افزایش ظرفیت پذیرش روزانه دکتری 93

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ظرفیت پذیرش در دوره های روزانه دکتری تخصصی سال تحصیلی 93 – 94 افزایش خواهد یافت.

حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت ظرفیت دکتری در دانشگاهها، اظهار داشت:ظرفیتهای روزانه دوره دکتری افزایش یافته و این میزان افزایش را به زودی اعلام خواهیم کرد.

حسینی با بیان اینکه امسال تعیین ظرفیت دوره دکتری به دانشگاهها واگذار شده است، افزود: ظرفیت روزانه دانشگاهها در مقطع دکتری مشخص شده اما هم اکنون در مرحله ویرایش قرار دارد.

وی درباره نحوه تعیین این ظرفیت، اظهار داشت: این ظرفیتها در دفتر گسترش بر اساس شرایط دانشگاهها و متناسب با امکانات، اعضای هیأت علمی و ظرفیتی که در دانشگاهها است، تعیین می شود.

مدیر کل دفتر گسترش وزارت علوم، خاطرنشان کرد: میزان این ظرفیتها نهایی و به سازمان سنجش ابلاغ شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

121 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزانه
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

بچه ها مدیریت ورزشی ام . تخصصی ۶۰ ، زبان ۱۸، استعداد ۲۵ زدم. کسی می تونه بگه رتبه ام چند میشه؟

مدیریت ورزشی
فروردین ۲۵, ۱۳۹۳ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  فرزانه

باسلام
رتبه شما احتمالا بین ۱۰ تا ۲۰ . از همین حالا خودتو برای مصاحبه آماده کن. برای ما هم دعا کن. با آرزوی موفقیت

علی-مدیریت ورزشی
فروردین ۲۵, ۱۳۹۳ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

۵-۱۵

زهرا
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۰۹ ب٫ظ

کسی میدونه آزمونی که قراره برای بورس خارج برگزار بشه چه درسهایی رو شامل میشه؟یعنی باز باید تخصصیها رو بخونیم؟

زهرا
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۰۷ ب٫ظ

سلام خیلی استرس دارم حتی جرات نکردم درصدامو حساب کنمزبان خیلی بد زدم برام دعا کنید

تات
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۷:۲۶ ق٫ظ

بچه ها برای پذیرش هیات علمی محدودیت سنی وجود داره
لطفا بهم اطلاع بدین

هیوا
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  تات

بله

فرهنگ و زبانهای باستانی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه معدل موثر چجوری حساب میشه؟

مریم
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۳۰ ب٫ظ

معدل ارشد × ۶ + معدل کارشناسی × ۴ حاصل هر چی شد تقسیم بر ۱۰.

مهین
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۶:۰۱ ب٫ظ

فقط ظرفیت زیاد کردن که درس نیست بایدفکراشتغال انهاهم باشند

حسین خان
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۵:۱۳ ب٫ظ

رشته من فیزیولوژی ورزشیه. تخصصی ۴۰ هوش ۳۳ و زبان ۴۵درصد البته با این کلید. بنظرتون چه رتبه ای می یارم. اگه کسی فیزیولوژیه ممنون میشم جواب بده . با تشکر از همتون که همدردید

محسن- مدیریت ورزشی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۵:۱۰ ب٫ظ

مدیریت های ورزشی لطف کنید درصد هایتان را اعلام کنید. باتشکر

مدیریت ورزشی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۳۷ ب٫ظ

به محسن
باسلام کامنتهای پایین نوشتم.
تخصصی بین ۵۰ تا ۵۵ استعدادم ۲۸ زبانم کمتر از ۱۵

علی-مدیریت ورزشی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۵۴ ب٫ظ

سلام
به محشن
قبلا هم درصدامو گذاشته بودم:
تخصصی: ۵۷؛ استعداد: ۱۳ و زبان: ۳
میتونستم بهتر هم بشم؛ اما خدا رو صد هزار مربته شکر…

رها (مدیریت ورزشی)
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۳:۱۷ ب٫ظ

تخصصی ۵۰
استعداد ۴۳
زبان ۰

جامعه شناسی به اقای علیرضا
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۴:۵۴ ب٫ظ

سلام ،ببخشید شما که پارسال ۵۰ درصد زدی حیف نبود وقت تلف نکنی و امسال دیگه ازمون ندی ،من رتبه ۱۸ تا ۲۰ پارسال رو درصداشون رو میدونم ،۳۰ ئرصد تخصصی بیشتر نزده بودند بعد حضرتعالی چطور ۵۰ درصد زدی؟
در رابطه با امسال من درصد های خودم رو نگرفتم ،اما اینظور که معلومه همه قبول میشن،هر کسی رو میبینی ۵۰ به بالا زده ،اصلا یک کم غیر عادیه.
شانس هم حیلی مهمه خیلی……

