امکان انتخاب رشته مجدد دکتری دانشگاه آزاد در رشته‌های مصوب جدید در زمان اعلام نتایج

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون سنجش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی از امکان انتخاب رشته مجدد پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد در رشته‌های مصوب جدید این دانشگاه در زمان اعلام نتایج خبر داد.

دکتر مجتبی علوی فاضل در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا با بیان این خبر افزود: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد تعداد زیادی از رشته‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مصوب شورای گسترش آموزش عالی دارد که در زمان انتخاب رشته در دفترچه کنکور نبوده، این فرصت برای داوطلبان فراهم شده است تا در زمان اعلام نتایج، افرادی که پذیرفته شده‌‌اند اولویت انتخابی خود را با توجه به رشته‌های جدید انتخاب کنند.

وی ادامه داد: رشته‌های مصوب جدید در دانشکده خبر که به زودی راه‌اندازی می‌شود نیز مشمول همین موضوع خواهذ شد، به طوری که داوطلبان رشته‌هایی نظیر روزنامه‌نگاری، خبرنگاری، علوم ارتباطات، مدیریت رسانه و … در واحد تهران مرکز، می‌توانند در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته مجدد کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

377 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هاشم
مهر ۱۱, ۱۳۹۴ ۱:۰۴ ب٫ظ

ایاامکان جابجایی جابجایی مجدددانشجویان دکتری وجوددارد؟

علی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد موندم چیکار کنم چطوری انتخاب کنم
من مثلا از تهران و ارک و قزوین شروع کنم بیام پایین یا از شهر هایی که احتمال قبولیم بیشتره شروع کنم بیام تا تهران
می تونید برام بپرسین دقیق سر در گم موندم
انتخاب شهر اول مهمه مثل اینکه انتخابهای دوم تراز ۹۰۰ تا میاد روش
دقیق نمیدونم
باید چیکار کنم

آرشیتکت
شهریور ۱۳, ۱۳۹۳ ۳:۰۷ ق٫ظ

سلام دوستان..
اگه کسی اطلاع داره در مورد زمان و نحوه انتخاب رشته محل های جدید
راهنمایی کنه که منم بتونم بموقع انتخاب رشته کنم.
باسپاس فراوان

بیتا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  آرشیتکت

سلام حتما تا الان جوابو پیدا کردی ولی یه چیزایی می دونم میگم:
از ۴ بعد از ظهر چهارشنبه ۱۹ شهریور تا یک شنبه ۲۳ شهریور حق انتخاب ۲۰ محل رو داری و نتایجم اونطور که گفتن هفته بعد اعلام میشه

بیتا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  آرشیتکت

البته اینم بگم اگه تو نتیجه مصاحبه زده باشن امکان قبولی با انتخاب محل های جدید

نگاه منتظر
شهریور ۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

خدا حافظ دکتری ۹۳با فاصله چند نفر دعوت به مصاحبه نشدم مثل اینکهدر تکمیل ظرفیت هم امیدی نیست خداحافظ

حیف شد....
شهریور ۵, ۱۳۹۳ ۹:۲۴ ق٫ظ

هرچی کامنتهای شما رو میخونم تازه می فهمم من چقدر خواب بودم. شماها با رتبه های خوب شک دارین که قبول بشین ولی من تا همین الان با رتبه نزدیک به اخر و مصاحبه ضعیف امیدوار بودم قبول بشم . تازه از خواب غفلت بیدار شدم . حالا غمگینم و در عین حال به خودم میخندم…

m
شهریور ۴, ۱۳۹۳ ۱:۳۹ ب٫ظ

من از۴۶۰ رتبه ۳۷۰ اوردم در بدون ازمون هم به مصاحبه رفتم هر دو مصاحبه هم خوب بود ایا شانس قبولی دارم

جواب بدید تو رو خدا
شهریور ۲, ۱۳۹۳ ۵:۱۴ ب٫ظ

بچه ها من رشته ام اقتصاده، میتونم شهریه بدم مشروط به اینکه به کارم ادامه بدم.به نظرتون در مقطع دکترا بطور متوسط چند ساعت مطالعه در روز لازمه؟؟؟؟میشه هم کار کرد هم درس خوند؟؟؟؟؟؟؟

پوریا - حقوق جزا
شهریور ۲, ۱۳۹۳ ۷:۱۴ ب٫ظ

دلت خوشه ها رفیق ….
خودت میدونی که دانشگاها چخبره ….
مگه چقدر میخای درس بخونی و دانشگاه چخبره که اینقدر استرس داری … یه نمره زبان هست و
پاس کردن چند واحد درس که عمدتا همه تکراری مقاطه دیگه هست و دو تا مقاله و رساله .. همین .. تفریحانه میخونی و درسها راحت پاس میشه .. فقط قبولی و امتحان ورودی خیلی سخته و بعدش راحته و مثل آب خوردن .. یه خرده دردسر داره ولی خیلی نه و میگذره … فقط چهار سال وقتتو میگیره .. همین .. راحت باش رفیق ..

جواب بدید تو رو خدا
شهریور ۲, ۱۳۹۳ ۹:۳۹ ب٫ظ

اینا که گفتید جدی بود یا کنایه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رضا.حقوق کیفری
شهریور ۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

واقعا جدیه …
فکر کردید دانشگاه چخبره .
الان همه چیز راحتتر و بهتر شده …
اصلا ارزش فکر کردن نداره که چطور میشه …

جواب بدید تو رو خدا
شهریور ۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

سلام
مرسی دوست عزیزم،حالم کلی خوب شد.امیدوارم شما هم انتخاب اولت قبول بشی .

یکتا
مرداد ۳۰, ۱۳۹۳ ۴:۲۹ ب٫ظ

سلام میشه راهنمایی کنید علوم وتحقیقات تهران چند نفر مهرماه دکتری مهندسی شیمی برمیداره؟

سعید
شهریور ۲, ۱۳۹۳ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  یکتا

یکتا جان رتبه کتبی ات چنده؟

ریاض مهندسی شیمی
مرداد ۳۰, ۱۳۹۳ ۴:۱۴ ب٫ظ

با سلام لطفا بفرمایید علوم وتحقیقات تهران برای مهرماه در دکتری مهندسی شیمی چند نفر پذیرش داره؟ممنون میشم اگه جواب دهید

ارام
مرداد ۳۰, ۱۳۹۳ ۳:۲۲ ب٫ظ

سلام …من مجاز نشدم شانس دارم تکمیل ظرفیت خبرم کند باتوجه به افزایشهای ظرفیت دکترا….ممنون

رضا.حقوق کیفری
مرداد ۳۰, ۱۳۹۳ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارام

نه عزیزم خبری نیست …
بخون برای سال بعد …
هنوز حالا حالا مونده که دکتری بدون آزمون بشه و خیلی خبلی خیلی شل و آسون …. مثل ارشد الان … تا چند سال پیش آدم پدرش در میومد که ارشد قبول بشی و کار هر کسی نبود ..
ظرفیت ارشد هر رشته ۵۰ نفر … اما الان دکتراش شده ….

خبر مهم و فوری
مرداد ۳۰, ۱۳۹۳ ۹:۴۲ ق٫ظ

دوستان

سلام دیشب اخبار سه گفت اگه خواستین میتونین از اینجا مشاهده کنین خبرش راسته
تا ده شهریور نتایج دکتری میاد

http://www.telewebion.com/fa/episode/info/1186595/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-22-00/%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-29-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-1393

دانشجو دکتری
مرداد ۳۰, ۱۳۹۳ ۹:۵۸ ق٫ظ

نه بابا. راست میگی ? به همین زودی?!!!!!!!!!

منتظر
مرداد ۳۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

منم رفتم حضوری مرکز ازمون گفتن تا پایان هفته دوم اعلام میکنن

رضا
مرداد ۳۰, ۱۳۹۳ ۸:۲۹ ق٫ظ

با سلام لطفا بفرماییدبارتبه کتبی ۲۵ومصاحبه خوب در رشته مهندسی شیمی وبا سابقه۹سال هییت علمی ایا درواحد علوم وتحقیقات تهران فبولم لطفا راهنمایی بفرمایید

امیر به داوطلب دکتری 93
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۴:۵۶ ب٫ظ

سلام. کی گفته شهریه آزاد از پردیس بیشتر نیست؟؟؟ چرا بدون تحقیق میگید! شهریه آزاد خیلی خیلی بیشتر از پردیس و شبانه هست. تازه هر سال اضافه میشه چقدر افرادی بودن که وسط کار رها میکنن شهریه اش واقعا کمر شکن هست فقط برای پایان نامه علوم انسانی چیزی حدود ۳۰ م تومن آب میخوره

دانشجوی دکتری علوم تحقیقات
مرداد ۳۰, ۱۳۹۳ ۲:۵۸ ب٫ظ

پردیس رو نمیدونم ولی با شبانه تقریبا برابری میکنه شهریه ازاد

جزا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۴:۲۱ ب٫ظ

دوستان حقوق جزا سلام امروز مصاحبه ها تموم شد .. کلا مصاحبه امسال شما چطور بود ؟ خوب بود؟ مال من معمولی بود .

راهنمایی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۳:۵۶ ب٫ظ

لطفا یکی از دوستان درمورد سهمیه هیات علمی برای کسانی که مصاحبه رفتهو هیات علمی ازاد می باشد توضیح دهد با تشکر

مجلس رای به برکناری فرجی دانا داد
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۲:۱۹ ب٫ظ

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم و تحقیقات امروز صبح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

در این جلسه که از ساعت ۸ صبح آغاز شد نمایندگان موافق و مخالف استیضاح در مدت زمان مشخص سخنان خود را مطرح کرده و وزیر علوم نیز به مدت ۳ ساعت از خود دفاع کرد.

در پایان جلسه نیز علی لاریجانی که ریاست مجلس را بر عهده داشت عدم اعتماد به فرجی دانا را به رای گذاشت که نمایندگان ملت با ۱۴۵ رای موافق، ۱۱۰ رای مخالف، ۱۵ رای ممتنع به فرجی دانا رای اعتماد نداد.

گفتنی است؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور ، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، گودرزی وزیر ورزش و جوانان و ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی فرجی دانا را همراهی کردند.

طرح استیضاح با امضا ۶۲ نماینده در صحن علنی مجلس بررسی شد.

این استیضاح از تیرماه کلید خورد، اما علیرغم رایزنی های نمایندگان برای رفع دغدغه هایشان در خصوص دانشجویان ستاره دار، بورسیه ها ، مدیران جنجالی، سیاسی بودن دانشگاهها، کاهش رتبه علمی ایران، با پا فشاری مواضع خود هفته گذشته اعلام وصول شد.

