جذب دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه شهید بهشتی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه شهید بهشتی  از  بین دانش‌آموختگان و دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی‌ارشد برای نیم‌ سال اول سال تحصیلی 94-93 در دوره دکتری بدون آزمون، دانشجو می‌پذیرد.

تاریخ های مهم:

ثبت نام اینترنتی: 06/03/93 لغایت 30/03/93.
زمان تقریبی اعلام نتایج اولیه توسط دانشگاه: مرداد 93.
نتایج تکمیل ظرفیت پذیرش از میان تقاضاهای ارائه شده در مهلت فوق: مرداد 93.
اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور: شهریور 93.

مهمترین شرایط لازم:

دانشجویان یا دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد که به لحاظ میانگین کل دروس مربوط به آن دوره، بدون احتساب نمره پایان‌نامه (مشروط بر دفاع از پایان‌نامه حداقل با درجه بسیار خوب) جزء بیست درصد برتر دانشجویان یا دانش­آموختگان هم‌رشته و هم‌ورودی خود هستند؛
اکتساب حداقل 70 امتیاز از مجموع مواد مندرج در جداول ارزشیابی داوطلبان دکتری بدون آزمون؛
اتمام تحصیلات دوره کارشناسی ارشد حداکثر تا تاریخ 31/6/93؛
متقاضی باید در زمان ارائه درخواست حداکثر 30 سال سن داشته باشد.
متقاضی می­بایست در دوره کارشناسی ارشد، صرفاً در یکی از دانشگاه­های گروه “الف” وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (به شرح زیر) مشغول به تحصیل بوده یا از آن دانشگاه­ها  دانش­آموخته شده باشد؛

دانشگاه­های شهید بهشتی، اصفهان، الزهرا (س)، تبریز، تربیت مدرس، تربیت معلم تهران (خوارزمی)، تهران، شیراز، صنعتی اصفهان، صنعتی امیرکبیر، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، علم و صنعت ایران، فردوسی مشهد، هنر تهران (کرج).

توجه: جهت اطلاع کامل از شرایط لازم، به داوطلبان توصیه می شود دستورالعمل اجرایی دانشگاه (موجود بر روی تارنمای مدیریت استعدادهای درخشان) را به دقت مطالعه نمایند.

نحوه ثبت نام:

متقاضی باید در مهلت مقرر از طریق نشانی اینترنتی https://golestan.sbu.ac.ir (موجود بر روی تارنمای دفتر) به صورت اینترنتی ثبت نام و مدارک لازم را در سامانه بارگذاری نماید.
مدارک بارگذاری شده بایستی به فرمت الکترونیکی PDF بوده و حداکثر دارای حجم 250 KB برای هر فایل باشد.
لازم است کد رهگیری  را برای پیگیری های بعدی به دقت نگهداری و یادداشت نمایید.

مدارک الکترونیکی لازم برای ثبت نام اینترنتی (مدارک به فرمت PDF. بدیل شده  و بارگذاری می شوند):

یک قطعه عکس الکترونیکی به فرمت JPG. با حداکثر حجم 100KB؛
گواهی 20 درصد برتر مربوط به میانگین کل نمرات دروس دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب نمره پایان­نامه در قالب کاربرگ شماره 14 یا 15 حسب مورد، موجود بر روی تارنمای دفتر؛
گواهی اتمام پایان­نامه کارشناسی ارشد با درجه حداقل بسیار خوب؛
ریز نمرات دوره کارشناسی به فرمت PDF. به صورت یک فایل یکپارچه؛
ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد به فرمت PDF. به صورت یک فایل یکپارچه؛
گواهی زبان مورد قبول مطابق دستورالعمل اجرایی دانشگاه ( این امکان فراهم شده تا در صورت تایید علمی، داوطلب حداکثر تا هنگام ثبت نام، مدرک زبان خود را ارائه نماید، در غیر اینصورت پذیرش دانشجو لغو خواهد شد)؛
مشخصات تفصیلی از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی (CV) در قالب کاربرگ شماره 9 (موجود بر روی تارنمای دفتر)؛
​مبلغ ثبت نام 1000000 ریال، قابل پرداخت از طریق سامانه جامع دانشگاهی؛

(توجه: پرداخت وجه ثبت نام از طریق سامانه e-Banking موجود بر روی صفحه اصلی دانشگاه به هیچ وجه قابل قبول نیست.)

مدارک فیزیکی برای روز مصاحبه (این مدارک به صورت فیزیکی به هیأت محترم داوران تحویل داده می­شوند):

کلیه مدارک مربوط به سوابق و فعالیت­های آموزشی و پژوهشی (مقالات، گواهی اتمام طرح های پژوهشی، ریز نمرات، افتخارات، …) مرتبط با بندهای دستورالعمل اجرایی ؛
کاربرگ درخواست پذیرش در دوره دکتری بدون آزمون (در قالب کاربرگ شماره 4، موجود بر روی تارنمای دفتر) ؛
حداقل دو عدد توصیه نامه که یکی از آنها بایستی توسط استاد راهنمای دوره کارشناسی ارشد متقاضی تکمیل شود (در قالب کاربرگ شماره 8 موجود بر روی تارنمای دفتر که به صورت پاکت در بسته و امضاء شده توسط دانشجو به هیأت محترم داوران تحویل داده می­شود) ؛

تذکرات مهم :

ثبت نام متقاضیان رشته­های دایر در پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور دانشگاه و دانشجویان مشغول به تحصیل در این پردیس، به صورت متمرکز از طریق همین فراخوان انجام می پذیرد ؛
پذیرفته شدگان علمی که هنوز دانش­آموخته نشده­اند، بایستی در زمان ثبت­نام، گواهی اتمام پایان نامه با درجه حداقل بسیار خوب را ارائه کنند. در صورت عدم ارائه گواهی­های مربوط، پذیرش اولیه آنها لغو خواهد شد ؛
متقاضیان واجد شرایط، در زمان مقرر، جهت مصاحبه علمی دعوت خواهند شد و مراتب از طریق پورتال مدیریت استعدادهای درخشان و سایت دانشکده/پژوهشکده­ها اطلاع رسانی خواهد گردید ؛
مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر ثبت نام اینترنتی نکرده باشند تحت هیچ عنوان بررسی نخواهد شد ؛
ارائه درخواست و دارا بودن شرایط به هیچ عنوان به منزله پذیرش قطعی نیست، بنا بر این به داوطلبان توصیه می شود مراحل و پیش نیازهای آزمون عادی ورود به دوره دکتری را نیز رعایت نمایند ؛
پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (سازمان سنجش آموزش کشور) خواهد بود ؛
وجه پرداختی بابت بررسی پرونده بوده و در صورت عدم پذیرش، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد ؛
موارد مرتبط با نظام وظیفه متقاضیانی که مورد پذیرش قرار می گیرند باید تا قبل از انجام ثبت نام توسط متقاضی مرتفع شود ؛
دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد‌ بایستی حداکثر تا پایان شهریورماه 93 دانش­آموخته شوند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

266 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پریا
تیر ۷, ۱۳۹۳ ۳:۳۲ ب٫ظ

دوستان اینکه چه کسانی دعوت به مصاحبه میشن رو مرداد اعلام میکنن؟

سمیرا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

بچه ها من نمیتونم هزینه رو واریز کنم. SSL ارور میده. کسی میدونه راه دیگه ای هم داره یا نه؟

کمککککککککککککک
خرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۴ ب٫ظ

بچه ها لطفا کمک کنید
من مدارک اجباری رو ارسال کردم و وقتی میخوام گواهی انجام ثبت نام رو بگیرم میگه مراحل ارسال مدارک تکمیل نشده
چه کار کنم؟

شادی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۶:۴۳ ب٫ظ

برای منم همین مشکل پیش اومده باید چه کار کنم؟

شیما
خرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

سلام کاربرگ توصیه نامه رو هم در قسمت کاربرگ ۱۴ و هم ۱۵ بارگذاری کنید.

شیما
خرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

معذرت می خوام منظورم گواهی رتبه بود!

شادی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

واقعا ممنونم شیما جان موفق باشی

مرمر
خرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۸:۴۶ ق٫ظ

سلام بچه ها قضیه دانشگاه تهران چیه که میگید پارسال پول گرفته ولی دعوت به مصاحبه نکرده؟ یعنی ممکنه دعوت به مصاحبه نشیم؟ چرا؟
در ضمن منم ارشد دانشگاه تهران بودم. بهمون گواهی رتبه نمیدن. نمیدونم باید چی کار کنیم؟ به کی بگیم؟

فارغ التحصیل دانشگاه تهران
خرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  مرمر

سلام من هم با دانشگاه تهران همین مشکل رو دارم، شما با مدیر گروه شهید بهشتی تو رشته ای که می خواهید تقاضا بدین صحبت کنین و مشکل رو بگین شاید کمکتون کردن. موفق باشید

عسل
خرداد ۱۹, ۱۳۹۳ ۴:۳۶ ب٫ظ

دوستان مقاله باید چاپ بشه یا اکسپت کافیه؟

مرمر
خرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

مثل اینکه فقط دانشگاه تهران شرط یک مقاله چاپ شده رو داره. بقیه دانشگاه ها اکسپت رو قبول میکنن.

عسل
خرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مرمر

اتفاقا من دانشگاه تهران هم میخوام شرکت کنم اما دانشکده روانشناسی هیچ اطلاعیه ای در مورد شرایط استعداد درخشان نزده تلفنم جواب نمیدن اصن موندم چیکار کنم

ناشناس
خرداد ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۰۶ ق٫ظ

سلام
یک سوال دارم
یعنی اگر کسی در سی وی که میفرسته هیچ مقاله ای نداشته باشه دفتر استعداد درخشان اصلا پروندشو به دانشکده نمیفرسته؟

samira
خرداد ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۰۳ ق٫ظ

سلام
دوستان یک سوال دارم
یعنی اگر کسی در سی وی که میفرسته هیچ مقاله ای نداشته باشه دفتر استعداد درخشان اصلا پروندشو به دانشکده ارسال نمیکنه؟

نسترن
خرداد ۱۵, ۱۳۹۳ ۱:۵۳ ب٫ظ

من خودم ترم۲ دانشجوی بهشتی هستم.شاگرد اول کلاس.از خودم تعریف نباشه تو کلاس هم از همه فعالترم و هم خیلی بهتر از دیگران مسئله حل می کنم.
حالا هم دارم روی چند ایده مقاله ای کار می کنم و پایان نامه رو با اینکه استاد گفت خیلی سخته و …. ظرف ۳ ماه تموم کردم.در صورتیکه بچه ها هنوز اندر خم اول موندن!!!
سال دیگه شرط سنی برای من هم اعمال میشه و من هم نمی تونم وارد دکترا بشم!آخه چرا؟؟
اونوقت باید شاهد باشم که بچه های دیگه که استعدادشون کمتره می تونن دکترا بخونن.
مگه ۵ سال تفاوت چه کولاکی بر پا می کنه؟؟؟؟

شیمی آلی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

سلام
من از طریق ازمون برای مصاحبه دانشگاه بهشتی دعوت شدم و برای مصاحبه امدم ولی سوال زیادی نپرسیدن و مدرکی هم ازم تحویل نگرفتن. انتخاب اول هم بود نمیدونم احتمالا نپذیرفتنم چه جوری میتونم از امتیاز مصاحبه ام مطلع شوم؟
خیلی استرس دارم چون قبلس هم با هیچ استادی صحبت نکردم

فارغ التحصیل آذر 90
خرداد ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

سلام بچه ها
فارغ التحصیل آذر ۹۰ می تونه ثبت نام کنه؟ مرسیییییییییییییییی

رزانا
خرداد ۱۴, ۱۳۹۳ ۴:۳۶ ب٫ظ

سلام
من رشته ی ارشدم مشاوره بوده. کسی میدونه میتونم از طریق استعداد درخشان برای رشته های روانشناسی این دانشگاه اقدام کنم؟ آخه بهشتی برای مشاوره دکترا نداره
ممنون میشم اگر کسی اطلاعی داره راهنماییم کنه.

شیما
خرداد ۱۴, ۱۳۹۳ ۲:۵۱ ب٫ظ

سلام دوستان کسی میدونه چه جوری باید تو دو تا گرایش توی سایت بهشتی ثبت نام کرد؟

ناشناس
خرداد ۱۳, ۱۳۹۳ ۴:۵۶ ب٫ظ

سلام دوستان. در مورد شرایط سنی که آیین نامه در حال تدوین در سال آینده هم این شرطو داره. بهشتی با وزارت علوم در ارتباطه و خلاف نظر اونا نمیزاره .

حسابدار
خرداد ۱۳, ۱۳۹۳ ۳:۳۴ ب٫ظ

بچه های حسابداری از رزومشون بگن

دانشگاه تهرانی
خرداد ۱۲, ۱۳۹۳ ۲:۴۷ ب٫ظ

دانشکده فنی گواهی رتبه نمیده!! چی کار باید کرد؟

فارغ التحصیل تهران
خرداد ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۰۰ ق٫ظ

سلام
با دانشکده ی شهید بهشتی (اگه فنی هستین پردیس فنی عباسپور) با مدیر گروه رشته ای که میخواین برین صحبت کنین شاید اونا بتونن راهنمایی تون کنن.

مریم
خرداد ۱۱, ۱۳۹۳ ۲:۴۵ ق٫ظ

سلام دوستان خواهش میکنم جوابم رو بدین … ایا این فراخوان شهید بهشتی واسه رشته های علوم تربیتی هم هست از کجا میتونم لیست رشته ها را ببینم ؟؟ مرسی از کمکتون

مهدی
خرداد ۱۱, ۱۳۹۳ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم
فارغ التحصیل دانشگاه تهران
خرداد ۱۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

سلام
من فارغ التحصیل دانشگاه تهران هستم و می دونم رتبه اول رو چه با پایان نامه په بدون اون دارم ولی امروز که رفتم اداره تحصیلات تکمیلی خانم علیزاده فرمودن!!! که ما این گواهی بدون نمره پایان نامه رو به هیچ وجه صادر نمی کنیم، حالا من باید چی کار کنم؟؟؟؟
لطفا اگه کسی شرایط مشابه رو داره بگه شاید چند تا دست صدا داشته باشه!

شیما
خرداد ۱۱, ۱۳۹۳ ۳:۰۳ ب٫ظ

سلام من دانشگاه تهران نیستم، ولی همین مشکل رو با دانشگاهم داشتم. بالاخره مجبورشون کردم با خود دفتر استعداد بهشتی تماس بگیرن تا زیر بار رفتن گواهی رتبه بدون پایان نامه رو بهم بدن.