علوم اجتماعی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۰:۲۲ ق٫ظ

کاملا با نظرتون موافقممگه میشه ۹۱ و ۹۲ با درصدای ۱۷ و ۱۸ تخصصی روزانه تبریز قبول بشن ولی امسال که همه میگن میانگین مشکلتر بوده همه بالای ۳۰ بزنن

علوم اجتماعی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۲۳ ق٫ظ

البته ایشون نگفتن ۵۰درصد زدن.کجا نوشتن پارسال ۵۰ زدن؟؟ اقا علیرضا شما همچی چیزی گفتین؟؟؟بنظرم ۴۰ درصد بعید نیس.چ.ن پارسالم رتبه های تک رقمی بودن ولی ۵۸ بعیده دیگه

از علیرضا به علوم اجتماعی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۵۸ ق٫ظ

بله دوست عزیز بنده نگفتم که پارسال ۵۰درصد زدم بنده عرض کردم که امسال پیش از کنکور اسفند ۹۳ آزمون جامعه شناسی ۹۲ را ۵۰ درصد زدم. بنده اصلا سال گذشته شرکت نکرده بودم چون نمی توانستم شرکت کنم (البته به صورت آزمایشی می توانستم شرکت کنم )

رز آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۳:۳۳ ب٫ظ

به مدیریت ورزشی:
مرسی از دلداریتون اما فکر نکنم تک رقمی شم چون زبان رو نزدم راستش من اصلا وقت نکردم سراغ زبان برم وگرنه در کل توی زبان ضعیف نیستم برا امتحان ۵۰۴ و essential words رو خونده بودم اما کلی افسوس خوردم که نتونستم به سوالات برسم.به هر حال دیگه گذشت و باید منتظر نتیجه بود دوستان تربیت بدنی به محض اعلام نتایج همگی رتبه های خوبتونو با خوشحالی اعلام کنید به امید اون روز

حمید . مدیریت ورزشی- جواب رز
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۵:۰۷ ب٫ظ

زبان نزدی . ردی فایده نداره. باید سفید نمی گذاشتی.

علی-مدیریت ورزشی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۶:۴۲ ب٫ظ

اینطورم نیست آقای حمید!

حمید- جواب علی - مدیریت ورزشی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۲۶ ق٫ظ

از شواهد مشخصه که شما هم زبان را سفید تحویل دادی.این می تونه در ضریب پنهان تاثیر منفی داشته باشد. باید از تمام دروس امتحانی چندتا سئوال زده باشی تا در محاسبه نمره کل لحاظ شوند. اینطوری خیلی نمره کل شما پایین می اید و هیچ امیدی نیست. نگران نباشید دنیا که به آخر نرسیده سال های دیگر می توانید با تلاش بیشتر و دقت بیشتری موفق باشید.

ستوده
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۹:۱۹ ق٫ظ

من همرشته شما نیستم اما واقعا انگار رقابت تنگاتنگه هرکی قسمتش قبولی باشه قبول میشه البته زحمت هم کشیده باشه پارسال همرشته من ۲۷درصد زبان و ۱درصد استعداد زده رتبش ۱۴ شده…تازه پارسال نمره منفی نداشت.هیچوقت به یقین دستوری رو صادر نکنید.هیچ چیز قابل پیش بینی نیست بخصوص کنکور تو کشور ما!

رز آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۱۶ ب٫ظ

آقا حمید ما هم معنی ضریب پنهانو میدونیم اما زمانیکه ۹۰ درصد افراد زیر ۱۰ درصد زدن تفاوت رتبه بیشتر توی تخصصی مشخص میشه.

علی-مدیریت ورزشی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۵۶ ب٫ظ

با سلام
به حمید
حرف شما درسته اما خوشبختانه من زبان رو مثبت زدم و سفید نگذاشتم.
موفق باشید.

مهندس شیمیییی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

سلام

می خواستم بپرسم با مقاله های زیر واسه مصاحبه برای این آیتم چه شرایطی دارم:
۱- ۳ مقاله کنفرانس بین المللی نفر اول و یک مقاله نفر دوم
۲- ۲ مقاله علمی پژوهشی نفر چهارم و یک مقاله نفر دوم
۳- ۱ مقاله ISI نفر پنجم

رز آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۱۴ ق٫ظ

به محسن:
شما اگر به مصاحبه دعوت شید مطمئن باشید دیگه مشکلی ندارید و حتما قبولید چون ۱.۲ برابر به مصاحبه دعوت میشند و فقط دو دهم افراد از مصاحبه امتیاز نمیارند.درصدهای سال قبا من اینا بودن و رتبم شد ۲۸ فکر کنم بدردتون بخوره
تخصصی:۵۱
استعداد ۲۰
زبان:۳۰
با توجه به منفی بودن زبان میانگین شما تقریبا مثل سال قبل من هست و با توجه به زدن تخصصی دیگران تا ده درصد بیشتر رتبه شما بین ۳۰ تا ۴۰ قرار میگیره.موفق و موئد باشید.