منبع:
http://mehrnews.com/detail/News/2353984

فقه ومبانی حقوق
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۵:۲۷ ب٫ظ

خدایا هر چه خیر است برای ما رقم بزند

اصلاح نباتات
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۴۴ ق٫ظ

سلام بچه ها رتبه من ۴۰ شد مصاحبه گند زدم اخرین دعوت شده ۱۰۸ بود احتمال قبولی دارم؟کسی هست راهنمایی کنه؟

پوریا - حقوق جزا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

حتما قبول میشید و از اول مهر دانشجوی دکتری هستید … مبارکه …
ولی کجاشو الله اعلم ….

منم جزا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۲۳ ب٫ظ

سلام به پوریا-حقوق جزا
می دونید چه شهرهایی حقوق جزا اضافه شدن یا نه ؟؟؟
لطفا اگه اطلاع دارید بگین !!! من خیلی استرس دارم . شبا کابوس می بینم!!

پوریا - حقوق جزا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  منم جزا

سلام منم جزا ….
قبلا در کامنت ها بارها گفتم …
علاوه بر علوم تحقیقات تهران. تهران مرکز. قم. اصفهان.کرمانشاه.قشم.امارات که قبلا در دفترچه اومده بود …
گرگان. یزد.تبریز.اراک.یاسوج.کردستان.بوشهر.بروجرد.
و چند شهر دیگر …. تقریبا ۸ تا ۹ شهر جدید دیگه اضافه شده … از مهر ۹۴ ساری هم پذیرش داره … فکر کنم ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر پذیرش داشته باشه … رتبه شما چنده و مصاحبه چطور بود ؟؟

جزا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۴:۰۵ ب٫ظ

سلام خوبین ما بدون آزمونا چه جوری محاسبه میشیم؟ تو تکمیل ظرفیتم هستیم؟ کلا مصاحبه چطور بود مال من معمولی بود.

منم جزا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۲۱ ب٫ظ

سلام دوست عزیز
واقعا ممنون که جواب دادین
من رتبه ام نزدیک به آخرین فرد قبولی است
مصاحبه ام با شامبیاتی و گلدوست افتضاح بود . بقیه نسبتا خوب بود
ولی خب رتبه ام خیلی بده.
فقط با معجزه افزایش ظرفیت ممکنه قبول بشم.
امیدوارم شما موفق باشین (:

جزا
مرداد ۳۰, ۱۳۹۳ ۳:۴۵ ب٫ظ

گلدوست مال چه درسی بود

پوریا - حقوق جزا
مرداد ۳۰, ۱۳۹۳ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  جزا

دکتر گلدوست جویباری … آیین دادرسی کیفری

کشاورزی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۴۳ ق٫ظ

سلام دوستان فکر میکنین اگه این کارها نتیجه هم داشته باشه چه فرقی به حالمون میکنه ۸میلیونو ۷.۵۰۰ یکیه.

فوری فوری فوری
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۰۴ ق٫ظ

بجه ها لطفا ایمیل بزنید
به ۲۰:۳۰ و بقیه لینکهایی که اعلام کردند

دانشجوی دکتری علوم تحقیقات
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۷:۵۹ ق٫ظ

سلام. میبینم که همه از جریان قبولی اومدید بیرون و به فکر شهریه هستید.
فکر میکنید اقدامتون تاثیری داشته باشه و اینکه برای ورودی های ماقبل هم شهریه کم بشه مثلا بخشی رو برگردونند؟

داوطلب دکتری 93
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۲:۱۴ ب٫ظ

با سلام
شهریه دکتری دانشگاه آزاد بیشتر از شهریه دکتری شبانه و پردیس نیست! همانطور که پردیس ظرفیت ها و شهریه ها را بالا برده پس از آزاد هم انتظار ندشته باشید شهریه ها را کم کند!!! اگر سراسری ظرفیت ها را از طریق پردیس ها و شبانه بالا نبرده بود! حالا دانشگاه آزاد هم ظرفیت ها را بالا نمی برد!به نظرم شکایت و درخواست و… هیچ نتیجه ای نخواهد داشت!
موفق باشید

خواهش
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۰:۰۸ ق٫ظ

با سلام.یه خواهش داشتم.دوستانی که در دانشگاه سراسری پذیرفته شده اند.لطفا در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت نکنند تا ظرفیت برای کسانی که دوست دارند اون دانشگاه پذیرفته بشند بیشتر بشه.مرحله قبل از قبولی خوتون رو به یاد بیارید اوناهم الان همون حس رو دارند.ممنون.لطفا به اشتراک بزارید.

فوری فوری فوری
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  خواهش

فکر کردید جراتش رو دارند که شرکت کنند.
حداقل نفری ۵۰-۴۰ تومن میگرند برای یک انتخاب رشته ای که انجام میدیم.
بخاطر همین ۵۰تومن هم که شده یک عده ای پا پس می کشند.
الان همه شوق قبولی دارند ولی بعد از قبولی کابوس شهریه هست که حکمفرماست.
من خیالم راحته که قبول میشم ولی شهریه کمرشکن هست.
دوستم دکتری می خونه. می گفت: یک عده ای بعد از ثبت نام دوباره انصراف میدند یا یک ترم می خونند و جریمه میدند و میرند.
الان شوق دکتری هست که حکمفرماست ولیکن عقاب تیزچنگال شهریه دانشگاه آزاد همه اشتیاق ها را می کشد.

حمیدرضا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان
اقا این همه میگن رشته پر طرفدار داره تصویب میشه چرا از دکتری مکانیک خبری نیست؟مگه طرفدار نداره فقط دارن مهندسی برق عمران و شیمی رو گسترش میدن؟

رضاروابط
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۸ ب٫ظ

یه مثال بزنم همه دوستان متوجه بشن شهریه ها چقدرغیر واقعی هست.
تصور کنید یکی از واحدها در رشته علوم انسانی در ترم جدید ۳۰ نفر پذیرش داشه باشه ، که شهریه جمعا میشه ۱۸۰ میلیون تومن …این ۳۰ نفر ۸ واحدی درسی برمیدارن که میشه ۴ درس ،هر درس در بهترین حالت ۱۵ جلسه هست یعنی چهار درس جمعا میشه ۶۰ جلسه ……جلسه ای حتی حتی اگه ۵۰۰ هزار تومن هم برای دانشگاه هزینه داشته باشه که قطعا نداره میشه کلا ۳۰ میلیون تومن…..بعدم اینکه دانشگاه هزینه خوابگاه یا هزینه خیلی خاص دیگه ای ارائه نمیکنه بر فرض با هزینه های دیگه هم ۳۰ میلیون هزینه کنه ….
یعنی جمعا ۶۰ میلیون تومن و درحالیکه ۱۸۰ میلیون شهریه گرفته …..خدایش این انصاف هست ؟؟؟؟؟بابا دانشگاه و تدریس که دیگه قطعه و کالا نیست که بخاطر تحریم وارد نشه و گرون کنن ؟؟؟دیگه اینکه الان ما ماشاالله در همه زمینه ها اینقدر دکتری داریم که مشکل استاد و مدرس هم وجود نداره …..حالا خودتون همین حساب سرانگشتی رو در مورد واحدهای پایان نامه که چندبرابر شهریه میگرن محاسبه کنید تا عمیق فاجعه مشخص بشه
خواهشا این دست مطالب رو منعکس کنیم اشاالله تاثیر گذار باشه

داوطلب دکتری
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

ممنون آقا رضا. خیلی خوب و ساده بیان کردید. متأسفانه این فاجعه هر سال داره بدتر میشه و هیچ ارگانی به فکر مردم نیست. کافیه یک مقدار قیمت پسته، برنج یا روغن بالا تعزیرات حکومتی چنان وارد عمل میشه که قضیه در ۲۴ ساعت حل میشه. اما در این خصوص هیچ سازمانی بررسی انجام نمیده. جالبه دائم هم گفته میشه شهریه دانشگاه هر ساله به اطلاع سازمانهای مسئول میرسه. نمیدونم این سازمانهای مسئول کجان و کی هستند که در مورد شهریه اعتراضی نمیکنن یا اصلا گویا از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم خبری ندارند که چنین ارقام نجومی ای رو تصویب میکنند.

داوطلب دکتری 93
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

با سلام
شهریه دکتری دانشگاه آزاد بیشتر از شهریه دکتری شبانه و پردیس نیست! همانطور که پردیس ظرفیت ها و شهریه ها را بالا برده پس از آزاد هم انتظار ندشته باشید شهریه ها را کم کند!!! اگر سراسری ظرفیت ها را از طریق پردیس ها و شبانه بالا نبرده بود! حالا دانشگاه آزاد هم ظرفیت ها را بالا نمی برد!به نظرم شکایت و درخواست و… هیچ نتیجه ای نخواهد داشت!
موفق باشید

رضاروابط
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۹:۴۴ ب٫ظ

دوستان عزیز لطفا نا امید نباشین امیدوتون بخدا باشه و بعدش تلاش خودتون
لطفا همه به ادرس هایی که گفتم پیام بدین و بگین که گزارشی در مورد شهریه های غیر واقعی دکتری تهیه کنن …..اگه همه پیام بدیم قطعا تاثیر گذار هست لطفا کسی مسولیتش رو به دوش دیگران نندازه و بگه دیگران پیام میدن بجای من …..

faeze
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۸:۵۳ ب٫ظ

بچه ها می تونیم به رادیو جوان هم بگیم! خیلی خوب پیگیری می کنن
منم ایمیل ها رو فرستادم
با کمپینگ هم موافقم

مرتضی عمران اب
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۳۵ ب٫ظ

سلام،دوستان عزیزی که پیشنهاد دادید به مجلس ایمیل بفرستیم!شما واقعا توایران زندگی نمی کنید!نمایندگانی که بچه های خودشان را با معدل۱۱/۴۸بورس دکتری کرده اند.حتی در مواردی لیسانس هم نداشته ولی بورس دکتری کرده اند،حالا میایند واز شهریه دانشگاه ازاد انتقاد می کنند؟!بخدا ککشان هم نمی گزد.من بنظرم می رسد با طراحی یکی از دوستان کامپیوتری کمپینی ترتیب بدهیم تا لااقل صدایمان به گوش مردم برسد.هرچند از نتیجه ان هم چشمم اب نمی خورد.تو ایران چون دانشگاه انحصاری است هر مبلغی که اعلام کند کسی جرات اعتراض ندارد.دقیقا عین قیمت خودروهای ایران خودرو وسایپا!

