امکان ثبت نام با تأخیر برای مقطع دکتری دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

امکان ثبت نام با تأخیر در قبولی مرحله اول مقطع دکتری دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 1393-94 وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری آناعلوی فاضل گفت: امکان انتخاب محل‌‌های جدید برای داوطلبان مرحله دکتری تا یکشنبه 23 شهریورماه  ادامه دارد و آنان می توانند بیست محل دانشگاهی را انتخاب و در سایت ثبت نام کنند.

وی در خصوص اینکه چه کسانی واجد شرایط انتخاب محل‌های جدید هستند، گفت: همه داوطلبانی که در جلسه مصاحبه حضور داشتند می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: امکان انتخاب محل‌های جدید تا پایان روز یکشنبه 23 شهریورماه  ادامه خواهد داشت.

علوی فاضل همچنین در مورد زمان اعلام نتایج این مرحله گفت: نتایج در روز چهارشنبه 26 شهریور اعلام خواهد شد و امکان ثبت نام با تاخیر در قبولی مرحله اول وجود دارد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

296 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بی
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۸:۱۷ ق٫ظ

یکی میاد میگه این یکی اون…مطمن باشید یکی نظر میده حتمت درس خونده …وقتی میگم علوم تحقیقات هزاروچهارصد مزو پنجتای اول کشور وزیرپانصد جهانی میشه وهست چرا عصبانی میشید…شما یبار تشیف ببارید علوم وتحقیقات تهران…شصت هزار دانشجو با بهترین کتابخانه کشور…هردانشگاهی یه تصادف میشه قایم میسازن اونحا رو هزارجور تفسیر میکنند ودانشگاه هم وظیفشه رسیدگی کنه هر موردی وبقیه دانشگاه ها هم..در کل خود دانشجو و بازدهیش مهمه..بزرگترین افتخار یک استاد مدرس یا تهران این عست میگه علوم وتحقیقات تهران و مرکز وجنوب هم درس میدم و مدعو هستم علوم وتحقیقات تهران…واقعا باورش سخته ترازش با تهران و علوم وصنعت وعلامه برابره؟حالا یکی بیادبگه پردیس سراسری خوبه یا تحقیقات تهران..اخه پردیس رو باید با مردیس مقایسه نمود..اونجا انقدرسخت میگیرن اما هدفمند و با لذت..برا فوق دکترا رفتن هم اسونتره ..رتبه های برترکشوری که شبانه میارن اکثرا میرن اونجا بخاطر اعتبار جهانیش و فضای سبز دانشگاهیش که چهارصدوشصت هزارهکتاره و بی همتاس..لطفا از منابع بی طرف قضاوت نمایید علوم وتحقیقات تهران مستقل هست و کاملا جهانی..چرا همش میگید فقط سراسری..مام خوندیم ودیدیم..مهم باز بازده نفید دانشجوبرای پیشرفت جهان و وطن هست و مفید باشه اما لطفا علوم تحقیقات تهران که این همه دانشجو واستاد هاش زحمت میکشن و مثل دانشگاه بهشتی تو برف زمستان له میشن اما تلاش می نمایند با وجدان قضاوت نمایید که جزو ده تا از الان هست و بهترم میشه عین تهران و رقابت مفید لازمه و تحقیق وتوسعه شعارش هست

پروانه
آبان ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

سلام دوستان من سال ۹۴دکتری ادبیات قبول شدم، مصاحبه رو هم انجام دادم برا اراک پذیرفته شدم ،اما به دلیل مشکلات مالی نشد ثبت نام کنم ،میخاستم ببینم تا برا ترم بهمن امسال میتونم ثبت نام کنم یا نه.

میثم
شهریور ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۵۴ ب٫ظ

سلام.دوستان من دکتری مدیریت ورزشی تربیت بدنی ازاد قزوین قبول شدم.کسی میدونه ثبت نامش کیه؟دانشگاه قزوین وضعیتش چطوره؟

نازلی
شهریور ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۰۰ ق٫ظ

امکانش هست قبولی من حفظ بشه سال دیگه ثبت نام کنم؟

شیمی تجزیه
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۵:۵۸ ب٫ظ

سلام دوستان شیمی بین تهران مرکز و تهران شمال کدوم واسه شیمی بهتره؟

نرگس
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی تجزیه

من اول زدم تهران مرکز بعد تهران شمال

ببب
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

سلام شما رتبه تون چندشده؟

عاطفه شیمی تجزیه
شهریور ۲۵, ۱۳۹۳ ۴:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  ببب

سلام.من جزو آخرین افرادی بودم ک دعوت ب مصاحبه شدم ۲۰۷ از۲۱۴. اما مصاحبه م خیلی بهتر از نمره کتبی م بود خداروشکر. و در نهایت ۱۲۰ شدم.شما چطور?رتبه شما چند شده?برای انتخاب مجدد کجاهارو انتخاب کردید؟
بنده.هر سه دانشگا تهران.شهرضا و اراک انتخاب کردم

عاطفه شیمی تجزیه
شهریور ۲۵, ۱۳۹۳ ۴:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی تجزیه

سلام. دوستان شیمی تجزیه اینجا هستن.خوشبختم.
رتبه ها چطور بودن دوستان؟

شیمی تجزیه
شهریور ۲۵, ۱۳۹۳ ۹:۴۵ ق٫ظ

سلام من بدون ازمون بودم شما اول مرکزو زدین یا شمال رو؟

ببب
شهریور ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی تجزیه

سلام منم رتبه ام ۹۴ انتخاب اولم یزد شهرضا کرمان علوم تحقیقات کرمان اراک مشهد بقیه مواد زدم آیا امکان قبولی است؟

عاطفه شیمی تجزیه
شهریور ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  ببب

اول.پذیرش نوبت دوم علوم.و.تحقیقات
دوم تهران شمال
سوم تهران مرکز

سوال
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۵:۵۸ ب٫ظ

کسی میدونه میشه ثبت نام علوم تحقیقات را اینترنتی انجلم داد یا نه؟ ایا باید همه پول را همون روز یه جا بدیم؟ برا ترم اول وامی چیزی نمیدن؟ ۷ ملیون خیلیه..خیلی…اونم برا ما که بیکاریم…

کامپیوتر
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۲:۲۲ ب٫ظ

سلام دوستان
کسی میدونه احتمال قبولی هیئت علمیها چقدر هست

کمک کنید
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۲۰ ب٫ظ

اگر الان قبول بشیم ممکنه تکمیل ظرفیت هم اسممان در بیاد؟

سجاد
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

سلام دوستان
خوبید؟
دوستان کسی هست کامپیوتر- هوش مصنوعی قبول شده باشه؟
تا کی وقت هست برا ثبت نام اقدام کرد؟
آخه من هنوز دفاع نکردم احتمالن هفته اول مهر دفاع کنم

کامپیوتری
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

سلام بله من هوش علوم تحقیقات قبول شدم که زمان ثبت نام ۲۹ ام شروع میشه.
احتمالا باهاشون صحبت کنید قبول میکنتد

سجاد
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  کامپیوتری

سلام
خیلی خوشحالم کردی ;) :)

دریا- اقتصاد
شهریور ۲۵, ۱۳۹۳ ۷:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

سلام. نگران نباش. دوست من چند سال پیش قبول شد بعد دفاع نکرده بود و دی ماه دفاع کرد مرکز آزمون نامه بهش داد بهمن رفت سرجلسه

علوم گیاهی- کمکککککککککککککککک
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۹:۲۶ ق٫ظ

سلام ایا امکان عوض کردن گرایش توی یک رشته هست ؟ خواهش میکنم جواب بدین

صنایع
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۳:۳۷ ب٫ظ

خیر

علوم گیاهی- کمکککککککککککککککک
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۹:۲۵ ق٫ظ

سلام ایا امکان عوض کردن گرایش توی یک رشته هست ؟ من زیست شناسی فیزیولوژی گیاهی امتحان دادم الان میشه زیست شناسی میکروبیولوژی انتخاب کنم

محمد -بیولوژِ-ی-میکروبیولوژی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۱۸ ب٫ظ

نه امکان نداره-باید همنام باشه
میکروبیولوژی با گیاهی غیر قابل مقایسه است

صنایع
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۳:۳۷ ب٫ظ

خیر

بلا تکلیفی قبولی های واحد نجف آباد
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۴۸ ق٫ظ

دوستان نجف آباد اصلا جواب دانشجو را نمیدن نه تلفنی نه حضوری ونه توسایتشون چیزی زدن! کسی خبر جدیدی کسب کرد بچه های قبولی واحد نجف آباد رو خبر کنه!

