حفظ قبولی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد در صورت انتخاب رشته مجدد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فرصت انتخاب رشته‌ محل مجدد برای کسانی که در آزمون دکتری 93 دانشگاه آزاد اسلامی به مصاحبه دعوت شده‌اند وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علوی فاضل وی با بیان اینکه نتیجه آزمون دکتری تخصصی روز گذشته اعلام شد، گفت: کسانی که در آزمون دکتری به مصاحبه دعوت شده‌اند می‌توانند از فردا برای انتخاب رشته‌محل‌های جدید به سایت محل مرکز آزمون مراجعه کنند.

وی افزود: زمان ثبت‌نام برای افرادی که قبولی آنها به صورت قطعی اعلام شده است و قصد انتخاب رشته مجدد ندارند نیز شنبه و یکشنبه است.

به گزارش مهر علوی فاضل یادآوری کرد: قبولی داوطلبانی که قصد دارند در انتخاب رشته مجدد شرکت کنند، لغو نمی شود و این بر عهده داوطلب است که برای ثبت نام کدام یک از پذیرش ها اقدام کند.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

919 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زینب
شهریور ۲۵, ۱۳۹۳ ۷:۱۱ ب٫ظ

بچه هاکسی فلسفه وکلام قبول شده؟؟؟؟؟؟

زینب
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۴:۰۶ ب٫ظ

؟؟؟؟؟پذیرفته شدگان انتخاب رشته حتماً وارد دانشگاه میشن؟؟؟؟؟،

زینب
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۴:۰۵ ب٫ظ

همه ی کسانی که برای انتخاب رشته پذیرفته شدن به طنر قطع قبول میشن؟؟؟؟؟

پریا
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

سلام دوستان
خواهش می کنم جواب منو بدین؟
من دفعه اول توی یک شهر دور از محل زندگیم قبول شدم. ولی الان تهران را انتخاب کردم. فقط تهران. دوستم امروز می گه که از سردفتر دکتر علوی فاضل سوال کرده و گفته اند که قبولی اولیه حذف می شود؟ دوستان نگرانم.

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

سلام. اگه تهران قبول بشی حذف میشه ولی اگه خدایی نکرده نشی قبولی محفوط هست

ادبیاتیها؟؟؟؟؟
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دریا- اقتصاد

خودشون گفتن قبولی اولیه در هر صورت محفوظ هست، من هم اگر تهران قبول نشم و جای دیگه قبول بسم که متاسفانه انتخاب کردم، نمیرم و انتخاب اولم رو میرم.

دکترا پیام نور یا آزاد
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۶:۰۶ ب٫ظ

سلام پیام نور رشته برنامه ریزی آموزش از راه دور قبول شدم در آزاد رشته فلسفه تعلیم و تربیت قبول شدم من را راهنمایی کنید کدام بهتر است

هادی رشته حسابداری
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۴:۱۲ ب٫ظ

سلام دوستان و با امید موفقیت همه شما . سوال من این است که در رشته ما اول ۳ واحد دانشگاهی برای دکترا وجود داشت و الان ۲۹ واحد اضافه شده است آیا برای ۲۹ واحد جدید تکمیل ظرفیت برای بهمن داریم ؟ هر واحد دانشگاهی چند نفر جذب خواهند کرد ؟ من ۱۴ واحد انتخاب کردم و واحدهای دور را انتخاب نکردم . از ۴۳۶ نفر دعوت به مصاحبه ۲۷۰ شدم آیا امکان قبولی در شهرهای اطراف تهران دارم یا خیر ؟ باتشکر

yegane
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

دوستان عزیز لطفا در نوشتن دقت کنید بعضی هاتون غلط املایی هاتون در حد کلاس اول هست .مدرک دکتری رو کلا زیر سوال بردید.

نگران
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

با سلام. مدیر محترم سایت و دوستان شما رو به هرچی می پرستین لطفا جواب بدید. منظور از پذیرش مرحله دوم یعنی برای مهر یا بهمن دانشجو میگیرن…

صنایع
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  نگران

پذیرش دوم یعنی برای بار دوم لزوما مهر و بهمن را مشخص نمی کند.

بهروز
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

دوستان دیگه هیچ واحدی به جز علوم تحقیقات تهران مدرک علوم تحقیقات صادر نمی کند واحد هایی که در دفترچه تحت عنوان علوم تحقیقات امده مدرکش علوم تحقیقات نیست

bargriz
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

لطفا اگر کسی میدونه بگه اخرین رتبه قبولی شیمی معدنی
علوم تحقیقات چنده؟

علوم قرآن وحدیث20405
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۴۷ ب٫ظ

خواهش می کنم دوستان جواب بدهند:رتبه من ۱۴۰ از ۲۱۰ نفر دعوت به مصاحبه – ۱۶ واحد دانشگاهی علوم قرآنی می پذیرد(۱- علوم تحقیقات ۲- تهران مرکز ۳- تهران شمال ۴- تهران جنوب ۵- شهر ری ۶- قم ۷- همدان ۸- زنجان ۹- اصفهان ۱۰- سمنان ۱۱- اردبیل ۱۲- ارومیه ۱۳- یزد ۱۴- اهواز ۱۵- گرگان ۱۶- خرم آباد) وفقط می خواهم گرگان را انتخاب کنم آیا به نظر شما قبول می شوم ؟( در ضمن در مرحله اول علوم تحقیقات تهران ۹ نفر قبول شده بودند).

الهیات ومعارف اسلامی تاریخ وتمدن
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۳۷ ق٫ظ

امکان نداره قبول بشی .بشین برای سال بعد بخون و حتی واحدهای آخر که شهرهایی کوچک و جدید است احتمال قبولی نیست. موید باشید.

کیانوش
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۲:۵۴ ب٫ظ

من میگم ممکنه واحدهای آخر قبول بشند

برق مخابرات
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۱۰ ب٫ظ

تورو خدا اگه میدونید جواب بدین… آخرین رتبه قبولی برق مخابرات تو کارنامه شما چند بوده؟؟؟؟؟؟؟/ کارنامه من هیچی ننوشته!!!!

Omid
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۳۵ ب٫ظ

سلام زهره خانم
متاسفانه خیر امکان ندارد مدیریت دولتی انتخاب کنیم!واقعا گرایش ما مظلوم واقع شده!همون شهرهای قدیمی مرحله دوم میباشد!اگر مدیریت دولتی بودیم,شانس قبولی بیشتر بود!در صورتیکه مواد امتحانی و ضرایب در هر دو رشته یکسان هست!واقعا ما ضرر میکنیم!لطفا داوطلبان منابع انسانی نظراتشان را بیان کنند؟؟مرسی

مدیریت منابع انسانی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  Omid

سلام
من ارشدم مدیریت اجرایی بوده. دکترا مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی شرکت کردم. نتیجه این شد که زده به علت عدم تجانس مردود.
الان میتونم مثلا مدیریت دولتی گرایش رفتار سازمانی شرکت کنم؟ یا نه فقط باید همون مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی شرکت کنم؟

محمد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۴:۰۶ ب٫ظ

به نظر شما دوستان عزیز ارزش داره ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومن هزینه دکتری کنیم بعد نه هیت علمی بشیم و نه جایی بهمون کار بدن. دوستان نظر شما چیه؟

بهروز
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

موافقم

مدیریت دولتی.آ
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱:۵۰ ب٫ظ

دوستان لطفا راهنمایی کنید:
اگه بجای من بودید اولویتتون رو چطور انتخاب می کردید؟
ساکن بهبهانم شاغل هستم شهرهای نزدیک یاسوج -شوشتر -اصفهان به ترتیب ۴ساعت-۵/۵ساعت و ۹ ساعت تا شهرمون فاصله داره.با این توضیح که اصفهان سرویس مستقیم داره هرروزه-اما شوشتر و یاسوج سرویس مستقیم نداره . برا شوشتر باید برم اهواز و برا یاسوج باید برم گچساران.شوشتر و یاسوج اولین ساله که دکترا می گیره.علوم و تحقیقات اصفهان چندین ساله.

مصطفی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۲۳ ب٫ظ

سلام
مسلما واحدی که با شرایط رفت و آمدی و اسکان شما تطبیق بیشتری داشته باشه، در اولویته
خیلی به اسم شهرها توجه نکنید
در نهایت اعتبار همشون یکسانه
موفق باشید دوست عزیز هم استانی

ساناز/ حسابداری
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱:۳۲ ب٫ظ

سلام. در مورد این واحد الکترونیک اطلاعاتی دارید؟ مدرکشو قبول دارند؟

زهره(مدیریت)
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱:۲۲ ب٫ظ

من رشته ام مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی
شرکت کردم الان درتکمیل ظرفیت دکتری تهران گرایش من را ندارد می توانم مدیریت دولتی بدون گرایش را که تهران دارد انتخاب کنم تورا خدا اگه کسی می دونه جواب بده

خاطره
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

با رتبه ۹۹رشته بیوشیمی تهران میشه قبول شد علومتحقیقات. تهران شمال. همدان. فلاورجان سنندج. دامغان شاهرودنیشابور شوشترآورده بومی تهرانم

سمانه ادبیات به ادبیات فارسی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

سلام دوست خوبم. خیلی کار خوبی کردی. دکتری انقدر خودش استرس و زحمت و هزینه داره که دیگه به زحمت و هزینه ی راه دور رفتنش نمی ارزه. یکی از دوستانم از شهرستان می یاد تهران الان خیلی خیلی سختشه. می گه این رفت و آمد خیلی وقتمو می گیره . خسته ام می کنه و هزینه هم داره. منم برای همین چیزاس که می خوام تو شهر خودم باشم چون دقیقا با شما موافقم و اولویت اول نزدیکی راهه که آدم آرامش داشته باشه تا بتونه خوب درس بخونه. اما چه کنم که شهر من تهرانه و قبول شدنش سخت. ضمن اینکه بت وجود یه بچه کوچیک اصلا امکان رفت و آمد به یه شهر دیگه رو ندارم. دنا کامنت نذاشته، داوطلب ادبیات هم فکر کنم هموز از سفر نیومده. موفق باشی دوست عزیز.