فارغ التحصیل دانشگاه تهران
خرداد ۱۱, ۱۳۹۳ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

خیلی ممنون از پاسخ تون
تلاشم رو می کنم ولی دانشگاه تهران با این قوانین من درآوردی اش دیگه مونده اعلام استقلال کنه!!! اصلا به حرف دانشجو گوش نمی دن

شیما
خرداد ۱۱, ۱۳۹۳ ۷:۵۳ ب٫ظ

خواهش می کنم. امیدوارم موفق باشید منم اشکم در اومد ولی بالاخره این قدر رفتم و اومدم راضیشون کردم. اگه دانشگاه تهران آموزشش مراجعه کننده هایی غیر از شما هم داشته باشه کارتون راحتتر میشه.

سوال
خرداد ۱۰, ۱۳۹۳ ۳:۴۰ ب٫ظ

سلام بهشتی نوشته
هنگام ثبیت نام مدرک زبان که ۸۰ درصد حداقل نمره قابل قبول باشه باید داشته باشین
منظورش همین ۳۰ خرداد هست؟

مهندس
خرداد ۱۰, ۱۳۹۳ ۲:۴۶ ق٫ظ

سلام.خواهش می کنم جواب بدین.من باپایان نامم جزئ ۲۰ درصد برتر میشم.نمره پایان نامم هم ۱۹ هست که درجه عالی میشه. آیا میتونم شرکت کنم؟
اگه بدون نمره پایان نامه جزئ ۲۰ درصد برتر نباشم ولی نفراتی که از من برتر هستم توی ورودی خودمون نخان از طریق استعداد درخشان برن دکترا آیا من میتونم به جای اونا برم یا نه؟

به مهندس
خرداد ۱۰, ۱۳۹۳ ۹:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

نه اینطور نیست که بتونید جای کسی برید باید شرایط رو داشته باشی اینو مطمءنم. یعنی بدون پایانامه جزء۲۰%باشین.

فاطمه
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

با سلام. رشته هاش چیه؟؟؟
من نمی دونم این همه دعوا برای چیه؟ اونم برای قشری که ادعای استعداد درخشان بودن دارن؟ بابا مگه شهید بهشتی تنها دانشگاه این کشوره که استعداد درخشان برمی داره؟ اونهایی که شرایطو ندارن برن یک دانشگاه دیگه که شرایطش به اونها می خوره درخواست بدن. واقعا نمی فهمم این جنگ و جدال برای چیه؟ خوب این دانشگاه شرایطش اینه دیگه. بهتر ز دانشگاه تهرانه که پارسال کلییییییی صد هزار تومان گرفت بدون اینکه یک نفر به مصاحبه دعوت کنه و همش الکی بود. این بهتره دیگه الکی پول نمی ریزید به حساب داشنگاه. من ارشدمو علامه بودم و جز بند الف میشم. اینم قبول دارم که رتبه های بالاتر اکنکور ارشد اومدن دانشگاه های بهتر و حتما سطح علمی شون بالاتر بوده ولی در مقطع ارشد بین دانشگاه ها هیج تفاوتی نیست. اینو با توجه به پرس و جوهایی که از دانشجویان مختلف دانشگاه های مختلف کردم می گم که همهشون یک نوعی از دانشگاه خودشون می نالند.چه اونی که مثل من الفی بوده چه اونای دیگه. هر کی تحقیق و تلاش بیشتری بکنه اون موفقه حالا تو هر دانشگاهی. موافق این شرط و شرط سنی نیستم ولی میگم برای چی دعوا می کنید برید یک دانشگاه دیگه درخواست بدید….به نظرم کار بهششتی شجاعانه بوده که الکی پول نگرفته و همین الان تکلیف خیلی هار ا مشخص کرده.
تمام…

حسابداری
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

دوستان کسی می دونه دانشگاه ما رتبه رو تایید نمی کنه چون دفاع نکردیم از پایان نامه ، تکلیفمون چیه ؟

پاسخ
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

از کدام دانشگاه هستین؟

حسابداری
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  پاسخ

تهران

samira
خرداد ۱۰, ۱۳۹۳ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

باید ثبت نام اولیشو انجام بدین که بتونین ببینین

ارمان
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۴ ق٫ظ

دانشگاه ها کمبود بودجه دارن و با اسم استعداد درخشان کمبوداشونو جبران می کنند. مثل استخدامی های اداره جات

بهشتی
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۵:۳۶ ب٫ظ

خدمت همه شماهایی که به بهشتی اعتراض کردید و بعضا توهین کردید سلام
لطفا برین فراخوان دانشگاه تهران رو بخونین تا بفهمین بهشتی چقدر به فکر دانشجوها بوده و قصدش از فیلتر فقط این بوده که عده ای پول الکی ندن

حقوق بین المللfaize
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۲:۵۹ ب٫ظ

اول تکلیف اونایی که ازمون دادن رو مشخص کنن بعد…… پس چی شد جوابشون فقط بلدن پول بگیرن

امیر علی
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱:۲۴ ب٫ظ

بجه ها همکاری کنین

دانشجوی دکتری ب
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر علی

من خودم تهرانیم اما شهرستان قبول شدم دانشگاه بند ب منم ایمیل میزنم به مسئولین این قضیه نباید مد بشه وگرنه ماها واقعا الاف محسوب میشم در آینده

دانشجوی بهشتی
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیر علی

سلام به همه.من دانشجوی ارشد بهشتی ام/ با اطمینان خدمت همه عارض میشم که احتمال گرفتن دانشجویی از دانشگاههای دیگه حتی از شریف تقریبا صفره. تو رشته ما که خود صفره.فیزیک
خیالتون راحت کردم

ناشناس
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۵:۳۷ ب٫ظ

رشته منم همین طور معلومه کی رو میخان بگیرن
چون رشتم خاصه نمیتونم اسمشو بگم

یک همه پرسیه کلی
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

بگو جون من.شیمی معدنیه؟؟؟؟؟/

ناشناس
خرداد ۱۰, ۱۳۹۳ ۳:۲۹ ب٫ظ

نه شیمی نیست

ناراحت
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر علی

چطوری خب؟؟؟؟؟؟

معترضان ایمیل بزنند به این آدرس تا درست بشه
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱:۲۱ ب٫ظ

من با یکی از مسولان وزارت صحبت کردم وایشون گفت شما تنها کاری که میتونید بکنید که از این شرایطی که دانشگاهها ایجاد کردن رها بشید اعلام اعتراض به سایت وزارت علومه که مسیولین مجبور به پاسخگویی بشن.توروخدا این یه بارونشینین تماشا کنین یه نفرم یه نفره!!ایمیل آقای نوه ابراهیمم که مسیول استعداد درخشان وزارته رو از تو اینترنت گیر بیارین.

ایمیل نوه ابراهیم
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱:۳۵ ب٫ظ

کسی داره ایمیل این شخصو؟

شیما
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۲:۱۰ ب٫ظ
محمد
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

سلام

لطفا جواب بدید
اونایی که شهریور ۹۰ دفاع کردندٰ واقعا نمی تونن شرکت کنند؟؟؟؟

معترضان ایمیل بزنند به این آدرس تا درست بشه
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نه

به همه دو دل ها
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

با این مسیله پیش اومده ومشخص شدن دانشگاههای بند الف من ۵جادعوت شدم اما۳جاش تو بند الف نیست!!!میترسم برم مصاحبه قبول شم کلی ام کلی وقی وهزینه آخرشم بیان بگن بند الفی نیستی من تاحالا شک داشتم اماالان مطمین شدم باید یه سال دیگه بخونم.ارزششوداره ظاهراکه بندالفی باشی!

به همه دو دل ها************************************************
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

با این مسیله پیش اومده ومشخص شدن دانشگاههای بند الف من ۵جادعوت شدم اما۳جاش تو بند الف نیست!!!میترسم برم مصاحبه قبول شم کلی ام کلی وقی وهزینه آخرشم بیان بگن بند الفی نیستی من تاحالا شک داشتم اماالان مطمین شدم باید یه سال دیگه بخونم.ارزششوداره ظاهراکه بندالفی باشی!!!!!!!!!!!!۱

آناهیتا
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

بچه هایی که میل میزنین لطفا بگین
این شرط معدل بدون نمره پایان نامه رو بردارن
و با پایان نامه اش کنن تا منم بتونم شرکت کنم
لطفا بچه ها کمکم کنید

مشکل اصلی سکوت به تصمیمات وزارت هست
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  آناهیتا

مشکل اصلی اینجاست که هیشکی به وزارت علوم کار نداره.اگه همه به جای اعتراض به دانشگاهها به عامل اصلی این مسایل یعنی وزارت علوم اعتراض می کردن که جرا دانشگاهها اینقدر متفاوت به قضیه نگاه می کنن این.وری نمی شد.همه باید قبول کنن که مقصر سکوت خود ماست

مینا
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

منم موافقم با اختیار دادن بدون نظارت به دانشگاهها این همه دانشجو رو سردرگم کردند. حداقل به دانشگاهها اعلام می کردن که همه ی شرایط خودشون رو تا آبان اعلام کنند که کسانی که شامل آیین نامه ها نمیشن کنکور بدن.

معترضان ایمیل بزنند به این آدرس تا درست بشه
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

درسته باید پیگیری کرد هر پند خیلی دیره

امیر علی
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱:۲۳ ب٫ظ

بپه ها همکاری کنن به نوه ابراهیم ووزارت ایمیل بزنن.شاید معجزه های شد

شیما
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

بچه ها لطفا همکاری کنید. الان فقط مشکل دانشگاه الف یا ب نیست. اگه یک نگاه به فراخوان دانشگاههای تهران بندازید می بینید خیلی از دانشجویانی که تا دیروز تو همین دانشگاهها استعداد درخشان محسوب می شدند هم با تصمیمات ناگهانی دانشگاهها به مشکل برخوردند. حداقل بذارید حرفمون رو زده باشیم.

علی اصغر
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۴ ق٫ظ

با سلام و احترام
بنده دارای دو مدرک ارشد هستم(حوزوی و دانشگاهی – از همین دانشگاه شهید بهشتی) و دارای شرایط استعداد درخشان. امّا سن بنده ۳۲ سال است! ولی مسئول دانشکده می گوید از نظر ما مشکلی نیست در جذب شما.
با این وجود مشکل بنده مرتفع خواهد شد؟ (لطفا پاسخ دهید متشکرم)

به همه دو دل ها
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی اصغر

نه چون این مسیله به دفتر اسعداد درخشان بستگی داره واول اون فیلتر مدکنن بعد میره پایین(دانشکدت)

لیلا
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱:۴۷ ب٫ظ

دقیقا اول دفتر استعداد پروندهها رو بررسی میکنه و هر کدوم که مخالف بندهای آیین نامه باشه رو کنار میگذاره و نمیفرسته به دانشکده،

زهرا
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی اصغر

به نظر من باید با دکتر صدوقی مسوول دفتر استعدادهای درخشان حتما صحبت کنید
منم مثل شما کارشناسی و ارشدم بهشتیه رتبه اول هیچ دانشگاهی شرط سنی نداره جز بهشتی من که میخام برم دفتر باهاشون صحبت کنم مگه میشه برای علم آموزی شرط سنی گذاشت؟

به سینای مغرور
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۹ ق٫ظ

ببین آقا سینا من به خاطر شرط سنی اصلا نمیتونم شرکت کنم. خودمم لیسانسم دانشگاه الف بود بله قبول دارم دانشگاه الف از خیلی لحاظ ها بهترن ولی تفاوتی بین دانشجوهای دانشگاهای الف و …نمیدونم چون اگه دانشجو پر تلاش باشه ربطی به الف و ب نداره.من تو رشته خودم یک موضوع مشابه با یک دانشجو در دانشگاه الف کار کردیم ولی در نهایت کسی که کار رو تموم کرد من بودم که در دانشگاه ب بودم و اون دانشجو در دانشگاه الف نصفه کاره دفاع کرد که اگه دانشگاه ما بود اجازه دفاع بهش داده نمیشد.کار من شد ۲تا isi ولی کار اون یه همایشی داخلی.از لحاظ سواد هم نصف سواد منو نداشت اینو خودشم اقرار میکرد.در هر صورت این حرفای شما خیلی قدیمی شده این حرفا مربوط به زمانی بود که همه چی تهران بود ولی الان اینجوری نیست عصر ارتباطاته اگه دانشجو بخواد میتونه از بهترین های دنیا پیش بیفته و این ربطی به دانشگاه نداره. اینقدر غرور بیجا نداشته باش همون شریفتون هم یه زمانی ارج و قرب داشت نه الان که…

معترضان ایمیل بزنند به این آدرس تا درست بشه
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱:۲۸ ب٫ظ

لایک

سینا
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۴:۲۴ ب٫ظ

“اگه دانشجو بخواد میتونه از بهترین های دنیا پیش بیفته و این ربطی به دانشگاه نداره”
پس مثل بقیه امتحان دکتری بدید و از بقیه پیش بیفتید!

به سینا
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

معلومه که از طریق آزمون اقدام کردم و ایشالا قبولم . علاوه بر شرط سنی اصلا بهشتی رشته ی منو نداره فقط ارشدشو داره اونم یه چندسالیه که آورده و رتبه بهشتی در رشته ی ما از خیلی دانشگاهای دیگه مثل فردوسی، تبریز و اصفهان پایین تره البته گفتم در ارشد. دکتری اصلا نداره …تو سایت نظرات رو دیدم و نتونستم مقابل نظرات کسانی مثل شما ساکت باشم. هرکس تو این صفحه نظری میده لزوما نمیحواد بهشتی امتحان بده. خیالت راحت ما از طریق آزمون میریم بدون آزمون مال تو. در ضمن اینم بگم که خیلیا که حتی رتبه های خیلی تاپ هم دارند باز هم برا بدون آزمون اقدام میکنن تا شانس قبولیشون رک افزایش بدن و این به این معنی نیست که هرکس بدون آزمون شرکت میکنه نمیتونه از طریق امتحان قبول شه

سمیرا
خرداد ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  به سینا

هیچ دانشگاهی در ایران وجود نداره که همه رشته ها رو داشته باشه و در همه آن ها رو اول باشه
لطفا قبل از نظر کمی تامل کنید

دانشگاه الف!!!!!
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۳ ق٫ظ

با سلام با این شرط عملا این دانشگاه به دانشگاه های دیگه، سطح علمی اون و دانشجویان مشغول بی احترامی میکنه!!!!!! خیلی متاسفم

چه رشته هایی می گیره؟؟؟؟؟؟!!!!
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۰:۲۷ ق٫ظ

سلام
دوستان شما می دونید چه رشته هایی می گیره؟

رشته زبان انگلیسی اصلا نیست؟؟؟؟

چه بدبخت شدیم ما!!!!!

مگه نه اینکه باید تمام رشته هایی که امسال از طریق ازمون میگیره از طریق بدون ازمون هم بگیره؟؟؟
ای خدا!!!