علوم گیاهی- کمکککککککککککککککک
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۴۲ ق٫ظ

انتخاب رشته های همنام یعنی چی
من رشته زیست شناسی فیزیولوژی گیاهی امتحان دادم ایا می تونم رشته زیست شناسی میکروبیولوژی انتخاب کنم

قاصدک
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

درمورد کاهش ۱۵درصدی شهریه موافقم.ولی بعیده با این شتاب که دانشگاه آزادظرفیت ها رو زیاد کرده یعنی خیلی به پول نیازدارن.

افسون
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

سلام رشته یی ک من انتخاب کردم وامتحان دادم فقط شبستر ونجف اباد. داره تاریخ ایران پس از اسلام حالا یعنی چه برامون امکان انتخاب رشته مجدد وجود داره واسه اونایی ک دعوت ب مصاحبه شدن من قبول نشدم اما دوباره انتخاب رشته کردم یعنی میشه تکمیل ظرفیت قبول شم کسی هست منو راهنمایی کنه ممنونم

افسون
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

سلام دوستان من اصلا گیج شدم وقتی اعلام کردن امکان انتخاب رشته مجددبرای کسانی ک بمصاحبه دعوت شدن وجود داره ما ک تاریخ ایران رشته مون بود دیگه جایی بجز شبستر ونجف اباد نداره دوباره انتخاب کردن یعنی چی. یعنی میشه تو تکمیل ظرفیت بپذیرن ؟ خداکنه من دلم میخواد ک ادامه تحصیل بدم دعا کنید پذیرفته بشم

ali
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۵۸ ب٫ظ

دوستان یه نظر شما هر تعدادی دانشگاه ظرفیت اعلام کنه پذیرفته میشه?

اصلاح و کم شدن شهریه93(بجای افزایش شهریه 15 درصدی)
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۸:۳۸ ب٫ظ

کاش دوستان مثل دانشجویان پیام نور..که باعث اصلاح شهریه شدند..
ماهم پیگیر بشیم با هم و درخواست بدیم ..افزایش ۱۵ درصدی رو بردارن..واقعا خییل زیاده شهریه….
بخصوصو ثابت که من نیمدونم ..برای چی؟؟
موافقید؟

روانشناسییییییییییییییییییی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۵:۳۴ ب٫ظ

سلام دوستان
اینجا کسی کارشناسی ارشد روانشناسی هست؟
به نظرتون کدوم گرایش روانشناسی(بالینی-عمومی-تربیتی و …) و کدوم دانشگاه (تهران مرکز-نهران شمال-تهران جنوب-نهران غرب( در مقطع کارشناسی ارشد بهتره؟؟؟
ممنون

فرنوش - روانشناسی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۰۰ ق٫ظ

عزیزم بستگی داره به علاقه ات اگه به درمان علاقه داری بالینی اگه به کودکان علاقه داری کودکان استثنایی و بالینی کودک بهشتی
من نمی دونم فیلد کاری تربیتی ها چیه ولی می دونم رویکرد رفتاری غالب هست تهران مرکز بهتر از بقیه هست البته علوم تحقیقات بهتره ولی در کل که تو ارشد مهمترین چیز اینه که رویکردتو پیدا کنی و خیلی پیگیرانه مطالعه کنی چون تو ارشد تو خیلی کلاس نمیری مهم مطالعه خودت

دارم دیوونه میشم
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۴:۲۶ ب٫ظ

سلام بچه ها ،توی سایت تهران مرکز نوشته بر اساس بخشنامه جدید شهریه ثابت و متغیر باید یکجا و قبل از انتخاب واحد به حساب ریخته بشه؟یکی بگه چکار کنیم؟

سیاسی- سیاستگذاری
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۴:۴۲ ب٫ظ

کجاش نوشته

دارم دیوونه میشم
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۳۸ ب٫ظ

وقتی وارد قسمت ثبت نام میشید،در کنار اون چند تا اطلاعیه هست

صدرا
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۳:۴۵ ب٫ظ

با سلام پذیرش واحدهای پژوهش محور در سهمیه تکمیل ظرفیت دکترا فعلی اعمال خواهد شد یا اینکه پذیرش جداگانه ای خواهد داشت و نیازمند ثبت نام مجدد و ارسال مدارک است؟??

جغرافیا اب و هوا شناسی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۳:۲۸ ب٫ظ

سلام واقعا مطمین هستید؟
یعمی من نمیتونم تو رشته ی جغرافیا از گرایش اقلیم به گرایش برنامه ریزی شهری برم؟
یعنی الان که اقلیم قبول شدم همزمان دانشگاهمون برنامه ریزی شهری هم اورده،آیا میتونم تغییر گرایش بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دکترا
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۲:۲۳ ب٫ظ

دوستانی که ایراد می گیرند چرا در شهرهای کوچک ظرفیت دکترا اضافه شده لطفا توجه کنند اولا این نوعی عدالت هستش هرکسی امکان تحصیل در تهران را نداشت . ثانیا بسیاری از اساتید در همین شهرهای کوچک ساکن هستند و برابر مقررات با وجود اساتید مرتبط امکان هیچ ایرادی وجود ندارد

مادر باران
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱:۴۸ ب٫ظ

سلام دوستان خواهش میکنم راهنمایی کنید امروز آخرین فرصت من من رتبه ۳ مدیریت دولتی-منابع انسانی قزوین قبول شدم حالا میخوام تو انتخاب رشته مجدد علوتحقیقات مدیریت دولتی رو بزنم ولی نمیدونم علوم تحقیقات چون جلوش مشخص نکرده منابع انسانی من میتونم شرکت کنم یا نه از طرفی نوشته مرحله دوم از بهمن باید بریم یا نه مر کز آزمون جواب نمیده اگه کسی اطلاعاتی داره لطفا راهنمایی کنه

pasha
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مادر باران

خرجش ۲۵۰۰۰ تومان ناقابله که متوجه بشی، ولی احتیاط ضرری نداره

ادبیاتیها؟؟؟؟؟
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱:۲۶ ب٫ظ

این نوشته جلوی رشته محلها که پذیرش مرحله دوم یعنی برای ترم بهمن هست؟

کیوان(ادبیات فارسی)
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۴:۴۱ ب٫ظ

خیر، مهر

mec
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

بله بهمن

بی نام
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

ممنون ازفیزیولوژى ورزشى عزیز
حرف حسابی و درست ناراحتی نداره. تقریبا مطمئن بودم.

فیزیولوژى ورزشى
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

خواهش میکنم
ولى شما همه دانشگاه ها رو انتخاب کن(البته اگه مشکلى ندارید)
اینجورى شانس تون خیلى بیشتر میشه

علوم سیاسی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

ظرفیت مسایل ایران وسیاستگذاری افزایش یافته اما جامعه شناسی واندیشه فقط ۱واحد

سیاسی- سیاستگذاری
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  علوم سیاسی

مسایل ایران رو هرسال خیلی زیاد برمیدارن. امسال دوبرابر بقیه دعوت به مصاحبه کردن و همیشه هم پذیرش بیشتری داره. الان حدود ۱۰ واحد قدیم وجدید برمیداره.
سیاستگذاری هم ۳واحد اضاف شده. کلا شده واحد . اما تعداد رو اوردن پایین
گارسال سه واحد حدود ۵۰ نفر گرفت . ولی امسال ۳واحد اولیه ۳۰ نفر گرفت وبقیه رو حدود ۳۰ نفر دیگه توی سه واحد جدید میگیره.
شما چه گرایشی هستی؟

سیاسی به علی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

درباره اینکه میگین علوم تحقیقات از سراسری ضعیفتره لااقل درباره رشته ما که اینطور نیست.
تمامی اساتید علوم سیاسی در علوم تحقیقات از دانشگاه تهران بهشتی و علامه میان. رییس گروه سیاسی استاد علامه است. دکتر ازغندی و زیباکلام و وحید و متقی و قوام و …همه اساتید علوم تحقیقات هم هستن . سطح اموزشی یکیه . پس این وسط تنها چیزی که مهم میشه دانشجویه.

ت
آبان ۱۰, ۱۳۹۸ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سیاسی به علی

من خودم سراسری خودم رفتم علوم تحقیقات تهران فهمیدم درس و هدف چیه ..جالا یکی بیاد بگه علامه برتره یا علوم وتحقیقات تهران یا تهران ومدرس..ترازشون جهانی شبیه اما لطفا پردبس های هردانشگاه رو با هر پردیس دانشگاه دیگه مقایسه کنید نشف استادای علوم وتحقیقات خارج رفته اند پس اول کلاس دانشگاه خودتون حفظ نمایید و الکی مبتلغه نفرماید

سحر_دانشجو دکتری علوم و تحقیقات
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

به فرهاد
برای فنی و علوم پایه شهریه ثابت شده ۴۵۵۰. برای انسانی رو اطلاع ندارم.