محمد
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۷ ب٫ظ

عزیز به ۲۰:۳۰ بفرست نتیجه میده کمپینم درست کن

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۸:۳۶ ق٫ظ

سلام
گل گفتی اقا مرتضی انگاری برخی از دوستان تو بحر کار نیستند و این مسائل براشون بیگانه هست
افرین به دیدگاه بلندت

محمد
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۵:۴۱ ب٫ظ

دوستان منم به تمام سایتها ایمیل زم و مرتب هم دارم به تمام همکلاسیام پیغام میدم لطفا همه ایمیل بزنن
یک ایمیل فکر نکنم خیلی وقتتونو بگیره

داوطلب دکتری
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من هم به ۲۰:۳۰، مجلس شورای اسلامی و خبرگزاری مهر میل زدم. خبرگزاری مهر همیشه پیگیر هست امیدوارم اینبار هم پیگیری کنند. خدایی با کار هم تو این اوضاع اقتصادی نمیشه ترمی ۸ میلیون رو جور کرد. تحصیل در دنیا رایگان نیست ولی در ازاش تسهیلاتی ارائه میشه برای دانشجویان دکتری که اقساطش بدون بهره هست و بعد از اتمام تحصیل بازپرداختش شروع میشه. باید شهریه را کاهش بدهند و به همه تسهیلات ارائه کنند. نه اینکه به صورت قرعه کشی تسهیلات ارائه شود.

داوطلب دکتری 93
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۲:۱۵ ب٫ظ

با سلام
شهریه دکتری دانشگاه آزاد بیشتر از شهریه دکتری شبانه و پردیس نیست! همانطور که پردیس ظرفیت ها و شهریه ها را بالا برده پس از آزاد هم انتظار ندشته باشید شهریه ها را کم کند!!! اگر سراسری ظرفیت ها را از طریق پردیس ها و شبانه بالا نبرده بود! حالا دانشگاه آزاد هم ظرفیت ها را بالا نمی برد!به نظرم شکایت و درخواست و… هیچ نتیجه ای نخواهد داشت!
موفق باشید

نورا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۵:۰۸ ب٫ظ

بجه ها لطفا ایمیل بزنید منم زدم
به ۲۰:۳۰ و بقیه لینکهایی که اعلام کردند

روانشناسی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۴:۵۷ ب٫ظ

سلام من به لینکهایی که دوست عزیز نوشته بودن پیام فرستادم

فقه ومبانی حقوق
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۳:۵۵ ب٫ظ

اگه قرار باشه شهریه ثابت و متغیر رو با هم بگیرن بعد اجازه بدن انتخاب واحد کنیم که خیلی ها توان پرداختش رو ندارن
این مقطع مثل ارشد نیست که بشه با دو میلیون جمعش کرد
شهریه های دکتری ترمی هفت هشت میلویون در میاد تازه ترمهای پایان نامه به ۱۵ میلیون هم میرسه

اصلاح نباتات
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۳:۱۵ ب٫ظ

سلام . کسی میدونه رشته اصلاح نباتات کدوم شهرها می ذارن؟ممنون می شم اگه بگین.

ایمیل هماهنگ
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۵۸ ب٫ظ

بچه ها بیاین به طور هماهنگ همه به ایمیل ۲۰:۳۰ این متنوبفرستیم. اینطوری شاید یه فرجی بشه.
البته اگر کسی متن دیگه ای داره بذاره تا اونم ایمیل کنیم.
=======
سلام و وقت بخیر
با توجه به اینکه ظرفیت دکتری و سایر مقاطع دانشگاه آزاد افزایش یافته اما بازهم شهریه ها به طور سرسام اوری افزایش پیدا کرده. دانشگاههای دولتی دانشجوهای خودشونو بر میدارن، دانشگاه ازاد ظرفیت داره اما هزینه هاش بالاس. پس ما کجا ادامه تحصیل بدیم؟ خواهشمندیم پیگیری بفرمایید تا شاید شهریه رو کاهش بدن. ممنون

علی روان شناسی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۳:۱۶ ب٫ظ

منم هستم فقط ایمیلو بده

داوطلب دکتری
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۳:۴۴ ب٫ظ

من ارسال کردم. به مجلس شواری اسلامی هم ارسال کردم

مهدی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۲۴ ب٫ظ

پیام روابط عمومی : ۱۳۹۳/۰۵/۲۸

نتایج نهایی حدودا نیمه شهریور ماه به بعد اعلام میشود تاریخ دقیق اطلاع رسانی خواهد شد

رضاروابط
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۱۲ ب٫ظ

دوستان بهترین راه این هست که موضع شهریه ها رسانه ای بشه و فقط کافی هست یک سایت مهم بهش اشاره کنه البته با دلایل منطقی و توجیه …..اونوقت بقیه رسانه ها هم انعکاس اش میدن و قطعا تاثیر گذار خواهد بود
لطفا همه دوستان در همه لینک های زیر موضوع شهریه ها رو با ذکر دلایل منطقی انعکاس بدن……..توکل بخدا اشاالله جواب میده….
http://shekayat.bazrasi.ir/Portal/Home/Default.aspx?CategoryID=f0e6f38a-4177-4dff-aabd-7e17bae8416a
http://www.alef.ir/confagiiw.html
http://www.tabnak.ir/fa/contacts
http://www.bultannews.com/fa/contacts
http://www.rajanews.com/contact.asp
http://www.asriran.com/fa/contacts
http://jahannews.com/confagiiw.html
http://www.mehrnews.com/contactus

.........
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

دوست عزیز اکثراً مشکل پرداخت شهریه را دارند.بعید میدونم تأثیری داشته باشه .

مهسا عمران اب
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

بچه ها از کجا بفهمیم چه دانشگاهایی رشته هامونو اوردن؟

مهدی به مهسا عمران آب
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

سلام.بعد از اعلام نتایج تازه هم محل های جدید مشخص میشه هم تکمیل ظرفیت میشه.این اصلاً منطقی نیست.در رشته ما فکر نکنم بیشتر از یک محل اضافه بشه بر اساس نفرهای دعوت شده به مصاحبه میگم البته اگر اضافه بشه.

بزرگی
شهریور ۱, ۱۳۹۳ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

ممنون . من هم به نوبه خود ظرف ۵ دقیقه وظیفم رو انجام دادم. به همش ایمیل زدم. لطفا دوستان اطلاع رسانی کنید
با توجه به اینکه امروز برای هر خدمتی آنالیز بهایی انجام می شود. لطفا از مراجع ذیصلاح سوال فرمایید چطور هزینه هر ترم آموزش در دکتری دانشگاه آزاد ۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و مجموع هزینه های مربوطه جهت اخذ مدرک دکتری ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می گردد.
یک دانشجو چطور باید هم تمام وقت درس بخواند هم ترمی هشت میلیون تومان جور کند. پس اعتلای دانش جامعه در راستای سند چشم انداز ۲۰ ساله تکلیفش چیست؟
به نظر شما با پذیرش کم دکترای سراسری و هزینه بالای دکترای آزاد فرار نخبگان واقعا جای سوال دارد؟

کشاورزی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۱۷ ب٫ظ

سلام بچه ها رتبه من ۴۰ شد مصاحبه گند زدم اخرین دعوت شده ۱۰۸ بود احتمال قبولی دارم؟کسی هست راهنمایی کنه؟

کیوان(ادبیات فارسی)
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  کشاورزی

مطمئن باش قبولی شک نکن

به همه فوری (لطفا نظرمو تایید کنید)
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۰۰ ب٫ظ

دوستان شهرستانیو تهرانی به برنامه خبربیست و سی ۲۰:۳۰ ایمیل بزنید و اعتراض کنید بهشون در متن نامه ایمیل بگید که ظرفیت افزایش یافته و نیازی به افزایش شهریه نیست دوستان وقت کم داریم کم به دوستان خپد اژلاع رسانی کنید که ایمیل بزنن لطفا سریعتر رررر
قبلا پیام نوریا از این طریق موفق شدند
جدی بگیرید اگه قبل ثبت نام اعتراض منعکس نشه نمیتونیم دیگه ماری بکنیم لطفا براس یک بارم شده متحد باشیم

   

به همه فوری. دست به کار بشید شهرستانیا و تهرانی ها
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

لطفا به برنامه خبربیست و سی ۲۰:۳۰ ایمیل بزنید و اعتراض کنید بهشون در متن نامه ایمیل بگید که ظرفیت افزایش یافته و نیازی به افزایش شهریه نیست دوستان وقت کم داریم کم به دوستان خپد اژلاع رسانی کنید که ایمیل بزنن لطفا سریعتر رررر
قبلا پیام نوریا از این طریق موفق شدند
جدی بگیرید اگه قبل ثبت نام اعتراض منعکس نشه نمیتونیم دیگه ماری بکنیم لطفا براس یک بارم شده متحد باشیم

فوری فوری فوری
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

من الان دارم برای همسرم انتخاب واحد ترم پائیز رو انجام میدم. دانشجوی ارشد آزاد چالوس هست. دانشگاه آزاد از این ترم مقرر کرده که دانشجو باید شهریه ثابت و متغیرش رو اول بده بعد انتخاب واحد کنه.
با کلی دردسر یک و نیم جمع کردم الان ۳۰۰کم دارم تا بتونم براش واحد انتخاب کنم.

واقعا با این وضعیت میشه رفت دکتری خوند. شهریه ای که قبلا فقط ثابتش رو می گرفتند الان هم ثابت و متغیرش رو می گیرند.
من دکتری مدیریت دولتی منابع انسانی قزوین قبول شدم و مصاحبه عالی دادم بطوری که یکی از اساتید گفت قبول بشی میتونی شهریه رو بدی؟
اون وقت گفتم اره.
ولی با این وضعیت شهریه که همشو الان می گیرند می گم: نه.
پس باید بارم رو ببندم برای سراسری بخونم مثل دو مقطع قبلی که خونده بودم.