حسابداری
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۰:۴۱ ق٫ظ

آره حسابداریم نزده :(

لیلا به سینا و تمامی دوستان موافق شرایط شهید بهشتی
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

سلام انقدر مغرور نباشید، خوبه آدم یه کمی هم فکر کنه خودشو جای دیگران بگذاره، الان شما بگید یکی با هزارتا کلاس کنکور و زندگی در پایتخت بالاخره با امکانات خوب و …واز بچگی کلاس زبان و کل خانواده بسیج، که این آقا کنکور قبول بشه، رتبش اصلاً کنکور سراسری عالی، بره شریف، یکی دیگه اصلاً شرایطشو نداشته که برای کنکور بخونه، بعد دیپلم یه مدت بره سرکار تا پول دربیاره بعد اومده ادامه تحصیل داده، نرفته دانشگاه الف اما دانشگاه ب بوده با معدل خوب کارشناسی رو تموم کرده بعد ارشدش هم دانشگاه “ب” بوده، از مهر همون سالی که ارشد قبول شد پایان نامش رو با استاد راهنماش اکی میکنه و قبل از تصویب پروپوزال میره داخل آزمایشگاه کار میکنه فول تایم حتی تابستان به دور از خانواده، محل تحصیلش میمونه تمام تابستان، شش ماه شش ماه نرفته خونه و تمام هزینه های آزمایشگاه رو خودش پرداخت میکنه با پول خودش نه با پول جیب مبارک پدرش، با بهترین نمرات و بهترین دفاع و بهترین مقالات آی اس آی فارغ التحصیل میشه، شما بگو الان کی استعداد درخشانه؟ استعداد درخشان یعنی اینکه بدون امکانات بهترین بازدهی بهترین ایده و بهترین نوآوری، چرا باید الان نفر دوم که این همه تلاش کرده محروم بشه؟ چون مرفه بی درد نبوده؟ خوب اگه دانشگاه شهید بهشتی راست میگه ، مثل همه دانشگاهها رتبه اول ها رو با حداقل مقاله اولیه دعوت به مصاحبه کنه، هر دوی این دو نفر بیان روز مصاحبه، اونجا اساتید طبق جدول ا متیاز بدن، هر کی… ادامه نظر»

دانشجوی خواجه نصیر مخابرات سیستم
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

موافقم

جعفر
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۰:۴۹ ق٫ظ

اولا اینکه میگی تهرانیه کلاس کنکور میره و اینها و میاد یه دانشگاه خوب و انگار داره حق بقیه رو ضایع میکنه خداوکیلی برو نگاه کن ببین توی دانشگاههای خوب چقدر تهرانی هستن اصلا فکر کنم به بیست درصد هم نرسه تعدادشون

دوم اینکه این دانشجویی که شما گفتین چی شده فقط بعد قبولی ارشدش توی یه دانشگاه گروه ب موفق بوده چرا تو کنکور سراسری و ارشد به خودش نیومده جای بهتری قبول بشه

به نظرم کسی که توی دانشگاه شهرستان قبول میشه باید از همون اول روی استعداد درخشان برای دانشگاههای تهران حساب نکنه بخونه برا کنکور

بهشتی
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۵ ق٫ظ

منم بهشتی خوندم ولی از سختی های که نوشتی من بیشتر داشتم
چون واقها دانشگاه بهشتی برای سر کار رفتن دانشحوهاش هم اذیت میکنه
کلاس ها رو در طول هفته پخش میکنه اگه استادی بفهمه دانشجوی کارشناسی و یا ارشدش سر کار میره بیشتر رو درساش حساس میشه

ناشناس
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

چرا فکر کردین بچه های دانشگاه الف مقال ندارن طبق جدول۱؟
در ضمن این استادها هستن که میتونن تشخیص بدن مقاله واقعی و مقاله آبکی رو
لابد شما هم ۳۰ تا ای اس ای دارین؟!

ریاضی محض
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۸:۱۳ ب٫ظ

سلام
این دیگه چه مدل شرایطیه!!!
این همه فیلتر واسه چیه؟ نخواستیم اصلا!!!

لیلا- اعتراض بی جواب نمیمونه
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۴:۳۶ ب٫ظ

بچه هایی که به دانشگاه الف اعتراض دارید، خواهش میکنم موقعی که ایمیل میزنید بنویسید محدودیت سنی رو هم بردارند، من فقط با یه سال اختلاف نمیتونم شرکت کنم، خوب برای بعضی ها شرایط مهیا نبوده که پشت سر هم درس بخونن الان چرا باید با اینکه رزومه دوران ارشدشون خوبه محروم بشن؟

خداخیرتون بده، براتون موفقیت رو آرزومندم.

ناشناس
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۷ ق٫ظ

یک شخص سی ساله با رزومه خوب نباید با شخص بیست و چنج ساله بدون رزومه مقایسه بشه
بی انصافی کامل در حق جوونتراست

لیلا
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

چه ربطی داره اگه آدم سی ساله شونصد سال از فارغ التحصیلیش گذشته باشه حرفتون درسته اما اگه مثل آدم بیست و پنج ساله تازه درسش تموم شده باشه و رزومش هم از دوران ارشدش باشه چرا باید محروم بشه؟

زهرا
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱:۲۲ ب٫ظ

بنظرم شمام دست رو دست نذار حداقل یه زنگ که به مسوول استعدادهای درخشان بزن شمارش تو سایته اگه تعداد زیاد باشه شاید شرط سنی رو بردارن

لیلا
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

من قبل از تصویب آیین نامه به همه مسئولین ایمیل زدم اتفاقا جواب دادن، گفتن آیین نامه در حال تصویب است به زودی اعلام خواهد شد.
چون اطلاعیه سال قبل و دیدم شرایط سنی داشت، پیش دستی کردم که مثلا بگم به این قضیه خیلی ها اعتراض دارن، حالا نه اینکه محدودیت سنی رو بر نداشتن محدودیت دانشگاهی رو هم بهش اضافه کردن!

دانشجوی بهشتی
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۴:۰۳ ب٫ظ

به نظرم کسب هفتاد امتیاز خیلی سخته ولی خوشبختانه این امتیازها رو گروه مصاحبه کننده یعنی همون استادی که قراره باهاش کار کنید میده، اون اگه از شما خوشش بیاد با دست و دل بازی نمره میده طوری که قبول بشین
توی مصاحبه نظر شخصی استاد خیلی مهمه ممکنه اگه شما خوب هم کار کرده باشین، ولی استاد احساس کنه به زمینه کاری اون علاقه ای ندارین نمره خوبی نده
بعضی ازاستادها اگه ببینن خوب کار کردین و توی زمینه اونهم نیستین ممکنه خوششون بیاد پیش خودش بگه این میاد خودش کارشو میکنه و مزاحم من هم نمیشه و برام مقاله مینویسه
در هر حال بهتره قبل از اینکه بیاین مصاحبه برین چند تا از مقالات استادو بخونین ببینین چیا کار کرده تا اگه بحثش شد بگین من یه اطلاعاتی هم از فلان موضوعات دارم و علاقه مندم

افشین
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۸:۰۸ ق٫ظ

بنده خدا رو شکر تمامی شرایط را دارم اما نمیتونم وارد سامانه بشم خواهشا راهنمایی کنید مدیر عزیز سایت.
سپاس

حسابداری
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  افشین

یعنی الان حسابداری نمی گیره ؟ الکی این همه مدت منتظر بودیم ؟؟؟

samira
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  افشین

سلام از طریق سیستم گلستان شهید بهشتی وارد بشید
سپس ثبت نام اولیه را انجام بدید
با کد رهگیری که در یافت می کنید دیگه براحتی می توانید وارد شوید

به همه دوستان
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۳:۲۱ ق٫ظ

سلام. دوستان عزیز زیاد خودتان رو اذیت نکنید. شماها جدول هایی که برای کسب امتیاز در اطلاعیه گذاشته اند را دیده اید؟ پنجاه امتیاز آن مربوط به چیزهایی است که کاملاً شخصی هستند و هر استادی هر نمره ای که دوست دارد می تواند به هرکس بدهد (مثلاً وسعت نظر یا توانایی فن بیان)؛ بنابراین اگر کمی منطقی به آن نگاه کنید متوجه می شوید که حتی اگر اخترع، مقاله زیاد و کتاب هم داشته باشید استادان مصاحبه کننده می توانند به اندازه ای از آن پنجاه امتیاز به شما کم بدهند تا نمره کل امتیازتان از دانشجوی خودشان کمتر شود و در نتیجه دانشجوی خودشان را قبول کنند. من در یکی از پژوهشکده های تهران به صورت روزانه ارشدم را خواندم آخه کی گفته پژوهشگاه شیمی، زلزله شناسی یا زمین شناسی درجه الف نیستند؟! فارغ التحصیلان این پژوهشگاه ها هم تئوری شان قوی است و هم عملی. لطفاً به سایت شهید بهشتی مراجعه کنید و اسامی قبول شدگان دکتری بدون آزمون پارسال را دانلود نمایید، اسامی آنها را در گوگل سرچ کنید ۹۵ درصد آنها دانشجوی خودشان هستند. این خیلی بی انصافی است امّا کاملاً منطقیه چون همه استادان دوره ی کارشناسی ارشد دوست دارند در دوره ی دکتری با کسانی کار کنند که از قبل آنها را می شناسند و تلاش و پشتکار آنها را دیده اند. استاد راهنمای من که می گفت اگر ما دکتری می گرفتیم قطعاً به غیر از تو به کس دیگه ای فکر نمی کردیم. نکته دیگر اینکه دانشگاه شهید بهشتی شرط معدل… ادامه نظر»

samira
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۸ ق٫ظ

سلام ب ولی به نظرم تمام دانشگاهها این طور است

ناشناس
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۰:۳۷ ق٫ظ

سلام دوستان
برای همه ی شما بزرگواران آرزوی توفیق و موفقیت را دارم.
مگذارید دکترا گرفتن و یا به دکترا رسیدن سبب شود اخلاق را در زندگی تان فراموش کنید.
جدالی که در این پست ها و تاپیک ها صورت گرفته است درخور یک انسان تحصیلکرده نمی باشد.
افتادگی آموز اگر طالب فیضی
هرگز نرسد آب زمینی که بلند است

حق نگهدارتان.

ممنون دوست عزیز
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

دوست عزیز
کاملا با شما موافقم
موفق باشید

٢٠٪
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۰ ب٫ظ

چجوری باید اینکه آیا جزء بیست درصد برتر هستیم یا نه رو محاسبه کنیم!من شاگرد ۵ بودم بین ٢١ نفر

شیما
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ٢٠٪

دوست عزیز من پرسیدم با تقریب اضافی حساب می شه.

زهرا
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

یعنی چجوری؟!

شیما
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

یعنی به سمت عدد بالاتر گردش می کنن. شما می تونید شرکت کنید.

٢٠٪
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

ممنون دوست گلم از پاسخ گوییتون

لیلا- چقدر خوب که از اول گفتن کیا نیان.
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

سلام
من با یک سال اختلاف بخاطر محدودیت سنی نمیتونم شرکت کنم.
اما نمیدونم بچه ها چرا به جون همدیگه افتادین و میخواهین به همدیگه ثابت کنید که استعداد درخشان کیه؟
واقعا بهتره یه کمی سنجیده حرف بزنیم خوب دانشگاه از اولش اومده گفته من فقط از دانشگاه الف پذیرش میکنم، خوب بود هممون الکی صدهزار تومن پول واریز میکردیم بعد میرفتیم مصاحبه و بعد اون همه پیگیری و تماس تلفن الکی بعد یه مدتی یه چندتایی کدملی میذاشتن توی سایت میگفتن اینا پذیرفته شدگان هستن، بعد کلی غصه میخوردیم که ما پذیرش نشدیم چرا؟؟ نهایتا باز دوباره کلی تحقیق میکردیم که اینی که کدملیشو گذاشتن رزومش چه جوریه؟ آخرش میفهمیدیم از دانشگاه الف بوده با یه مقاله علمی پژوهشی!!! حالا خوبه از اول تکلیف رو مشخص کردن.
بخدا برای رشته ما پارسال توی دانشگاه تربیت مدرس همین اتفاق افتاده بود.

فاطمه
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

منم با شما موافقم

شهید بهشتی-عباسپور-فقط دانشگاه تراز اول به سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

ماییکه اینجا بحث میکنیم دنبال فرستادن مدارک استعداد درخشان به بهشتی نیستیم بحث من جوگیری دانشگاهی بود من خودم دانشجوی دکتری دانشگاه تهران هستم که شما و این آیین نامه مارو قبول نداشتین…خیلی خنده داره بعضی حرفا هم واسه ما زور داره دیگه

دانشجوی بهشتی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

من خودم دانشجوی بهشتی هستم و تمام شرایط رو دارم الا شرط سنی که ۱ سال بیشتره ….. و البته چند رشته ای هستم و بالطبع این مزیت منه تا ضعفم !! به یاد ندارم هیج جای دنیا شرط سنی ملاک باشه!!!!!! سوال اینه که شرط سنی به چه دردشون میخوره … در بعضی رشته ها اتفاقا بهتره سن دانشجویان دکتری و تجربشون بیشتر باشه!۱

لیلا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۱ ب٫ظ

دقیقا من هم با شرط سنی مشکل دارم، خواجه نصیر هم همین کار رو کرد. با یک سال اختلاف نمیتونم شرکت کنم، رزومم هم بد نیست.

دانشجوی بهشتی
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

تو کلاس ما هردو نفری که میتونن استفاده کنن بالای سی سال هستن …. البته ما از طرق دانشگاه و … پی گیر هستیم .. شما هم می تونید پیگیری کنید مثلا از طریق وزارت علوم

لیلا
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

پس یعنی امیدی هست، چقدر خوب میشه اگه این محدودیت سنی رو بردارن. من هم همین مشکل رو دارم، خوب ما هم مثل بقیه تازه دفاع کردیم چرا باید محروم بشیم؟مگه ده سال از فارغ التحصیلیمون گذشته که میگن نمیتونید شرکت کنید خوب اگه اونطوری بود حق داشتن میگفتن مسلمه که شماها رزومه قوی تری دارید.

