ظرفیت 500 نفری تکمیل ظرفیت دکتری بهمن‌ دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون سنجش وپذیرش دانشگاه آزاد با اعلام ثبت نام تکیل ظرفیت کارشناسی ارشد در هفته اول آذر ظرفیت تکمیل ظرفیت دکتری را کمتر از 500 نفر اعلام کرد.

دکتر مجتبی علوی فاضل در گفت‌‌وگو با خبرگزاری آنا، افزود: به محض اینکه  معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی،  فهرست تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد را اعلام کند، فراخوان برای ثبت‌نام از طریق سایت این معاونت به آدرس www.azmoon.org  صورت خواهد گرفت.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد یادآور شد: در مقطع دکتری ، ظرفیتی در حدود کمتر از 500 نفر باقی مانده است.

وی ادامه داد:دانشگاه آزاد اسلامی در این مرحله از تکمیل ظرفیت، توانایی این را دارد که حدود 30 هزار نفر را در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش کند.

وی گفت: نتایج نهایی تا اواخر آذرماه اعلام می‌شود تا پذیرفته‌شدگان برای ترم بهمن ماه در کلاس درس حاضر شوند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

314 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
معماری 70
دی ۱۵, ۱۳۹۳ ۲:۵۴ ب٫ظ

پس چرا تکیل ظرفیت بهمن ماه ارشدو نمیدن بچه هااااا

محمد
دی ۱۲, ۱۳۹۳ ۶:۳۰ ب٫ظ

سلام کسی میدونه برای بهمن ماه ۹۳تکمیل ظرفیت دکتری هست وماباید ثبت نام بکنیم و چطوری

یونس
آذر ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۲۱ ب٫ظ

سلام تراز من ۵۲۰۵ هست نمره اخرین نفر قبولی ۵۲۵۰ بنظرتون شانس دارم تکمیل ظرفیت قبول بشم؟
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اعلام کرد به دلیل پر شدن ظرفیت در مقطع دکتری تخصصی، دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیتی در این مقطع نخواهد داشت.

مجتبی علوی فاضل همچنین درباره نتایج تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به محض اینکه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، فهرست رشته-محل‌های تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد را اعلام کند، فراخوان برای ثبت‌نام از طریق سایت این معاونت به آدرس http://www.azmoon.org صورت خواهد گرفت.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: با توجه به قول مساعد معاونت آموزشی، امیدواریم تا پایان این هفته فراخوان تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد منتشر شود.

وی در پایان تاکید کرد: معاونت سنجش و پذیرش تلاش می‌کند نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در دی ماه اعلام شود تا پذیرفته‌شدگان بتوانند برای ترم بهمن در کلاس درس حاضر شوند

goli
آذر ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۰۰ ق٫ظ

یه سری از دوستان نوشته بودن بامرکزازمون تماس گرفتن جوابشون این بوده که تو دی ماه تکمیل ظرفیت میاد….

مصطفی --حقوق بین الملل عمومی
آذر ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  goli

سلام خدا کنه

goli
آذر ۲۰, ۱۳۹۳ ۰:۵۸ ق٫ظ

شماره مرکز آزمون روازکجا بیاریم؟اگه کسی داره لطفابزاره.اینقدر زنگ بزنیم خسته بشن جواب بدن.من عمرا دوباره دفترچه بخرم.

ندا
آذر ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  goli

در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و یا سوال می توانید با معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.
۰۲۱-۴۴۸۶۱۸۴۰
۰۲۱-۴۴۸۶۷۱۱۱
۰۲۱-۴۴۸۶۱۷۶۲
۰۲۱-۴۴۸۶۱۷۹۹

ندا
آذر ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۲۶ ب٫ظ

با مرکز آزمون تماس بگیرید و بگید در مورد تکمیل ظرفیت یه اخباری منتشر کنن لااقل بگن نداریم ما بشینیم درس بخونیم بخدا اطلاع رسانی دانشگاه آزاد خیلی ضعیفه به جای این همه پیشرفت که ازش دم
میزنن یه اطلاع رسانی ساده کنن بچه های مردم بلا تکلیفن خوووب ….من خودم که هر روز گوشی دستمه جواب نمیدن

مصطفی --حقوق بین الملل عمومی
آذر ۱۳, ۱۳۹۳ ۰:۵۵ ق٫ظ

سلام دوستان احتمالا دیگه تکمیل ظرفیتی نباشههه

الناز بی پول
آذر ۱۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

سلام دوستان کسی میدونه تکمیل ظرفیت چه زمانیه؟

حمید معماری
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

یه سوال!
دکتر میرزاده کیه ؟

پریسا
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  حمید معماری

منبع تکمیل ۸/ آذر بفرمایید.دکتر رئیسه

حمید معماری
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

منبع خبر رو نپرسیدم ازش، ولی مطمئن بود، فک کردم شماها خبر دارید

حمید معماری
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

راسته که میگن شنبه ۸ آذر ساعت ۱۶ تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری ست؟ من مهر با تراز ۵۶۰۰ و سهمیه بسیج فعال معماری تهران شرق قبول شدم، ولی بعده اینکه رفتم دانشگاه رو دیدم فهمیدم ۳۰ کیلومتر بعد افسریه س و اصلا امکانات نداره و تا فارغ التحصیل شم جون میدم و ثبت نام نکردم.

تصمیم گرفتم فقط واحد علوم تخقیقات یا تهران مرکز برم، به نظر شما این واحد ها برای بهمن پذیرش دارن؟ من با این تراز قبول میشم ؟

موقع اعلام نتایج مهر تو کارنامه بعضی از دوستان نوشته شده بود پذیرش و شروع کلاس ها از بهمن ، ولی یکی دو هفته بعد اعلام کردن ظرفیت سازی کردن که قبولی های بهمن هم بیان همین مهر ثبت نام کنن، اگه اون دوستان مهر ثبت نام کرده باشن کلی ظرفیت خالی وجود داره، اونم همه ی واحدا!

امیدوارم کسایی که تو دانشگاهاشون ثبت نام کردن حق ثب نام تو این تکمیل ظرفیت رو نداشته باشن

یا علی

چعفر ریاضی کاربردی
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

کی میدونه ریاضی گرایش آنالیز عددی کدوم شهرا داره؟

ترانه(ادبیات فارسی)
آذر ۱, ۱۳۹۳ ۹:۱۵ ب٫ظ

سلام دوستان
کسی خبر داره زمان ثبت نام برام تکمیل ظرفیت بهمن چه موقع است؟!!!

یک نکته
آذر ۱, ۱۳۹۳ ۰:۲۸ ق٫ظ

نمیدونم چرا اونایی که قبول نشدند فکر میکنن اونایی که قبول شدند دست به انتخاب بزنند قبول نمیشن. چه ربطی داره هر دانشگاه یه رتبهای داره مثلا یه دانشگاه تا رتبه ۱۲۰ بخواد بگیره کسی قبول میشه که زیر این رتبه باشه…حالا اونایی که نشدند یه جورایی ضعف خودشونو دارن به گردن اینو اون میندازن. به نظر من حق هر کسی هست که تو بهمن ماه هم شرکت کنه چه قبول شدگان و چه کسانی که نشدند

لیلا
آذر ۱, ۱۳۹۳ ۶:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  یک نکته

کاملا موافقم.

به دکترای آینده...
آذر ۱, ۱۳۹۳ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  یک نکته

لازم دیدم برای دکترهای آینده توضیح بدم که سامانه جابجایی مخصوص دوستانی است که می خواهند جای بهتر و یا نزدیکتر قبول شوند ، اگر این عزیزان در جابجایی قبول نشدند حتما نمره و رتبه شان به محل مورد نظر نرسیده ،این یک معادله یک مجهولی است و نیاز به توضیح بیشتر نداره .

اهوازی
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

راه حل چی جناب به دکترای آینده؟

رها
آذر ۲, ۱۳۹۳ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  یک نکته

فرمایش شما درست نیست

رها
آذر ۲, ۱۳۹۳ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  رها

من هم میگم کسی که رتبه بهتری داره باید حق انتخاب بیشتری داشته باشه اما بهتر بود کسایی که قبول شدند در جابجایی تعیین تکلیف بشوند وبعد برای تکمیل اجازه ثبت نام نداشته باشند چون افرادی هستند که یک شهری را انتخاب میکنند که نمیخواهند برند و اعلام قبولی میشند و یک صندلی را اشغال میکنند واگر این فرد انتخاب نمیکرد یک نفر دیگه با نمره کمتر میتونست اونجا قبول بشه دوستان ناراحت نشید ولی هستند کسایی که انتخاب رشته بلد نیستند شما به کامنت ها دقت کنید بعضی از افراد مطالب بالا را نمیخونند همون مورد را سوال میکنند بعد همین ادم با انتخابهای اشتباه هم خودش هم دیگران را از درس خوندن محروم میکنه

اهوازی
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  رها

رها خانم به نظرتون راه حل چیه؟ من که شاهرود قبول شدموشهر خودم رشته ام دایره کرده ولی باجابه جایی ام موافقت نمیشه چه کارکنم؟این درحالی است که ۹۰درصد قبول شده های شهرم غیربومی هستند بس کجا سیاست بومی گزینی که مسولان دانشگاه از ان صحبت می کنند؟

پاشا
آذر ۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  یک نکته

جابجایی به تهران ممنوع است و تنها راه انتقال به تهران شرکت در تکمیل ظرفیت است.