به همه فوری
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

هر کار میخوایین برای شهریه بکنین زودتر انجام بدید یکی دو هفته دیگه نتایج اعلام میشه باید بریم برای ثبت نام میخوایین نامه بزنین یا حضوری قرار بزارین بریم بگین زودترررررررررررررررر بگین خسته شدم فقط کامنت اعتراض دیدم

.....
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  به همه فوری

خوب منم اعتراض دارم ولی وقتی شهرستانم چیکار باید بکنم؟ اون از سراسری با رتبه خوبی که اوردم ولی قبول نشدم. چرا چون دانشگاه ازاد بود ارشدم. تو رشته ما حدالامکان سعی کردن دانشجوی خودشونو بگیرن. باورتون میشه رتبه ۳۰ چون مال دانشگاه تهران بوده قبول شده. رتبه ۶۸ هم روزانه قبول شده. اونوقت ماهایی که زیر ۲۰ و حتی زیر ۱۰ بود رتبه مون هیجا قبول نشدیم. از لحاظ رزومه هم کسی نسبت به دیگری برتری نداشت. اینم ازاد که با شهریه های سرسام اورش. دیگه واقعا بریدم. تو شهرستان هم که کاری برا رشته ای که من خوندم وجود نداره.همه کارهای مربوطه رو شرکتهای توی تهران انجام میدن.

شیمی آلی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  به همه فوری

به کجا باید نامه بدیم یا ایمیل بزنیم شما یه ایمیل بگید تا ما هم همراهی تون بکنیم

ادرین
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

دوستان انقدر شهریه شهریه نکنید، من حاضرم در صورت قبولی کل شهریه رو یکجا بدم ، فقط میخواهم سربازی نرم

فقه و مبانی حقوق
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  ادرین

بالا خره که چی
در نهایت سربازی رو که نمی بخشن که
راه رفتنی رو باید رفت هر چه زودتر بهتر

شیمی آلی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  ادرین

ادرین عزیز
سلام.اکثر داوطلب ها شرایط مالی شما رو ندارند و معمولا یا تازه فارغ التحصیل شدند و بیکار هستند اگر هم شاغل باشند حقوقشان کفاف شهریه رو نمی ده . شما مشکلتون سربازیه و حاضرین برای رفع مشکلتون هر کاری بکنید . حتی شهریه را کامل بدید . بچه ها هم مشکل مالی دارند و حاضرند برای رفع مشکلشون هر کاری بکنند. شما باید منطقی فکر کنید و به اونها حق بدید.

ثنا میکروبیولوژی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ادرین

سلام
خیلی خوشحالم که در اشفته بازاری که برای جرمی به بزرگی درس خوندن، دانشجو توان پرداخت شهریه را نداره الحمدالله شما توان پرداخت یکجا را دارید الهی شکر و جدا خیال همه حداقل از یک نفر راحت شد
اما دوست محترم لطفا دعا کردن برای بقیه را فراموش نکن
شما دوستان هم دعا کنید این دوست ما قبول شه و نره سربازی
امین

رضاروابط
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۴۹ ب٫ظ

خدایش خودرو ساز ها حداقل برای قیمت بالای خودرو چندتا توجیه داشتن ….میگن تحریم گرونی ارز و کاهش واردات خودرو عدم همکاری پژو و…..
حالا این شهریه های بالا چه توجیهی داره؟؟؟؟
شما که اساتید و کارمند های دانشگاه رو از خارج وارد نمیکنید و به ارز هم حقوقشون رو نمیدید!!!!!

داوطلب دکتری
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

قربونت آقا رضا حرف دل منو زدی. عالی گفتی. بچه دست به دست هم بدیم خدا با ماست. وقتی سکوت کنیم فکر میکنن وضع ما خوبه دائم شهریه را افزایش میدهند.

سلام
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۹:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

منم موافقم اما چه باید کرد؟ یعنی فک میکنید اصلا تاثیر گذار هست؟ حالا چطوری صدامون را به گوش مسئولان برسانیم ؟

رضاروابط
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۴۱ ب٫ظ

خطاب به علی از اهواز و بقیه دوستان لازم شد چند نکته بگم
اول
اره اگه همه تلاش کنیم و موضوع شهریه رسانه ای بشه حتما تاثیر داره
شهریه دانشگاه پیام نور در مقطع تحصیلات تکمیلی یه بار دقیقا اینجوری با رسانه ای شدن کاهش پیدا کرد
دوم اینکه بنده خودم در یکی وزارت خونه ها کار میکنم تجربه ۸ سال کارم تا حالا ندیدم چه وزارت خونه ما یا هر ارگان دولتی دیگه بخواد استخدام کنه و بگه ارشد استخدام نمیکنم فقط دکتری باید باشه…..مگر ششرایط استثنایی و یا استخدام هیت علمی ……
حالا مگه چند نفر هیت علمی میشن!!!!؟؟؟؟؟؟
حالا یه عده بخاطر ارتقا کاری و شغلی یا برای اسم دکتری یا هر انگیزه ای دوست دارن تحصیل کنن و خیلی خوب هست ادامه تحصیل …فقط نباید اینقدر شهریه ها بالا باشه که نفس بچه ها گرفته بشه
و مجبور بشن برای جور کردن پول شهریه از درس و تحقیق و پژوهش بیفتن

سوم
مگه ما تعهد دادیم چون ظرفیت های کاردانی و کارشناسی دانشگاه کاهش پیدا کرده !!!!!پولش رو ما بدیم؟؟؟؟
چهارم
ما دنبال صدقه و کمک نیستیم فقط و فقط اعتراض ما به این هست که شهریه های دانشگاه با توجه به شرایط ظرفیت ها و شرایط اقتصادی و کاری الان باید واقعی و منطقی باشه
پنجم
ما باید همه تلاشمون رو بکنیم و ناامید نباشم حتما میشه
توکل به خدا بزرگ

على اهواز
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

سلام اقا رضا در جواب صحبتهات بگم که… اولاماها همه از خدامون که شهریه ها کاهش پیدا کنه-چشم منم مثل شماها اعتراض میکنم-اما دوست دارم وقتى که جوابى از این اعتراضمون نگرفتیم بیاىو اینجا بگى:اره حرفها ماها واسه مسئولها ارزشى نداره و من اشتباه فکر میکردم-گفتین شهریه هاى بچه هاى پیام نور با اعتراض کاهش پیدا کرد-بله پیام نور همش متکى به دانشجوهاش نیست(مالى)و طرف حسابشون هم(یعنى دانشجوهاش با دانشجوها دانشگاه ازاد کاملافرق دارند)ولى دانشگاه اساس و پایه ش رو محور پوله پول-امیدوارم به خوبى منظورمو رسونده باشم. دوما منظور من این نبود که ارگانها یا سازمانها واسه استخدامى حتما مدرک دکترى میخوان-نه.منظور من این بود تازمانیکه پارتى نداشته باشیم هیچ جا استخدامى نمیشیم میخواد دکترى داشته باشیم-امثال ماها که پارتى نداریم همش به امید درس میخونیم که شاید فرجى بشه و١جایى استخدام میشیم-کارشناسیمو گرفتم دیدم تا پارتى نباشه جایى استخدام نمیشم گفتم بزار کارشناسى ارشدم رو هم بگیرم اما باز دیدم واسه کار باز هم پارتى حرف اول رم میزنه الانم بازم میگم دکترى مو میگیرم شاید تا اونموقع فرجى شد-شاید خدا تا۴سال دیگه١راهى رو باز کرد. سوما ما تعهد ندادیم که چون پذیرش در مقاطع پایین تر نسبت به مقاطع بالاتر کمتره-مسئولها بیاین و شهریه بالا ببرن-نه…اونها چاره کارشون رو از این طریق میدونن. چهارما اره درسته کسى دنبال صدقه نیست-کسى که تو توانش باشه ترمى٢٠میلیون باشه میخونه کسى هم که نداشته باشه نمیخونه در واقع نمیتونه بخونه. و در اخر امیدوارم که حرف شما اثبات بشه و شهریه ها کاهش پیداکنه-اماچیزى که من تو این٢۶سال عمرم دیدم… ادامه نظر»

فیزیک اتمی
شهریور ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  على اهواز

عی آقا شما اهوازی هستید من دکتری فیزیک اتمی اهواز قبول شدم وخیلی دمغ وپکر وودودل هستم اهواز چه جور شهری است مسافتش از مشهد چقدراست با قطار چقدرطول میکشه سطح علمی دانشگاهش چه جوریه میخواستم یک اطلاعتی بهم بدید دول دلم برم یا نه از طرفی شهریه سنگین ازاون طرف هم رفت وآمدهای طولانی درحالیکه من ساکن مشهدم ومشهد بصورت حق التدریس تدریس میکنم نمیدونم چکار کنم

پریسا
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۲۴ ب٫ظ

ضمن سلام به همه عزیزان و مدیریت محترم سایت
ایا قبول شدگان با ازمون می توانند تغییر رشته محل کنند و ایا انتقالی در مقطع دکتری وجود دارد؟

على اهواز
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۴۱ ب٫ظ

کیه که دوست نداشته باشه شهریه ها کمتر بشه-همه بچه ها ازخداشون-اما همه ما میدونم که از دست ما کارى برنمیاد-اینم ما بیام اعتراض کنیم به نظرتون شهریه ها کمتر میشه؟!یعنى به حرف ماها اهمیت میدن !؟جواب مشخص من دیگه چیزى نمیگم…
فقط خدا خدا کنیم که دیگه بیشتر از این نشه(که قطعا بیشتر از این هم میشه)
در جواب اون دوستان که میگن حالا که ظرفیتها رفته بالا پس باید شهریه ها بیاد پایین؟بله اگه تمام مقاطع(کاردانى کارشناسى)متقاضیهاشون مثل قبل بود(مثل زمان خودمون یاخیلى قبل تر)میشد قبول کرد حرفهاتونو—اما دانشگاه ازاد وقتى میبینه که دیگه متقاضیها کاردانى کارشناسى کم شده،اونوقت واسه جبرانش هیچ راهى واسش نمیمونه جزء افزایش ظرفیت مقطع کارشناسى ارشد دکترى وافزایش شهریه هاى این دو مقطع…
نمیدونم شاید من اشتباه فکرمیکنم شاید خیلى ها مخالف نظر من باشن،اما من اینجورى فکرمیکنم.

على اهواز
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  على اهواز

چون ترافیک تو این٢مقطع زیاده-
حالاکه دیگه قبول کردیم به هرقیمتى دکترى رو دانشگاه ازادبخونیم-فقط امیدوارم -امیدوارم خدا اتفاقى رو واسه منو امثال من(ماهایى که جایى پارتى ندارین)رقم بزنه که بدون دغدغه استخدام بشیم.