نیما
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۲:۵۵ ق٫ظ

من کارشناسی مدیریتمو دانشگاه پیام نور گرفتم ارشدم ازاد حالا میخوام برا دکترای سراسری بخونم ولی اصلا امید ندارم.نمیدونم چه کنم

ستوده
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

اصلا به اینا نیست فقط باید خوب بخونید رتبه خوب و مقاله همین.من خودم از یکی از دانشگاههای دولتی هستم به این چیزا نیست

مدیریت آموزشی
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۵۵ ب٫ظ

سلام
می شه لطفاً کسی که می دونه جواب بده!
با لیسانس آمار معدل ۱۳/۵ پیام نور
ارشد دانشگاه آزاد رشته مدیریت آموزشی معدل بدون احتساب پایان نامه ۱۸/۹۸
و نمره پایان نامه ۱۹/۳۰ می تونم برا کنکور سراسری دکتری رشته مدیریت آموزشی امیدوار باشم.
ممنون اگه پاسخ بدید

علی-مدیریت ورزشی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۶:۴۶ ب٫ظ

به مدیریت آموزشی
باید از لحاظ پژوهشی و رزومه خیلی غنی باشید!

ستوده
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۹:۲۲ ق٫ظ

هیچ سرمایه ای بالاتر از تلاش نیست شما میتونید.

شادی( تاریخ ایران)
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۳:۲۰ ب٫ظ

سلام.

لطفا اگه کسی تاریخ ایران اسلامی خونده درصداشو بگه . مردم از دلشوره

مدیریت ورزشی
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۳۳ ق٫ظ

به محسن مدیریت ورزشی
در مقایسه با میانگین سال قبل رتبه شما بین ۲۰ و ۳۰ خواهد بود البته به شرطی که دشواری سوالات امسال مثل سال قبل باشه . ولی ظاهرا سوالات امسال آسان تر از سال قبل بوده چون بیشتر بچه اظهار می کنند که تخصصی را بین ۵۰ تا ۶۵ زدند.واین میتونه رتبه شما را خرابتر کنه ولی به احتمال زیاد بین مجازین روزانه خواهید .فقط دعا کنید بین دعوت شدگان به مصاحبه باشید.

رز آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

آقا محسن شما درصداتون چطوره؟از بچه های آسیب هم اطلاع دارین بیشترین درصدا چی بوده؟

رز آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

آقای مدیریت ورزشی شما درصداتون چطوره؟از بچه های آسیب هم اطلاع دارین بیشترین درصدا چی بوده؟

مدیریت ورزشی
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۳۹ ب٫ظ

به رز آسیب شناسی
با سلام من از بچه های آسیب شناسی خبر ندارم . دوستان ما بیشتر فیزیولوژی و مدیریت ورفتارند
درصدهای من تخصصی بین ۵۰ تا ۵۶-استعداد حدودا ۲۸ و زبانم شاید کمتر از ۱۵ باشه

رز آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۳ ب٫ظ

ایشالا که رتبه خوبی بیارید اما رقابت توی آسیب واقعا سخته.من با کلید غلط ۶۷ درصد اختصاصی و ۳۵ درصد استعداد و ۱ درصد زبان زدم.اگه کلید تصحیح شه اختصاصیم تا ۷۵ درصد هم میرسه.اما ظاهرا همه امتحانشونو خوب دادن برا همین میترسم رتبم زیر ۱۵ نشه.

یاسر تربیت بدنی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۲۳ ق٫ظ

آفرین خانم رز، خیلی خوب زدی!!!! با این درصدا رتبه ی خوبی میاری……

مدیریت ورزشی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۲:۱۱ ب٫ظ

به رز آسیب شناسی
تخصصی بالای ۶۵ برای داوطلبان دکترا، عالی به حساب میاد .هوش واستعدادم که خوب زدید زبان عموما همه ضعیف زدند .با این حساب رتبه شما به احتمال زیاد یک رقمی خواهد بود.امیدوارم هنگام اعلام نتایج رتبه یک رقمی خودت اعلام کنین. با آرزوی موفقیت و تشکر از اعلام نظرتان.

محسن
فروردین ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

مدیریت ورزشی: تخصصی ۵۲ استعداد ۳۰ و زبان ۲۰ . معدل موثر حدود ۱۶, رتبه چند را پیش بینی می کنید؟

شنبه
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۸:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

دوست من رتبه زیر۲۰تا۳۰

رز آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  شنبه

رتبت بالای ۴۰ میشه

رز آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۱۴ ق٫ظ

البته امیدوار باش چون سال قبل نسب به دو سال پیش ظرفیت روزانه مدیریت از دو برابر هم بیشتر شد و توی تکمیل ظرفیت هم روزانه گرفتن.

رز آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۱۶ ق٫ظ

ببخشید منظورم زیر ۴۰ بود.

