اعلام زمان مصاحبه 109 رشته دکتری آزاد 93

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جدول زمان بندی مصاحبه دوره دکتری تخصصی 109 رشته برروی سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت

به گزارش پی اچ دی تست، دکتر ناصراقبالی با بیان اینکه دعوت شدگان به مصاحبه می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net از زمان مصاحبه خود مطلع شوند، افزود: دعوت شدگان باید در زمان تعیین شده در جلسه مصاحبه حضور بهم رسانند و اگر هر واجد شرایطی به هر دلیلی نتواند در زمان مقرر در جلسه مصاحبه حضور داشته باشد، امکان مصاحبه مجدد وجود نخواهد داشت، لذا عدم حضور به معنی انصراف از پذیرش تلقی می‌شود.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی  در ادامه در پاسخ به این سوال که دعوت شدگان چه مدارکی را باید به همراه داشته باشند، گفت: دعوت شدگان می‌بایست هرگونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف را در زمینه رشته خود به همراه داشته باشند. همچنین به همراه داشتن اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد ضروری است.

وی در مورد حائزین رتبه اول گفت: برای این دسته از دعوت شدگان داشتن گواهی رتبه اولی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد ضروری است.

اقبالی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دعوت متقاضیان بدون آزمون براساس معدل و نمره پایان نامه ملاک عمل قرار گرفته است، چنانچه در بین معدل و نمره پایان نامه زمان ثبت نام و زمان مصاحبه فرد مغایرتی وجود داشته باشد، مطابق ضوابط برخورد می‌شود.

اقبالی در ادامه در مورد زمان مصاحبه سایر رشته‌ها گفت: زمان مصاحبه سایر رشته‌ها نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داوطلب جامعه شناسی فرهنگی
خرداد ۱۸, ۱۳۹۳ ۳:۴۸ ب٫ظ

مریم خانم نگران نباش تا فردا میان اگه نیومد خوش به حالت میره بعد از رمضان کل وقت داری

سعید
خرداد ۱۸, ۱۳۹۳ ۳:۴۲ ب٫ظ

به احتمال زیاد فردا اعلام بشه رشته ماهم هنوز اعلام نشده

مریم
خرداد ۱۸, ۱۳۹۳ ۳:۳۱ ب٫ظ

رشته هایی که نیومده پس کی میاد؟؟؟؟

ایرج
خرداد ۱۸, ۱۳۹۳ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

متعاقبا!