فیزیک اتمی
شهریور ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  على اهواز

عی آقا شما اهوازی هستید من دکتری فیزیک اتمی قبول شدم میخواستم اطلاعاتی درمورد اهواز بهم بدید

رضا روابط
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۵:۵۱ ب٫ظ

خطاب به داوطلب دکتری و بقیه دوستان منم هم پیگیر شهریه دکتری هستم
ظرفیت از ۲ هزار نفر طی یکسال رسیده به ۱۷ هزار خوب باید شهریه هم به همین میزان کاهش پیدا کنه

سیاستگذاری
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا روابط

شما چطور پیگیر هستی؟ بگو تا ما هم اقدام کنیم.

روانشناسی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سیاستگذاری

به ارگانی ایمیل زدین؟ بگید تا ما هم این کارو بکنیم

داوطلب دکتری
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا روابط

آقا رضا بیشتر توضیح بدید تا بچه ها هم همراه بشند. باید متحد و منسجم عمل کنیم.

سارا میکروبیولوژی به ثنا میکروبیولوژی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۴:۲۴ ب٫ظ

سلام.من هم مثل شما استرس دارم.عزیزم تو روز اول مصاحبه بدون آزمون از ۲۱ نفر فقط ۶ نفر مصاحبه دادند (البته تا ساعتی ۴.۳۰ که من بودم و هیچ داوطلبی نمونده بود)در ضمن ۲ نفر از ۶ نفر هم با آزمون مصاحبه دادند و فقط فیش رو تحویل دادند.من که امید زیادی ندارم اما گفتم تا شاید کمی از استرس شما کم بشه.به امید قبولی شما دوست عزیز

ثنا میکروبیولوژی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۴۱ ب٫ظ

ممنونم
سارا جان انشاالله موفق باشید

خبر
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۴۵ ب٫ظ

پیام روابط عمومی : ۱۳۹۳/۰۵/۲۷

با سلام . نتایج نهایی حدودا نیمه شهریور ماه به بعد اعلام میشود تاریخ دقیق اطلاع رسانی خواهد شد ./

فقه ومبانی حقوق
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  خبر

حدودا نیمه شهریور ماه به بعد اعلام میشود
یعنی تا پانزده شهریور منتظر نباشید

????
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  خبر

این پیام اشتباهه
گفتن نیمه اول یعنی تا ۱۵ شهریور نه بعد از ۱۵ شهریور

سعید
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

دوستان عزیز این ظرفیتهای دانشگاه آزاد هم نعمتی است کاری نکنید این روزنه را از مردم بگیرند . لااقل تعدادی از افراد دراین دانشگاه پذیرفته می شوند و در دولتیها ظرفیت برای دیگران باز میشه

سعیدپور
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

سلام. به نظر من اول دولتی ها پر میشه بعد افرادی که جا میمونن میان آزاد دوست عزیز. کسی دولتی رو ول نمیکنه بیاد آزاد. البته نه اینکه دانشگاه آزاد بد باشه. خیر. اتفاقا در خیلی موارد آزاد بهتر از دولتی هست ولی خب به خاطر شهریه اولویت اول اکثریت دولتی هست. دولتی که پر شد به ناچار میان سمت آزاد. آزاد تنها مشکلش شهریه هست که اگر تسهیلات خوب ارائه کنه دیگه هیچ مشکلی باقی نمیمونه.

فقه ومبانی حقوق
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعیدپور

درسته

مهندس رضا
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

با سلام لطفا بفرمایید در رشته مهندسی شیمی با رتبه کتبی۲۵ومصاحبه خوب(با توجه به رزومه)ایا در واحد علوم وتحقیقات تهران قبول میشم ممنونم اگه راهنمایی بفرمایید

فقه ومبانی حقوق
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس رضا

شما لب مرزید با یه جابجایی اندک میتونه دانشگاهتون تغییر کنه

مهندس رضا
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

با سلام لطفا بفرمایید در رشته مهندسی شیمی با رتبه کتبی۲۵ومصاحبه خول(بل توجه به رزومه)در واحد علوم تحقیقات تهران قیول میشم ممنونم اگه راهنمایی کنید

داوطلب دکتری (فوری فوری فوری)
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

سلام
***به آقا رضا و تمام کسانی که به شهریه بالا معترض هستند***

دوستان بیایید با هم و با اتحاد مشکل شهریه بالای دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی را رسانه ای کنیم و به مسئله را به خبرگزاری مهر انتقال دهیم و با رسانه ای شدن بحث حقوق بر حق خود را مطالبه نمائیم.
با تشکر از همراهی شما عزیزان

نگاه
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

سلام.شما فکر میکنی تاثیری داره؟دیگه تصویب شده فکر میکنم امسال ۱۵ درصد افزایش،اعلام شده!

داوطلب دکتری
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  نگاه

بالاخره باید تلاش کنیم. نمیشه دست رو دست گذاشت. من الان به طور معجزه آسایی دولتی پذیرفته نشدم که هنوز در حیرت هستم. آزاد رو هم شهریش واقعا برام سنگین. باید تلاش کنیم. در ضمن از قدیم گفتند یک دست صدا ندارد. به هر حال اگر دوست داشتید همراهی کنید بسم الله

پریسا
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

من پارسال زنگ زدم علوم تحقیقات آبان بود – از مسول آموزش پرسیدم هزینه رشته ما (تاریخ) چقدره گفت ۳۰ تا ۳۵
اما شماها همه میگین ۶۰ -۷۰ تومن
جریان چیه؟
اگه قراره ۶۰ – ۷۰ بدیم آخرم جذب کار نشیم نتیجه اش چیه؟

رضاروابط
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۴۵ ق٫ظ

طبق اعلام رسمی آقای ناصر اقبالی رئیس سایق مرکز آزمون ظرفیت های پارسال پذیرش دکتری ۲۵۰۰ نفر بود و قرار شد در سال جدید با ایجاد تحول به حدود ۵هزار نفر برسه یعنی دوبرابر ….ولی اکنون طبق اعلام رسمی رئیس جدید مرکز آزمون آقای علوی فاضل ظرفیت امسال دکتری بیش از ۱۷ هزار نفر شده….یعنی بیشتر از ۷ برابر ظرفیت پذیریش بیشتر شده ….با یه حساب سرانگشتی یعنی اینکه هفت برابر درامد بیشتر ……خوب حالا که بیش از ۷ برابر ظرفییت ها بالا رفته واقعا توجیه اقتصادی نداره که شهریه در این حد بالا بمونه …..لطفا همه دوستان پیگیر باشیم با این دلایل منطقی ……شهریه ها کاهش پیدا کنه یا اینکه الزام پرداخت نصف شهریه برداشته بشه و بصورت اقساط بلند مدت بعد از فارغ تحصیلی دربیاد مثل همه جای دنیا اخه کسی که مشغول تحصیل و تحقیق و پژوهش هست چطور همزمان کار کنه و تا اخر ترم ۷ میلیون شهریه بپردازه ؟؟؟؟؟اگه هم تحقیق و پژوهش و تحصیل براشون مهم نیست خوب مدرک رو بدن پولش رو بگیرن !!!!۱خدایش بی انصافی نیست !؟/؟؟لطفا به سایت هایی که گفتم همه اطلاع رسانی کنید اشاالله که نتیجه بده فقط همه اینکار رو بکنیم یه خواسته منطقی هست از طرف بخضی از جامعه علمی کشور…..

دوست
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۰۵ ق٫ظ

آخه چرا نتایج دکتری آزاد رو اعلام نمیکنن؟؟ دولتی اعلام کرده. خیلی ها که پردیس یا شبانه شهرستان قبول شدن می خوان بدونن آزاد هم قبول شدن یانه! بعد واسه ثبت نام تصمیم بگیرن. اگه آزاد دیر اعلام کنه همه مجبورن پردیس ها رو ثبت نام کنن!!!!
راستی به نظر شما پردیس خوارزمی بهتره یا علوم تحقیقات؟

معماری1
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  دوست

علوم تحقیقات بهتره.

بهروز حسابداری
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  معماری1

خوارزمی

داوطلب دکتری
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دوست

به نظر من علوم و تحقیقات بهتر است. حداقل در رشته من اساتید علوم و تحقیقات تهران از اساتید صنعتی امیرکبیر و تربیت مدرس هستند و با توجه به هزینه داشتن پردیس و هزینه داشتن دانشگاه آزاد وقتی قرار هست هزینه پرداخت کنم به نظرم جایی برم که اساتید بهتری داره درست هست. به نظر من علوم و تحقیقات تهران از خیلی از پردیس ها بهتره.

مری
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۱۱ ق٫ظ

سلام ایا با رتبه۳۱از۱۳۳نفر با دو کتاب میشه به قبولی امیدوار بود.خواهش

شهرسازی 1
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  مری

به نظر من بله
ان شاالله

فقه ومبانی حقوق
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مری

حتما قبولی

رضاروابط
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۲۸ ب٫ظ

اکثرا دوستانی که اینجا هستن یا دانشجو هستن یا تازه فارغ تحصیل شدن و عده معدودی شرایط مالی مناسب برای شهریه رو دارن …..پس لطفا اگه شما هم شرایط ما رو دارید پیگیر شهریه ها باشیم که امسال هر جور شده باهامون راه بیاین میشه از طریق همین سایت و سایت های خبرگزاری معروف مثل تابناک ، الف ، جهان نیوز ، بولتن نیوز ، و سایت نمایندگان مجلس و ……..پیگیر مسله شهریه بود واقعا پرداخت این همه شهریه از توان خیلی ها خارج هست برفرض هم اگه جور بشه اخه چرا یه جوان که تازه فارغ تحصیل ارشد شده و اول جوانی اش هست باید ۶۰ تا ۷۰ میلیون شهریه بده که یا به سختی و هزار بدبختی باید جور کنه یا اینکه تا میان سالی باید زیر قرض و بدهکاری این شهریه باشه؟؟؟با این همه ظرفیت خوب یکم هم به فکر دانشجوها باشین …..

سیاستگذاری
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

چی کار کنیم

دانشجوی دکتری علوم تحقیقات
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

اگر کاری کردین دانشجویان سال بالا هم پشتتون هستند ماهم از این شهریه سنگین ناراضی هستیم و پرداختش سخته برامون حداقل وام هارو بیشتر و پرداختشو راحتتر کنن.