جابجایی یا تکمیل ؟؟
آبان ۳۰, ۱۳۹۳ ۵:۳۰ ب٫ظ

دوستانی که در مراحل قبول شدند و می خواهند دوباره جای خوب و نزدیک قبول شوند باید در سامانه جابجایی درخوست بدهند نه اینکه دوباره تکمیل ظرفیت شرکت کنند ، تکمیل ظرفیت مربوط به دوستانی است که دعوت به مصاحبه شدند ولی هنوز قبول نشدند. موفق باشید.

عجب نظری!!!
آذر ۱, ۱۳۹۳ ۹:۱۲ ق٫ظ

جدا؟؟؟!!!!!!!!
اونوقت یکی که رتبه اش بدتر از من بوده بیاد تو شهر من قبول بشه ولی من برم شهر دورتر؟؟!!!

سئوال ؟؟؟
آذر ۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  عجب نظری!!!

آیا نتیجه شرکت در تکمیل ظرفیت با نتیجه شرکت در جابجایی فرق داره ؟؟

اشکان
آذر ۲, ۱۳۹۳ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سئوال ؟؟؟

بله دکی جان

هوشنگ
آبان ۳۰, ۱۳۹۳ ۹:۲۸ ق٫ظ

سلام به دوستان
پس با این خبر دیگه تکمیل ظرفیت همون ۵۰۰ نفره!!!! یعنی هیچ بشنیم دوباره بخونیم وقتمون هدر نره.

هومن
آبان ۳۰, ۱۳۹۳ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  هوشنگ

فعلا معلوم نیست.

مهدی دکترا
آبان ۳۰, ۱۳۹۳ ۹:۲۴ ق٫ظ

یک بار درخواست جابجایی زدم به خاطر ۶ امتیاز قبول نکردن. آخه گناه ما جیه داریم ۶۰ ،۷۰ میلیون میدیم. واسه درس خوندن. نباید اینجوری باشه این بومی بودن نیست اقتصاد محوری است اگر شرایط جابجایی را بگدارن ۸۰ یا ۷۰ درصد تراز آخرین فرد قبولی و قبول شدگان تکمیلهای قبلی جابجایی موفق به قبولی در انتخاب قبلیشون میشن و در دانشگاهی که ثبت نام کردن حذف بشوند از لیست ظرفیت دانشگاه و بچه های دیگر هم که ترازشون پایین تر هست و قبلا قبول نشدن امکان قبولی پیدا میکنند. و خدا ارحم راحمین هست…………

مهدی دکترا
آبان ۳۰, ۱۳۹۳ ۹:۱۴ ق٫ظ

با سلام بچه ها خودتون کلاهتونو کنین قاضی: من تو تکمیل اول تو شهری انتخاب شدم که سومین انتخابم بود و ۵۰۰ کیلومتر از شهرم فاصله داره انتخاب اولم ۳۰km و دوم ۱۳۰km داخل تکمیل دوم که اصلا ۴ تا شهر دیگه اضافه کردن که هر کدوم ۱۰۰۰ km تا شهر من شیراز فاصله داره. جابجایی هم با شرط آخرین نمره تراز آخرین نفر متاسفانه با وجود تراز خوبم با شهر دوم انتخابم فقط ۶ امتیاز (۲ نفر)کم دارم.اشکم در آمده. بنظر شما حق من نیست حداقل تو انتخاب دومم درس بخونم……..؟؟؟؟؟

خبر جدید!!
آبان ۳۰, ۱۳۹۳ ۹:۰۱ ق٫ظ

سلام دوستان
ایسنا خبر داده که آزمون دکتری امسال بهمن هست.
میزان پذیرش خیلی جالبه:
وی همچنین افزود: درخصوص میزان پذیرش دانشجویان دکتری هم اگر رشته جدیدی اضافه نشود، تعداد پذیرفته شدگان طبق اعلام قبلی ۵۰۰۰ نفر خواهد بود، اما هیات امنا در جلسات بعدی درمورد میزان پذیرش دانشجویان این مقطع تصمیم گیری می‌کند.

یعنی به نظرم امسال که ۱۲۰۰۰ نفر بود دیگه تکرار شدنی نیست، پس هر کی قبول شده قبول شده و سال بعد چون نصف هم کمتر میشه امکان قبولی خیلی پایین میاد.
باز هم با این حساب میشه حدس زد تکمیل ظرفیت بهمن بیش از ۵۰۰ نفر نخواهد بود چون انگاری بدجوری زیاد گرفتن و عمرا جسارتشو داشته باشن بیش از این بگیرند!!
حداقل جابجایی ها رو یکم دست بالا بگیرند تو شهر خودمون قبول شیم و سرکلاس بریم وگرنه سال بعد خیلی شرایط سخت تر میشه!!

خوش بین
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۲۸ ب٫ظ

ایشلا همه دوستانی که دعوت به مصاحبه شدن، قبول بشن.امید با خدا…

یک دوست
آبان ۳۰, ۱۳۹۳ ۲:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  خوش بین

انشاا… به غیر از این ۵۰۰ سهمیه تکمیل ظرفیت
بهمن ماه ،سهمیه افرادی که قبول شده اند و به هر علتی ثبت نام ننمودهاند نیز وجود دارد .با توجه به اینکه اینجانب در اصفهان و تبریز قبول شدم وبه علت بیماری نمی توانم در سال ۹۳ ثبت نام نمایم و انشاا… بعد از بهبودی در سال ۹۴ مجدداقبول شده و ثبت نام نمایم .ضمنااز روند پذیرشها اینطور به نظر میرسد اکثر افراد دعوت شده به مصاحبه نیز قبول خواهند شد توکل به خدا

رضا
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۲۳ ب٫ظ

با این افزایش ظرفیت ها بزودی برای شغلی مثل تحویلداری بانک یا کارمند ساده هم دکتری می خواهند یعنی برای شغلی که نیاز به سواد در حد کاردانی و نهایت کارشناسی دارد ادارات چون دکتری زیاد میشه دکتری می خواهند
و این یعنی اتلاف وقت و هزینه برای هیچ

باران
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۰۴ ب٫ظ

اشکان ۱ کجایی ؟از استرس مردیم یه خبر موثق بده ؟جریان ۵۰۰تا چی هست ؟اقا مهرداد شما چه خبر ؟کسی اطلاع موثق نداره تاریخ اعلام و طرفیتها ؟

حسابداری
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۸:۴۳ ب٫ظ

همین که تکمیل ظرفیت قراره اعلام بشه جای امیدواریه.مطمنا اگه ثبت نام تکمیل ظرفیت انجام بشه چند برابر این ۵۰۰ تا بر می دارن من که خوشبینم .

لیلا
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۸:۳۹ ب٫ظ

سلام آقا مهدی دمت گرم کاملا موافقم با نظرتون

انتظار
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۸:۰۴ ب٫ظ

دوستان با این ظرفیت کم،چکار کنیم؟
من که تا الان درس نخوندم؟
اگه از آذر ماه شروع کنیم، می رسیم؟

مهدی
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۷:۴۵ ب٫ظ

اونهایی که دو مرحله توی مصاحبه رد شدن یعنی فقط از روی کتاب حرف بلدن بزنن پس باید به دیگران هم فرصت داده بشه که ۵نفر با اون فاصله داشتن بتونه شانس خودش را امتحان کنه

هومن
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۸:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

تو مسابقه دو طرف با اختلاف صدم ثانبه نسبت به بقیه اول میشه.چه ظوره بگیم به همشون طلا بدن؟؟؟
نمیشه که فقط سه نفر اول مدال می گیرن.بقیه هم که اختلافشون در حد صدم بوده میرن برای مسابقات سال بعد آماده میشن. در ضمن دکتری شانسی نیست که همه بیان شانس خودشونو امتحان کنن. حتما فرق هست بین کسی که رفته مصاحبه و کسی که نرفته.

سارا
آذر ۲, ۱۳۹۳ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

این یه مطلبو فقط بلدی که محلی از اعراب نداره.چون هرکی رفته المپیک حتی آخرین نفرم قهرمانه.چرا که سهمیه ورودی گرفته.

هومن
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

تو مسابقه دو طرف با اختلاف صدم ثانبه نسبت به بقیه اول میشه.چه ظوره بگیم به همشون طلا بدن؟؟؟
نمیشه که فقط سه نفر اول مدال می گیرن.بقیه هم که اختلافشون در حد صدم بوده میرن برای مسابقات سال بعد آماده میشن. در ضمن دکتری شانسی نیست که همه بیان شانس خودشونو امتحان کنن. حتما فرق هست بین کسی که رفته مصاحبه و کسی که نرفته…

هومن
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۵:۲۲ ب٫ظ

اشکان ۱ کجا هستی؟ از دوستت تو مرکز ازمون چه خبر ؟ جریان ۵۰۰ نفر چیه؟ شما که میگفتی همه واحد ها تو تکمیل بهمن هستند.پس چی شد؟ همه خبر هایی که میدادی موثقه موثقه چی شد پس؟؟؟؟؟
حداقل یه چیزی بنویس.

