جزئیات آزمون دکتری تخصصی شعبه دبی دانشگاه پیام نور اعلام شد

دانشگاه پیام نور واحد دوبی اقدام به برگزاری آزمون دکتری تخصصی می کند.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالحسن ترابی – رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور در این باره، گفت: آزمون دکتری مرکز بین الملل – شعبه دبی ساعت 9 صبح روز جمعه 31 مردادماه در تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: داوطلبانی که به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه خود نشده اند، می توانند در روز آزمون با در دست داشتن مدارک شناسایی، کارت آزمون خود را یک ساعت قبل از شروع آزمون (ساعت 8 صبح ) در محل حوزه امتحانی دریافت کنند.

به گفته ترابی، داوطلبانی که در کارت آزمون آنها ساعت برگزاری آزمون قید نشده، می توانند با مراجعه مجدد به سیستم جامع آموزشی گلستان به نشانی اینترنتی http://reg.pnu.ac.ir نسبت به دریافت مجدد کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که به دلیل عدم پرداخت مبلغ ثبت نام موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده اند می توانند تا امروز چهارشنبه 29 مردادماه با در دست داشتن اصل فیش واریزی به مرکز برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور مراجعه کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها