شروع ثبت نام دکتری پژوهش محور آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام برای پذیرش در دوره دکتری پژوهش محور سال تحصیلی 93-94 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش پی اچ دی تست ، دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر گفت: ثبت نام دوره های دکتری تخصصی پژوهش محور دانشگاه آزاد اسلامی ازساعت 16 روز سه شنبه مورخ 8/7/93 آغاز و تا روزیکشنبه 27مهرماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

علوی فاضل در مورد شرایط ثبت نام گفت: متقاضیان دوره دکتری پژوهش محور باید در گروه علوم انسانی حداقل دارای معدل 18 و در گروه غیرانسانی حداقل دارای معدل 17 در مقطع کارشناسی ارشد باشند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در مورد ویژگی های این متد تحصیل گفت: این متد تحصیلی بیشتر متکی بر پژوهش و کار تحقیقی دانشجو زیرنظر استاد راهنما می باشد. لذا با توجه به اینکه یکی از نیازهای کشور ارتباط بین آموزش و صنعت و تجارت است، در این دوره نیز پایان نامه ها می بایست بتواند به نیازهای بازار کار پاسخ مناسبی دهد و در این راستا به رشته تحریر درآید. وی در مورد تفاوت دوره های پژوهش محور با دوره های دیگر گفت: به لحاظ مدرک، استخدام و … هیچ تفاوتی بین مدارک پژوهش محور و دوره های آموزشی و پژوهشی وجود ندارد. فقط در دوره دکتری پژوهش محور تأکید بر این است که دانشجویان، به تحقیقات در زمینه های کاربردی تر موردنیاز کشور رو آورند.

وی در مورد نحوه گزینش گفت: پس از پایان ثبت نام اینترنتی، افراد واجد شرایط در کلیه رشته ها به معاونت پژوهشی معرفی خواهند شد تا مصاحبه علمی از آنها صورت گیردو طرحهای تحقیقاتی پیشنهادی آنها مورد بررسی قرارگیرد در نهایت نیز نتیجه آزمون مصاحبه، از طریق معاونت سنجش و پژوهش اعلام خواهد شد.

دکتر علوی فاضل در پایان گفت: بخشی از هزینه های دوره تحصیل پژوهش محور از محل اعتبارات طرح های تحقیقاتی اساتید راهنما پرداخت می شود و بخشی از آن را خود دانشگاه متقبل خواهد شد. اما چنانچه به هر دلیل هزینه های دوره توسط استاد راهنما پرداخت نشود، هزینه ها مستقیماً از خود دانشجو اخذ خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

96 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mpzhgan
مهر ۲۸, ۱۳۹۳ ۵:۰۴ ب٫ظ

سلام بچه ها
خدا قوت
تلاش کنید شما می تونید
اساتید از محل اعتباراتشون می تونند هزینه کنند
یعنی می تونیم بگیم به نحوی دانشگاه این هزینه رو می کنه
فقط مهم اینه که استاد و طرح رو پیدا کنید

معمار
مهر ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۲۶ ب٫ظ

سلام من تازه امروز دیدم این اطلاعیه رو ، تا فردا هم بیشتر فرصت نیست، حالا چیکار باید بکنم تو یه روز، من شرایط لازم رو دارم ، به نظر شما تمدید میشه.?

یاامام رضا
مهر ۲۷, ۱۳۹۳ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  معمار

سلام
محدودیت زمانی حذف شده است. دکتر علوی فاضل گفتن مشکلی نیست هر وقت آماده شد مدارکتون در سایت بارگذاری کنید

ناز
مهر ۲۴, ۱۳۹۳ ۲:۴۸ ب٫ظ

سلام من دانشجوی ارشد دانشگاه آزاد هستم و فقط مونده از پایان نامم دفاع کنم که تا پایان آذر دفاع میکنم به نظرتون بدون نمره دفاع میتونم شرکت کنم و اگه استادم قبول نکنه پول بده چقدره هزینش ?