ادبیات فارسی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۲:۴۷ ب٫ظ

ممنونم که وقت گذاشتی و کامنت من رو خوندی سمانه عزیز، حالا یه تصمیم دیگه ای گرفتم و اون هم اینه که اصلا دیگه قید دکتری رو زدم چون رشته ما آینده ای نداره ، موفق باشید همه، به امید موفقیتهای روزافزون برای همه.

دریا- اقتصاد به سیمیمن
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۰۹ ق٫ظ

سلام. خوبی؟ انتخاب رشته کردید

دریا- اقتصاد به آقا مصطفی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۵۶ ق٫ظ

سلام. مرسی. خدا از دهنتون بشنوه . انشالله به زودی خبر قبولیتو تو شهر انتخاب اولت تبریک بگم

مصطفی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۵۰ ق٫ظ

سلام
ایشالله هم برای شما، هم من و هم تمام دوستان عزیزمون توأم با خبرهای خوب قبولی باشه.

نگران
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۰:۱۵ ق٫ظ

با سلام خدمت مدیر محترم سایت و همه دوستان.لطفا هر کسی جواب معتبر و موثق داره جواب بده.خیلی برام مهمه.
منظور از پذیرش مرحله دوم یعنی در صورت قبولی مهر ماه ثبت نام کنیم وبه کلاس بریم یا نیمه دوم که بهمن ماه باشه؟؟
خواهشا سریع جواب بدید…

بهروز
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  نگران

بهمن

اقتصاد کشاورزی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  نگران

سلام ۸۰درصد برای مهر است ضمنا تکمیل ظرفیت رشته هایی که دیگه انتخاب رشتهدر شهر های دیگررو ندارن بسته به میزان ثبت نام قبولی هاست

جامعه شناسی .گروه ها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

واسه ما همون سه تا انتخاب قبل هست و هیچی اضافه نشده.منم رتبه م ۵۹ شده.نمیدونم اول تهران رو بزنم یا دهاقان رو
تو کارنامه اولم تحقیقات ۱۵
مرکز ۶ نفر
دهاقان ۱۳ نفر برداشته.چی کار کنم؟؟؟؟
بومی بودن امتیازه؟

جامعه شناسی جامعه شناسی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

سلام پذیرش بر اساس رتبه هست نه اولویت بنابراین از واحدهای خوب شروع کن به بعد منم رتبم۵۶هست بررسی مسائل تهران شمال اضافه شده به نظرت قبول میشم عزیز؟؟؟؟؟

جامعه شناسی .گروه ها
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۰۵ ق٫ظ

من فکر کنم تو اول بزن تهران شمال….خوش به حالت که بررسی شرکت کردی چون هم بیشتر برمیدارن و هم دو تا کد جدید اضافه کردن.امید به خخدای

علی کیانی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

دوست عزیز با سلام بررسی مسائل هم یک واحد تهران شمال اضافه شده نه ۲ واحد.
به نظرتون من با رتبه ۷۸ بررسی مسائل قبول میشم یا نه؟

economicبه دریا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

سلام دریا جان امیدوارم خوب باشی،اره اول دوم وسوم تهران ،فیروزکوه، قزوین ، اراک، کرمان ، شیراز البته رتبه من زیاد خوب نیست ۱۴۴ …….. امیدوارم شما و همه بچه ها ومن قبول بشیم ویه کار واقعا متناسب با رشته مون پیدا کنیم

رضا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  economicبه دریا

آیا تکمیل ظرفیت برا بهمن نیز در کار هست؟ اگه گسی تو انتخاب محل های جدید قبول بشه میتونه تکمیل ظرفیت شرکت کنه؟

داوطلب دکتری
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

من هم این سوال را دارم. اگر کسی پاسخ دقیق داره لطفن پاسخ بده. با سپاس

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  economicبه دریا

سلام. آمییییییییییییییییییییییین

سوال
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۲۴ ب٫ظ

ثبت نام علوم تحقیقات کی هست تو سایت اصلی یه چی نوشته سنجش یه چی میگه.. سایت دانشکده یه تاریخ زده … چیکار کنیم… کی بلیط بگیریم…

مصطفی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

سلام
فردا و پس فردا میتونید مراجعه کنید برای ثبت نام

ثنا میکروبیولوژی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

سلام
دوستان امروز علوم تحقیقات بودم ثبت نام همون بیست ونهم هست
موفق باشید

1فلسفه هنر
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۲۳ ب٫ظ

بچه های فلسفه هنر خواهشمندم اگر کسی هست نمره ی اخرین فری قبولی رو بگید توی کارنامه ی من ننوشته

فلسفه هنر 2
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  1فلسفه هنر

واسه من هم نزده

1فلسفه هنر
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  فلسفه هنر 2

سهمیه دارید ؟رتبه ی خودتون چنده؟

فلسفه هنر 2
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  1فلسفه هنر

رتبه ام ۷۱ شما چندین؟

فلسفه هنر
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  فلسفه هنر 2

رتبه من ۳۸ شده امیدوارم همه قبول بشیم موفق باشید

فلسفه هنر 2
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  1فلسفه هنر

پس شما حتما قبولین…تبریک میگم بهتون.دعا کنید منم قبول شم..

فلسفه هنر
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  فلسفه هنر 2

دوست عزیز از خدای بزرگ خواهشمندم دل همه را امسال شاد نماید و انشاءالله همه قبول شویم موفق باشید

فلسفه هنر 2
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  فلسفه هنر

الهی آمین…انشالله هرچی خیره واسه همه ما پیش بیاد…موفق باشید

بازاریابی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۱۵ ب٫ظ

نظرات (۳۵۰)
بازاریابی

ظ
تبریک به قبولی ها جرا بجه های مدیریت بازاریابی خبری ازشون نیست بجه ها من رتبه قبل از مصاحبم ۶۵ بود الان شده ٢۵١ به نظرتون تهران و اطراف تهران شانسی دارم خیلی مشکل دارم نمی تونم دورتر برم ٢۵ شهر هم اضافه شده

پاسخ دادن

بازاریابی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  بازاریابی

من رتبه قبل مصاحبم۱۸۵ بود الان۵۸ تعجب کردم خیلی خوب شده… انشااله قبول میشی ولی فکر نکنم قبولی تهران راحت باشه.موفق باشی.

رشته مدیریت فوری
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۸:۵۷ ب٫ظ

سلام دوستان
اگر رشته ای ۴ واحد پذیرش در تهران داشته باشد که اولیشون انتخاب مجدد و ۳ تای بعدی جدید باشند!نهایتاً تارتبه چند در تهران قبول می شوند؟ ممنون میشم کمک کنید :)

مکانیک جامدات
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۸:۳۳ ب٫ظ

سلام
میخاستم یک سوال در خصوص انتخاب رشته کنم
اگر من در انتخاب اول قبول نشم انتخاب دوم من بررسی می شود یا اینکه سراغ داوطلب بعدی میرود یادمه زمان کارشناسی ازاد به این شکل گزینش می کرد و انتخاب اول بسیار مهم بود الانم تو دکترا به این شکله؟

niki
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۰:۰۲ ق٫ظ

نه دوست عزیز این مدلی دیگه منسوخ شده.الان بد اساس رتبست.مثلا رتبه ی شما ۲۰ هست و ۲ تا شهرو انتخاب کردید.شما نسبت به رتبه ی ۲۱ اولویت دارید حالا توی هر کدوم از این انتخاباتون قبول شید.البته بهتره بر اساس نزدیکی بزنید چونکه اول بررسی میشن و اگه رتبتون خورد همونجا قبولید.

امیر
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۷:۲۴ ب٫ظ

سلام من مصاحبه رفتم نتیجه ام مردود زده الان برای انتخاب رشته مجدد با آزمون میگه که شما مجاز نیستی چکار باید بکنم

Omid
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۴۸ ب٫ظ

سلام دوستان
شبکه یک تماشا کنید,در مورد تحصیلات تکمیلی و ……

برق
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۴۷ ب٫ظ

سلام
به آقای اطلاع رسان
سال قبل رشته ما که برق قدرت هست برأی مهر و بهمن ٣۵ نفر گرفته.اما فعلا ١٠ مفر قبول کردن.
مگه میشه تازه امسال با أین افزایش ظرفیت کمتر قبول کنند!!!
به نظر من أین مرحله دوم یعنی میخواد هم واسه مهر و بهمن دانشجوهاشو بگیره دیگه.
چون اگه بخواد تو تکمیل ظرفیت واسه بهمن دانشجو بگیره،دیگه کسایی که رتبه خوب داشتن رفتن دانشگاههای دیگه و تنبل ها میمونن.و هیچ وقت اینطور نمیشه.

پویا - مهندسی برق قدرت
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  برق

منم رشته م برقه. میگم این انصاف که نیست هیچ چی ظلم هم هست. کسی که قبول شده دیگه قبول شده. اون الان صندلی رو اشغال کرده. چرا باید دوباره بتونه انتخاب رشته مجدد کنه. از اون ور یکی از ظرفیت های سایر دانشگاه ها رو اشغال میکنه. از اینور هم که قبول شده و یه صندلی رو اشغال کرده. به معنای کامل داره در حق ما ظلم میشه. من از این وضعیت واقعا شاکی هستم. اا کجاست که کسی درد دل مارو بشنوه. با کلی سابقه علمی و پژوهشی و تدریس و کار، بهم از صد نمره ۱۵ دادن. بعد رفیق من که آشنای شایان فر بوده شده ۹۰. درحالیکه دوزار …

niki
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۶:۵۴ ب٫ظ

همه ی رشته ها همین بوده آقای پویا.انگار هر چی رزوممون قوی تر بوده کمتر نمره دادن.واقعا عجیبه.

