اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 93 در هفته آینده

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فهرست اسامی معرفی شدگان به منظور بررسی سوابق علمی پژوهشی و مصاحبه تخصصی با توجه به ظرفیت پذیرش دانشجو در اوایل نیمه دوم اردیبهشت ماه حداکثر در ۵ کد رشته محل اعلام خواهد شد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بررسی سوابق علمی پژوهشی و مصاحبه تخصصی داوطلبان از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود که روند آن طی اطلاعیه ای به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته خواهد رسید.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه افزود: پس از بررسی سوابق علمی پژوهشی و مصاحبه تخصصی دانشگاه ها گزینش نهایی انجام می گیرد و در نهایت فهرست پذیرفته شدگان در نیمه اول شهریورماه اعلام می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

623 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زمان
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۹:۱۲ ق٫ظ

سلام آقا پیام.لطفا بنده را نیز از راهنمایی های خوبتان بهره مند کنید.
رتبه۷ زمین شناسی هستم. ۲ ترم سابقه تدریس در پیام نور، ۸ مقاله همایشی داخل، یک سال و نیم سابقه همکاری با شرکت خصوصی در رابطه با رشته ام،۲ تا مقاله علمی-پژوهشی در دست داوری و ۱ سال همکاری با سازمان های دولتی و خصوصی در زمینه های اکتشاف و ۲ سال سابقه مشاوره و راهنمایی پایان نامه های ارشد به صورت خصوصی دارم آیا امیدی هست؟ آیا برای مصاحبه به کار میان؟آیا گواهی گرفتن برای این کارهای موقت و خصوصی جهت ارائه در مصاحبه فایده ای دارد؟

دیاکو
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۳ ۶:۴۲ ب٫ظ

آقاپیام توصیه شما به امثال من که رتبه خوب
(۹)با ظرفیت روزانه ۴۹ نفر و رزومه ضعیف(در حال دفاع) دارند چیه؟ با تشکر از زحماتتان.

حامی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۳ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  دیاکو

رشتتون چیه؟

عرفان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۳ ۰:۳۳ ق٫ظ

ببخشید اقا پیام یه سوال داشتم میشه بفرماییدپارسال روانشناسی کودکان استسنایی تکمیل ظرفیت داشت ؟ چون رتبه من با اخرین رتبه قبولی روزانه دو سه نفر اختلاف داره به نظر شما امسال تکمیل ظرفیت هست ؟

payam
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  عرفان

نمیدونم

یه سوال دکتر payam
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۳ ۰:۰۰ ق٫ظ

آقا پیام من سوال قبلیم رو اصلاح میکنم: من معدل کارشناسیم رو ۴صدم کمتر از مقدار واقعیش که تو کارنامه کلم زده ثبت کردم آیا این کمتر زدن معدل هم مشکل ایجاد میکنه و باید پیگیریش کنم یا نه ؟آخه سخته برام تهران آمدن!!

تمنا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

ممنون آقا پیام از راهنماییتون
میشه لطف کنید بگید کجای سایت سنجش باید وارد شم و اظلاع بدم؟
بازم ممنون

shadi
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

آقا پیام شما در مورد پذیرش بدون آزمون خبر ندارین؟

payam
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  shadi

هر دانشگاه آگهی میده برای استعداد درخشان

عاطفه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۷:۳۲ ب٫ظ

ضریب دعوت به مصاحبه ۱.۵ یا ۱.۲؟

payam
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  عاطفه

بین این ۲ عدد

payam
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۷:۳۰ ب٫ظ

معرفی‌شدگان مصاحبه علمی آزمون دکتری
۱۳۹۳\۰۲\۱۳ – ۱:۳۲ PM

سخنگوی سازمان سنجش گفت: اسامی حدود ۲۲ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری که برای مصاحبه علمی و بررسی سوابق تحصیلی به دانشگاه‌ها معرفی شده‌اند دوشنبه ۱۵ اردیبهشت از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

دکتر حسین توکلی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: این افراد می‌توانند از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت به دانشگاه‌های مربوطه برای مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق علمی مراجعه کنند.وی تصریح کرد: البته امکان دارد هر دانشگاهی زمان بندی غیر از تاریخ ۲۰ اردیبهشت برای مصاحبه تخصصی داشته باشد از این رو به داوطلبان توصیه می‌شود حتماً به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند.سخنگوی سازمان سنجش گفت: هر داوطلبی حداکثر به پنج کد رشته محل معرفی شده است.توکلی افزود: این تعداد افراد (۲۲ هزار نفر) از بین ۳۹ هزار نفری که کار انتخاب رشته را انجام داده اند به دانشگاه‌ها معرفی شده‌اند.وی تاکید کرد: انتخاب این ۲۲ هزار نفر بر اساس رتبه داوطلبان و ظرفیت دانشگاه‌ها بوده است.

توکلی گفت: در مرحله معرفی افراد مجاز به انتخاب رشته حدود ۴۹ هزار نفر اسامی منتشر شده است که از این تعداد ۳۹ هزار نفر کار انتخاب رشته را انجام داده‌اند.سخنگوی سازمان سنجش افزود: ظرفیت پذیرش نهایی در آزمون دکتری حدود ۱۱ هزار نفر است و نتایج نهایی آن نیمه اول شهریور اعلام خواهد شد.

شیمی آلی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  payam

سلام آقا پیام.دو مقاله isi با ایمپکت هر کدوم ۱.۴ و دو مقاله داخلی که یکیشون همایش بین المللی بود چطوره؟ آیا ایمپکت مقالات در امتیاز دهی مقالات موثر است؟

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۷:۰۸ ب٫ظ

آقا پیام دوشنبه چه ساعتی نتایج میاد؟؟ تا ظهر مشخص میشه؟؟

از سردار به payammm
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۶:۵۹ ب٫ظ

با سلام.دکتر پیام عزیز برای من یه سوال پیش اومده و اونم اینه که : منی که رتبه ام در یه رشته ای که ۴۰ نفر پذیرش میشن دقیقا ۲۲ شده است وضعیتم به چه شکلی است .منظورم اینه منی که ترم چهارم هستم وقتی میبینم دوستان با این همه فرصتی که داشتن این همه مقاله علمی پژوهشی و مقاله isi و همایشی و سابقه تدریس و کلی مدرکهای من در ٱوردی دارن واقعا مایوس میشم که نکنه قبول نشم.یعنی این عدالته که امثال منو که هیچ فرصت آزادی نداشتیم و دارم از پایان نامم دفاع میکنم با اونی که چند سال پیش دفاع کرده به یه چشم نگاه کنن و از منم همون مدرکها رو بخان؟ من خودم این دو سال فقط وقت کردم دوتا مقاله همایشی ارایه بدم و در دو طرح شرکت کنم و گواهی بگیرم و بشینم واسه امتحان پی اچ دی بخونم.لطفا مارو هم راهنمایی بفرمایین تا انقد استرس نکشیم.امکانش هست که در مصاحبه رتبه اهمیت خودش رو از دست بده و صرفا سوابق بخاد بررسی بشه؟یا اینکه مصاحبه صرفا یه رقابت بین دانشگاهها در جذب رتبه های بهتره؟ ممنون دکتر پیام

payam
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۹:۲۲ ب٫ظ

به هر صورت شاید بعضی دانشگاه ها هم به شما توجه نمایند اما در کل رزومه در پذیرش دکترا اهمیت داره…

سامی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۳ ۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  payam

برای همینه که بنظرم این سهمیه ۷۰% مصاحبه درست نیست چون حقه افرادی مثل این دوستمون بدجور ضایع میشه مخصوصا اگر قرار باشه بره سربازی شاید دیگه همچین فرصتی گیرش نیاد…امیدوارم سردار قبول بشی دوست منم همین وضعیتو داره رتبش ۲ شده و ظرفیت پذیرش ۴نفره ولی ترم ۴ هستش…

به پیام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۶:۳۳ ب٫ظ

احتمال اینکه ۲ برابر ظرفیت برا مصاحبه روزانه دعوت بشن به نظرتون هست؟ 

محمد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  به پیام

فقط به خدا توکل کنین! با این توضیح که از ۲۶ هزار نفر به ۲۲ هزار نفر تقلیل پیدا کردن در دعوت به مصاحبه!شاید ۱.۲ هم دعوت نشه!

shadi
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۶:۳۲ ب٫ظ

چرا منو راهنمایی نمیکنید!!!!؟؟؟

میترا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۶:۲۷ ب٫ظ

دو تا سوال دارم یکی اینکه مصاحبه ها از ۲۰ ام شروع میشه یا ۲۵ ام؟
یکی دیگه اینکه من یه طرح کارآفرینی دارم که مربوط به پایان ناممه و یه گواهی پایان دوره نرم افزار مربوط به رشتم (البته تاریخش واسه خیلی سال پیشه) نمیدونم اینارو ببرم یا نه ؟
ممنون میشم جواب بدید

سحر
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۶:۰۱ ب٫ظ

سلام اقاپیام من مقاله علمی پژوهشیم انجامش دادم بعنوان همکارطرح ولی فقط سابمیت شده ارزش داره سابمیتشو ببرم؟
فقط یک مقاله ای اس ای دارم با ۴تاهمایش و ۵ترم سابقه تدریس بانمره برتر پایان نامه و توصیه نامه از اساتید بعنوان همکار طرح
انگارهیچی ندارم ناامیدم
رتبم ۱۷ شده که ۲۰ نفر روزانه میخان
رزومم خیلی خوب نیست
بنظرتون قبول میشم؟

payam
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

از خیلی ها بهترید امیدوار باشید

shadi
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۵:۵۵ ب٫ظ

سلام بچه ها من برا روزانه مجاز نشدم ولی برا شبانه مجاز شدم که اصلا انتخاب رشته نکردمچون پول شبانه ندارم. من جز نفرات برترم برا پذیرش بدون آزمون فقط ی مقاله داخلی دارم و مقاله isi هم فقط سابمیت شده بنظرتون با معدل دانشگاه خودمون قبول میشم.مرسی از راهنماییتون

تقدیر
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  shadi

حتما اقدام کن ایشالا نتیجه میگیری. در ضمن بگو که مجاز شدی

payam
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۵:۲۷ ب٫ظ

دوستان عزیزی که رزومه مناسبی ندارند:

حتما حداقل مدارک لازم را برای جمع آوری امتیاز به همراه داشته باشید. اگه مقاله علمی- پژوهشی یا isi ندارید هر نوع مقاله ترویجی تخصصی یا دانشجویی سمینار را به همراه ببرید. هر مدرکی که در اثبات آنچه درباره خود ادعا کرده اید ببرید. حتما یک CV دوصفحه ای در یک برگ از وضعیت خودتان در ۴ نسخه در هر محل به همراه ببرید. انضباط کاری شما در نمره مصاحبه شما موثر است…اگه رزومه نداشته باشید و نتوانید آنچه میدانید را ابراز نمایید دچار وضعیت سیاه چاله می شوید…

تقدیر
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  payam

cv دو صفحه ای در یک برگ یعنی چطور؟

hamtaaf
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  تقدیر

یعنی یک برگ دو رو.

تقدیر
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  hamtaaf

ممنون، از استرس همه چیزو قاطی کردم

payam
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۴:۵۱ ب٫ظ

دوستان عزیز:

۲ روز دیگر نتایج دعوت به مصاحبه میاد. اگه به شیوه پارسال ۵ محل و ۵ برابر ظرفیت هر رشته -محل دعوت به مصاحبه بشوند در نهایت به شیوه پلکانی ۱.۲۵ برابر ظرفیت روزانه دعوت به مصاحبه میشوند ودر نهایت ۸۰% مدعوین روزانه قبول و ۲۰% رد می شوند. در مورد رشته های پولی که تا ۱۰ برابر دعوت به مصاحبه داریم در نهایت ۲۰% قبول و ۸۰% رد می شوند.

من امیدوارم که ضریب دعوت جزئی حداقل ۶ باشد تا ۱.۵ برابر ظرفیت روزانه دعوت به مصاحبه داشته باشیم.

دعا کنید که اینطور باشه تا تعداد بیشتری از دوستان برن برای مصاحبه… البته فرم های نمره بندی رزومه امسال هم احتمالا به دانشگاه ها ارسال می شود که شما باید مدارک مربوطه را به همراه داشته باشید که اهم آن عبارتند از :

۱- مدارک مربوط به مقالات-همایش ها-کنفرانس ها بویژه نسخه مقاله همراهتان باشد.
۲- مدارک کتاب-نمرات ارشد و کارشناسی-فرم رتبه اول دوره کارشناسی و ارشد- مدارک رتبه اول و دوم کنکور ارشد- مدارک رتبه نخبگان سراسری در ۴ گروه ریاضی-انسانی-تجربی-هنر- مدارک جوایز جشنواره ها و المپیاد ها و مسابقات مهم اکادمیک
۳- مدرک نمره زبان- مدرک تدریس دانشگاه
۴- هرگونه مدرکی که در ارتقاء نمره پژوهشی یا آموزشی شما موثر باشد.
۵- رزومه از استاد راهنما یا مشاور پایان نامه ارشد و خلاصه پایان نامه و یا اصل آن
۶- در بعضی دانشگاه های مادر مثل تهران- مدرس- شیراز و..معرفی وضعیت خودتان با زبان انگلیسی در بعضی رشته ها می باشد.