فرهاد
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

مرسی سحرجان
موفق باشید در تمام مراحل زندگی…..

نیمچه دکتر
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

دوستان ترتیب انتخاب رشته مجدد موثره در پذیرش؟ یعنی از ضعیف به قوی بزنیم یا اینکه این فقط ترغیب خودن رو نشون میده؟ که در اون صورت باید قوی به ضعیف بزنیم

صنایع
شهریور ۲۴, ۱۳۹۳ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیمچه دکتر

در پذیرش مهم نیست و لی در کجا پذیرش مهمه

جامعه شناسی سیاسی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

آیا امکان تغییر گرایش در یک رشته وجود داره؟

زاگرس
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

نههههههههههههههه

سیاسی به علی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

خیر وجود نداره . میخوای بری چه گرایشی. خوبه که گرایشت!

آبتین-علوم سیاسی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سیاسی به علی

کاش میشد کلی به نفع بود.الان تو شهر ما گرایش مسایل ایران آوردن ومن گرایش جامعه شناسی سیاسی هستم.

مهناز
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

دوستان من رتبم ۳۷شده و تا رتبه ۳۰رو مرحله اول گرفتند الان ۶ محل جدید اضافه شده است به نظر شما در این مرحله قبول میشم ؟ ممنون اگر راهنمایی کنید

سیاسی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهناز

شک نکنید

بهروز
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

دوستان دیگه هیچ واحدی به جز علوم تحقیقات تهران مدرک علوم تحقیقات صادر نمی کند واحد هایی که در دفترچه تحت عنوان علوم تحقیقات امده مدرکش علوم تحقیقات نیست

ت
آبان ۱۰, ۱۳۹۸ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

عزیز علوم وتحقیقات خالی میاد یعنی تهران اما اگر کنارش گفت اصفهان خوزستان وغیره یعنی واحد اونجا بودی یا پردبس خودگردان وبین المللش…من میگم وگفتم اکثرا اساتید علوم وتحقیقات تهران که بزرگترین دانشگاه کشوره خارج رفته وبازنشسته اند وعالی و هفدمند هستند برا همین با تهران اساتید یکی ن یا مدرس ولعد دکترا فوق دکترا رو دکترهای که از علوم وتحقیقات تهران گرفتن میرن خارج ولاتجربه بیشتربرمیگرون علوم وتحقیقات تهران ..پس جز ده تای اول کشوره و کاملا برتره تراز جهانیشم عین تهران مرز پانصده..

لطفا پاسخ بدهید
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

سلام به همه..من با سهمیه بسیجی رتبه۱۵باستان نجف آباد شدم ورتبه اخرین فرد قبول ۱۲ بود نمره من ۲۶٫۰۶ بود و اخرین نفرقبول ۲۶٫۷۵ بود البته درکارنامه دوستم که سهمیه نداشت اخرین فردقبولی زده ۱۰وتو تکمیل ظرفیت هم ثبت نام کردم که فقط همان نجف آباد پذیرش مرحله دوم داشت بنظر شما چنددرصد احتمال قبولی دارم

امیر
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

سلام شما باید با این تفاسیرقیلا قبول می شدی سهمیه بسیج نود وپنج درصذاخرین نفر قبولی است پس شما بیشتر از نود و پنج درصد اوردی

علوم سیاسی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

معنی رشته انتخابی ،یعنی اینکه متفاوت بارشته امتحانی .لطفا راهنمایی کنید

سیاسی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  علوم سیاسی

نه رشته عوض نمیشه. فقط شهر یا واحد

گلناز
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۶ ق٫ظ

سلام،میدونید روزهای کلاس سیمی تجزیه علوم تحقیقات جندشنبه است؟وقتی به عنوان مهمان وارد میشم تقریباً هر روز کلاس هست،مگه میشه ،پس اونهایی که تدریس دارن و بعضی روزهاشون پر است باید چکار کنن،لطفا راهنمایی کنید،ممنون

لطفا جواب بدید دوستان!
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

ترتیب انتخاب ها در قبولی موثره؟ یا فرقی نمیکنه ، مثل انتخاب رشته دانشگاه دولتی؟

ادبیاتیها؟؟؟؟؟
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

من دوباره ثبت نام کردم ولی پشمون شدم از انتخابهام آیا میتونم دوباره با واریز پول ۲۵۰۰۰تومانی دوباره انتخاب رشته کنم؟

نگران
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

بله میتونید

امیر حسابداری
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

نیاز به پول دوباره نیست. با همون رمز وارد شید قسمت بالا انتخاب رشته رو بزنید. خودشون نوشتن اگر چند بار انتخاب رشته کنید آخرین ملاک قرار میگیره

دکتر بعد از این
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

بله دوست عزیز می تونی توی سایت مرکز آزمون به صراحت نوشته شده

داوطلب دکتری
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

بله می توانید.

علوم سیاسی به همه عزیزان
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

سلام .آیا تغییر گرایش در یک رشته وجود داره؟دیروز انتخاب مجدد انجام دادم .در ردیف ۶فرم رشته امتحانی را زده ودر ردیف ۷ رشته انتخابی.در صورتیکه امکان تغییر گرایش وجود نداشته باشه ،چ دلیلی برای بودن ردیف ۷ هس؟

شهرسازی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

بچه های شهرسازی کسی نمیدونه هر کدوم از واحها چند نفر میخاد ورداره؟

فرهاد
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

سلام
لطفا پاسخ دهید
کسی اطلاع داره شهریه ثابت رشته های انسانی چقد شده؟

دکتر بعد از این
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

۳۰۴۸۰۰۰هزارتومان ناقابل دوست عزیز

بی نام
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

با سلام
من در فیزیولوژی ورزشی رتبه کل ۲۰۰ رسیدم و نمره ۲۴٫ الان تو تکمیل ظرفیت ۱۴ واحد بر مبدارن. در مرحله اول هم حدود ۴۰ تا پذیرش شدن. به نظرتون چند درصد امکان قبول شدن تو این مرحله دارم؟
ممنون

فیزیولوژى ورزشى
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  بی نام

نمیخوام ناراحتت کنم
اما بعیده قبول شى
مگه اینکه خیلى ها ثبت نام نکنن

پ
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

دیروز مرکز آزمون بودم، یه نفر اومده بود میگفت معدل ۱۱ بدون آزمون مقطع کارشناسی پذیرش شده من با معدل ۱۵ پذیرش نشدم…
یکی میگفت زدن عدم تجانس، در صورتیکه اشتباهه…
یکی میگفت سهمیه من اعمال نشده…

اشتباهات زیادی در نتایج آزمون ها!

سهیل
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۳۸ ق٫ظ

سلام بچه ها
اگه بخوایم یه سال دیرتر ثبت نام کنیم آیا امکانش هست ؟‌ یا اینکه قبولیمون سوخت میشه؟
اگه بشه به ازای یک سال آیا میشه مرخصی گرفت یا باید هزینه ۲ ترم رو داد ؟
چه مقدار هزینه ای حدودا؟
خواهشا راهنمایی بفرمایید با تشکر

صنایع
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

یه ترم رو میدونم میشه اما یه سال رو نمیدونم. از خود دانشگاه بپرسی میگن

اصلاح
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۱۷ ق٫ظ

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه آنا، دکترعلوی فاضل با اعلام این خبر افزود: پیش بینی می‌شود ظرفیت دوره دکتری تخصصی فقط ۱.۷۷ برابر افزایش پیدا خواهد کرد لذا افزایش ۸ برابری ظرفیت صحت ندارد و تکذیب می‌شود. علوی فاضل با بیان این‌که« این افزایش با توجه به لحاظ کردم همه استانداردهای آموزشی و طبق توافقنامه‌های وزارت علوم صورت گرفته است»،‌افزود: به همین خاطر هیچگونه تخلفی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی صورت نگرفته و ثبت‌نام از ۶۷۷۸ نفر در سال ۹۲ به حدود ۱۲۰۰۰ نفر در سال ۹۳ پیش‌بینی شده است. معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: یکی دیگر از دلایل افزایش ظرفیت دکتری تخصصی، تجمیع واحدهای علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای مادر بوده است که بر اثر تجمیع، هم‌افزایی در امکانات به وجود آمده است و واحدهای تجمیع شده امکان ارائه رشته‌های دکتری تخصصی را پیدا کرده‌اند لذا افزایش ظرفیت در دانشگاه آزاد اسلامی کاملا بر اساس مطالعه،‌ شناخت و توانمندی علمی صورت گرفته است. علوی فاضل در ادامه خاطرنشان کرد: بخشی از این افزایش ظرفیت حاصل توزیع کلی رشته‌های تخصصی در سراسر کشور بر اساس توانایی‌های واحدهای دانشگاهی و جذب اعضای هیات علمی و با هدف بومی‌گزینی داوطلبان بوده است. وی در پایان گفت:‌ دانشگاه ازاد اسلامی همواره در پی پاسخ به مطالبات تحصیلات تکمیلی در کشور بوده که در راستای پاسخ به تقاضای فراوان مردم و مسئولین محترم و با رویکرد عدالت آموزشی صورت گرفته است. زاکانی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شده بود… ادامه نظر»