مصطفی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۳۱ ب٫ظ

دوستان شبکه ۱ رو ببینید…

زبان انگلیسی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

شبکه یک رو ندیدم تو اون ساعت، چی بود؟

مصطفی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان عزیزم

آیا کسی از شما جایی دیده یا شنیده که قراره بومی گزینی انجام بشه یا نه؟
اینکه آیا برای انتخابهای شهرستان، داوطلبین بومی همون استان در اولویتند یا همه داوطلبین با یک دید ارزیابی میشن؟

ممنون میشم از پاسختون

سوسن
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

سوال خیلی خوبیه . سوال منم هست

niki
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

سوال منم هست

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

سلام. هم شهری . بر اساس رتبه کل است. تو سایت هم نوشته بود

مصطفی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  دریا- اقتصاد

سلام دریا خانم
بله توی سایت دیدم
ولی خُب آخه گفتن که امسال تأکید بر بومی گزینی داوطلبانه.
حالا میخوام بدونم این بومی گزینی در حد حرفه، یا به لحاظ آموزشی هم اعمال میشه؟

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

سلام.چون شهرها رو اضافه کردن به خاطر توجیه خودشون گفتن بومی گزینی . مثلا من که خوزستانی هستم و رشتم رو اینجا نداره نمیشه بومی گزینی باشه. دعا کنید برام قبول بشم. موفق باشید

مصطفی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  دریا- اقتصاد

ایشالله اونجایی که دوست دارید، قبول بشید
براتون آرزوی موفقیت دارم

ادبیات فارسی به سمانه ادبیات
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۳۳ ب٫ظ

یه سوال
دنا ادبیات و داوطلب ادبیات قبول شدن؟

ادبیات فارسی به سمانه ادبیات
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۲۲ ب٫ظ

سلام سمانه عزیز من کرج قبول شدم ولی رفتم شهرهای نزدیک رو زدم با وجود اینکه میتونستم تهران بزنم ولی نزدم به نظرم همه دانشگاهها بروز هستند و اساتید آزاد بازنشستههای دولتی هستن و این رو هم بگم مدرکشون مثل همه و اینها تبلیغات هست که مدرک فرق داره من خودم تهران درس خوندم ولی بیشتر اساتید شهرستان از تهران باسوادترن باور کن.تا سال دیگه بمونی دوباره و عمرت تلف بشه معلوم نیست که آینده چی میشه.

تربیت بدنی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۰۷ ب٫ظ

سلام ،کسی می دونه فیریولوژی تهران مرکز چند نفر برداشته؟

به شهرسازی ها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۳:۳۵ ب٫ظ

سلام بچه ها . کسی میدونه در کل قراره چن نفر وردارن؟
برای تهران تا چه رتبه ای فک میکنید امکان قبولی باشه؟

شهرسازی 1
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۱۰ ب٫ظ

دوست عزیز من شنیدم هر واحد ۵ نفر
که برای تهران با احتساب شهر قدس میشه شش واحد و به عبارتی ۳۰ نفر
۱۲ نفر هم که قبلا علوم و تحقیقات برداشته
حدودا تا رتبه ۴۰
البته در این بین هم یک سری میخوان شهرهای خودشون باشن و دوباره انتخاب رشته میکنن

به شهرسازی ها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  شهرسازی 1

مرسی از راهنماییت دوست خوبم

الکترونیک
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۵۴ ب٫ظ

با سلام می خواستم بدونم با رتبه ۱۹۰ تو تکمیل ظرفیت رشته الکترونیک در کل کشور(همه شهر ها)قبول میشم یا نه؟ اگه شهر های بومی بزنم با شرط بومی چند درصد به قبولیم کمک میشه؟لطفا سریع جواب بدید ممنون

niki
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۲۵ ب٫ظ

دوستان امیدوارم نتایج جدید که اعلام میشه طبق قولی کا آقای فاضل دادن راضی کننده باشه.و هممون ۴ شنبه خبر قبولی بدیم ایشالله.من که هنوز از شکه نمره ی ۳۰مصاحبم در نیومدم.با آیلتس ۷ کلی مقاله و معدل ۱۹.۰۶ اینجوری دادن خیلی بی انصافی کردن خیلیییی

اقتصاد به دریای عزیز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱:۰۲ ب٫ظ

سلام
اگر قرار بود ناامید باشیم اصلاً نباید انتخاب رشته میکردیم….
من منظورم این بود که تکمیل ظرفیت مهر تو بهمن انجام میشه و این مرحله دوما مربوط به بهمن نیست بلکه مربوط به اونایی که تو همین مرحله اعلام شده؛ اینو از دوستم پرسیدم که ١١ سال سابقه کار تو وزارت علوم رو داره.
من اول تهران ها رو زدم، بعد قزوین و فیروزکوه، بعدم شهرستانا به ترتیب دوری از تهران: اراک، اصفهان، شیراز و کرمان.

ببخشید اگه ناراحتت کردم ، منظوری نداشتم ؛ منم رتبم ٣ نفر با شما اختلاف داره.

economic
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱:۱۱ ب٫ظ

منم مثلا شما اول تهران بعد فیروزکوه قزوین اراک جون از اصفهان خوشم نمیومد کرمان ،شیراز اصفهان هر چند فکر نکنم باز من قبول بشم

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  economic

مگه رتبه کلت چند هست؟ البته ببخشید سوال میکنم

اقتصاد به دریای عزیز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  دریا- اقتصاد

گفتم قبلاً بهتون، ٧۶

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۰۴ ب٫ظ

با شما نبودم با اکونومیک بودم

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۴۳ ب٫ظ

شما ببحشید من انقدر استرس دارم دعا کنید شیراز قبول بشم. من تهران – شیراز. اراک ، اصفهان فیروزکوه -قزوین کرمان. دعا کنید یه سری دولتی قبول شده باشن و جا خالی بشه برای ما

رضااقتصاد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  دریا- اقتصاد

اگه کسی تو این انتخاب های محل های جدید قبول بشه آیا میتونه تو تکمیل ظرفیت بهمن نیز شرکت کنه؟ من میترسم تواین مرحله شهری که نمیخام قبول بشم و بعدا توی تکمیل ظرفیت که شانسم برا قبولی بیشتر میشه نتونم شرکت کنم.

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضااقتصاد

اصولا اقتصاد تکمیل ظرفیت دیگه برنمیداره. از مرکز آزمون سوال کن راستی رتبتون چند هست

economicبه دریا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

سلام دریا جان خوبی؟ آزمون شهرداری چطور بود؟من امروز آزمون پردیس شرکت کرده بودم سوالها در حد کارشناسی بود اما من زیاد جالب امتخان ندادم آزمون استخدام شهرداری شما چطور بود ؟

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  economicبه دریا

سلام. خوبی ؟ خیلی بد بود . تمام سوالات تخصصی مدیریت بود و سوال عمومی هم نداشت معلوم بود فرمالیته هست.

دریا- اقتصاد به اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

سلام. پذیرش مرحله دوم هست نه اینکه اگه ظرفیتی خالی موند. ۲-من گفتم جمعا ۹ تا نه اینکه ۹ تا اضافه شده؟ ۳- اگه مرکز آزمون میخواست فقط ۴ شهر باشه مطمن باش انتخاب رشته مجدد رو برگزار نمیکرد؟ انشالله که قبول بشید

دریا- اقتصاد به اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

سلام. اولویتهات رو چطور انتخاب کردید؟ خوب بخوایم بر اساس محاسبه شما حساب کنیم ۱۶ نفر اضافه میشه به ظرفیت جدید؟

سوزانا به ثنا و بچه های میکروبیولوژی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

ثنا و بچه های میکروب سلام.چرا جواب منو نمیدید.خواهش میکنم جواب بدید دوستان .از لطفتون سپاسگزارم

ثنا میکروبیولوژی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۳:۴۲ ب٫ظ

سلام سوزانا من چند بار برات پیام گذاشتم
سوالت چیه عزیز همون چند نفر برداشتند؟

ثنا میکروبیولوژی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۳:۴۶ ب٫ظ

معدل ١٨/٧۵
پروژه ٢٠
مقاله یک عدد
سخنرانی یک بار
کلا رزومه خیلی ضعیفیه ولی من هر دو بودم با رتبه ٢٩ کتبی
اگر هر دو باشی خیلی مهمه که خلاصه رد نمیکنند

سوزانا به ثنا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۲۱ ب٫ظ

سلام.ممنون که جواب دادی.میخواستم بدونم از معدل بقیه بچه ها که بدون ازمون قبول شدند خبر نداری؟البته دکتر اخوان میگفت انهایی که با آزمونم هستند بیشتر برای با آزمون در نظر گرفته میشوند!!!!مقاله تون isi بود؟ارشدتون رو کجا خوندید؟ممنون از لطفت ثنا عزیز.موفق باشی عزیزم

ثنا میکروبیولوژی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۳۴ ب٫ظ

ممنونم انگلیسی زبان بود ولی isi نه ،ارشد کرج
دکتر اخوان گفتند زیر هفتاد امیدوار باشند به تهران و کرج در صورتیکه تا ۵٢ قبول شدند جهرم
فرمودند من به با ازمون فکر کنم که دقیقا بی ازمون شدم
باز فرمودند نه فیش پول بدون ازمون را الان نده همون روز بی ازمون باید دوباره بیایی ولی دکتر نجات ستاری فرمودند خیر فیشو بده برو دیگه دوباره برای مصاحبه نیا
سه بار بمن که جواب اشتباهی دادند
حالا دیگه نمیدونم

ثنا میکروبیولوژی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۳۸ ب٫ظ

سوزانا جون من کلاس کارگاه مصاحبه این سایت اومدم و احساس میکنم رفتار ما روز مصاحبه به اضافه نمره کتبی روز مصاحبه خیلی خیلی تاثیر داره و اینکه هر دو هم با ازمون و هم بی ازمون باشیم
همه بمن نمره بالا دادند بجز یکی که از سالها پیش از من خوشش نمیومد و اساتید دیگر میدونستندکه اینطوره برای همین من هر دو قبول نشدم
خیلی ها هر دو قبول شدند

سوزانا به ثنا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۵۸ ب٫ظ

عزیزم ممنون از جوابت.اما فقط ۲ نفر هر دو جا قبول شدند عزیزم.۲ نفر هم امکان قبولی دارند که باز بعید میدونم با آزمون قبول شن.ممنونم از لطفت.موفق باشی عزیزم

کامپیوتر- نرم افزار
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

من قزوین قبول شدم، تو سیستم دانشگاه ثبت نام اولیه انجام دادم. از طرفی اراک رو تو تکمیل ظرفیت شرکت کردم. با توجه به صبحت سازمان که قبولی قبلی من حذف نمیشه؟؟؟؟
نمی دونم چرا استرس گرفتم یهو

احسان الکترونیک
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

میشه لطف کنید بگید ثبت نام اولیه تو سیستم دانشگاه به چه صورته؟

احسان الکترونیک
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

یعنی با یوزر شماره داوطلبی و پسورد کدملی وارد شدید؟

سحر نرم افزار
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۲۱ ب٫ظ

سلام تبریک
بگید لطفا رتبه نهایی شما چند شده؟

سامان
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

ظرفیت سوزی نداریم.من گفتم هرکی تکمیل شرکت کنه و قبول شه،قبولی قبلی حذف خواهد شد.در حالتی قبولی قبلی حذف نمیشه که طرف تو تکمیل شرکت کنه قبول نشه..