سوال کاملیا از دوستان
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱:۰۷ ب٫ظ

جرا باید با ۱۵ نفر ظرفیت روزانه فقط ۱۸ نفر به مصاحبه روزانه دعوت بشن؟ میگن ضریب دعوت روزانه ۱٫۲ است. یعنی می شود ۱۸ نفر آیا این واقعا منطقی است؟

کاملیا به پیام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱:۰۶ ب٫ظ

از کاملیا به پیام
تو رشته من ظرفیت روزانه ۱۵ نفره و پارسال تا رتبه ۱۸ به مصاحبه روزانه دعوت شده و من الان رتبم ۱۹ است و می دونم دعوت به روزانه نمی شم. شبانه هم نزدم چون هزینه رفتن به شبانه رو ندارم. به نظر شما امکان داره امسال نفرات بیشتری به مصاحبه روزانه دعوت بکنند؟

معصومه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۲:۱۰ ب٫ظ

برا منم سوال اینجوری همه اونایی که رتبشون به اندازه ظرفیت وزانه است قبول میشن تنها رقابت رو دانشگاههای پس این چه تاثیر ۷۰ درصد مصاحبه و ۳۰ درصد کنکور این میشه ۹۰ درصد کنکور ۱۰ درصد رقابت سر انتخاب دانشگاه منم رتبم لب مرزی خیلی استرس دارم انصاف نیست اینجوری که اگه تاثیر واقعا ۷۰ درصد باید بیشتر برا مصاحبه دعوت بشن که بشه به اندازه ۷۰ درصد رقابت کرد. پس این قضیه اینکه طرف تک رقمی بوده قبول نشه چی اینجوری که به تعداد طرفیتا میگیرن تک رقمی حذف پس چطوری میخوان یکی رو بجاشون بزارن اینا فقط ۳ یا ۴ نفر بیشتر میگیرن

payam
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۴:۲۶ ب٫ظ

امیدوار باشید

میترا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

کاش یه کمیته برای ارزیابی اینکه کی رو پایان نامش واقعا زحمت کشیده و با دقت و کیفیت ارائه داده تشکیل میشد و اون موقع بود که فرقش با کسی که با یه موضوع آبکی و سطحی و با دیتا سازی دفاع کرده و مقاله چاپ میکنه مشخص میشد. به نظرم یکی از معیارها برای انتخاب دانشجو دکترا باید این باشه که طرف چقدر سواد پژوهش و تحقیق سالم رو داره. ناسلامتی این مقاله ها و تز ارشد و دکترا میخواد یه رفرنس موثق برای دانشجوهای بعدی باشه.

تمنا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

سلام آقا پیام
خسته نباشید و سپاس فراوان
منم مشکل معدل رو دارم.توی گواهی موقت لیسانسم معدلم رو ۰.۰۴ بیشتر از اون چیزی که توی ریزنمراتم امروز گرفتم زده
چکار کنم؟
درضمن من ۱۰۰۰کیلومتر با تهران فاصله دارم
ممنونم و متشکر

payam
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  تمنا

باید توی فرم انتخاب رشته درست میکردید.باید به سنجش از طریق سایت اطلاع دهید

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  تمنا

مگه میشه ریزنمرات با گواهی فرق داشته باشه؟؟؟ من ریزنمراتم رو هنوز نگرفتم. خدا رحم کنه مال من اینجوری نباشه

داوطلب دکتری
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

سلام . به نظرتون توی عمران ، شهیدبهشتی پردیس شهید عباسپور بالاتر هست ، راه آهن علم و صنعت یا ژئوتکنیک صنعتی بابل ؟

هانا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

سلام دوستان این سوالات در فرم مصاحبه پارسال بود
لطفاً به سوالات ذیل بطور مختصر و روشن پاسخ دهید.
۱-نام نرم افزارهای کامپیوتری که به آن تسلط دارید را ذکر نمایید.

۲-هزینه زندگی شما در دوره تحصیل چگونه تأمین خواهد شد؟

۳-آیا بورس تحصیلی دریافت کرده اید؟ از نظر سازمان مربوطه ضوابط کار در طی تحصیل شما چگونه است؟

۴-آیا در کنار تحصیل به شغل دیگری مشغول خواهید بود؟ (در صورت جواب مثبت حکم کارگزینی مربوطه ارائه شود وتمام وقت یا نیمه وقت بودن آن مشخص گردد.)

۵-چه ویژگی هایی(علمی/عمومی)در خود می بینید که در این پرسشنامه سوال نشده است و فکر می کنید می تواند در انتخاب شما موثر باشد؟

۶-حداقل ۳ مورد از موضوعات تخصصی مورد علاقه خود برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری را به ترتیب اولویت بنویسید:
سعی شود موضوع بسیار تخصصی باشد.

شیمی آلی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  هانا

سلام هانا.خوبی؟ چیکار کردی برا انتخاب شهر؟۱۰ تا انتخاب اولتو کجا زدی؟من که دانشگاهای خوبو انتخاب نکردم. ممنون میشم اگه جواب بدی

هانا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی آلی

سلام من رتبه شما رو یادم نمیاد من همه رو شهرستان زدم شما رتبتون چند شد؟

شیمی آلی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  هانا

من ۱۹۷ شدم.شما مقاله دارید؟

هانا به شیمی آلی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  هانا

ببخشید شما ارشد کدم دانشگاه بودین؟

الکترونیک
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  هانا

منظور از موضوعات تخصصی مورد علاقه زمینه های کاری و علاقمندیهاست یا طرح عنوان موضوع پایان نامه؟

ونوس
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

با سلام
آیا ریز نمرات ارشد برای مصاحبه الزامیه؟
من چون هنوز تسویه حساب نکردم بهم نمیدن.

زیبا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  ونوس

این ریزنمرات قضیه اش چیه؟
ریزنمرات کارشناسی رو از کجا بیاریم آخه بعد اینهمه سال

زیبا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

سلام
دوستان من تجربه مصاحبه دکتری ندارم.
میشه یه راهنمایی کلی کنید چطور باید سی وی رو آماده کنم؟ مثلا علاوه بر اصل و کپی مدارک، اسکن و فایل مقالاتم باید تو سی دی رایت بشه؟ و اینکه آیا نوشتن سی وی هم لازمه؟
ممنونم از راهنمایی دوستان

من
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  زیبا

در ضمن اینفدم نگید رشته نظری آسونه توش اکسپت گرفتن من پیر شدم واس اکسپت مقاله هام کم کمش یه سال داوری داشت بضی ها کمتر ولی از ترم یک ارشد به فکر بودم پس یه تمایزی باید باشه انگار ما از سقف واسمون مقاله میریخته

معصومه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  من

موافقم بیچاره میشی تا نتایج داوری بیاد من از پارسال مقاله فرستادم هنوز در دست داوری تازه بعد که داور جواب میده اصلاحیه میزنه باز یکسال باید منتظر بمونی اصلاحیات رو جواب بده

زیبا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  معصومه

منم سه تا مقاله ISI دارم که یک سال و نیمه که در دست داوری هستند! یعنی برا مصاحبه در موردشون حرفی برا گفتن ندارم!

فنی مهندسی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

بچه ها من یه مشکل بزرگ دارم و اون اینکه اصن مصاحبه رو جدی نمیگیرم… اصن هم خودم رو براش آماده نمیکنم… آخه وقتم نمیکنم، الان ترم ۴ هستم و دارم مثلا روی پایان نامم کار میکنم… به نظرم اینجا خیلی به جو مصاحبه استرس میدنااا.. اینجوری نیست؟ من دوستام که پارسال، پیارسال رفته بودن مصاحبه هیچکدوم نه ریز نمرات برده بودن، نه رزومه… یکی که اصن یه مقاله هم نداشت ولی پذیرفته شد… من نمیدونم اما پیشنهاد میکنم در این شرایط آرامش خودتون رو حفظ کنید… اگر کسی نظر دیگه ایی داره لطفا بگه تا بلکه من یه کم از این آرامشم کم کنم و برای جمع آوری مدارکم بجنبم… :دی

بهار
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۴ ق٫ظ

سلام به نظر منم داشتن مقاله یا نداشتنش نشان درجه علمی و پژوهشی افراد نیست. تو رشته های نظری شاید اینطور باشه چون همه تقریبا تو یه شرایطن ولی تو رشته های آزمایشگاهی که امکانات آزمایشگاههای دانشگاه متفاوته و همچنین دیدگاه اساتید. استادی هست که براش مقاله مهمه و خیلی به کار عملی اهمیت نمیده یه موضوع ساده تعریف می کنه و سریع هم از توش یه مقاله میده ولی استادی هم هست که یه کار بزرگی پیشنهاد میده که با اون امکانات آزمایشگاه دانشجو باید کلی تو فشار بیفته تازه بتونه پایان نامشو تموم کنه. موادی هم که الان می یاد همش تقلبیه باید سه چهار ماه فقط الاف شد تا به این نتیجه برسی که ایراد از کارته یا ماده ات. پس نمیشه مقاله رو دلیلی بر پژوهشگر بودن دونست. من خودم عاشق رشتمم کلی ام ذوق و علاقه داشتم ولی متاسفانه هر کاری کردم با توجه به سیستم ضعیف دانشگاهم نتونستم مقاله بدم.

من
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

نه اصلا هم اینطور نیست دوست من رشتش آزمایشگاهی بود واقعا زحمت شبانه روزی نیکشید یبار نامید بود یبار همه زحمتاش بر باد میرفت و از سر شروع میکرد اونم مشکلات شما رو داشت ولی از ترم یک ارشد دنبال مقاله بود تو همایشا همیشه سخنران برتر بود پایان نامش یکی بود تو ایران حتی استادای اونور کمکش میکردن و تقدیر میکردن ازش اون غیر دو سه تا مقاله ای که واس ژورنالای خارجی فرستاده اون واقعا خواست و تونست تو حدود ۴ ترم

فنی مهندسی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  من

دوست عزیز هر کسی شرایط خودش رو داره، این آدمی که شما مثال زدی شاید اونقدر پولدار بوده که بتونه راحت ماده تهیه کنه… یا شاید با استادای اونور آشنا بوده…این اصلا دلیل نمیشه… من رشتم آزمایشگاهی نیست، اما دیدم تو دوستام که واقعا تو کار پایان نامشون هم موندن چه برسه به مقالات اضافه… و علتش هم فقط نداشتن مواد آزمایشگاهی خوب یا هزینه های بالا بوده… . همه چی به خواستن که نیست شرایط هم باید یاری کنه… .

امیر
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  فنی مهندسی

با شما موافقم کمبود مواد ازمایشگاهی با هزینه بالا….
ولی استادها اهمیت نمی دن به این موارد

من
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

اتفقا دوست من از قشر متوسط رو به پایین من با اون زندگی کردم دیدم که چقدر زجر کشیده ولی خدا شاهده ۶ صبح میرفت ۱۱ شب برمیگشت و بعد شام میخورد دوباره تو نت بود سرچ میکرد اون طفلک آشناش کجا بود اخه اونم اونور!!!!! اون جوش میزد که وسایل درست و حسابی ندارم هزینه بالاست و… ولی واقعا معرکه بود بعدم همه با همرشته ای مقایسه میشن نگرانی نداره

reza
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  فنی مهندسی

شما مهندسی چی هستید؟؟مواد یا شیمی؟؟

فنی مهندسی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  reza

من مهندسی پزشکی هستم… اینجا چرا پس بجه های مهندسی پزشکی نیستن.. ؟

بهار
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  من

بله هر کسی شرایطش متفاوته کسی هست که موادش راحت گیر می یاد و استاداشم واقعا کمک می کنن و شرایط دانشگاهشم خوبه، ولی واقعا هر کسی جای کس دیگه نمی تونه قرار بگیره به قول دوست فنی مهندسیمون یا باید اونقدر پولدار باشی که همه مواد و امکاناتو خودت تهیه کنی یا باید استادت تو دانشگاه پارتی کلفتی باشه واست. این زحمتی که شما می گید منم کشیدم ولی همه اینا بستگی به شرایط داره. هم وضعیت مالی هم میزان حمایت استاد راهنما، هم درک دانشگاه از کار تو و خیلی چیزای دیگه
و همونجوری که دوستمون گفت همه چی به خواستن نیست شرایط هم باید یاری کنه

پریا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۹:۲۲ ق٫ظ

دکتری رفتن نه به مقالاته نه به رتبه و هرکسی دکتری میره به نظر من باید شان و شخصیت خودشم ارتقا بده چون قراره ایشالا روزی استاد خوبی بشه و الگو برای دانشجوهاش.الان برخی اساتیدو ببینید ما نباید مثه اونا باشیم پس از الان رو خودمون باید کار کنیم..حتی هز نظر ظاهری..

ژئو
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

نظرتون خیلی عالیه واقعا اینگونه است…

مهرداد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۹:۲۱ ق٫ظ

سلام دکتر پیام. من می خواستم بدانم آیا انجام طرحهای مطالعاتی- پژوهشی و یا داوری مقالات علمی نیز در مصاحبه موثر است که من مدارک و سوابق قراردادی اش را تهیه کنم؟ باتشکر فراوان

معصومه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

سلام مقالات در دست داوری هر چی نباشه رو دید استاد مصاحبه گر تاثیر داره برا همین بهتون توصیه میکنم نامه وصول از مجله بگیرید و ببرید ضرر نداره

fatemeh
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۹:۱۴ ق٫ظ

کسی می دونه تکمیل ظرفیت رشته محل جدید اعلام میکنند یا فقط جاهایی که تکمیل نشده اعلام میشه؟؟؟

به فاطمه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  fatemeh

بله بعضی از دانشگاهها که تو مرحله اول دانشجو بر نداشتن ممکنه تو تکمیل ظرفیت اسمشون بیاد

معصومه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  fatemeh

بستگی داره استادم بهم گفت احتمالا تو تکمیل ظرفیت امسال ما پذیرش دانشجو بزنیم درصورتی که تو این مرحله هنوز ظرفیت پذیرش اعلام نکردن

علوم سیاسی و روابط بین الملل
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۸:۵۵ ق٫ظ

با سلام خدمت دوستان

انشاالله دوشنبه نتایج میاد

یعنی فقط دو روز به اعلام نتایج مونده است

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

این سنجش انگار دنبالش کردن خود سنجش زمان دعوت به مصاحبه رو میزنه یا خودمون باید از دانشگاهها بپرسیم

فنی مهندسی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

کجا نوشته دوشنبه نتایج میاد؟!! من الان استرس گرفتم…. :(

پری مدیریت ورزشی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۷:۱۵ ق٫ظ

من خیلی سردرگمم بچه ها لطفا کمک کنید…..