دعوت به مصاحبه نشده های عزیزیز
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

به دکتر میرزاده میل زدم گفتن طبق ضوابط برای بهمن ماه فقط از قبول شده ها و دعوت شده به مصاحبه پذیرش خواهند داشت. بخونید برا سال بعد انشاالله قبولید

امیدوار روانشناس
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۳:۱۴ ب٫ظ

محمدآقا انقدرنگران نباش به خداتوکل کن هرچى خوبى هست براى بندگانش مقدر کند،حرف شماودوستان بسیاردرست میباشد انشالله بادرایتى که ازمدیران دانشگاه آزاد سراغ داریم حتماً تدابیر لازم راانجام خواهند داد.
بابرنامه ریزى صحیح جلوى اشغال ۴صندلى توسط یک نفربایدگرفته شود
من الله توفیق

محمد
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۳:۵۰ ب٫ظ

ممنون امیدوار جان

محمد
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۲:۵۹ ب٫ظ
محمد
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۲:۵۵ ب٫ظ

ما از آقای دکتر میرزاده تقاضا داریم با خذف قبولی قبلی کسانی که قبول شدند و مجددا در بهمن ماه شرکت میکنن به کسانی که معلومات ایشان مسلما چیزی کمتر از سایر دوستان است کمک کنند. زحمات یکساله ی این دوستان به خاطر اینکه کسانی ۴ صندلی را اشغال کرده اند نباید پایمال شود.لطفا وقت قبی از دست ندهید به دکتر میرزاده ایمیل بزنید بخدا تاثیر داره هر نفر ۴بار ایمیل بزنه

----
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۵۰ ب٫ظ

باشرکت درتکمیل ظرفیت نشان دهنده نپذیرفتن رشته شهرقبلى ازطرف داوطلب میباشد پس باید حذف شده وداوطلب جدیدپذیرش شود.هیچ سالى این روال نبوده که یک شخص چند رشته محل راانتخاب کند پس تدبیرلازم رابیندیشید

رضا
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۰۱ ب٫ظ

کلاس دکتر بیش از پنج نفر یک فاجعه است زیرا کلاسها باید به حالت کنفرانس و پرسش و پاسخ مداوم و بصورت دو طرفه استاد و دانشجو برگزار بشود.
نه اینکه صدا به صدا نرسد.
امسال دانشگاه های دولتی خوشبختانه حتی پردیسها رعایت کردند و خیلی از کلاسها با سه نفر برگزار می شود جا دارد دانشگاه آزاد هم رویکرد منفعت محور را در این مقطع کنار بگذارد و بیشتر به فکر کیفیت و نه کمیت باشد.

رها ب
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

با شما موافقم کلاس ما فاجعه است ۲۰ نفر چه وضعیه!ما کلی داریم هزینه می کنیم

شادی
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

پردیسها امسال برای اینکه به دانشگاه آزاد بگیرن کمتر از سالهای قبل گرفتن.پارسال رشته ما ۱۹نفر گرفت.امسال۶نفر…خیلیا هم بدون امتحان اومدن از طرف شرکتها!!!
لطفا شعر ندهید اگر شانسی نصیبتون شده تا حالا.
بنده لیسانس و ارشد ملی بودم.اما مثل شما نیستم.خیلیا دچار افسرگی شدن و تنها یک رشته محل دارند برای دکتری…

رضا
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

نمی دونم کدام پردیس منظرتون هست ولی بعید می دونم تا انجا که من خبر دارم پارسال نهایتأ پردیسهای دولتی ۸ تا ۹ نفر ماکزیمم می گرفتن ولی این روند خوشبختانه اصلاح شد و در حال حاضر در بیشتر پردیسها کلاسها با ۳ نفر تشکیل می شود و در معدودی به ۵ نفر می رسد که امید واریم در دانشگاه آزاد نیز این روند اجرایی شود

سارا
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

همین الان پردیس البرز ۸نفر کلاس هستن.
پارسال بهمن دو کلاس ۸نفره بود.رشته مدیریت کیش بالای ۱۶ نفرن.و……فقط امسال کم گرفتن واسه اینگه محدود شدند.چرا که بقول دوستمون واسه فشار به دانشگاه آزاد بود.
از اینا گذشته وقتی ارشد و کارشناسی ک الانم تقریبا بدون کنکور شده حتی واسه ملی و براحتی آب خوردن دانشجو میگرفتند باید اعتراض میشد نه الان…

امید-مدیریت
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

بهترین روش این است اگر کسی در رشته محل جدید قبول شد قبولی قبلی وی کنسل بشود تا فرد دیگری بتواند آن را انتخاب کند متاسفانه در تکمیل ظرفیت قبلی این مشکل وجود داشت که اگر فرد در محل جدید قبول می شد قبلی را هم حفظ می کرد این اصلا منطقی نیست

مریم/ آموزش زبان
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  امید-مدیریت

این درسته، موافقم

هومن
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

من نمیدونم چرا یه سری که رتبه کمتری آوردن میخوان به جای رتبه های بالاتر برن جای بهتر و رتبه های بالاتر رو حذف کنند. طرف اگه سری قبل جایی زده و قبول شده شاید دلیل خودشو داشته.چرا شما ها میخواین کسی با رتبه ۴۰ ۵۰ بره تهران ولی رتبه ۲۰ بره جای دور.؟؟؟؟ من نمیدونم واقعا چه منطقیه که یه عده فقط میخوان به هر طریقی دکتر بشن حتی حذف دیگران. یه سری دیگه هم میان میگن این سری برای مصاحبه نرفته ها باشه به سری که سال قبل ثبت نام نکردن و تازه امسال میخوان اسم بنویسن میگن این تکمیل رو بگذارید استعداد درخشان ها. شمایی که ثبت نام نکردی سال قبل و نرفتی مصاحبه چه جوری میخوای بیای تو این مرحله. شما ها دکتر های آینده هستید چرا میخواین خلاف روال و قاعده و قانون پذیرش بشین . اگه امسال شد که شد نشد زحمت بیشتر برا سال دیگه.کسی که میخواد جای خوب درس بخونه بایدم سختی بکشه. حالا این جای خوب برای یکی مهم نیست کدوم شهر باشه و هر جا قبول شه میره که فقط بگن دکتری میخونه برای یکی دیگه مهمه که حتما فلان دانشگاه باشه. در هر دو صورت بی تلاش تمیشه.

علی
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

دوستان لطفأ کمتر بگویید بخاطر یک یا دو تست من رتبه ام چه شد و چه نشد
مسابقات المپیاد علمی هم یکی دو سواله
مصاحبه هم دو یا سه سواله البته همراه استرس چون حضوریه

hamed
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

سلام دوستان. یه راهنمایی ازتون میخواستم. من ورودی مهر ماه امسال
هستم ثبت نام کرده و مشغول تحصیلم. اگر درخواست جابجایی بنده مورد تایید قرار گیرد ورودی مهرماه دانشگاه جدید محسوب میشم یا بهمن.

ترانه(ادبیات فارسی)
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

چه خوب
اما کسانیکه در تکمیلهای قبلی قبول شدن و ثبت نام هم کردن نباید دیگه باز شرکت کنن.
آخه معلومه که رتبشون بهتر از امثال منه و بازم من هیچجایی قبول نمیشم
و دائم اونا مثل پازل جای دیگران رو گرفتن و آخرین امید مارو هم ناامید میکنن با اینکارشون.
کسانیکه ثبت نام کردن باید روی نتیجه ی جابجایی ها زوم بشن نه رو ی تکمیل ظرفیت!
آخه تقصیر ما چیه که همش این افراد دنبال بهترین جا هستن :(

میترا
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

باشه عزیزم حتما!!

حمید حسابداری
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

ما از آقای دکتر میرزاده تقاضا داریم با خذف قبولی قبلی کسانی که قبول شدند و مجددا در بهمن ماه شرکت میکنن به کسانی که معلومات ایشان مسلما چیزی کمتر از سایر دوستان است کمک کنند. زحمات یکساله ی این دوستان به خاطر اینکه کسانی ۴ صندلی را اشغال کرده اند نباید پایمال شود.

اسد
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

کسب مجوز ۲۴ رشته از وزارت علوم در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری در حوزه تفکر امام راحل و پذیرش دانشجو از نیمسال دوم از جمله دیگر موفقیت‌ها می‌باشد.

منبع:ana.ir/Home/Single/117795

محمد
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۸:۴۱ ق٫ظ

فقط اونایی که مصاحبه رفتن و مرحله قبل قبول نشدند در تکمیل شرکت کنند و بقیه در جابجایی سریعا به دکتر میر زاده ایمیل بزنید وقت نداریم فرصت اخر ایمیل بزنید توکل به خدا

لیلا
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

انصاف اینه که قبولی قبلی ما حذف بشه ولی انصاف این نیست که بچه های رتبه ی بهتر جای بهتر درس نخونن.

اهوازی
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

آقامحمد عزیز اگر اونایی که جای دوری قبول شدن ونمیتونن برن اونم بارتبه های دورقمی باجابه جایی اونا موافقت نشه چه کار کنن؟حضرتعالی وبقیه دوستان معترض به شرکت قبول شده ها درتکمیل ظرفیت شرایطی فراهم کنند که درجابه جایی محل نزدیک به شهرخودمون جابه جا بشیم انوقت به شما قول میدهیم که درتکمیل ظرفیت شرکت نکنیم.

اهوازی
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  اهوازی

شیوه نامه جابه جایی اگر تعدیل شود (مثلاداوطلب جابه جایی ۷۰درصد نمره آخرین فرد قبول شده کسب کند)۵۰درصد مشکلات دانشگاه ازاد وداوطلبان حل میشه بنابراین ازمسئولان دانشگاه وسایت وزین phdتمناداریم به این مساله بیشترببردازند.

مریم/ آموزش زبان
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  اهوازی

کاملا مواففم، چون این شرط کسب نمره آخرین فرد، درخواست جابجایی رو عملا بی فایده کرده. حداقل بگن ۸۰ یا ۹۰ درصد نمره آخرین فرد، چون اگر ۱۰۰ میاوردیم خب از همون اول قبول بودیم دیگه

دکتری
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۶:۵۵ ق٫ظ

به نظر من این تکمیل ظرفیت مجددا اعلام رشته محل جدید هست که احتمالا برای هر رشته یکی، دوتا محل جدید را اعلام میکنند.