Omid
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

سلام,باتوجه به اطلاعیه حداکثر بیست محل انتخاب,اما متاسفانه در رشته ما مدیریت منابع انسانی همان محلهای قبلی میباشد,در صورتیکه رشته مدیریت دولتی بیست محل اضافه گردیده است,و با وجودیکه داوطلبان منابع انسانی با رتبه زیر صد هنوز قبولیشان قطعی نمیباشد,اما در رشته مدیریت دولتی با رتبه سه رقمی احتمالا قبولی دارند,باتوجه به اینکه دروس و ضرایب در هر دو رشته یکسان بوده است,با توجه به این توضیحات گرایش رشته واقعا مظلوم واقعا شده است,لطفا خواهشمندم داوطلبان منابع انسانی نظراتشان را بیان نمایند,واقعا از این قضیه بیش از حد نگران هستم,

niki
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Omid

بعضی رشته ها اینجوریه.رشته ی کارآفرینی هم فقط قزوین و گرگان داره.جای دیگه ای هم اضافه نشده و از پارسال هم کمتر گرفتن.نمی دونم توی پذیرش مرحله ۲ می خوان چند نفر بردارن.من همش چند نفر ناقابل با آخرین نفر فاصله دارم.:(

درانتظار نتایج 26 شهریور
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  niki

با سلام حضورمدیریت محترم سایت ،و تبریک به قبول شدگان اولیه و قبول شدگان بعدی ،منم رتبم دقیقا با اخرین نفر قبولی کارافرینی یکیه که متاسفانه با نمره ای که اساتید بعد از مصاحبه دادند که چند نمره ناقابل کمتر شده است از شما سوالی دارم که امیدوارم پاسخ آنرا در همین بخش بدهید .الان که انتخاب مجدد می کنم و واحد قزوین که سه گرایش جدید کارافرینی اضافه کرده است چرا همان کد محل ۲۱۴ و فقط یک گرایش قبلی ام می اید ؟ پس این سه گرایش جدید چرا قابلیت اعمال در انتخاب رشته مجدد را ندارد و برای چه کسانی اعمال می شود . به روابط عمومی هم ایمیل زدم هنوز پاسخ ندادنداز شما niki هم رشته ایم خواهش می کنم به سوالم پاسخ دهید که چگونه این سه گرایش جدید را می توانیم اعمال کنیم ؟ با تشکر

niki
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۴۶ ب٫ظ

سلام دوست عزیز.فکر می کنم گرایش های سازمانی و بخش عمومی که تازه گذاشتند و اجازه ی انتخاب نداریم.فقط اجازه داریم گرایش های خودمونو انتخاب کنیم.این گرایش های جدیدو احتمالا سرریزهای این مرحلرو بفرستن.مثل پارساله دقیقا.چون سرریز های بازاریابی پارسالو انداختن کارآفرینی. که ورودی بهمن بودن.اجتمالا این گرایش های جدید هم از بهمن بگیره.توی صفحه ی انتخاب رشته فقط گرایش خودمون میاد اجازه ی انتخاب اونارو فعلا نداریم.واقعا اساتید بد نمره دادن!!!اگه خوب نمره میدادن الان در انتظار ۲۶ شهریور نبودیم.

مدیرت دولتی-خط مشی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Omid

سلام وضعیت گرایشهای دیگه مدیریت دولتی هم همینجوری ویا حداگثر یک شهر اضافه شده هست.پیشنهاد میکنم دوستان به نحو مقتضی از مرکز آزمون درخواست تجدید نظر بکنیم .

روابط بین الملل علامه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

من رتبه ام ۹۵با نمره ۱۹.۱ آخرین فرد قبولی علوم تحقیقات اصفهان با رتبه۲۴ نمره ۲۷.۵ هست و الان در انتخاب مجدد ۱۲واحد اضافه شده ..شانس قبولی ام چند درصده…..خاهشا نظر بدید خیلی مهمه حداقل ارومم میکنه؟

شیدا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱:۴۹ ب٫ظ

سلام.خوبی.اگه مشکل اسکان.رفت و آمد وتاهل را ندارید هر ۱۲ واحد دانشگاهی را بزنید تیری ست در تاریکی…توکل ب خدا کنید.موفق باشی!

روابط بین الملل علامه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  شیدا

ممنون شیدا خانم شما روابط هستید؟ از منظر واقع بینانه گفتم قبولیم چند درصده؟

سیاسی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۲۹ ب٫ظ

شانس قبولیت در کجا؟ شانس که داری . اولویت ها کجاست

روابط بین الملل علامه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سیاسی

کلا شانس قبولیم رو گفتم فارغ از جای خاص….هر واحد اگر۵تا بگیره ..ده واحد جدید میشه در کل ۵۰نفر و دو واحد قبلی که پذیرش مجدد مرحله دوم دارن که بنا به گفته دکتر فاضل بیشتر از واحدهای جدیده..مثلا بشه ده نفر که با ۲۴نفر قبولی دور اول میشه روی هم ۹۴نفر ..و من رتبه ام ۹۵هست؟ حالا شدیدا استرس دارم به نظر دوستان قبول میشم..خاهشا راهنمایی بفرمایید

رضا روابط
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۷:۰۱ ب٫ظ

پارسال با مرحله دوم پذیرش ۵۵ نفر فقط علوم تحقیقات و اصفهان برداشتن
امسال مطمن باشن ۱۰۰ نفر بیشتر پذیریش میشن
بعدم اصلا بر فرض بر اساس محاسبه شما ۹۴ نفر هم پذیش بشه ….خوب همه که همه جا رو انتخاب نمیکنن مثلا کسی که کرمان هست که تبریز رو نمیزنه و یا کسی که اهواز هست که شاهرود یا رفسنجان نمیتونه بره …یه عده کارمند یا متاهل هستن هرجایی نمیونن برن مثلا من خودم بجز تهران اصلا نمیرم حتی اول تهران مرکز رو زدم چون به خونم نزدیکه تره که نخوام یک ساعت توی راه باشم تا علوم تحقیقات …پس قطعا شما که همه جا رو زدین بدون شک قبول هستین برو به فکر شهریه باش….

روابط بین الملل علامه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا روابط

ممنون جناب رضا..شما رتبه تان چند شده؟

رضا روابط
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۶:۰۰ ب٫ظ

من پارسال شرکت کردم با اختلاف یک نفر قبول نشدم
قبولی امسالت قطعی هست

علوم اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

سلام دوستان من با رتبه کل ٨ علوم تحقیقات قبول شده ام اما الان هر چه فکر میکنم سختم هست رفت و أمد بنابراین میخوام اصفهان را بزنم که نزدیکتره

اقتصادیها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  علوم اقتصاد

احسنت به شما، من هم شیراز قبول شدیم حالا شهر خودمون قزوین میزنم، آخه هزینه ها کم نیستند که توی این جهار سال حدود ١٠٠ میلیون با ما خرج میندازه خوب توی شهره خودم حداقل ٢٠میلیون صرفه جوی میکنم و کار هم راحت تر پیدا میکنم

دریا- اقتصاد به علوم اقتصاد و اقتصادیها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  اقتصادیها

سلام. میشه نمره مصاحبتون رو بگید

اقتصادیها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

نمره مصاحبه ٧٠ ، شما رتبه ؟

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  اقتصادیها

۷۳.به نظرتون قبول میشم

اقتصادیها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  اقتصادیها

اره قبول میشی اما

اقتصادیها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  اقتصادیها

فوق لیسانس کجا خوندی

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  اقتصادیها

سلام. علوم و تحقیقات خوزستان. اما چی ؟ خودم شیراز دوست دارم ولی هر جا قبول بشم میرم. حتی کرمان. راستی رتبه کل شما چند شد؟

حقوق
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  اقتصادیها

سلام بهترین گزینه نزدیکترین محل به کار و سکونت است اعتبار همه مدارک یکسانه

اقتصاد به دریا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۵۰ ق٫ظ

سلام دریا
یه جا تو کامنتات خوندم که ” من ١٢ تا با نفر اخر اختلاف داشتم و حالا٩ انتخاب جدید دارم”
١) ۴ محل اضافه شده نه ٩ محل چون هم
انتخاب رشته مجدد و هم ثبت نام پذیرفته شدگان تا یکشنبه زمان داره؛ نیمه دوم منظور پذیرش جدید در بهمن نیست بلکه تکمیل ظرفیت اونایی که قبول شدن.
٢)از طرف دیگه تمام قبول شدگان امکان انتخاب مجدد دارند مثلاً دوشتم کرمان قبول شده دوباره انتخاب رشته کرده برای شهرای نزیکتر که خوب اون احتمال قبولیش بیشتره….
٣) از همه مهمتر تا رتبه پذیرفته شده هستن کسایی که رتبشون از ما بهتره ولی بخاطر مسافت فقط تهران زده بودن که رتبشون به تهران یا حالا یه شهر نزدیک نرسیده و در این انتخاب رشته مجدد بر ما الویت دارند. 