زهرا
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱:۲۷ ب٫ظ

حتما با مسوول دفتر استعدادهای درخشان دکتر صدوقی صحبت کنید اگه اعتراض زیاد باشه شاید حذف کنن

سهیلا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

سلام
اینکه اول اطلاعیه نوشته در رشته های اعلام شده دانشجوی دکترا میگیره، کسی میدونه کدوم رشته ها منظورشه؟

SAMIRA
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

سلام به نظر من بین مثلا یک فرد ۳۰ ساله مقاله دار و ۲۴ ساله بدون مقاله نمی توان گفت فرد ۳۰ ساله استعداد درخشانه چون فرصت زیادی برای نوشتن مقاله و کتاب داشته ولی فرد ۲۴ ساله فرصت این کارها را نداشته

لیلا- اعتراض بی جواب نمیمونه
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  SAMIRA

حرفتون موقعی درسته که فرد سی ساله چندین سال از زمان فارغ التحصیلی ارشدش گذشته باشه، خوب اون موقع وقت داشته هر سال چندین تا مقاله کار میکرده، اما یکی مثل من که تازه درسش تموم شده و بین کارشناسی و کارشناسی ارشدش فاصله بوده و قبلا این شرایط رو نداشته که ادامه تحصیل بده اما الان ادامه تحصیل داده چرا باید محروم بمونه مثل بقیه چهار ترم ارشد خونده تازه دفاع کرده و تمامی رزومه ای که داره برای دوران ارشدش هست، بنظر شما چرا باید محروم بشه؟ من یکی از دوستانم چند سال بعد از دیپلم رفت ادامه تحصیل داد و پشت سر کارشناسی و ارشد رو گرفت، دو سال تمام توی آزمایشگاه کار کرد از مهر همون سالی که ارشد قبول شد با بهترین نمرات و بهترین مقالاتف چرا اون باید محروم بشه، چون اون موقع مامانش آب میوه نمی آورد دم اتاقش که برای کنکور بخونه، چون مرفه بی درد نبوده؟ حالا که بعد از چندین سال کار کردن با پول خودش خرج تحصیلشو داد و هزینه سنگین کارهای آزمایشگاهشو، الان نباید کسی براش ارزش قائل بشه؟؟ بهش بگن تو استعداد درخشان نیستی؟ بنظر من همچین آدمی استعداد درخشان هست نه کسی که با شونصدتا کلاس خصوصی قبل از کنکور کارشناسی تا الان بالا اومده و از بچگی کلاس زبان میرفته و حالا هم جامعه بهش میگن استعداد برتر!!!

SAMIRA
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

باید ثبت نام اولیه اش رو انجام بدی
سپس با کد رهگیری که به شما میده دوباره وارد بشی لیست رشته ها رو میتونین ببینین

امیر
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴ ب٫ظ

سلام دوستان
بنده سال گذشته از طریق استعداد درخشان در این دانشگاه (بهشتی) پذیرفته شدم
تجربه من که دو دوره از دوران دانشجویی ام ابتدا در یک دانشگاه درجه ۳ ! و سپس درجه ۱ گذروندم نشان میدهد که بهشتی هیچ برتری نسبت به دانشگاههای دیگر ندارد من حضر بودم در همان دانشگاه ارشدم ادامه تحصیل دهم تا با اساتید اینجا سر و کله بزنم . بنده حرف سینا و جغافی تایید نمی کنم اما حرفشان تا حدودی واقعیتاست .
بنظرم بهشتی امسال واقعا کار خوبی کرد که لیست دانشگاه های مورد نظرشرا بیان کردحداقل از واریز شدن صد ها صد هزار تومن جلوگیری کرد نه مثل دانشگاه تهران که سال پیش هزهران هزار صد هزار گرفت و حتی یک نفر را دعوت به مصاحبه نکرد.
دانشگاه بهشتی درجه یک نیست حتی امکاناتش در حد ۲هم نیست . و هزاران حرف نا نوشته
موفق باشین
من مطمئنم اگر بهشتی این شرط رو نذاشته بود شما به یک شرط دیگش مثلا پولش ایراد می گرفتین …

خطاب به سینا ...
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۵۱ ب٫ظ

سلام سینا!
شما بر چه اساسی، عدد و رتبه در کنکور را نشانه ضعف و قدرتِ دانشجو به حساب میاری؟
الان چندین ساله که یه عده با تزریقِ علم (کلاسِ کنکور، مهارتِ تست زنی، مدارسِ درجه یک، مدرسانِ عالی، … و مهم تر از همه حبسِ چند ماهه ی خانگی تا زمان کنکور!) به راحتی رتبه های خوبی کسب می کنند و در نتیجه وارد دانشگاههای الف! میشن.
در ثانی، چرا فکر می کنید صرفاً دانشگاهِ محل تحصیل، نشانه قوت و ضعفِ بنیه ی علمیه شخصی ست که از آنجا فارغ التحصیل می شود.
من کارشناسی، ارشد و دکتری در دانشگاه درجه ۲ بودم. دکتری استعداد درخشان برای ۳ دانشگاه اقدام کردم که در دانشگاه امیرکبیر و دانشگاهِ درجه ۲ ی خودم! پذیرفته شدم و با میلِ خودم و شناخت از استاد راهنمای خودم و اساتید امیرکبیر، در دانشگاه درجه ۲ ثبت نام نمودم.
اتفاقا همکلاسیم (که از طریق کنکور پذیرش شده) کارشناسی و ارشدش رو در دانشگاه بهشتی خونده و نه تافته جدا بافته ای در معلومات هست و نه بنده ی خدا، ادعایی هم در برتری خود ندارند.
تا معیاری به نامِ کنکور هست، بسیاری از افرادِ شایسته به آنچه استحقاقش را دارند دست نخواهند یافت.
آخه چطوری یه بچه شهرستان می تونه با بچه های پایتخت و کلانشهر ها مقابله ی علمی بکنه وقتی یک دهمِ آنها امکانات نداره!؟
بگذریم …
به خود آ، دوستِ من. بیاید واقع بین باشیم

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۲ ب٫ظ

من واقع بین هستم و به دلیل همین واقع بینی به روشنی تفاوت میان دانشگاه های برتر کشور رو با دانشگاه هایی که سطح پایین تر دارن می بینم
انشااله شما بعد از فارغ التحصیلی از اینکه برای تحصیل در دانشگاه امیرکبیر اقدام نکردی افسوس نخوری….

hootan
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

کاملا با نظر شما موافقم. من الان در یک دانشگاه الف درس میخونم با اینکه تو ارشد رتبه ۱۵بودم وتمام دانشگاههای تهران قبول شدم اما چون خانوادم شرایط فراهم کردن هزینه های تحصیلمو در تهران نداشتند مجبور شدم تو دانشگاه شهر خودم که درجه یک هم هست درس بخونم اما نتونسم دانشگاههای تهران برم پس هرکس که تو دانشگاههای تهران نیست نشون از بیسوادی یا نداشتن رتبه خوب کنکور نیست حتما شرایط خاص خودشو داشته. کاش دانشگاه بهشتی بدون خط کشی کردن بچه ها به همه فرصت برابر میداد. کاش همینطور که به مقاطع بالاتر میریم خط فهممون هم بالاتر بره که ملاک دانش ی نفر دانشگاهش نیس که اسمشو یدک بکشه ملاک زحمت هر فرد تو زمینه تخصصیه خودشو با شرایطی که داره….

یعقوب رییسی اهوان
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  hootan

در دانشگاه هرمزگان با دانشجوی ارشدی برخوردم که رتبه یک رشته خود بود ولی با توجه به شاغل و متاهل بودن قید دانشگاه های تهران را زده بود ودر شهر خود ادامه تحصیل میداد . دوستان همانطور که در جریان هستید تحصیلات تکمیلی مثل دوره کارشناسی نیست بیشتر کارهای مطالعاتی و پزوهشی است وعمده کار برعهده دانشجو بخصوص در رشته های علوم انسانی این مسله بهتر مشخص میشود که نقش دانشگاه در اولویت بعدی قرارددارد ویک برند محسوب میشود که شمااز تهران فارغ التحصیل شده اید والا دربعضی رتبه تکرقمی دکتری اکثرا از دانشگاههای غیر تهران هستند بخصوص در رشته علوم انسانی پس نوع دانشگاه و نام ان ملاکی بر اینکه حتما قبول شدگان از آن دانشگاه هشتند نیست بلکه همت دانشجو است .

موافق
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۲:۵۷ ب٫ظ

کاملا موافقم

hooshang
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۲۰ ب٫ظ

میدونید که در گذشته دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی) نور چشمی بوده…
سرور دانشگاههای ایران و با کلاس ترین و خوش اب و هواترین، دانشگاه شهید بهشتی

امیر
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  hooshang

هنوز هم هست

سمیرا
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

سرور رو دقیقا نمیتونم بگم چون هر دانشگاهی در چند رشته اوله
ولی با کلاسی و زیبایی و تمیزیشو اره
البته این هم بگم از لحاظ شئونات اسلامی نسبت به بقیه دانشگاهها دانشجویانش بیشتر مراعات میکنن

بیوتکنو
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۵۹ ب٫ظ

شهید بهشتی نه تنها تو مهندسی حرفی برا گفتن نداره بلکه تو رشته های مدرن و جدیدی مثل بیوتکنولوژی هم حرفی برا گفتن نداره و حتی از دانشگاهای به اصطلاح خودشون درجه دو هم پایینتره.دوستانی مثل سینا اینقدر حمایت بیجا از این آیین نامه نکن چون هر چی بیشتر صحبت کنی بیشتر آبروی خودت و دانشگاه شهید بهشتی رو میبری شهید بهشتی فقط تو پزشکی و علوم پایه و انسانی خوبه که تازه بعضی فارغ التحصیلاشم تو همین رشته ها دیدم که سوادی نداشتن.الان رزومه مهمه اگه از بهترین دانشگاه باشی و رزومت ضعیف باشه میشی ضعیف.

سمیرا
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  بیوتکنو

همه دانشگاهها همین طورن
در حال حاضر دانشگاهیی در ایران نیست که تمام رشته ها را داشته باشه و تو همشونم حرف اول بزنه

پردیس دانشگاهی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۳۶ ب٫ظ

دوستان کسی هست که در مورد پردیس بهشتی اطلاعات داشته باشه و اینکه می ارزه آدم بره پردیس هزینه کنه و درس بخونه.م پول زیادی ندارم و مجبورم وام بگیرم که درس بخونم اما پردیس بهشتی رو قبول شدم نمیدونم می ارزه برم درس بخونم اونجا یا نه. لطفا راهنماییم کیند

مهسا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۵۱ ب٫ظ

اگه برات مهم نیست که مدرکش مال پردیس باشه، تا جایی که من میدونم اساتیدش مال خود بهشتیه (تو رشته خود من که معماریه که اینطوره!)، بنابراین از این جهت بله می ارزه!

hootan
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۸ ب٫ظ

به نظر من اگه یک سال دیگه بخونی ممکنه روزانه تو دانشگاههای دیگه بیاری هم مجبور نیستی پول زیاد بدی هم مدرکت معتبره چون دانشگاهها پردیس خودشونم قبول ندارن!!!.موفق باشی

یا علی مدد
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  hootan

پردیس دانشگاه شهید بهشتی اعتبارش از دانشگاه آزاد بالاتره همه اینو می دونند

محمد
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۳۳ ب٫ظ

ای بابا دانشگاه مالک اشتر جز دانشگاه های الف نیست !!!!!

جداول ارزشیابی داوطلبان دکتری بدون آزمون
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۲۵ ب٫ظ

اکتساب حداقل ۷۰ امتیاز از مجموع مواد مندرج در جداول ارزشیابی داوطلبان دکتری بدون آزمون
این جداول ارزشیابی داوطلبان کجای سایته؟

آناهیتا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۴۸ ب٫ظ

سلام
لطفا برید
http://sbu.ac.ir/Adj/EDUVP/Talent/Pages/%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C.aspx
اولین جدول قسمت دستورالعمل اجرایی دانشگاه در پذیرش دانشجو در دوره دکتری بدون آزمون (سال تحصیلی ۹۴-۹۳)

samira
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۵۷ ب٫ظ

دستورالعمل اجرایی رو دانلود کنید

سلاممم
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۱۵ ب٫ظ

این دیگه چه جور شرطی که شهید بهشتی گذاشته!!!!! من خودم لیسانس و فوق لیسانسمو تو این دانشگاه گذروندم. شاگرد اول فوق بودم. اما اصلا منصفانه نیست که بگیم دانشجوها دانشگاه های الف برتر هستند. توی خیلی دانشگاه ها به اصطلاح درجه ۲ خیلی دانشجوهای توانمند و خوبی هست و خیلی ها تو همین بهشتی کارای خیلی ضعیف و بی ارزشی به عنوان پایان نامه ارایه کردن.این قانون منصفانه نیست

به سلاممم
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سلاممم

خوشم اومد با توهینای بعضیا مثل سینا داشتم از دانشچوهای شهید بهشتی ناامید میشدم ولی با صحبتای شما امیدوار شدم.احسنت به طرز تفکر شما.امیدوارم دیگر دوستان که خودشون رو تافته ی جدابافته میدونن یکم منصفانه فکر کنن و نظر بدن.

خطاب به سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۶:۲۱ ب٫ظ

ببینید اقای سینا من خودم تمام شرایط دانشگاه شهید بهشتی را دارم اما شرایط که گذاشته فقط دست و پا گیره من خودم موافق دانشگاه آزاد نیستم اما موافق اینتم نیستم که دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه تاپی. از اولشم این دانشگاه تو پزشکی تاپ بود نه مهندسی پس اینقدر این سنگ این دانشگاه رو به سینه نزنین. کسا یی که می گن ما اینطور درس خوندیم چنان کرددیم شاهکار کردیم همه می دونن دانشگاه شهید بهشتی هیئت علمی آش کیان کجا خوندن بعد از اینکه از این دانشگاه فارغ التحصیل شدن جایگاهشون تو این مملکت کجاست.

دانشجوی خواجه نصیر مخابرات سیستم
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  خطاب به سینا

درسته تو مهندسی هیچ حرفی برای گفتن نداره فقط تو پزشکی و انسانی قویه.

بهشتی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۴۲ ب٫ظ

بله درسته
علوم پایه بهشتی هم خوبه

دکترای بیوتکنولوژی به سینا و جغرافیا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۵:۳۹ ب٫ظ

دوستان عزیز، همه اینهایی که میفرمایید صحیح. اما اینقدر صریح و راحت ارزش کار بقیه کسانی که در دانشگاه های درجه پایین تر درس خوندن رو زیر سوال نبرید.خود من تو یه دانشگاه درجه ۲ درس میخونم و استادی که باهاش کار میکنم از دانشگاه NAU استرالیا (رتبه ۱۴ در رنکیکگ جهانی) مدرک دکترا گرفته-کسی که فکر نمیکنم شهید بهشتی پیدا شه- کسی که از همون ترم ۳ کارشناسی که اولین واحد درسی رو باهاش گذروندم به من یاد داد که خودم فکر کنم نه اینکه به نتیجه افکار دیگران دلخوش باشم!کسی که اگر امروز دارم برای دکترام از یه دانشگاه معتبر فاند میگیرم به خاطر وجود اون بوده!-من یه زمانی برای مقطع ارشدم قصد داشتم پذیرش بدون ازمون شهید بهشتی رو شرکت کنم و اون موقعم همچین قانونی نبود.فصد مقابله به مثل ندارم ولی همون زمانم که من به عنوان نماینده ای از یه دانشگاه درجه ۲ رتبه ۵ کشوری المپیاد دانشجویی آوردم، تا رتبه ۵۰ هم از بهشتی دانشجوایی نبود!!!همونجا بود که به سطح علمی این دانشکاه شک کردم.وقتی هم که استادمو با اساتید شهید بهشتی مقایسه کردم چیزی که اونارو نسبت به استادم برتری بده ندیدم و ترجیح دادم بمونم و با استادم مقاطع بالاترو بگذرونم. از تصمیمی که گرفتم هم هیچوقت پشیمون نشدم، چراکه الان توانایی هایی رو بدست آوردم که یه تحصیل کرده هایی دانشگاه های درجه ۱ خیلیاشون ندارن، چیزایی که هیچ کجای دیگه نمیتونستم بدست بیارم! موضوعی هم که برای تزم کار میکنم هنوز توی دانشگاه های به اصطلاح درجه اول کسی کار… ادامه نظر»

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۶:۴۷ ب٫ظ

آقا شما آفرین داری. با این همه افتخارات نیازی هم به دکتری استعداد درخشان بهشتی نداری، یا میری خارج و یا آزمون دکتری میدی و رتبه تک رقمی میاری…فقط من در تعجبم که چرا این همه زمان گذاشتی برای نوشتن این مطلب اینجا، نکنه با این همه افتخارات جهانی باز هم دنبال پذیرش استعداد درخشان شهید بهشتی هستی!……..