محسن
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۸:۰۹ ق٫ظ

ممنونم رز خانم و بقیه دوستان. امیدوارم کردید, وضعیت ام در مصاحبه خیلی اینجوریه:تدریس دانشگاه, دو مقاله پژوهشی در نشریات معتبر, همکار طرح پژوهشی, کارشناس ناظر طرح پژوهشی, مسئول علمی پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان, مسئول آموزش اداره کل ورزش و جوانان, سابقه مسئولیت و کار اجرایی در حوزه ورزش, مدرس کلاس های تئوری مربیگری, دارای کارت های مربیگری و احکام قهرمانی و گواهینامه ICDL, شرکت در کنگره ها و سمینارهای مختلف ملی در حوزه مدیریت ورزشی. دارای گواهینامه دوره های مختلف مدیریتی, دارای گواهینامه های شرکت درکارگاه های مختلف ورزشی. با این شرایط پذیرفته می شم؟

محسن
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۸:۱۲ ق٫ظ

تشکر رز خانم. شما هم ان شاا.. با این درصد هایی که گفتین رتبه تون زیر ۲۰ می شه.

نادر
فروردین ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۴۳ ب٫ظ

ﺳﻠﺎﻡ ﺧﺪﺍ ﻛﻨﻪ ﻛﻠﻴﺪ ﺳﻮﺍﻟﺎﺕ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﺟﺰﺍ ﺍﺻﻠﺎﺡ ﺷﻮﺩ. ﻣﺜﻞ ﺳﻮﺍﻝ ۴۲ ۳۵ ۳۴ ﺿﻤﻨﺎ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﺳﺨﺖ و ﻏﺎﻓﻠﻜﻴﺮ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺑﻮﺩ.

کامیار
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  نادر

به جز ۳۵ بقیش درسته که!ببخشید شما درصداتون چه جوریه؟

امیدوار
فروردین ۲۱, ۱۳۹۳ ۳:۲۵ ب٫ظ

دوستان چینه فسیل جواب بدید امسال آزمون چطور بود

الیسا
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۷:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  امیدوار

سلام منم تکتونیک هستم شما از بچه های تکتونیک خبر دارید؟

امیدوار
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  الیسا

سلام متاُسفانه بچه های زمین شناسی توی همه گرایش ها بندرت کامنت میگذارند نه دوست خوبم خبری ندارم ولی یک سؤال از شما دارم در گرایش شما نسبت به سال قبل آزمون ساده تر بود یا سخت تر، درصدهای شما را توی صفحات قبلی دیدم امیدوارم رتبه خوبی بیاری، در گرایش من سال گذشته با میانگین ۳۰ قبول نهایی شدن ولی امسال را نمی دانم راستی کلید سؤال ها در گرایش شما ایراد داشت یا نه توی گرایش خودم بصورت کامل بررسی نکردم ولی مطمئنم ۲ تا از سوال های پشت سرهم گزینه صحیح را جابجا کرده که احتمالاٌ تایپی هنگام تدوین کلید بوده ولی امیدوارم که درست بشه چون من هر دوی اون سؤالها را جواب دادم

sociology
فروردین ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۳۹ ق٫ظ

.ببخشید دوستان جامعه شناسی امسال سطح سوالاتش مشکلتر بوده یا پارسال?درصدای بالای تخصصی میدونین چنده????ممنون پاسخ بدین

جامعه شناسی
فروردین ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  sociology

به نظرم پارسال سخت بود
من ۲۲زدم تخصصیو
شما؟

sociology
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۲:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  جامعه شناسی

معمولا من از بچه هابی که پرسیدم اغلبشون میگن امسال سختتر بوده ولی چون منابع معلوم و مشخص بوده درصدای امسال بالاتر بوده.حتی چند نفر ادعا میکنن بالای چهلو پنجاه درصد زدن تخصصیو. ولی نمیدونم واقعیتشو.چون پارسال حتی تک رقمیها هیچکدوم بالای چهل درصد نزدن..من ۲۴درصد زدم.

جامعه
فروردین ۲۱, ۱۳۹۳ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  sociology

سر چه حساب و کتابی شما میگین پارسال سخت بوده ؟به نظر شما پاسخ به ۶۰ تا سوال سخت تره یا ۹۰ تا اونم پراکنده؟

علیرضا
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  جامعه

سلام به دوستان جامعه شناسی خوان . بنده هم با جناب عالی موافقم که امسال سخت تر بوده و دلیل اصلیش به واسطه ی پراکندگی منابع بوده . برخلاف دوست جامعه شناسی خوانم که فرمودند منابع امسال مشخص بوده معتقدم که بین ۹۰سوال تنها ۵۰سوال از منابع مورد انتظار آمده بود و سال گذشته از ۶۰تا سوال ۵۰ تا سوال از منابع قابل انتظار آمده بود . بنده امسال با بیشتر منابع مورد انتظار آشنا بودم و همگی را مطالعه کردم و فقط ۴۰درصد تخصصی زدم و امتحان پارسال را به صورت آزمایشی تقریبا ۵۵ درصد زده بودم . در ضمن اکثر بچه های دانشگاه تهران و تربیت مدرس که باهاشون آشنا هستم همین منابع را مطالعه کرده بودن

sociology
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۳:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