Sogand
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

منم متاسفانه همینطور فکر میکنم جون تنها موردی که ۵٠٠ نفر را توجیح میکنه همین فرمایش شماست

حمید
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۶:۰۹ ق٫ظ

ازحمید به علی
برادر برای شما هم از این موقعیت ها تو زندگی پیش خواهد آمد.سعی کنید خودتون رو جای ما فرض کنید واز دید ما به قضیه نگاه کنید .خدا خیلی بزرگه هم برای شما هم برای ما توی این دنیا جا پیشترفت وموفقیت گذاشته با قبول شدن ما جای کسی دیگه گرفته نمیشه اطمینان داشته باشید حق به حقدار میرسه به جایاین حرفها بیاید برای همدیگه دعا کنیم تو این موقعیت باید به هم روحیه بدیم نه این که همدیگه رو با این بحث ها نا امید کنیم.به امید قبولی همه بچه هایی که تو این لحظات سخت با هم بودن الهی آمین

roz
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۰:۱۶ ق٫ظ

دوستان لطفا ایمیل دکتر میرزاده رو در سایت بذارید.ممنون

پری
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  roz

با سلام به دوستان
ایمیل میرزاده Mirzadeh@iau.ac.ir

مدیریت مالی
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  roz

ایمیل بزنید و بگین کسانی که در تکمیل ظرفیت قبول میشوند انتخاب قبلی انها کان لم یکن شود… کسی که رتبه بهتری دارد باید جای بهتر و دلخواه قبول شود…

مدیریت مالی2
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت مالی

لایک داری

محمد
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

از فردا به اقای میرزاده ایمیل بزنید فقط بخوایید اونایی که مصاحبه رفتن و قبول نشدند تکمیل ظرفیت شرکت کنند باور کنیید تاثیر داره

شادی
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بعضیا بخاطر۱تست اضافی رفتن مصاحبه.تا حالا هم ۲بار دیگه تکمیل ظرفیت داشتن.کافی نیست؟بزارین چندنفر دیگه هم برن مصاحبه از بین اونایی که فاصلشون کمه. هرکی لیاقت داشت میره بالا

هومن
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  شادی

توی مسابقات المپیک طرف با اختلاف یک امتیاز به فینال میرسه یا حذف میشه. اما به همه که مدال طلا نمیدن.

یا زهرا
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  هومن

افرین اقا هومن.من کاملا با شما موافقم.امیدوارم بهترین ها براتون اتفاق بیفته.ما نباید خودخواه باشیم.من قبول دارم در صورت پذیرفته شدن قبولی قبلی حذف بشه.

؟-مدیریت آموزشی اهواز
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

ایمیلشو بده

؟-مدیریت آموزشی اهواز به هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

برادر عزیز شما که دیگران رو متهم میکنی به درس نخوندن اگه شما هم رزومه قوی داشتی یا تو مصاحب خودتو نشون میدادی همون جایی که ذوست داشتی قبول میشدی نه اینکه جایی رو بزنی که نخوای بری و حق دیگران رو ضایع کنی …
از جناب میرزاده تقاضا داریم تکمیل ظرفیت فقط برای قبول نشده ها باشه نه کسانی که تابحال ۳ جا رو اشغال کردن و نرفتند

هومن
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۰۹ ق٫ظ

من رزومم قوی بود .هم مقاله isi داشتم هم سابقه تدریس هم توصیه نامه . کسایی که نمره بیشتری از من گرفتن رزومشون از من ضعیف تر بوده. شما هم بهتره به جای اینکه دیگران رو حذف کنی تا قبول بشی سعی کنی در شرایط مساوی خودتو محک بزنی نه اینکه دیگران جایی نزنن تا شما قبول بشی.

بابک
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

آقا هومن قبول دارم نظرتون منطقی هست

محمد
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

اشکان ۱ کجایی نیستی؟

امید
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۸ ب٫ظ

سلام خیلی از دانشگاهها با ۵ نفر کلاسهاشون تشکیل شده در ترم مهر .منم جزو این ۵ نفر هستم .بیشر کلاسها با ۵ یا ۴ یا ۸ نفر شروع شده .ودر این تکمیل ظرفیت بهمن فکرنکنم هر دانشگاه بیشتر از ۵نفر بردارن.
در حالی که بعضی دانشگاهها برا ترم بهمن هم دانشجو گرفتن در اعلام نتایج اولیه دکتری .پس دیگه برنمیدارن مثل دانشگاه تبریز در اعلام نتایج اولیه برا ترم مهر وبهمن رزرو کرده .پس نیاز نداره
از طرفی همه جابه جاییها ثبت نام نکردند .اونارم باید حساب کنید .

مهردادPR
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۹:۴۲ ب٫ظ

سلام به همه
انشاءا… به زودی فراخوان تکمیل ظرفیت را در آذر اعلام میکنند.
پژوهش محورها هم همینطور

مریم/ آموزش زبان
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

کدوم تکمیل ظرفیت؟؟ ۵۰۰ نفر؟؟

مهردادPR
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

صبور باشید دوستان

؟-مدیریت آموزشی اهواز
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

انشالله …
آقای علوی فاضل میگه ۵۰۰ نفر تا کمی منتقدان رو آروم کنه بعد دوستان عزیز خودشون جو رو بر علیه دانشگاه آزاد می کنند …

رضا
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

اقا مهرداد ایا این امار ۵۰۰ نفر درسته یا تکمیل بهمن بیشتر از ایناست؟یعنی کلاسای بهمن با ۲ یا۳ نفر میخواد تشکیل بشه؟

رضا
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۳ ب٫ظ

دوستان این اسمش تکمیل ضرفیته یا ورودی جدید واسه بهمن؟چون اگه تکمیل باشه و مثلا یه دانشگاه ۳نفر جای خالی داشته باشه که واسشون یه کلاس جدا تشکیل نمیدن.از طرفی از ورودی های مهر هم یه ترم عقبند.پس اگه قرار به تکمیل باشه واسه ترم بهمن باید حداقل ۱۰ نفر بگیرن که یه کلاس بشن.حالا این ۵۰۰ از کجا اومده؟پذیرش بهمن چه جوریه بلاخره؟

جواد
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

در دانشگاه های دولتی و حتی پردیسها خیلی از کلاسها سه نفر بیشتر نیستند

شادی
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

امسال آره.واسه فشار به دانشگاه آزاد.اما پارسال پردیسها غوغایی بود…

علی
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۸:۴۷ ب٫ظ

مهر انقدر گرفتن (تقریبأ دو برابرسال پیش)که الان با مشکل مواجه شدند و مورد انتقاد زمین و زمان قرار گرفتن همین ۵۰۰ نفر هم به زور تونسند تکمیل ظرفیت بگیرند.
دوستان بروید برای سال بعد بخونید سه کنکور در پیش است دانشگاه دولتی و آزاد و پردیسهای دولتی که در مجموع چیزی حدود بیست و پنج شاید یا بیشتر ظرفیت دارند البته این را هم بگویم که به امید اشتغال و کسب درامد به دنبال دکتری نروید که امیدی به ان نیست چون ظرفیتها انقدر بالا است که بعید میدونم بیش از نیمی از این افراد جذب بازار کار شوند.
با امید موفقیت همگان

مدیریت اموزشی - امیر
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۷ ب٫ظ

در تکمیل ظرفیت قبلی متاسفانه به همه امکان شرکت را دادند و من که ۵ نفر با آخرین نفر پذیرفته شده فاصله داشتم نتوانستم قبول بشوم در حالیکه ۳ رشته محل جدید اضافه شده بود یعنی ۳۰ نفر خوب الان باید اون ۳۰ تا جای خالی را برای تکمیل ظرفیت بگذارند

حمید حسابداری
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۵ ب٫ظ

شما چه بخوای چه نخواب مصاحبه هست، اساتیدی که مصاحبه میکنن هم بهترین های اون رشته هستن، ما در جایگاهی نیستیم که این عزیزان رو نقد کنیم. شما مطمئن باشید تفاوت علمی بین دوستان دعوت شده به مصاحبه نیست، شما فرض بفرمایید از سیستم دانشگاه آزاد سوالات دیگری خارج میشد اونوقت شاید شما هم موافق تکمیل ظرفیت از کسانی بودید که دعوت به مصاحبه نشدن.من منتظر اعلام تکمیل ظرفیت هستم و مطمئنم خدا جای حق نشسته و جای کسی رو هم اشغال نکرده

هومن
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۰:۱۴ ق٫ظ

نه آقای حمید خان دوست عزیز تو مصاحبه رشته ما بهترین ها رو نیاورده بودن.اگه بهترین های رشته ما رو از شریف و امیر کبیر میاوردن مطمئنا وضع امثال من فرق میکرد.جهت اطلاع شما دو نفر از مصاحبه کننده ها ی رشته ما خودشون در زمان مصاحبه تازه یک ترم از فارغ التحصیلیشون در مقطع دکتری علوم تحقیقات می گذشت. در صورتیکه کسی باید مصاحبه دکتری بگیره که خودش دانشیار باشه.نه اینکه تازه فارغ التحصیلای دکتری بیان مصاحبه بگیرن .کسایی که حتی مرتبه استادی هم ندارند.

م
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۲ ب٫ظ

لطفا از استعداد درخشان هم ثبت نام کنید

امید
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۴۷ ب٫ظ

من مطمئن هستم که بیشتر از ۵۰۰۰بر می دارد چون دانشگاه آزاد برای ترم بهمن هیچ وقت برای ۲یا ۳ نفر کلاس بر گذار نمی کند پس با حدود ۱۴۵۰ رشته محل برای نیمسال دوم حداقل ۵ تا ۷ هزار را بر می دارد .نگران نباشید .