رضا
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  اصلاح

آمار زیر در دفترچه ۹۳ دکترا بوده که به عددهای مقابل در تکمیل ظرفیت ۹۳ افزایش یافته:
حسابداری از ۳ به ۳۱ دانشگاه
حقوق خصوصی از ۴ به ۳۲ دانشگاه
حقوق کیفری از ۳ به ۳۲ دانشگاه
روانشناسی عمومی از ۳ به ۲۸ دانشگاه
معماری از ۲ به ۲۸ دانشگاه
برق قدرت از ۱ به ۳۲ و……

بی نام
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۰۲ ق٫ظ

با سلام
من در فیزیولوژی ورزشی رتبه کل ۲۰۰ رسیدم و نمره ۲۴. الان تو تکمیل ظرفیت ۱۴ واحد بر مبدارن. در مرحله اول هم حدود ۴۰ تا پذیرش شدن. به نظرتون چند درصد امکان قبول شدن تو این مرحله دارم؟
ممنون

هایا
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۸:۳۸ ق٫ظ

پردیس علامه صد در صد بهتر از آزاده حتی از همون واحد علوم و تحقیقاتش بالاتره. اگه پردیس دانشگاههای مادر قبول شدی حنما برو. مدرک دانشگاه آزاد اسمش روشه آزاده
شک نکن

دکترا
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۸:۱۲ ق٫ظ

بعضی ها فکر می کنند فقط خود انها و خانواده شان استحقاق داکترا داشتن را دارند و نباید بقیه دکترا بگیرند چون شان اینها میاد پایین

صنایع
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکترا

بسیار عالییییییییییی

مدیریت آموزشی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۸:۰۹ ق٫ظ

با تشکر از مدیریت محترم سایت
اولا در قرن ۲۱ هیچ دانشگاهی در امریکا و اروپا کنکور ورودی ندارد و کسی که دکترا می خواند خودش بسته به شرایط خودش تصمیم می گیرد . دردنیا داشتن مدرک دکترا هم انچنان اهمیت ندارد بلکه توان علمی فرد و شایستگی های فرد در یافتن شغل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. شما نمیتوانید در بین سیاستمداران کسی را پیدا کنید که در پیشوند اسمش از دکتر استفاده کرده باشند!
الان هزاران ایرانی در دانشگاههای بی کیفیت کشورهای اسیای میانه و ترکیه هند و مالزی تحصیل می کنند و سالانه میلیونها دلار ارز را از کشور خارج می کنند و تبعات سیاسی و امنیتی زیادی برای مملکت ما داشته است .
از طرفی ظرفیت دانشگاههای دولتی کم نشده افراد مستعد می توانند بروند و اونجا ادامه تحصیل بدهند همچنانکه الان در این سایت مصاحبه همین افراد را می بینیم . بنابراین نه تنها باید از افزایش ظرفیت در دانشگاه ازاد باید دفاع کرد بلکه باید تشکر هم کرد.

صنایع
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۵۲ ق٫ظ

LIKE

ali
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

دقیقا…فقط باید فرهنگسازی بشه که تحصیل در دکتری نه از روی چشم هم چشمی بلکه از روی علاقه به علم باشه که اونم متاسفانه…

مصطفی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۳:۱۱ ب٫ظ

سلام
اکثر قریب به اتفاق دانشجویان دکتری در آمریکا بصورت آموزش محور پذیرش میشن، و فقط درصد بسیار کمی پژوهش محور هستن
و در اروپا اغلب پژوهش محور هستن، و تعداد بسیار اندکی از اونا آموزش محورن
این یه قانون شناخته شده هستش، و هر شخصی بنا به شرایط زندگیش نمیتونه خودش تعیین کنه که در دوره آموزش محور درس بخونه یا پژوهش محور!
موفق باشید

رضا
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۲:۳۵ ق٫ظ

خوب تو تهران یک رشته حدود ۵۰ نفر دکتری بگیره. خوب این خوب نیست. این همه ادم.واسی چی.

سوما
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱:۳۸ ق٫ظ

من دفاعم بدلیل کمبود استادراهنما تاخیر داشته
اواخر آبان باید دفاع کنم
الان ثبت نام دکتری من چطوری میشه؟
باید چیکار کنم؟
تایم بهم میدن؟
یاباید مرخصی تحصیلی بگیرم؟

سازه
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۶:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  سوما

باید ترم اول مرخصی بگیری

صنایع
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  سوما

نه نه فکر نکنم تو دفترچه نوشته حتما باید تا قبل از ۳۱ شهریور دفاع کرده باشید…. منو پارسال نزاشتن. حالا باز هم بپرس از دانشگاه ولی با احتمال زیاد نمیزارن

هاتف مطهری
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۵۷ ق٫ظ

در مورد ادعای جناب زاکانی
اولا در مورد مدرک دکترای ایشون بحث زیاد هست که بنده واردش نمیشم
دوم اینکه سال گذشته دانشگاه آزاد مجموعا ۹۰۰۰ نفر گرفته و امسال در ماه مهر این تعداد به ۱۲۰۰۰ هزار نفر رسید که با تعداد دانشگاه دولتی برابره
و سومین مساله اینه که اگر ادعای جناب زاکانی رو قبول کنیم که دانشگاه آزاد هشت برابر!!!پارسال دانشجوی دکتریرفته این به این معنیه که دانشگاه آزاد امسال هفتاد هزار دانشجوی دکتری میگیره(یعنی تقریبا سه برابر دعوت شدگان به مصاحبه!!)که اساسا به قدری این ادعا عجیبه که بعیده خود جناب زاکانی هم قبول داشته باشه حرف خودش رو:-))
دوستان نگران نباشن،امسال هم مجوزهای قانونی اخذ شده و هم صلاحیت های علمی لحاظ شده.
امیدوارم که ضوابط قبولی در کارشناسی ارشد و دکتری تغییراتی بکنه که هم به سود مردم و هم کشور باشه.مثلا اگر کسی میانگین درصدهاش کمتر از ۱۵ درصد در کارشناسی ارشد و ده درصد در دکتری نباشه بتونه در مقاطع فوق ادامه تحصیل بده.این واقعا غلطه که کسی با میانگین درصد منفی وارد مقطع کارشناسی ارشد بشه

رضا
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  هاتف مطهری

دوست عزیز چنین ضوابطی که فرمودید هیچ وقت رعایت نمیشه چون دغدغه ای برای آن مسئولان دانشگاه آزاد ندارند، فعلا بحث جبران کسری بودجه دانشگاه آزاد مطرحه….

سروش
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۱۵ ق٫ظ

دوستان افزایش تعداد محل ها نه معنی افزایش چند برابری ظرفیت پذیرش است بلکه همان تعداد پذیرش سال قبل به اضافه چند درصدامسال بین چندین دانشگاه تقسیم شده زیاد نگید افزایش ظرفیت.