اسی.
مهر ۱۶, ۱۳۹۳ ۷:۴۲ ق٫ظ

دانشگاه ازاد واحد نجف اباد جز دانشگاههای جامع هست یا خیر؟

اسی.
مهر ۱۶, ۱۳۹۳ ۷:۴۱ ق٫ظ

ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری می تونه تو گروه شهرسازی دکتری پژوهش محور ثبت نام بکنه

soheila
مهر ۱۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

با سلام
من واقعا نمی دونم چیکار باید بکنم. شرایطش رو دارم ولی هیچ استادی قبول نمی کنه که هزینه رو بده ولی من با این موضوع مشکلی ندارم. مشکل اینجاست که استاد نمی تونم پیدا کنم. واقعا تو این زمان کم میشه هم استاد پیدا کرد و هم طرح داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجا باید شکایت کنیم؟
خسته شدم دیگه

توکل بر خدا
مهر ۱۳, ۱۳۹۳ ۷:۵۲ ب٫ظ

سلام حداقل ۵۰ ، ۶۰ میلیون میشه.آخه کدوم پروزه ۵۰ میلیون میشه؟ اونم انسانی.

سمانه
مهر ۱۳, ۱۳۹۳ ۷:۲۳ ب٫ظ

این شرط معدل برای اون ۱۵ دانشگاه چطوره ؟؟؟ اگه کمتر از حد تعیین شده باشه بعد ضریب بخوره قابل قبوله ؟ علوم تحقیقات شهرستان که زیر مجوعه تهرانن چی ؟ ؟

رها
مهر ۱۷, ۱۳۹۳ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

سمانه جان ضریب برای بعد از ثبت نام هستش باید ۱۸ علوم انسانی و۱۷ بقیه رشته ها را داشته باشی ضریب برای این هستش که معدل ۱۸ یک واحد معمولی با معدل ۱۸ یک واحد جامع برابر نباشه

مجتبی
مهر ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  رها

سلام دوست عزیز
من در سایتی خواندم که این ضریب ۱.۱ و ۱.۰۵ برای دانشجویانی هست که در دانشگاه جامع مثل دانشگاه علوم تحقیقات تهران درس خوانده اند هست واگر کسی مثلا معدل ۱۶ دارد و با در نظر گرفتن این ضریب ۱.۱ معدل او به ۱۷ می رسد و می تواند ثبت نام کند در واقع یک جور امتیاز به دانشجویان دانشگاه های مادر و علوم تحقیقاتی دادند. و معنیش این هست که کسانی که معدلی کمتر از ۱۷ دارند در صورتی که سقف ان با ضریب ۱.۱ پر می شود می توانند در این دوره شرکت کنند.

علی
مهر ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

سلام بالاخره هزینه این دوره دکترا چقدر هست؟
بعدش ما که مدیریت آموزشی خوندیم چه طرحی باید بدیم؟ ما که با صنعت کاری نداریم!

توکل بر خدا
مهر ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۱۰ ب٫ظ

یا سلام. من پرسیدم.گفتن کل هزینه دوره رو خودتون باید بدید تا جایی که امکانش هست از طریق پروزه و ما بقیش رو خودتون.دانشگاه فقط نیمی از هزینه امکانات مثل سایتو …. که چند میلیون بیشتر نمیشه را تامین میکنه. چی فکر میکردیم.

رتبه 26 قبول نشدم
مهر ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۴۸ ق٫ظ

کارت ثبت نام دوره دکتری تخصصی پژوهش محور سال ۱۳۹۳
قیمت کارت: ۱,۱۰۱,۸۰۰ ریـال
توجه : مبلغ ۱,۸۰۰ ریـال بعنوان کارمزد به مبلغ اصلی کارت افزوده شده است.

؟!