حسابداری 67
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۸:۴۶ ق٫ظ

جناب همه
من با حرف شما کاملاً موافقم. اگر کسی که دکتر می شود قدرت پژوهش و ارائه نظریه نداشته باشه که دیگه دکتری نیست. در مقطع دکتری حرف اول را پژوهش می زند نه اینکه تست زن خوبی باشی. همین افرادی که مدعی هستند پزوهش مهم نیست فردا می روند استاد راهنما و مشاور می شوند اونوقت نمی توانند یه پایان نامه معمولی را جمع و جور کنند و بعدش اوضاع ما میشه همین که الان هستیم. بسیاری از اساتید راهنما اصلاً نمی دونند روش آماری چی هست، چه جوری باید تحقیق کرد ، فقط غلط املایی و ویرایشی می گیرند و نتیجه این می شود که در سطح جهانی حرفی برای گفتن نداریم.

دانشجو
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  حسابداری 67

براد یا خواهر عزیزم درست میفرمایید. ولی چرا فکر میکنید مصاحبه فقط مقاله هست بابا جان یه قسمتش مقاله هست فقط یه قسمتش

یه سوال دکتر payam
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۶:۵۷ ق٫ظ

من معدل کارشناسیم رو ۴صدم بیشتر نوشتم البته علتش این بود که من معدلی رو که تو مدرک موقتم درج شده بود نوشتم ولی حالا که رفتم کارنامه کلم را گرفتم دیدم ۴ صدم معدلم بیشتره چه کار کنم مشکل برام درست میشه؟؟

سعید
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۹:۲۵ ق٫ظ

من رو بخاطر ۱ صدم نزدیک بود از ارشد اخراج کنن. تقریبا ۲ ماه درگیرش بودم تا درست شد

payam
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

باید بری سنجش درستش کنید..خ استاد نجات اللهی (ویلا) کوچه زمانی

roya
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  payam

مگه میشه فرق داشته باشه؟ من اصلا نرفتم دنبال ریزنمرات!

احمد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۹:۲۶ ب٫ظ

دوست گرامی وقتی رفتی مصاحبه مدرک موقتت رو ببر . اصلا هم فراموش کن که معدلت چیز دیگه است

به پیام و بقیه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۲:۵۹ ق٫ظ

سلام من رتبم ۶۵ اخرین رتبه مجاز روزانه ۸۵ و ظرفیت روزانه ۳۷ نفره به نظرتون برای مصاحبه دعوت میشم لطفا جواب بدید

payam
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

روزانه شانست کمه

دکتر پیام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  payam

یعنی تا رتبه چند برا مصاحبه دعوت میکنن؟ به نظرتون ۲ برابر دعوت نمیکنن امکانش هست؟ چون در اون صورت تا ۷۴ دعوت میشن اگه ۱.۲ باشه یا ۱.۵ باشه من نیستم

همه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۰:۴۶ ق٫ظ

مصاحبه دکتری خدایی در ۱۵ دی ۱۳۹۲. گفتن مه ۴ تا ۵ برابر ظرفیت مجاز میشن که صحت داشت و گفتن که ۲.۵ برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه میشن.
لینک خبر :
http://arr.rajanews.com/Detail.asp?id=178040

رضا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۸:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  همه

دوست عزیز منم دقیقا همین نظر رو دارم ولی آقا پیام و سایر دوستان اعتقاد دارند که امسال نیز مثل سال قبل دعوت به مصاحبه ها با ضریب ۱.۲ نهایتا ۱.۵ خواهد بود!!! مثلا در رشته ای که ۱۱ نفر ظرفیت روزانه داره طبق فرمول دوستان نهایتا با ضریب ۱.۲ تعداد ۱۳ نفر و با ضریب ۱.۵ تعداد ۱۶ نفر دعوت میشه ولی طبق فرمول دکتر خدایی باید تا رتبه ۲۷ دعوت به مصاحبه شود. ما خودمون هم گیج شدیم

payam
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

نه فرمول یکیه ۲.۵ برابر ضریب دعوت کلی است یعنی ۱۱۸۰۰ * ۲.۵ = ۲۹۵۰۰ نفر در کل مثلا در رشت ای با ظرفیت کل ۱۰۰ نفر اخرش ۲۵۰ است. در روزانه اش ضریب دعوت نصف ۲.۵ میشه یعنی ۱.۲۵

همه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۰:۳۲ ق٫ظ

دوستان عزیز من فرد گرا نیستم اما واقعیت اینه کسی یابد وارد مقطه دکتری بشه که از نظر پژوهشی لیاقت اون رو داشته باشه. دکتری به معدل یا رتبه نیستو به درک فرد از پژوهش و تحقیقه. کسی که با یک مقاله یا حتی نبود مقاله با داشتن رتبه ی خوب مدعی ورود به دکتری ست واقعا ظلمی به جامعه علمی و پژوهشگران کشور کرده و کسی که به این فرد در مصاحبه امتیاز قبولی میده ظلمی بیشتر ور مرتکب میشه. من اهتقاد دارم دکتری یعنی رسیدن به خداقل بلوغ از نظر فهم پژوهش و تحقیق. تا وقتی به این بلوغ نرسیه یک فرد واقعا و به دور از تعصب لیاقت ورود به دکتری رو نداره.

فرهادی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  همه

آقا و یا خانم محترم همه

من نمیدونم رشته ی تحصیلی شما جیه؟ اما لطف کنید از طرف خودتون برای همه ی رشته ها تصمیم گیری نکنید
شما تا حالا کار عملی با سلول انجام دادید؟؟؟
کار عملی با سلول اکثرن دیر جواب میده و باید کل شرایط خوب و مناسب باشه تا جواب ایده آل گرفته بشه. خیلی از جیزای غیرقابل انتظار همه ی نتایجو تحت تاثیر قرار میده. کافیه یک آلودگی کوچیک تو کارت پیش بیاد یکجا تلاش چند ماهت دود بشه بره هوا!!!
تو رشته ی ما خیلی مقاله حرف اولو نمی زنه. چه بسا دوستای من بهترین دانشگاههای دنیا پذیرش گرفتن اما یک مقاله هم نداشتن…
پس لصفا یک طرفه به قاضی نرید

فاطیما
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۹:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  فرهادی

رشته ما هم فوقش بشه ۲ یا ۳ تا مقاله از پایان نامه در اورد. من نمی دونم اینایی که میگن ۱۰-۱۲ تا مقاله دارن چی کار کردن؟؟؟؟؟؟؟

مریم
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۲:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  همه

به همه

الان اونی که ۱۰-۱۱ مقاله داره به بلوغ پژوهشی و تحقیقی رسیده؟؟؟؟

کاملا با حرفاتون مخالفم
اینقد این مقاله نوشتن برای همه مهم شده که کلی مقاله های الکی میدن!!
مقاله باید کیفیت بالایی داشته باشه نه اینکه تعدادش زیاد باشه.

پریا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۹:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

آره به خدا
صبح پا میشی یاد رزومه میوفتی شب میخوابی میگی وای رزومه..گاهی میبینیم که با پول مقاله چاپ میکنن و کتاب…کتاب و تالیف من نمیگم لایق نیستن اما پول میدن چاپ میکنن که این افراد با افرادی که با زحمت کتاب چاپ کردن یکی به نظر میان و همه اونارو به یه دید میبینن اما اینجوری نیست.همه میدونن یه مقاله تو ژورنال خارجی شاید روندش یکسال طول بکشه حتی علمی پژوهشی داخلی ۷ماه داوری میشه تو رشته من ..نه رتبه و نه رزومه ملاک برتری نیست ملاک برتری رو میشه افراد مصاحبه کننده بفهمنن اون دکتری که میشینه اونقد باید به فهم و شعور رسیده باشه تا تشخیص بده..

من
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

عزیزم فک نمیکنم اینقد افت پیدا کرده باشن مجلات که همه کلی مقاله الکی بدن!!!!!!!! فرستادن مقاله برای مجله ادم رو پیر خواهد کرد!!! به این راحتیا که میگی نیست

دانشجو به همه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  همه

خانم یا آقای همه! چرا شما تمام دکتری رو تو یه کار پژوهشی خلاصه میکنید. دکتری مجموعی از آزمون،سابقه ی علمی خوب، پژوهش، تسلط بر یادگیری های گذشتت، استدلال قوی و …عزیز دلم چرا آزمون مهم نیست؟ اتفاقا مهمه سوال تستی هم واسه خودش مهارتیه که معدودی توش موفق میشن مثل مهرت شما تو کار پژوهشی نه جانم؟؟؟من این رو ظلم میدونم یکی با نوشتن دو تا مقاله البته اونم اگر مقاله باشه وارد دکتری بشه و بستگی داره تو چه رشته ای باشه این لیاقت نصیبش نمیشه…ایشالا بعد مصاحبه ها مشخص میشه کدوممون لیاقت داشتیم…

به همه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  همه

مشکل ما اینه که:
اونایی که رزومه خوب دارن فکر میکنن لایق ترند
اونایی که رتبه خوب دارن فکر میکنن لایق ترند
اونایی که معدل خوب دارن هم همینطور
ولی:
اولا همه این افراد لایق دکتری هستند چون معلومه پرتلاشن.
دوما خیلیا به دلایل مختلف هر ۳ رو با هم ندارن.
سوما اون استادی که مصاحبه میکنه اگر عادل باشه خودش خوب میفهمه از بین حضار کی لایق تره؟ در ضمن کسی که رزومه داره ولی نه رتبش خوبه نه معدلش مسلما و قطعا لایق ترین نیست.

دیاکو
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  همه

میشه بفرمایید چه رتبه ای کسب کردید؟

نیلوفر (ارتباطات(
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  همه

اتفاقا به نظر من صرف اینکه یه نفر مقاله زیاد داشته باشه دلیل بر این نیست که اون شخص توانا و لایقیه چون الان شرایط طوری شده که خیلی ها پول میدن یکی دیگه براشون مقاله بنویسه یا رابطه دارن که فرایند داوری مقاله شون جلو بیفته، البته کسانی هم هستند که فرایند طبیعی رو طی می کنن. حرف من اینه که مقاله نمی تونه ملاک محکمی باشه

ائلیار به همه ی دوستان
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۰:۳۰ ق٫ظ

دوستای عزیز به نظر من فرمول دعوت به مصاحبه به اینصورته:

فرض کنید رشته ای ۵۰ نفر ظرفیت روزانه شه! به گفته ی سازمان سنجش سه برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه میشه و هر کس هم حداکثر به ۵ کدمحل.

۱۵۰=۵۰*۳
۳۰=۱۵۰/۵
۸۰=۵۰+۳۰

یعنی آخرین رتبه ای که دعوت به مصاحبه میشه ۸۰ هستش. در واقع ظرفیت در ۱.۶ ضرب شده۸۰=۵۰*۱.۶ . این وسطها یه عده هستن انتخاب رشته نمیکنن یا میکنن و فقط تهران میزنن و … که به این دلایل جا برای رتبه های بالاترهم باز میشه.

حالا هرکس نظر دیگه ای داره میتونه بگه تا شاید به یه جمع بندی کلی رسیدیم.

نسترن
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۸:۵۹ ق٫ظ

من نمیدونم اما اگه ١.۶ باشه ام باز واسه من که مرزی ام خیلی تاثیر داره، خدا کنه لااقل همین ١.۶ باشه نه کمتر

حامد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۸:۲۰ ب٫ظ

سلام
اگه مثل پارسال باشه که ۱.۶ نیست . من پارسال رتبم ۶۸ شد تقریبا ۳۵ نفر روزانه و شبانه میگرفتن من حتی به مصاحبه هم دعوت نشدم

حامد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

البته توضیح من برای شبانه است یعنی همان ۲.۵ برابر ظرفیت

نگار
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۰:۲۶ ق٫ظ

بنده عقیده دارم خیلی ها از ما هدفمان از خواندن دکتری، دکتری نیست. منظورم را متوجه می شید؟؟؟؟ اگه موافقید لایک کنید

سام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۲:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

متاسفانه اینجا فیسبوک نیست که لایک کنیم!!! اما تقریبا موافقم…

میترا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

آقا این وام شهریه که به دوره های شبانه میدن چقد صحت داره؟ کی میدونه چقد میدن؟

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  میترا

دوستانی که دارن شبانه میخونن گفتن که وام رو میدن. اینجا هم من پرسیدم گفتن تا ۲۰ ملیونش رو احتمالا میدن. جای دیگه دیدم گفتن که هر ترم تا دو تومنش رو وام میدن. کم و زیاد داره ولی سوخت و سوز نداره :D

همه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  میترا

هر ترم ۲.۵ ملیون. شهریه هر ترم شبانه ۶ ملیون

امید
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

دکتر خدایی در مصاحبه کامل با ایسنا در تاریخ ۹۲/۱۰/۱۵ صراحتاً اعلام کرده:
۴ یا ۵ برابر ظرفیت به عنوان مجازین برای انتخاب رشته معرفی می شود و حدود ۲.۵ برابر ظرفیت نیز برای مصاحبه دعوت خواهند شد.