افرین ...... درستههههههه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۵۹ ق٫ظ

بچه ها دقیقاً همینه……. اینجوری محاسبه میشه!!!!!!
خیلی به خاطر ظرفیتهای جدید خوشححححححال نباشید!!!!!!

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

یعنی امید به قبولی نداشته باشیم. باشه

بهناز جامعه شناسی فرهنگی به دوستان جامعه شناسی فرهنگی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۲۰ ق٫ظ

دوستان جامعه شناسی لطفا راهنمایی کنید.
آیا امکان تغییر گرایش از جامعه شناسی فرهنگی بهجامعه شناسی سیاسی وجود دارد ترا خدا جواب بدید. مرکز آزمون درست توضیح نمیدهد

بهناز جامعه شناسی فرهنگی به دوستان جامعه شناسی فرهنگی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۱۸ ق٫ظ

دوستان بنده با رتبه ۳ دهاقان قبول شدم – منتظر بودم که یکی از واحدهای خوزستان را انتخاب کنم ولی متاسفانه شوشتر با دارا بودن سابقه۸ ساله در گرایش ارشد جامعه شناسی مورد بی مهری قرار گرفت. حال به احترام شما دوستان وبرای این که جای یکی از دوستان را اشغال نکنم با وجود اینکه رتبه ام به علوم تحقیقات و تهران مرکز و شمال می خورد انتخاب رشته نمی کنم تا یکی دیگه از دوستان گلم قبول شود.

کامران جامعه شناسی فرهنگی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

بله متاسفانه منم چون ساکن اهواز هستم دوست داشتم شوشتر بیاره که به کارم هم لطمه تخوره.ولی به قول شما واقعا بی مهری کردن.

بهناز جامعه شناسی فرهنگی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۳:۲۹ ب٫ظ

یعنی کامی جان نمیشه از فرهنگی به سیاسی دغییر گرایش داد

کامران جامعه شناسی فرهنگی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱:۱۰ ب٫ظ

متاسفانه چنین امکانی وجود نداره.شما سوالات کتبی فرهنگی رو جواب دادیدو مصاحبه هم بر همین اساس از شما گرفته شده.خیلی دوست دارم بدونم چرا به فکر تغییر گرایش افتادین .

اقتصادددددددد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۷:۵۰ ق٫ظ

طرف رتبه آش ٧٠ شده دنبال علوم تحقیقات تهران میگرده واقعا این خنده دار نیست دیگران را هم راهنمایی میکنه میگه شهر خودتون نزدیکتره و هزینه زندگی کمتر، انگار ما بچه ایم ،عزیزان یه کم منطقی باشید

حقوق
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۴۷ ق٫ظ

سلام الان متوجه سختی ها و مرارت های زندگی و رفت و امد در تهران نیستی وقتی که از شهرستان خواستی هر هفته به حصارک تهران بیایی روزی صد بار ارزو می کنی کاش در واحد نزدیک منزل قبول می شدی
به دریا رفته میداند مصیبت های طوفان را
اعتبار مدارک دانشگاه ازاد مثل همه وقتی استخدام شدی باور کن نمی پرسند از تهران است یا فاروح دکتر شدی و تمام

بچه های جزایی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق

سلام منم علی رغم اینکه علوم و تحقیقات در جزا قبول میشم ولی قم را زدم چون به شهر مون نزدیک تره
مهم مدرکه ادم نباید برای مدرکی که فقط عنواتش مهمه خودش زحمت بندازه
یک سوال داشتم کسی میدونه دانشگاه ازاد قم در حقوقدجزا چند نفر گرفتن

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

من دنبال شیراز هستم دعا کنید اوکی بشه

اقتصاددددددد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دریا- اقتصاد

چرا شیراز؟!!!!!

اقتصاددددددد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

دریا رتبه کل شما چند شده

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۴۶ ب٫ظ

۷۳. من اهوازی هستم و شیراز به من نزدیک تر هست. رتبه کل شما جند هست

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

شما بدون آزمون قبول شدید. طرف میگه قیول شدم ولی نمیدونه هر دانشگاهی آخرین رتبه قبولیش چنده؟ خنده دار نیست

فاطمه-اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  دریا- اقتصاد

سلام دریا ج
واسه من زده مردود به خاطر مغایرت اطلاعات ثبت شده. نمیدوم چکار کنم. من بدون آزمون بودم و زمانیکه ثبت نام کردم چون هنوز مقالم پذیرش نگرفته بود معدلمو پایین ثبت کردم و موقع مصاحبه اصلاحش کردم.
بچه ها تو رو خدا بگید چکار کنم. ؟؟؟؟

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

سلام. زنگ بزن مرکز آزمون. یا ایمیل بزن راهنمایت میکنن

سمانه ادبیات- لطفا راهنمایی کنید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۵۶ ق٫ظ

سلام دوستان.
من هنوز انتخاب رشته نکردم و منتظر راهنمایی شما دوستان هستم. توی یکی از اطلاعیه ها نوشته بود دانشگاه هایی که عنوان پردیس دارن با دانشگاه اصلیشون تجمیع شدن. می خواستم بدونم یعنی الان پردیس علوم تحقیقات ساوه دیگه همون علوم تحقیقات تهرانه و کلاس هاشم همونجاست؟ توی مدرکمون چه تفاوتی داره؟
هنوزم انتخاب رشته نکردم. نمی دونم شرایط این دانشگاه (اعم از کلاس ها و مدرک و شهریه) چطوریه و مرددم تو انتخابش. دوستان اگر می دونید راهنمایی کنیین ممنون می شم

سوال
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۲۷ ق٫ظ

من رتبم شده ۲۰ الان ۱۱نفر علوم تحقیقات برداشته امیدی هست که قبول شم؟

سوزانا به ثنا و بچه های میکروبیولوژی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۵۸ ق٫ظ

سلام ثنا جان.میشه لطف کنی بگی با چه معدلی بدون ازمون علوم تحقیقات قبول شری عزیزم.لطفا بقیه بچه های میکروب هم که بدون آزمون قبول شدند معدلشونو بگن.خواهش میکنم اطلاع رسانی کنید.از لطفتون یه دنیا سپاسگزارم عزیزان.

فیزیولوژی ورزش
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۳۱ ق٫ظ

سلام لطفاًراهنمایی کنید!آیابرای تکمیل ظرفیت باآزمون وبدون آزمون خریدیک کارت ثبت نام کافیست یاباید۲تاکارت ثبت نام تهیه کنیم؟ممنون میشم اگرکسی راهنمایی کند!!!!!

با تجربه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۰۶ ق٫ظ

این نکته خیلی خیلی مهم رو توجه کنید
هیچ داوطلبی همزمان نمیتونه دوتا صندلی و دو ظرفیت رو اشغال کرده باشه……
به این معنی که کسانی که قبول قطعی شدند یک ظرفیت رو در یک واحد دانشگاهی اششغال کردند
حالا چون واحد های جدید اومدن این امکان رو دارند که مجدد انتخاب رشته کنند اگه در انتخاب مجدد جایی قبول نشوند همان قبولی قبلی انها پابرجا هست و حفظ میشه
ولی اگه در انتخاب رشته جدید در واحد دیگری پذیرفته شوند قبولی قبلی انها با شخص دیگری جایگزین شده و دیگر قبولی قبلی را ندارند و قبولی جدید برای دانشگاه ازاد ملاک هست…..

مهدی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  با تجربه

به گزارش مهر علوی فاضل یادآوری کرد: قبولی داوطلبانی که قصد دارند در انتخاب رشته مجدد شرکت کنند، لغو نمی شود و “”””این بر عهده داوطلب است که برای ثبت نام کدام یک از پذیرش ها اقدام کند.””””

(بدون آزمون)- رفتار حرکتی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان
من دیگه انتخاب محل جدید رو انجام دادم
اول – علوم تحقیقات
دوم – تهران مرکز
قبلا ده نفر علوم تحقیقات برداشته البته نمیدونم با بدون آزمونا ده تا یا بدن بی آزمون ها .
امیدوارم در انتخاب اولویت هام اشتباه نکرده باشم :(
نگرانم – توکل به خدا

لادن
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

ممنون آقای مصطفی

سولماز
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  لادن

اره لادن خانم شنبه برو ثبت نام. الان اسم شما تو لیست اموزش دانشگاه قبولی شما هست.

مصطفی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  لادن

موفق باشید

تهران مرکزی و علوم تحقیقات پذیرش مرحله دوم
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

شب بخیر
برای رشته من فقط دو محل هست
علوم تحقیقات تهران و تهران مرکزی
من چگونه باید اولویت بندی کنم این دو دانشگاه را ؟
البته در مرحله اول عبوم تحقیقات تهران قبول نشدم و در کارنامه من ذکر شده امکان قبولی به رشته انتخاب رشته مجدد …
به نظرتون اگر در انتخاب اول قبول نشدم
( علوم متحقیقات )انتحاب بعدی میتونم قبول بشم

سولماز
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

بستگی به رتبه کل شما داره.

لیلا،،، فلسفه وهنر
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

دوستان عزیزم ظرفیت هر محل و دانشگاه رو چطور متوجه بشیم و واسه فلسفه وهنر کسی میدونه ٣ واحد تهران(علوم تحقیقات، مرکز، تهران شمال) روی هم چندتا بر میداره.