کامپیوتر هوش مصنوعی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۱۵ ق٫ظ

من رتبه ام بعد مصاحبه ۳۰ شد در مرحله اول فقط علوم تحقیقات دکتراهوش مصنوعی میگرفت اما الان ۴واحد تهران جنوب تهران شمال تهران مرکز و علوم تحقیقات مرحله دوم اضافه شده آیا من شانس قبولی دارم؟
ظرفیت هر دانشگاه این مرحله چند نفر هستش؟۵نفرک۷نفر؟ یا ۱۰نفر؟
توروخدا کمکم کنید

سیاستگذاری
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۵۰ ق٫ظ

تا چه رتبه ای رو گرفته.؟ بله شانس قبولی دارید

bargriz
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۱۲ ق٫ظ

بچه ها کسی از آخرین رتبه قبولی شیمی معدنی علوم و تحقیقات خبر داره؟
لطفا جواب بدین منتظرم

بدون آزمون ( رفتار حرکتی )
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  bargriz

اکثر رشته ها آخرین رتبه ی قبولی ۱۰ بوده و بعضی ۱۱
بعید می دونم در رشته ی شیمی معدنی هم بیشتر یا کمتر بوده باشه

صنایع
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  bargriz

بلاترین رتبه ۱۵ بوده

شهریه - روز کلاس ها
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۰۹ ق٫ظ

سلام دوستان
این جوابای آزاد انقدر کش پیدا کرد که من یکی نتونستم برنامه ریزی درست و حسابی بکنم برای بعد شهریور.
کسی از دوستان اطلاع داره که معمولا کلاسهای دکتری ( علوم تحقیقات یا هران مرکز) چه روزهایی هست ؟ چند روز در هفته ست ؟ و شهریه هر ترم رشته در علوم انسانی چه قدر است ؟
ممـــــــــــــنونم

شیمی آلی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۷:۱۸ ق٫ظ

دوست عزیز اگر به عنوان کاربر مهمان وارد سایت دانشگاه شوید متوجه روزها و واحدهای رشته مورد نظر میشوید

رضا
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۰۴ ق٫ظ

احسنت به آقای زاکانی: علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پیرامون مسائل دانشجویان ایرانی در نروژ گفت: هم وزارت علوم باید در این خصوص نقش‌آفرینی کند و هم وزارت خارجه باید حساسیت خود را نشان دهد و همه دستگاه‌های مسئول در کشور باید مانع از این جفا و برخورد ظالمانه‌ای که کشورهای غربی با دانشجویان ما می‌کنند، شوند. وی افزود: ان‌شاءالله کمیسیون آموزش نیز با برگزاری جلسه‌ای به این موضوع رسیدگی خواهد کرد البته در داخل کشور نیز اتفاقات عجیب و غریبی در حال رخ دادن است. زاکانی ادامه داد:‌ در حال حاضر دانشگاه آزاد ظرفیت دکترای خود را هشت برابر کرده است بدون آنکه ظرفیت ارائه خدمات به دانشجویان دکترا را داشته باشد. این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام دانشگاه آزاد ریشه‌کنی علم و عالم و برخورد زشت با محیط‌های علمی و آینده کشور و جوانان است، گفت: این اقدام فاجعه خیلی بزرگی است و ابعاد بسیار زیادی دارد که مجلس به این موضوع ورود خواهد کرد و مانع آن خواهد شد. وی با بیان اینکه امیدواریم این موضوع از اخلال در سیستم‌های کامپیوتری دانشگاه آزاد باشد، گفت: دانشگاه آزاد بدون آنکه زیرساخت‌های لازم را ایجاد کرده باشد دارد چند برابر ظرفیت دانشجوی دکترا می‌گیرد. زاکانی خطاب به وزارت علوم گفت: وزارت علوم باید با توجه به این افزایش ظرفیتی که دانشگاه آزاد اعلام کرده و شورای گسترش این مجوز را به آن نداده باید عملا مانع شود. وی تصریح کرد: «وقتی ظرفیت اعلام شود و پذیرش… ادامه نظر»

سیاسی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

من این حرفو قبول ندارم. در رشته من سال گذشته سه واحد روی هم ۵۰ نفر سر کلاس نشته بودن. امسال ۶۰ نفر . درسته ۴ واحد اضافه شده ولی واحدهای تهران که پارسال ۱۵ تا گرفت امسال ده تا و ۸ تا گرفت.
قبولی ها پخش شدن. اما تعداد کمی اضافه شدن.

داوطلب خسته
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

واقعامتاسفم که با بورسیه های ۳۰۰۰ نفری غیر قانونی همراهی کردند و با دکترای دانشگاه ازاد مخالفت

مهدی حقوق خصوصی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۰۲ ق٫ظ

رتبه پردیس علامه طباطبایی در چه حدی به نظر بهتر ازاد نیست

لطفا جواب بدید....
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

{امکان ثبت نام با تاخیر در قبولی مرحله اول وجود دارد.}یکی منو راهنمایی کنه این جمله یعنی چی؟یعنی من که مصاحبه نرفتم می تونم ثبت نام کنم؟یا منظورشون چیز دیگه ای هست؟؟؟

سیاسی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۵۴ ق٫ظ

ببینید دوست عزیز. هر حرفی که زده میشه صرفا درباره مصاحبه رفته هاست. با تاخیر بی تاخیر با رتبه بالا با رتبه پایین.
شما که مصاحبه ندادید نمیتونید در هیچ دوره ای شرکت کنید

علی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

با درود بر آقای زاکانی نماینده محترم مجلس واقعأ ایشان درست می فرمایند ببینید دوستان سه واحد که پارسال در رشته حسابداری دانشجوی دکتری می گرفتن به سی و سه واحد رسیده و در رشته مالی از یک واحد به سیزده واحد
این شوخی بردار نیست بالاخره مدرک دکتری آخرین مدرک تحصیلی است و نباید مثل کارشناسی و کارشناسی ارشد با آن برخورد کرد
و با این کار سطح علمی کشور را به سخره گرفت
علوم تحقیقات تهران بهترین واحد دانشگاه آزاد است که آن هم در برابر دانشگاه های بزرگ مثل تهران شریف و علامه و شهید بهشتی و امیر کبیر و علم و صنعت واقعأ خیلی ضعیف است چه برسد به واحد های دور افتاده که نه استاد درست حسابی دارد و …….

امیر حسابداری
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۷:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دوست عزیز اشتباه شمردی دوباره بشمار!!!!!

روابط بین الملل
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دوست عزیز اصلا اینطوری که شما میگید نیست من خودم لیسانس اصفهان و ارشد علامه طباطبایی هستم این سطح بالایی که شما می گید نسبت به علوم تحقیقات اصلا درست نیست در واقع اساتید علوم و تحقیقات تهران حداقل تو رشته ما بهترین اساتید ایران هستند و امکاناتش لااقل نسبت به علامه بهتره در واقع به نظر خودم اگه علوم و تحقیقات اسم دانشگاه آزاد رو نداشت جزو دو سه دانشگاه برتر کشور بود

نیما
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

با سلام خدمت دوست گرامی علی آقا
این که شما فرمودید علوم تحقیقات نسبت به دانشگاه هایی مثل علامه،شهید بهشتی و … خیلی ضعیف تره فکر کنم نظر شخصی شماست که بیانش کردید،و نظر شخصی خودتون رو نباید با این قاطعیت در این مورد بیان کنید اگر به رتبه بندی های بین المللی دانشگاه های جهان مراجعه کنید که این رتبه بندی ها توسط معیارهای حقیقی و نه تخیلی انجام شده متوجه بعضی از واقعیات خواهید شد.

روابط بین الملل سجاد
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

دوست بزرگوار کاش میگفتید کدوم دانشگاه درس خوندید و بعد با علوم و تحقیقات مقایسه می کردی من گفتم خودم درس خونده علامه ام در ثانی گفتید که رتبه بندی های معتبر دنیا البته بهتره شما هم سری به این رتبه بندی ها بزنید تا حقایق دستتون بیاد در مورد رشته ما که اساتیدی مثل دکتر ساعی دکتر قوام دکتر ازغندی دکتر برزگر و سایر اساتید طراز اول کشور توی علوم و تحقیقات تدریس میکنند که اساتید شاخص رشته ما هستند طبعا سطح علمی اش مشخصه و رتبه بندی علمی دانشگاه هم در تولید علم بسیار بالاست شما بهتره یک مراجعه ای به همون سایتهای معتبر که گفتید داشته باشید

ت
آبان ۱۰, ۱۳۹۸ ۹:۰۲ ب٫ظ

عریزان اصلا علوم تحقیقات تهران به اسم جز آزاده ..اصلا ازاد نبست ومستقل و مادر هست استادهاش بازنشسته تهران ومدرس و تازه گیا هم خارج رفته اند و دانشگاهی متفاوت وهدفمند …قرار نیست ازاد باشه جز سه تا اول نباشه همین تهران جنوب قویترین دانشگاه معندسی بعد از انیکبیرو صنعتی و ایناست …علوم وتحقیقات تهران بعد ۱۴۰۰ میبینید با همه جا متفاوته البته مهم همت دانشجو هست پس کلاس جهانی علوم وتحقیقات تهران را کم نگیرید و اینکه بزرگترین کتابخانه ملی کشور تو علوم وتحقیقات تهران هست و بزرگترین پارکینگ طبقاتی و فضای سبز و رفتن دانشجویان ب ای فوق دکترا وکار ..بعد هزاروچهارصد فرقی بین ازاد ونلی و پیام نور ولقیه تیست نهم تلاس دانشگاه و استادا ودانشجوهاست و هزینه شخصی بتونند دربیارن وتلاش نمایند اشلا اشتباه حتی بگی پرویس علتمه و تهران بهتره یا خود تهران جنوب وعلوم وتحقیقات تهران…باید مردیس رو با پردیس مقایسه نمود..علوم تحقیقات تهران شده شصت هزار نفر الان…پانزده هزارنفر بیشتر از خود تهران…پس بدونید کنترل ان چقدر سخته ..خودمم سراسری خوندم فقط خوابگاش اونم گاه خوبه وگرنه فرفی ندارن..اما باید واقعیت به روز رو گفت

bargriz
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

بچه ها کسی از آخرین رتبه قبولی شیمی معدنی علوم و تحقیقات خبر داره؟
منتظرم

برق، الکترونیک
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

تعداد ظرفیت ها رو زیاد کردند ولی به جاش شهریه رو هم زیاد کردند، تا همه ثبت نام نکنند ظرفیت خود به خود کم بشه، دیگه الان درس خوندن شده مال آدم پولدارها! یه امیر کبیر می خوایم قانون اصلاح کنه!