داوطلب دکتری
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

سلام
آقا رضا قرار بود ایمیل کمیسیون آموزش مجلس را قرار بدید. من به مجلس شواری اسلامی ایمیل ارسال کردم. دوستان لطفاً کپین تشکیل بدید. دیروز هم در مجلس گویا بحث تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی رأی آورده. دوستان شهریه برای خیلی عزیزان سنگین هست تورا به خدا بیایید دست در دست هم بدیم و این مشکل را حل کنیم. التماس دعا

خانم دکتر شهرسازی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۳۶ ب٫ظ

دوستان شهرسازی کسی سراسری قبول شده؟
به همه دوستانی که قبول شدن تبرییییییییییییییییییییییییک می گم :)

شهرسازی 1
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۰۰ ب٫ظ

سلام
دوست خوبم ای کاش برای آزاد رو هم اعلام میکردن
البته من از الان برای شهریه نگرانم

اموزشی 2
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۱۰ ب٫ظ

با سلام خواهشا پیگیری گروهی بشه امکان انتخاب رشته قبل اعلام نتایج بشه اخه من نمی دونم اینها چطوری میخوان بهم ریختگیه ثبت نام و انتخاب رشته مجدد رو جمع کنن روش اینه به نفع رتبه خوب هستش یا ضررش ؟

به تمامی داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد(فوری و مهم)
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۳:۳۱ ب٫ظ

با سلام.طی تماس با مرکز آزمون درخصوص انتخاب رشته محل های جدید اعلام کردند که بعد از اعلام نتایج ،و در هفته سوم شهریور و همزمان با تکمیل ظرفیت صورت میگیره……
این روش عادلانه نیست به خصوص برای دوستانی که قبول شده اند.
به نظر من انتخاب رشته مجدد قبل از اعلام نتایج باید باشه نه یکی دو هفته بعد از اعلام نتایج آن هم در شرایطی که ثبت نام دانشگاه ها داره انجام میشه یا انجام شده.
شما هم با مرکز آزمون تماس بگیرید و پیگیری کنید به خدا عادلانه نیست .

katy
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۰۹ ب٫ظ

سلام
این عملی نیست اخه!!!
یعنی مثلا یکی اصفهان قبول شه بعد ۳ هفته بعد تو تکمیل ظرفیت عوض کنه؟!!؟!

سیاستگذاری
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  katy

من نفهمیدم چی شد؟ یعنی اگر کسی قبول بشه دوباره میتونه انتخاب جدید داشته باشه؟؟؟

مهدی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  katy

سلام.این پاسخ مرکز آزمون به بنده بود.به نظر من این غیر عادلانه ،غیرمنطقی و مشکل سازه.شما هم با مرکز آزمون تماس بگیرید.

حسام
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۳۴ ب٫ظ

سلام. من مدیریت پیام نور قبول شدم. کسی میدونه شهریه پیام نور چقدر هست؟ آزاد بیشتر هست یا پیام نور؟

معماری
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسام

سلام . پیام نور شهریه اش نصف آزاد و اعتبارش بیشتره.

فقه ومبانی حقوق
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

کی گفته اعتبار پیام نور بیشتره
من ارشدم و پیام نور گرفتم و تو مصاحبه دولتی با این که رتبم بد نبود ردم کردم چون پیام نوری بودم

1
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۴:۲۸ ب٫ظ

منم ارشدآزاد بودم دولتی با رتبه ۷ رد شدم .طبیعی که هر دانشگاهی خودشه قبول داره .آزاد هم دولتیها رو رد میکنه.وگرنه آرزوم بود پیام نور قبول شم از آزاد بهتره.شما که خودت قبول نداری انتظار پذیرفته شدن از بقیه رم نداشته باش.

1
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۴:۳۰ ب٫ظ

من چون ارشدم رو آزاد خوندم مجبورم دکتری هم آزاد شرکت کنم چون همون پیام نور هم قبولم نداره.

n
شهریور ۳, ۱۳۹۳ ۵:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  1

بر خلاف این ذهنیت من امسال از علوم تحقیقات دکترا دانشگاه تهران قبول شدم با اینکه رتیه خوبی هم نداشتم ولی چون تو مصاحبه موفق بودم قبولم کردن

رحیم
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

سلام دوست عزیز
اتفاقامن هم پیام نورخوندم هم لیسانس هم فوق لیسانس، که تحصیل درپیام نور واقعا سخته اما درمصاحبه آزادزیاد نحویل نگرفتند.گوئی درنظرآنها آزاد ازپیام نوربهتره!

معماری
مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ ۴:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  رحیم

پیام نور دولتیه.خوب معلومه که آزاد نمیاد بگه که پایین تر از دانشگاه های دولتییه.من هم پیام نور بودم همون درس های هماهنگ کشوری باعث اعتبارش شده.درضمن دو تا از دوستام برای کانادا اقدام کردن مدرک اونی که پیام نور بود قبول کردن ولی مدرک آزاد رو نه.توی استخدام ها اگه اولویت ها رو دیده باشید قبل از آزاد پیام نوره.

منتظر
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان… منم قم قبول شدم…
به خاطر همین تو انتخاب رشته مجدد آزاد شرکت نمیکنم.. تا برا یکی از دوستان ظرفیت باز شه..

ثنا میکروبیولوژی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

تبریک موفق باشید واقعا ممنون از نگرش خوبتون

نیلو.فیزیولوژی گیاهی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

کاش همه تفکر شما رو داشتن. بخاطر تفکرتون بهتون تبریک میگم. و همچنین به خاطر قبولیتون. مطمئنا افرادی مثل شما لیاقت نشستن روی صندلی های دکتری رو دارن.

شهرسازی 1
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

دوست عزیز تبریک میگم

منتظر
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  شهرسازی 1

خیلی ممنونم…انشاءالله تا یکی دو هفته که نتایج اعلام میشه.. همه دوستان بیان اینجا خبر قبولیشونو بدن..آرزوی قلبیمه…

ثنا میکروبیولوژی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۰۹ ب٫ظ

لطفا خواهشا انصافا بفرمایید چند نفر فقط میخوان قبول شوند و نروند دانشگاه ازاد
چند نفر رتبه برتر هستند و سراسری قبول شدند و مصاحبه ازاد رفتند ولی همون سراسری میرند
چند نفر از شما عزیزان سراسری راه دور یا پردیس قبول شدید ولی همون ازاد تهران میخواهید بروید
لطفا حالا که نتایج سراسری اومده بیایید و به سوالای بالا جواب بدهید
تا ده روز یا بیشتر جواب ازاد بیاد بچه ها دلشوره دارن

مهندس
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۱:۵۵ ب٫ظ

من قبوووووووووووووووول شدم

معماری 3
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

تبریک میگم چه رشته ای

شهرسازی 1
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

دوست عزیز تبریک میگم

خانم دکتر شهرسازی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهرسازی 1

تبریییییییییییییییییییک :)

ثنا میکروبیولوژی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۱:۴۴ ب٫ظ

سلام
زمانی که یه واحد علوم تحقیقات دکتری میگرفت از چهار نفر بدون ازمون ینفر برمیداشت
پارسال از چهل نفر بدون ازمون اول برای چهار واحد هشت نفر برداشت
بعد جهرم اضافه شد که دیگه خبر ندارم بدون ازمون گرفت یا نه
اما امسال گفته شده ظرفیت ها زیاد شده فعلا ۵ واحد داریم و مثل پارسال حدود ده نفر بر میدارند ولی هر شهر و محلی که اضافه بشه برای هر واحد دو نفر محاسبه کنید
البته نه نفر هر دو بدون ازمون و با ازمون که دکتر اخوان گفتند اینها باید روی با ازمون حساب کنند به هر دلیل میدونیم نمره ازمون کتبی حرف اول را میزنه و کسی اونو خراب داده باشه نظر داوران را برای بدون ازمون از دست میده
شما تقریبا از این تعداد نه نفر مشترک را کم کنید و حدود دوازده نفر از چهل نفر حساب کنید

عمران آب به
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۱:۳۴ ب٫ظ

از بچه های عمران آب که سال گذشته قبول شده اند کسی اطلاع داره کلاس های علوم تحقیقات و اراک چه روزهایی تشکیل میشه؟؟؟؟

مرتضی عمران آب
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  عمران آب به

رتبتون چند بوده با ااین اطمینان روز تشکیل کلاسها رو می پرسید؟!!

مهدی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۲۴ ب٫ظ

سلام.رتبه کتبی ۴.

مرتضی عمران اب
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

بابا دانشمند،تیزهوش،از مابهترون،من۱۲۱ شدم شما که صددرصد علوم تحقیقاتی.اینکه سوال نداره.بروخوش باش

مهدی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۳۹ ق٫ظ

انتخاب اولم نجف آباده.

مهسا عمران اب
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام اقا مرتضی بالاخره فهمیدین عمران اب کجاها اورده؟

سیاستگذاری
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه از کجا باید فهمید چه واحدهایی که رشته هایی رو اضافه کردند؟

دکترا ریاضی محض
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۵۰ ق٫ظ

سلام به همه ی دوستان
به نظرتون من با رتبه ی ۱۷ از ۱۴۲ و مصاحبه ی نسبتا خوب، در واحد علوم و تحقیقات قبول میشوم؟

ثنا میکروبیولوژی به همه ی دوستان
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۱:۱۳ ق٫ظ

سلام
دوستان واقعا شهریه دکتری زیاده گفته میشه برای ما حدود ٨ تومن
بیست درصد هم زیاد کنند که واویلا میشه
واقعا شهریه ها حدود صد میلیون برای ۴ سال میشه؟؟؟؟؟
حتی بعضی از بچه ها سر مصاحبه میپرسیدند شهریه چنده؟؟؟؟واقعا هشت تومنه؟؟؟اصلا نمیدونستند

داوطلب دکتری
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

سلام
بله دوست عزیز. صحت دارد و این جای تأسف دارد.

میکروبیولوژی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

سلام
شهریه حدود ۶ تومن برای ورودیهای ۹۲ هست و ۹۳ را نمیدونم. شما میدونین بدون آزمون چند نفر برمی دارن؟ می دونین از ۴۹ نفر چند نفر اومدن مصاحبه؟ می دونم شما هم با آزمون و بدون آزمون بودین و روز بدون آزمون نیومدین ولی از دوستاتون یا از اونایی که رفتن نمی دونین چند نفر نیومدن؟

سحر_ دانشجوی دکتری علوم تحقیقات
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۲۵ ب٫ظ

سلام. گفتند قراره ۱۵ درصد افزایش شهریه باشه امسال حالا باید منتظر بمونید تا جدول شهریه از دانشگاه اعلام بشه و محاسبه کنید ببینید چقدر زیاد میشه امسال .