دکترای بیوتکنولوژی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

اولا من خانمم نه آقا!!!
ثانیا همونطور که گفتم بهشتی اصلا دکترای رشته منو نداره- میتونید تو سایت دانشگاهتون چک کنید!!!!!!!!
ثالثا یه وقتایی لازمه به برخی اظهارات وقت گذاشت و پاسخ داد……
و بازهم همونطور که گفتم همه زندگی درس نیست، بالاخره حالام که قراره بین رفتن یا موندن تصمیم بگیرم خیلی بیشتر از قبل نیاز دارم از اوضاع مملکتم با خبر شم بنابراین برحسب نیاز روزانه برای خوندن مطالب این سایت و اخبارش وقت میذارم.
دراین موارد هم معمولا عکس العمل طرفین من یکی رو کنجکاو میکنه، شما رو نمیدونم!!!!!

hooshang
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

سینا جان من قبولت دارم و حرفت کاملن حسابیه در ضمن دانشگاه ملی (شهید بهشتی) یکی از تاب ترین دانشگاهها هست و در بعضی موارد رقیب هم نداره شما هم احباری نداری به بعضی احساسات که بوی حسادت میدن واکنش بدی…

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  hooshang

آخه برای من استدلال این دوستان که ادعای استعداد درخشان بودن دارن خیلی جالبه!…

زهرا
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

لایک

تنها
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۴:۵۶ ب٫ظ

می خواستم خدمت تان عرض کنم خیلی به خودتون مطمئن هستید که فقط از یک سری دانشگاه خاص دانشجو می گیرید بد نبود فرصتی به دانشجویان در دانشگاه های دیگه می دادید تا خودشون رو محک بزنن. این رو دارم به جد می گم خیلی از پایان نامه هایی که تو دانشگاه هایی که شما از شون دانشجو پذیرش نکردید حداقل مطلبی برای خوندن پیدا میشه برعکس بعضی از همین دانشگاه ها که شما به اصطلاح اونا رو گل سر سبد میدانید و جز کار تکراری چیز دیگه ای پیدا نمی شه و فقط متغییر تغییر پیدا می کنه و با همون روشای قبلی انجام می شه البته همه رو زیرسوال نمی برم و فقط تا اونجایی که من دیدم دارم میگم. صد رحمت به دانشگاه شریف که حکم mit رو تو ایران داره و اینقدر متواضع هست که به شعور انسانی توهین نمی کنه و از کل ایران دعوت به مصاحبه می کنه. راست میگن درخت هر چه سنگین تر ، افتاده تر شریف که این همه مرتبه داره اما باز متواضع. خوب دانشگاه اول ایران نیستید والا به جز خودتون کس دیگه ای رو قبول نداشتید. درود به تهران که اگه مقاله میفرستی دستچین نمیکنه مقاله های استادای خودشو ولی شما وقتی که میفرستی زنگ میزنی میگی چرا بررسی نمیشه میگن اینجا خط تو خط مقاله تو جای دیگه بفرست وممنتظر نمون این یعنی اثبات بی عدالتی محض شهید بهشتی که یک سال پیش برای مقاله فهمیدم در ضمن زیاد ناراحت نباشید چون از بعضی ها شنیدم اساتیدش… ادامه نظر»

تاریخی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۴:۱۴ ب٫ظ

این چه وضعیه من همه شرایط رو دارم ولی فقط کارشناسی رو تبریز خوندم نه ارشد مقاله و کتاب هم دارم .راستی شرط سنی هم که گذاشتند اصلا خوب نیست

ارمان
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۴:۱۲ ب٫ظ

تهران هم فقط اسمش مونده
خیلی دانشگاههای شهرستان استاداشون از استادای تهران بهترن
دیکه لفظ فقط تهران فراموش کنید چون زمونه عوض شده

hootan
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۴:۰۷ ب٫ظ

دوستان عزیز خیلی از شرایط دلگیر نباشید چون دانشگاه بهشتی بچه های خودشو میگیره ودر واقع این روند اکثر دانشگاههای تهرانه پس با این کار بهتون امیدواری کاذب نداده. من با اینکه شرایط لازم رو هم دارم ثبتنام نمیکنم چون میدونم بی فایده است و از طرفی هم توانایی پرداخت هزینه ثبتنام و رفت وآمد رو ندارم. در پناه حق

u
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۳:۲۴ ب٫ظ

سلام من دانشجوی ارشد بهشتی ام.
پژوهشکده لیزر که خودشون را بالاتر از همه ایران وبلکه خاورمیانه میدانند
باو بفرمایید بهشتی فرق زیادی با دانشگاه لیسانسم که درجه ۳ شهرستان بود نمی بینم جز در آب وهوای خوب ولنجک. کمک استاد در پروژه میل به صفر میکند.تمام

آرزو
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۲:۴۷ ب٫ظ

واقعا متاسفم از چنین منطق عجولانه ای…دانشگاه های گروه الف!!! من خودم دانشگاه غیر گروه الف!! درس خوندم، تمام شرایطو دارم..جز دانشگاه الف بودن…متاسفم برای افرادی که این اساسنامه رو تنظیم کردن و با وجود مدارک و مدارج عالی و متعبرشون، باز هم مثل عامه مردم عقلشون به چشمشون بوده…….

لیلی- منطق
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

خانم/آقا
مرسی واقعا…

زهرا
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

آخی فقط همین یه شرطو نداری چه حیف!

منطق
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۲:۳۲ ب٫ظ

دوستان سلام خیلی کوتاه فکری است که برخی دوستان فکر می کنند چون در برخی دانشگاهها درس خوندند، پس استعداد درخشان هستند و بقیه بهره ای از هوش و استعداد اونها ندارند! باید توجه کرد که اصل این استعداد درخشان برای این منظور بنانهاده شده، که برخی که با تیزهوشی و زکاوت خود، اسیر برنامه های آموزشی از پیش تعیین شده نشده اند و توانسته اند کار پژوهشی انجام دهند، شناسایی شوند. با این منطق می شد اطلاعیه دیگری تنظیم کرد. اطلاعیه ای که کارهای پژوهشی معیار باشد و نه اینکه برخی با تکیه بر حیطه دانش خود و حفظ کردن مطالب، در برخی دانشگاهها مشغول شوند و فریاد برتریشان عالم را پر کند و ووقتی به عملکرد آینده یشان نگاه کنی، خواهی دریافت که جز یک عده مونتاژکار که کمتر بینشان خلاق و به درد بخور یافت می شود، نمی یابی. به همین دلیل است که ما نمی توانیم با تکیه بر این همه دانش آموخته دانشگاه های برتر کوچکترین کاری در مسیر پیشرفت بکنیم. خلاصه حرفم این است که به قول دوستمان مسئولین باید در قبال مسئولیتشان مسئولانه رفتار کنند تا واقعا بهترین ها به مقطع دکتری راه یابند. در ضمن ممکن است کسی به دلیل کارهای پژوهشی هرگز زیر بار آزمون غیر استاندارد هم نروند و ترجیح دهند خودشان با اساتید به صورت آزاد در پی کارهای پژوهشیشان باشند. این هم خود تفکری قابل احترام است. در آخر، این پژوهشگرانی که چنین تفکری دارند، اگرچه ممکن است، هیچگاه به دوره دکتری داخل راه نیابند، اما تغییر دهندگان… ادامه نظر»

شهید بهشتی-عباسپور-فقط دانشگاه تراز اول
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  منطق

عاالی بود مخصوصا دو جمله آخر

علی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۴۳ ب٫ظ

ایول واقعا حرفه حقه

زهرا
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  منطق

ذکاوت نه زکاوت دیدی حالا!

اکتیو
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۲:۰۵ ب٫ظ

همه شرایطش یک طرف، محدودیت سنیش یک طرف، دست گلتون درد نکنه، تبعیض و بی عدالتی تا کجا آخه، خدا خودش به ما رحم کنه که هر روز با یک خبر جدید غیر منتظره مواجه هستیم.

مهسا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  اکتیو

این شرط از این جهت منطقیه که کسی که وارد دکتری میشه بعد از ۵ سال تازه فارغ التحصیل میشه، باید توانایی شو داشته باشه که تو بدنه علمی کشور مشغول به فعالیت بشه!

اکتیو
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

الان به نظر شما یک آدم ۳۵ ساله تونایی نداره بره تو بدنه کشور؟؟ همه بیکار نیستند پشت سر هم درس بخونند.

زهرا
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

آهان الان منظورت از توانایی دقیقا چیه مگه قراره بره بیل بزنه یه کم فکر کن شهرت دانشگاهای تاپ دنیا به اساتید۷۰-۸۰ سالشونه پس بندازنشون دور دیگه چون نمیتونن بیل بزنن؟! مهم ذهن خلاق و پویاست جناب! معنی کاملا منطقی و استدلال منطقی رو هم فهمیدیم

زهرا
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  اکتیو

لطفا به دفتر استعدادهای درخشان اعتراض کنید شمارش تو سایت هست شاید رسیدگی کنند

صبا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۲:۰۴ ب٫ظ

این شرایط به نظر من بی انصافیه
اولا یعنی چی که دانشگاه های گروه الف؟
ثانیا چرا حداکثر امتیاز برای بخش های پژوهشی گذاشتن؟ این طوری کسی با مثلا ۱۰ تا مقاله علمی و پژوهشی امتیاز کمتری نسبت به یکی دیگه با ۳ تا علمی و پژوهشی و ۲ تا علمی ترویجی می گیره؟
احساس می کنم این فراخوان خیلی عجولانه تنظیم شده که متاسفانه از دانشگاهی مثل بهشتی بعیده

متاسفم
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۵۸ ب٫ظ

متاسفم واسه دانشجوهای بی انصافی مثل سینا که خیلی راحت به همه توهین میکنن و همه رو ضعیف خطاب میکنن شاید خیلیا مثل من علیرغم داشتن رتبه عالی ارشد فقط به خاطر شرایطی مجبور شدن شهرستان رو انتخاب اول بزنن ولی از خیلی ها با استعدادترن و الان هم شاید به تعداد انگشتان دست هم نباشن کسایی که در همین دانشگاهای الف بتونن باهاش رقابت کنن چه به لحاظ علمی و چه پژوهشی .کسایی که در مسابقات و جشنواره ها همین الفها رو پشت سر میگذارن و برتر میشن.کسایی که در شهرستانها که امکاناتشون در حد دانشگاهای الف نیست ولی پایانامه های عالی انجام میدن و مقالات معتبر isi میدن.لطفا اینجور غیرمنصفانه نظر ندید

شهید بهشتی-عباسپور-فقط دانشگاه تراز اول
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  متاسفم

موافق صد در صدم سینا باید یکم اطلاعات جمع کنه

شهید بهشتی-عباسپور-فقط دانشگاه تراز اول به سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  متاسفم

آخه یکی به سینا بگه شبانه ی دانشگاه های تراز یک رتبش با روزانه ی بعضی شهرستان ها یکیه اونا پول داشتن رفتن شبانه شدن استعداد برتر من نداشتم نرفتم نشدم استعداد برتر عجب استدلالی داری سینا

شهید بهشتی-عباسپور-فقط دانشگاه تراز اول به سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۲:۲۲ ب٫ظ

اینم بگم پارسال تربیت مدرس یک دانشجوی دانشگاه شاهد رو به عنوان استعداد درخشان برق پذیرفت کلی از دانشگاه های به اصطلاح تراز اول هم آمده بودن…

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  متاسفم

اگر اون موقع به خاطر شرایط خاص مجبور شدید شهرستان رو بزنید پس الان هم پای تصمیم خودتون بایستید. هر تصمیم و هر انتخابی عواقبی داره، مسئولیت پذیر باشید و اگر هم استعداد دارید و احساس می کنید که حتما و حتما و حتما باید در دانشگاه شهید بهشتی درس بخونید میتونید در آزمون دکتری شرکت کنید و استعدادتون رو به بقیه نشون بدید…

علی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

بله کاملا درسته
اینایی که به قول خودشون کلی استعداد دارن خب کنکور بدن

ایمان
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

حتماًخودتون کنکور دادید دیگه و رتبه یک آوردید که اینقدر مدعی هستید،آخه به استناد حرف خودتون استعداد درخشان باید رتبه یک بیاره!!!
راستی اگه شما رتبه یک آوردید دیگه اینجا چیکار میکنی جانم، اینجا برای بچه های بدون کنکورهست، شما برو جای دیگه؟

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  متاسفم

من به هیچ کسی توهین نکردم، تنها دانشگاه ایران هم دانشگاه شهید بهشتی نیست، بنابراین اگر شرایط شهید بهشتی رو ندارید برای دانشگاه دیگه ای تلاش کنید

حقیقت
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

سلام کسی اینجا نمیگه که حتما حتما باید دانشگاه شهید بهشتی درس بخونه با قرار دادن همچین ایین نامه ای که دانشگاهی بخواد بخاطر اثبات خودش اعتبار برخی دانشگاهها رو پایین بیاره و همچنین پرورش افرادی با طرز تفکر شما همون بهتر که ادم بهشتی قبول نشه ادم اگه به توانایی خودش و دانشگاه اگه به ارزش علمی خودش اطمینان داشته باشه حاضر با همه نوع دانشگاه رقابت منصفانه داشته باشه نه اینکه بگه فقط این دانشگاه و اون دانشگاه بیاد چون میترسه افرادی که برا مصاحبه میان و به قول خودشون از دانشگاههای درجه ۲ و ۳ هستن بار علمی و پژوهشیشون از دانشجوهای خودشون بالاتر باشه و اعتبارشون لکه دار بشه اینو نمیگن رقابت

دانشجوی خواجه نصیر مخابرات سیستم
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  متاسفم

کاملا موافقم
من خودم دانشجوی خواجه نصیرم و اصلا تو دانشگاه الف درس خوندن ملاک نیست همه چیز به خودت بستگی داره. خیلی از بچه هایی که شهرستان درس میخونن قوی تر از بچه هایی هستن که تو دانشگاههای به اصطلاح الف درس میخونن.