فیزیک
مهر ۱۱, ۱۳۹۳ ۷:۵۴ ب٫ظ

اونایی که میترسند و توانایی جلو بردن یک ظرح و پایان نامه را به زور دارند ثبت نام نکنند،و انقدر خوب و بدش نکنند، یک بخشنامه جدید که میاد همه عقب می کشند بعدش یک عده میرند جلو و نمیترسند اونها واسشون خوب میشه بعدش ۹۰% بقیه ۲باره میشینن تا یک بخشنامه بیاد شاید مثلا بهتر باشه که نمیشه، یادمون رفته که اینجا ایرانه

مهندسی شیمی
مهر ۱۱, ۱۳۹۳ ۶:۳۵ ب٫ظ

سلام من شرط معدل رو دارم. پروژه ام هم صنعتی هست استادم هم هیئت علمی دانشگاه ازاده الان باید دقیقا چیکار کنم
کدوم شرکت حاضر میشه نصف شهریه رو بده ؟؟؟؟؟

علوم انسانی
مهر ۱۰, ۱۳۹۳ ۹:۰۹ ب٫ظ

سلام بر دوستان عزیز

من هیات علمی دانشگاه هستم. معدلم ۱۷٫۰۸ و رشتم از رشته های انسانی هست
کسی می دونه اینجا سهمیه هیات علمی اعمال میشه یا نه
یعنی منو قبول می کنن

ممنون از شما

رها
مهر ۱۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  علوم انسانی

دوست عزیز حداقل معدل که باید داشته باشی ۱۸ هستش ضریب معدل وسهمیه برای بعد از ثبت نام است

مریم
مهر ۱۰, ۱۳۹۳ ۴:۰۷ ب٫ظ

من کاملا واجد این شرایط هستم. اما شرکت نمیکنم اومدیم و استاد راهنم نتونست خرج تحصیلمون و بده از کجا بیاریم بقیشو بدیم؟؟؟ طرحه پیشنهاد دادید؟؟

ارشد آبشناسی علوم و تحقیقات
مهر ۱۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

موافقم منم میتونم شرکت کنم ولی ثبت نام نمیکنم چون هیچ تضمینی برای این کار وجود نداره.

صابر
مهر ۱۰, ۱۳۹۳ ۱:۲۲ ق٫ظ

سلام
من معدل ۲۶/۱۸ هستم طرح پژوهشی هم دارم استادم هم حمایت می کنه و تعهد داد که کار تحقیقاتی صنعتی پیداا کنه فقط من دفاع نکردم و نمره پایان نامه ام مونده رفتم ثبت نام کنم نمره پایان نامه می خواد به نظرتون نمره پایان نامه رو پی بزنم تو سیستم ؟
لطفا راهنمایی کنید

صابر
مهر ۱۰, ۱۳۹۳ ۱:۱۱ ق٫ظ

مهتاب
مهتاب حداقل معدل در علوم انسانی باید ۱۸ و بقیه ۱۸ باشه. امروز پرسیدم بعد اگه فارغ التحصیل اون ۱۵ تا دانشگاه باشی معدلت ضریب می خوره

فیزیک
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۹:۵۵ ب٫ظ

واقعا که، این پژوهش محور فقط مخصوص کسایی هست که معدل دارن و کار پزوهشی خوب انجام دادند نه هر کسی!!! واقعا متاسفم که انقدر بعضیا میخوان به زور هم که شده به هر جا و هر رشته ای وارد بشن و جلوی فرصتهایی که برای یک عد] به خصوص گذاشته شده را بگیرند، یکی میاد اینجا ۱۰۰ تا ثبت اختراع داره معدل نداره ۲۰۰تا مقاله علمی پزوهشی و isi داره معدل نداره این کارهای پژوهشی بدون معدل واقعا به چه درد میخوره؟!!! حتی برای گرفتن پذیرش از دانشگاه های معتبر در خارج از کشور معدل مهم هست، خیلی ها هم هستند معدل دارند ولی با ۱۰ ترم ارشد گرفتد، این ارشد هست یا دکتری افتخاری؟!!!!، اگر اگر افرادی که این شرایط را ندارند یک کم کوتاه بیان هم یک فرصت برای افراد دیگه ایجاد میشه و هم این که یک عده بدبخت میرن سر کار، الان یک عده شاغل در خیلی از ادارات دولتی و خصوصی هستند که فقط مدرک دکتری را برای گرفتن حقوق و مزایای بیشتر میخوان که باید اصلا جلوی این افراد گرفته بشه تا فرصتی ایجاد بشه برای بقیه، هی مدرک میگیرن تحویل میدن حقوق میبرن بالا اما کار تحقیقاتی پژوهشی هیچی زحمت هیچی، حالا میخوان این افراد که کارشون آماده هست و غمی ندارن و حقوقشونو سر ماه به ماه میگیرن کمک کنند به اقتصاد و پیشرفت کشور مثلا، نمونه کاملا واضح جلسه ای هست که هر یک ماه در سازمان صنایع و معادن برای تولید کنندگان داخلی و مخترعین و نخبگان برگزار میشه،… ادامه نظر»