دانشجو دکترا ازاد m
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۰ ب٫ظ

واقعا خیلی ها مستعد ادامه هستند اما بخاطر هزینه ها از تحصیل دست می کشند.

ل
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۵۰ ق٫ظ

من علوم و تحقیقات قبول شدم با رتبه عالی. ولی چون همسرمم ارشد قبول شده ترجیح میدم اون بره ارشد بخونه که توی شهر خودمونه.واقعا هزینه هاش برام سنگین میشه هرجور حساب می کنم می بینم نمی تونم برم:(

دانشجو دکترا ازاد m
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۲:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  ل

مشکل اینجاست که سال به سال داره شهریه ها زیاد میشه اون حستب کتابی که سال گذشته کردم.با الان متفاوته . ایکاش میدونستم که شهریه ثابت ثابت نمیمونه و متغیر ها هم بعد یکسال قراره ۱۵ درصد زیاد بشه.

دوستان ..
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

چرا کلا؟این شهریه ها اینقدر بالاست…؟
امرو زبریا ثبت نام رفتم ..اما خییل مرددم ..بنظرم واقعا هزینه گزافی ؟در قبال چی؟
شاید خیلیها دلشون میخوسات جای من ثبت نام کنند..اما من تو شهریه ثابت ترم اول موندم…
بعید میدونی حتی بتونم ترم اول رو بپردازم ..قرار بوداز یک جایی مبلغی برسه..که حالا دیگه بهم خورد…
یعنی اینهمه انتظار بیهوده بود؟؟! اینهمه تلاش ..با پول کافی نداشتن ..از بین میره

دانشجو دکترا ازاد m
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  دوستان ..

واقعا یه جوون ۲۸_۲۹ ساله که کار ثابت نداره چه طور میتونه شهریه رو پرداخت کنه . هر چقدر که خانواده بتونه کمک کنه باز هم یه جایی کم میاد . وقتی کلاس ۴ نفره میشه هشت نفره شهریه رو باید کم کنند نه اینکه افزایش بدهند. کسی که میاد تو مسیر علم واقعا هدف داشته شما حق دارید . من کل لیسانسم شش ملیون شد همیشه فکر میکردم پول زیادیه اما برای شهریه دکترا یه چیزی باید بذار روی این شش تومن که بشه شهریه یک ترم. چرا دانشگاه ازاد که اینهنه پول میگیره برای دانشجوهای شهرستانی و غیر بومی خوابگاه نداره!? .

محمدحسین
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۲۰ ق٫ظ

این کار فقط برای جذب سرمایه بوده و بس. تنها چیزی که دانشگاه آزاد بهش فکر نمیکنه، علم هست!

شیما
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۸ ب٫ظ

همتون سرمایه دارین خوش بحالتون ایشالا مبارکتون باشه هرجا قبول میشین..
ما که نداریم همش باید توحسرت وخونه نشین باشیم .

دوستان ایرانی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

امیدوارام بتونی دولتی رتبه خوبی کسب کنی و به خواسته قلبیت که تحصیلات عالی برسی.

سارا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

ممنون دوست عزیز تمام تلاشم رو میکنم الان ۳ساله اما قبول نمیشم سراسری!!!

پیرمرد پشمک موی زیرک و آدم ضایع کن
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

سلام به همه دوستان خوبم
یکی از دوستان من آدرس دانشکده مدیریت دانشگاه های آزاد “تهران واحد جنوب” و ” تهران غرب” را از من خواسته- رشته ی دوستم مدیریت بازرگانی و مقطع ارشد هست-
ممنون خواهم شد اگر آدرس دانشکده ی مدیریت این دانشگاهها و محل برگزاری کلاسهارا به بنده بدهید. و به نظرتون بین دانشگاه “یادگار امام”، “واحد جنوب” و “غرب” کدوم یک از نظر موقعیت بهتره؟؟

rezgar
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

مگه میخوای بخریش دوست عزیز که از موقعیتش میپرسی؟ دانشگاه تهران جنوب (مدیریت) سه دانشکده داره مبرداماد، شریعتی و قلهک.

سامان
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

من رتبم شده ۵۲٫عمران- خاک هستم.اخرین فرد قبول تو واحد نجف اباد رتبش شده ۴۲٫و ۴ تا واحد اضافه شده به علاوه واحدهای اولیه. به نظرتون شانس قبولی دارم؟؟؟؟؟؟؟/

سازه اراک
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  سامان

بله احتمال قبولیه شما بسیار زیاده، حتی در همون رشته محل های اولیه، به این علت که تعدادی از پذیرفته شده ها ثبت نام نمیکنن
آرزوی موفقیت برای شما

سامان
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۵ ب٫ظ

من رتبم شده ۵۲.عمران- خاک هستم.اخرین فرد قبول تو واحد نجف اباد رتبش شده ۴۲. ۴ تا واحد اضافه شده به علاوه واحدهای اولیه. به نظرتون شانس قبولی دارم؟؟؟؟؟؟؟/

دوستان
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

دوستان عزیز و یاران ایرانی شهر خودتون بزنین …

مدیریت بازرگانی 2
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۵۹ ب٫ظ

سلام
آره برا منم زده عدم تجانس در حالیکه کاملا متجانسه هر چه هم زنگ میزنم کسی جواب نمیده منم شهرستانم
شما گرایشتون چیه؟

داوطلب
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۵۷ ب٫ظ

با سلام و عرض تشکر فروان از مدیریت محترم سایت و همکاران تلاشگرشان؛ دوستان یک نکته مهم! اقدام مرکز محترم آزمون بسیار قابل توجه و در خور تقدیر است، اما چگونه است که قبول شده ها مجدداً انتخاب رشته می کنند و اگر انتخاب جدیدشان را دوست نداشتند می توانند همان قبلی را ثبت نام کنند؟ در این میان تکلیف آنانی که در این مرحله با هزاران امید، انتخاب رشته کرده اند و قبول می شوند چیست؟ چرا امکان دو بار انتخاب برای آنانی که در این مرحله قبول نشده اند، وجود نخواهد داشت؟
دوستان بزرگوار، خواهشاً درست انتخاب کنید تا آنانی که می خواهند در محل سکونتشان و در کنار خانواده (با این همه هزینه های سنگین)و بدون دغدغه های گوناگون رفت و آمد و … ، درس بخوانند؛ فرصتی را که معلوم نیست دیگر پیش می آید یا خیر از دست ندهند! من که صرفاً به محل سکونتم فکر می کنم تا انشاءالله پس از قبولی و حضور در کلاس، خستگی سفر رنجم ندهد! انشاءالله همه مان خبر قبولی مان را روز چهارشنبه در همین سایت، ثبت می کنیم. به امید خدا موفق باشید

جواب
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

انتخاب مجدد قبول شده ها دریافت مبلغ ۲۵هزارتومن است.

سوما_برق
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۲۹ ب٫ظ

رتبه م خوبه اگه قبول بشم
دفاع پایان نامه م یه کم عقب افتاده( یکی دو ماه)
فکر میکنید بهم تایم بدن؟
یا باید نصف شهریه رو بریزم و ۱ ترم مرخصی تحصیلی بگیرم تا جام نگه داشته شه؟
لطفا جواب بدید

امید
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۲۴ ب٫ظ

پاسخ معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به یک ادعا:
ظرفیت دکتری ۱/۷۷ برابر شده نه ۸ برابر که آن‌هم بر اساس قانون است
http://www.ana.ir/Home/Single/105762

علی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  امید

در رشته ای مثل حسابداری سه محل پذیرش داشته شده سی دو محل تقریبأ تمام رشته ها همین طوره مالی دو محل شده سیزده تا و….. ان وقت شما می گویید ۱.۷۷ برابر شده؟؟؟؟؟؟

امیر حسابداری
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۷:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دوست عزیز شما تعداد محل رو حساب میکنی؟؟؟؟
در مجموع ببینید ظرفیت چقدر اضافه شده!!!