خواهش
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۵۷ ب٫ظ

سلام
میشه خواهشا همه به دانشگاه بهشتی زنگ بزنن و بگن که این کارشون منصفانه نیست
http://sbu.ac.ir/Adj/EDUVP/Talent/Pages/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7.aspx

لیلا- من ده روز قبل بهشون ایمیل زدم
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  خواهش

زنگ بزنن!!!!
من دیدم آیین نامه پارسال شهید بهشتی محدودیت سنی بود خیلی تعجب کردم گفتم من میخوام برای شهید عباسپور اقدام کنم اگه اینجوری باشه با یک سال اختلاف نمیتونم شرکت کنم، پیش دستی کردم قبل از اینکه آیین نامه رو تصویب کنن ده روز قبل به مدیر گروه و مدیر استعداد درخشان دانشگاه شهید بهشتی ایمیل زدم که محدودیت سنی رو خواهشا بررسی بفرمایید و آیا اینکه پردیس عباسپور هم پذیرش دارد یا خیر، پاسخ دادن آیین نامه در حال تصویب است و همین روزها اعلام خواهد شد.
حالا دیدیم نه تنها محدودیت سنی رو برنداشتن بلکه محدودیت دانشگاهی رو هم اضافه کردند!!!!!!
مگه دانشگاه خواجه نصیر برای اعتراض معدل کارشناسی و محدودیت سنی کوتاه اومد و فراخوان رو اصلاح کرد که شهید بهشتی این کار رو بکنه، مطمئن باشید گوش اونها به این چیزها بدهکار نیست.

سلام
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۴۵ ب٫ظ

لیلا جان حرف شما منطقیه
ولی من میگم این تیری در تاریکیه
اگه همزمان با شما بیشتر از ۱۰۰ نفر دیگه هم میل میزدن اینجور نمیشد
لطفا هر کی میتونه میل بزنه و خواهش کنه
خدا رو چه دیدی شاید اصلاحیه بزنن
لطفا همه مشارکت کنن

زهرا
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

موافقم

با سلام
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۵۵ ب٫ظ

سلام بچه ها
لطفا هر کی میتونه به این افراد
۱- دکتر سید محمد سجاد صدوق- مدیر استعداد درخشان شهید بهشتی ​s_sadough@sbu.ac.ir
۲- خانم فاطمه صدیق حقیقت – معاون مدیر استعداد درخشان شهید بهشتی elite@mail.sbu.ac.ir
۳- آقای امیر نعمت الهی – کارشناس استعداد درخشان a.nematollahi@mail.sbu.ac.ir
میل بزنه و بگن که این قانون شون منصفانه نیست و حتی تو دانشگاه شریف و امیرکبیر و تهران و مدرس هم چنین چیزی نزدن
فقط لطفا بهشون بگین این ۲۰ درصد بدون پایان نامه رو چرا به صورت رتبه اول تا سوم هم ورودی ها در آخر فارغ التحصیلی نکردین مثل بقیه جا تا منم بتونم شرکت کنم.
مرسی

فیزیکی
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  با سلام

سلام. اسم اول آقای دکتر محمد صادق موحد هست.استادم بود.اشتباه تایپ کردید.

آناهیتا
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیکی

به فیزیکی

شما مطمئنید؟ اخه تو سایت بهشتی قسمت استعداد درخشان نوشته.
اگه به میل ایشون هم دقت کنید نوشته صدوق نه موحد!!!!!
شما الان میدونید مدیر استعداد درخشان دانشگاه بهشتی دقیقا کیه؟؟؟؟؟

لیلا
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  آناهیتا

دکتر سید محمد سجاد صدوق- مدیر استعداد درخشان شهید بهشتی ​
از اساتید شهید بهشتی در گرایشی که میخواستم شرکت کنم پرسیدم.

زهرا
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیکی

آقای دکتر موحد عوض شدن درسته

ali
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۵۰ ب٫ظ

دانشگاه شهید بهشتی قبلن با نام دانشگاه ملی ایران (Natinal university) شناخته میشد و در رشته های مختلف یکی از قدر ترین دانشگاههاست مثل:

۱- برخی علوم پایه

۲- فیتوشیمی

۳- روابط بین الملل

۴- حقوق

۵- فیزیک هسته ایی

۶- معماری

۸- داندانپزشکی

۹- در ضمن بیشتر استاتید پزشکی دانشگاه تهران فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی هستند.

پس دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاههای ایران است.

سمیرا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ali

به بقیه اساتید توهین نشه ولی واقعا اساتید بهشتی توی ایران تکن

واقعا که!!!
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۳۲ ب٫ظ

من میخوام سال دیگه امتحان بدم امسال آزمایشی شرکت کردم و ۵جا هم دعوت شدم ولی نرفتم چون میخواستم دانشگاهای خوب برم و مطمءنم سال دیگه تک رقمی میارم البته اگه خدا بخواد ولی با این اطلاعیه شهید بهشتی به هیچ وجه اونجا رو نمیزنم چون نه تنها مسوولانش بلکه دانشجوهاشم بی انصاف هستم.

مهسا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  واقعا که!!!

شمایی که حق ۵ نفری که ممکن بود به مصاحبه دعوت بشند و با انتخاب شما که استفاده ای هم ازش نکردید، از این فرصت محروم شدند، خیلی با انصاف هستین به نظرتون؟؟؟!!!

به مهسا
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

آزمایشی شرکت کردم چون یک ماه بیشتر نخوندم و فک نمیکردم حتی مجاز شم ولی وقتی رتبم خوب شد انتخاب کردم و قصد رفتن هم داشتم ولی زمانیکه برا مصاحبه دعوت شدم دچار یک بیماری شدم و از این اتفاق خیلی ناراحت بودم ولی یکی از استادام مانع شد با اون حالم برم مصاحبه وگفت بمون سال دیگه رتبه بهتری میاری من حتی واسه ۲تا دانشگاه پول هم به حساب ریختم پس از اول قصد نداشتم نرم که حق کسی رو ضایع کنم گرچه نیاز نبود این مسایل رو برا شما توضیح بدم ولی خواستم بگم هیچوقت یک طرفه به قاضی نرو چون شاید خیلیا دلایلی دارن که نمیتونن توضیح بدن و اگر تو هم جاشون باشی همون کارو میکنی. امیدوارم هیچوقت به وضعیت من دچار نشی و همیشه موفق باشی.

آناهیتا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۳۱ ب٫ظ

من دانشگاه درجه الف درس خوندم
ولی واقعا خدا رو خوش نمیاد که این شرط رو گذاشتن
واسه دانشگاهی مثل شهید بهشتی واقعا باعث تاسفه که این شرط رو میذاره
باید همه بتونن شرکت کنن و در موقع مصاحبه با توجه به توانایی ها و استعداد موجود در هر کس تصمیم گیری بشه

کنکور
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۳۱ ب٫ظ

این جور تصمیم گرفتن ها و تبعیض قائل شدن ها اصلاً خوب نیست
متاسفم برای وضعیت اموزش عالی

زهرا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۰۵ ب٫ظ

باسلام
واقعا که همون بورس خارج شرکت می کردم قبول میشدم
متاسفم واسه تبعیضتون

الهام
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

زهرا جان منم باهات موافقم
اصلا کارشون منصفانه نبود

مریم دادخواه
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

بچه ها خواهششششششششششششا جواب بدین:
من پردیس البرز دانشگاه تهران درس خواندم.تمامی شرایط استعداد درخشان را دارم و چندین مقاله و کتاب.آیا برای استعداد درخشان دانشگاه های دولتی درخواست بدم می پذیرن یا حذف می کنن؟
ممنون که کمک ام می کنید.

لیلی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۲۸ ب٫ظ

به فراخوان دانشگاه ها مراجعه کنید
خیلی هاشون فقط تقاضای فارغ التحصیلان دانشگاه های
روزانه و شبانه رو بررسی
می کنند
بستگی داره

مهسا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۲۸ ب٫ظ

عزیزم بستگی به هر دانشگاه داره. واسه بهشتی که نمیشه!

سارا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

سلام آقایی که گفتی چرا دانشگاه تیپ یک
من ارشد مهندسی پزشکی امیرکبیر درس میخونم
حاضرم قسم بخورم که شرایط شما تو شهرستان خیلی خیلی بهتر از منه دانشجوی اینجا بوده
من تا آب مقطر رو هم خودم خریدم و استدم نه از نظر علمی کمکم کرد و نه مالی
ولی خودم با همت خودم مقاله نوشتم
پس خیلی فکر نکن امیرکبر خبریه
فقط اسمش قشنگه

به سارا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

منم که شهرستان بودم تمام کارامو خودم کردم هم مال و هم علمی.پایانامه در حد دکتری.سه تا isi با ایمپکت بالا.۲تا کتاب و کلی همایش و کنفرانس مگه تو آمار گرفتی که میگی تو شهرستان جور دیگه است…؟

سمیرا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

امیرکبیرو با بهشتی مقایسه نکن

ناشناس
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

مسلما دانشجویان شهید بهشتی از خودشون دفاع میکنن.اما ماهم که دانشگاه شهرستان هستیم همون درسها وکتابهای شمارو میخونیم.اصلا هم اینطورنسیت که فقط شما سخت درس بخونید.تازه قبلا هم که این شرایط دانشگاه الف رو نمی گذاشتند بازم از شهرستان دانشجو نمیگرفتند.لطف کردند این دفعه گفتند تا حداقل توی این تورم بیخودی پول ندیم

مصور
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

واقعا این شرط دانشگاه الف خیلی خنده داره. چند دلیل:
۱- ممکنه دانشگاهی در مجموع الف باشه ولی در چند گرایش خیلی پایین تر از برخی دانشگاههای درجه ب یا ج باشه. یا دانشگاه درجه دویی در چند گرایش از متوسط دانشگاهای الف بالاتر باشه.
۲- در دانشگاههای معتبر دنیااصلا ملاک برای گرفتن دانشجوی دکترا مجموعه کارهای پژوهشی و کارنامه آموزشی است. بسیاری از افراد هستند که در دانشگاه درجه دو ارشدشون رو گرفتن و یا حتی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد بودند ولی در حال تحصیل دکتری در دانشگاههای خوب دنیاند که خیلی سطحشون بالاتر از شهید بهشتی است.
۳- در گروه بندی دانشگاهها، ایتمهایی وجود دارد که هیچ ارتباطی با مسائل آموزشی یا پژوهشی ندارد. مثلا تعداد دانشجو، تعداد اساتید، کیفیت خوابگاه، کیفیت غذا، فضای دانشگاه، …..
۴- در اکثر دانشگاه های درجه دو اعضای هیئت علمی فارغ التحصیلان دانشگاههای الف هستند. مثلا دانشگاهی رو میشناسم که نزدیک به ۶۰ درصد هیئت علمی دانشکده فیزیکش فارغ التحصیل شهید بهشتی اند وبقیه هم از دانشگاههای خارج یا گروه الف هستند.

آناهیتا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

آخه این دیگه چه شرطیه که گذاشتن؟
یعنی چی بدون احتساب نمره پایان نامه!!!
همه کارشناسی ارشد به پایان نامه شه نه پاس کردن درسا.
اون وقت موقع مصاحبه میپرسن پایان نامت در مورد چیه و استاد راهنمات کیه؟
واقعا واسه دانشگاه شهید بهشتی متاسفم.

کسرا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

این دیگه چه شرطی هست که گذاشتن هر دانشگاهی ساز خودشو میزنه

rrrr
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

با سلام. در حقق دیگران این قدر تبیض قائل نشید.نزدیک ۵۰ تا مقاله دارم و فارق التجصیل۱۳۹۲ هستم حال دانشگاه گروه الف اگر می توانید بیاید رقابت کنید. بعید به نظر میرسه که بتوانید رقابت کنید اگر نتوانسید به استایتد دانشگاه بکید بیان رقابت کنند. ولی اگر خدایی وجود داشته باشه حق ما را از برنامه ریزان این اعلامه خواهد گرفت

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  rrrr

اگر فارغ التحصیل سال ۹۲ هستید و پنجااااااااااااه مقاله دارید، پس حتما میتوانید در آزمون دکتری شرکت کنید و رتبه تک رقمی هم بیاورید و دیگر نگران اینچنین شرایطی نباشید. این شرایط به هیچ وجه تبعیض نیست

زهرا
خرداد ۹, ۱۳۹۳ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

لایک

سمیرا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  rrrr

کسی که بتونه در طی دو سال ۵۰ تا مقاله بده مطمئنا یکیش هم حتی ارزشی نداره
۵۰ تا اخههههههه

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

استعداد درخشان در اختیار دانشگاهه و دانشگاه خودش تشخیص میده که چه دانشجوهایی میخواد، دوستانی که از اطلاعیه دانشگاه شهید بهشتی ناراحتن، میتونن برای دانشگاه های شهرستان ها که این شرایط رو ندارن اقدام کنن. یه مسئله خیلی ساده است، بهشتی شرایطش اینه، هر کی شرایطش رو نداره باید بره سراغ سایر دانشگاه ها. نمی دونم چرا اینجا رو تبدیل به محل اعتراض کردین.