شیرین
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۵:۰۹ ب٫ظ

باید بریم با استادای آزاد راجه به طرح صحبت کنیم؟آخه چطوری؟

سیما
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۳:۵۳ ب٫ظ

کاش شرط معدل رو بر می داشتن. من شرایطشو دارم فقط معدل کم دارم اونم نه خیلی چند صدم خیلی بی انصافیه این چه شرطیه گذاشتم اصلاً ملاک خوبی نیست.

فرحناز معمار
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید.
من استادم قبول کرد و فرم مربوطه رو هم برام امضا کرد اما چون دانشگاه خودمون استاد معماری نداره ایشان از تربیت مدرس قبول کردن کارمو انجام بدن ایا قبول هست یا برم تو استادای ازاد دنبال -کسی بگردم

زهرا
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۱:۰۹ ب٫ظ

باید عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و حداقل استادیار با سابقه داشتن دانشجوی دکتری باشد

Nikoris
مهر ۱۱, ۱۳۹۳ ۸:۰۳ ب٫ظ

میتونی با ایشون به عنوان استاد راهنمای دوم همکاری کنی ولی باید یه استاد هم دانشگاه ازاد داشتهباشی

کامپیوتر
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

سلام. اگه اسم دانشگاهتون جز اون ۱۵تاس و معدلتون کمتر از ۱۷ یا ۱۸ میتونید معدلوتن رو ضربدر اون ضریب بکنید تا ببینید به اون حداقل میرسه یانه. مثلا من معدلم ۱۶.۰۷ بود که با ضریب ۱.۱ شد ۱۷.۶۷ که میتونم ثبت نام کنم. ولی هزینش…

مهتاب
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  کامپیوتر

نه جانم.شرط اولیه داشتن معدل ۱۷ و۱۸است بعدادرصورتداشتن حداقل هرچی بودی ضبدرضریبش میکنی.حالاراحت بخواب و غصه نخورکه نمیتونی پولشوبدی.اصلانبایدهمه دکترشن که….!!

سارا
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

چرا اطلاعات نادرست میدید خانوم؟ با دکتری خودندن دیگران شما جاتون تنگ نمیشه بخدا. تبصره یعنی نقض قانون در موردی خاص. پس ایشون میتونه شرکت کنه. موید باشید

رها
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سارا خانم اطلاعاتشون درسته ضریب معدل برای کسایی هست که حداقل معدل اعلامی یعنی ۱۷بقیه رشته هاو۱۸علوم انسانی را دارند حالا برای امتیاز دهی بین شرکت کننده ها شما اگه دانشگاهت جامع باشه یا جز اون ۱۵ دانشگاه باشه معدلت ضریب میخوره که بالاتر قرار بگیری یعنی معدل ۱۸ دانشگاه معمولی پایین تر از معدل ۱۸ دانشگاه جامع قرار میگیره

مدیریت
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

لطفا یکی راهنمایی کنه معدلم رشته مدیریت ۵۷/۱۵ و جزء اون ۱۵ دانشگاه هستم می تونم پژوهش محور شرکت کنم؟؟؟؟؟؟