دوست عزیزم اقای علیرضا
اگه امسال سختتر بوده و منابعش نامشخص بوده رو چه حسابی جنابعالی میفرمایین اکثر بچه ها بین ۳۰_۳۵ زدن.اخه پارسال این درصد تخصصی رتبشون زیر بیست میشد.دوست من با میانگین ۱۷ و ۱۹درصد تخصصی رتبش ۶۰ سد.ولی امسال خیلیا میگن چهل زدیم.که خود جنابعالی همینو میگین.درحالی که پارسال همچی درصدی حتی تک رقمی ها نداشتند

علیرضا
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  sociology

سلام مجدد به جناب عالی و سایر دوستان . منظور بنده این بود که کسانی که خیلی خوب مطالعه کرده بودن و وقت زیادی گذاشته بودن تقریبا بین ۳۰تا۳۵درصد تخصصی را زده بودن نه همه دوستان . در ادامه اینکه اگرچه دوستان داوطلب امسال با توجه به کنکور دو سال گذشته تا حدودی از منابع اطلاع داشتند (۱۴ا کتاب اصلی)ولی باور کنید از این منابع تنها یک سوم سوال یا یک مقدار بیشتر سوال آمده بود و پراکندگی منابع خیلی زیاد بود . اگرچه سطح سوالات بهتر بود ولی پراکندگی منابع کار را برای همه دشوار کرده بود . در ادامه اینکه با فرض مشخص بودن منابع از هم کار دوستان سخت تر می شود و رقابت دشوارتر و این امر خود باعث سختی کار می شود و درصدها بهم نزدیک.

sociology
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  sociology

اقاعلیرضا منظور بنده هم این بود بچه ها از منابع بیشتر امسال اگاهی و اطلاع داشتند.شاید درصدا بخاطر همون بالا رفته… با بقیه حرفاتون کاملا موافقم

مکانیک تبدیل انرژی
فروردین ۲۰, ۱۳۹۳ ۶:۰۲ ب٫ظ

پارسال میگفتن زیاد شده اما رشته ی ما ۳۰ نفر از ظرفیت روزانه کم شده بود ۱۰ -۱۵ نفر به شبانه و پردیس اضافه شده بود

Akbar
فروردین ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۲۹ ب٫ظ

قبلا در کامنتی گفته بودم که نقیض حرفهای آقایان را در نظر بگیرید تا به واقعیت برسید.

دانشجو دکتری _ علوم تحقیقات
فروردین ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

سلام . منظورشون از زیاد شدن ۳_۴ نفر توی هر رشته است که اگر ضربدر کل رشته ها بشه مثلا عدد زیادی میشه . اگر دانشگاهی پارسال ۴ تا روزانه میگرفته مثلا مسال میکنه ۷ تا. منظور از زیاد شدن این نیست که این ۴ تا بشه بیست تا

Akbar
فروردین ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۰۶ ب٫ظ

دوست عزیز!
اصلا قرار نیست افزایش یک نفری حتی در یک رشته هم ایجاد شود.

عمران-محیط زیست
فروردین ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۱۷ ب٫ظ

والا همین حرفو سال پیش هم زدن
بچه های فنی مهندسی مخصوصا رشته عمران که یادشونه پارسال چی شد؟!!
بخدا ظرفیت کم شد!!! مثلا گرایش ما از ۱۸ نفر شد ۱۴ نفر
گرایش راه از ۲۲ نفر شد ۱۸ نفر سایر گرایشها هم همینطور …
زیاد میشه ولی برای بچه هایی بجز عمران
شانس نداریم که خدا میدونه امسال از ۱۴ نفر میشه ۱۲ یا ۲۰!!!!

Akbar
فروردین ۲۱, ۱۳۹۳ ۷:۳۸ ب٫ظ

برای هیچ رشته ای زیاد نمیشه اینو مطمئن باش.
کم میشه اما زیاد نمیشه

تقی زاده
فروردین ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

ای آقااااا، رشته ما علوم سیاسی سال ۹۱ حدود ۲۵ تا روزانه میگرفت پارسال فرمودند که افزایش ظرفیت داریم همون شد ۲۰ نفر !!!
امسال هم باز نظر در می کنند ! یحتمل امسال میخواد بشه ۱۵ نفر !!
البته بعضی از رشته های بنظر آقایون امرجنسی و نیاز !!! رو افزایش دادند ، مثال نیارم دیگه؟

ستوده
فروردین ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

انگیزه چیست؟؟؟؟چگونه با انگیزه شویم مجدد؟!!