الی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

بهتره بگید بی انصافی و توهین به دانشگاه شهید بهشتی

رضا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

پارسال دوست من استعداد درخشان تربیت مدس پذیرفته شد کارشناسی پیام نور بود ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان اما کار پژوهشش بهتر از بقیه افراد بود کاش همه دانشگاه ها مث تربیت مدرس ها انقلابی عمل میکرده
پس برای چی انقلاب کردیم برای از بین رفتن تبعیض برای از بین بردن ناامیدی برای فرصت دادن به قشر محرم انقلاب نکردیم که یک عده بیان سر کار بگن درجه یک خوبه درجه دو و سه و بقیه قبول نداریم برن بمیرن

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

استدلال شما شبیه اینه که بگی چرا نمیزارن رتبه ۱۰۰۰۰ کنکور بره دانشگاه شریف درس بخونه ولی رتبه ۱ میتونه. این تبعیض نیست، ورود به هر مجموعه ای شرایط خودشو داره، ربطی هم به انقلابی بودن و انقلابی نبودن نداره. دانشگاه شهید بهشتی هم شرایطی رو در نظر گرفته تا هر کسی با هر سطح علمی نتونه وارد این دانشگاه بشه و سطح علمی این دانشگاه رو پایین بیاره.
اطلاعیه دانشگاه های مختلف روی همین سایت موجوده، اگر شرایط بهشتی رو ندارید برای یه دانشگاه دیگه و با سطح پایین تر اقدام کنید

رضا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

استدالال من اینطوری نیس که شما گفتید استدالال من اینه که دونفر که د همه چیز شبیه به هم هستن به صرف اینکه یکی دانشگاه شهید بهشتی هس مثلا یکی دانشگاه درجه دو نباید تبعیضی باشه و هر دو باید از شرایط مساوی برخوردار باشن استدالا شما میگه اگه دو نفر نفر اول باشن هر که دانشگاه درجه یک باشه بهتره ولی این اشتباه هس چون هر دو نفر زحمت کشیدن هر دو نفر تلاش کدن نباید یک برنامه ریز تلاش دانشجوی دانشگاه درجه یک در نظر بگیره و برا بقیه نادیده بگیه این استدالال من

رضا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

عزیزان دوستان دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی علوم پایه و همه افراد که اینجا پیام میگذارید از اینکه دانشجویان بقیه دانشگاه ها اعتراض میگذارند دلگیر نشوید نگویید دانشگاه من بهتر است دانشگاه تو بدتر است درست است که شرایط یک عده بهتر بوده و د دانشگاه های درجه یک درس خواندن اما این دلیل نمیشود که حق بقیه را ندید بگیریم و با تبعیض هم صدا شویم دانشگاه شهید بهشتی تبعیض کرده همه ما قبول داریم اما نباید بین منطقه محروم با منطقه نامحروم فرق بگذارند نباید بین دانشگاه محروم و نامحروم فرق بگذارند ما انقلاب کردیم خون شهید دادیم خون بهشتی و مطهری دادیم که تبعیض از بین برود بی عدالتی از بین برود پس شما هم که دانشجوی دانشگاه درجه یک هستید به دیگران خرده نگیرید مولای ما حضرت محمد ص هست که تبعیضی بین محروم نامحروم نمگذاشتن پس من به همه افراد حق میدهم که معترض باشند چون مسولان همه دانشگاه ها نباید این حق را از هیچ دانشجوی منطقه محروم صلب کنند استدالا من اینه که میگم دو نفر با شرایط پژوهشی مساوی با مقالات مساوی باید شرایط یکسان برای هر دو نفر مهیا باشه اگه شرایط برای یکی فراهم بشه برای یکی منع بشه اینجاست که تبعیض شده استدالا شما اشتباه هس از نظ شما اگه دو نفر رتبه یک باشن اونی که درجه یک هس باید قبول بشه بقیه باید رد بشن

شهید بهشتی-عباسپور-فقط دانشگاه تراز اول
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

این چیه که شما میگی آخه شبانه ها تهران رتبش در حد بعضی روزانه های شهرستانه فقط اونا پول داشتن ما نداشتیم

عباس
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

دوست بزرگوار معلوم شما فردی از خود راضی هستید که به این صورت نظر می دهید. چون استعداد درخشان یعنی این که هر با استعدادتر و وشایسته تر است نتخاب بشه نه این که هرکی در دانشگاه الف درس خونده باشه با استعدادتره. خیلی ها هستند که بنا به دلایلی مجبور بودن که مقطع ارشد خود رو در شهرستان بگذرونند ولی حال که شرایطشو دارند و میتونند شرکت کنند و حتی مقالاتی بیشتر و بهتر از دانشجویان دانشگاه های الف دارند حق انها داره زایع میشه.

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  عباس

کسی که ارشد رتبه مثلا ۱۰ آورده و توی دانشگاه سطح الف قبول شده با کسی که رتبه ۱۰۰۰ آورده و توی یه دانشگاه دورافتاده قبول شده خیلی از لحاظ استعداد متفاوت هستش. هیچ کس با رتبه تک رقمی ارشد نمیره یه دانشگاه دورافتاده و طبیعی هست که همین دانشجو بعد از فارغ التحصیلی هم استعداد و توانایی علمی بیشتری نسبت به شخصی که در دانشگاه های سطح پایین تر تحصیل کرده داره… هر کسی هم احساس میکنه حقش داره ضایع میشه میتونه کنکور دکتری امتحان بده…
نکته بعدی هم اینه که “زایع” اشتباه هستش و “ضایع” درسته، شما که ادعای استعداد درخشان داری دیگه چرا؟!

ناشناس*به سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

واقعا که به نظرمن دانشگاه شهیدبهشتی میتونست یک امتیاز به بچه های خودش بده وتومصاحبه نمره دانشگاه رابگیرن بچه هاش ولی برای ورودیش نباید همچین فیلتر مسخره ای رابذاره

این متن را برای مسولان دانشگاه شهید بهشتی فرستادم
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

با سلام چند هفته بود منتظر اطلاعیه دانشگاه شهید بهشتی بودم و امروز که مبعث رسول بود اطلاعیه را دیدم اما وقتی مطالعه کردم بسیار تاسف خوردم که چقدر به خاطر ظواهر استعدادها را پایمال میکنیم به راستی چرا فقط به دنبال ظواهر هستیم مسولین محترم دانشگاه شهید بهشتی شما که فقط دانشگاه های الف را جزء استعداد ها می دانید بدانید که یک دانشجو که در یک دانشگاه الف با شرایط خوب نمره خوب می آورد و کار پژوهشی خوب انجام می دهد چیزی غیر ممکن انجام نداده و جای تعجبی نیست اما دانشجویی که در یک دانشگاه درجه دو یا سه با شرایط بد نمره خوب گرفته و کار پژوهشی خوب انجام داده یک استعداد درخشان است که با امکانات کم بهره وری خوبی به دست آورده است. من دانشگاه درجه درس خواندم و میخواستم برای برنامه ریزی روستایی شرکت کنم که با این اطلاعیه ناامید شدم فقط به جهت اینکه دکتری وابسته به پژوهش است cv خود را برایتان میفرستم که بدانید درس خواندن در دانشگاه درجه سه باعث نمی شود که یک فرد نتواند موفق بشود. شاید اگر خدایی کارهای پژوهشی مقایسه شود ببینید که cv یک فارغ التحصلیل دانشگاه درجه سه بهتر باشد. اما به هر حال مجبوریم این شرایط را بپذیریم کاش شهید بهشتی زنده بود اگر او بود مطمنا راضی نبود در دانشگاهی که نام خودش هست تبعیض و بی عدالتی باشد چون این شهدا بودن که برای از بین بردن بی عدالتی و تبعیض بین فقیر و غنی و خوب و بد… ادامه نظر»

شهید بهشتی-عباسپور-فقط دانشگاه تراز اول
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

عااالی بود

جغرافیا بهشتی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

درس خواندن در دانشگاه شهید بهشتی با اساتید آن بسیار سخت میباشد و قتی کتاب های درسیتان زبان اصلی هستند
وقتی برای دو واحد باید نزدیک به ۴-۵ جلد کتاب بخوانی
وقتی بسیاری از مطالب را رفرنس می دهند که از فلان کتاب بخوانی
….
این دانشجویان فرصت نوشتن مقاله در طول دوران ارشد ندارند
و البته بهتر است نگاهی به موضوعات پایان نامه های دانشجویان بهشتی و دانشگاه خودتان بیندازید تا متوجه شوید چقدر پایان نامه های ما وقت گیر و سنگین می باشد

به جغرافیا بهشتی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۰۸ ب٫ظ

فکر نکن فقط شما که شهید بهشتی هستین پایانامتون خوبه تو رشته ی ما که اینجوری نیست من که خودم و تمام همکلاسیهام با امکانات نصف شهید بهشتی پایانامه هایی در حد دکتری انجام دادیم نمیدونم تو رشته ی شما اینجوریه یا شما اینقدر بسته فکر میکنی و فقط خودتو میبینی!!!

ایمان
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۱۱ ب٫ظ

شما فکر می کنید ما منبع فارسی خواندیم؟!!شما فکر می کنید ما یک منبع لاتین خواندیم؟ فکر می کنید برای پایان نامه ما منبع فارسی وجود داشت؟!! فکر می کنید موضوعی که ما کار کردیم چون در دانشگاه تراز اول نبوده، موضوع ساده ای بوده؟!!!!!

جغرافیای بهشتی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

من فقط خودم رو ندیدم من شرایط شهید بهشتی رو برای شما توصیف کردم

جغرافیای بهشتی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۰۴ ب٫ظ

من فقط چون زمینه کاری اساتید دیگر دانشگاهها را دیده بودم گفتم
لطفا شماها هم متین باشید و سریع جبهه نگیرین
با این اوصاف از خود و دانشگاهتان پس انشالا با کنکور تک رقنی میشوین
موید باشین

بیوتکنولوژی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۳۱ ب٫ظ

دوست عزیز، همه اینهایی که میفرمایید صحیح. اما اینقدر صریح و راحت ارزش کار بقیه کسانی که در دانشگاه های درجه پایین تر درس خوندن رو زیر سوال نبرید.خود من تو یه دانشگاه درجه ۲ درس میخونم و استادی که باهاش کار میکنم از دانشگاه NAU استرالیا (رتبه ۱۴ در رنکیکگ جهانی) مدرک دکترا گرفته- کسی که از همون ترم ۳ کارشناسی که اولین واحد درسی رو باهاش گذروندم به من اندیشدن رو یاد داد نه اندیشه هارو!کسی که اگر امروز تونستم بعنوان یه دانشجوی المپیادی از یه دانشگاه معتبر فاند بگیرم به خاطر وجود اون بوده!من یه زمانی برای مقطع ارشدم قصد داشتم پذیرش بدون ازمون شهید بهشتی رو شرکت کنم و اون موقعم همچین قانونی نبود.اما وقتی استادمو با اساتید شهید بهشتی مقایسه کردم چیزی که اونارو نسبت به استادم برتری بده ندیدم و ترجیح دادم بمونم و با استادم مقاطع بالاترو بگذرونم. از تصمیمی که گرفتم هم هیچوقت پشیمون نشدم، چراکه الان توانایی هایی رو بدست آوردم که یه تحصیل کرده خارج از کشور داره، چیزایی که هیچ کجای دیگه نمیتونستم بدست بیارم!
موضوعی هم که برای تزم کار میکنم هنوز توی دانشگاه های به اصطلاح درجه اول کسی کار نکرده…

جغرافیا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

حرف شما متین
بحثی نیست
اگر این طور که میگویید هست
یا علی
کنکور بدهید تک رقمی بشوید
شهید بهشتی شما را می پذیرد

فاطمه
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  جغرافیا

من امسال تک رقمی بودم انتخاب سوم بهشتی بود و دعوت شدم اما کاش اینکارا نکرده بودم چون حاظر نیستم در دانشگاهی با این تفکرات درس بخونم حاضرم شهرستان درس بخونم اما از این تفکرات متنفرم یاد تبعیض نژادی میفته آدم

خطاب به مسولان دانشگاه شهید بهشتی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۵۸ ق٫ظ

با مطالعه این متن ناامید شدم اما به هر حال مجبوریم این شرایط تبیعض آمیز را بپذیریم کاش شهید بهشتی زنده بود اگر او بود مطمنا راضی نبود در دانشگاهی که نام خودش هست تبعیض و بی عدالتی باشد چون این شهداد بودن که برای از بین بردن بی عدالتی و تبعیض فقیر و غنی و خوب و بد قیام کردند. امیدورام که فردای قیامت مسولان بتوانند پاسخی برای تدوین این اطلاعیه ها داشته باشند.

nashenas
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۲۱ ق٫ظ

صد رحمت به وزارت علوم احمدی نژاد، اگه بد بود دیگه تکلیف خودتو می دونستی. اختیار زیاد دادن به دانشگاهها بدون نظارت دقیق همینه.وزارت قبلی اختیار رو به کلی از دانشگاهها گرفت و این یکی دو دستی بهشون برگردوند و این وسط کسی از حق دانشجو و مشورت با دانشجویان صحبتی نکرد.

ناشناس
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  nashenas

به همه شاکیها میگم
دوست داشتین دوماه الاف میشدین
صد تومن به حساب دانشگاه میریختین
بعدم مثل بقیه دانشگاهها فیلتر اعمال میکرد

زهرا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

اصلا هم اینطور نیست.
من تو این دانشگاها نخوندم و برای علم و صنعت اقدام کردم ودعوت شدم
حالا سطح علم و صنعت و شهید بهشتی رو هم دیگه همه میدونن!!

رضا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  nashenas

توی دولت احمدی نژاد درجه یک معنا نداشت حداقل همه مث هم بودن توی دولت احمدی نژاد به قشر محرم توجه میشد اما حالا فقط با خوندن اطلاعیه ناامید میشیم

شیمی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

ببین برادر قشر محروم ربطی به موضوع نداره.یعنی من برم دانشگاه مثلا یلام درس بخونم قشر محرومم؟؟؟؟؟؟؟؟چه ربطی داره.توان علمیم کمتر بوده کنور ارشد رو خوب ندادم.قبول کنید که اگه جایی به نفع شما نبود سریع داد از بی عدالتی نزنید.اگه خیلی نابغه بودید همون زمان تو یک دانشگاه خوب ارشد میخوندید.من خودم ارشدم از یک انشگاه درجه ۳ گرفتم.خیلیم سخت گیرانه است.اما این که بیاییم مثل دانشجوها ازاد که همش میگن ما از دولتیا کم نداریم شما داد بزنی که ما از تهرانیا کم نداریم نیس.