مهتاب
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت

آخه بااین معدل دکترا میخوای چیکار؟؟؟؟

سارا
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

مگه میخواد جای شما رو اشغال کنه؟

رها
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت

مدیریت گرامی شرایط پذیرش پژوهش محورمثل پذیرش استعداد درخشان هستش معدل شما با اطلاعات داده شده کم هستش

صابر
مهر ۱۰, ۱۳۹۳ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت

نه معدلت کمه باید حداقل ۱۸ باشه

صبا
مهر ۱۰, ۱۳۹۳ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت

باید معدلتون رو به ضریب برسونید اگه به حد نصاب رسید میتونید.

f
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

خواهشا راهنمایی کنید ،نصف شهریه دکتری پژوهشی معادل کل شهریه دکتری آموزشی است؟

سعید
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  f

منم همین سوال رو دارم
خواهشا اگه کسی اطلاع داره راهنمایی کنه

علمی
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  f

بله

مدیریت
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

بچه ها من معدلم ۵۷/۱۵ مدیریت هستم دانگاهم جزء اون ۱۵ دانشگاهه ضریب ۰۵/۱ یعنی چی ؟ یعنی من با این معدل می تونم شرکت کنم؟

صبا
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت

باید معدلتون رو در اون ضریب ضرب کنید تا ببینید به حد نصاب میرسه یا نه؟

رها
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

اگه معدل ۱۸داشتید میتونستید شرکت کنید اون موقع معدلتون ضریب هم میخورد الان نمیتونید

دانشجو
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

سلام در طرح پذیرش محور همه میتوانند شرکت کنند حتی کسانی که کنکور ندادند من متوجه نمیشووم میشه یکی مختصر توضیح بدهد

دانشجو دکترا
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۸:۲۲ ق٫ظ

بچه ها یه سوال, هزینه کاری که میخوام انجام بدم تقریبا میشه بیست میلیون که یک ساله ام میدونم روش کار کنم تموم میشه اما ربطی به صنعت نداره ممکنه تصویب بشه? خودم حاضرم بدم پولشو اینطوری
دکترام در میاد۲۰ میلیون نه هفتاد میلیون.

مریم
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۸:۰۳ ق٫ظ

سلام
از مسئول محترم سایت یا دوستان عزیز خواهش میکنم اگه پاسخ این سوال رو میدونن راهنماییم کنن:
من شرط معدل رو دارم و در آزمون امسال هم جزو رتبه های برتر بودم اما مشکلم با هزینه دانشگاه است. لطفا بفرمایید تو طرح پژوهش محور استاد رو چطوری باید انتخاب کرد؟ من تا حالا آزاد درس نخوندم وبا اساتید این دانشگاه آشنایی ندارم. آیا باید برم به واحدی که گرایش منو در دکترای پژوهش محور میگیره و خودم با اساتید صحبت کنم؟

صابر
مهر ۱۰, ۱۳۹۳ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

بله ، باید یک استاد پیدا کنید که طرح تحقیقاتی صنعتی خارج از دانشگاه داره و بهتون اعتماد بکنه ، این هم معمولا اولویت با دانشجویان خود اون استاد میشه طبیتا

رها
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۴:۲۷ ق٫ظ

کسی ثبت نام کرده ایا قرار داد با صنعت و پروپزال را هم باید ارسال کنیم یا ذکر نام ها کافی است

صابر
مهر ۱۰, ۱۳۹۳ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  رها

فقط نوشتن که نام بنویسید ، باز هم کسی خبر داره؟

بهزاد
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۰:۲۱ ق٫ظ

سلام
من هیات علمی دانشگاه آزاد هستم به نظر شما دکتری پژوهش محور برای ارتقا مرتبه ارزش داره؟ یا صبر کنم سال بعد با آزمون قبول شم؟