فلسفه هنر
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

هر کدوم ۵ نفر میگیرن

امیر
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  فلسفه هنر

هر کدوم ١٢ نفر میگیره تا جایی که من میدونم

(بدون آزمون)- رفتار حرکتی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

۱۲ نفر ؟
مطمئنید؟
حتی علوم تحقیقات پذیرش دوم ؟

لیلا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

دوستان عزیزم ظرفیت هر محل و دانشگاه رو چطور متوجه بشیم و واسه فلسفه وهنر کسی میدونه ٣ واحد تهران(علوم تحقیقات، مرکز، تهران شمال) روی هم چندتا بر میداره.

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۱ ب٫ظ

افزایش رشته محل ها به معنی افزایش ظرفیت دانشگاه ها نیست

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بیان اینکه افزایش رشته محل‌ها به معنای افزایش ظرفیت به همان میزان نیست، گفت: رشته‌ محل‌های جدید در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد حدود دو برابر افزایش یافته است، اما این به این معنا نیست که ظرفیت‌ها نیز دو برابر شده است. بلکه به این معناست که ظرفیت‌ها در رشته‌های محل توزیع شده‌اند. به طور مثال در رشته محل‌های جدید مقطع دکتری فقط ۵ نفر دانشجو پذیرش خواهد شد و در رشته‌ محل‌های قدیمی ظرفیت بیشتر خواهد بود و این مساله در راستای حفظ کیفیت آموزشی بوده است.

لادن
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

در ضمن رتبه ام الان ۱۰ است و قبل مصاحبه ۲۰ بود.

سولماز
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

من یه سوال دارم؟ دانشگاهی که قبلا ۲۰ نفر قبول میکرده امسال چرا شده ۱۰ نفر؟اساتیدش مگه کم شده؟ منطقی هست؟؟؟؟

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  سولماز

سلام سولماز جون
میگم اونایی که قبول شدن و الان انتخاب رشته میکنن خوب حق قبول نشده ها رو اشغال میکنن. خیلی ناراحتم من با آخرین نفر ۱۲ تا اختلاف دارم. ۹ تا انتخاب جدید داریم دعا کن اوکی بشه

سامان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دریا- اقتصاد

خیلی ببخشید اگه تو تکمیل انتخاب رشته کنه و قبول شه قبلی حذف میشه. اینطور نیس یه نفر دو جا قبول شه. ایمکه تکمیل ظرفیت نمشه اسمش

سولماز
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  دریا- اقتصاد

خب ببین نه اصلا جای خالی نمیمونه مگه این که کسی بعد از قبولی نره برای ثبت نام.
بیا یه مثال بزنیم کسی مثل x از علوم تحقیقات قبول شده با رتبه کل ۱ یعنی بالاترین نمره. حالا این شخص میخواد بره شیراز شهر خودش قطعا قبوله چون نمره بالا داره و یک نفر الان علوم تحقیقات خالی شد. اگر رتبه اخرین شخص قبولی ع.ت ۱۲ باشد و رتبه ۱۳ ع.ت را انتخاب کند قبول است چون ظرفیت باز شده براش. در ثانی اگر فرض کنیم رشته شما ۹ تا انتخاب دارید و هر کدام در بدترین حالت ۲ نفر بگیره(بدترین حالت) میشه ۱۸ نفر، بازم قبولی مطمئن باش. اکثرا نظرات رو نگاه کنی میگن ۵ نفر هر انتخاب، احتمالا تو انتخاب سوم قبول بشی. نگران نباش

مصطفی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سولماز

اصلا قابل قبول نیست
بنظرم تعدادی دیگه توی انتخاب فعلی اضافه میکنن
مگر اینکه دستور از وزارت باشه!! :)

سولماز
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

سلام شما اینجایید؟ خوبید؟
انتخاب هاتون رو چطور زدید؟

مصطفی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سولماز

سلام
مرسی
شما خوبید؟
من به نسبت فاصله تا محل سکونتم زدم
ساکن اهوازم
پس:
دزفول
شیراز
نجف آباد
علوم تحقیقات
تهران مرکزی
تهران شمال
تهران جنوب
قم
رو انتخاب کردم بترتیب
و اینکه قزوین و سمنان و کرمانم برام خیلی دوره، پس انتخاب نکردم

سولماز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

انشالله این دفعه قبولید.

مصطفی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  سولماز

سپاسگزارم
هر چی خدا بخواد
برای شما هم آرزوی موفقیت در واحدی که علاقه مندید رو دارم

لادن
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

سلام
من رشته شیمی آلی در علوم تحقیقات قبول عادی شدم و نمیدونم باید دوباره انتخاب رشته محل کنم یا نه؟ یعنی اگه همین علوم تحقیقات را بخوام ثبت نام کنم دوباره باید انتخابش کنم؟

مصطفی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  لادن

سلام
نخیر نیازی به انتخاب مجددش نیست
شنبه صبح تشریف ببرید برای ثبت نام
موفق باشید

سامان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

ظرفیت سوزی نداریم.من گفتم هرکی تکمیل شرکت کنه و قبول شه،قبولی قبلی حذف خواهد شد.در حالتی قبولی قبلی حذف نمیشه که طرف تو تکمیل شرکت کنه قبول نشه.

احسان الکترونیک
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

اره درسته
اگه تو تکمیل شرکت کنه و قبول نشه و قبولیه قبلی رو هم نره ثبت نام بکنه احتمالا بعدا تو یه تکمیل ظرفیت مجدد پر میکنن

الی فیزیولوژی ورزشی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

سلام دوستانی که فیزیولوژی ورزشی هستیدکجاهاروانتخاب کردید من فقط شهرهایی رو که نزدیک به شهر مون رو انتخاب کردم لطفاهر کی انتخاب شهرکرده بخصوص بدون آزمون ها اولویت هاشو به اشتراک بذاره ممنون میشم.

الی به فیزیولوژی ورزشی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

سلام.دوستانی که فیزیولوژی ورزشی هستیدکجاهاروانتخاب کردید من فقط شهرهایی رو که نزدیک بود زدم شماهم چطور؟

داوطلب
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

اجر همه آنانی که با انتخاب درست باعث شادی دل بقیه می شوند و نمی گذارند حق دیگران ضایع شود با خدا. انشاءالله همه مان در شهر محل سکونتمان قبول شویم تا رنج دوری از خانواده، هزینه های اضافی، خستگی و … ما را از هدفمان دور نکند. در پناه خدا باشید

لیلا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۵۷ ب٫ظ

من فلسفه و هنر هستم بنظرتون با رتبه ٧٨ قبول میشم دوستان؟

فلسفه هنر
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

اخرین رتبه ۸۲ بوده شما در صورتی قبول میشی که تمام کسای که مجاز شدن رو قبول کنند یعنی هر واحد ۳۰ نفر بگیره تا شما قبول بشین

لیلا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  فلسفه هنر

تقریبن ۶ واحد وجود داره که ا احتساب ٣٠ نفری که شما میگی میشه ١٨٠ نفر، من فکر میکنم هر واحد ١۵ تا هم بگیره درسته نه ٣٠

فلسفه هنر
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

هر واحد ۵ نفر میگیره نه بیشتر با بدون ازمونها که کلن ۳۰ نفر میشه پس اگر کسایی که رتبه شون کمتر از شماست انتخاب رشته کنن احتمال قبولی شما صفره

لیلا،،، فلسفه وهنر
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  فلسفه هنر

شما حرفات تناقض داره، یکبار میگی ٣٠ نفر هر واحد بار دیگه میگین ۵ نفر، این اعداد در کجا اوکده وکلن ظرفیتها رو کجا زدن.

فلسفه هنر
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  فلسفه هنر

علوم تحقیات ۱۰ نفر گرفته در مرحله اول تو سایت بری زده ۱۵ یعنی ۵ نفر دیگه میگرن بقیه واحد ها هم طبق گفته علوی فاظلی ۵ نفر میگیرن و در ضمن هیچکدام از این واحد ها هیت علمی برا دکتری فلسفه هنر ندارن پس احتمال بیشتر از ۵ تقریبا صفره

سجاد حقوق
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  فلسفه هنر

سلام دوستان
واحد اصفهان سال پیش ۳۰ نفر گرفت از بچه های اونجا سوال کردم البته با احتساب تکمیل ضرفیت

لیلا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۵۶ ب٫ظ

ظرفیت هر دانشگاه ومحل رو چطور متوجه شیم بچه ها؟

شهرسازی1 به خانم دکتر شهرسازی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۳۱ ب٫ظ

دوست عزیز شما کجا قبولی شدی ؟
رتبه بعد مصاحبه ت چند بود

خانم دکتر شهرسازی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۵۹ ب٫ظ

علوم تحقیقات.

قبل از مصاحبه ۴۰
بعد از مصاحبه ۱۱

علی به سوسن خانم
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۴۳ ب٫ظ

رتبه اعلامی ایثارگران در مقایسه با کل شرکت کنندگان است این موضوع را از مقایسه رتبه خود با یک رتبه غیر ایثارگر متوجه خواهی شد

سوسن کودکان استثنایی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۵۶ ب٫ظ

خیلی ممنون .البته متاسفانه به کسی برای مقایسه رتبه دسترسی ندارم.

نازی میکروبیولوژی به ثنا میکروبیولوژی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۳۴ ب٫ظ

سلام ثنا جان من رتبم شده ۷۴ به نظر شما امیدی هست کرج قبول شم ؟؟؟خواهش می کنم جواب بدین.