رضا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی

من کم که ندارم یه چیزیم بیشتر دارم فک میکنی غلو میکنم همینطور که دوستم کم نداشت پارسال مدرس قبول شد بی عدالتی هس شماها باور ندارید قشر محرم یعنی کسی که توی دانشگاه ایلام درس میخونه هس کسی که توی دانشگاه بلوچستان درس میخونه هس قشری که در بدترین شرایط بهترین کاهای پژهشی انجام دادن بی عدالتی هس چشماتو باز کن ببین اگه این بی عدالتی نیس اسمش چی بزاریم اگر با این کارا ناامیدی را رواج نمیدن پس چی هس اگه با این برنامه ها بین جوان ها فق نمیزارن پس چی هس کافی فقط واقع بین باشیم

شاکی از دانشگاه شهید بهشتی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۲۰ ق٫ظ

بچه ها این تبعیض که دانشگاه شهید بهشتی گذاشته یعنی چی؟ برای استعداد درخشان فقط دانشجویان دانشگاه های الف رو گفته میتونن درخواست بدن نه دانشجویان سایر دانشگاهها! الان با این تبعیض که گذاشته انتظار داره دانجشوهاش توسط دانشگاههای دیگه پذیرفته بشه؟

ناشناس
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۴۶ ق٫ظ

مطمئنا دانشجوهای بهشتی هیچوقت دکترا دانشگاههای گروه ب نمیرن
همشون الف قبولن صددرصد
من کارشناسی اونجا بودم
واقعا سطح بالایی داره
دانشگاه ارشدم هم گروه الف به تعریف بهشتی بوده ولی بهشتی ی چیز دیگه ای بود

دانشجو
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

عزیز جان، سطح به میزا پژوهش است
این دانشجویان که انتظار دارند می گن که اگه شما عدالت دارین بین کارای مارو با دانشجویای الف یا هر حرف دیگه ای مقایسه کنین بعد تصمیم بگیرین

افتاد

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

شما اگر توانایی علمی دانشجویان دانشگاه های سطح الف رو داشتید، در آزمون ارشد توی یکی از همین دانشگاه های سطح الف پذیرفته می شدید، نه اینکه الان با تکیه کلام هنرپیشه یک سریال تلویزیونی زرد استدلال کنید

شهید بهشتی-عباسپور-فقط دانشگاه تراز اول
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

عزیز من رتبم ۴۲۰ بود.عباسپورو فردوسی روزانه می آوردم نرفتم چون تحقیق کردم دانشگاهش ضعیف بود تو رشته من عباسپور تازه شده فنی بهشتی بزارن یکسال بگذره بعد خودشونو یکی کنن.با ۴۸۰ شبانه امیرکبیر قبول شدن من پول شبانه نداشتم نزدم.این چیه که شما میگی آخه شبانه ها تهران رتبش در حد بعضی روزانه های شهرستانه فقط اونا پول داشتن ما نداشتیم..تو رشته من شهید بهشتی یا همون عبسپور استاد تمام نداره دانشگاه خودم ۴ تا استاد تمام داره یکم جو گرفتتشون

به ناشناس
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

تو رشته ی ما که دانشجوهای شهید بهشتی رتبه های آنچنان تاپی نمیارن خودتون فکر میکنید تاپین

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۰۸ ب٫ظ

این تبعیض نیست. دانشگاه تمایل نداره دانشجویان ضعیف رو بگیره. هر کسی بر اساس توانایی هاش در مقطع ارشد آزمون داده و یه دانشگاهی رو قبول شده، بنابراین اگر در دانشگاه هایی با سطح پایین تر تحصیل کرده، طبیعتا دانشجوی ضعیف تری هم بوده

جزایی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

اقا شما خودتو کشتی با شهیدبهشتی!شما وکیل مدافع بهشتی هستی!مگه هرکی بهشتی نخونده ضعیفه!؟ لطفا رشتتونم بگین ببینیم شما واقعا چیزی در چنته داری یا….

ناشناس*به سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

این حرفتون اصلا درست نیست هیچ ملاک درستی برای سنجش وجودندارد .دانشگاههای دیگه اصلا ضعیف نیستند چرا با برداشت خودتون حرف میزنید . خیلی از دانشگاهها بهترین اساتید دارند

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

شما که معتقدید حرف من درست نیست و حرف خودتون درست هستش پس برای همون دانشگاه ها اقدام کنید

navid
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۰۱ ق٫ظ

پارسال شهید بهشتی شرکت کردم ولی دریغ از کمی ادب و احترام برای دانشجویان خارجی

با دانشجو های خودشون بگو و بخند داشتند
اما تا بقیه میرفن تو انگار یادشون افتاده بود مصاحبست
به یکی از بچه هایی که واسه مصاحبه اومده و بود و از یکی از دانشگاه های شهرستان اومده بود بهش گقته بودن تو اصلا واسه چی اومدی؟

واقعا خجالت آوره

پارسال ۸۰۰۰۰۰ تومان میگرفت و امسال ۱۰۰ تومان
برای مصاحبه ۱۰ دقیقه ای
این دیگه نوبره

ارش
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  navid

شما اگه یه حساب سر انگشتی بکنی متوجه میشی با کنکور هم حداقل صد تومن هزینت میشد
۳۰ تومن ثبت نام
۲۰ تومن صلاحیت
۵۰ تومن حساب دانشگاه
تازه اگه فقز یه دانشگاه رو میزدی
بهشتی وافعا کارش درسته

بی انصاف
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  navid

بی انصاف نباشین
شهید بهشتی با همین فیلترش چندین میلیون از دستش رفت
اگه واقعا دنبال پولش بود اسم فیلتر رو نمی اورد و بعد فیلتر رو اعمال میکرد

samira
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۲۷ ق٫ظ

سلام
اینکه همه دانشگاهها فیلتر دارن جای شکی نداره
برید از استعداد درخشانایی که پارسال شریف قبول شدن بپرسین برای کجا بودن
فرقش اینه بقیه دانشگاهها کلی ادم رو سرکار میزارن پولشو میگیرن اخرشم از چندتا دانشگاه دانشجو کیگیرن
شهید بهشتی جرات کرده فیلتروشو به همه اعلام کرده

عسل
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  samira

موافقم

حسین
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱:۵۷ ق٫ظ

با سلام
یه دانشگاه برای کارشناسی نا پیوسته شامل نشدیم
یکی دیگه چون محل ارشدمون تو گروه الف نبود
یکی دیگه چون چهار ترمه نبودیم
یکی دیگه دوتا مقاله از پایان نامه میخواد
یکی میگه که ۸ امتیاز طبق جدول ۲ باید کسب کنی
آیا عجیب نیست که توی کشور عزیزمون ایران
هنوز یک تعریف جامع از استعداد درخشان وجود نداره!
که من علاف و بیکار، بفهمم که آیا استعداد درخشان هستم و پیگیر ادامه تحصیل باشم یا اینکه نه؟!
برم دنبال یه کاروکاسبی یا چه میدونم برم وردست یکی توی یه شرکت کار کنم
خداوندا به امید تو که یه روز آخرش بفهمم که من باید چیکار کنم

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

وقتی نتونستی توی یه دانشگاه با سطح متوسط (یا شاید هم پایین) درست رو چهار ترمه تموم کنی و علاوه بر اون نتونستی دو تا مقاله از چیزی که به عنوان پایان نامه ارائه دادی دربیاری دیگه چرا دنبال استعداد درخشانی؟؟؟ این کجاش میشه استعداد درخشان آخه؟؟؟

شهید بهشتی-عباسپور-فقط دانشگاه تراز اول
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

میدونی که درس ارشد دوترم واحد پاس کردنه بقیش پایان نامه؟؟میدونی کار آزمایشگاهی اگه آنزیم ۷ میلیونی تموم شه باید وایسی تا دانشگاه بخره دیگه؟؟میدونی جواب مقاله ها طول میکشه تا بیاد؟؟پایان نامه ی من تز دکتری دانشگاه تهران بوده ۶ تا مقاله از روش نوشتم خیلی رو هوا و بی اطلاعات حرف میزنی عزیزم

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۷:۰۲ ب٫ظ

آره میدونم همه اینهارو
ولی استعداد درخشان یعنی اونی که چهار ترمه درسش رو پاس کرده، پایان نامه رو با تمام مشکلاتش به موقع دفاع کرده، مقاله هاشو چاپ کرده و قابلیت های ویژه خودشو نشون داده…
اگه اینطور باشه که شما میگی پس همه ۷۵ میلیون جمعیت ایران جزو استعداد درخشان محسوب میشن
در ضمن من متوجه نشدم “پایان نامه من تز دکتری دانشگاه تهران بوده” یعنی چی… یعنی از روی یه پایان نامه دکتری دانشگاه تهران کپی شده بوده؟! یعنی در حد پایان نامه دکتری دانشگاه تهران بوده که اونوقت شما وقتت رو هدر دادی چون داشتی ارشد میگرفتی نه دکتری و هر چیزی جای خودش رو داره…

شهید بهشتی-عباسپور-فقط دانشگاه تراز اول
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

نه دیگه وقتی دانشگاه بودجه نمیده یعنی نمیده و تو ۹ ماه عقب میفتی و دست تو نیست.من پارسال که مصاحبه رفتم تهران متوجه این قضیه شدم نه منظورم این بود همچینم سطح اون دانشگاه قوی نبوده

maryam
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

حتی اگه تو یه دانشگاه تراز اول جهانی درس بخونیم، فول پرفسور هم که بشیم، وقتی ندونیم که حداقل با هم وطنای خودمون باید همونطوری حرف بزنیم که دوست داریم با خودمون حرف بزنند، هیچ استعدادی نداریم.
استعداد درخشان که به قبولی تو کنکور نیست فقط، به اینه که حالا که قبول شدی چیکار کردی.
یه درصد فکر کنید اونی که در دانشگاه به قول آقایون درجه دو درس خونده بخواد خودش به خودش درجه بده و درجشو بالا ببره.

سینا
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  maryam

من دقیقا همونطوری صحبت کردم که دوست دارم دیگران هم با من صحبت کنن، هر کسی باید جایگاه خودش رو بدونه

maryam
خرداد ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

تمام بحث این پست هم همینه، اینکه جایگاه افراد همون جایگاه دانشگاهشون نیست، بلکه افراد خودشون با عملکردشون برای خودشون جایگاهی مشخص می کنند.
ما انسانیم، میتونیم تغییر کنیم، هر روز بهتر یا بدتر بشیم و همینطور اطرافیانمون.

حق
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

وای شما چقدر تندی آقا سینا،لزومی نیست به این شرط، مصاحبه رو برای تشحیص همین تفاوت ها گذاشتن، من خودم پارسال از یک دانشگاه درجه سه به صاحبه‌ی بهشتی اومدم، در حالی که هیچ شناحتی هم از این دانشگاه نداشتم. در کنار خیلی از بچه های دانشگاه الف، یکی از بهترین ها تو گرایشم منو انتخاب کرد که الان پس از گذشت نزدیک به یک سال هنوز خود بهشتی هااز من می پرسن چطوری این استاد تو رو انتخاب کرد، این استاد نه پارسال و نه امسال اصلا از بین کنکوزی ها دانشجو نگرفت. در ضمن من ۵ تزمه هم دفاع کرده بودم. گروه استاد درخشان بهشتی کلا یه خورده مشکل داره، ولی این شرط اصلا منطقی نیست

سینا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  حق

این به نظرت تبعیض نیست؟ “این استاد نه پارسال و نه امسال اصلا از بین کنکوری ها دانشجو نگرفت.” یعنی اونهایی که کنکور دادن الکی نیان دنبال درس دیگه؟؟! من موندم که اگر این شرط رو تبعیض می بینید چرا توی این جمله خودتون تبعیض رو پیدا نمی کنید

صدا
خرداد ۷, ۱۳۹۳ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

نمی دونم تبعیض هست یا نه چون در مقام تشخصیص نیستم ولی وقتی نتونستن به سوالات اساتید که غالبا هم در حوزه ی تخصصی صورت می‌گیره جواب بدن، جای اندکی تامل هست آقا سینا، من الان دارم در کنار خیلی از این کنکوری ها کورس می‌گذرونم در حالیکه اگرچه ضعیف نیستند ولی اصلا فرقی با هم در سطح معلومات تخصصی نداریم. دوره ی دکتری در همه جای دنیا یک دوره‌ی تعاملی بین استاد و دانشجوست، یک دوره تخصصی است .همچنین من علاوه بر شهید بهشتی به شیراز هم دعوت به مصاحبه شدم. استعداد درخشان اونجا علاوه بر مصاحبه‌ آزمون کتبی و تشریحی هم داشت من تونستم تقریبا حل رو در تمامی سوالات به دزستی تشخیص بدم ، حال شاید تو جواب آخر در یک منفی و مثبت اشتباه هم کرده باشم، الان تودوره دکتری هم هر پروژه ای که بهم در هر سطح سختی واگذار شده انجام دادم، حال اگر در سرعت مشکل دارم، و تو زمان محدود به هر دلیلی کند عمل می‌کنم ، به نظر شما من حق تحصیل تو یک دانشگاه خوب رو ندارم. ولی هنوز تو همین شهید بهشتی که شاید به نظر من پرسنل سطح پایینی داره نه جامعه ی علمی پایینی، اساتیدی هستند که واقعا دنبال دانشششششجو می‌گردن، این سطح دانشگاه واقعا ناعادلانه ناعادلانه است . استعداد درخشان یعنی کسی که با یک رزومه ی خوب از هر کجا می تونه بدرخشه و من معتقدم که این رو اساتید خبره در همون زمان اندک مصاحبه می تونن تشخیص بدن و لازم به این جوسازی… ادامه نظر»

samira
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۰:۱۷ ق٫ظ

دانشگاه صنعتی شریف دانشجویان رو به گروه “الف ” و “ب” تقسیم نکرده چون همه می دونند که مهم تلاش خود فرد است نه اسم دانشگاه!!!!!!

samira
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  samira

ولی شریف هم فیلتر داره من خودم پارسال رفتم دیگه میدونم چه وضعیه

physics
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۰:۱۷ ق٫ظ

یعنی علوم پایه زنجان رو شامل نمیشه، جای تاسف داره

علوم پایه
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  physics

من علوم پایه بهشتی میخونم
خداییش اصلا تا حالا از کسی نشنیده بودم علوم پایه زنجان بالاست
اکثر کتابای علوم پایه تالیف بهشتی و تهرانه

امیر
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  علوم پایه

منم علوم پایم.کارشناسیم رو بهشتی و ارشدم رو خواجه نصیر بودم ولی قبول دارم این شرایط منصفانه نیست. در ضمن مرکز تحصیلات تکمیلی زنجان یکی از بهترین مراکز علوم پایه در کشوره!

صدا
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  علوم پایه

جدا، منم علوم پایه اونجا تو مقطع دکتری درس می‌خونم و تعجب می کنم از این حرف شما، یه خرده تحقیق بد نیست دوست من، در حد ما بهشتی ها نیست

امیر
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  صدا

دوست عزیز منم مثل شما دانشگاه شهید بهشتی رو خیلی دوست دارم، ولی بهتره کمی منصف باشید و یک نگاه به نام و مقالات و کارهای تحقیقاتی اساتید اونجا بندازید!

متقاضی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۰:۱۱ ق٫ظ

سلام رشته هاش چی؟ از کجا ببینم؟

علوم پایه
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  متقاضی

منم همین سوالا دارم ولی کسی جواب نمیده فقط بهشتی رو بستن به رگبار توهین، اینا میخان دکتر بشن اونوقت

ناشناس*
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۰:۰۴ ق٫ظ

واقعا که این چه وضعیه ،دانشگاههای دیگر آدم نیستند چرااین فیلتررو گذاشتن اگر دانشگاههای دیگر معتبرنیستند درشونو ببندیدوگرنه این مسخره بازی چیه،متأسفم

93
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۰:۰۴ ق٫ظ

چقدر دانشگاه شهید بهشتی کلاس گذاری کرده.
اه اه.
بابا شریف که تو رشته ما تمام تراز اول ه همچین شرایطی نگذاشته بود.

الی
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  93

بهشتی هم تو خیلی از رشته ها اوله
حقوق
روابط بین الملل
بعضی از علوم پایه
مهندسی هسته ای
مهندسی راکتور
فیتوشیمی