موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری آزمون آیلتس دانشگاه آزاد در 2 شهر

آزمون آیلتس دانشگاه آزاد مهرماه در 2 شهر کشور برگزار می شود و متقاضیان می توانند از امروز (13 مرداد 93) با مراجعه به سایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به گزارش خبرنگار مهر، این آزمون در روز شنبه 5 مهرماه سال جاری بطور همزمان در سه شهرستان برگزار خواهد شد که ثبت نام شوندگان لازم است رأس ساعت 7:00 در حوزه های مرتبط حضور به هم رسانند.

به گفته رئیس مرکز آزمون، نتایج از طریق سایت results.ielts.org روز شنبه 19 مهرماه اعلام خواهد شد.

آزمون های آیلتس در شهرستان ها به منظور رفاه حال داوطلبان، کاهش هزینه ها و رضایتمندی متقاضیان برگزار می شود.

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، توجه به استانداردها در برگزاری آزمون ها مورد تأکید است و با هماهنگی های صورت گرفته با مؤسسۀ آیلتس، مرکز آزمون آمادگی دارد تا با واحدهایی که در فراهم کردن استانداردهای برگزاری آزمون آیلتس توانایی دارند، همکاری کرده و در آن واحدها آزمون برگزار کند.

تمام آزمون های آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان سال 2014 بر روی وب سایت ielts.org قابل مشاهده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الهام
مرداد ۱۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

باسلام وخسته نباشید بابت سایت خوبی که دارید میشه لطفا بگین این آزمون سالی چند بار برگزار میشه چون من نمیتونم این دوره شرکت کنم می خواستم بدونم تاریخ بعدی آزمون چه زمانی هست با تشکر

Muhammad
مرداد ۱۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام،
تاریخ های این آزمون جهانی هستن، البته همیشه استثنا هم هست. از لینک پایین بررسی کنید. سایت ielts.org بخش test takers و بعد global test dates می تونی بهش برسی!
http://www.ielts.org/test_takers_information/how_do_i_register/test_dates.aspx