداد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  امید

دوست عزیز، تجربه ثابت کرده است که به پیام های روابط عمومی در سیستم پرسش و پاسخ اصلا نمیتوان اعتماد کرد و نمیتوان گفته هایشان را مورد استناد قرار داد.

آ.م
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۲۹ ق٫ظ

با سلام. من در سال ۹۲ در کنکور دانشگاه آزاد رشته روانشناسی تربیتی شرکت کردم اما مجاز نشدم ایا شامل من هم می شود

دکتر پس از این به مهتاب وهدی عزیزم
اسفند ۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

مهتاب جون من قصد شرکت کردن تو پژوهش محور رو ندارم من منظورم دکتری و مصاحبه است میگم اگر قبول بشم میرم.اصلا حالا که فکرش رو میکنم میبینم حق با هدی جونه .همین اصفهان هم خیلی خوبه.
میدونید انقدر اعصابم سر نتایج تکمیل ظرقیت داغون شده که دیگه قبولیم برام بی ارزش شده.اصلا دوست ندارم برم ولی مجبورم بخاطر خانواده ام ولی روح و احساسم خسته است باور میکنید هیچ لذتی نمیبرم؟
ولی هدی جان من اگر مهر قبول میشدم حتما اهواز قبول میشدم فقط خدا خواست قبول نشم و میدونم که حکمت خدا بوده.چون خودم رو به خدا سپرده بودم.اصفهان رو خیلی دوست دارم و از الان با اینکه دیگه ذوقی برای درس خوندن ندارم ولی کلی ذوق دارم برای گشتن تو شهر اصفهان.بیش از ۱۰ با اصفهان اومدم ولی هیچوقت نتونستم میدون امام رو کامل بپردم.خدایی میخوام تمام جاهای دیدنی اصفهان رو تو این چهارسال بگردم:)

مهتاب
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۷:۵۴ ق٫ظ

عزیزم موفق و پیروز باشی ، حق داری چون ماه ها انتظار خیلی سخته شاید باورتون نشه ولی من مشکل روحی شدید پیدا کردم به خاطر این تکمیل ظرفیت آخه من تمام زندگیم روی قبولی دانشگاه سرمایه گذاری کردم چون شرایطم بحرانی بود و شکست خیلی بدی خوردم

دکتر پس از این
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۸:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهتاب

قبولی عزیزم امیدت به خدا باشه.منم روزای سختی رو گذراندم بعد از ۶ سال بدون هیچ دلیلی بهم گفتن دیگه نیا سر کار .هرچی هم گفتم حداقل دیلیلش رو بگین محل نذاشتن و از آشناهای خودشون جای من گذاشتن.درکت میکنم مهتاب جان
انشالله قبولی.توکل به خدا کن

مهتاب
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۹:۲۰ ق٫ظ

ممنونم عزیزم منم امیدم به خداست چون واقعا روزهای سختی دارم میگذرونم

هدی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۴:۰۶ ب٫ظ

سلام رفیق میزبان شما هستیم موفق و پیروز باشید خانم دکتر

صادق
اسفند ۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

دوستان من امسال دکتری ازاد قبول می شم و ترم پاییز ۹۳ دفاع می کنم می تونم از ترم بهمن برم سر کلاس ؟چیکار باید کنم ؟لطفا راهنمایی فرمایید

علوم سیاسی...مسائل ایران
اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

اگه قبول بشی میتونی بهمن ثبت نام کنی البته اگه ورودی مهر اسمت بیاد باید شهریه ثابت مهر را با شهریه بهمن بپردازی البته بعضی ها گفتند نصف شهریه ثابت ترم قبل رو می گیرند…من ورودی بهمن بودم و پاییز دفاع کردم و مشکلی برای ثبت نام نبود…موفق باشی

پرواز تا اصفهان
اسفند ۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

سلام دوستان کسی هست از رتبه آخرین فرد قبولی رشته مدیریت دولتی ۲۱۲۱۰دانشگاه کرمان خبر داشته باشد

پیام روابط عمومی رو دریافت کردم
اسفند ۹, ۱۳۹۲ ۹:۳۷ ب٫ظ

هنوز زمان و رشته های مربوط به این پذیرش مشخص نیست، اخبار سایت روابط عمومی مرکز ازمون را در هفته های اتی پیگیری نمائید.

ماریا
اسفند ۹, ۱۳۹۲ ۹:۰۲ ب٫ظ

اگر بعضی دوستان با آقا مهدی فنی بد رفتار نمیکردن.
حتما الان میومد و خبرهای دست اول رو بهتون میداد.
حیف شد.

ماریا
اسفند ۹, ۱۳۹۲ ۸:۳۹ ب٫ظ

سلام به همگی دوستان

امیدوارم همگی قبول بشید و خوشحال و هرچه سریعتر از این بلاتکلیفی و نگرانی رها بشید.

مطمئنا موفقیت هرکس به تلاش و علم خودش بستگی داره و اگر دوستان دیگه هم دکتری بگیرند جای کسی تنگ نمیشه.

براتون آرزوی موفقیت دارم.
امیدوارم به همه آرزوهای قشنگتون برسید.

مهندسی معدن
اسفند ۹, ۱۳۹۲ ۷:۴۷ ب٫ظ

دوستان سلام ، کسی میدونه دکتری مهندسی معدن چند نفر میگیره ؟ فقط تهران علوم و تحقیقات داره . مرسی

مهدی جامعه
اسفند ۹, ۱۳۹۲ ۴:۵۹ ب٫ظ

با سلام بنده در تکمیل ظرفیت شرکت کرده که متاسفانه با آخرین نفر قبول شده دونفر فاصله دارم در ضمن رشته جامعه شناسی توسعه شرکت کرده آیا احتمال پذیرش در پژوهش محور را دارم یا خیر در ضمن ۲مقاله isi نیز دارم خواهشمند است هرکدام از دوستان در خصوص نحوه وزمان ثبت نام اطلاع دارند هرچه سریع تر بقیه دوستان را خبردار کنند با تشکر

سو
اسفند ۹, ۱۳۹۲ ۴:۱۱ ب٫ظ

با سلام آیا برای پژوهش محور باید مقالات چاپ شده داشت یا نه