ثنا میکروبیولوژی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۴۲ ق٫ظ

سلام نازی جان شما میکروب هستی؟
اگر اره
ببینید الان کرمان فلاورجان شهرکرد و امل ولاهیجان واراک به اضافه همون پنج شهر اول میخواد
ما از ظرفیت ها خبر نداریم ولی اگر حتی هر واحد برای مهر پنج نفر برداره میشه شش واحد جدید با سی نفر البته بدون محاسبه پنج شهر اول با مرحله دوم قبولیا
شما میدونید که اخرین نفر جهرم بوده با رتبه ۵٢
خیلی فاصله نداری حدود٢٢ نفر و احتمالا این شهر های جدید قبول میشی ولی کرج را بهتره منطقی باشیم
اگر تکمیل بهمن بگیرند شاید بشه
نازی جان الان حتی قبولیای جهرم و شیراز هم یبار دیگه کرج را انتخاب میکنند که اولویت با انهاست کرج تا ٣١ گرفت پس تا ۵٢ که اخرین نفر بوده فقط ٢١ نفر بوده مطمئنا اونها هم انتخاب رشته برای تهران و کرج دارند

نازی میکروبیولوژی به ثنا میکروبیولوژی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱:۳۶ ق٫ظ

مرسی از راهنمایتون

ثنا میکروبیولوژی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۴۵ ق٫ظ

ببخشید شما میکروبیولوژی نوشتی ولی من حواسم نبود

اطلاع رسان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۲۱ ب٫ظ

دوستان من یه توضیحاتی بدم در مورد انتخب رشته: به نظر من اون گزینه هایی که نوشته مرحله دوم أصلا نمیگرند اما کار خوبی کردند گذاشتن و فقط به نظر من رشته محل های جدید پذیرش دارند که این رشته محل های جدید را یه سری از أفراد پر میکنند چه اونها که قبول شده أند و چه اونها که دعوت مصاحبه هستند و قبول نشده اند حال اگر فردی که قبول شده و رشته محل جدید را انتخاب کرد و قبول شد اون رشته محل قبلی خالی میمونه و نفر دیگری جای اون را میگیره به همین خاطر هست که اون گزینه های رشته محل قبلی هم گذاشته اند و برای بهمن ماه هم نیست و بطور کلی ظرفیت در هر رشته فقط به اندازه رشته محل های جدید است چون اگر رشته محل های قبلی میخواستند بیشتر بگیرند که میگرفتند چون نیاز به مجوز وزارت علوم هم نبود و این مجوز هم برای رشته محل های جدید است….

sepideh
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  اطلاع رسان

شما از کجا می دونید؟؟

سولماز
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  اطلاع رسان

ببخشید اونوقت ترتیب انتخاب ها چی میشه؟؟؟ این حرف شما اصلا منطقی نیست!!

اطلاع رسان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سولماز

یعنی چی ترتیب انتخاب،شما وقتی انتخاب میکنی متناسب با رتبه کل شما و ظرفیت اولین محل را که قبول میشی ،اونجا دیگه پذیرفته میشی اگر قبول نشید انها را همون قبولی قبلی را داری دیگه

اطلاع رسان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  اطلاع رسان

در أقع شما وقتی انتخاب رشته مجدد میکنی یعنی ای نهائی که جدیدا انتخاب کرده ای یعنی نسبت به قبولی قبلی اولویت دارند بنابراین به معنی اینست که جایی که الان قبول شده اید در صورت انتخاب رشته کردن فرض می شود به عنوان انتخاب آخرتون است که در صورت عدم قبولی محل جدید که انتخاب کرده ای اون انتخاب می شود، فردی هم که قبول نشده خوب ممکنه توی همین انتخاب مجدد قبول شه

اطلاع رسان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  اطلاع رسان

ما باید واقع گرم باشیم، بعضی دانشگاهها هستند که برای اولین بار دکتری أورده اند بنابراین انتظار نداشته باشید ٢٠ نفر یا ١۵ نفر بگیرند حتی بعضی از این دانشگاهها دانشیار یا استاد تمام ندارند و ممکن است از دانشگاه های دولتی یا دانشگاه های ازاد دیگه بیارن ،بنابراین شاید حدا کثر ۵ نفر بگیرند،برای تأیید صحبتم می تونید یه سری به سایت این دانشگاهها بزنید و هیات علمی های شان را بررسی کنید

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  اطلاع رسان

سلام خوبی سولماز جان؟ میگم اولویت رو میدن اول به اونایی که قبول نشدن یا قبول شده ها

اطلاع رسان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  دریا- اقتصاد

شما یه کم فکر کن خانم دریا در مورد سؤال تون.اولویت به کسی که رتبه آش بهتره کاری به قبول شده و نشده نداره، اونی که قبول شده حتما رتبه آش بهتر بوده دیگه

سولماز به دریا-اقتصاد
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  دریا- اقتصاد

سلام دریا جونم.
به نظر من اولویت با کسی هست که نمره بیشتری کسب کرده برای مثال اگر دو نفر واحد تهران مرکز رو زده باشند و فقط یک نفر جای خالی مانده باشد کسی که رتبه بهتر و نمره بالاتر داره قبول میشه مگر این که این شخص در انتخاب های قبولی خود قبول شده باشه البته نه در مرحله قبل از انتخاب رشته/محل

سولماز
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  دریا- اقتصاد

اشتباه شد انتخابهای قبلی خود.

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  دریا- اقتصاد

مثلا رشته ما تا ۶۱ قبول شده اینجوری که دوبازه ظرفیت خالی میمونه الان خیلی ها میخوان جابجا کنن شهرهاشون رو .

شاید
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  اطلاع رسان

شاید. یه جورایی با عقل درست در میاد

لیلا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  اطلاع رسان

ظرفیت هر محل و دانشگاه را چطور باید فهمید،

اطلاع رسان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

نمی دانم

ریاضی(آنالیزعددی)
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۲۰ ب٫ظ

بچه های ریاضی خواهش میکنم راهنماییم کنیدهرواحدچقدمیگیره؟کجاهاروبزنم ممکن قبول شم؟ترتیب شهراروقبولی تاثیرداره؟کمک کنید

احسان الکترونیک
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۱۶ ب٫ظ

دوستان اینجارو نگاه کنید
http://webedu.srbiau.ac.ir/list_mehman/list_ara.aspx
رشته من میشه مهندسی برق الکترونیک کد های ۵۰۱ و ۵۰۲ که شنیدم میگن یکیش واسه ارشد ها هست و یکیش برای دکتری، که احتمال زیاد ۵۰۲ دکتری هستش
قضیه سه تا عنوان پایان نامه یدونه ۶ واحدی یدونه ۸ واحدی و یدونی ۲۴ واحدی چیه؟
فقط همین چند تا درس یعنی ارائه میشه؟
تازه خیلی هاش که ما تو ارشد گذروندیم اونوقت به اجبار باید باقیمونده ها رو برداریم؟
روزهاشم که اصلا با هم همخونی نداره!

ریاضی(آنالیزعددی)
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۱۵ ب٫ظ

سلام بچه ها راهنماییم کنید خیلی ناامید شدم رتبه اولیه ام ۶۹ بود نمره مصاحبه بهم خیلی کم دادن ۱۶۴ شدم نمیدونم انتخاب رشته کنم یا نه
بنظرتون قبول میشم

ریاضی کاربردی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۵۷ ب٫ظ

سلام من هم ریاضی کاربردی هستم با رتبه ۹۹ نگران نباشید ان شالله قبول می شید ولی اگر الان نگیره من فکر می کنم دوباره تکمیل ظرفیت اعلام کنند و اونجا حتما قبولید

شیدا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۲۷ ب٫ظ

سلام.روز بخیر.منم رتبم چندان جالب نیست.ولی تیری ست دذ تاریکی.چون استانهای محروم چندان متقاضی نداره.امیدوارباش.توکل ب خدا …!

مینا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۱۲ ب٫ظ

سلام
دوستان ثبتنام علوم تحقیقات کیه؟؟؟
رو سایت زده ۲۹-۳۱ شهریور این واسه همه ست؟ یا واسه اونایی که تکمیل ظرفیت قبول میشن؟
اگه کسی از میزان شهریه هم اطلاع داره لطفا بگه که چقدره؟
مرسی

علی مالی به دانشجو دکتری
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۰۷ ب٫ظ

فرق رتبه ۵۰ با ۴۰۰ هم زیاد نیست چند تسته
شاید ده تا پانزده تست مصاحبه هم یک سوال یا سه سواله
ترا به خدا این شد استدلال؟

ریاضی کاربردی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۵۹ ب٫ظ

دوست عزیز آخرین رتبه قبولی رشته ما ۶۷ با نمره ۳۴.۹۹ و رتبه من ۹۹ با نمره ۳۱.۶۵ حالا خودتان قضاوت کنید تفاوت ۳۲ نفر با ۳ نمره یعنی هر کدام ۰.۱ فاصله دارند

اطلاع رسان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۰۲ ب٫ظ

دوستان من یه توضیحاتی بدم در مورد انتخب رشته: به نظر من اون گزینه هایی که نوشته مرحله دوم أصلا نمیگرند اما کار خوبی کردند گذاشتن و فقط به نظر من رشته محل های جدید پذیرش دارند که این رشته محل های جدید را یه سری از أفراد پر میکنند چه اونها که قبول شده أند و چه اونها که دعوت مصاحبه هستند و قبول نشده اند حال اگر فردی که قبول شده و رشته محل جدید را انتخاب کرد و قبول شد اون رشته محل قبلی خالی میمونه و نفر دیگری جای اون را میگیره به همین خاطر هست که اون گزینه های رشته محل قبلی هم گذاشته اند و برای بهمن ماه هم نیست و بطور کلی ظرفیت در هر رشته فقط به اندازه رشته محل های جدید است چون اگر رشته محل های قبلی میخواستند بیشتر بگیرند که میگرفتند چون نیاز به مجوز وزارت علوم هم نبود و این مجوز هم برای رشته محل های جدید است.