سوزان جامعه شناسی (تالش - استارا)
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۳۰ ب٫ظ

ایشالا که ظرفیتها افزایش داشته باشه….و خبر خوبی برای دوستان باشه. اینقدر ناامیدانه راجع به بازار کار و درس صحبت نکنین. چون من که هیچ امیدی نداشتم و سراسری هم لیسانس و ارشد گرفتم به محض اینکه دفاع کردم رفتم سر کار….هر چند قراردادی………..امیدوار باشین

seddighi
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

سلام سوزان خانم منم جامعه شناسی خوندم سال ۹۰ هم فارغ التحصیل شدم هر جا رفتم میگن رشته ات اشباع شده شما چه جوری سریع کار پیدا کردین لفا راهنماییم کنید

پترس
فروردین ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

من هم ۹۰ دفاع کردم و نزدیک به ۱۰ استان و ۱۵۰ شرکت و موسسه رفتم ولی کاری که نصیبم نشد هیچ پایم رو الکی الکی تو این راه از دست دادم و گرنه ما که از سر دلخوشی و پولداری نیست که میخوام ادامه تحصیل بدم. از ناچاری و درماندگیه

زهرا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۲۶ ب٫ظ

با توجه به کامنت های بچه ها و رشته خودم هر رشته ای که تخصصی اش مشکلتر بوده بچه هایی که درس خودن و رفتن امتحان دادن درصد زبان و استعداد پایین زدن اونم به خاطر اینکه بلافاصله بعد تخصصی استعداد و زبان رو دادن و باعث خسته شدن بیشتر بچه ها شد.
و خیلی رشته هایی رو میبینم که اصلا به زبان دست نزدن و نمره اشون صفره.
به نظرم میانگین امسال رتبه های برتر باید به طور محسوسی پایینتر بیاد.
البته هر چیزی ممکنه.میگن آدم عمرش زیاد شه چیزای عجیب غریب زیاد میبینه شده حکایت ما و امتحانات کنکوری مون

مرتضی
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۰۵ ب٫ظ

زیاد میکنن که چی بشه؟؟؟فردا همین ها که زیاد کردن ظرفیت رو میان کار پیدا کنن برای این فارغ التحصیل های دکتری؟؟

سارا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۳:۰۳ ب٫ظ

ای بابا ما که چیزی از افزایش ظرفیت ندیدیم و هر سال دارن همینو می گن ولی کجان این قبول شده ها.من خودمم دیدم.فقط ظرفیت شبانه و پردیش افزایش پیدا می کنه.پول داشته باشی در کنارش دکترا هم خواهی داشت

اگه کسی شیلات هست خواهش میکنم جواب بده
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۳۲ ب٫ظ

ظرفیت ها امسال زیاد بشه ما که قبول شدیم کم بشه اصلا حذف بشه…
هه هه هه
نسل ما سوخته است به خدا

شیلات
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۸ ب٫ظ

من هم شیلاتم ولی امسال واقعا سوالاتش خارج از منابع بود. گند زدن به آیندمون

آوینا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  شیلات

شما گرایشتون چیه؟

علی
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  آوینا

سلام من رشته شیلات گرایش تکثیر و پرورش هستم, شما گرایشتان چی است و درصد هایتان چند است

آوینا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من فراوری هستم

آوینا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خوش به حال شما
آخه ظرفیت پذیرش شما زیاده اما ما بیچاره ها ۵ تا همش با شبانه ۷ تا
انشالله قبول بشید
واسه ماهم دعا کنید

آوینا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیلات

فقط خدا کنه کلید های غلط را اصلاح کنند وگرنه بی انصافیه تو گرایش ما ۷ تا غلطه!

علی
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۴:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  آوینا

درسته ظرفیت دکتری تکثیر زیاده ولی کار اصلا نیست

آوینا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خب انشالله بورس میشید خود به خود کار هم فراهم میشه نگران نباشید

مدیریت ورزشی
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیلات

آینده ماها براشون مهم نیست فعلا که طراحان شعبده بازی در میارن.شرط طراح بودن امسال بنظرم سه جهار ترم تدریس یک درس بود و این شرط کافی نمیتونه باشه یک طراح برای دکترا باید ضمن تسلط کامل بر تمام منابع موجود یک رشته حداقل اطلاعات کافی از اصول سنجش واندازه ومسایلی از قبیل روایی و پایایی و عینیت و…. داشته باشه

احمد
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۵ ب٫ظ

مطمئن باشید ظرفیت از پارسال کمتره چون به خود دانشکاهها واگذار شده .هر سال دریغ از پارسال

پترولوژی
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

میگن سال به سال قربون پارسال

فقه و مبانی حقوق
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۳۹ ب٫ظ

نکته ای که توجه نکردید
ظرفیت به دانشگاه واگذار شده معنای این حرف صدردرصد اینه که ظرفیت روزانه کاهش میابد و بالتبع ظرفیت شبانه
من با حرف هیات علمی موافقم

عمران-محیط زیست
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۲۰ ب٫ظ

والا همین حرفو سال پیش هم زدن
بچه های فنی مهندسی مخصوصا رشته عمران که یادشونه پارسال چی شد؟!!
بخدا ظرفیت کم شد!!! مثلا گرایش ما از ۱۸ نفر شد ۱۴ نفر
گرایش راه از ۲۲ نفر شد ۱۸ نفر سایر گرایشها هم همینطور …
زیاد میشه ولی برای بچه هایی بجز عمران
شانس نداریم که خدا میدونه امسال از ۱۴ نفر میشه ۱۲ یا ۲۰!!!!