آزاد
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  امید

سلام دوستان
به نظر من هم همین طوره
ان شالله همه قبول میشین

علی
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  آزاد

خواب دیدی خیر باشه
با مخالفت مجلس و دولت همین ۵۰۰ نفر هم با هزار مشکل تونستند بپذیرند
در ضمن مهر ماه به اندازه چند سال برداشتند

حمید حسابداری
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما مثل اینکه خیلی خبر داری که انقد مطمئنی. ولی شک نکن امسال هرکی دعوت شده قبول میشه، تا نفر آخر قبوله، شک نکن

مریم/ آموزش زبان
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  امید

امیدوارم

صبا
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۳۳ ب٫ظ

من شنیدم هنوز بعضی از دانشگاهها دارن ظرفیت اعلام میکنن پس چطور از حالا میگن ۵۰۰ تا؟ هنوز که تعداد نهایی مشخص نیست. هر کس اطلاع بیشتری داره بگه لطفاٌ.

----
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۱۴ ب٫ظ

منم براى دانشگاه خارج اقدام کردم.بدرود

مریم/ آموزش زبان
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۱۳ ب٫ظ

نمیفهمم دوستان سر چی دارن بحث میکنن، ۴ صدو چند رشته محل داریم، میدونید ظرفیت ۵۰۰ برای همه ی رشته ها یعنی چی؟ یعنی تقریبا هیچ. فقط رشته محل های محدودی تکمیل برمیدارن، اصلا معلوم نیست شامل رشته ی من و شما بشه یا نه!!!

میترا
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۲۷ ب٫ظ

حرص نخور مریم جان من هنوز خبرو بخاطر غیر منطقی بودنش باورنکردم تو هم باور نکن

Sogand
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۰۹ ب٫ظ

دوستان محترم
این موضوع کاملا روشنه إفرادی که قبلا در شهریور ماه یا مهر ماه. قبول شده اند از جهت اینکه حق این عزیز ان ضایع نشه موضوع جابه جایی مطرح شدو همجنین این مطلب که تهران واستان البرز هم کاملا ظرفیت تکمیل است روشنه ، ودر رابطه با شهرهای دیکه هم که جا به جایی برای این دوستان بود بس حقی از کسی ضایع نمیشه و اینکه مطمئن باشید طبق روال هر سال شهرهای مهم ظرفیت نداره حالا این موضوع که بعضی ها افتخارشون به اینه که جند جا قبول شدن با علم به این موضوع که از ابتدأ هم نیت ثبت نام در این مراکز قبول شده نداشته اند به هزار دلیل که خودشون هم از ابتدأ میدونند
جرا شرکت میکنند خدا میدونه

دانیال
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۴۲ ب٫ظ

سلام دوستان، حالا که دانشگاه ازاد قراره فقط ۵۰۰ نفرو بگیره، دانشگاه های خارج از کشور هم هست من خودم واسه مالزی اقدام کردم همه چی اکی شده، دوست داشتم تو مملکت خودم دکترا بخونم ولی ظاهرا قسمت نیست من با نفر اخر قبولی ۶ نفر فقط اختلاف داشتم

علی
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

هند و مالزی مفت نمی ارزه. عمرت رو هدر نده
حداقل یک کشور درست و حسابی برو

علوم سیاسی
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

آقا علی راست میگه مالزی ارزش نداره یه فامیل من اونجا دکتری گرفته الان هیچ جا مدرکشو قبول ندارن

پارسا
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۳۳ ب٫ظ

با سلام
نتایج تکمیل ظرفیت آخر هفته آینده اعلام میشه
همه کسانی که دعوت به مصاحبه شدن میتونن شرکت کنن، هزینه همون ۲۵۰۰۰ تومنه، یکی از دوستام از جای موثق پرسیده،

حمید
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  پارسا

سلام اقا پارساهنوز خود تکمیل ظرفیت وثبت نامش مشخص نشده چه تاریخیه چطوری شمامیگید نتیجش آخر هفته هست؟نکنه منظورتون تارخ ثبت نام تکمیل ظرفیت هست؟!!!!!!!

مریم/ آموزش زبان
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  پارسا

با همون ۵۰۰ ظرفیت؟

هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  پارسا

خودشون گفتن اوایل هفته اونوقت شما میگی آخر هفته.دوستتون که از علوی فاضل موثق تر نیست که.

دکتری
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۲۹ ب٫ظ

سلام دوستان دکتر.این ۵۰۰ نفر ظرفیت اونقدر نیست که شانسی برا کسی ایجاد کنه نهایتش یک نفر تو بعضی از رشته محلها پس بحث بی فایده نکنید که کی شرکت کنه کی شرکت نکنه و به خدا توکل کنید.

معماری
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۱۵ ب٫ظ

دوستان درخواست غیر منطقی دارین تکلیف افرادی مثل من چیه که موقع پذیرش مشکلی نداشتم و الان قلبم مشکل پیدا کرده ساکن تهرانم و مشهد قبول شدم به خاطر مشکلم نتونستم برم و دانشگاه هم گفت در صورتی کمیسیون پزشکی تشکیل میشه که شما ثبت نام کنید خودتون قضاوت کنید تو جابه جایی هم موفق نشدم نزدیک به تهران بیام.اگر تکمیل ظرفیت برای ما نباشه آیا درسته به نظرتون ؟فقط شرایط خودتونو نسنجید.

احمد حسابداری
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۵:۱۰ ب٫ظ

دوستان واقعن این همه دکتری گرفتن در اینده دکتری بیکار داشته باشیم به ضرر همه خواهد بود خواهشن منطقی باشید

حمید حسابداری
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۴:۵۰ ب٫ظ

جناب آقای دکتر میرزاده
با توجه به سیاست های عدالت محورانه ی دانشگاه تحت امر حضرتعالی و با عنایت به اینکه هدف دانشگاه، توسعه ی علم در سطح کشور است و نیز اینکه یکی از موارد توسعه ی علم،کمی بوده و در گروی حداکثر سازی پذیرش دانشجویان به خصوص در سطح تحصیلات تکمیلی می باشد لذا از شما خواهشمندیم که با رد پذیرش دوستان عزیزی که در مهر ماه پذیرفته شده اند موافقت فرمایید تا تعداد افراد بیشتری توفیق تحصیل در آن دانشگاه محترم را داشته باشند.
با تشکر-متقاضیان تحصیل عدالت محور

آلاله
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۴۷ ب٫ظ

درود بر شما.

علی
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۵۳ ب٫ظ

شما از ان دسته افرادی هستید که میگید بقیه برن کنار تا من بیام بالا
هنر این هست که وقتی همه هستند شما بتونی خودت رو بکشی یالا

حمید حسابداری به مسعود
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

نه دوست من ، من فقط دنبال اینم که حقمو بگیرم، وقتی برای رشته ی من مثلا ١٠٠ نفر صندلی هست ولی من با رتبه ی مثلا ۵٠ قبول نشم چون رتبه های ١ تا ٢۵ ، ۴ جا قبول شدن این عدالت نیست. زیاده خواهی نکنید، با پایمال شدن زحمت یکسال این همه آدم نخواهید که بگید من ۴ جا قبول شدم. دوست عزیزی که مخالف حرف منه جایی قبول شده که حتی حاضره واسه سال بعد بخونه ولی نره اونجا، خب رفیق من چرا زدی ؟ شاید کسی از همون شهر اونجا قبول میشد. والا منم قبول میشدم ولی چون نمیرفتم نزدم که جای کشی رو اشغال نکنم

هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۱۵ ب٫ظ

لطفا با تکیه بر توانایی هاتون سعی کنید قبول بشین نه با حذف سایرین. چه بخواین چه نخواین همه میتونن ثبت نام کنند.

امید برنامه ریزی روستای
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۴:۲۲ ب٫ظ

آبان ۲۸, ۱۳۹۳
سلام از آقای دکتر علوی فاضل خواهشمندم حق شرکت در ظرفیت بهمن ماه برای داوطلبانی باشه که در ظرفیت های قبلی قبول نشدند یا گرایش رشته هاشون نبوده .ایکاش نتایج را قبل از ثبت نام آزمون۹۴ اعلام کنید تا برنامه دوستان مشخص بشه با تشکر از طرف جمعی از داوطلبان جغرافیا

صبا
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۲۶ ب٫ظ

مطمئن باش همچین اتفاقی نمیوفته!

محمد
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۳:۳۴ ب٫ظ

تو را به خدا این فرصت اخره همه به دکتر میرزاده ایمیل بزنید اینای که دعوت به مصاحبه شدند و جایی قبول نشدند شرکت کنند وبقیه برای اینکه حقشان ضایع نشه در جابجای شرکت کنند از همین الان شروع کنید حتما اثر داره با توکل به خدا شروع کننید به ایمیل

مصطفی
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

یعنی چی؟؟

هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بگذارید هر کسی هر جا دوس داره قبول شه.شما هم با این کارتون حق یه سری دیگه رو ضایع میکنید. صرفا که قبولی ملاک نیست. چیزی که کسی ایتجا بهش توجه نداره گرایش هاست.شاید یکی الان جایی درس میخونه که گرایشش با اون چیزی که ارشد بوده فرق داره و اینا از اول مثه دانشگاه سراسری معلوم نبوده.
شاید یه عده میخوان به هر قیمتی باشه برن دکتری بخونن و کیفیت براشون مهم نباشه اما مطمئنا برای یه سری دیگه کیفیت محل تحصیل مهمه.قرار نیست که به هر قیمتی و با حذف دیگران خودمون رو بالا بکشیم. این خودخواهیه بگیم هیچ کی هیچ جا نزنه که من قبول شیم.