حسابداری 68
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

تو رشته ما تربیت مدرس ۱ نفر، تهران ۲ نفر و قم هم ۲ نفر شبانه میخوان. به نظرتون چند نفر رو دعوت می کنن؟

فنی مهندسی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

فرق مقالات علمی – پژوهشی و علمی -ترویجی رو کسی میدونه؟؟ و اینکه مجلات بین المللی انگلیسی که اسمشون تو لیست سیاه وزارت علوم نیست جزو کدوم یکی از این مقالات میشه؟ علمی پژوهشی یا علمی ترویجی؟؟
ممنون از همه دوستانی که جواب می دن…

ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  فنی مهندسی

دوست عزیز هر دو نوع مقاله کار علمی محسوب میشه و ارزش داره ولی ارزش علمی-پژوهشی چه از نوع کاربردی باشه یا بنیادی باشه ارزش و امتیاز بیشتری نسبت به علمی-ترویجی داره…

حسابداری 68
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  فنی مهندسی

مقالات علمی ترویجی صرفا مروری بر مقالات گذشته است و دارای مدل ها و داده های آماری نمی باشد. علمی پژوهشی ها در بسیاری از رشته ها حاصل تحقیق با جمع آوری پرسشنامه یا مدل های رگرسیونی است.

مقالات پژوهشی چکیده، مقدمه، پیشینه تحقیق، روش تحقیق ، جامعه و نمونه، بحث و نتیجه گیری و منابع است.

مقالات ترویجی چکیده و مقدمه بعد توضیحات اضافه است و در نهایت نتیجه گیری. یعنی بقیه موارد در ترویجی ها الزامی نیست و نوشته هم نمی شوند

فنی مهندسی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  حسابداری 68

ممنون از پاسخ های شما دو دوست عزیز
من مقالم چکیده، مقدمه، روش تحقیق ،مدل سازی و اینا داره… پس جزو مقالات علمی پژوهشی محسوب میشه.. البته از توع انگلیسیش. درسته دیگه؟

تعداد کپی از مدارک؟
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

دوستان عزیز خسته نباشید،

ببخشید، بعد از مصاحبه آیا مدارکمون رو به ما پس می‌دهند و تهیّه‌ی یک سری مدارک لازم برای یک دانشگاه کافیه؟
یا اینکه باید برای هر دانشگاه یه سری مدارک جداگانه کپی و تهیّه کنیم؟

با سپاس.

ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۷ ب٫ظ

دوست عزیز برای هر دانشگاه یکسری کپی مدارک جداگانه باید تهیه بکنی…

تعداد کپی از مدارک؟
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ژئو

اووف! خیلی زیاد میشه که!
به هر حال ممنونم.

عمران-محیط زیست
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۲ ب٫ظ

یه سوال، بچه ها توروخدا جواب بدین
مصاحبه ها از کی شروع میشه امسال؟؟
سال قبل از حدود ۲۰ خرداد شروع شد.
بچه ها نظرشون رو بگن لطفا

الکترونی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

کی گفته پارسال ۲۰ خرداد شروع شده؟!!! لطفا متن بالا را بی زحمت بخونید. واضح گفته مصاحبه از بیستم یعنی شنبه آینده شروع میشه

زهره
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۹:۲۷ ب٫ظ

فورییییییییییییییییی
بچه ها من با یوزر و پسورد قبلیم نمیتونم وارد سایت mche بشم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟ تورو خدا بگید

علی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهره

منم مشکل شما رو دارم

زهره
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

فکر کنم به خاطر به روز رسانی سایت باشه امیدوارم تا چند روز آینده درست شه

انتظار
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

منم همینطور
واسه همه همین مشکل هست…

امیر
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دوباره ثبت نام کن بعد کد ملی رو به ادرسی که داده ایمیل کن که درست بشه

فیزیولوژی گیاهی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام دوست عزیز منم همین مشکل رو داشتم قبل از آزمون تماس گرفتم با مرکز آزمونش برام درست کردن نگران نباشین

زهره
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

شماره تلفن مرکز آزمون چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نسترن
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۹:۲۶ ب٫ظ

سلام بچه ها هیشکی خبر موثق نداره که چند برابر واسه روزانه دعوت میکنند؟ من لب مرزی ام…

حسین
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۹:۰۹ ب٫ظ

اقا یک سوال رتبه کنکور سراسری کارشناسی رم مدرکشو می خوان یا نمی پرسن

میترا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

مگه کارنامه ارشدو میخوان؟ من که ندارم

دانشگاه تهران
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۲۱ ب٫ظ

اعزام به خارجم مثل دانشگاه ها دعوت به مصاحبش هفته بعد؟
و اینکه این ظرفیت هم جز ظرفیتهای پذیرش حساب میشه؟

فنی مهندسی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۱۷ ب٫ظ

از بچه های مهندسی پزشکی کسی اینجا نیست؟

یه سوال مهم
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  فنی مهندسی

نه :))

فنی مهندسی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  یه سوال مهم

با تشکر فراوان از یه سوال مهم :دی

همه
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۱۳ ب٫ظ

به نظر بنده اینکه ۷۰ درصد مصاحبه موثر است واقعا کاره بسیاری خوبی کرده سازمان سنجش. دکتری با ارشد فرق اساسی داره باید کسی وارد دکتری بشه که سابقه پژوهشی زیادی داره نه اینکه فقط درس خونده و رتبه ش و معدلش مناسبه. به نظر من حتی کسانی که از طریق استعداد درخشان وارد دکتری میشن رو باید جلوشو گرفت. کسی باید وارد دکتری بشه که لیقت دکتری رو داره. اینکه با نمره و معدل وارد دکتری شد ظلمی است در حق پژوهشگران. چون معیار نمره دهی در تمامی دانشگاه ها یکسان نیست. به نظر می حتی تاثیر آزمون دکتری باید به ۲۰ درصد کاهش پیدا کنه و تاثیر مصابه به ۸۰ برسه. اینکه بعضی ها میگن ما سال اولیم و مقاله نداریم ما چیکار کنیم ، خوب شما هم باید چند سالی منتظر باشید تا مقالات و پژوهشهای خودتان رو افزایش بدین نه اینکه بدون پژوهش وارد دکتری بشید.

پیر مرد
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  همه

ولی واقعا مصاحبه فقط در محل قبولی تاثیر داره ولی در روند قبولی بی تاثیره، شما تا رتبه مناسبی نیاری فرصتی برای ارائه قابلیتها نداری، پس فرقی نداره که مصاحبه ۷۰ درصد باشه یا ۸۰ درصد یا ۵۰ درصد

ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  پیر مرد

کاملا با شما موافقم…

قاسم زاده
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  همه

ولی در عمل این قضییه صدق نمیکند . وقتی برای تعداد ۵۰ نفر روزانه ۶۰ نف ر به مصاحبه دعوت میشوند . فقط رقابت بین ۱۰ نفر مازاد بر ظرفیت است . نمیدانم دو هزاری تان افتاد یعنی متوجه موضوع شدی ودر اخر ۱۰نفر که نمرات کتری دارند از گردونه خارج میشوند .

دانشجو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  همه

آقا یا خانونم همه… منم معتقدم که باید کار پژوهشی داشته باشیم البته نه هر کار پژوهشی یکی باشه ولی درست باشه و در ضمن از راه مناسبش علاوه بر اون کسی که اونقدر زرنگه و کار پژوهشی همچین پرباری داره باید معدلش و دانشگاه محل تحصیلش هم این رو نشون بده چون اصلا قبول ندارم اینکه شما میگید معدل و یا تو رتبه بودن مهم نیست اول که همه دانشگاهها الکی نمره به دانشجو نمیدن گیرم هم که بدن یه استاد نمره مفت میده دو تا میده همه که نمره الکی نمیدن پس یه معدل خوب قطعا پشتش یه دانشجوی پر تلاشی داره. به علاوه استعداد درخشان شدن هم الکی نیست اونم واسه خودش شرایطی داره که نصیب هر کسی نمیشه… من این حرفا رو به نفع خودم نزدم برام هم مهم نیست امسال ۱۴ شدم که تو رشته خودم شاهکاره و حتی قبول هم نشم سال دیگه مطمئنم ۳-۱ میشم. فقط اینکه نمیدونم چرا ما ایرانی ها اینقد فرد گراییم البته نه هممون و هر چی به نفع خودمون باشه رو میپذیریم و اشاعه میدیم؟؟؟ من برخلاف شما فکر میکنم یه فرد برای ورود به دکتری به غیر از رتبه و معدل و مقاله باید از لحاظ شخصیتی هم ارزش وارد شدن در این مقطع رو داشته باشه…

موافق با دانشجو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

با حرف‌های «دانشجو» کاملاً موافقم.

ساسان
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

با صحبت های دانشجو اصلا موافق نیستم چون بحثو عوض کرد چون اقا یا خانم همه از لحاظ علمی نظرشونو گفتن ولی بنظرم این شما هستین که فردگرا هستین

ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

با شما کاملا موافقم …

پاسخ
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  همه

من با شما کاملا موافق هستم
من ۱۲ مقاله isi و ۱۶ کنفرانس داخلی وخارجی.
من جمع کردن این رزومه به خدا رسیدم. امسال برای کنکور خیلی درس خوندم شکر خدا قبول شدم
اما بچه ها برای داشتن این رزومه باور کنید ۱۰۰ برابر کنکورم وقت گذاشتم هزینه کردم انرژی صرف کردم. من هم میگم واقعا باید بین کسی که رزومه نداره و کسی که رزومه داره یک فرقی باشه.

عمران-محیط زیست
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  پاسخ

والا اگه من میخواستم توی ژورنالهای Open access مقاله چاپ کنم مثه دوستم تا حالا ۱۴ ISI داشتم!!!!!
آخه مقاله بفرستی واسه کنفرانس بعدش اونا بطور قطعی با پول چاپ کنن که نشد ISI!!!!
هیچ ژورنال معتبری که فرآیند داوری داره حداقل زیر ۴ ماه جواب نمیده، وقتی هم جواب بده کلی ایراد میگیره …
وقتی اساتید ما از روند چاپ مقالات پولی خبر ندارن وای به حال این کشور …
البته نمیگم که همه ی پولی ها بدرد نمیخورن، نه، ولی اونایی که مقاله بفرستی ازت پول میگیرن و حتما چاپ میکنن ۲ ریال ارزش نداره.
جدیدا یه ژورنا فرانسوی با ایمپکت ۰.۱۴۵ فقط پول یگیره مقاله چاپ میکنه
توی سایتش که میری همش ایرانی ها هستن که مقاله دادن!!!!:))))))
اونوقت از هر موضوعی مقاله چاپ میکنن!! توی یه نسخه از کامپیوتر توشه تا عمران تا پرورش کودک تا مدیریت خانه تا اقتصاد و ….
خلاصه اینکه به قول یکی از اساتیدمون وقتی میشه ISI رو باور کرد که طرف حداقل یه مقاله علمی پژوهشی داشته باشه …

تک رقمی93
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  همه

خوب شما می گید سوابق! تکلیف منکه مقالاتم ۱۰ماه ۱۰ ماه میره برای داوری به مصاحبه نمیرسن چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کی باید جواب منو بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دانشجو به تک رقمی 93
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  تک رقمی93

درد منم همینه!!!! ۱ ماه نهایت داوری به یه مقاله هست وقتی بی نظمیه و کاراهایی که سفارش شدن به هر قیمتی تور رو پس میزنن ما باید چیکار کنیم حالا یکی ظلم کرده سال اولی رتبه خوب اورده سوابق تحصیلیش هم عالیه. این قانون رو کی گذاشته که حتما هر فردی باید ۲ یا ۳ سال پشت در کنکور بمونه تا واردش بشه.من که فکر میکنم باید بین کسی که ۲ یا ۳ ساله فارغ التحصیل شده با کسی که فقط ۵ یا ۶ ماههه یه تفاوتی باشه…

عمران-محیط زیست
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  تک رقمی93

دوست عزیزم شما کارت درسته، چون ژورنالی که میفرستی پولی نیست، مثه بعضی ها به ژورنال بدون داوری بفرست تا سه سوت چاپ بشه!!!!!

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  تک رقمی93

منم دقیقا دو سال منتظر موندم تا مقاله ام هفته پیش بالاخره تو یه مجله داخلی چاپ شده. برای هر داوری ۶ ماه تو نوبت بودم. تکلیف من چیه اونوقت ؟

علی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  تک رقمی93

سلام.
تکلیف شما مثل تکلیف بنده است که بعضی از مقاله‌هایی که به امید استفاده برای مصاحبه دکتری سال گذشته فرستادم، احتمالاً به مصاحبه‌ی امسال هم نخواهد رسید. از زمان ارسال دو تا از مقاله‌های علمی-پژوهشی که تهیه کردم، یکی ۱۴ ماه و دیگری ۱۳ ماه گذشته، اما چه می‌شود کرد که داوران گرامی تا کنون حتی وقت نکرده‌اند هر ماه یک صفحه از مقالات را بخوانند و اعلام نظر فرمایند.
صبر پیشه کنید. :)

تک رقمی93
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خوب درد منم همینه!!!! رتبه ام خوب شده! ولی به علت رزوه ضعیف حتی دیگ درس نمی خونم برا مصاحبه!!!!پایان نامه ارشدم رو در حد دکتری کار کردم و لی مدتهاس منظر داوری مقالاتشم! بعد بگید رزومه قوی!!!!!!!!دیگه حالم بهم میخوره!!!!!!!!!!!!میدوارم حق به حقدار برسه

دوست
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  تک رقمی93

بنده هم مشکل چاپ مقاله به علت رفتن استاد راهنما از ایران را دارم چهار ترمه با پایان نامه ای در حد دکتری بدون استاد دفاع کردم و بیست گرفتم. قبل از دفاع مقاله ام آماده ارسال بود ولی چون بدون اجازه استادم نفرستادم هر روز منتظر دریافت اکسپت مقاله ام هستم. ولی دوستان با اساتید دانشگاه تهران که صحبت کردم با توجه به پایان نامه قوی اشکالی به عدم چاپ مقاله ام نگرفتن و گفتن با سابمیت مقاله هم شانس بسیار زیادی برای قبولی دارم.
پیشنهاد میکنم اگر مقاله ی آماده ای دارین حتما سابمیت نمایید که نشان دهد که شما کار مقاله نویسی انجام داده اید و آشنایی دارین ولی بنا به شرایطی فعلا چاپ نشده است.