2
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۴۳ ق٫ظ

سلام سحر.
شما ترم چند و چه رشته ای هستید؟علوم تحقیقات چطوره؟ کلاس ها چه روزهایی تشکیل میشه.لطفا راهنمایی کنید

روان شناسی سلامت
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۰:۴۹ ق٫ظ

با سلام از افزایش ظرفیت روان شناسی سلامت خبری دارین

حقوق جزای کم ظرفیت
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۰:۴۲ ق٫ظ

فکر کنم رشته من افزایش ظرفیت نداره):
خداحافظ زندگی…………

جزا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۳۰ ق٫ظ

سلام شما مصاحبه رفتین؟

حقوق جزای کم ظرفیت
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  جزا

بله رفتم

mona
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

سلام .اگه کسی شهریور قبول بشه اما دفاعش مهر ماه باشه کاری میشه کرد؟خواهش میکنم جواب بدید.در ضمن رتبم ۲۱شده ۴۵نفر دعوت به مصاحبه شدن ایا امیدی هست؟فقط رشته منو علوم تحقیقات داره.

سحر_ دانشجوی دکتری علوم تحقیقات
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  mona

سلام. میتونید بدون اینکه ثبتنام کنید برید سر کلاس و وقتی دفاع کردین خیلی سریع کارهای فراغت از تحصیل رو انجام بدید و گواهی موقت یا گواهی انشایی مبنی بر دفاع بگیرید و ثبتنام کنید چون در کلاسها از اولین جلسه حضور پیدا کردید مشکلی پیش نمیاد.

معماری
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۴ ب٫ظ

با سلام و آرزوی موفقیت برای تمامی دوستان ایا با رتبه ۳۵۰ از ۴۳۲ نفر دعوت به مصاحبه و۸سال سابقه هیات علمی ازاد میشه قبول شد لطفا نظر دهید با تشکر۰

علی رازی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۵:۱۹ ب٫ظ

دوستان عزیز سلام رشته هایی که اخرین فرد قبولی رتبش ۵۰ بوده خوب واحد جدید دانشگاهی دکتری پذیرش ندارند ولی اگه اخرین فرد ۲۵۰ بوده معلومه حداقل ۵تا۶ واحد پذیرش دارند که در انتخاب واحد مهر برای دعوت شدگان به مصاحبه انجام میشه

علوم سیاسی -سیاستگذاری
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۳:۳۶ ب٫ظ

سلام دوستان/
گویا فقط رشته های علوم سیاسی افزایش پیدا نکرده/
ای خدا اینجا هم ما شانس نداشتیم/

سیاستگذاری
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۰:۳۸ ق٫ظ

سلام دوست عزیز . من هم سیاستگذاری هستم. شنیدم زنجان رشته مارو اضافه کرده. اما نمیدونم آیا اگر ما قبول بشیم در شهریور اعلام میکنند یا در هر حال همه دوباره باید انتخاب شهر کنیم؟؟؟

علوم سیاسی -سیاستگذاری
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۳:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  سیاستگذاری

سلام/
من هم نمیدونم /
من فکر کردم حداقل سه جای دیگه اضاف بشه

علوم سیاسی -سیاستگذاری عمومی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۳:۳۴ ب٫ظ

سلام دوستان/
گویا فقط رشته های علوم سیاسی افزایش پیدا نکرده /
ای خدا اینجا هم ما شانس نداشتیم/

علوم قرآن وحدیث 20405
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۳:۱۴ ب٫ظ

دوست گرامی فقه ومبانی حقوق اسلامی :سلام وخسته نباشی :اگراز بین واحدهای پذیرش کننده علوم قرآن (علوم وتحقیقات – زنجان – همدان- گرگان ویزد )فقط یک انتخاب داشته باشم(به خاطر شرایط شغلی). به طور مثال گرگان را انتخاب کنم با توجه به رتبه ۱۲۵ از ۲۱۰ نفر دعوت به مصاحبه قبولی بنده را چگونه ارزیابی می کنید ؟

رضاروابط
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۲:۰۶ ب٫ظ

خطاب به ……((داوطلب دکتری))و بقیه دوستان
در خصوص شهریه بهتره به کمیسیون اموزش مجلس ایمیل بزنیم
با این شهریه ها واقعا خیلی سخت هست ترمی ۶ تومن و برای پایان نامه ۱۰ تومن

روانشناسی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

من به کمیسیون آموزش ایمیل زدم. بقیه هم همینکارو کنن

فاروق
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

به چه آدرسی ایمیل زدید. بگید ما هم ایمیل بزنیم

روانشناسی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاروق
داوطلب دکتری
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

آقا رضا لطفاً ایمیل کمیسیون آموزش مجلس را قرار دهید تا ما هم ایمیل ارسال کنیم.

سیاستگذاری
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱:۱۶ ب٫ظ

سلام دوستان . خواهشا کمک کنید من متوجه موضوع نشدم هنوز!
ایا نیمه شهریور نتایج نهایی ازاد اعلام میشه؟ یا دوباره باید تعیین شهر کنیم؟
مثلا من که رتبه ۲۰ اوردم و انتخاب اولم تهران مرکزه، به من میگن قبول شدم یا نه ؟ یا اینکه من دوباره باید انتخاب شهر کنم؟ و بعد دوباره جواب نهایی رو میدن؟
خواهشا منو راهنمایی کنید گیج شدم.

مهندس رضا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

با سلام لطفا بفرماییدبا رتبه کتبی۲۵ومصاحبه خوب(با توجه به رزومه) وسابقه ۹سال هیت علمی ایا در رشته مهندسی شیمی درواحد علوم وتحقیقات تهران قبول میشم؟

داوطلب دکتری
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

پیام فرستادم به روابط عمومی مرکز آزمون میگم کمک کنید حرف مارو به گوش مسئولین برسونید شهریه ها رو کاهش بدن. به نظرتون پاسخ چی دادن؟
روابط عمومی محترم پاسخ داده:
جدول شهریه نیز در راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان درج میشود.

یعنی واقعاً موندم چی بگم الان!!!

مسترس
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

سلام.دوستانی که میدونن رشته هاشون در چه واحدهایی پذیرش جدید داره ، میشه راهنمائی کنند که از کجا اطلاعات کسب کردند . من که هرچی می گردم اطلاعاتی نیست !!!

شهرسازی 1
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مسترس

دوستم استرس خودش کلمه ی انگلیسیه
شما چطور بردی به بال تفعیل عربی ؟!!!
ممنون که باعث شادی شدی
ان شالله قبول بشی

طاهر
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهرسازی 1

باب مستفعل برده انشاالله شما هم قبول بشی

الینا حقوق کیفری
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۹:۴۶ ق٫ظ

دوستان گلم : نظر قبلی من که گم شد و جوابی هم ندادین
ولی الان زنگ زدم به روابط عمومی میگه افزایش ظرفیت واسه سال دیگه است و همچین چیزی امسال نداریم!!!!!!!!!!!!!
تروخدا جواب

مریم
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

وقتی خود مسئولین دانشگاه تو مصاحبه هاشون میگن از مهر پذیرش دارند ، چرا الکی اینقدر خودتون رو نگران می کنید؟؟ خیلی از این کارمندهای دانشگاه آزاد هستند که چون خودشون قبول نمیشن شروع می کنند داوطلبین رو اذیت کردن . خودم من بارها با این مسئله رو به رو بودم

الینا حقوق کیفری
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

مرسی مریم جون
برای هممون این نتایج سرنوشت سازه و مهم کاشکی اینقدر حاشیه نمیرفتن و دقیق و واضح صحبت می کردند !!!

هدی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

جون خودت راست میگی؟ حالا من چه خاکی بر سرم کنم؟

مرتضی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

الینا خانم شما مصاحبه رسمی عالی ترین مقام دانشگاه آزاد ملاک است یا تلفنچی دانشگاه؟!!!!!!!!!

حقوق جزا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

سلام الینا خانوم شما مصاحبه رفتین ؟

الینا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق جزا

سلام به دوست حقوق جزا وبقیه
بله من مصاحبه رفتم دو تا درسا بد شد ولی بقیه بد نبود اگه سوال خاصی داری بپرس

الینا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق جزا

سلام به دوست حقوق جزا وبقیه
بله من مصاحبه رفتم دو تا درسا بد شد ولی بقیه بد نبود اگه سوال خاصی داری بپرس اگه بتونم راهنماییت میکنم

شاهین حقوق جزا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  الینا

سلام الینا خانم.رتبه تون چند بود و انتخاب شهراتون به ترتیب کجاها بود؟ممنون

الینا حقوق کیفری
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۱:۱۶ ب٫ظ

سلام آقا شاهین .
من رتبه ام بالا ( خراب ) بود ولی به هر حال طبق قاعده انتخاب رشته – به جز علوم تحقیقات و امارات – به ترتیب بهترین دانشگاهها رو زدم .
راستی اگه از ظرفیتهای جدید خبر دارین به منم اطلاع رسانی کنید .

داوطلب
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۱:۳۸ ق٫ظ

با رتبه ی زیاد و عضویت هیات علمی در دانشگاه آزاد می توانم امید به قبولی داشته باشم؟

در ارزوی دکترا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۸:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام منم مثل شما هیات علمی با رتبه ۴۱ از۵۲ نفر دعوت شده به امید سهمیه هستم که قبول شم اگر نشد سال دیگه بیشتر تلاش می کنیم ما که شغل داریم پس غصه نداره هرچی خدا بخواهد

سعید
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۴:۳۰ ب٫ظ

بترس همین شغلتو که بش مینازی رو یه بچه باسواد که با تکیه بر لیاقت خودش دکتری قبول میشه ازت بگیره!!!

از دوستان مدیریتی- مبلغ هر ترم چند میشه؟
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

باز خوبه بعضی از دوستان کارمندن و میدونند اگه وام بگیرند میتونن بازپرداخت بدهند…منکه فقط حق التدریسم(پول تو جیبیم در میاد) اصلا نمیتونم روی درآمدم حساب کنم..و باز خانواده اگه قبول بشم بادی تحت فشار مالی باشند دوتا حقوق بازنشتگی..کاش دیگه اضافه شهریه نداشته باشیم..واقعا سخت میشه..با این هزینه های بالای زندگی فعلی ..این هزینه های جانبی و اجباری…بیاید در خواست بدهیم همی شیاد ترتیب اثر دهند ..فقط چطوری؟؟

داوطلب دکتری
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۰:۵۱ ق٫ظ

برای رشته های مدیریتی هر ترم بدون پایان نامه ۵ تومان و با پایان نامه ۱۰ تومان
اما رشته های فنی چونکه درس عملی دارند هر ترمی ۶ تا ۶/۵ و با پایان نامه ۲ برابر!!!