دوست
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  بهزاد

سال بعد با ازمون بیای خیلی بهتره شرایطش سخته

مارال
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  بهزاد

همسر من هم مثل شماست مربیه ازاده. اگه خبری کسب کردید لطفا کامنت بذارید. با تشکر

دوست
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهزاد

همکار محترم. البته که در تمام مسائل ایجاد انضباط و صرفه جویی خواهد شد و شما در حالیکه یک استاد محقق هستید به اخذ دکتری نائل خواهید شد. انشاالله

صدیقه
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۰:۰۶ ق٫ظ

سلام دوستان. دانشگاه آزاد گفته برای جلوگیری از خروج داوطلبین علاقه مند به دکترا از کشور و رفتن به خارج ظرفیت هارو برده بالا یا طرح پژوهش محور رو گذاشته. حالا چندسال دیگه همه برای پیدا کردن کار میرن خارج.اونوقت باید چیکار کرد؟! واقعا این افزایش ظرفیت ها مفیده؟

صدف
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

من ارشد جامعه شناسی هستم به نظر من رویه پژوهش محور واقعا رویه غلطی هستش افراد هستند که با معدل ۱۸با ۱۷ قبول نشدند ولی چون روش تحقیق را خوب پاس کردند ولی پژوهشگری خیلی قدری هستش .مگر شما نمیخواهید پژوهش وارد صنعت بکنید با یک نظارت منطقی از طرق دانشگاه و بک تعهد ظابطه مند تز طرف دانشجو می توانید کشور را به سوی پژوهش محوری سوق دهید شرط معدل هرگز گویای توانمندی یک پژوهشگر نخواهد بود .با شرط به ثمر نشتن پژدهش در مفابل یه دانشجوارتقا علمی با همان دکتری اعطا کنید. الان اغلب معدل ها ی برخی افراد بر اساس رابطه صمیمی
استاد و دانشجو شکل میگیره و زیاد نشانگر ارزش علمی دانشجو نیست .برای این ادعا مصداق های زیادی سراغ دارم

سیما
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۸:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  صدف

۱۰۰% موافقم. شرط معدل برای کار پژوهشی ؟؟؟

hoda
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  صدف

سرکار خانم صدف ،در جامعه امروز نیاز نیست منبع اطلاعاتی خوبی باشیم زیرا درعصر اطلاعات زندگی می کنیم.پس بهتراست بجای آن جستجوگر و محقق خوبی باشیم و روش تحقیق اصولی را بلدباشیم.برخلاف نظر جنابعالی این روش به دنبال سوق دادن فعالیتهای پژوهشی به سمت کاربردی کردن آنها برای جامعه وپیوند دادن علم و عمل است.

رضا به محمد
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

فقط بحث هیات علمی نیست من افرادی رو می شناسم سه ساله دکتری گرفته کار براش نیست
هشت سال پیش ظرفیت کل دانشگاه های کشور از سراسری روزانه شبانه و آزاد سر جمع هفت هزار ظرفیت هم نداشته ورودی هشت سال پیش و فارغ التحصیل سه سال پیش بیکاره
آن وقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۲ ب٫ظ

من امروز علوم و تحقیقات بودم از استادم پرسیدم گفت گروه ما نمیگیره. هر کی بخواد خودش باید شهریش رو تأمین کنه.

دریا
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

چرا وزارت علوم به این صورت نمی گیره؟این شرایط را نمی گذاره؟این همه بچه ها با رتبه و رزومه خوب رد شدند!!

زهرا
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

استادم گفت طرحی نیست که از صنعت بگیریم و شهریه دانشجو رو بدیم. گفت ما کسی رو نمیگیرم مگر اینکه خودش اعلام کنه شهریه را پرداخت میکنه. نمیدونم والا دیگه.