علی
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۲۰ ب٫ظ

ظرفیت ها رو زیاد می کنن جالبه،
بچه هایی که دارن دکترا می خونن همشون افسرده هستن وضعیت جذب خیلی خرابه
با این وضعیت در خیلی از رشته ها اصلا نباید دانشجو گرفته بشه، واقعا متاسفم

محسن ( قدرت)
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

علی!
کم کنن ظرفیت ها رو اعتراض میشه کم کردین
زیاد کنن امثال شما اعتراض که چرا زیاد کردین
چکار کنن؟
مگر قراره همه جذب بشن؟!
خیلی ها علاقه دارن به درس و پژوهش، همین که درس بخونن کافیه براشون
توی کشورهای خارجی هم درصد کمی از phd هاشون جذب دانشگاه میشن.. اینقدر کار پژوهشی خوب انجام میدن که خودشونو ثابت می کنن و منتشونو میکشن و جذب مراکز پژوهشی و صنعتی میشن.. دنیا به اینطور آدمایی نیاز داره… نه کسی که هی درس میخونه و نمیفهمه هدف از این درس خوندن چیه!
متاسفانه توی ایران طرف رو میبینی ۱۰ ساله دکترا گرفته کار پژوهشی نمیدونه چیه اصلا! این زشته به نظر من نه اینکه یه کسی با کلی پژوهش خوب دکترا بگیره و جذب نشه!
مطمئنا ثمره زحمتشو میگیره!

مدیریت ورزشی
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محسن ( قدرت)

محسن کاملا با شما موافقم .

عمران-محیط زیست
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محسن ( قدرت)

باهات موافقم محسن جاااااان
فدایی داری ی ی ی ی

Mona
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محسن ( قدرت)

آقا محسن کار پژوهشی خوب پول خوب هم میخواد. من که کارم ۳۰ میلیون خرج داره نه دانشگاه متقبل میشه نه اسپانسر دارم نه بابام پول داره چیکار میتونم کنم؟ بورس هم که نمیکنن لا اقل یه حقوقی باشه که با خیال راحت به پژوهشمون برسیم. تا ۳۰ سالگی چشمم به جیب بابام باشه آخرشم خبری از جذب نباشه؟؟؟؟ افزایش ظرفیت بدون آینده نگری به چه درد میخوره؟؟؟ کیفیت رو فدای کمیت کردن. ما که قبول شدیم تازه فهمیدیم چیزی که توی این آشفته بازار اهمیتی نداره کیفیت پژوهش هست به اضافه ی عمر و انرژی دانشجو… تعداد دانشجوهای دکتری کم کم انقدر زیاد میشه که هیچ نیازی به جذب و بورس باقی نمیمونه… هیچ فیلتری وجود نداره… همه بیان درس بخونن…

sajo
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  محسن ( قدرت)

احسن حقیقت همینه. همه که نباید هیات علمی شن

سمیرا
فروردین ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  محسن ( قدرت)

حرف درسته به شرطی بیان هیات علمی ها رو هم یه بررسی بکنن

محمد پیام به محسن
فروردین ۲۴, ۱۳۹۳ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  محسن ( قدرت)

وقتی همه زبان رو صفر در صد زدن پول هم ندارن چطوری کار پژوهشی کنن؟؟

هیوا
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

این چه حرفیه!
دانشجوهای دکترا از بیرون مردمو سوزوندن از داخل خودشون !
هرکی افسرده هست انصراف بده بره پی شغل دیگه!

sajad
فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  هیوا

متاسفم برای طرز فکرتون هیواجان!
بجای اینکه چند نفر بلند بشن اعتراض بدن که چرا این همه مدارک زیاد کردین ولی کار نیست!؟ میگین دانشجوهای دکترا انصراف بدن!؟ بنظرتون حالا انصراف هم بدن با ارشد کار واسشون هست!؟
یکم به زحمات وسختیهای دانشجویان دکتری ارج و ارزش بدیم بد نیست…

عضوهیئت علمی
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۳:۴۴ ب٫ظ

اقایون خانما اشتباه نشه ظرفیت روزانه زیاد نمیشه نسبت روزانه به شبانه بیشتر میشه نه واسه اینکه روزانه زیاد میشه به خاطر اینکه شبانه کم میشه مسئول محترم درست میگه ظرفیت روزانه نسبت به کل میره بالاتر ولی تعدادش نه
اینم که ظرفیت شبانه کم میشه چون دانشگاهها موظفند برابر ظرفیت روزانه شبانه بگیرن اونایی که اضافه میگرفتن خود به خود کم میشه

محسن ( قدرت)
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۴:۴۶ ب٫ظ

عجباااا
عضو هیئت علمی محترم، هیچ جای سخن ایشون نگفته نسبت به شبانه زیاد میشه!! گفته ظرفیت روزانه زیاد میشه.. همه جای دنیا هم وقتی میگن ظرفیت پذیرش زیاد میشه یعنی نسبت به سال قبل بیشتر میشه!!!
اگه منظورش نسبت به شبانه بود میگفت نسبت به شبانه!