عرفان
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  تک رقمی93

واقعا درد دل منو گفتین.
من ۳ تا مقاله تحت داوری داریم. یکیش که ۵ ماه پیش فرستادم ریوایز خورد. ۳ هفته پیش جواب ریوایز رو فرستادم ولی هنوز خبری نیس. مهندسی شیمی هستم ایمپکت ژورنال هم ۳.۵ هست. هفته بعد هم یکی دیگه می فرستم.
اینا نتیجه ۱.۵ سال زحمتم هست. ولی امکان داره با این که رتبم هم بد نشده به خاطر این موضوع اون جایی که می خوام نشه.
آخه این انصافه خدایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علیرضا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  همه

با سلام
درود بر شما. من هم کاملا با شما موافقم. به نظرم حافظه ها هیچ دردی از مملکت رو دوا نکردن و نمیکنن. مشکلات مملکت با فکر و تلاش و پژوهش درست میشه نه با حفظ کردن. دیگه شورشو در آوردن هر جا میخای بری یه حافظه جلوت قد علم میکنه. خدایا خودت درستمون کن.

زهره
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

همه چیز باید در کنار هم باشه خیلی ها با تقلب و نمره گرفتن از اساتید معدلشون رو بالا می برن و خیلی ها در اضای ترجمه یه جمله واسه کسی اسمشون تو مقاله طرف اومده که اصلا صحیح و اخلاقی نیست

مهندسی مالی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

با سلام
به نظر من مقالاتی دردی ازین مملکت دوا می کنن که مورد نیاز باشن.
متاسفانه ما همش دنبال isi هستیم و این مقالات فقط به درد خارجی ها میخوره . یعنی این که ماها مفتی داریم برای اونا کار می کنیم.
اما در مورد مشکلات مملکت باید عرض کنم که کسی که دکتری می گیره اگه صرفا برای حل معضلات مملکت پژوهش کنه حرف شما درسته اما اگر صرفا از مدرکش در جهت کسب بیشتر سود به نفع خودش استفاده کنه ( اکثرا این گونه است )نه تنها خوب نیست که ضعیف هم هست.برای حل معضلات مملکت با کارشناسی ارشد هم میتوان اقدام کرد. به نظر من اکثر افراد دکتری را برای منافع شخصی میخونن
خداییش این طور نیست؟؟؟

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  همه

قرار نیست همه با کوله باری از پژوهش و مقاله وارده دکتری بشن!! دوره ارشد در واقع یه دوره است برای یاد گرفتن راه و روش پژوهش و آموختن دروس پایه تخصصی.شما با پایان نامه ارشد با روش های پژوهش آشنا میشی تا در دوره دکتری در قالب تز و مقالات معتبر ازش استفاده کنی.همه رشته ها هم امکان و فرصت نوشتن مقالات متعدد رو ندارن. رشته ای مثل زمین شناسی داشتن رزومه ای که توش چندین علمی پژهشی و isi و فلان داشته باشه برای دکتری ها هم سخته. چه برسه برای ارشد هاش.اگر همه پژوهشگر از ارشد فارغ التحصیل بشن و این پژهشگر ها جذب ارشد بشن این دوره ۴ ساله دکتری و دو سال تحصیلش برای چیه؟؟ به نظر من هم توجه به سواد و تخصص و معلومات و سطح پایان نامه داوطلب از شمردن تعداد مقالات مهم تره.

موافقم
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

این جمله پایانیت جدّاً شاهکار بود=> سطح علمی پایان نامه.
کاش اساتید مصاحبه کننده، با شما همفکر بودند.

دانشجو به زمین شناسی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۳ ب٫ظ

منم با شما موافقم مخصوصا اینکه فرمودین دوران ارشد دوره یادگیری برای پژوهش هست و دکتری به منصه ظهور رسیدن این تجربیات. من خودم با یکی از اساتید دانشگاه تهران صحبت میکردم ایشون تأکید میکردن که من هیچکدوم از مقالاتی که تو دوران ارشد نوشته میشه قبول ندارم مخصوصا اونی که بیش از ۳ مورد باشه و همش میگفتن اگر یه مقاله باشه و خوب و اصولی کار شده باشه بهتر از چند تا مقاله هست و یه استاد این چیزا رو خوب تشخیص میده.

حسابدار-ک.ک
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  همه

کسی که نتونه رتبه مناسبی بیاره ،یعنی از لحاظ ایکیو اولیه دچار مشکله پس نباید وارد اینمقطع بشه ،در ضمن دکتری یعنی یادگیری پژوهش ،کسی که بلده پس نباید وارد بشه.

حسابداری 68
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  حسابدار-ک.ک

آفرین به این نزاکت!!!!!!!

محمدرضا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسابدار-ک.ک

نفرمایید!! مگه نه اینکه رتبه ۱ و ۱۰۰ فقط چند تا تست با هم فرق دارند؟؟؟ تازه کسی که ارشد تموم کرده نمیتونه آی کیوش کم باشه!

عرفان
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسابدار-ک.ک

من خودم رتبم تو رشته خودم خوب شده ولی این دلیل بر این نمیشه که آی کیوم از کسی که رتبش ۲ برابر من شده بیشتر باشه. من شب کنکور خوابم نبرد و ۳ تا سوتی عجیب دادم. اگه حواسم جمع بود الان شاید تک رقمی بودم.
من همونم و ایکیوم تغییری نکرده می تونستم تک رقمی بیارم یا اصلا مجاز نشم.

فاطمه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  حسابدار-ک.ک

عجب تحلیل جالبی.. هم موافقم هم خندم گرفت :)

نگار
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  همه

درسته ولی یک شرط دشوار داره و اون اینه که پژوهش باید درست بشه. نه اینکه دانشجوی تازه فارغ التحصیل ادعای انتشار ۲۰ یا ۳۰ مقاله علمی پژوهشی بکنه و بعدشم معلوم بشه خیلی هاش پولی بوده و…. اگر دنبال پژوهشگر به معنای واقعی هستید تعدادشان خیلی کمتر از آنچیزیه که فکر می کنید.

پریا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۹:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  همه

یکم روی حرفتون تامل کنید..دوست عزیز دکتری رفتن به مقاله دادنه؟!پس باید دروازه دانشگاه به روی ۴۰ تا ۵۰ ساله ها باز باشه !!!!آخه اونا رزومه خوبی خواهند داشت با این حرف شما!

پری مدیریت ورزشی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان من الان ترم اول دانشگاه آزادم رتبه امسالم ۲۱۰ شده از ۳۰۸ نفر مجاز شده فکر نمیکنم به مصاحبه دعوت بشم …..
و از یه طرف با یه نفر که رتبه ش ۵۰ هس ۱۲ درصد اختصاصی تفاوت دارم و نمیدونم دوباره بخونم یا همون آزاد ادامه بدم…..

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۰۵ ب٫ظ

نحوه محاسبه امتیازهای پژوهشی- آموزشی- و مصاحبه مرحله دوم کنکور دکتر سال ۱۳۹۱ ۱- امتیازات پژوهشی: حداکثر ۴۰ امتیاز – مقالات ISI حداکثر ۲۵ امتیاز – هر مورد حداکثر ۷ امتیاز براساس IF – مقالات علمی- پژوهشی (حداکثر ۱۵ امتیاز) – انگلیسی ۶ و فارسی ۵ حداکثر – مقالات علمی-ترویجی (حداکثر ۵ امتیاز) – ترویجی ۲ و دانشجویی ۵/. امتیاز -کنفرانس معتبر(حداکثر ۵ امتیاز)- بین المللی خارجی ۲ و داخلی ۱/۵- همایش ۵ ام به بالا ۵/.- دانشجویی ۰- ملی ۱ امتیاز – طرح ملی(حداکثر ۱۰ امتیاز)- هر طرح حداکثر ۴: مجری ۲ و همکار ۱ امتیاز – رتبه در جشنواره و مسابقات علمی معتبر و کنکور: حداکثر ۱۵ امتیاز – گواهی ثبت اختراع(حداکثر ۱۰ امتیاز) – هر مورد ۵ امتیاز – تالیف و تر جمه کتاب(حداکثر ۱۵ امتیاز)- تالیف تا سقف ۱۵ و ترجمه تا سقف ۵ امتیاز …در صورتیکه مجموع امتیاز پژوهشی کسی از داوطلبان از ۴۰ بیشتر شد امتیازات بقیه برمبنای ۴۰ امتیاز نفر اول نرمال می شود. ۲- امتیازات آموزشی: حداکثر ۳۰ امتیاز – دانشگاه محل تحصیل کار شناسی حداکثر ۵ امتیاز – دانشگاه محل تحصیل ارشد حداکثر ۵ امتیاز – معدل کارشناسی حداکثر ۵ امتیاز (۳/۵ تا ۴ سال با معدل ۲۰ طی کند ۵ امتیاز – بالای ۵/۵ سال امتیاز نمی گیرد و بقیه به نسبت خطی کم می شود) – معدل ارشد حداکثر ۵ امتیاز (۲ ساله با معدل ۲۰ ۵ امتیاز – بالای ۳ سال بدون امتیاز- بقیه خطی کم می شود) – مدرک زبان (حداکثر ۶ امتیاز) تولیمو ۵۷۰ تا ۴۷۰-… ادامه نظر»

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  payam

مثلا رزومه خودم را طبق این فرمول حساب میکنم:

۱- ۲ مقاله علمی-پژوهشی ویک آی اس آی= ۱۵
۲- ۱علمی-ترویجی = ۲
۳- ۱کنفرانس داخلی= ۱
۴- رتبه ۱ ارشد و ۱۶ کشوری سراسری = ۱۵
۵- ۲۰ تالیف و ۴ ترجمه کتاب = ۱۵
۶- جمع پژوهشی = ۴۸

۱- دانشگاه کارشناسی هنر تهران=۵
۲- دانشگاه ارشد تهران=۵
۳- معدل کارشناسی۱۹ = ۴٫۷۵
۴- معدل ارشد ۱۹ = ۴٫۷۵
۵- نمره زبان mche 67 = 5
۶- تدریس ارشد تهران ۲ نیمسال= ۲
۷- تدریس ۴ نیمسال متفرقه = ۲
۸- جمع آموزشی = ۲۸٫۵

مجموع آموزشی و پژوهشی = ۲۸ + ۴۸= ۷۶

اگه ۷۶ را در ۷۰% ضرب کنیم عدد ۵۴ بدست میاید وبالاتر از حد ۵۰ است. یعنی نمره بخش رزومه من ۵۰ از ۷۰ است و ۲۰ تا میمونه برای مصاحبه..البته دوستان همگی میتونن به این فرمول نمره رزومه شان را محاسبه نمایند. این برای دوستانی است که احتمالا سوال میکنند.

حسابداری به پیام
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  payam

یعنی مقالهiscحداکثر ۶ امتیاز میگیره و جز علمی پژوهشی خارجی محسوب میشه؟

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  payam

پس گواهی دوره های نرم افزاری امتیازی ندارن.نه؟

مریم به اقا پیام
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  payam

اقا پیام
من ترم ۶ میخواستم دفاع کنم که به علت تصادف دانشگاه ۳ ترم مرخصی استعلاجی بهم داد و مجبور شدم ۹ ترمه دفاع کنم
مدارک پزشکیم و اینکه چن بار تو این دوره جراحی شدم موجوده
دانشگاه تهران هم درس خوندم
یعنی امتیاز دانشگاه ارشدمو نمیگیرم؟

payam
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۶ ق٫ظ

نمیدونم

غلام کامپیوتر
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ ۴:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  payam

بله شما مطمئن باشید بر اساس همین فرمول ها محاسبه میشود! چقدر هم دقیق همه اعداد و رقم ها رو نوشتید!
اگر زمینه کاری شما وجه اشتراکی با استادی داشت و استادی شما را خواست، نمره خوبی از مصاحبه کسب می کنید، در غیر اینصورت خیر، این اعداد عجیب و غریب رو از کجا در میارید آخه

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۷:۳۴ ب٫ظ

دوستان شهریه شبانه دانشگاه تربیت مدرس امسال هم همون ۵۵ ملیون تومنه! و تفییر نکرده! جالبه! خداروشکر

حسابداری به پیام
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۷:۳۱ ب٫ظ

سلام تفاوت امتیاز مقاله علمی پژوهشی با iscچقده؟کدوم امتیاز بیشتری داره؟

رضا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۷:۲۶ ب٫ظ

بچه ها میشه ی نمونه از توصیه نامه استاد راهنما رو بذارید اینجا

زهره
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

بسمه تعالی
بدینوسیله تایید می گردد که سرکار خانم/جناب آقای…
که مقطع کارشناسی/کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه … به اتمام رسانده اند در طول دوران تحصیل خود از جمله دانشجویان بسیار سختکوش، با استعداد و پرانگیزه گروه … بوده اند. نامبرده دروسی را نیز با اینجانب داشته اند و در تمامی این دروس جزو دانشجویان بسیار شاخص و ممتاز بوده اند.
براین اساس و باتوجه به شناختی که اینجانب از شخصیت اجتماعی ارزشمند ایشان دارم ایشان را برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری آن دانشگاه معظم و هر دانشگاه تراز اول دیگری قویا توصیه می کنم. تردیدی ندارم که در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی اسعداد شگرف ایشان در سایه پشتکار، سخت کوشی و توکل به خداوند متعال خواهیم بود.
با احترام فراوان
….
استاد گروه … دانشگاه …
آدری ای میل
شماره تماس
۲-
با احترام، بدینوسیله صلاحیت علمی آقای /خانم…. دانشجوی کارشناسی ارشد رشته …… این دانشگاه جهت ادامه تحصیل در دوره دکتری تایید می شود.در ضمن ایشان دروس …….. را با نمره عالی/خیلی خوب/خوب با اینجانب گذرانده است.با توجه به علاقه و پشتکار نامبرده مطمئن هستم در دوره دکتری نیز عملکرد درخشانی خواهد داشت.