نا امید
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۴۹ ق٫ظ

۳۲ محل * ۱۰نفر = ۳۲۰ نفر

وحید
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۳:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  امید

دانشگاه آزاد دکتری رشته برق مخابرات که واقغا رشته فنی هست داده به ایلام !!!
ازین موارد زیاد داریم قصد توهین به شهر خاصی ندارم صرفا مثال زدم

سارا ؟؟؟
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۲۳ ب٫ظ

دوستانی که الان در موردشهریه به فکر افتادن چرا اولش فکر الان نبودبد که باعث شدید یه عده که حالا با زور وام هم شده شهریشون جور بکنن رو از تحصیل محروم کنید برای یک عده تحصیل تو دکتری یعنی نجات زندگیشون حالا به هر قیمتی شده.اون وقت شما اوومدید قبول شدید حالا چرتکه میندازید چقدر میشه.اون وقت شاید نریم.این انصافه.

بهمن از عسلویه
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا ؟؟؟

من نمیدونم این جور حرفا یعنی چی؟شاید یک نفر میخاد اصلا شانسش رو امتحان بکنه و خودش رو محک بزنه.آدم باید منفعت خودش رو هم در نظر بگیره.یکی از عیبهای برگزاری کنکور همینه که سرنوشت افراد به تصمیمات دیگران بستگی
پیدا میکنه.

نیما
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۱۸ ب٫ظ

دوستانی که در مورد دانشگاه قزوین سوال می کنند. دانشگاه واقعا خوبیه, البته اساتیدی هم داره که کیلویی نمره میدن, اما اگه کسی طالب علم آموزی باشه, اساتیدی در حد ده دانشگاه برتر تهران داره.

رتبه به آقای مصطفی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۱۴ ب٫ظ

سلام کسی میتونه راهنمایی کنه شهریه ثابت و متغیر دکتری سازه چنده؟

مصطفی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۲:۰۲ ق٫ظ

سلام
شهریه ثابت مهندسی حدود ۴.۵ میلیون
که با شهریه متغیر ۶ واحدت میشه حدود ۶.۵

ارشد قدیمی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۲:۳۱ ق٫ظ

برای ٩٣ ثابت حدود ۴ و نیم و متغیر ٩ واحد ٢ و هفتصد
أین ارقام را بر أساس شهریه سال گذشته و حدود ٢٠ درصد افزایش برای رشته های فنی

سارا تربیتی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۸:۴۶ ب٫ظ

دوستان لطفا جواب بدین به نظرتون سیستم بومی گزینی میتونه طی دو روز همه رو بررسی کنه من خیلی استرس دارم

دانشجو دکترا ازاد m
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۸:۲۷ ب٫ظ

سلام
به دوستی که گفتن اعتبار علم به افزایش یا کاهش پذیرش نیست:
باید عرض کنم که بنده از دانشجویان هرسه مقطع هستم اما با افزایش شهریه, فارغ التحصیلان , پذیرفته شدگان, عدم جذب در دانشگاه فقط میخوام یه موضوع راحت برای تزم انتخاب کنم که سریع تموم بشه.

میکروبیولوژی میکربیولوژى microbiology microbiology
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۴۰ ب٫ظ

شما که میخواستین انصراف بدین

دانشجو دکترا ازاد m
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

گفتم به فکر انصراف نگفتم که تصمیم قطعی گرفتم.
درضمن شما مثل اون ادمی هستین که بهش با انگشت اشاره ماهو نشون میدن ولی نوک انگشتو میبنه . از کل حرفای من برداشتتون این بود؟همرشته ای عزیز ایشالله شما هم یه روزی درک میکنید چی گفتم.

نگین
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۸:۱۲ ب٫ظ

من مدیریت بازرگانی تهران مرکز قبول شدم . مردد هستم آیا دویاره علوم تحقیقات رو انتخاب کنم به خاطر اساتیدش یا همین تهران مرکز رو برم . در ضمن قزوین هم دانشگاه خوبیه.یکی منو راهنمایی کنه بین این سه تا .یا اینکه اصلا انتخاب رشته نکنم.

جامعه شناسی فرهنگی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

سلام.برو قزوین

سازه های آبی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۵۶ ب٫ظ

سلام به همه دوستای گلم …به امید اینکه هرجایی رو که در نظر دارید قبول شید و ثبت نام کنید .
اخبار ساعت ۱۴ گفت ثبت نام دکتری تا ۲۵
من تهران قبول شدم وتکمیل ظرفیت زدم اهواز و منتظرم تا ۴شنبه که جوابش بیاد حالا باید چه کارکنم بالاخره؟؟؟؟ ثبت نام چه تاریخیه؟ بمونم تا نتیجه تکمیل ظرفیت بیاد یا باید برم علوم تحقیقات تهران واسه ثبت نام؟؟؟

بلاتکلیف ترین ادمها ماییم
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سازه های آبی

در هر حالتی میتونید ثبت نام با تاخیر انجام بدید… این اطلاعیه سازمان هست اینم لینکشhttps://phdtest.ir/1393/06/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%A3%D8%AE%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-93/

سازه های آبی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۶:۳۴ ب٫ظ

سپاس دوست عزیز

سپیده روان شناسی عمومی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۸:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سازه های آبی

شما مگه مطلب بالا رو نخوندی؟
امکان ثبت نام با تأخیر برای مقطع دکتری دانشگاه آزاد

امکان ثبت نام با تأخیر در قبولی مرحله اول مقطع دکتری دانشگاه آزاد در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴ وجود دارد.

یا
حفظ قبولی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد در صورت انتخاب رشته مجدد

پس چرا الکی به خودت استرس وارد می کنی آخه عزیزم…کم تا الان استرس کشیدی برای اومدن نتایج…..

موفق باشی..حتما اهواز قبولی
در پناه خدا.

جواب سازه ابی اهواز
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سازه های آبی

شما که قبولیت محفوظه.حالا اگه اهواز دربیان چه بهتر.در غیراینصورت میرین تهران چون ثبت نام با تاخیر هم انجام میشه

سازه های آبی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۶:۳۴ ب٫ظ

تشکر بزرگوار
اگه تهران باشه نمیرم

معمارها
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سازه های آبی

سلام، ثبت نام علوم تحقیقات از ۲۹ ام هست، من امروز اونجا بودم

لادن حقوق عمومی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۵۴ ب٫ظ

به نظرتون تا چه رتبه ای امکان قبولی در رشته حقوق عمومی وجود داره؟

محمد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۸:۱۹ ب٫ظ

من با رتبه نهایی هفتاد و دو خیلی امید دارم
تقریبا دانشگاهی ده نفر میگیره, قبولی بستگی داره به انتخابها و تمرکز متقاضی ها

حسین . حقوق عمومی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۱۸ ق٫ظ

۱۹۰

کمک
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۴۷ ب٫ظ

سلام.دوستان من می خواهم انتخاب رشته مجدد کنم آیا آن رشته محلی که قبول شده ام را نیز باید وارد کنم؟

کمک
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  کمک

یکی جوابه منو بدهههههههههههههههههههههه

منتظرنتایییییییج
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۴۵ ب٫ظ

علوم انسانی

منتظرنتایییییییج
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۴۴ ب٫ظ

سلام دوستان شهریه ثابت رشته های علوم اسلامی چقدره؟؟؟؟دانشگاهها اعلام نکردن..فکر کنک تا شهریه ثابت پرداخت نکنیم ثبت نام نمیکنن/…اگه کسی ثب نام کرده لطفاشهریه ثبت چقدر شده؟؟؟؟
مرسی

مدیریت دولتی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۲۵ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه دانشگاه آزاد برای رشته های انسانی ترمی چقدر هزینه شهریه داره؟

حسین
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۸:۰۲ ب٫ظ

عزیزم
۴۵۶۰۰۰۰ هزار تومان شهریه ثابت
۳۰۰ هزار تومان متغیر
هر واحد پایان نامه یک میلیون تومان

مدیریت دولتی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

هی وااااای من!!!

مهدی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

فکر کنم این شهریه فنی مهندسی باشد.

دوستان مدیریت دولتی...شایعه ممنوع
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

بظنر که اشتباه نوشتید ..شهریه ثابت قطعا کتره و حدود دو میلیون ششصد زدن…
متغیر هنوز اعلام نشده..