محمد
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۷:۱۵ ب٫ظ

بچها دقت کردید فقط از همدیگه سوال پرسیدیم ولی یکدوم جواب ندادیم

صبا
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

چونکه سؤالا مال هممونه ولی هیچ کس جوابی براش نداره

لطفا راهنمایی بفرمایید. دکترای پژوهشی
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۶:۳۹ ب٫ظ

باید طرح پژوهشی تایید شده داشته باشیم یا پروپوزال طرح کافیه؟
باید تو ازمون دکترای قبل شرکت می کردیم یا این جدا از اونه؟
تشکر

لطفا راهنمایی بفرمایید. دکترای پژوهشی
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۹:۲۹ ق٫ظ

چرا کسی پاسخ نمیده؟

رضا
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۶:۳۴ ب٫ظ

سلام اونایی که ثبت نام کردن نمره پایان نامه هم می خواد من آموزش محور بودم نمره پایان نامه ندارم می تونم شر کت کنم؟

agri
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۵:۵۸ ب٫ظ

رشته غیر علوم انسانی حتما حتما باید ۱۷ باشه

معدلم ۱۶/۹۷ یعنی نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟!
اگه کسی میدونه لطفا ج بده

یاامام رضا
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  agri

زنگ بزیند مرکز آزمون

ارشد آبشناسی علوم و تحقیقات
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  agri

سلام
اگر واحد جامع دانشگاه آزاد اسلامی یا دانشگاه مادر دولتی در میان ۱۵ دانشگاه برتر تولیدکننده علم منطبق با بانک اطلاعاتی
Scopus قرار داشته باشد، ضریب معدل فارغ التحصیلان این دانشگاههامعادل ۱.۱ برای رشته های با حداقل معدل قابل قبول ۱۷ و ۱.۰۵ برای رشته های با حداقل معدل قابل قبول ۱۸ خواهد بود.
۱۵ دانشگاه حائز شرایط فوق به شرح ذیل میباشند :
-۱ دانشگاه تهران (پزشکی و غیر پزشکی)
-۲ دانشگاه صنعتی شریف
-۳ دانشگاه صنعتی امیر کبیر
-۴ دانشگاه تربیت مدرس
-۵ دانشگاه علم و صنعت ایران
-۶ دانشگاه شیراز (پزشکی و غیرپزشکی)
-۷ دانشگاه صنعتی اصفهان
-۸ دانشگاه فردوسی مشهد (پزشکی و غیرپزشکی)
-۹ دانشگاه شهید بهشتی (پزشکی و غیرپزشکی)
-۱۰ دانشگاه تبریز (پزشکی و غیرپزشکی)
-۱۱ دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
-۱۲ دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی
-۱۳ دانشگاه اصفهان (پزشکی و غیرپزشکی)
-۱۴ دانشگاه شهید باهنر کرمان
-۱۵ دانشگاه گیلان

مریم.دکتری
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  agri

منم ۱۶.۹۲ هستم .اگه می شه به منم بگید لطفا

پژوهش محور
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۵:۵۲ ب٫ظ

قراره شما یه پروژه بگیرید، بعد از محل درآمد اون پروژه نصف شهریه دکتری رو بپردازید.
این استاد راهنماست که تعهد میکنه نصف شهریه رو از محل پروژه بپردازه. اگه استاد راهنما نتونست شما باید بدید.
کلا، باید نظارت خوبی روش بشه. چون ممکنه کسی الکی یه طرحی رو تعریف کنه، نصف پول شهریه رو خودش پرداخت کنه و نصف دیگه شم دانشگاه میده…

یزدان
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۳:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  پژوهش محور

نصف شهریه پ‍وهش محور معادل کل شهریه دکتری هستش

دوست
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۵:۲۱ ب٫ظ

یکی توضیح بده من که زیاد متوجه نمیشم .استاد راهنما چه سودی براش داره که هزینه دانشگاه رو بده

صبا
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  دوست

هزینه از محل اعتبار پژوهشی تأمین میشه نه از جیب استاد

صابر
مهر ۱۰, ۱۳۹۳ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  صبا

نه صبا من پرسیدم استاد طرح می گیره که کمی به جیب خودش میره و کمی هم به شهریه دانشجو

رضا
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۵:۲۱ ب٫ظ

دوازده هزار ظرفیت دکتری برای دانشگاه آزاد واقعأ زیاده مسولین این دانشگاه فرموده اند که آنها تنها ظرفیت ۵ هزار هیات علمی دارند
پس بقیه چکار کنند؟
این افزایش بی رویه ظرفیتها بجای تشویق جوانان به تحصیل آنها را قطعأ نا امید خواهد کرد.
در حال حاظر خیلی از فارغ التحصیلهای دانشگاههای سراسری بیکار یا کار مناسبی ندارند.