دانشجو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۷:۱۹ ب٫ظ

سلام بچه ها
من چند روزه اصلا ناامید شدم…چون من ۶ ماهی میشه فارغ التحصیل شدم. با ۳ ماه درس خوندن شبانه روزی تونستم مجاز روزانه بشم. من فقط یه مقاله دارم اونم تو داوری گیر کرده و ازش خبری نیست و مکالمه زبان هم اونقدر بلد نیستم. ولی معدلم در هر دو مقطع کارشناسی و ارشد خوب بوده جز استعداد درخشان هم هستم و نفر دوم ارشد تو هم ورودی هام هم هستم . راستش اصلا برا مصاحبه هیچ کاری نمی کنم فکر میکنم چون مقاله ندارم به راحتی رد میشم. بریدم واقعا و نا امید نا امید. من خیلی زحمت کشیدم خیلی…

الکترونی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

مهمترین مسئله دانشگاه محل تحصیل و معدل می باشد و سایر پارامترها مانند مقاله و توصیه نامه و… در درجه دوم هستند. مقاله مهمه ولی ممتر از اون سابقه تحصیلی شما می باشد

عاطفه
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۷:۰۸ ب٫ظ

یعنی مصاحبه ها از شنبه ی هفته ی دیگه شروع می شه یا ابنکه فقط اعلام می کنن نتایج رو؟

حسین
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

شنبه هفته دیگر احتمالا اعلام می کنن ۲۷ شروع می شه چون هفته بعد سه شنبه تعطیله بعیده دانشگاهی از هفته آینده شروع کند در ضمن همیشه یک فاصله یک هفته دو هفته ای بین اعلام و شروع مصاحبه وجود دارد

تک رقمی93
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

امیدوارم

علوم سیاسی و روابط بین الملل
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۵۳ ب٫ظ

انشاالله که شاهد افزایش دعوت به مصاحبهه ها باضریب ۲/۵ برابر باشیم.

در این صورت مثلا رشته ما مجموعه علوم سیاسی کهتا۲۹۰روزانه مجاز هست و تا۶۵۰ شبانه و پولیمجاز هست. تا رتبه ۲۵۰ مصاحبه روزانهشانس دعوت دارند و و تارتبه ۵۰۰ شانس پردیس و غیر انتفاعی

البتهاگر بالاتریهاانتخاب نکنند تارتبه۶۰۰ همشانس پردیس و غیر انتفاعی دارند

ولی تا رتبه ۳۵۰ و ۴۰۰ حداقل یک دعوت به پردیس و غیر انتفاعی خواهند داشت

تارتبه ۳۰۰ هم شانس شبانه قطعا دعوت خ اهد شد

ظرفیت روزانه ما ۱۳۰

شبانه ۳۰ و پردیس۱۵ و غیر اتفاعی ۵

دوستات میتونند برا رشته خودشوننسبت بگیرند.

البته اینشانس برا رشته های مجموعه ای چدن علوم سیاسی و مدیریت هست که گرایشات متفاوتی دارند

وگزنه رشته هایتکی شاید نهایتکلاتا ۱/۵ برا روزانا و شبانه دعوت بشندا

رویا.حسابداری
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۴۰ ب٫ظ

ممنون
تربیت مدرس. الزهرا. تهران (قم ). اصفهان. الزهرا (شبانه). شیراز. اصفهان (شبانه

حسابداری به رویا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۷:۲۹ ب٫ظ

یعنی یه مقاله علمی پژوهشی هم ندارین؟البته بستگی داره خانم ها امسال چند نفر رتبه زیر۳۰ آورده باشن؟وشما فارغ التحصیل چه دانشگاهی باشید؟

farnaz
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۵:۵۷ ب٫ظ

دوستان لطفا برای خودتون اعداد و ارقام درست نکنید چون امسال نحوه محاسبه با اون چیزی که فک میکنید متفاوته. من یه آشنای موثقی تو سازمان سنجش دارم و ازشون پرسیدم نحوه دعوت شدن به چه صورته ایشون گفتن مثلا اگه دانشگاه تهران ظرفیت ۳ رد کرده باشه و بدبینانه ترین حالت اینکه رتبه های ۱ تا ۳ کشوری از انتخاب اول تا پنجمشون این دانشگاه رو انتخاب کرده باشن بچه هایی که ۸۰% نمره کل اون نفر سوم را کسب کرده باشن به مصاحبه دعوت میشن البته مصاحبه همون دانشگاه… خیلی مطمین بود و دوبیار از ایشون این سوال و پرسیدم و عین دو بار با اطمینان همین پاسخ رو دادن… پدر ضمن امسال تا ۵ برابر ظرفیت هر محل به اون دانشگاهها اعلام میشن که البته این آقا راجع به این موضوع چیزی نگفت.

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  farnaz

اونی که ایشون گفته مربوط به سهمیه هاست…

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  payam

۸۰ در صد اولین نفر رو حساب کنیم یعنی اگر نفر سوم ۸۰۰۰ شده باشد نمره۶۴۰۰ دعوت به مصاحبه می شن این تو رشته ما یعنی نفر ۱۰۰ به بالا یعنی به هر دانشگاه ۱۰۰ نفر دعوت می شن فرناز جان خودت یک تجزیه تحلیل کن ببین می شود یا نه در ضمن اگر قرار بود اینجوری تغییر کنه فرمول دعوت به مصاحبه از قبل می گفتند.

فرید
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۵:۴۵ ب٫ظ

دانشگاه من ۶۰ هزار تومن میگیره تا ریز نمرات بده.بقیه دانشگاه ها هم همینطورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرید

ارشد یا کارشناسی؟
من ریز نمرات غیر رسمی ارشدمو از دانشگاه که مهر نداشت با ۱۰۰۰ تومن گرفتم

فرید
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ارشد دوست من

فرشته - کودکان استثنایی به فرید
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرید

واقعا ۶۰ هزار تومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دانشگاه ما که هیچ پولی نگرفت

امیر
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

شوخی می کنی کدوم دانشگاه درس می خونی ما که مجانی بود

رسول- سازه
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام
من از زمان فارغ التحصیلی کارشناسی و ارشد کارنامه کامل رو دارم که تاریخ توقف هم داره ولی مسئول آموزش روشون مهر زده “فاقد اعتبار”.
میشه همونارو برد جلسه مصاحبه.

فرم صلاحیّت؟
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۴:۵۰ ب٫ظ

با سلام و عرض خسته نباشید به دوستان مخصوصاً دوستان پاسخگو،

بعضی جا ها دیدم از فرمی به نام فرم صلاحیّت صحبت شده، در موردش توضیح میخواستم.

با تشکّر.

تربیت بدنی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۵:۴۶ ب٫ظ

فرم صلاحیت ومبلغ مربوط به آن مربوط به کسانی است که دعوت به مصاحبه شده اند و مایل هستند در مصاحبه شرکت کنند.

تشکّر از تربیت بدنی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  تربیت بدنی

ممنونم عزیز، موفق باشی.

زهرا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۴:۴۹ ب٫ظ

اگه میدونستم معدل همینجوری بنویسی ایراد نداره منم دو نمره رو اضافه میکردم.الان رتبه ام عالی میشد.
آخه چه کاریه همه که اشتباهی معدل رو اضافه زدن!
دوستمم همین کارو کرده رتبه من و اون ۶ نفر اختلافشه اون بهتر شده با اینکه دو درصد من بیشتر از اون میانگین درصدهام هست.
معدل خیلی تاثیر داشته

مهسا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

اولا که مطمئن باشید موضوع پیگیری میشه و من تا حالا چند نفر رو شنیدم که وارد مقطع دکتری شدن و ترم یک یا دو اخراج شدن به خاطر دروغ نوشتن معدلشون تو کنکور. دوما که گیرم کسی نفهمه، این حق هایی که به واسطه دروغگویی در معدل ضایع میشه رو چطور جوابگو خواهید بود اگه این کارو بکنید؟؟! مطمئن باشید دنیا اونقدرها هم بی حساب و کتاب نشده!

ﻭﺣﻴﺪ 2432
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺣﺮﻓﺖ. ﺁﻓﺮﻳﻦ

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

جدا اخراج هم شدن؟؟!! یعنی تا این حواس سازمان سنجش جمع هست؟ خدا کنه اینطور که شما میگی باشه.

پس چی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۴۳ ب٫ظ

فردی رو میشناسم که بعد ۲ ترم درس خوندن از ترم سه که فهمیدن سازمان سنجش اخراجش کرد البته ارشد بود

پیمان
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

بله
هر کسی به دروغ،حتی یک صدم هم معدلش رو اضافی نوشته توی ثبت نام بهش گیر میدن.خیالتون راحت

به زهرا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

راست میگی، اتّفاقاً منم همین فکر رو میکردم!
البته ممکنه که صدای این اشتباهات بعداً در بیاد. زیاد خودت رو درگیر نکن.

تربیت بدنی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

زهرا خانم آنها حتما اخراج خواهند شد.دوست ما ترم سوم کارشناسی ارشد با چند صدم که اضافه نوشته بود اخراج شد.ویک هم اتاقیم از روزانه به شبانه تبدیل وضعیت یافت.

زهرا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  تربیت بدنی

ببنیند اخراج شدن یا نشدنشون واسه من مهم نیست.الانه من دارم اذیت میشم.منم مرز دعوت به مصاحبه ام.
چرا باید اینجور کنن که رتبه اشون خوب بشه و حق بقیه خورده بشه.
اخراج بشن یا نه واسه من که فرقی نداره.مهم الانه که با این کارشون شاید من اصلا دعوت به مصاحبه نشم.نه ماه هم خوندم:(
الان میگن دعوت بشی فوقش زاهدان و لرستان و.. خوب حق من خیلی ضایع شده

پس چی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

به این دو شهرم قانع باش

تربیت بدنی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

زهرا خانم درست میگی اینها کاری میکنن که نه به خودشان سود داره نه به دیگران . جای یک نفر خالی میمونه جایی که میتونست زندگی یک نفر را متحول کنه و جالبه بدونی همه دوستان همکلاسی بعداز ارشد به استخدام آموزش وپرورش در آمدند بجای دوست اخراج شده ما یک نفر میتونست استخدام بشه که خالی موند. و هدف از نوشتن نظر صرفا جواب شما نیست هشدار به سایر دوستانیست که خواسته یا نا خواسته حق خود ودیگران را ضایع می کنند.

مهندسی مالی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  تربیت بدنی

نه ماه!!!! خیلیه خداییش بابا دکتری این قدر نمیارزه که برای ازمون کتبیش این قدر وقت بذارین البته به نظر من.
درسته باید این معدل ها کنترل سفت و سخت داشته باشه و این ویرایش بعد از امدن رتبه هم برداشته بشه تا سوظن ایجاد نکنه که بعدا قابل ویرایش است و همه الکی بالا بنویسن.

زهرا به آقا پیام
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۴:۴۵ ب٫ظ

سلام آقا پیام و همه بچه های گل این سایت
خسته نباشید
چند تا سوال داشتم
اول اینکه باید کپی کامل از مقاله ها رو ببریم یا صفحه اول کفایت میکنه(چون مقالاتم زیاده کپی کامل همه مقالات بالای ۱۰۰ صفحه میشه)
دوم اینکه یه مقاله خوب داشتم در یه ژرنال آی اس آی لیستت که وقت چاپ شدننش ژرنال جزوه لیست سیاه نبود از مهر متاسفانه لیست سیاه رفته به نظرتون مقاله رو نبرم مصاحبه بهتره یا ببرم؟
سوم میگن در مورد تزی که واسه دکترا در نظر گرفتیم صحبت کنیم باید کامل بگیم یا خلاصه بگیم بهتره؟شاید کامل بگیم بدشون بیاد یا قبول نشیم اونجا بعد از ایده امون استفاده شه!
جواب بدین ممنون میشم

آقا پیام لطفا جواب بدید
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۴:۳۹ ب٫ظ

سلام من توصیه نامه های سال گذشته ام را دارم اما تاریخ داره.آیا لازمه دوباره تهیه کنم.مساله مهمی هم هست که چند ماه پیش استادراهنمای من بابت استخراج مقاله از پایان نامه از من ۲ میلیون دستمزد خواست که من سر این مساله باهاشون اختلاف پیدا کردم و الان خودم دارم مقاله ام را مینویسم.مطمئنم دیگه بهم توصیه نامه نمیده حتی بهم گفت حق ندارم اسمش رو تو مقاله ام بیارم من هم مجبورم خودم و استاد مشاورم رو بنویسم که انسان بسیار شریفی هستن.به همین خاطر سوال اصلی من این هست که اشکالی نداره توصیه نامه پارسال راهنمام رو ببرم؟؟

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۱ ب٫ظ

همونو ببر

آقا پیام لطفا جواب بدید
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۸ ب٫ظ

لطفا جواب بدید آقا پیام

کتایون
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۴:۲۸ ب٫ظ

آقاپیام لطف کنید نحوه بارم امتیاز تومصاحبه روبنویسید.

به کتایون
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  کتایون

قبلاً توی تاپیک قبلی مو به مو نوشته بود، اگه بگردی پیداش می‌کنی.

کتایون
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  به کتایون

عزیزم برام پیداش کن همین زیر کپیش کن

به کتایون 2
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  کتایون

بالا نوشت خواهرم. بالا رو مطالعه کن.