حمید حسابداری
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

ما نمیگیم هیچکی هیچ جانزنه تا من قبول شم.ما میگیم هرکی هرجا زده با اشراف به اینکه طبق روال هر ساله بهمن هم پذیرش هست ،بره تحصیل کنه اگه نمیخواسته بره مقصر خودشه که زده و قبول شده نه کسی که رتبه ی کمتری داره.شما جایی رو زدی که حتی اگه بهمن هم قبول نشی بازم حاضری واسه سال بعد بخونی نه اینکه اونجا ثبت نام کنی.این انصافه؟؟

آلاله
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۴۵ ب٫ظ

گل گفتی حمید آقا.

هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۲۰ ب٫ظ

رتبم خوب بوده حقمه.شما هم یکم بیشتر درس میخوندی تا حق انتخاب بیشتری داشته باشی. من بیام برم جایی که نه گرایش منو داره نه میتونم با استادی مه میخوام کار کنم ؟؟؟؟ این که نمیشه. در ضمن اینا هیچ کدوم معلوم نبود . چون این واحد ها تو دفترچه نبودند اما وقتی که برنامه کلاسا رو دادن تازه معلوم شد کجا چه گرایشی داره . حرفتون خیلی خیلی غیر منطقیه. هر وقت کسی جواب منو داد که چرا تو مصاحبه حق یکی مثه منو خوردن اونوقت میشه راحع به اینکه چی انصافه حرف زد.. طرف تو مصاحبه چون در زمینه کاری اون نبودم عمدا بهم نمره پایین داد. شما بگو این انصافه؟ حاصل یک سال زحمت من باید دست سلیقه یکی دونفر باشه که صرفا یه موضوع خاص رو تخصص دارن.؟؟؟؟؟ شما به من بگو انصاف کجاست ؟؟؟!!!!

هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۲۵ ب٫ظ

در ضمن من میخواستم برم اما همون طور که گفتم زمانی معلوم شد اوجایی که قبول شدم چه گرایشی داره که برنامه کلاسا رو دادن. در صورتیکه قبلش من صحبت کرده بودم و قول همون گرایش ارشد رو هم داده بودن که درس هایی در اون گرایش هم دارن برا همین هم زدم اما وقتی خواستم برم ثبت نام در س ها رو که دیدم کلا عوض شده بودو اساتیدی هم که قرار بود باهاشون کار کنم همکاریشونو با اون واحد قطع کرده بودند.منم جایی نمیرم که حوزه کاریش با حوزه ارشدم که کلی براش زحمت کشیدم فرق کنه. برا همین میگم فقط از دید خودتون به قضیه نگاه نکنید.

حمید حسابداری
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۴۵ ب٫ظ

دوستان من قبول دارم رتبه ی بهتر باید جای بهتر بره ولی نباید ۴ تا صندلی اشغال کنه.این انصافه که وقتی دانشگاه ظرفیت داره یه سری که تلاششون رو کردن محروم شن از ادامه تحصیل به خاطر خودخواهی دیگران.باور کنید منم در مهر قبول میشدم ولی چون برام مناسب نبود نزدم.باید یا اجازه ی شرکت در بهمن به قبول شده ها داده نشه یا قبولی قبلی اونا حذف بشه.این یعنی عدالت که هم رتبه های بالا و هم رتبه های پایین راضی خواهند بود.والسلام

ستاره به مهرداد PR
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۱۵ ب٫ظ

سلام آقا مهرداد
در مورد این تعداد۵۰۰ نفر تحقیق کردین؟ چی شد؟
تاریخ تکمیل ظرفیت بهمن کی هست؟ آیا تکمیل ظرفیت هست؟
خطاب به دوستان
من در موقع تکمیل ظرفیت ( قبل از اعلام جابجایی) فقط شهر خودم را زده بودم در حالی که اگر شهرهای دیگر را میزدم قبول می شدم و فکر می کنم که این حق ماست که شرکت کنیم و قبول شویم افردی که قبلا شرکت کرده اند و قبول شده اند باید به افرادی مثل من و امثال من فرصت قبولی را بدهند نه این که دوباره با شرکت مجدد در تکمیل ظرفیت ( البته اگر تکمیل ظرفیتی در کار باشد) این حق را از ما بگیرند. دوستانی هم که دوست دارند محل تحصیلشان تهران یا اطراف تهران باشد،‌با همدیگر به مرکز آزمون درخواست بدهند تا تهران و شهرهای اطراف نیز در جابجایی ها منظور شود. به احتمال زیاد اگر تعداد درخواست ها زیاد باشد ترتیب اثر می دهند.

زهرا
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۱۱ ب٫ظ

ظرفیت دکترا خیلی کم اگه ظرفیت ارشد اینقدر هرسال بالا بره آینده از کشورهای خارجی باید برای دفاع ومسائل دیگه آنها دکتر وارد کنیم ظرفیت دکترا به نسبت باید زیاد بشه.

رها رستگار64
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۰۶ ب٫ظ

بهترین شیوه این است که کسانی که قبول شدند با درخواست جابجایی بتونن به واحدی که میخواهند بروند ودوستانی که در اعلام نتایج گذشته قبول نشدند (البته مصاحبه رفته ها )بتوانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند
و دوستانی هم که مثل من با فاصله کم دعوت به مصاحبه نشدند برای سال بعد شرکت کنند

علی مدیریت
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۰۶ ب٫ظ

دوستان چرا سر خودمون کلاه بگذاریم
من دانشجوی ترم سه دکتری از دانشگاه دولتی معتبر هستم.
با مراجعه به یکی از واحدهای دانشگاه آزاد (شهر خودمون) که آشنا هم دارم و فوق لیسانس هم آنجا بودم
در رابطه با هیات علمی پرسیدم
گفتن ما در حال حاظر سه نفر دکتری حق تدریس داریم که هنوز نتونستند هیات علمی بشوند توجه کنید این افراد دکتری دارند یعنی هفت سال پیش قبول شده اند زمانی که ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد فکر کنم زیر سه هزار نفر بوده است.
و هنوز نتونستند هیات علمی بشوند
با این اوصاف امسال قطعأ باید ظرفیتها کمتر از سه هزار نفر می شود چون مدرک دکتری معمولأ تنها به درد تدریس می خورد، ادارات دیگر هم معمولأ به ندرت دکتری می خواهند.
حالا شما فکر کنید دوازده هزار نفر امسال می خواهند چکار کنند؟؟؟

حمید حسابداری
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی مدیریت

دوست عزیز من نه کار میخوام نه میخوام هیئت علمی شم.فقط میخوام دکتری بخونم.اینکه ما بگیم پذیرش رو محدود کنیم چون کار نیست به جای حل مسئله صورت مسئله رو پاک کردیم.دکتری به قول شما در دانشگاه آزاد ۸ سال پبش ۳هزار نفر میگرفت.اما سوال من اینه که چند نفر داوطلب دکتری دانشگاه آزاد بودن ۸ سال پیش؟؟میزان پذیرش باید نسبت به شرایط دوره باشه اونجوری باشه من همون ۸ سال پیش رو با ۱۸ سال پیش مقایسه میکنم.آیا همون ۸سال پیش ظرفیت زیاد نشده؟؟؟

maryam
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۶ ب٫ظ

موافقم صحبت هاتون هستم
منم حسابداری ام

پاشا
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

الان این حرف را می زنید، وقتی مدرک دستتان آمد کاملا خواست های دیگری خواهید داشت.

مریم 2
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۰۵ ب٫ظ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در این خصوص به خبرنگار آنا گفت: در رشته دکتری حسابداری که با تلاش همکاران به تصویب رسیده است از ترم جاری دانشجو می‌پذیریم. در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور که جدیدا به عنوان دانشگاه جامع تعریف شده است با احتساب رشته حسابداری دانشجویان در ۱۳ رشته در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستند.

زهرا
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۰۴ ب٫ظ

سلام از آقای دکتر علوی فاضل خواهشمندم حق شرکت در ظرفیت بهمن ماه برای داوطلبانی باشه که در ظرفیت های قبلی قبول نشدند یا گرایش رشته هاشون نبوده .ایکاش نتایج را قبل از ثبت نام آزمون۹۴ اعلام کنید تا برنامه دوستان مشخص بشه با تشکر از طرف جمعی از داوطلبان جامعه شناسی.

----
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۴۴ ب٫ظ

آقاحمیدموافقم.

امیدوار روانشناس
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۴۳ ب٫ظ

درود برحمیدحسابدارى

حمید حسابداری به هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۱۸ ب٫ظ

یعنی حتما باید قانون بذارن؟ما خودمون نباید اینو بفهمیم که جایی که نمیخوایم بریم رو نزنیم؟؟؟اگر هم بنا به فرمایش شما قانون گذاری بهتره پس باید بگن کسی که قبول شده نمیتونه مجددا در بهمن شرکت کنه.که اینم همون خواسته ی ماست

مدیریت مالی
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۵۴ ب٫ظ

باید قانونی بگذارند که در صورتی قبولی در واحد جدید قبولی قبلی کان لم یکن میشود، انوقت افراد دقت بیشتری در انتخاب رشته میکنند. در ضمن فراموش نکنیم کسی که رتبه بهتری دارد حق دراد جای بهتری قبول شود.

هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۳:۱۵ ب٫ظ

ببینید مثلا در دانشگاه دولتی شما اگه قبول بشی و نری یک سال محروم میشی.پس افراد هر جاییو نمیزنن و جاهایی میزنن که واقعا میخوان برن. اما تو ازاد همه که رعایت نمیکنن . در ثانی مثلا کسی هست که برای مثال اراک قبول شده و اون موقع رتبش به تهران نمبخورده اما الان تو تکمیل ممکنه رتبش برسه و دوس داشته باشه بره تهران.این حقشه که از این حق استفاده کنه. اگه سیستم انتخاب رشته دانشگاه ازاد از اول معلوم بود که کجا ها دکتری دارن و تو دفترچه میومد این مشکلات نبود. به هر حال ما نمیتونیم حق کسایی که رتبشون بهتر بوده رو بگیریم حتی اگه ۳ جا قبول بشن . اینکه بزنن یا نه برمیگرده به خود اون افراد اما ما حق محدود کردن نداریم.

