راه اندازی دکتری پژوهشی در جهاد دانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی از برنامه ریزی های مجدد جهاد در حوزه آموزشی خبر داد و گفت: از شورای گسترش مجوزهایی برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دریافت کرده ایم و بر آنیم تا بر اساس طبقه بندی های شاخص خود در چهار حوزه جهاد به توسعه دکتری پژوهشی بپردازیم.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

حمیدرضا طیبی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشجویان دکتری پژوهشی ابزاری برای توسعه فناوری و تسهیل تولید فناوری در جهاد دانشگاهی هستند و تاکنون هم دانشجویان زیادی در این زمینه جذب کرده ایم.

وی افزود: تمام مجوزهای رشته های کارشناسی ارشد و دکتری از شورای گسترش گرفته می شود و ما هم علاقمند هستیم تادر پژوهشگاهها و پژوهشکده های خود از توان علمی  و فناورانه خوب و بالای این دانشجویان بهره مند شویم.

طیبی با بیان اینکه ما موضوع توسعه دکترای پژوهشی را با وزارت علوم مطرح کرده ایم، عنوان کرد: جهاد بر آن است تا بر اساس طبقه بندی های شاخص خود در چهار حوزه جهاد به توسعه دکتری پژوهشی بپردازیم.

وی یاد آور شد: جهاد دانشگاهی در حوزه های علوم انسانی، صنعت، کشاورزی و زیست فناوری می تواند بحث دکترای پژوهشی را ترویج و توسعه دهد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمان
تیر ۱۵, ۱۳۹۳ ۳:۳۹ ق٫ظ

با سلام و احترام، شرایط و چگونگی ثبت نام در دکتری پژوهشی مدیریت فناوری اطلاعات، کارآفرینی فناوری و آینده پژوهی را بفرمایید.

لیدا
تیر ۱۱, ۱۳۹۳ ۵:۵۸ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید چگونگی ثبت نام در دکتری پژوهشی در جهاد دانشگاهی را می خواستم.

وحید
تیر ۱۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیدا

من می خواستم بدونم