علوم سیاسی و روابط بین الملل
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۴:۲۸ ب٫ظ

ا

از شنبه هفته بعد ۲۵ ادیبهشت مصاحبه ها شروع خواهد شد

یعنی مصاحبهبرخی شاید شنبه هفته بعد باشد

دوستان وقت از دست ندید اماده بشید اکثرا عمومی های رشته خود را بخونید مخصوصا در مجموعه ها

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۲۴ ب٫ظ

دوست من ۲۵ پنج شنبه است شنبه ۲۷ دقت کن بابا در ضمن دانشگاهها احتمالا تو این هفته زمان مصاحبه ها را توسایت خودشون می زنن شریف زده اواسط خرداد

رویا.حسابداری
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۴:۱۳ ب٫ظ

سلام آقا پیام رتبه من ۲۲ شده کل ظرفیت روزانه تهران ۲۶ نفره. رزومه قوی ندارم . چقدر توی دانشگاههای تهران شانس دارم؟ توروخدا جواب بدین

حسابداری 68
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۵:۳۹ ب٫ظ

تبریک می گم. برای روزانه الزهرا شانس دارید. راستی شبانه های تهران رو تو اولویت چندمتون انتخاب کردید؟

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۰۱ ب٫ظ

شانس داری..الزهرا-خوارزمی-علامه..البته اینارو همینجوری نوشتم درجه ۲ تهران درمیاد اسمت

محمد
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۴:۰۶ ب٫ظ

سلام من مخابرات میدانم
تو رشته ما روزانه تا ۱۵۰ مجاز بوده و شبانه تا ۲۳۰…..من ۱۱۸ آوردم….آیا مالک اشتر یا شاهد و ارومیه و رازی کرمانشاه دعوت به مصاحبه میشم؟

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

شانست خیلی کمه

مولکولی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۵۹ ب٫ظ

سلام دوستان

شما تو این مدت باقیمانده تا اعلام نتایج چیکار میکنین؟

zh
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۵۹ ب٫ظ

سلام . لطفا از دوستان هر کسی که میدونه بگه که توصیه نامه را باید همراه مدارک تحویل بدهیم یا اینکه در جلسه مصاحبه به اساتید بدهیم و اگر باید به اساتید بدهیم به کدامشان ؟ لطفا پاسخ دهید .ممنون

پاسخ
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  zh

شما باید ۴ سری کپی بگیری و به هر استاد یک نسخه بدی این پیشنهاد استاد راهنمای من هست. حالا خود دانییییی

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۴۷ ب٫ظ

دوستان و آقا پیام میشه یکی واضح بگه که دعوت به مصاحبه ها از چه تاریخی هست؟
از۲۰ ام اعلام میشه؟یا دعوت ها شروع میشه؟ اصلا این اعلام چظوری هست؟ از سایت هر دانشگاه؟ یاچیزی شبیه کارنمه که میاد تو اون تاریخ هم زده؟!
(والا به خدا بار اولمه، ندیدم، بلد نیستم.نخندین بهم اگه اینقد ضایع اینو میپرسم )

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۳ ب٫ظ

از ۲۰ ام..دوشنبه داخل کارنامه دعوت ها نوشته میشه

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  payam

ممنون ازتون آقا پیام

علوم سیاسی و روابط بین الملل
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۳۷ ب٫ظ

دوستان عزیز هر کس دنبال اطلاعات رشته خودش باشه

برخی از نوارد برا همه رشته ها صدق نمیکنه

وقت رو هدر ندین

مثلا تو رشته ما علوم سیاسی و روابط اصلا زبان نمیپرسند چه برسه به پرسیدن انگلیسی پایان نامه

تو رشته ما فقط دانشگاه تهران در روزانه ها و شبانه ها احتمالا به علت تعدد داوطلبین ازمون کتبی تشریحی برگزار کنه.

چون اساتید علوم سیاسی ازمون کتبی تستی سنجش رو کافی نمیدونند

مثلا تو رشته ما علون سیایی و روابط بین الملل علی الخصوص دانشگاه تربیت مدرس و تهران و دانشگاه تهران به مدرک کارشناسی ارشد و دانشگاه فارغ التحصیلی زیاد بها میدند.

یعنی شانس قبولی فارغ التحصیلان مدرس و دانشگاه تهران در یک دیگر بسیار زیادتر است از فارغ التحصیلان شهرستان و ازاد

مخصوصا دانشگاه تهران و تربیت مدرس

شروین
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۳۵ ب٫ظ

سلام دوستان لطفا یکی بگه مصاحبه پیام نور در چه سطحیه؟

به تمامی دوستان و آقا پیام
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۲۳ ب٫ظ

سلام.
بعضی دوستان کامنت گذاشتند در مورد اینکه آیا اگر معدلم را تغییر دهم رتبه من تغییر می کند؟

آیا امکان تغییر معدل در این لحظه که نتایج آمده تاثیر دارد؟چون خود من معدل ارشد را ۰.۵ نمره کمتر زدم.

امید
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۰۶ ب٫ظ

آقا پیام
با عرض سلام و خسته نباشید
نمره قبولی آزمون زبان دانشگاه آزاد که امروز برگزار شد مورد قبول دانشگاه ها است؟ با تشکر

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  امید

بله

حسین
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۴۴ ب٫ظ

سلام دوستان یه سوال مهم (مخصوصا آقا پیام)

رتبه ۷۴ یک رشته هستم. سال گذشته ظرفیت روزانه ۸۱ نفر بود و رتبه ۶۰ برای دانشگاه گیلان دعوت شد. با توجه به اینکه ظرفیت روزانه ۸۸ نفر شده و نسبت به پارسال ۳ نفر به گیلان و یک نفر به کل ظرفیت تهران اضافه شد امکان دعوتم به گیلان با رتبه ۷۴ هست تا نه؟ لطفا راهنمایی فرمائید.

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

شاید…امیدوار باشید

علوم سیاسی و روابط بین الملل
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۴۱ ب٫ظ

چند تا نکته هست در جواب دوستان باید عرض کنم ا۱- قبولی در کلیه دوره ها چه روزانه و شبانه و پردیس و غیر انتفاعی و نرفتن یک سال محرومیت داره و سال بعد مخروم از امتحان میشوند اگر نروند ۲- برخی از دوستان که نمیخوان شبانه یا پردیس رو برند توجه داشته باشند. برخی ها میگند برا اشنایی با مصاحبه و کسب تجربه مصاحبه شبانه و پردیس ها رو بریم ولی سوابق پژوهشی ارایه ندیم یا جواب درست و حسابیندیم تا قبول نشیم خدای نکرده محروم شدویم فقط با تجربه مصاحبه اشنا شویم تاسال بعد بدرد بخورد. لازمه لازمه عرض کنم هر نوع حضور در مصاحبه حتی بدون سوابق و حتی بدون جواب درست حسابی بزم ریسک قبولی داره. یعنی خیلی ها که از هزینه ۶۸ میلیون تومانی نوبت دوم باخبر میشند یا روزانه هم دعوت میشند به مصاحبه نمیرند و این باعث میشه حتی کسی که نمیخواد فبول بشه و الکی رفته مصاحبه تو شهریور اسمش به عنوات قبول نهایی بیاد و سال بعدش محرون بشه. یعنی رفت برا ۹۴ بنابراین دوستات دقت کنند و جایی رو برند مصاحبه که واقعا میخوان اگر قبول شدند همدنجا رو برند. ۳- مورد بعدی زمان مصاحبه هستش.. زمان مصاحبه از ۲۰ الی۲۵ اردیبهشت شروع میشه. یعنی اعلام میشه. حالا شاید مصاحبه یک نفز بیفته ۲۸ اردیبهشت و شاید مصاحبه شخص دیگر بیفته۱۰ خرداد .یعنی وابسته به برنامه زمان بندی دانشگاه ها و گروه ها و کد رشته ها هستش و با قطعیت نمیتوان گفت. ولی اینو با قطعیت بگم که حداکثر… ادامه نظر»

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۴:۱۵ ب٫ظ

سلام ماشاالله اگر دانشگاهها نخواهند گران کنند شبانه ها رو شما با شایعه گرانش میکنید سال قبل شبانه علوم انسانی ۴۵ ملیون بود برا هشت ترم امسال بیست درصد گران کنند می شه ۵۵ ملیون تومان در ضمن بعضی دانشگاهها مثل تربیت مدرس نرخ شبانه رو اعلام کردن ۵۰ ملیون هر چند با اینکه خیلی گرونه موافقم

ﻭﺣﻴﺪ 2432
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

ﺑﺮاﻱ ﻓﻨﻲ ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﻫﺎ ۶۰ ﺑﻪ ﺑﺎﻻﺳﺖ

حسین
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ﻭﺣﻴﺪ 2432

شهریه حقوق شبانه دانشگاه تهران ورودی ۹۲ ترمی پنج ملیون و ششصد هزار تومان است که می شود همان چیزی که تینا گفت یعنی ۴۵ تومان امسال احتمالا می ره رو ۵۰ یا ۵۵ ملیون همینجوری دوستان یه چیزی نگن

roya
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

دوستان توجه داشته باشید که این ۵۰ یا ۶۰ میلیون فقط شهریه هست ها!
هزینه تز دکتری و هزینه خوابگاه خودگردان رو هم باید حساب کنیم.
برای رشته من که میشه ۵۵ + ۱۵=۷۰ میلیون ناقابل!

میترا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

۲۵% گرون میشه تو دفترچه نوشته، البته تو سایت تربیت مدرس شهریه شبانه رو زده واسه ورودیای ۹۲ به بعد ولی فک کنم اونم طبق دفترچه گرون شه.

خیلی مهم
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۳۸ ب٫ظ

سلام آقا پیام. با رتبه ۱۲ و ظرفیت روزانه ۸ نفر شانسی برای دعوت به مصاحبه روزانه هست؟

حسابداری
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  خیلی مهم

بله.

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  خیلی مهم

حتما..اگه در هر محلی ۳ نفر ظرفیت باشه شما اونجا دعوتی

جزا و جرم شناسی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۰۷ ب٫ظ

سلام. لطفا بگید برای مصاحبه چی بخونیم. چندتا کتاب اصلی که بشه خوند تو این مدتو لطفا بگید.

اعلام به همه دوستان
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۰۴ ب٫ظ

دوستان خواهشمندیم در اعلام دیدگاه ها قبل از ذکر نام خود رشته خود را بنویسید تا دوستانمان مجبور نباشند متن همه دیدگاه ها را بخوانند. به هر حال زمان در این روزها بسیار ارزشمند است به خصوص برای آنهایی که رتبه آورده اند. لطفا همکاری نمایید.

میترا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۰۴ ب٫ظ

درمورد مدرک زبان هرکی اطلاعات داره بذاره لطفا. اصلن لازم هس یا نه؟ من یه ترم مونده تا مدرک زبانمو بگیرم نمیدونم لازم هس گواهی ببرم به درد میخوره یا نه؟ یه مدرک Pre ielts هم دارم

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

بودنش خوبه و البته که امتیاز داره.ولی تا جایی که من شنیدم (نرفتم تا حالا) در صورتی که مدرک نداشته باشین همونجا میزان معلومات زبانتون رو تست میکنن. شاید در حد خوندن و توضیح بخشی از یه مقاله یا حرف زدن به انگلیسی. من اینو میدونستم که گفتم

میترا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۳۳ ب٫ظ

مرسی از راهنماییت ولی در هرصورت فک کنم مکالمه واسشون خیلی مهمه، عجب استرسی داره

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

خواهش میکنم.اتفاقا من فکر میکردم ریدینگ و درگ مطلب برای این دوره اهمیت بیشتری داشته باشه.آشنایی با اصطلاحات تخصصی رشته و اینکه از یک متن فشره مثل مقدمه یه مقاله تو مدت کوتاه چقدر مطلب دستگیرتون بشه.و شاید هم راست بگین و مکالمه هم اهمیت داشته باشه.به هر حال خدا به خیر بگذرونه برای همه دوستان

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

مدرک زبان شرکت در یکی از آزمونهای استاندارد تافل-ایلتس-ام اس ار تی-تولیمو است نه کلاس دوره ای زبان

میترا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۵۷ ب٫ظ

سلام به نظرتون برای چکیده انگلیسی پایان نامه از زمان مجهول استفاده بشه بهتره یا اینکه بگیم من یا ما اینکارو انجام دادیم؟ لطفا جواب بدید ممنون

زهره
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

از زمان مجهول استفاده بشه بهتر و علمی تره

پاسخ
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

استادم همیشه میگفت از زمان مجهول استفاده کنید. خیلی تاکیدداشت.

میترا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  پاسخ

ممنون آره منم شنیدم

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

سوم شخص

به آقا پیام یا سایر دوستان مطلع
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۴۵ ب٫ظ

با سلام
میخواستم بپرسم که یه نسخه از کل مدارک کافیه؟ یعنی بعد از هر مصاحبه مدارکو میتونیم با خودمون برگردونیم و برا مصاحبه بعدی ببریم یا باید چند سری از مدارکو کپی یا تهیه کنیم؟

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۵۰ ب٫ظ

در هر محل باید یه نسخه از مدارک را تحویل بدهید

زهره
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۳۸ ب٫ظ

به آقا پیام
آقا پیام ۶۰ صدم تو معدل لیسانس چند تا رتبه رو جا به جا می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهره

آزمون تمام شده و تغییری در رتبه ایجاد نمیشود. ولی شما باید معدلتان را درست بنویسید

نسترن
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۲۶ ب٫ظ

واقعا دوشنبه میاد نتیجه ها؟

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  نسترن

کی گفته دوشنبه؟ از جایی خوندین؟

دکترِی مهر آینده!
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۵۱ ب٫ظ

واقعا کی میگهههههه
من میترسم!!!!