از کجا این مبالغ اوردید؟

رضا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۰۶ ب٫ظ

سلام.از هر جا مدرک بگیری خوبه به شرط اینکه اونجا مورد تایید وزارت علوم باشع.دیگه ازاد و پردیس نداره.

مرتضی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۰۰ ب٫ظ

با سلام لطفا بفرمایید ایا با رتبه کل ۵۲ از ۲۳۶ نفر دعوت به مصاحبه، امکان قبولی در یکی از واحدهای ع تحقیقات، تهران شمال و جنوب هست؟ ضمنا ۱۶ واحد هم پذیرش دارند با تشکر

مهندسی شیمی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مرتضی

منم مشکلم همینه.با رتبه ۳۳ از۲۳۶ نفرامکان قبولی در یکی ازواحدهای علوم تحقیقات-تهران شمال وجنوب هستند؟ نمی دونم واحدهای تهران چندنفرمی گیرند.شما می دونید؟

مهندسی شیمی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  مرتضی

شما می دونین علوم تحقیقات اخرین فردقبولش رتبش چندبوده تومهندسی شیمی؟

لطفا راهنمایی کنید
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۴۷ ب٫ظ

لطفا اگه کسی در مرود سطح علمی دانشگاه قزوین اطلاعات داره بگه من توی رشته اقتصاد بین دانشگاه قزوین و فیروزکوه نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم اگه کسی میتونه راهنماییم کنه هر دو دانشگاه اولین ساله که دکترا آوردن توی این رشته

سارا ؟؟؟
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۱۳ ب٫ظ

بدو قزوین و بدون اشتباه نکردی.سطح بالا عین خارج احترام به دانشجو .سطح علمی بالا امکانات .وقتی رفتی منو دعا کن.فیروزکوه بی خیال شو.برو قزوین ببین چه خبر.از لحاط شخرش هم شهر خوبیه مردمش فرهنگشون بالا است.امنیت اش هم خوبه.آدماش خیلی مهربونه.خلاصه کیفت جمع کن برو.منم دعا کن امسال قبول شم

PHD
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۱۸ ب٫ظ

حتماً قزوین رو انتخاب کن دوست عزیز. سطحش عالی

معماری نا امید
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۲۰ ب٫ظ

دانشگاه قزوین یکی از برترین دانشگاه های ازاده.می تونم بگم چیزی از دانشگاه های تهران کم نداره.اساتیدش از تهرانن وهمه برترینن

داوطلب
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۴۵ ب٫ظ

سلام. مرحله دوم در وهله اول اگر ظرفیت خالی در مهر باشه برای مهر اعلام مبکنند اما اگه ظرفیت کامل پر شده باشه برای بهمن است.

علی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۳۲ ب٫ظ

دانشگاه آزاد مگه چه اتفاقی افتاده امسال
تعداد واحدها حسابداری از سه تا به سی تا رسیده
مالی از دو تا به سیزده تا
بپا چشم نخوری

آرمین
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام طبق اطلاعات واصله هر واحد ۷ نفر جذب می کند

علی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  آرمین

هر واحد یک یا دو نفر هم زیاده
کار برای بچه های روزانه هم نیست.
چه برسه به ازاد

عمو زنجیر باف
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

الهی همه قبول شن مگه رو دوش کسی می خوان سوار شن .

برق مخابرات
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۲۶ ب٫ظ

تورو خدا اگه میدونید جواب بدین… آخرین رتبه قبولی برق مخابرات تو کارنامه شما چند بوده؟؟؟؟؟؟؟/ کارنامه من هیچی ننوشته!!!!

وحید
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۳:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  برق مخابرات

فقط علوم تحقیقات گرفته. آخرین رتبه قبولی ۱۰ بوده.

علیرضا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۴ ب٫ظ

سلام اقا محمود میشه,فقط ازتون خسارت میگیرند

علیرضا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۲ ب٫ظ

تو را خدا اگر کسی توانسته بره مرکز آزمون به من بگید که مرحله دوم همان بهمن ماه است؟

سیاسی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

نخیر . مهر ماه است

میکروبیولوژی میکربیولوژى microbiology microbiology
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

مرحله دوم یعنی مرحله اول در اعلام نتایج نهایی دانشجو جذب کرده و در این مرحله که تکمیل ظرفیت است پذیرش دوم می باشد

علیرضا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۰ ب٫ظ

سلام من از رییس امروزش علوم انسانی علوم تحقیقات که پرسیدم گفت امسال اصلا دیگه تکمیل ظرفیت نداریم ,ولی مرکز آزمون که رفتم خیلی شلوغ بود اصلا نتونستم برم تو سوال بپرسم.

نرم افزار کامپیوتر
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۶:۰۴ ب٫ظ

دوستان سلام
به امید موفقیت و قبولی همگی در امتحان و همه مراحل زندگی

میخواستم بپرسم کسی اینجا نرم افزاری هست؟
اگر هستین چند نفر نجف آباد رو انتخاب کردین.
ممنون

ایوب - کامپیوتر
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۸:۴۱ ب٫ظ

سلام من نرم افزارم. بعد از قزوین، نجف آباد را به عنوان انتخاب دومم میزنم.

مدیریت بازاریابی به مریم خانم
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۴۸ ب٫ظ

سلام شما مطمئنید باید بریم مرکز ازمون برای منم خورده عدم تجانس ولی تجانس کامل داره رشته هام. اشتباه محض شده نامه فرستادم مرکز ازمون. حضوری کسی پاسخگو هست برم اخه من شهرستانم؟؟اگه کسی وضعیت مشابه من بوده و مشکلش حل شده خواهشا جواب بده!!!

شکیلا جامعه شناسی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۴۴ ب٫ظ

سلام دوستان نمره من بعد از مصاحبه از ۲۲به ۲۷ تغییر یافته و رتبه ام ۱۴۴ بوده شده ۹۴وانتخاب مجدد به این صورت تهرا ن شمال-تهران مرکز- علوم تحقیقات-دهاقان و بابل به نظر شما قبول می شوم با تشکر.

کامران جامعه شناسی فرهنگی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۱۹ ب٫ظ

درود.دقاهان و بابل رو شانس قبولی دارید.

شکیلا جامعه شناسی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

ممنونم از اینکه جواب من را دادید.

ali
شهریور ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

چرا همه میخان با هر رتبه ای بیان تهران..چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا واقعا
خوب همون اول دهاقانو بزن که بهت نزدیکتره

بهنازجامعه شناسی فرهنگی
شهریور ۲۵, ۱۳۹۳ ۱:۱۲ ب٫ظ

اگه هرواحد ۱۰ نفربگیره بله ببل و دهاهاقان

محمد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۴۰ ب٫ظ

به نظرم دانشگاه آزاد برای جبران هزینه ها باید در دانشگاه های جدید هم ورودی بهمن بگیره
الان در رشته ی خودم(حقوق عمومی) وقتی سامانه ثبت نام بعضی از دانشگاه ها ر میبینم معلوم میشه ده نفر ظرفیت دارند! نمی دونم پنج نفر رو ظرفیت رو برای چی اعلام کردن بعضی از دوستان!!!

123
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۳۹ ب٫ظ

کسی میدونه:

اگر الان قبول بشیم و اگر دوباره تکمیل ظرفیت اعلام بشه آیا ما میتونیم دوباره شرکت کنیم؟

سیاسی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  123

ریسکه . شاید دوباره اعلام نکردن.

اقتصادددد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۲۵ ب٫ظ

سلام،دوستان اقتصادی کسی سراغ دارید از بچه های اقتصاد که رتبه کل او زیر ٣٠ باشه و انتخاب رشته مجدد کرده باشه؟

محمود
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۱۷ ب٫ظ

با سلام
من پارسال با رتبه ۶ در دکتری شیمی کاربردی تهران شمال قبول شدمو نرفتم. به نظرتون الان اقدام کنم و شهریه ثابتو بدم ، میشه قبولم کنند؟
ممنون میشم کسی جوابمو بده

محمد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمود

طبق آیین نامه دانشگاه آزاد در صورت عدم تکمیل ظرفیت، داوطلب تا یکسال بعد از قبولی با پرداخت شهریه ثابت میتواند ثبت نام کند.

رزا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

منظور از شهریه ثابت برای یک ترم است یا کلیه ترم های یک سال ( ۲ ترم )
مرسی از پاسخ شما

محمد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رزا

ترم های غیبت
براتون مرخصی فرض میکنند

رزا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

مرسی

123
شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمود

فکر می کنم بشه. چون در مقطع کارشناسی کسی رو می شناسم که این کار را انجام داد.