فقط جابجایی ...
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

یک خبر خوش از دانشگاه آزاد . دوستانی که قبلا قبول شدند ، فقط می توانند در جابجایی شرکت کنند نه تکمیل ظرفیت.موفق باشید.

هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۴:۳۵ ب٫ظ

شایعه ایحاد نکنید همچین خبری رو کجا زدن ؟ مطمئن باشین این سری همه میتونن شرکت کنند .منظورم دعوت به مصاحبه شده هاست چه قبول شده باشند چه نشده باشند چون مرحله قبل هم همینطور بود. و این چیزی که شما میفرمایید در سیستم دانشگاه ازاد امکان نداره.چون انوقت یه سری دیگه معترض میشن که رتبه های بهتر دارن.و دانشگاه ازاد کاری نمیکنه که افرادی که رتبه های بهتر دارن جاهای ضعیف تر درس بخونن مخصوصا که الان زیر ذره بین مجلس هم هستند.

leyla
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

من طبق ایمیلی که به آقای دکتر میرزاده زدم پاسخ ایشون این بود که تمامی افراد قبول شده و نشده میتونن در تکمیل ظرفیت شرکت کنند . پس لطفا شایعه سازی نکنید

هیلدا
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  هومن

سلام خانم لیلا.افرادی که به مصاحبه دعوت نشدند نمی تونند شرکت کنند؟

حسین
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۵۳ ب٫ظ

درود

ali
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۱۲ ب٫ظ

دکتر فرهادی به عنوان وزیر علوم معرفی شد و مجلس هم با توجه به اظهار نظر نمایندگان به او رای اعتماد خواهد شد، با توجه به شناختی که از ایشان هست وضعیت دانشگاه ها سروسامان می یابد و جلوی پذیرش های بی رویه ی دانشگاه آزاد هم گرفته خواهد شد…

سبحان
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۰۵ ب٫ظ

۱۰۵با سهمیه بسیجی فعال .تازه اگر در مرحله اول رشته ما رو میزدن امکان قبولی بیشتر بود البته اگ در این مرحله رشته ما باشه.در رشته های مدیریت-حسابداری -حقوق و زبان رتبه های ۲۷۰هم قبول شدن تازه در مهر ماه

سبحان
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

خود دکتر فاضل گفته بودن که از ۱۷۰۰۰نفر ظرفیت دکترا ۱۲۰۰۰نفر قبول شده بنابراین ۵۰۰۰نفر خالی مونده نه ۵۰۰نفر.معلوم نیست این امارا از کجا در میاد.برای رشته ای مثل مدیریت و…۳۳رشته محل باز میشه ولی برای رشته ما جامعه شناسی فرهنگی ۴شهر و تازه در مرحله تکمیل ظرفیت هم این رشته اعلام نشدو من با رتبه خوب فعلا موندم دیگه هم قصد شرکت در دکترا را ندارم چون در مصاحبه و…استرس زیادی کشیدم بدون فایده؟؟؟

جامعه شناسی فرهنگی
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سبحان

دوست بزرگوار شما رتبتون چند بوده؟؟

تراز
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سبحان

دوستان سلام
من یه تحلیلی کردم شاید درست باشه.
ببینید الان تو لینک ثبت نام پژوهش محور ۱۴۱۰ رشته محل وجود داره.
اگر به طور میانگین هر واحد ۷ نفر ظرفیت واسه مهر گرفته باشند میشه حدود:
۱۴۱۰*۷=۹۸۷۰
خب یه سری واحدهای با قدمت هم حدود ۲۵ نفر تو هر رشته محل گرفتن.
اگه بخواهیم گرد کنیم حدود ۱۰۵۰۰ نفر مهر آموزش محور گرفتن.
۱۵۰۰ تا هم واسه پژوهش محور مثلا
همون ۱۲۰۰۰ هزارتا میشه.
پس گویا همین ۵۰۰ تا درسته.
البته که خدا کنه نباشه!!
خواستم تحلیلمو بگم همین

هومن
آبان ۲۹, ۱۳۹۳ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  تراز

ولی همه که ثبت نام نکردن. شما برای همه واحد ها میانگین ۷ گرفتین اما کمتر از این تعداد هستش.

رها رستگار64
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سبحان

بخشی از سهمیه مربوط به پژوهش محور هستش

مصطفی
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

من احساس می کنم واسه اینکه حساسیت ایجاد نشه گفتن ۵۰۰ نفر ولی در عمل بیشتر خواهد بود انشالله.

صادق
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

دوستان این چه حرفیه، بشینید واسه سال دیگه بخونید

reza
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

جای تعجب دارد که بعضی دوستان حرف غیر منطقی و رویایی میزنند که از افرادی هم که مصاحبه نشده اند دانشجو بگیرند. مگر امکان پذیر.البته من بشخصه دوست دارم که اون دوستان هم قیول بشن

reza
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

سلام دوستان امیدوارم همه موفق باشند.به نظر بنده استرس باعث عدم دقت در مطالب از طرف بعضی از دوستان میشود. تو همین صفحه اگر جمله اول خبر خونده بشه معلوم میشه که پانصد نفر مربوط به داوطلبین دکتراست نه ارشد. و گیر مجلس بیشتر مربوط به مقطع دکتری بوده

مریم/ آموزش زبان
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  reza

استرس ما هم بخاطر همینه دیگه! ۵۰۰ نفر برای بهمن، اونم واسه همه رشته ها!!!!!!!

هوشنگ
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

سلام به هممه دوستان
تقاضا میکنم آرامش خودتون رو حفظ بکنیدومطمئن باشید که انشاا… قبول میشید.خیلی آرام به مطالعه تون ادامه بدید در هرصورت سر کلاس هم که برید باید اطلاعاتتون زیاد باشه تا نسبت به دیگران احساس بد نداشته باشید.موفق باشین

دکتری
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

موافقم،لطفااز افرادی که دارای سهمیه استعداد درخشان هستند ثبت نام کنید،چون ورود این افراد بدون کنکور حق انها می باشد

هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

شما باید اول در ازمون سال قبل اسم نویسی میکردی تا در این مرحله بتونید شرکت کنید.

پاشا
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

البته حق آنها-از جمله خود من که الان سر کلاس هستم- بوده و هست. ولی اینجوری کتره ای که نمی شه، همین امسال همه دانشگاهها فرخوان استعداد درخشان دادند و شما باید طبق ضوابط حرکت کنی تا اگر واجد شرایط بودی قبول شوی.

رها رستگار64
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

سال ۹۳سیزده هزار نفر شرایط استعداد درخشان را داشتند که ۲۰۰۰نفر دعوت به مصاحبه شدند وازبین آنها ۵۰۰نفر پذیرفته شدند بدیهی هست که اگه قبولی بخواهند از استعداد درخشان اعلام کنند حق اون ۱۵۰۰ نفر که در مصاحبه شرکت کردند هستش وتعداد زیادی هم با ازمون مصاحبه رفتند که اگه سهمیه ای در تکمیل ظرفیت باشه متعلق به اونهاست پس کسی که ثبت نام نکرده مثل کسی هستش که در بانک حساب نداره ولی انتظار داره در قرعه کشی برنده بشه

عباس
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۴ ق٫ظ

۵۰۰نفر ثبت نام می خواهد؟ چند بار ثبت نام کنیم آنها که مرحله قبل ثبت نام کردند چه نیازی به ثبت نام دوباره است.تعداد را زیاد کنید

f
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۹:۴۳ ق٫ظ

اگر تکمیل ظرفیتی قرار است اعلام بشه، لطفا آقای میرزاده از بچه های استعداد درخشان هم ثبت نام کنید با تشکر

هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  f

استعداد درخشان برای سال بعد باید ثبت نام کنید.این تکمیل مخصوص بجه هایی است که سال گذشته ثبت نام کردند و دعوت به مصاحبه شدند.

حمید
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۸ ق٫ظ

سلام اقا مهرداد این خبر مربوط به تکمیل ظرفیت ارشد هست درسته؟ در خبر گزاری آنا که این ظوری نوشته!!!! پس تکمیل ظرفیت دکتری کی هست؟ میشه خواهش کنم پیگیری کنید البته بسیار لطف می کنید بازم ممنون

دوست عزیز در همین سایت هم این خبر مربوط به کارشناسی ارشد است.
در این خبر تنها به تعداد پذیرش تکمیل ظرفیت دکتری اشاره شده که به عنوان تیتر انتخاب شده است.

لیلا
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۷ ق٫ظ

بچه ها به نظر من کمتر از ۵۰۰۰ منظورشون بوده.۵۰۰ تا اصلا با عقل جور در نمیاد.اونم برای بهمن.

حسین
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۵۰ ق٫ظ

حداقل اگه همین ۵۰۰ نفر هم شد دیگه اجازه ندن اونایی که قبلا قبول شدن دوباره انتخاب رشته کنن که اگه اونجوری بشه واقعا دیگه بهش نمیشه تکمیل گفت و واژه جابجایی بهتره!!!

هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

دوست عزیز کسی که رتبش بهتره حقشه جای خوب قبول شه. درک این مسئله فکر نکنم کار زیاد سختی باشه.