مدیسا
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۳:۰۱ ب٫ظ

خدا کنه ضرفیت ها اضافه بشه من که پارسال شبانه اصفهان واسه مصاحبه نرفتم امیدوارم امسال روزانه قبول شم

شهرسازی 1
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مدیسا

ظرفیت عزیزم
استرس نداشته باش !

مدیریت ورزشی
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۱:۵۲ ب٫ظ

اگه ظرفیت دوره دکتری به دانشگاهها واگذار شده آنوقت نامشخصه افزایش خواهد داشت یا کاهش ؟
چون بعض از دانشگاهها با این شیوه پذیرش مخالفن .امیدواریم افزایش داشته باشه.

روان شناسی به دوستان
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۱:۴۴ ب٫ظ

افزایش ظریفت روزانه ای که میگن مربوط به همه رشته ها میشه ؟لطفا هرکی اطلاع داره جواب بده

محمد
فروردین ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

نه افزایش طرفیت ها مربوط به همه رشته نمی شود

فرزاد/حقوق عمومی
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۱:۲۲ ب٫ظ

بهترین دانشگاههای دنیاخصوصی هستند/مثل هارواردیااسنفوردیابرکلی .امیدوارم دانشگاهای غیردولتی درایران به جایگاه خوبی دست پیداکنند.

فرزاد/حقوق عمومی
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۱:۱۸ ب٫ظ

باسلام واحترام.عزیزان فرقی نمی کنه دکترای روزانه یاشبانه ویاآزادوپردیس درس بخونید.چراعده ای این قدرکوته بین هستند وفکرمی کنندنام دانشگاه به دانشجواعتبارمی دهد؟دوره دکتری بایدباپژوهش عمیق وکاربردی همراه باشد واین دانشجوهست که حرف اول رومیزنه.سعی کنیم خلاقیت محوری راگسترش دهیم وبه محفوظات محض اکتفانکنیم….بچه هابه دنبال سرافرازی ایران وایرانی باشید.

میکروبیولوژی مواد غذایی
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۱:۴۹ ب٫ظ

متاسفانه الان شدیدا فرق داره بطوری که اگه پردیس یا آزاد باشی حق نداری به دانشگاههای دولتی نزدیک بشی! واسه کار توی اداره ها هم که فقط پارتی مهمه نه نوع مدرک!

سیمرغ
فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ ۳:۵۳ ب٫ظ

افرین
واقعا گل گفتی

s.r
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۲:۱۷ ب٫ظ

حرف شما متین.اما هزینه آزاد وپردیس رو از کجا بیاریم؟! مجبوریم دنبال روزانه باشیم.

حامد به فرزاد حقوق
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۲:۲۹ ب٫ظ

بخشی از حرفات قبول
ولی تو توی ایرانی و توی اجتماع زندگی میکنی
شعاری که باواقعیت فاصله داره مفت نمارزه دوست عزیز

ساراااااا
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

دمشون گرم
انشالا رو حرفشون باشن

S.T
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ساراااااا

حتما!!!!!!!!!!!

بهنام
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

پردیس بهتره، چون اساتید و شرایط آموزشی فرقی با روزانه نداره

به
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

قبلا هم همین طور بود که….

ندا
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

این خبرا واسه اینه که بعدا ی ضدحال اساسی خورده باشین، خوشحال نشین…دفترچه که بیاد می بینید کمتر شده ظرفیتها…

صنم
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

من پردیس یکی از دانشگاه های معتبر تهران از طریق آزمون داخلی قبول شدم اما نمیدونم دانشگاه آزاد بهتره یا پردیس از طرفی میگن پردیس معتبر نیست واسه کار و … لطفا راهنماییم کنید

سحر
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  صنم

عزیزم اگه پول پردیس رو داری و الانم دانشجویی پردیسی بچسب به درست واسه کار دولتی و آزاد و پردیس و.. مهم نیست که چون کاری نیست.شک و دو دلی ام بیخیال شو چون مثل خوره اس و نمیزاره از وضعیت کنونیت استفاده کنی و خوش باشی.در ضمن تو تا قیامت که نمیخوای دانشجو بمونی چهار پنج سال دیگه نموم میشه.

حسین
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

ان شاالله راست بگن مثل رفهای قبلیشون نشه

نسیم
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

خبر خوبیه خدا کنه شامل رشته ما هم بشه. سپاس