رضاروابط
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۳ ب٫ظ

خطاب به ……((داوطلب دکتری))
دقیقا همین هست آفرین به شما
لطفا همه با هم همراهی کنیم و چاره ای برای ماه بعد که شهریه باید بدیم بکنیم

داوطلب دکتری
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

آقا رضا بگید چیکار کنیم؟ نامه بدیم رئیس دانشگاه آزاد؟ چیکار کنیم؟ پیشنهاد شما چیه؟ الان به نظر من این مشکل خیلی از داوطلبین هست و به نظر میرسه تعداد زیادی باشه.

رضاروابط
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۳۹ ب٫ظ

اخه چرا نوشته ما رو در مورد شهریه بالای ازاد نشون نمیدی ؟؟؟؟؟نکنه شما هم دانشگاه ازادی هستی؟؟؟؟؟خدایش مدیر محترم سایت کمک کنید شهریه ها بیاد پایین

سامان
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۶:۴۷ ب٫ظ

سلام بچه ها من اگه نتونم تا ۳۱ شهریور دفاع کنم و اگه قبول بشم چی مشه؟ راهی وجود نداره بشه رزرو کنم یا ترم بهمن برم ثبت نام کنم؟تو رو خدا حیاتیه جواب بدید…

حمید
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

متاسفانه راهی وجود نداره و باید دفاع کنید

ثنا میکروبیولوژی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

سلام معمولا اونهایی که روز مصاحبه معلوم میشه دفاع نکردند را برای نیمسال بهمن اعلام میکنند،
ضمنا اگر مهر قبول شدی و به هر دلیل دفاع نکردی و نپذیرفتند در تکمیل ظرفیت بهمن شرکت کن و قبول میشی
اما راههایی شنیدم وجود داره خود دانشگاه مثلا مهر دفاع میکنی ولی تاریخ دفاع را شهریور میزنه
الان خیلی همکاری میکنند تا خلاصه دانشجوی دکتری بیاد ثبت نام

مدیریت صنعتی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

منم همین مشکلو دارم یکی از دوستان تو همین سایت گفت تا یک سال رزرو میشه حالا نمیدونم تا جه حد صحت داشته باشه

داوطلب دکتری
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

بله ولی شهریه ترم هایی که نبودید را از شما اخذ میکنند.

mona
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۰:۱۴ ق٫ظ

سلام یعنی کل شهریه؟

گلناز
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۵:۴۹ ب٫ظ

کسی از بچه های رشته های مهندسی صنایع در گروه هست؟ از واحدهای جدیدی که این رشته رو آورده خبری داره؟

کامران
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  گلناز

سلام
من صنایع – تحقیق درعملیات هستم. شنیدم علاوه بر علوم تحقیقات و تهران جنوب ، واحد قزوین هم احتمالا در این گرایش پذیرش داره ، ولی مطمئن نیستم.

گلناز
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۵:۴۸ ب٫ظ

کسی از بچه های رشته های مهندسی صنایع در گروه هست؟ از واحدهای جدیدی که لین رشته رو آورده خبری داره؟

سامان
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۵:۲۶ ب٫ظ

سلام بچه ها من اگه نتونم تا ۳۱ شهریور دفاع کنم و اگه قبول بشم چی مشه؟ راهی وجود نداره بشه رزرو کنم یا ترم بهمن برم ثبت نام کنم؟

نازیلا -معماری
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۴:۵۸ ب٫ظ

سلام. تو رو خدا یکی بگه شهرهای جدیدی که معماری آورده کجاست؟ من از یک منبع موثق شنیدم یزد آورده اما تو سایتش نیست.نمیفهمم چرا!!!!!!
از ۴۳۲ نفر دعوت به مصاحبه من که رتبه کتبی ۹۱ دارم چقدر شانس قبولی دارم؟ تو رو خدا راهنماییم کنید.

معمار
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۷:۳۷ ب٫ظ

یزد منم نشنیدم! ولی فقط رتبه نیست. مصاحبه خیلی مهمه که پر و پیمون رفته باشی سر جلسه به نظرم. موفق باشی عزیزم

رضاروابط
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۴:۵۷ ب٫ظ

همه اطلاعا رسانی کنیم دوستان لطفا بااین همه افزایش ظرفیت…….۵۰۰ رشته محل اضافه شده شهریه پایین بیاد و یا وام بلند مدت بدن ….در غیر اینصورت فقط کسایی که استطاعت مالی دارن میتونن ادامه بدن و یه عده زیادی با رتبه خوب نمیتونن ادامه تحصیل بدن

داوطلب دکتری
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

آقا رضا به نظر من کمپین تشکیل بدیم برای مبارزه با شهریه بالای دانشگاه آزاد. حتی میتونیم درخواستمون رو به کمیسیون آموزش مجلس برسونیم. خدایی باید کاره اساسی کرد. یک دهه پیش منطقی بود شهریه دکتری آزاد بالا باشه چون در هر رشته دو یا سه نفر تحصیل میکردن ولی الان تعداد دانشجوها در دکتری با این اوصاف مثل دوره کارشناسی هست. منطقی نیست این همه پول شهریه بدن دانشجوهای دکتری. تورو خدا یکی به صدای ما گوش کنه.

رضاروابط
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۴:۳۳ ب٫ظ

دوستان الان مهمترین مسله ، بحث شهریه هست تا قبل از اعلام نتایج همه اینجا جمع هستیم و میشه اطلاعات رد بدل کرد
پس به فکر ششهریه باشیم که امسال هم ۱۵ درصد گرون شده من که مطمنم حتما قبول میشم با توجه به رتبه و افزایش ظرفیت ها ……فرض کیند همین الان قبول شدید فردا شنبه باید برین پول بریزد بحساب به این فکر باشیم و اینکه فقط یه ترم نیست که یه جوری جورش کنیم بحث چند سال هست……ترمی میانگین ۶ تومن خدایشش بی انصافی هست بیاییم اینجا در این مورد همه بحث کنیم و به فکر چاره در این مورد لطفا بقیه هم نظراتشون رو در مورد شهریه و راههکار اون بذارن

باران
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضاروابط

سلام دوست گرامی توکلتون به خدا باشه .انشاالله پولشم جور میشه .در ضمن به طور متوسط ترمی هفت و نیم میلیونه نه شش میلیون .خواهشا هر وقت میخوای چیزی رو بگی یک انشاالله هم بگو.مثلا بگو :من که انشاالله قبولم.موفق باشید.

شیلاتی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۳:۲۸ ب٫ظ

کسی شیلاتی نیست؟؟اطلاعات جدید راجع به شهرها بدونه.

رضا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۱۷ ب٫ظ

منطقی ترین و عاقلانه ترین راه این هست که نتایج اعلام بشه بعد مثل کنکور ارشد انتخاب رشته کنیم به این معنی که در این مرحله نمره کتبی و نمره مصاحبه تراز شده و رتبه نهایی اعلام بشه و هر داوطلب بر اساس رتبه نهایی اش ، بر اساس علاقه مندی انتخاب رشته میکنه اعم از رشته هایی که در دفترچه بوده و رشته های مصوب جدید ، اینجوری هرکس بر اساس رتبه و شایستگی اش و علاقه اش پذیرش میشه..اگر غیر از این باشه قطعا ناعادلانه و بی انصافی هست…….مثلا رشته ما تهران و اصفهان داره که برای امسال چند شهر جدید هم اعلام شده ….اگه الان قبولی های تهران و اصفهان مشخص بشه !!!!!بعد همین افراد قبول شده باز امکان انتخاب رشته محل های جدید رو دارن که بی انصافی هست …..چون برفرض یکی از این قبولی های این دو شهر تبریزی هست و چون در رشته های مصوب جدید شهرتبریز هست ایشون علی رغم قبولی اش باز انتخاب رشته میکنه و تبریز قبول میشه ، با این شرایط دوتا ظرفیت رو اشغال کرده و حق یکی دیگه که میتونسته قبول بشه ضایع میشه …….به عبارت دیگر بخشی از ظرفیت های تهران و اصفهان خالی می مونه و ماهایی که رتبه امون چند نفر پایین تر بوده شهرهای دیگه ای قبول میشیم و بعد حتی اگه مثلا پاییز یا ترم دوم برای این دوشهر تکمیل ظرفیت بزنن به نفع اونهایی میشه که اصلا جایی قبول نشدن و رتبه اشون پایین تر بوده و اونها این دو شهر مهم… ادامه نظر»

دکتری شهرسازی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

من با شما کاملا موافقم.
مسئولیییییییین توروخدا رسیدگی کنین.

بهمن
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۱۶ ب٫ظ

سلام ایادر تکمیل ظرفیت از بدون ازمونها هم ثبت نام میشه؟لطفا جواب بدید

داوطلب دکتری
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهمن

در برخی سالها اینکار انجام شده است.

حقوق بین الملل
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۰۹ ب٫ظ

دوستای خوبم کسی اطلاع داره که رشته حقوق بین الملل رو هم دانشگاهی آورده باشه من که نا امیدم آخه چرا همه رشته ها رو آوردن الا رشته ما رو؟؟؟؟؟

صنایع صنایع
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۰۳ ب٫ظ

مهندسی صنایع کسی نیست ؟

کامران
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  صنایع صنایع

من صنایع هستم گرایش تحقیق در عملیات

صنایع صنایع
مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

خبر دارید مهندسی صنایع جای جدیدی اورده باشه ؟

روانشناسی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

دوستان من هم سوال اون دوست خوبمون که حقوق می خونه رو دارم. اگر برای مهر پذیرفته بشیم و بخوایم برای بهمن ثبت نام کنیم، دانشگاه شهریه ثابت ترم مهر رو از ما میگیره؟

سعید
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

دقیقا منظورشون این هست: مرحله اول اعلام نتایج فقط کسایی که در همان کد رشته شهر سابق پذیرفته شدند اعلام میشود و فقط برای همان افراد امکان انتخاب رشته مجدد از کد رشته شهرهای جدید فراهم میشود، آنگاه در مرحله تکمیل ظرفیت که در مهر اعلام میشود از تمامی کد رشته شهرهای قدیم و جدید که ظرفیتشان خالی مانده از بین کسایی که دعوت به مصاحبه شدند ولی در مرحله قبل پذیرش نشدند خواسته میشود انتخاب رشته کنند. موفق باشید

على
مرداد ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

کاملا درسته