محمد
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

رضا جان قرار نیست که همه جذب هیئت علمی بشن انشالا متناسب با رشته هر کسی یک جا جذب میشه

الناز
مهر ۹, ۱۳۹۳ ۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

من خودم دانشجوی دکتری هستم نمی تونم کا پیدا کنم از یه طرف شهریه ها هم روم داره فشار می یاره از یه طرفی هم بی رویه دانشجوی دکتری زیاد شده خیلی از وضعم ناراضی هستم

نیایش
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۵:۰۵ ب٫ظ

با سلام ، خواهشمند است در خصوص طول دوره و میزان شهریه دوره های پژوهش محور توضیحات کاملتری بفرمایید. با تشکر

کمک
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۵:۰۱ ب٫ظ

میشه بدون اینکه طرح پژوهشی معرفی کنیم،شرکت کنیم یا نه؟ یا فقط کسانی می توانند که دارای طرح پژوهشی باشند؟؟ لطفا کمک کنید.

ادرین
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۴:۴۳ ب٫ظ

استاد از کجا بیارم؟؟ من حاضرم پولش و خودم بدم میشه ایا ؟؟

سحر
مهر ۱۰, ۱۳۹۳ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ادرین

تر خدا یکی یه جواب درست حسابی بده من استاد ندارم ولی بقیه شرایطو دارم آخه چی کار کنم؟

محمد
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۴:۳۴ ب٫ظ

سلام بچه ها وقتی واسه پژوهش محور ثبت نام کردیم هر چندتا شهر که زدیم باید تک تکشونوباید بریم مصاحبه یا یکجا فقط مصاحبه داریم

شهرسازی
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۴:۲۹ ب٫ظ

یعنی ربطی به کنکور دکتری سال قبل نداره؟کسایی که شرکت نکردن حالا میتونن ثبت نام کنن؟

محمد
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهرسازی

چرا باید در کنکور ۹۳ شرکت میکردید

Nikoris
مهر ۱۱, ۱۳۹۳ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

تو اطلاعیه که چیزی نگفته

سحر.م
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۴:۲۸ ب٫ظ

میشه ازاستادازدانشگاه سراسری انتخاب کرد؟من استادازدانشگاه ازادنمیشناسم

زهرا
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحر.م

باید عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و حداقل استادیار با سابقه داشتن دانشجوی دکتری باشد

میثم
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۳:۳۹ ب٫ظ

خوب نوشتن کدوم دانشگاه ها میشه شرکت کرد اما نگفتن کدوم رشته ها نیاز دارن. الان اینو چجوری باید فهمید؟

معمار
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

همون‌کنارش اسم رشته ها رو هم زده. گوشه سمت راست وقتی وارد سامانه ثبت نام میشید

معماری
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  معمار

سلام معمار .
میشه واحد های جدید رو نام ببرید؟
من شرایط شوندارم فقط می خوام بدونم کجا ها میگیرن؟

یاامام رضا
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

تهران غرب جدید هست توی لیست
۷۸.۱۰۹.۱۹۹.۲۴۷/Lookup/650113601/MajorUniversity

معمار
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۳:۳۷ ب٫ظ

این استادا رو از کجا پیدا کنیم ما اخه؟ اصلا کدام استادی حاضره این همه پول خرج کنه

Farzaneh
مهر ۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  معمار

بچه ها استادا از این پروژه که باید بدویین دنبالش هزینه میگیرن

سحر
مهر ۱۰, ۱۳۹۳ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  معمار

سلام واقعا شما راست می گین آخه ما استاد از کجا پیدا کنیم؟ترخدا یکی جواب ما رو بده