حمید حسابداری
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  هومن

اون که رتبش بهتره باید ۳ تا واحد رو اشغال کنه؟؟اینم درکش سخته؟؟

علوم و تحقیقات
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

منم با نظر شما موافقم. من خودم با وجود رتبه ۲۷ به دلیل اینکه فقط علوم و تحقیقات رو میخواستم واحد دیگه ای رو تو تکمیل ظرفیتهای اعلام شده نزدم. واقعا بی انصافیه با این کارمون حق بقیه رو ضایع میکنیم.

حمید حسابداری
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

مرسی از همراهیتون.من قبول دارم کسی که رتبه ی بهتری داره باید جای بهتر از من بره ولی اینم درست نیست که ۴ تا صندلی رو اشغال کنه.منم مثل شما جایی که میدونستم نمیرم رو برای تکمیل ظرفیت مهر نزدم در صورتی که قبول هم میشدم ولی گفتم من که نمیخوام برم چرا بزنم شاید نفر بعدی من بزنه وبره

هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

دقیقا همینجوریه . رتبش بهتر بوده و ازادی عمل بیشتری داره.

هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

ببینید باید طوری باشه که کسی که جایی نمیخواد بره نزنه. برای این کار باید سیستم به گونه ایی عمل کنه که افراد الکی تعیین رشته نکنند.در اینصورت حرف شما رو قبول دارم .

zahra
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۰:۳۵ ق٫ظ

ازاونایی که برای مصاحبه هم دعوت نشده اند،دعوتی صورت خواهدگرفت یافقط اونایی که مصاحبه رفته اند،مجازبه ثبت نام وانتخاب رشته درمقطع تکمیل ظرفیت خواهندبود؟رتبه من با اخرین فرد دعوت شده ۲ شماره فرق داره

؟-مدیریت آموزشی اهواز
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

امیدوارم اونقدر ظرفیت زیاد بشه که از شما هم دعوت بعمل بیاد

اذر
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

به گزارش آفرینش به نقل از خبرگزاری آنا معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن‌ ماه دانشگاه آزاد در هفته اول آذرماه خبر داد و گفت: نتایج نهایی تا اواخر آذرماه اعلام می‌شود تا پذیرفته‌شدگان برای ترم بهمن ماه در کلاس درس حاضرشوند.

دکتر مجتبی علوی فاضل در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، افزود: به محض اینکه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، فهرست تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد را اعلام کند، فراخوان برای ثبت‌نام از طریق سایت این معاونت صورت خواهد گرفت.

ظرفیت پذیرش ارشد

وی ادامه داد:دانشگاه آزاد اسلامی در این مرحله از تکمیل ظرفیت، توانایی این را دارد که حدود ۳۰ هزار نفر را در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش کند.

ظرفیت پذیرش مقطع دکتری

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد یادآور شد: در مقطع دکتری، ظرفیتی در حدود کمتر از ۵۰۰ نفر باقی مانده است.

درست یا غلط؟؟
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

سلام دوستان
قضیه شاید زیاد مبهم نباشه
دکتر فاضل پنج آبان گفته بودند تو خبرگذاری آنا:
——————————
وی در ادامه افزود: یکی از سیاست‌های جذب دانشجو در تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی، توجه به کمیت و کیفیت به موازات یکدیگر بوده و هیچ سیاستی مبنی بر اولویت کمیت بر کیفیت اتخاذ نشده است.ما در سال گذشته در مقطع دکتری تخصصی ۷۰۰۰ نفر را جذب کردیم و در مهر سال ۹۳ کمتر از ۱۲۰۰۰ نفر را جذب کردیم.
————————
خب با توجه به این حرفریال کمتر از ۱۲۰۰۰ نفر یعنی حدود یازده هزار نفرو خورده ای!!
که آدمو یاد ۵۰۰ تا میندازه.
ولی من موندم با این ظرفیتهای خالی چیکار میخوان کنن؟؟ یا با این جابجایی ها؟؟

علوم سیاسی
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

خبر تکمیل ظرفیت هفته اول آذر مربوط به کارشناسی ارشده! ربطی به دکتری نداره
میتونید سرچ کنید همه سایتها در مورد ارشد خبر داده اند. فقط تعداد ۵۰۰ نفر مربوط به دکتراست فکر میکنم فعلا باید منتظر باشیم اشتباه برداشت کردیم!!!

علیرضا عشق دکترا
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

سلامما دعوت نشده ها بازهم نمیتونیم ثبت نام کنیم تو تکمیل ؟

ODO
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

فکر میکنم اشتباه تایپی بوده چون ریس دانشگاه ازاد ۲۳ ابان اعلام کرده ۵۰% کمتر جذب کرده و قبلشم گفته بود از ۱۲۰۰۰ نفر کمتر از ۷۰۰۰ نفر جذب شده با توجه به اینکه حدود ۱۵۰۰ محل-رشته وجود داره فکر میکنم اشتباه تایپی بوده و ۵۰۰۰ نفر صحیح باشه نه ۵۰۰ نفر

مریم/ آموزش زبان
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  ODO

گفته بودن با پژوهش محور ۱۲۰۰۰ نفر، اگه اشتباه نکنم

آموزش زبان سراب: ممنون میشم جواب بدید
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۳ ب٫ظ

سلام دوستان گرامی

من با رتبه ۲۲۵ سراب نیمسال اول قبول شدم.

آیا بنظرتون برای نیمسال دوم تکمیل ظرفیت بهمن شرکت کنم قبول میشم؟ ممنون میشم جواب بدید

با تشکر

هومن
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵ ب٫ظ

کجا میخوای بزنی؟

سراب آموزش زبان
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  هومن

همون سراب اگر نیمسال دوم داشته باشه. بنظرتون من قبول میشم واسه بهمن؟

دنیا
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۰:۵۶ ق٫ظ

شما که میخواهی بازهم برای سراب شرکت کنی چرا نیمسال اول که قبول شدی نرفتی؟

هومن
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

اره اگه میخوای بازم سراب بزنی قبولی حتما .

مریم/ آموزش زبان
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۴۳ ق٫ظ

شما قبولیت محفوظه، خود دکتر فاضل گفتن قبول شده های مهر ک به هر دلیلی موفق ب ثبت نام نشدن میتونن واسه بهمن ثبت نام کنن، خبرش تو همین سایت هست.

مهردادPR
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

دوسستانی که راجع به عدد پانصد، سوال دارند و میخوان بدونن که ظرفیت دقیق و قطعی به چه میزانه، کمی صبور باشند، چندین بار عرض کردم که واحدها در حال تصویب رشته محلها هستن. حالا شما روی این عدد پانصد، فعلا دل مشغولی نداشته باشید. ظرفیت پذیرش بهمن شامل این موارده:
۱. صندلیهای خالی مانده از نیمسال مهر
۲. ظرفیت های جدید اعلامی از سوی واحدها
۳. ظرفیت های پژوهش محور
۴. ظرفیت های واحدهایی که به تازگی رشته مربوطه را تصویب کرده اند.

موفق باشید دوستان. نظر به حساسیت موضوع، بنده بشدت پیگیر این مسأله هستم تا اگر اخباری بدست آوردم، زودتر با شما در میون بزارم تا دچار اضطراب و استرس نشیم. به امید موفقیت همه

؟-مدیریت آموزشی اهواز
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

بزرگواری

پژوهش محور؟؟
آبان ۲۸, ۱۳۹۳ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

صندلیهای خالی مربوط به پژوهش محورهاست ؟؟
پژوهش محور که جداگانه داره دانشجو میگیره و ربطی هم به این ۵۰۰ نفر نداره.

مهردادPR
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

چند تا از دوستان پرسیدن آیا پذیرش از بین شرکت کنندگان آزمون کتبی هم صورت میگیره؟
در جواب باید بگم خیر دوستان عزیز، پذیرش فقط از میان دعوت شدگان و حضوریافتگان در جلسه مصاحبه صورت میگیره

هومن
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

آقا مهرداد نگفتی قضیه این ۵۰۰ نفر چیه؟ مگه میشه تو هر رشته محل ۲ ۳ نفر بردارن ؟

هومن
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۳۵ ب٫ظ

آقا مهرداد و اشکان لطفا از دوستانتون که در مرکز آزمون هستند خبر بگیرید. ۵۰۰ نفر خیلی کمه . اصلا منطقی نیست. چون یعنی اینکه تو چند تا واحد خاص برای هر رشته ۲ یا ۳ نفر بگیرن .؟؟؟؟؟

leyla
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۲۸ ب٫ظ

ای بابا! الان دغدغه همه شده ۵۰۰ نفر!!؟؟؟ همین که گفتن تکمیل ظرفیت هست دستشون درد نکنه . حالا یه عده قبول میشن که مبارکشون باشه بهمن ثبت نام میکنن . مابقی هم میشینن میخونن برا سال بعد . اینجوری همه از بلاتکلیفی در میان

هومن
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  leyla

اینم حرفیه.منتها حق کسایی که تو مصاحبه ضایع شد چی میشه؟ خداییش مصاحبه حق کشی کامله.افرادی که کاملا سلیقه ایی عمل می کنند و هیچ چیزی براشون مهم نیست.اینکه ممکنه سرنوشت یک فرد رو دگرگون کنند.

علی
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۲۲ ب٫ظ

باید آدم انگیزه داشته باشه که دکتری بخونه اگر زیاد بگیرن که اصلا ارزش نداره بری دکتری،کار خوبی کردن که می خوان کم بگیرند خداروشکر که مجلس تونست جلوی این بی برنامه گی دانشگاه آزاد رو بگیره من دانشجوی سال سوم دکتری حقوق هستم هر دری می زنم نمی تونم هیات علمی بشم وای به حال ورودی های جدید