علوم سیاسی و روابط بین الملل
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

با سلام و تبریک روز معلم و روز استاد

اگه خدا بخواد و مشکلی پیش نیاد دوشنبه بعد از ظهر نتایج دعوت به مصاحبه میاد رو سایت سنجش و حرف و حدیث ها تموم میشه
ا
همه مون انشاالله از سردرگمی درخواهیم امد

من که به شخصه تو این سایتت و تاپیک هاش خواهم ماند حتی اگر قبول شوم

واقعا معتاد جو اینجا و دوستان شده ایم و خود خبر نداریم

فنی مهندسی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۲۳ ب٫ظ

سلام…. از کجا می دونید دوشنبه نتایج میاد؟

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۳۲ ب٫ظ

جایی گفته دوشنبه میاد نتیجه ها؟

زهرا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

با سلام
میخواستم بدونم فاصله بین دعوت به مصاحبه هر دانشگاه با روز مصاحبه حدودا چند روز هستش؟؟؟؟
لطفا

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

کی گفته دوشنبه می آد گفتند اوایل نامه دوم یعنی از شانزدهم تا بیستم

دریا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

سلام دوستان پارسال هرکس مصاحبه شبانه را می رفت و قبول می شد اگر ثبت نام نمی کرد برای سال بعد محروم می شد .امسال هم همین طوریه؟من هر چی دفترچه را نگاه کردم پیدا نکردم.میشه کمک کنید؟کدوم صفحه دفترچه نوشته؟خواهش می کنم.

فنی مهندسی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

بله ، امسال هم توی هر دوره ایی پذیرفته شید و نرید محرومیت داره…. صفحه ۱۱ دفترچه این رو گفته…

ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

ببینید اگه تو روزانه، شبانه،پردیس و پیام نور تو نتایج نهایی قبول بشید نرید یک سال محروم هستید…

دریا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

ممنون دوستان

سمیرا جواب بدید لطفا ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

سلام من رشته ژئو می خونم رتبه ۴۲ اوردم به نظرت برای روزانه دعوت می شم؟ من طرح تو منابع طبیعی کار کردم به نظرتون تاثیری داره تو مصاحبه و امتیاز و نمره دهی تو مصاحبه چه طوریه؟

ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

با سلام خدمت شما خواهر بزرگوارم
با آرزوی موفقیت و سرافرازی برای شما من فکر میکنم برای شهرستان درجه دو دعوت میشید در ضمن طرحتون کاملا تاثیر داره حتما ببرین کاملا مرتبط هست و یک امتیاز مثبت محسوب میشه سال قبل برای یکی از دوستان خیلی مثبت واقع شدانشاء الله تو تمام مراحل زندگی موفق باشید…

سمیرا جواب بدید لطفا ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ژئو

ممنون از پاسختون. مدارکی که باید ببریم چی هست؟ و تو این مدت چی بخونم مخصوصا زبان تخصصی منبع خاصی هست که باید مطالعه کنم؟

سمیرا جواب بدید لطفا ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ژئو

ممنونم از جوابتون. ۱ سوال دیگه هم داشتم تو این مدت چی بخونم از درسها رو ؟ مدارک چی باید ببریم ؟

ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

با سلام مجدد خدمت شما اگه منظورتون جلسه مصاحبه است باید ریزنمرات و مدارک تحصیلی خودتون رو به همراه نامه پذیرش مقالات علمی پژوهشی با ISI اگه مقالاتتون چاپ شده نسخه چاپی رو ببرین بهتره توصیه نامه اساتید و نامه رتبه در دانشگاه (اگه رتبه آوردین مثلا رتبه اول ارشد شدین یا هر چیزی از این قبیل) یک نسخه از پایان نامه زبان هم در حد زبان عمومی جهت معرفی خودتون و تخصصی جهت سئوالات احتمالی البته در جلسه مصاحبه اکثرا سئوالات درسی و تخصصی زیاد نمیپرسن مثل جلسه امتحان نیست بیشر بررسی مدارک و اهداف شما و توانایی هاتون رو باید برای اساتید ثابت بکنین که کاندیدای خوبی برای دکتری هستید و مدرک زبان اگه دارین خوبه متانت و پوشش مناسب هم تو روند مصاحبه شرط اساسیه…

امیدوارم موفق باشید…

ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

ببخشید گواهی پذیرش یا نسخه چاپی مقالات علمی-ترویجی یا کنفرانس ها و همایشی یادم رفت…

پژوهش محور
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

سلام آقا پیام،دوستان کسی میتونه کمک کنه . شیلات ایران پژوهش محور میگیره یکی از شرایطش اینه که کار فرما بر عهده دانشجو است.یعنی چی؟اگه قبول بشیم چطور باید پیدا کنیم؟ اگه نشه چی؟یعنی کسی حاضر میشه؟لطفا کمک کنید.

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  پژوهش محور

دانشگاه معرفی میکنه

پژوهش محور
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  payam

ممنون

به پیام
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

پیام جان در ظرفیت روزانه ۲۴۰ نفر آیا با رتبه ۲۶۰ امیدی به مصاحبه شهرستان دعوت شدن هست؟

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  به پیام

بله..

سردرگم
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

سلام آقا پیام.من رشته کارشناسی و ارشدم با هم تفاوت داره.به نظرتون نمره منفی حساب میشه.ممنون

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سردرگم

نه و بله..بستگی به مصاحبه کننده دارد

پاسخ
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سردرگم

من رشته کارشناسی و ارشد و دکتری همه تفاوت داره نگران نباش این نشون میده که ما از توانگری بالایی برخورداریم.
البته من رزومه خوبی دارم و اعتماد بنفسم هم خیلی خیلی بالاست..

ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سردرگم

دوست عزیز من رشته کارشناسیم با ارشد تفاوت داره برای من که توانایی محسوب شده…

هادی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سردرگم

من رشته کارشناسیم با ارشدم ۱۸۰ درجه فرق داره :دی

امیر
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

ببین اگه رشته فرق داشته باشی امتیاز کم میشه در فرم امتیاز مصاحبه هر دانشگاهی است
البته نگران نباش اصلا تاثیر نداره چون دوستای من همه رشته هاسون فرق داشتن و قبول شدن

ناشناس
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

سلام آق پیام
آقا با رتبه ۳۷۵ میشه روزانه دعوت شد؟ البته ظرفیت روزانه رشته مون حدود ۳۰۰ نفره.
مرسی

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

رده ۲ شهرستان شانس دارید

شیمی آلی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

سلام دوستان.روز معلم مبارک :‏)‏ چندتا سوال داشتم.تو رزومه میشه ۱-مقام های کشوری مسابقاتی مثل پرسش مهر رو نوشت؟.۲-همچن من۹تا حکم قهرمانی کشوری و استانی ورزشی دارم میشه وارد رزومه بشه؟۳-اگه تو مصاحبه بپرسن چرا ما باید تو رو از بین بقیه انتخاب کنیم چی بگیم؟؟لطفا جواب بدید :‏(‏

محمدرضا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی آلی

اینا سوالای منم هست. اگه کسی میدونه جواب بده لطفا

شیمی آلی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی آلی

واقعا سوال من جدی هست برای مصاحبه دکتری این چیزها اهمیت داره یا نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(زمین شناسی تکتونیک)
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی آلی

یعنی سوال ۳ رو هم میپرسن؟؟؟؟
والا از من بپرسن میگم “بایدی که در کار نیست،ولی من علاقه شدید و پشتکار کافی برای ادامه تحصیل تو رشته ام رو در خودم میبینم، اگر شرایطش و تواناییی علمیش رو از نظر شما دارم خیلی خوشحال میشم پذیرش شم و هرچه بیشتر در این زمینه تخصص به دست بیارم ” :)
من کلا گردنم از مو باریک تره

امیر
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی آلی

مهارت های خودتو بگو مثلا زبان قوی کاربا نرم افزار ویژه و مهارت هایی که در طی انجام پایان نامه کسب کردی رو بگو

پریا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی آلی

آخه مقام ورزشی برای شما که شیمی هست رشتتون رزومه محسوب میشه؟؟!!

به شما
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

خیلی بده اصلا نگو……………..

ائلیار به همه ی دوستان مخصوصا payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

دوست گرامی یه سوال اساسی در مورد منطق دعوت به مصاحبه ی شما داشتم. پارسال تو رشته ی ما که ۱۲۲ نفر ظرفیت روزانه داشت، رتبه ی ۱۹۵ به تبریز و زنجان دعوت به مصاحبه شده بود! این یعنی ۱٫۶ برابر ظرفیت روزانه؟! حتی رتبه ی ۲۲۵ از سهند قبول شده بود! اینو چطوری توجیح می کنید؟!!!!

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

بخاطر تعداد بیشتر مدعوین به هر محل می باشد و تعداد بالای رتبه های از شهر تهران که معمولا شهرستان نمیرند

توصیه نامه
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۹:۵۶ ق٫ظ

آیاتوصیه نامه باید حتما در پاکت باشه؟

جواب به توصیه نامه
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  توصیه نامه

من از دوستان پرسیدم گفتند لازم نیست.

پاسخ
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  توصیه نامه

استادم به من گفت از توصیه نامت ۴ سری کپی بگیر ولی از رزومه ات یک سری از در که وارد شدی به هر استاد یک توصیه نامه بده.

بدبختی ما یکی دوتا نیست که آخه….

ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  پاسخ

کاملا حق با استاد شماست من سال قبل مرتکب این اشتباه شدم به ضررم تمام شد شما این اشتباه رو تکرار نکن…

به ژئو و پاسخ
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  ژئو

چه اشتباهی؟!
مدارک رو قبل از ورود به جلسه مصاحبه میگیرن جطور میشه به هر استادی یک توصیه نامه داد؟!

ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

اشتباه اینه که من سال قبل تو یه دانشگاه تو جلسه یک استاد که سنش از بقیه زیاد بود فکر کردم رزومه و توصیه نامه رو به ایشون بدم بهتره یا مثلا ایشون پیش کسوت هستند احترامه احساس کردم بقیه ناراحت شدن و نهایتا…

ونوس
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  ژئو

سلام
چه اشتباهی؟ میشه لطفا یه کم توضیح بدین؟

هادی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  پاسخ

ممنون
آره واقعاً بدبختی عجیبی گیر کردیم، خدا خودش به دادمون برسه.

ونوس
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۹:۱۱ ق٫ظ

با سلام
در رشته ما ۳۴ نفر ظرفیت روزانه
رتبه من ۳۸
به نظر شما بین دانشگاه های خوارزمی ، اصفهان ، مشهد، تبریز، سبزوار و اردبیل کجا برای مصاحبه دعوت میشم؟
با تشکر

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  ونوس

سبزوار و اردبیل شانس دارید و بقیه کمه شانست

جریان قول و قرار قبلی با استاد!!
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۱۱ ق٫ظ

دوستان خسته نباشید،

من چند جا خوندم که گاهی بعضی اساتید به بعضی دانشجویان قول میدن که برمیدارنش!
این یعنی چی؟!!
هرکسی میتونه با استاد مورد نظر قول و قرار بذاره؟!
یا این مخصوص دانشجویان خودشونه؟

از راهنمایی‌تون پیشاپیش ممنونم.

اعظم
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

اگر رزومه خوبی دارید قبل از مصاحبه با یکی از اساتیدی که ظرفیت پذیرش دکتری دارند صحبت کنید.

سؤال از اعظم
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  اعظم

ممنونم ولی از کجا میشه این رو فهمید؟
در ضمن من که آشنایی قبلی با استاد که ندارم آخه! عجب بدبختیی گیر کردیم!

پاسخ
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  سؤال از اعظم

باید به دانشگاه مراجعه کنید. راستش من اولش فکر می کردم که این کار درست نیست اما حالا استاد راهنمای خودم و بعضی از اساتیدی که در جلسه مصاحبه حضور دارند. به من تاکید کردند که قبل از تاریخ مصاحبه خیلی محترمانه با یکی از استاها صحبت کن.

سؤال از پاسخ
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  پاسخ

ممنون، خب چه صحبتی بکنم چی بگم؟!«…سلام، خوبید؟» بعدش چی؟
لطفا راهنمایی کنید. متشکّرم.

سؤال 2
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  پاسخ

البته اگه آشنایی قبلی داشته باشم یا حتی یکی از اساتید خودم با استاد اونجا آشنا باشه و من به بهانه اینکه سلامش رو بهش برسونم راحته، ولی همینجوری ابتدا به ساکن باهاشون صحبت کردن نمیدونم چه جوریه؟!

ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

این صحبت کردن ها بعضی وقتها نتیجه عکس میده استادها میگن این دانشجو یا رزومه ضعیف داره یا قابلیتش کمه که میخواد مخ منوبزنه بالاخره اساتید این راههای ما رو چند سال پیش طی کردن …

از هادی به ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ژئو

ممنون ژئو جان، اتّفاقاً من هم همینطور فکر میکردم،
البته من از استادهای ارشدم میپرسم ببینم اگه با استادهای دانشگاههای دیگه آشنایی داشته باشند تا سلامشون رو برسونم وگرنه من که نمیتونم سفته بسم الله بروم پیش یه استادی که تا حالا کوچکترین آشنایی باهاش نداشتم.

مخلصم.

ژئو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۰۲ ب٫ظ

هادی جان ما بیشتر…

سلامتی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۱۲ ق٫ظ

سلام بر پیام خان. با رتبه ۳۶ و ظرفیت روزانه ۴۳ نفر کجاها میشه رفت مصاحبه؟ دانشگاههای تهران ۱۹ نفر اصفهان ۳ نفر بقیه جاها که رشته مارو میخوان زنحان سبزوار لرستان زاهدان

payam
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  سلامتی

در همان ۴ شهرستانی که نوشتید دعوت میشید