رضا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۳۳ ب٫ظ

دوستان خواهش می کنم با انتخاب رشته محل بی هدف حق کسی دیگری را ضایع نکنید تا ظرفیت سوزی نشه ممنون

honey
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۱۸ ب٫ظ

بابا تور رو خدا شما که قبول شدی دوباره انتخاب رشته نکن
بابا تو اونجا ظرفیت برات پر شده دوباره میای اینجا هم ظرفیت برا هوذت پر میکنی
تکلیف ما هم که نزدیک به رتبه شماست میفته واسه سال دیگه
بچه خدا رو در نظر بگیرین
از رفتنتونم مطمئن بشین
لطفااااااااا

سامان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۱۲ ب٫ظ

خلاصه اینکه اگر تو تکمیل قبول شی قبولی قبلی حذفه دقت کنین. منبع:iscanews.ir

احسان الکترونیک
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

اونوقت اگه تو تکمیل قبول نشیم قبلی محفوظه؟!
لطفا لینک و ادرس دقیق خبر رو بذار

faeze
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۰۹ ب٫ظ

بچه ها یه سوال
مدیر اگه می دونی شما هم لطفا جوابمو بدین
اگه انتخاب های قبلیمون الان تو ظرفیت جدیدها نبودند باز هم می شه انتخابشون کرد؟
یعنی ترتیب انتخاب قبلیمون رو می شه بزنیم و این جدیدها رو اضافه کنیم؟
ممنون

سامان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۰۶ ب٫ظ

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تاکید کرد: کلیه داوطلبین، چه پذیرفته شدگان و چه کسانیکه در کارنامه آنها “امکان قبولی به شرط انتخاب محل های جدید” ذکر شده است می توانند رشته / محل های جدید را انتخاب کنند و در صورت قبول نشدن در محل های جدید قبولی قبل آنها از دست نخواهد رفت.
به قسمت اخر جمله خیلی توجه کنین.گفته اگه تکمیل ظرفیت شرکت کنین قبول نشین قبولی قبلی پابرجاست ولی اگه تکمیل شرکت کنی قبول شی قبولی قبلی حذف میشه….

احسان الکترونیک
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

هرچند این با اون جمله که میگه محفوظه و انتخاب با خود داوطلب هست در تضاده ولی باز هم فرقی نمیکنه وقتی من الان محل جدید میزنم حتما تمایلم اینه که اگه اینو میشم قبلیو نرم والا دلیل نداره ۲۵تومن الکی بدم

سپیده
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۳:۰۶ ق٫ظ

منم با استدلال سامان موافقم ولی حتی اگر بر فرض برای کسی بعد انتخاب مجدد و قبولی دوباره حق انتخاب بین دو جا محفوظ باشه فکر میکنید چند نفر ممکنه بخوان انتخاب اولشونو به انتخاب دومی ترجیح بدن و خلاصه هی نظرشون عوض بشه؟ دانشگاه هم این نکته رو میدونه و چون تعداد چنین افرادی کم خواهد بود چنین حقی رو محفوظ میدونه تا در صورت مواجهه با این افراد براحتی آنها را با چند نفری که بهر دلیل ثبت نام نمیکنند جایگزین نماید بدون اینکه عملا برای کسی دو ظرفیت را اختصاص داده باشد.

سوسن کودکان استثنایی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۰۳ ب٫ظ

سلام به دوستان. من دارای سهمیه ایثارگری هستم.سوالم اینست که (نمره کل) و(رتبه کل) که درکارنامه ام درج شده درمقایسه با همه شرکت ککندگان بوده یا فقط درمقایسه با اشخاص دارای سهمیه.لطفا جواب بدهید چون میخواهم انتخاب رشته کنم

سامان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۰۱ ب٫ظ

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تاکید کرد: کلیه داوطلبین، چه پذیرفته شدگان و چه کسانیکه در کارنامه آنها “امکان قبولی به شرط انتخاب محل های جدید” ذکر شده است می توانند رشته / محل های جدید را انتخاب کنند و در صورت قبول نشدن در محل های جدید قبولی قبل آنها از دست نخواهد رفت.

لیلا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۰۰ ب٫ظ

سلام لطفا یکی جواب بده آیا میشه تغییر رشته داد هرچی میپرسیم میگن مجازین میتونند انتخاب رشته کنند منظور من این نیست آیا میشه تغییر رشته داد آخر رشته من شهر خودم نداره میخوام از روانشناسی برم مشاوره لطفا بپرسید و جواب بدبد همینطور نگید نه

niki
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

فکر نمی کنم بشه دوست عزیز.اینو به نظر من به مرکز آزمون هم ایمیل بزنیدو جویا شید.

روشنک
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

نمی تونید تغییر رشته بدید مایی که انتخاب کردیم مطمئنیم چون جز کد رشته خودت، انتخاب دیگه ای در صفحه اصلی پس از پرداخت پول باز نمی شه

مدیریت منابع انسانی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

دوستان عزیز منم همین سئوال رو دارم. مثلا من که رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی شرکت کردم، الان میتونم رشته مدیریت دولتی بدون گرایش رو انتخاب مجدد کنم؟

به شهرسازی 1 و سایر شهرسازان عزیز
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۶:۴۶ ب٫ظ

یه سوال از بر و بچ شهرسازی
اعتبار دانشگاه های تهران به ترتیب چی باشه بهتره؟ میشه کسی راهنمایی کنه. ممنون از لطفتون

خانم دکتر شهرسازی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۰۸ ب٫ظ

علوم تحقیقات
تهران مرکز
تهران شمال
تهران جنوب
تهران غرب

شهرسازی1
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۱۰ ب٫ظ

دوست عزیز ترتیب انتخاب خود من :
علوم و تحقیقات
تهران مرکز
تهران جنوب (چون دانشکده مجرای هنر و معماری داره )
تهران غرب ( چون به منزلمون نزدیکه )
قزوین
تهران شمال
بقیه رو اصلا انتخاب نکردم فکر کردم ارزششو ندارم
اما اکر شما میخواهی میتونی تهران شرق و بعدش شهر قدس رو بزنی

خانم دکتر شهرسازی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  شهرسازی1

شهرسازی ۱ عزیزم امیدوارم حتما علوم تحقیقات قبول بشی که با هم دوستای خوبی باشیم. ایشالله.

به شهرسازی 1 و سایر شهرسازان عزیز
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۲۰ ب٫ظ

از نظرات ارزشمند همه شما عزیزان ممنونم . با آرزوی قبولی هممون

عسل مدیریت بازاریابی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۶:۴۵ ب٫ظ

بازاریابی با رتبه ۸۰ میتونم تو واحد های تهران علوم تحقیقات – مرکز – شمال – جنوب قبول بشم راهنمائی کنید

عسل مدیریت بازاریابی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۶:۵۰ ب٫ظ

هموطنا لطفا” راهنمائی کنید

مدیریت دولتی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۴۵ ب٫ظ

با توجه به اینکه شهرهای زیادی رشته شما رو دارن مبشه نتیجه گرقت که بیشتر داوطلبین ترجیح میدن نزدیک محل زندگی یا کارشون دانشگاه برن. پس امید هست قبول بشی

رضا - بازاریابی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۸:۰۴ ب٫ظ

سلام
انشااله

درخواست از همه دوستان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۶:۳۷ ب٫ظ

دوستانی که در کد رشته ای در مرحله اول قبول شدند و تصمیم دارند در همان رشته محل ثبت نام کنند خواهشند دوباره انتخاب رشته نکنند تا فرصت و ظرفیت سوزی نشه و افراد دیگری که قبول نشده اند بتوانند پذیرفته بشند ممنون

احسان الکترونیک
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۲۴ ب٫ظ

ظرفیتی سوخته نمیشه
من علوم تحقیقات قبول شدم ولی میخوام انتخاب مجدد کنم و واحد دیگری رو که بهم نزدیکتره بزنم. بعد از اعلام نتیجه هم چه علوم تحقیقات رو ثبت نام کنم و چه این واحد دیگری رو که میخوام بزنم در هر صورت اونی که نرفتم جای منو خالی نگه نمیداره پر میکنتش حالا یا با تکمیل ظرفیت مجدد یا با راهکار دیگه

مهدیه
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۶:۲۸ ب٫ظ

من تهرانم فقط تهرانو می زنم،جایی که قرار نیست برم برای چی بزنم که حق یکی دیگه ضایع بشه!!!!

مصطفی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

آفرین
درود بر شما و درود بر انسانیتتون

سوال به زهرا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۶:۲۲ ب٫ظ

اما اگه ازاد ثبت نام نکیم بعد پردیس قبول نشیم چیکار کنیم؟؟ راهنمایی کنه یکی…

زهرا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سوال به زهرا

پش ازادو از دست نده اون هنوز نه به دار نه به بار این نقدو بچسب

مهندسی شیمی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۶:۲۲ ب٫ظ

بچه ها یه سؤال اگه انتخاب رشته مجدد کردیم ثبت نهایی کردیم دیگه نمیتونیم بریم تو فایل انتخاب رشته ؟؟
من ثبت نهایی کردم اما دوباره پروفایلم باز میشه و میتونم انتخاب رشته کنم أیا واقعا همینطوره یا من ثبت نهائی نکردم که برام باز میکنه فایلم؟
خواهش میکنم دوستانی که ثبت نهائی کردن برن ببینن فایل انتخاب رشتشون دوباره باز میشه یا پیغام دیگه میده،؟
ممنونم

رضا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

اگر رسید انتخاب رشته نگرفتی ثبت نامت کامل نشده اگر گرفتی که کامل شده وقتی کامل بشه فقط می تونی اونجاهایی که زدی رو ببینی دیگه تغییر نمیتونی بدی

ادبیات اگلیسی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۶:۱۶ ب٫ظ

سلام.
آیا این احتمال وجود داره که کسانی هم که مجاز نشدن بتونن انتخاب رشته کنند؟ رشته ما فقط ۱۳ نفر مجاز اعلام کردن. اگه اونا نرن چی میشه؟

سوال به زهرا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۶:۱۵ ب٫ظ

بله..فردا ازمونشه..مسله اینه که نمیدونه ادم اخرش چی میشه… اگه ازاد نرم پردیسم قبول نشم چیکار کنم/// راهنمایی کنید..

زهرا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سوال به زهرا

عزیز جان الان دورهای نیست که ادم ریسک کنه شما فردا امتحانتو بده اینم ثبت نام کن بعد از ازاد یکم فرصت بگیر فک کنم بشه نتایج پردیس نیمه مهر میاد با دانشگاه ازادت صحبت کن شاید بشه کاریش کرد من فک کنم واسه هیئت علمی شدن ازاد بیشتر میگیره تا پردیس